Alternator buclucas,releu, tensiune prea mica la ralanti si mare in turatie
![]() ![]() ![]() |
Alternator buclucas,releu, tensiune prea mica la ralanti si mare in turatie
bostan22 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 140 Joined: 21 July 10 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 L(Zambetul lui Iliescu)
1999/L
- IS-05-KJK Iubesc Dacia si mersul pe jos:))
|
|||
bygy007 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
maho |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.235 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
QUOTE(bostan22 @ 8 Jun 2015, 22:14) Cu motorul oprit pe borne am fix 12 v... daca accelerez pe la 2000 rpm am citit chiar si 15v La 12 v e cam in moarte clinica bateria, nu mai are zile multe. A mea, dupa 3 luni de hibernat (iarna) in casa, avea 12.74 inainte de a o pune pe masina. Posibil sa fie releul cam dereglat, daca-ti baga 15 la 2000 rpm, incearca cu altul, dar problema bateriei ramane. |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
bostan22 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru Group: Members Posts: 140 Joined: 21 July 10 ![]() |
Imi cer scuze fata de moderatori,daca am omis topicul cu problemele mele si ii rog sa mute/stearga topicul daca am gresit.
Sincer sa-ti spun,bateria o am de pe golful tatalui meu,are 3 ani de cand e la mine,si nu stiu cat inainte.Ideea e ca am trecut iarna cu ea fara probleme,dar ce ma framanta e chestia asta,la ralanti baga 12v si in turatie 15...Pentru cei care stiu,as putea masura tensiunea inainte si dupa releu?Mentionez ca nu ma pricep la electrica deloc.Doar strictul necesar si atat! Va multumesc mult! |
--------------------
Dacia
1310 L(Zambetul lui Iliescu)
1999/L
- IS-05-KJK Iubesc Dacia si mersul pe jos:))
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
pai trebuie in primul rind sa verifici alterrnatorul (punte ,perii ,infasurari ) apoi dinamic masurind tensiuni si pentru asta trebuie sa te pricepi un pic
This post has been edited by bygy007: 10 Jun 2015, 10:20 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
bostan22 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 140 Joined: 21 July 10 ![]() |
Am rezolvat problema schimband releul cu unul cu 3 fire,si in plus am scapat si de problema ,,palpairilor" farurilor direct proportional cu turatia...
|
--------------------
Dacia
1310 L(Zambetul lui Iliescu)
1999/L
- IS-05-KJK Iubesc Dacia si mersul pe jos:))
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 23rd July 2025 - 15:20 |