Problema cu un motor ARO(D 127), Orice raspuns e bine venit!
![]() ![]() ![]() |
Problema cu un motor ARO(D 127), Orice raspuns e bine venit!
tunderbird |
![]()
Post
#31
|
||
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Dacia
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
- B 13 ABC Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|||
Inside_Pnn |
![]()
Post
#32
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 26 May 15 From: Targu Neamt ![]() |
Injectoarele am sa le duc sa le curat si sa le tarez. Si daca ar da semne sa strângă oare de la ce? Am schimbat pistoare (R3), ax cu came, ulei nou(Castrol), segmenți noi(R3).
Stima! This post has been edited by Inside_Pnn: 28 May 2015, 20:56 |
--------------------
ARO
D127
1985
|
|
tunderbird |
![]()
Post
#33
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Pai daca tinem cont de fumul alb aparut la cald, strangerea aceea nu este altceva decat cresterea compresiei din cauza apei din capul pistonului.
Un injector obosit nu face fum alb cand motorul este cald, face fum negru ca la o locomotiva cu aburi. |
--------------------
Dacia
Dacia
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
- B 13 ABC Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
Inside_Pnn |
![]()
Post
#34
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 26 May 15 From: Targu Neamt ![]() |
Si aceasta problema afecteaza tare motorul?
Stima! |
--------------------
ARO
D127
1985
|
|
tunderbird |
![]()
Post
#35
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Pai daca ai scurgeri de apa in cilindri, oricat ar fi ele de mici si se consuma la fiecare pornire, iarna cand motorul va sta oprit mult timp, apa se va scurge pe langa segmenti direct in baia de ulei.
Dar mai este posibil ca fumul alb sa vina de la o intarziere la injectie, adica jetul de motorina este injectat dupa sfarsitul cursei de comprimare si motorina nu mai are timp sa se aprinda, deoarece pistonul incepe sa coboare scazand temperatura din camera de ardere prin destindere. Eu zic sa verifici Inca o data punerea la punct a injectiei si sa repari injectoarele. In tot timpul asta nu uita sa stai cu ochii pe joja de ulei... in functie de ceea ce se va intampla in continuare, vei proceda ca atare. Si mai este un lucru elementar de care nu se prea tine cont: calitatea motorinei. O motorina depozitata, dupa 3 ani nu mai este buna nici pentru aprins focul la soba. This post has been edited by tunderbird: 28 May 2015, 21:27 |
--------------------
Dacia
Dacia
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
- B 13 ABC Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
Inside_Pnn |
![]()
Post
#36
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 26 May 15 From: Targu Neamt ![]() |
Mersi mult pentru toate raspunsurile tale prompte, daca ai cumva Y!M sa mai vorbim despre motor?
Stima |
--------------------
ARO
D127
1985
|
|
tunderbird |
![]()
Post
#37
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Am si pe mess si pe feisbuci... Dar nu obisnuiesc sa le folosesc, din principiu.
|
--------------------
Dacia
Dacia
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
- B 13 ABC Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
Inside_Pnn |
![]()
Post
#38
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 26 May 15 From: Targu Neamt ![]() |
Bine, o seara plăcută in continuare si încă odată mulțumesc pentru răspunsurile tale prompte.
Stima! |
--------------------
ARO
D127
1985
|
|
Inside_Pnn |
![]()
Post
#39
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 26 May 15 From: Targu Neamt ![]() |
Buna seara!
Am o mica problema... si nu stiu exact de la ce vine ![]() Provine de la injectoare sau de la supape? De aici vine si problema cu fumul alb tot timpul. Attached thumbnail(s) Galerie_evacuare_ARO_D_127.jpg ( Size: 105.49k ) Number of downloads: 255 |
--------------------
ARO
D127
1985
|
|
autom |
![]()
Post
#40
|
![]() membru pompier Group: Members Posts: 1.198 Joined: 8 January 05 From: Bucuresti-sa traiesti!!!! ![]() |
Vezi ca cele doua garnituri de chiulasa nu sunt la fel Una are orificiile mai mari la gaurile de apa. Poate nu ai circuitul apei bun. Pompa de apa cum este?
Nu scoate termostatul are o functie dubla. CAnd deschide circuitul mare, inchide circuitul micut de bypass. Daca mergi fara termostat poate o sa ai surpriza sa incalzeasca mai tare. Fa-ti cont pe Aro club sau Aromania frum, sunt colegi care stiu toate tainele la motoarele astea. |
--------------------
Dacia 1100
Berlineza
1971
|
|
Inside_Pnn |
![]()
Post
#41
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 26 May 15 From: Targu Neamt ![]() |
Salut am cont si pe ARO dar am pus si aici sa compar raspunsurile.
Termostat? Unde vine ca nu am vazut asa ceva.. ![]() Pompa de apa este buna deocamdata. Stima! This post has been edited by Inside_Pnn: 3 Jun 2015, 22:26 |
--------------------
ARO
D127
1985
|
|
autom |
![]()
Post
#42
|
![]() membru pompier Group: Members Posts: 1.198 Joined: 8 January 05 From: Bucuresti-sa traiesti!!!! ![]() |
Termostatul este in flansa cu 4 gauri de pe fluierul de apa de pe chiulase.
|
--------------------
Dacia 1100
Berlineza
1971
|
|
Inside_Pnn |
![]()
Post
#43
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 26 May 15 From: Targu Neamt ![]() |
Mersi, cam asa arata jucaria.
Attached thumbnail(s) Termostat.png ( Size: 280.53k ) Number of downloads: 212 |
--------------------
ARO
D127
1985
|
|
Inside_Pnn |
![]()
Post
#44
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 26 May 15 From: Targu Neamt ![]() |
Buna seara!
Am observat ca mi-a crescut putin nivelul in baie si are o culoare spre negru si miros de motorina. Stima! |
--------------------
ARO
D127
1985
|
|
tunderbird |
![]()
Post
#45
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Cel putin un injector care lasa sa curga ca la robinet.
|
--------------------
Dacia
Dacia
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
- B 13 ABC Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
Inside_Pnn |
![]()
Post
#46
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 26 May 15 From: Targu Neamt ![]() |
Mersi de raspuns.
Stima ![]() |
--------------------
ARO
D127
1985
|
|
sobolan |
![]()
Post
#47
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
QUOTE(Inside_Pnn @ 28 May 2015, 21:54) pune duze noi ,tareaza-le intre 215-225 bari si esti boier ! nu curata nimic,aia o vrajeala de doi lei,peste 3 luni iar le dai jos ! sper ca ai facut si o verificare la bloc dupa ce ai dat axa jos si ai vazut ca are sageata....se putea rectifica si blocul ,ideea e ca nu stiu cum e la aro si daca exista axe cu came pe reparatii(adica R1,R2 etc) ....daca nu se fac bucsi de bronz-grafitat si "bucsezi" si axa noua dupa bloc la nevoie .... This post has been edited by sobolan: 11 Jun 2015, 00:57 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
Inside_Pnn |
![]()
Post
#48
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 26 May 15 From: Targu Neamt ![]() |
La ax cu came s-au pus bucși noi is standard.
Stima! |
--------------------
ARO
D127
1985
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 13:05 |