DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

19 Pages « < 5 6 7 8 9 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Dacia 1310-1985

tunderbird
post 6 May 2016, 16:19
Post #181


tunzator de iarba & atacator de integritatzuri


Group: Members
Posts: 3.193
Joined: 26 October 04
From: Bucuresti




Am vazut si eu borcan fisurat pe fund din cauza supapei blocate.
Dar a fost doar o fisura prin care pierdea antigelul, nu a ajuns sa bubuie.
Pare incredibil dar se poate intampla... in mod normal presiunea ar trebui sa razbata pe undeva pe la furtunuri.

6 May 2016, 16:40:
Ceva informatii despre antigel pentru cei interesati:

Cele mai importante probleme ale sistemului de racire

40% din defectiunile motorului sunt cauzate de probleme ale sistemului de racire!!!
Cele mai importante fenomene negative ce apar in sistemul de racire:
Coroziune
Cavitatie
Sedimentare
Cristalizare
Toate partile metalice ale sistemul de racire corodeaza in anumite conditii
Cel mai important factor implicat in procesul de coroziune este pH-ul:
pH-ul antigelului trebuie mentinut intre 7.5 si 11!
Un pH mai acid (sub 7.5) va intensifica procesul de coroziune la metalele feroase (fier, otel)
Un ph prea bazic (peste 11) va intensifica procesul de coroziune pe aluminiu si zonele cu sudura

Protectia anticoroziva in formularea antigelului
Inhibitorii de coroziune mentin pH-ul in intervalul optim 7,5-11.
1. Inhibitorii din antigelurile conventionale sau hibride contin:
Borati:
(+) protectie foarte buna pentru componente din fier si otel
(-) costuri mari
Silicati:
(+) protectie foarte buna pentru componente din aluminiu
(-) din cauza solubilitatii reduse, la concentratii mari cristalizeaza, astupand radiatorul (la antigelurile low end)
Nitrati: Inhibitor generic de coroziune pentru aluminium, fier si otel.
Fosfati: Detroit Diesel, Mercedes Benz, BMW, Volkswagen si MTU nu accepta folosirea unor astfel de antigeluri!!!
2. Inhibitorii din antigelurile organice contin saruri de acizi organici, asigura excelenta protectie anticoroziune


Cavitatia
Cavitatia este fenomenul care apare la scaderea presiunii in sistemul de racire, fapt care conduce la formarea bulelor de aer
Cand presiunea revine la normal, are loc spargerea bulelor de aer, fapt ce conduce la deteriorarea suprafetelor metalice
Coroborat cu fenomenul de micropiting (aparitia unor cavitati pe suprafata cilindrilor motorului datorita fenomenului de oboseala), fenomenul de cavitatie conduce in unele cazuri la formarea unor orificii pe suprafata peretelui cilindrului, ceea ce rezida in patrunderea lichidului de racire in camera de ardere a motorului, unde are loc contaminarea uleiului
Aceasta contaminare impiedica efectuarea cursei complete de catre pistoanele motorului si conduce la supraincalzirea componentelor lubrifiate, datorita afectarii capacitatii de lubrifiere a uleiului lubrifiant
Metode de protectie:
Folosirea nitritilor: Cea mai buna protectie impotriva
fenomenului de cavitatie, dar la concentratii mari se poate
intensifica fenomenul de coroziune pe componentele sudate
Folosirea molibdatilor
Cresterea punctului de fierbere pentru a evita
formarea bulelor
Concluzii:
Chiar si pe durata verii nu este recomandat sa se
foloseasca apa in sistemul de racire
Important sa se pastreze nivel scazut al oxigenului si de aceea nu este recomandat sa se schimbe antigelul (vara – iarna )


Formarea depunerilor
1/3 din caldura degajata in motor trebuie indepartata de lichidul de racire. Folosirea apei cu duritate mare poate micsora capacitatea sistemului de racire de a indeparta caldura generata, conducand la supraincalziri. Eficienta sistemului de racire se poate reduce astfel cu 40%!
Probleme cauzate de supraincalzire:
Distrugerea capului cilindrului si deformarea blocului motor
Cresterea temperaturii lubrifiantului
Reducerea eficientei ventilatorului.
Formarea de depuneri pe radiator.
La antigelurile conventionale (pe baza de
fosfati)- se formeaza fosfati de calciu si
magneziu care se depun
in general pe pompa de apa.

Cristalizarea
Silicatii si fosfatii sunt buni inhibitori de
coroziune, dar au solubilitate redusa.
In cazul unei concentratii mai mari in
antigel, excesul de fosfat si silicat
cristalizeaza.
Probleme cauzate de cristalizare:
Defectiuni la pompa de apa.
Blocaje in sistemul de racire
Supraincalziri

Punctul de fierbere
Punctul de fierbere este 109ºC in cazul unei dilutii 50-50%.
Prin cresterea continutului de apa, punctul de fierbere scade.
Protectie la temperaturi scazute
Punctul de inghet al glicolului concentrat este -14ºC
Punctul de inghet scade prin adaugare de apa!
La dilutie 50-50%, formarea cristalelor de gheata incepe la -37ºC.
Concentratia antigelului nu trebuie sa fie mai mare de 60%!!!
Dilutia 50-50% este optima deoarece asigura:
Continut suficient de inhibitori de cavitatie si coroziune
Punct de fierbere peste 100ºC
Punct de inghet de -37ºC

Antigeluri concentrate
In functie de aditivii utilizati, exista 3 tipuri de antigel
Mineral
La antigelurile conventionale, datorita structurii chimice instabile, dupa o scurta perioada apare fenomenul de cristalizare.
Hibrid
(organic + mineral)
- Silicatii asigura protectie impotriva coroziunii, cavitatiei si formarii depunerilor
- Pot fi utilizate pentru diferite tipuri de motoare si sisteme de racire.
- Interval de schimb mai lung
- Aprobari OEM
- Organic
- (OAT: Organic Additive Technology)
Tehnologie de ultima generatie.
- Contin saruri de acizi organici in locul aditivilor minerali.
- Excelenta stabilitate la temperaturi inalte!
- Interval de schimb foarte lung
- Proprietati de transfer termic foarte bune
Producatorii de autovehicule folosesc numai antigeluri hibride sau organice la prima umplere, iar la completare nu sunt acceptate decat astfel de produse!

Antigeluri minerale:
Cu fosfati si fara silicati:
Glicosam, Zimkor, Prelix ®
Nu indeplinesc standardele acceptate in Europa - BS 6580: 1992!
Motoarele cu bloc motor din aluminiu au aparut in anii ’90, aceste produse au fost formulate inainte de anii ’90. Deci, nu ofera protectie partilor componente din aluminiu!!!
Contin fosfati, ceea ce nu este acceptat de numerosi producatori de autovehicule! (Detroit Diesel, MB, BMW, VW, MTU)

Antigeluri pe baza de aditivi organici:
Alycol:
Indeplineste standardele BS 6580:1992!
Aditivii organici sunt mai putin daunatori mediului inconjurator datorita solubilitatii.
Nu contin nitriti, fosfati, borati si silicatii
Coeficient de coroziune pe aluminiu = 0,3 mg/cm2/week (BS 6580 : 1992: standard acceptat = 1 mg/cm2/week )
Caracteristici foarte bune de spumare.


This post has been edited by tunderbird: 6 May 2016, 16:40


--------------------
Dacia Dacia 1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000 - B 13 ABC
Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999

Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura!
(N. Iorga)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 6 May 2016, 16:50
Post #182


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.230
Joined: 10 March 06
From: GL




micul chimist biggrin.gif ,ai vorbit in limba chineza pana acum...in romana se poate ?


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tunderbird
post 6 May 2016, 16:58
Post #183


tunzator de iarba & atacator de integritatzuri


Group: Members
Posts: 3.193
Joined: 26 October 04
From: Bucuresti




Iar ai citit "selectiv" dry.gif ... mai citeste odata si o sa se faca si un pic de lumina! smile.gif


--------------------
Dacia Dacia 1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000 - B 13 ABC
Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999

Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura!
(N. Iorga)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
johnybic
post 6 May 2016, 22:59
Post #184


dacia si atat


Group: Members
Posts: 616
Joined: 6 December 13
From: Buzau




Nu prea merge,cam puțin antigel,pe lângă faptul ca și lubrifiant tine și rugină pe loc prin componenta sa și o curăță, stiu ca băgau astia la munca glicol(antigel) pe țevi și când se făcea revizie ieșea ca nou

6 May 2016, 23:10:
Eu am luat unul verde și i-am băgat,după 20 de minute de funcționare a motorului a început sa se innegreasca,poate reușesc mâine sa o aduc acasă și următorul și cât mai curând îi bag G12 roz care este recomandat și la vw și la Skoda și la renault

This post has been edited by johnybic: 6 May 2016, 23:10


--------------------
Dacia 1310 1985
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tunderbird
post 6 May 2016, 23:55
Post #185


tunzator de iarba & atacator de integritatzuri


Group: Members
Posts: 3.193
Joined: 26 October 04
From: Bucuresti




Ai spalat instalatia de racire inainte de a pune antigel proaspat?
Macar asa o clateala cu furtunul sub presiune?

This post has been edited by tunderbird: 6 May 2016, 23:55


--------------------
Dacia Dacia 1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000 - B 13 ABC
Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999

Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura!
(N. Iorga)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
johnybic
post 7 May 2016, 09:24
Post #186


dacia si atat


Group: Members
Posts: 616
Joined: 6 December 13
From: Buzau




am facut si o spalare dar ce era depus pe furtune normal ca nu sa curatat doar cu apa iar radiatorul nu l-am demontat sai ii fac o spalare ca la carte dar urmeaza sa fac si operatiunea asta


--------------------
Dacia 1310 1985
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
johnybic
post 11 May 2016, 20:21
Post #187


dacia si atat


Group: Members
Posts: 616
Joined: 6 December 13
From: Buzau




Pregătim pregătim

Attached thumbnail(s)
20160511_193105.jpg ( Size: 3.29mb ) Number of downloads: 619
20160511_193054.jpg ( Size: 3.71mb ) Number of downloads: 655


--------------------
Dacia 1310 1985
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 12 May 2016, 01:39
Post #188


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.230
Joined: 10 March 06
From: GL




misto vopseaua pe butuci,stai sa vezi ce-o dai jos cand ii bagi pe fuzete si cand bati in ei sa intre planetara radmasa.gif ....lucruri care nu merita facute la dacie smile.gif ...... instalatia de racire o poti curata cu Pur de vase,amesteci cu apa si mergi asa vreo 5km apoi dai jos tot si mai speli cat poti cu un furtun....


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 12 May 2016, 07:39
Post #189


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.451
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




Sau cu detergent automat, eu taman ce-am dat jos zeama dupa vreo luna de mers cu ea, e boboc instalatia!


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin105
post 12 May 2016, 11:17
Post #190


Membru autentic


Group: Members
Posts: 937
Joined: 7 October 11
From: Pitesti




QUOTE(johnybic @ 7 May 2016, 10:24)
am facut si o spalare dar ce era depus pe furtune normal ca nu sa curatat doar cu apa iar radiatorul nu l-am demontat sai ii fac o spalare ca la carte dar urmeaza sa fac si operatiunea asta
*


Poti folosi solutii profesionale.
http://www.automoly.ro/cumpara/solutie-cur...ce_lang=default


Attached thumbnail(s)
solutie_curatat_radiator_8383_300ml_844.jpg ( Size: 7.62k ) Number of downloads: 543


--------------------
dacia 1100/1300 dacia 1410 sport(under constructione) 71/84
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
johnybic
post 12 May 2016, 12:19
Post #191


dacia si atat


Group: Members
Posts: 616
Joined: 6 December 13
From: Buzau




Nu sunt vopsiți boss sunt sablați

12 May 2016, 12:24:
Și dacă ii lăsăm așa aveau și ceva rugină și este păcat dacă tot îi aveam dați jos sa nu îi și curat,după sablare i-am vopsit cu grund antirugina

This post has been edited by johnybic: 12 May 2016, 12:24


--------------------
Dacia 1310 1985
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 14 May 2016, 10:32
Post #192


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.230
Joined: 10 March 06
From: GL




da-i cu un grund bun la spray sau cu un anti-gravel si ies ca noi....


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
johnybic
post 14 May 2016, 10:50
Post #193


dacia si atat


Group: Members
Posts: 616
Joined: 6 December 13
From: Buzau




I-am dat cu deruginol frumos la pensula si gros in stil barbar dupa care urmeaza sa ii dau cu vopsea sa le fac si fata comerciala oricum nu se vad acolo unde vin ei in spatele jantelor dar important este ca am eliminat rugina si acum pot sta linistit, Nu sta nimeni sa se bage sub masina important este sa fiu eu impacat ca treaba este facuta bine.La cati bani am dat pe jante prezoane piulite cauciucuri si cate si mai cate nu se cade sa fac treaba de mantuiala


--------------------
Dacia 1310 1985
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 14 May 2016, 13:46
Post #194


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.096
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




QUOTE(johnybic @ 14 May 2016, 11:50)
La cati bani am dat pe jante prezoane piulite cauciucuri si cate si mai cate nu se cade sa fac treaba de mantuiala
*


Si-o sa mai dai, dacia e aspirator de bani mai ceva ca o femeie, se stie. wise_guy.gif


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BLUE R 19
post 15 May 2016, 01:20
Post #195


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.244
Joined: 12 August 10
From: Pitesti




QUOTE(maho @ 14 May 2016, 14:46)
Si-o sa mai dai, dacia e aspirator de bani mai ceva ca o femeie, se stie. wise_guy.gif
*



Daciana... iubire.gif


--------------------
Dacia 1310 /1900
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
johnybic
post 16 May 2016, 08:59
Post #196


dacia si atat


Group: Members
Posts: 616
Joined: 6 December 13
From: Buzau




Pentru ca le iubim!!! wub.gif

16 May 2016, 10:50:
Primite acum de bogdaproste ,doua bucăți noi nouțe

16 May 2016, 12:35:
Acum intrebare intrebatoare sunt de fata sau de spate ?nici varul meu nu a stiut sa imi spuna

This post has been edited by johnybic: 16 May 2016, 12:35

Attached thumbnail(s)
20160516_114641.jpg ( Size: 2.43mb ) Number of downloads: 348


--------------------
Dacia 1310 1985
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Stefan.alex78
post 16 May 2016, 14:56
Post #197


Membru autentic


Group: Members
Posts: 509
Joined: 2 July 14
From: Giurgiu




Fa o poza mai clara. Sa se vada distinct capetele lor. Personal tind sa cred ca sunt de fata.


--------------------
Dacia 1300 1978 - GR 01 VVO
Dacia 1300/'78 076/8831/526
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
johnybic
post 16 May 2016, 15:04
Post #198


dacia si atat


Group: Members
Posts: 616
Joined: 6 December 13
From: Buzau




....

16 May 2016, 15:05:
..

This post has been edited by johnybic: 16 May 2016, 15:05

Attached thumbnail(s)
20160516_160240.jpg ( Size: 2.99mb ) Number of downloads: 314
20160516_160236.jpg ( Size: 3.24mb ) Number of downloads: 86
20160516_160228.jpg ( Size: 2.87mb ) Number of downloads: 89
20160516_160225.jpg ( Size: 3.31mb ) Number of downloads: 67


--------------------
Dacia 1310 1985
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Stefan.alex78
post 16 May 2016, 15:19
Post #199


Membru autentic


Group: Members
Posts: 509
Joined: 2 July 14
From: Giurgiu




Retrag afirmatia. Sunt de spate.


--------------------
Dacia 1300 1978 - GR 01 VVO
Dacia 1300/'78 076/8831/526
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
johnybic
post 16 May 2016, 16:19
Post #200


dacia si atat


Group: Members
Posts: 616
Joined: 6 December 13
From: Buzau




asa banuiam si eu dar nu eram sigur ,mersi de info.


--------------------
Dacia 1310 1985
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 16 May 2016, 16:24
Post #201


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.230
Joined: 10 March 06
From: GL




spate 100%.....breack posibil,ai belit-o radmasa.gif ,fara presa nu le bagi pe berlina + ca-ti bat telescoapele la cap de cursa,trebuie sa aiba 470mm lungime la berlina.....eu am tot de breack dar o spira taiata si refacut capatul taiat la autogen ca sa nu rupa vreu taler ceva sau sa sara apoi.....

This post has been edited by sobolan: 16 May 2016, 16:39


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
johnybic
post 16 May 2016, 19:12
Post #202


dacia si atat


Group: Members
Posts: 616
Joined: 6 December 13
From: Buzau




Ce ochi ai boss chiar de break sunt,varul meu le-a cumpărat acum mulți ani la break ca sa le schimbe ca doar îl folosea la carat mobila dar a renunțat la mașină și a cumpărat o dubita și așa după vreo 8 ani m-am ales eu cu ele,și nu nu am belit nimic când am drum la Galați este unu de își zice șobolan pe aici pe forum și le aranjează el ca se pricepe bineînțeles contra cost biggrin.gif


--------------------
Dacia 1310 1985
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 16 May 2016, 19:20
Post #203


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.230
Joined: 10 March 06
From: GL




netaiate nu le-as pune nici la dusmani,iti rup bucsile de cauciuc de la telescope + ca arzi rau telescopul.....doar cu inaltator la telescop dar sta hilar de sus.....cum crezi,eu ma risc si le pun cum vrei pana la urma,suc si tigari sa avem,banii da-i naibii.....

This post has been edited by sobolan: 16 May 2016, 19:21


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
johnybic
post 16 May 2016, 19:48
Post #204


dacia si atat


Group: Members
Posts: 616
Joined: 6 December 13
From: Buzau




Pai nu ai înțeles le tăiem o spira jumate vedem noi sa ajungem acolo


--------------------
Dacia 1310 1985
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 16 May 2016, 20:30
Post #205


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.230
Joined: 10 March 06
From: GL




da,asa da,mergem la un amic de-al meu la atelier si-o rezolvam pe arcuri apoi acasa la mine la montam si intr-o jumate de ora se face tot.....deci DA,se poate..... smile.gif cauta clemele alea,daca pun 3 macar pe-o parte si 3 pe ailalta tot e ok.....

This post has been edited by sobolan: 16 May 2016, 20:31


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Daciotul_98
post 16 May 2016, 21:34
Post #206


membru foarte autentic!!


Group: Members
Posts: 1.572
Joined: 15 June 13
From: Serbanesti,Arges




Brecul meu are 54 .030 arcuri spate normal de break și nu s-au dus bucșele, de altfel nici nu trebuiesc montate cu presa, eu am 1,75 m și nu sunt bătrân, dar la berlină am avut arcuri de față puse pe spate, și le-am înlocuit cu unele de pe o epava de break cn 2 (singur fără presa), deși la început vei zice mama ce tari sunt !! Aparențele sunt înșelătoare, tot moi sunt nu ca și cele de berlina. Este cei drept înaltă de spate dar dacă așa a facut-o fabrica (înaltă față de r12), eu aș rămâne la stock.


--------------------
dacia 1300 197x
Pentru detalii nu ezitati
0732366741-claudiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 16 May 2016, 21:43
Post #207


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.230
Joined: 10 March 06
From: GL




Dat fiind faptul ca arcurile de break is mai lungi si spatele berlinei e mai usor decat la break telescopul are tendinta sa stea destins mereu,la capatul cursei.....eu stiu de la cealalta dacie a mea,cea din 98.....statea saltata de cur ca naiba si la gropi rigida rau si poc-poc,pana cand mi-am dat eu seama care-i combinatia si am pus inaltatoare si la amortizor normal ca gasii si bucsile de cauciuc rupte/tesite.......am mai mers cu ea cam 1000km si tot nu vedeam rostul.....am aruncat tot si am trecut la sistemul original......arcul de break nu numai ca e mai lung dar are si spira mai groasa wink.gif


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BN64FLO
post 16 May 2016, 21:55
Post #208


Membru autentic


Group: Members
Posts: 669
Joined: 23 April 12
From: Bistrita




Sobolan, ce presa pe spate tata? am pus arcuri de fata ne taiate foarte usor, si spre uimirea mea, masina mea sta chiar bine asa, nu stiu de ce...si eu am vrut sa le tai si m-o nebunit taicamio ca nu, ca batman...a mea e cam saltata si de fata poate...de batut nu bate, de rigida e numai bine, deci, dupa ce am aberat atata pe aici si am facut off topic, arcurile spate de break intra bine si ne taiate pe berlina, merita incercat inainte sa le tai, la mine statea ciudat cu ele taiate...pun poze cu arcuri de break taiate si cu arcuri de fata ca sa vedeti diferenta, bagate fara presa desigur...poza 1, goala cu arcuri de break, poza 2 doar cu interior montat si vreo doua genti, tot arcuri de break, poza 3, arcuri de fata(de break dar nu cred ca difera)

Attached thumbnail(s)
Fotografie0181.jpg ( Size: 1.04mb ) Number of downloads: 101
PZA.jpg ( Size: 107.28k ) Number of downloads: 101
20160429_180520_1_.jpg ( Size: 3.29mb ) Number of downloads: 105


--------------------
Dacia 1310 TX/Li 1986/1999 - BN 02 PZA/BN 64 FLO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 16 May 2016, 22:04
Post #209


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.230
Joined: 10 March 06
From: GL




mai nene,eu nu lucrez la sant sau la bordura cu ranga la punte sau cu gigel care sta cu picioru' pe tambur,una la mana.... doi la mana e ca arcurile stock de berlina intra la berlina si fara presa foarte usor,la alea de break e alta poveste daca-s noi iar cu restul is patit pe fosta berlina a mea din 98.....acuma ce sa zic,eu nu car pepeni de la camp cu dacia,inventiile astea in mare parte apartin tot genului asta de oameni adica clasa muncitoare happy.gif ...si eu am tot arcuri de break pe asta verde pentru simplul motiv ca-s mai rezistente in timp si nu-si pierd elasticitatea usor ca alea de berlina da-s taiate si refacute la capete frumos, nu aruncate acolo asa la misto ca sa fie....

This post has been edited by sobolan: 16 May 2016, 22:06


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BN64FLO
post 16 May 2016, 22:16
Post #210


Membru autentic


Group: Members
Posts: 669
Joined: 23 April 12
From: Bistrita




dar cine lucreaza cu ranga? unsure.gif au mers perfect, din prima, exact ca alea de berlina spate...si nu le-am pus pentru carat, le-am pus pentru jantele de 7' sleep.gif

This post has been edited by BN64FLO: 16 May 2016, 22:16


--------------------
Dacia 1310 TX/Li 1986/1999 - BN 02 PZA/BN 64 FLO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
19 Pages « < 5 6 7 8 9 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 23rd May 2024 - 17:09
Forum Renault