DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> probleme temperatura, va rog ajutati ma

alexxutzu02
post 22 Oct 2014, 09:34
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 6 September 13




In urma cu 2 saptamani au inceput problemele.apa se ridica pana la ultima liniuta alba in bord peate 90 de grade fie cald fie frig si scade urca scade.am schimbat pompa de apa garnitura chiuloasa am pus pe direct fara caloriferul de caldura din masina si tot asa.numai stiu ce sa i fac.problema este ca eu pun mana furtunele de racire care duceau la caloriferul din masina si nu am presiune pe ele ...ce ar putea fi ?! Termonstatu este nou .va rog ajutati ma numai stiu ce sa fac ...va multumesc anticipat


--------------------
Dacia 1410 1989
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 22 Oct 2014, 10:08
Post #2


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




au schimbat tot ce nu trebuia
ai auzit de termostat defect de nou,nu?
nu esti singurul care a patit asa ceva,la,,raposata,,dacie am schimbat intro saptamana 3 termostate din cauza ca faceau exact ca si al tau,si caldura nu aveam deloc

This post has been edited by nikuniku: 22 Oct 2014, 10:09


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 22 Oct 2014, 15:40
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




QUOTE(alexxutzu02 @ 22 Oct 2014, 09:34)
In urma cu 2 saptamani au inceput problemele.apa se ridica pana la ultima liniuta alba in bord peate 90 de grade fie cald fie frig si scade urca scade.am schimbat pompa de apa garnitura chiuloasa am pus pe direct fara caloriferul de caldura din masina si tot asa.numai stiu ce sa i fac.problema este ca eu pun mana furtunele de racire care duceau la caloriferul din masina si nu am presiune pe ele ...ce ar putea fi ?! Termonstatu este nou .va rog ajutati ma numai stiu ce sa fac ...va multumesc anticipat
*



Pai ai afirmat ca stii ce sa faci... sad.gif

Trecand peste asta, ce spune nikuniku este corect. In primul rand verifica daca termostatul nou functioneaza, dupa cum se incalzeste furtunul care merge la radiator comparat cu temperatura motorului.

This post has been edited by roland: 22 Oct 2014, 15:40


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexxutzu02
post 22 Oct 2014, 17:07
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 6 September 13




Termonstatu merge l-am probat pe aragaz cu termometru....plus de asta apa urca la 89-90 de grade apoi scade si tot asa la mine.Si inca cv....daca acum o aerisesc si merg cu ea "nu conteaza distanta sau daca stau pe loc dupa ce aerisesc" imi baga aer din nou in instalatie+ de astea furtunu care duce la calorifer din partea soferului si cel care se intoarce din partea pasagerului si intra sub pompa de apa nu au presiune in ele...la fel si cel gros care iese din radiator si intra in lateralul pompei de apa


--------------------
Dacia 1410 1989
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
val2011
post 22 Oct 2014, 17:44
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 484
Joined: 17 September 11
From: Buzau




cred ca nu i-ai facut aerisirea bine. radiatorul trebuie sa friga la fel si furtunul acela gros de sus dupa ce a deschis termostatul (la 90 in bord). probabil nu mai trage/baga pompa


--------------------
dacie 1310 1999 - bz..
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sebymesteru
post 22 Oct 2014, 19:12
Post #6


Membru rigid


Group: Members
Posts: 782
Joined: 31 May 09
From: Sfantu Gheorghe-Covasna




Ai schimbat pompa de apa cu totul sau doar capacul? Daca ai schimbat capacul doar,l-ai montat corect inapoi,fara sa pui un tub intreg de silicon sa iti infunde ceva pe acolo? Plus ca avand in vedere vechimea masinii corpul pompei ar putea avea canalele de circulare a apei mancate si pompa invarte apa numa in gol,fara sa o circule prin motor. Ar mai putea fi o fisura la o camasa sau la chiuloasa si iti baga compresia pe acolo si face dop de aer pe care pompa nu-l mai poate impinge,dar atunci ai avea si apa in ulei. Simptomul asta cu apa care urca si scade il face deobicei cand e garnitura de chiuloasa dusa,dar spui ca aia ai schimbat-o. Deocamdata lasa faza ca nu ai presiune pe furtunele de aeroterma(nu stiu ce intelegi tu prin presiune,pompa aia nu face atata presiune sa iti faca furtunele tzapene,presiune in sistem ai doar ai vasul de expansiune inchis cum trebuie si supapele din capacul lui lucreaza cum ar trebui. Dupa ce ai apa la 90 de grade,cu motorul mergand.strange de furtunul gros de sus de cateva ori,cel cu termostatul si vezi daca nu iti da aer in vas. Grija la degete sa nu te arzi sau ti le plezneasca paleta de racire a radiatorului sau cea de pe alternator. Presupun ca termostatul l-ai montat corect,cu partea capsulata in jos,spre pompa,nu invers rolleyes.gif ca atunci am scris degeaba pe aici...

This post has been edited by sebymesteru: 22 Oct 2014, 19:15


--------------------
Dacia/Mazda 1310/1410 M6 1988/1996/1999, 2007 - CV 15 REA
Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dstdan
post 23 Oct 2014, 09:10
Post #7


Damian Stefan Tolbariu-Dan dst Team


Group: Members
Posts: 343
Joined: 6 November 13
From: Mures autoservice Team DST Dan




prietene....:
1. sigur ai pus termostatul invers,
2. incearca functionarea mototului(temp.apa) fara termostat pus pe instalatie apa..si vezi ce rezulta..daca e la fel in alta parte e buba....probabil tot la pompa
Tine-ne la curent...


--------------------
Dacia,Renault,VW - 1310, Megan, Tiguan 1997, 2003, 2008 - TAM
Mintile luminate discuta idei, mintile mediocre discuta evenimente, mintile reduse discuta oameni!
D.S.T.DAN Team
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexxutzu02
post 23 Oct 2014, 10:20
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 6 September 13




Termostatul este montat bine 100% caloriferu de habitat dezactivat pompa de apa schimbata(capacul nu l am schimbat doar acum 1 an si cv) furtunele sunt stranse bine ,silicon nu am bagat la nimic ...am pus garnitura pompei....astazi am cumparat alt radiator si dupa ce ies de la munca am sa l montez poate se rezolva problem.
PS: nu mi baga apa in ulei
dupa fiecare aerisire masina merge perfect dar dupa cv timp apare din nou aer i instalaie.....ma dat peste cap de tot am bagat lucruri bune noi si verificate pt ca fac naveta zi de zi 160 de km cu ea....ma rog acum sumt pieton pt ca nu ppt merge cu ea din cauza incalzirii apei.din radiator poate fi??!furtunul grus de la calorifer di dreapta pana sub pompa este nou achimbat odata cu pompa.va multumesc si astept in continuare pareri


--------------------
Dacia 1410 1989
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kiraly
post 23 Oct 2014, 18:27
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 921
Joined: 21 May 10




nu ai gpl? daca tot apare aer in instalatie tot la chiuloasa trebuie sa fie ceva. sau cum a zis Seby ai o camasa crapata. Du-te la Unix si ia o garnitura de chiuloasa Victor Reinz si pune pe aia ca eu am mai patit cu garniturile astea "contrafacute". Mai este bun si Fermit. Verifica plana chiuloasei cand este data jos, si sa nu fie corodata la etansari. Bafta


--------------------
Dacia 1310 Li 2004 - BH 90 PUP
sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pais_valenciano
post 24 Oct 2014, 17:16
Post #10


Membru


Group: Members
Posts: 184
Joined: 24 April 09




QUOTE(alexxutzu02 @ 22 Oct 2014, 10:34)
In urma cu 2 saptamani au inceput problemele.apa se ridica pana la ultima liniuta alba in bord peate 90 de grade fie cald fie frig si scade urca scade.am schimbat pompa de apa garnitura chiuloasa am pus pe direct fara caloriferul de caldura din masina si tot asa.numai stiu ce sa i fac.problema este ca eu pun mana furtunele de racire care duceau la caloriferul din masina si nu am presiune pe ele ...ce ar putea fi ?! Termonstatu este nou .va rog ajutati ma numai stiu ce sa fac ...va multumesc anticipat
*



ai incercat sa mergi fara termostat , sa vezi unde sta acul la temperatura?


--------------------
DACIA 1310 BREAK 1997 - B77CHG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
KeO
post 27 Oct 2014, 20:15
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 441
Joined: 30 March 06
From: Sibiu




aeriseste corect instalatia.


--------------------
Dacia 1300 1982
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexxutzu02
post 28 Oct 2014, 19:08
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 6 September 13




Zi mi cun as putea sa o aerisesc mai bine....sad.gif
Astazi am observat cv : la relantiu nu am nici o bula in vasul de expansiune dar in mom cand o accelerez scoate cateva bule ....oare dc?!va multumesc si astept in continuare sfaturi


--------------------
Dacia 1410 1989
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kiraly
post 28 Oct 2014, 23:02
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 921
Joined: 21 May 10




nu te mai astepta la sfaturi..


--------------------
Dacia 1310 Li 2004 - BH 90 PUP
sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 28 Oct 2014, 23:07
Post #14


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.466
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




QUOTE(alexxutzu02 @ 28 Oct 2014, 19:08)
Zi mi cun as putea sa o aerisesc mai bine....sad.gif
Astazi am observat cv : la relantiu nu am nici o bula in vasul de expansiune dar in mom cand o accelerez scoate cateva bule ....oare dc?!va multumesc si astept in continuare sfaturi
*



In primul rand, fara scris oribil ca si cel inrosit de mai sus.

Altfel, garnitura de chiulasa se cere bagata in seama. poate nu doar atat, dar pentru inceput....


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jamaycana
post 24 May 2015, 00:52
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 17 April 15




desfa toate furtunele curata piestele pe care intra furtunele de calcar cumpara coliere bune si vezi sa nu scape aer pe la busonul de la capac borcan sa fie tot timpul sub presiune + optional verifica uleiul schimbal cu unu w15 dela ieftin ca merge sau daca nu desfa putin capacul de la vas cat sa vezi in interior adica sa stea furtunu in apa si cu masina pornita vezi daca scoate bule in vas daca scoate schimba si garnitura chiuloasa

This post has been edited by jamaycana: 24 May 2015, 00:53


--------------------
dacia 1310 1989
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th May 2025 - 17:09
Forum Renault