vibratie puternica in volan, si ulei pe cureaua de accesorii
![]() ![]() ![]() |
vibratie puternica in volan, si ulei pe cureaua de accesorii
frontEND |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 81 Joined: 9 December 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Volvo
S 40 2.4i
2004 summum
- B 03 ...
|
|||
costi |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti ![]() |
Omule, esti in garantie deci toate problemele trebuie rezolvate;
Dupa fiecare interventie in service trebuie sa faci probe si daca nu esti multumit (volanul mai vibreaza) nu pleci de acolo; Chemi Vocea Clientului, OPC, telefonezi la ziare... Nu va mai lasati prostiti de tot felul de neaveniti; schimbati service-ul ! puteti folosi orice service autorizat Dacia, etc; Fiti mai duri, ati dat banii pe o masina care , macar in garantie trebuie sa mearga bine. Nu stiu ce ti-au facut aia acolo. Primul gind cu vibratia este de roti neechilibrate corect. Sfatul meu este sa te duci iar in service si sa faci un scandal monstru daca mai incearca sa te duca cu vorba. Si sa nu pleci pina nu se rezolva |
--------------------
DSN/SLZ
|
|
Manuel |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.116 Joined: 27 November 02 From: VASLUI ![]() |
Ti-au pus force feedback!
![]() Acu' serios: in primul rand echilibreaza rotile. Despre ulei, habar n-am de la ce poate fi ... Cum a zis si Costi, un telefon la Vocea Clientului poate face minuni, atitudinea se schimba la 180 de grade. Bafta! |
--------------------
Opel
Astra J Sports Tourer Active
2013 / 2.0 CDTI / 165CP
- VS15CMA "Base e un bou betiv." (corbex)
|
|
klaus |
![]()
Post
#4
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Pentru vibratie: ie de la roti (echilibrare, janta stramba, prezoane nestranse etc). Trebuiesc verificate.
Legat de uleiul de la cureaua de distributie, baietii sa stii ca au avut dreptate si au facut ce trebuie in principiu. Exista in zona 2 (doua) suruburi care sunt pana in circuitul de ungere, si la care dacia mentioneaza clar si raspicat (in chenare, alea, alea) ca suruburile sunt cu trecere in circuitul de ulei si ca se etanseaza cu un mastic special. In caz de ulei pe curea sunt mentionata primele ca si cauza posibila. Unul din suruburi este in partea superioara a curelei (prin zona axului cu came) si unul este mai jos, mai spre vibrochen (arborele cotit) Later edit: Dacia mentioneaza ca la orice interventie la motor care necesita demontarea celor doua suruburi la remontare se va reface etanseitatea gaurilor corespunzatoare cu LOCTITE 518, pentru ca acele gauri sunt in corespondenta directa cu canalizatia de ulei De asemnea, Dacia mentioneaza printr-o NT ca in cazul incidentelor de tipul scurgeri ulei motor in zona distributiei, inainte de a proceda la inlocuirea simeringului de distributie, se va verifica etanseitatea acelor gaurilor filetate corespunzatoare suruburilor. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
bion |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.711 Joined: 1 May 04 From: TM ![]() |
QUOTE(klaus @ 27 Dec 2005, 22:40) Pentru vibratie: ie de la roti (echilibrare, janta stramba, prezoane nestranse etc). Trebuiesc verificate. Legat de uleiul de la cureaua de distributie, baietii sa stii ca au avut dreptate si au facut ce trebuie in principiu. Exista in zona 2 (doua) suruburi care sunt pana in circuitul de ungere, si la care dacia mentioneaza clar si raspicat (in chenare, alea, alea) ca suruburile sunt cu trecere in circuitul de ulei si ca se etanseaza cu un mastic special. In caz de ulei pe curea sunt mentionata primele ca si cauza posibila. Unul din suruburi este in partea superioara a curelei (prin zona axului cu came) si unul este mai jos, mai spre vibrochen (arborele cotit) Later edit: Dacia mentioneaza ca la orice interventie la motor care necesita demontarea celor doua suruburi la remontare se va reface etanseitatea gaurilor corespunzatoare cu LOCTITE 518, pentru ca acele gauri sunt in corespondenta directa cu canalizatia de ulei De asemnea, Dacia mentioneaza printr-o NT ca in cazul incidentelor de tipul scurgeri ulei motor in zona distributiei, inainte de a proceda la inlocuirea simeringului de distributie, se va verifica etanseitatea acelor gaurilor filetate corespunzatoare suruburilor. Corect. Am patit eu asa ceva . Nu au etansat cu pasta care trebuie la prima interventie(nu aveau!?). Ca urmare a doua oara a costat mai mult , au dat jos fuliile sa verifice semeringul de distributie si au schimbat pe banii lor cureaua de distributie. |
--------------------
Dacia
SLZ Scala
2003
- TM54 Crăpa-le-ar Domnul ficații
Și setea ogoi-le-ar cu venin, Căci n-au păreche-n lume blestemații Crîșmarii care toarnă apă-n vin ! |
|
eliifrim |
![]() ![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 28 December 05 ![]() |
Klaus,ce sa fac? Vreau sa-mi iau Logan in februarie si cu suruburile alea ce trebuiesc etanseizate si care mai patrund si in canalizatia de ulei,ma cam ia frica.Ce tehnologie si la motoarele astea ce echipeaza Loganul...dar cred ca asa este si la Megane si la Clio.Oare sa fac un efort sa ma indrept spre unul din modelele enumerate mai sus? N-as vrea sa am probleme legate de cureaua de distributie din pricina scurgerilor de ulei.Loganul imi place ca la pretul lui ai spatiu si eu mi-l pot permite.Am si alte cunostinte posesoare de Logan,care nu au problemele mentionate.Sper sa fiu si eu mai norocoasa.
Numai bine! Eli |
--------------------
DACIA
Berlina TX '87
- BV 17 ELI
|
|
frontEND |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 81 Joined: 9 December 04 From: Bucuresti ![]() |
merg la acelasi servici sa rezolve problema cu rotile, iar cureau am inteles ca sub nici o forma nu trebuie sa o las neschimbata.
merci mult! |
--------------------
Volvo
S 40 2.4i
2004 summum
- B 03 ...
|
|
Hentiu |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 59 Joined: 2 July 04 From: Timisoara ![]() |
Ptr Klaus:
Unde se pot citi asemenea detalii cum ar fi cele privitoare la suruburile care ajung in circuitul de ulei ? Exista pe undeva vreo carte de intretinere a Loganului, accesibila noua, muritorilor de rand ? Daca este asa (cu cele doua suruburi) mie nu mi se pare o solutie foarte fericita, insa sa stiti ca se foloseste si la alte case, mai mari... |
--------------------
Dacia
Logan Ambition
- TM-96-HEN
|
|
calin.c |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 310 Joined: 27 July 04 From: sighisoara ![]() |
nu gasesti nicaieri asa ceva
Klaus probabil cunoaste pe cineva din reteaua dacia sau poate chiar lucreaza in retea de altundeva nu are de unde sa stie asa ceva daca iti faci probleme de suruburile acelea poti sa iti iei linistit logan foarte rar sa intimplat asa ceva si tot nu imi vine sa cred ca nu etanseaza bine de noi acele suruburi dar ... |
-------------------- |
|
klaus |
![]()
Post
#10
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Desi nu lucrez in retea, totusi observ ca sunt singurul care "scapa" astfel de informatii. Cei care lucreaza "in retea" le tin pentru ei
![]() |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
cristianf |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 22 May 05 ![]() |
la un motor 1.4 am avut probleme cu semeringul de la arborele cotit. asa cum ne-am obisnuit cu masinile frantuzesti (pt ca francezii sunt specialisti doar la parfumuri si poezii) ca sa scoti un semering de la motor trebuie sa desfaci 30 de suruburi si surubele si sa se lucreze in service 10 ore pt o panarama de semerig de 3 RON. din punctul asta de vedere sunt foarte retarzi.
pt curiosi: atunci cand se strica acel semering iese ulei din motor si este aruncat pe cureaua de distributie (evident asta se uzeaza) precum si pe fulia de la cureaua pt accesorii (cea care merge la alternator). -semeringul a picat la 34000 KM. -dimpreuna cu semeringul se schimba si cureaua de transmisie (cea care in mod normal s-ar schimba la 60000KM)- asa este procedura ca sa se schimbe si cureaua de transmisie considerandu-se ca pe aceasta a ajuns ulei. totul s-a schimbat pe garantie. singura problema: dureaza foarte mult schimbul. in rest totul merge bine si masina e adaptata la necesitatile mele si sunt in mare multumit. |
--------------------
Dacia
Logan
- PH XX XXX
|
|
klaus |
![]()
Post
#12
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
O discutie pe aceeasi tema si la
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=32757 si de asemenea, tot una asemanatoare la http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=35269 |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Bogdanv09f |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 27 June 15 ![]() |
QUOTE(klaus @ 27 Dec 2005, 20:40) Pentru vibratie: ie de la roti (echilibrare, janta stramba, prezoane nestranse etc). Trebuiesc verificate. Legat de uleiul de la cureaua de distributie, baietii sa stii ca au avut dreptate si au facut ce trebuie in principiu. Exista in zona 2 (doua) suruburi care sunt pana in circuitul de ungere, si la care dacia mentioneaza clar si raspicat (in chenare, alea, alea) ca suruburile sunt cu trecere in circuitul de ulei si ca se etanseaza cu un mastic special. In caz de ulei pe curea sunt mentionata primele ca si cauza posibila. Unul din suruburi este in partea superioara a curelei (prin zona axului cu came) si unul este mai jos, mai spre vibrochen (arborele cotit) Later edit: Dacia mentioneaza ca la orice interventie la motor care necesita demontarea celor doua suruburi la remontare se va reface etanseitatea gaurilor corespunzatoare cu LOCTITE 518, pentru ca acele gauri sunt in corespondenta directa cu canalizatia de ulei De asemnea, Dacia mentioneaza printr-o NT ca in cazul incidentelor de tipul scurgeri ulei motor in zona distributiei, inainte de a proceda la inlocuirea simeringului de distributie, se va verifica etanseitatea acelor gaurilor filetate corespunzatoare suruburilor. Am si eu o problema similară, cu șurubul de prindere a carenajului de plastic ce protejează inferior cureaua de distribuție. Eu am logan 1.2 16V benzina, iar la revizia de 60.000 km, când am schimbat kitul de distribuție, nea mecanicu l a rupt la montare (l a folosit pe cel vechi, original, deși avea filetul stricat in urma demontării; L a strâns cu pistolul si a rămas o buna parte din șurub in blocul motor). Pt ca n a putut sa l scoată, a dat alta gaura pe lângă restul d șurub, a facut filet si a pus altul (șurub obișnuit nu ca cel original (acela era cu filet triunghiular). Problema e ca pe acolo pierd ulei. Întrebarea mea e dacă putea ajunge Șpan in circuitul de ungere al motorului. Șurubul original trece prin circuitul de ungere? |
--------------------
Dacia
Logan
2011 Laureate
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 16:39 |