Alimentare cas!?!
Alimentare cas!?!
DomnulK |
27 Nov 2003, 00:59
Post
#1
|
||
ex kAndrei Group: Members Posts: 1.403 Joined: 7 September 03 From: Bucuresti |
|
||
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.6 MPI
2004 Asfalt Uscat!
|
|||
GoGu |
27 Nov 2003, 01:44
Post
#2
|
Prea de la tara Group: Moderatori Posts: 1.970 Joined: 14 August 03 From: Iasi |
daca ai folosit cablarea existenta (cu mufe iso) .... este un fir rosu si unul galben (am sa ma uit maine pe lumina...nu-s sigur 100% pe culori) ala rosu e 12 v prin contact iar ala galben 12v permanent (sau invers...Doamne..uituc sunt...se poate masura sau verifica cu un bec).. chestia e sa tai firul rosu si capatul dinspre casetofon sa-l legiu la firul galben (12v permanent).
Maine (de fapt azi) verific si-ti spun exact... nu te grabi cu taiatul |
--------------------
Renault
Scenic 1.5dCi
recolta 2012
|
|
DomnulK |
27 Nov 2003, 02:24
Post
#3
|
ex kAndrei Group: Members Posts: 1.403 Joined: 7 September 03 From: Bucuresti |
Poate nu am fost destul de explicit......ash dori sa imi porneasca shi pe contact shi pe direct. Daca se poate...daca nu o sa-l pun pe direct...ca daca las pe careva in mashina nu am increderea sa-i las shi cheile pe mana....nu ca ar fugi cu ea...dar ii pot veni idei....shi ......Precautia nu a adus niciodata pagube!?
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.6 MPI
2004 Asfalt Uscat!
|
|
GoGu |
27 Nov 2003, 02:41
Post
#4
|
Prea de la tara Group: Moderatori Posts: 1.970 Joined: 14 August 03 From: Iasi |
Pai va merge pana il opresti de la buton... contactul nu va mai avea nici un efect asupra casetofonului.
Alternativ... poti pune un switch cu care sa-i dai 12v cand nu e cheia in contact... dar nu mi se pare elegant. |
--------------------
Renault
Scenic 1.5dCi
recolta 2012
|
|
DomnulK |
27 Nov 2003, 02:43
Post
#5
|
ex kAndrei Group: Members Posts: 1.403 Joined: 7 September 03 From: Bucuresti |
Multumesc!
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.6 MPI
2004 Asfalt Uscat!
|
|
GoGu |
27 Nov 2003, 03:38
Post
#6
|
Prea de la tara Group: Moderatori Posts: 1.970 Joined: 14 August 03 From: Iasi |
Fiindca tot n-am somn...ia sa incerc sa te lamuresc. Sper sa nu sune complicat...operatia e banala.
In gif-ul asociat ai harta pinilor mufelor ISO (cum te uiti dinspre fire, nu din fata mufei). Mufele ISO sunt doua A si B. Pe tine te intereseaza A (e cea cu cheia plasata asimetric). Semnificatia pinilor o ai si la http://www.bluespot.co.uk/stock/iso.asp (tot privind dinspre fire). Ideea e sa tai firul ce merge la pinul 7 (nu taia prea aproape de mufa) (ar trebui sa fie rosu dar nu bag mana in foc...identifica dupa mufa...), izoleaza partea ce vine dinspre directii necunoscute iar bucata ce intra in mufa leag-o cumva la firul (ce ar trebui sa fie galben) ce merge la pinul 4. Izoleaza legatura. Firul galben ar trebui acum sa alimenteze si pinul 4 si pinul 7. Cam asta ar fi totul. PS Daca nu-ti place ideea de a te lega la pinul 4, atunci poti lega pinul 7 la orice +12v permanent (bricheta de ex.), tot dupa taierea firului. Daca ai nelamuriri, striga Attached thumbnail(s) iso.gif ( Size: 2.74k ) Number of downloads: 169 |
--------------------
Renault
Scenic 1.5dCi
recolta 2012
|
|
DomnulK |
27 Nov 2003, 03:48
Post
#7
|
ex kAndrei Group: Members Posts: 1.403 Joined: 7 September 03 From: Bucuresti |
Multzam fain!
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.6 MPI
2004 Asfalt Uscat!
|
|
cristimm |
28 Nov 2003, 23:25
Post
#8
|
Membru vechi Group: Members Posts: 664 Joined: 30 September 02 From: Bucuresti |
Mai bine lasa-l asa cum e pentru ca casetofoanele astea noi Sony au un consum exagerat in stand-by (in jur de 100 mA) si o sa iti consume bateria. Daca totusi faci modificarea verifica curentul consumat cu masina parcata, alarma armata etc. Acesta trebuie sa fie sub 50 mA.
|
--------------------
ex
Dacia Nova
GTi
|
|
DomnulK |
28 Nov 2003, 23:27
Post
#9
|
ex kAndrei Group: Members Posts: 1.403 Joined: 7 September 03 From: Bucuresti |
Multzam de sugestie, am constatat shi eu ca daca dau volumul pe la jumate cu motoriul oprit imi cam palpaie farurile. cristim,
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.6 MPI
2004 Asfalt Uscat!
|
|
GoGu |
28 Nov 2003, 23:46
Post
#10
|
Prea de la tara Group: Moderatori Posts: 1.970 Joined: 14 August 03 From: Iasi |
Pai daca il inchizi nu raman alimentate doar circuitele alea de memoreaza setarile (care oricum sunt alimentate permanent)?
|
--------------------
Renault
Scenic 1.5dCi
recolta 2012
|
|
cristimm |
29 Nov 2003, 00:25
Post
#11
|
Membru vechi Group: Members Posts: 664 Joined: 30 September 02 From: Bucuresti |
Ar fi bine sa fie asa dar crede-ma ca stiu ce vorbesc (in legatura cu unele modele Sony).
|
--------------------
ex
Dacia Nova
GTi
|
|
DomnulK |
29 Nov 2003, 00:40
Post
#12
|
ex kAndrei Group: Members Posts: 1.403 Joined: 7 September 03 From: Bucuresti |
cristim, ce vrei sa spui.....da detalii. Macar sa nu mai ia shi altzii tzepe.
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.6 MPI
2004 Asfalt Uscat!
|
|
GoGu |
29 Nov 2003, 00:46
Post
#13
|
Prea de la tara Group: Moderatori Posts: 1.970 Joined: 14 August 03 From: Iasi |
Da..cristim. Mai da niste detalii...ma intereseaza si pe mine.
|
--------------------
Renault
Scenic 1.5dCi
recolta 2012
|
|
cristimm |
29 Nov 2003, 23:44
Post
#14
|
Membru vechi Group: Members Posts: 664 Joined: 30 September 02 From: Bucuresti |
Tata are un casetofon Sony XR-C622OR + CD Changer tot Sony. Cas-ul este model destul de nou (cativa ani) cu fata detasabila. Pentru a introduce caseta trebuie rabatata fata. Aia care l-au montat l-au pus sa mearga si fara contact (legand firul galben si cel rosu impreuna). Rezultatul: cum a dat putin frigul bateria se descarca peste noapte facand imposibila pornirea masinii.
Prima etapa: baterie noua - problema persista de data asta se descarca la 2 zile. Cand am masurat curentul consumat in repaus am fost uimit de valoarea mare: 340mA permanent. Dupa mai multe masuratori am ajuns la urmatoarea concluzie: in jur de 100mA CD Changerul 100mA Casetofonul 100mA Fata casetofonului (frumoasa rau dar consuma mult!) 40mA alte accesorii ale masinii (Ex: alarma, ceas, ECU) Dupa ce l-am montat corect fir rosu la rosu (de la contcat) si galben la galben (+ permanent) tot consumul masinii este de 45mA - o valoare rezonabila. La modele mai vechi nu exista aceasta problema pentru ca comutatorul de pornire este mecanic si intrerupe firul rosu complet. |
--------------------
ex
Dacia Nova
GTi
|
|
DomnulK |
30 Nov 2003, 03:20
Post
#15
|
ex kAndrei Group: Members Posts: 1.403 Joined: 7 September 03 From: Bucuresti |
Aha...am inteles....numai ca eu vroiam sa inversez firul roshu cu cel galben.......cel putin asta mi s-a spus sa fac......dar daca tu zici ca e de rau....atunci ma cumintzesc. Multzumesc!
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.6 MPI
2004 Asfalt Uscat!
|
|
GoGu |
30 Nov 2003, 03:23
Post
#16
|
Prea de la tara Group: Moderatori Posts: 1.970 Joined: 14 August 03 From: Iasi |
Nu, nu..daca le inversezi de fiecare data cand vei lua contactul vei pierde toate posturile radio memorate plus setarile bass-treble etc !
|
--------------------
Renault
Scenic 1.5dCi
recolta 2012
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 7th June 2024 - 00:03 |