DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> smuncituri,rateuri, o ia razna....la accelerare

bostan22
post 19 Jun 2015, 22:47
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 140
Joined: 21 July 10




Va salut dragi colegi! Imi cer scuze daca nu am postat unde trebuie,dar nu am gasit nicaieri probleme asemanatoare ca ale mele:
Intr-o zi am plecat mai in forta ca sa zic asa...a mers foarte bine,ba chiar ma miram ce bine merge.Dupa aceea,a inceput sa smunceasca,aleatoriu.Adica are momente cand merge super bine si are momente cand smunceste ca si cum i-ar smulge cineva fisa de la bobina si ar pune-o inapoi imediat.Cand incepe sa smunceasca turometrul o ia razna in sensul ca sare de la 1500 de ex la 2200,si inapoi,dar totusi motorul pare sa mearga cu aceeasi turatie aproximativ.Am schimbat capac,condensator platina...si tot la fel face,ultima data cand mi-a facut figura asta am schimbat complet delcoul....ce i-as putea face dat fiind faptul ca urmeaza sa plec in concediu,si nu ma risc.Va multumesc.

PS rog moderatorii sa stearga/mute topicul daca nu am postat unde trebuie.


--------------------
Dacia 1310 L(Zambetul lui Iliescu) 1999/L - IS-05-KJK
Iubesc Dacia si mersul pe jos:))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
STORMTROOPER
post 20 Jun 2015, 06:49
Post #2


Dacia berlina proud owner


Group: Members
Posts: 2.486
Joined: 3 July 06
From: Bucuresti




Cand smucea erai cu rezervorul aproape gol? Daca da, ai gunoaie in benzina.


--------------------
DACIA 1310 TX 1987 - 7-B-2414
blogul meu: http://blog-deroman.blogspot.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bostan22
post 20 Jun 2015, 10:09
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 140
Joined: 21 July 10




Nu era chiar gol rezervorul,tocmai pusesem de 100 de lei,cat sa-mi ajunga pentru o saptamana de naveta la munca.Am verificat,filtrul de benzina,carburatorul si sita aia...etc...


--------------------
Dacia 1310 L(Zambetul lui Iliescu) 1999/L - IS-05-KJK
Iubesc Dacia si mersul pe jos:))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian Frigo
post 20 Jun 2015, 10:47
Post #4


Membru cu o tigaie de dacie


Group: Members
Posts: 2.031
Joined: 4 February 15
From: Undeva,pe dreapta




Alte fișe?Alea zici că nu le-ai schimbat.Îți recomand de Tesla siliconate! wink.gif
Deși mie îmi sună a problemă de alimentare....ia încearcă cu alt carburator...


--------------------
Dacia 1300/ 1310/1410 GTL/CL/Lj/Renault /1972/1986/1997/2000 și ceva... - XX-00-UAP/ACR
Mașina este ca femeia,dacă nu o întreții....TE LASĂ!
Daciot convins!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bostan22
post 20 Jun 2015, 14:17
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 140
Joined: 21 July 10




Fisele sunt Tesla,siliconate....le-am masurat acum cateva zile,toate au valori sub 5 Kohm...o sa demontez carburatorul si o sa va tin la curent.Va multumesc!


--------------------
Dacia 1310 L(Zambetul lui Iliescu) 1999/L - IS-05-KJK
Iubesc Dacia si mersul pe jos:))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dstdan
post 20 Jun 2015, 22:22
Post #6


Damian Stefan Tolbariu-Dan dst Team


Group: Members
Posts: 343
Joined: 6 November 13
From: Mures autoservice Team DST Dan




ia pompa de umflat cauciucuri, scoate furtunele de la retur si tur alim. benzina de la pompa de benzina si sufla cu pompa in ele, sa auzi bolborosind in rezervor, apoi curata carburatorul si suflal prin toate orificiile tot cu aer comprimat, sau pompa, veji jigloarele sa nu fie imfundate, punei un filtru intre pompa benzina si rezervor.
2. verifica delcoul, zona platinei sa nu aivreo saiba cazuta pe acolo si sa dea la masa, fure curent, demonteaza si remonteaza platina, regleazo sau schimba.
3. schimba capacul delco si luleaua, macar de proba.


--------------------
Dacia,Renault,VW - 1310, Megan, Tiguan 1997, 2003, 2008 - TAM
Mintile luminate discuta idei, mintile mediocre discuta evenimente, mintile reduse discuta oameni!
D.S.T.DAN Team
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dstdan
post 20 Jun 2015, 22:26
Post #7


Damian Stefan Tolbariu-Dan dst Team


Group: Members
Posts: 343
Joined: 6 November 13
From: Mures autoservice Team DST Dan




la relanti iti tine constant?, daca da, atunci sigur e de undeva din alimentarea cu benzina, eventualpompa de benzina, garniturile

This post has been edited by dstdan: 20 Jun 2015, 22:28


--------------------
Dacia,Renault,VW - 1310, Megan, Tiguan 1997, 2003, 2008 - TAM
Mintile luminate discuta idei, mintile mediocre discuta evenimente, mintile reduse discuta oameni!
D.S.T.DAN Team
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
thundercar
post 21 Jun 2015, 20:49
Post #8


Membru


Group: Members
Posts: 127
Joined: 23 April 15
From: buzau




regleaza platiniile c de accea sare turometru si da rateuri eu le reglez cu lera apoi o accelerez si vad cum se comporta daca nu imi place o aproprii/departez dar foarte putin pana cand imi place cum se accelereaza (cand sunt bine reglate se accelereaza foarte usor la o turatie f mare 6-7000 imediat)dar mai intai verifica capsula vaccumatica sa fie etansa si avansul la aprindere reglat corect.unii spun ca turometru e defect dar eu am patit asa de multe ori si mereu a fost din platini distantate/apropiate.smuciturile pot fi din tampoane cutie sau motor uzate ori suruburi slabite si daca daidrumu la ambreiaj brusc smuceste si uneori bate ciutia in pedalier verifica totul in ordine. biggrin.gif


--------------------
dacia dacia audi 1310l 1310li A4 1999 2001 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
r3d
post 21 Jun 2015, 21:23
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 576
Joined: 5 October 11
From: buzau




turomtru o ia razna de la contactul imperfect la minusul bobinei de inductie.curata bine contatele dupa bobina de inductie si pe cel dupa delcou.


--------------------
dacia 1310 1999 - bz 03 gat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bostan22
post 22 Jun 2015, 16:59
Post #10


Membru


Group: Members
Posts: 140
Joined: 21 July 10




Va salut dragi colegi! Am schimbat platina,cu una noua,a mers 2-3 km maxim apoi iar a inceput sa smunceasca...Apoi s-a oprit si nu a mai pornit.Am dat jos sa vad platina si era impuscata.Am schimbat apoi condensatorul si de atunci merge binisor cu exceptia ca trebuie reglat avansul,deoarece atunci incepuse ploaia si nu am mai stat.Va multumesc tuturor!


--------------------
Dacia 1310 L(Zambetul lui Iliescu) 1999/L - IS-05-KJK
Iubesc Dacia si mersul pe jos:))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jamaycana
post 5 Jul 2015, 22:50
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 17 April 15




eu la problemele descrise de tine am scpat cu schimbarea condensatorului fiindca am cumparat un set fise tesla si nu le-am infipt bine in bujii si se stricase condensatorul! ai grija sa le infigi bine ca sunt prea strampte

This post has been edited by jamaycana: 5 Jul 2015, 22:55


--------------------
dacia 1310 1989
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th May 2025 - 07:12
Forum Renault