Dacia Brek
![]() ![]() ![]() |
Dacia Brek
brekiasi |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 16 November 11 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Brek
1410
|
|||
Iuli |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 271 Joined: 15 November 08 ![]() |
Ca ideie poti sa cauti renault 18 4x4 sau renault 12 4x4 simpar ca idee de a monta puntea pe spate si restul transmisiei
|
--------------------
dacia
dacia
88/1310
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#3
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
interesanta ideea ta
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
BH 59 FIF |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru cu Break Group: Members Posts: 1.456 Joined: 13 July 06 From: Tara Crisului ![]() |
Sinpar?
![]() Pe varianta R18 4x4 s-au mai facut experimente (vezi topicul lui Canny de pe 4t). This post has been edited by BH 59 FIF: 20 Nov 2011, 13:47 |
--------------------
Dacia
1310 Break Alpineliebe
1986
- BH 59 FIF http://www.youtube.com/watch?feature...&v=-qRd8N3XU5Y
Cumpar priza aer capota R19 16v ph2. |
|
Iuli |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 271 Joined: 15 November 08 ![]() |
De la SIMPAR sa vada cum e prinsa puntea pe masina ca e asemanatoare cu cea papuc
|
--------------------
dacia
dacia
88/1310
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#6
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
brekiasi |
![]() ![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 16 November 11 ![]() |
Ms de raspunsuri pana acum,dar intrebarea mea este de unde sa prind grupul.
|
--------------------
Dacia
Brek
1410
|
|
4x4 |
![]()
Post
#8
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
De ce vrei asa ceva? Sistemul 4x4 de pe dacia iti aduce doar probleme in plus, tu ai break, nu suv, nu mergi la offroad cu ea, tractiunea fata e net superioara.
|
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
Iuli |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 271 Joined: 15 November 08 ![]() |
Viz- a- viz a postat renaultul 12 4x4 sinpar si ai sa vezi cum e montata puntea cu suporti pe caroserie si o sa vezi ca puntea de papuc e la fel cu cea de sinpar
|
--------------------
dacia
dacia
88/1310
|
|
aditza579 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.195 Joined: 30 January 11 From: Bucuresti ![]() |
Ba nu. E la mintea cocosului de ce, dar te las sa-ti dai singur seama.
|
--------------------
Dacia
1610
RS '99
- Under construction "Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
|
|
brekiasi |
![]() ![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 16 November 11 ![]() |
Va rog sa puneti si niste poze.
|
--------------------
Dacia
Brek
1410
|
|
AndreiTGV |
![]()
Post
#12
|
![]() Uite ce spun eu ->>>>>> Group: Members Posts: 72 Joined: 13 January 11 From: Targoviste ![]() |
|
--------------------
Dacia
Break
2000 REMAT
|
|
aditza579 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.195 Joined: 30 January 11 From: Bucuresti ![]() |
Daca asa ti se pare. Nu-mi arat superioritatea, dar baiatul s-ar fi uitat la poze ar fi vazut ca acea punte de Sinpar are 2 mari diferente fata de cea de papuc. Totusi, puntea de R18 4x4 ar merge mult mai usor prinsa decat puntea de Papuc. Daca iei puntea de R18 4x4, de ce sa nu iei si cutia, ca si aia merge adaptata, si are si timonerie dubla, si rezistenta este superioara. Dar el (proprietarul si totodata initiatorul topicului) alege ce face.
|
--------------------
Dacia
1610
RS '99
- Under construction "Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
|
|
Iuli |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 271 Joined: 15 November 08 ![]() |
Mai pustiule tu ai vazut in realitate o punte de reno 18 4x4 ,papuci cite tipuri de punti au , sau cum arata o punte de papuc, ai pus mina pe cheie vreo data ,,,vad ca te dai mare inginer
Nu imi place sa jicnesc pe nimeni dar cind zici ceva zi din practica nu din auzite de la unu si altu |
--------------------
dacia
dacia
88/1310
|
|
aditza579 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.195 Joined: 30 January 11 From: Bucuresti ![]() |
Ce nu-mi plac mie asta care considera copii prosti. Ia da matale un Search la profiul meu sa vazi ca nu vorbesc degeaba si ma-i zigneste-ma dupa. Stiu ce zic, nu vorbesc din auzite, ci din chestii probate de altii inaintea mea, altfel nu le-as recomanda. Eu cred ca cel care aiureste aici, esti tu, nu eu.
|
--------------------
Dacia
1610
RS '99
- Under construction "Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
|
|
br17rfg |
![]()
Post
#16
|
![]() be right back Group: Members Posts: 808 Joined: 11 November 07 ![]() |
Si ce sa vada la profilul tau??Ca pe toate topicurile te trezesti vorbind balarii?? ca ai dezmembrat o masina si in final o sa mai ramana piese ca nu o sa sti ce sa ii faci??mai bine te-ai supara si nu ai mai posta deloc ca pe forumull vecin...
app nu ma lua cu "frate" ca pe forumul vecin... This post has been edited by bucatzel: 22 Nov 2011, 11:54 |
--------------------
DACIA
................
..................... to be or not to be...this is the question....
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.465 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
Baieti, mai calm va rog.
Cat despre topicul de fata, mi-i clar de pe acum ce-o sa se intample cu el. O sa va chinuiti sa veniti cu o solutie viabila, dupa care initiatorul (care vad ca insista sa scrie intr-un mod "nefericit") o sa realizeze ca modificarile sunt de cateva ori mai scumpe decat troscoleta personala si o sa se lase pagubas. Cea mai apropiata modificare ( romaneasca ) de ce vrea el a fost transplantul de caroserie de break pe sasiu de aro10. Ceva experiment de uzina pentru armata, daca tin bine minte. Ceva care, pe langa modificarea propriu-zisa, mai costa INCA o caruta de bani la omologare. Mai bine reconditionezi naibii un Aro 10. Si intrebare directa catre initiator: Da' di ce mama supararii iti trebuie 4x4 pe dacie? Ca in afara de off-road extrem, dacia se descurca onorabil si numai cu tractiunea fata. |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#18
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
eu cu dacia pe injectie ma descurc,oricine are dacie stie,pe unde am fost si prin ce coclauri si araturi am intrat am iesit cu ia fara sa coboare cineva din masina sa impinga,un alt hobby al meu este pescuitu si pe marginea baltilor nu este asfalt si nici pe drumu pana acolo
break 4x4=munca+bani dati aiurea,si dupa maxim 4 ani ajunge la remat |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#19
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Eu mi-as canaliza eforturile catre alte aspecte ale problemei. Marirea garzii la sol si flexibilitatea suspensiei. Pe fata merge folosind de la papuc multe componente. Arcurile si amortizoarele inalta fata cel putin cu 5 cm. Pe spate merg puse niste inaltatoare si tija amortizoarelor prelungita. Jante pe 14 si anvelope M&S cu talon inalt. Se poate folosi raportul final (grupul conic) de pe cutia de papuc pentru a "scurta putin vitezele" si ceva la care n-am o solutie simpla dar se poate face, diferential blocabil, sau daca nu, frana de mana separata pentru rotile din fata. Se poate bloca individual fiecare roata in functie de aderenta. Cheltuielile sunt de bun simt pt un buzunar de daciot.
4x4 este mai eficient fata de tractiunea doar pe fata, dar nu face miracole fara cauciucuri adecvate. Deasemenea, ideal ar fi ca transmisia de acest fel sa aibe 3 diferentiale blocabile, sau cel putin cu alunecare limitate. Deja o utopie pe un amarat de break. |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
aditza579 |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.195 Joined: 30 January 11 From: Bucuresti ![]() |
Da, exact, degeaba ai 4x4, daca nu ai diferentiale blocabile, si daca nu ai un motor destul de puternic ca sa poate invarti toate rotile, atunci cand masina este afundata rau. Gandeste-te cate ar trebui sa iei in considerare. Plus ca toata spuspensia fata de papuc este mai rigida decat cea de berlina. Cred ca daca ai pune 4x4 si ai supune un break ordinar unor forte mari, la care este supusa o masina de teren, caroseria s-ar contorsiona imediat, pentru ca, dupa cum se stie, caroseria de break este mult inferioara si celei de berline. Trebuiesc facute multe intarituri, poate un rollcage si toate astea avand in vedere ca nu cred ca ar functiona in largul ei aceasta masina. i-ar trebui niste pasaje mai mari, roti mai mari care sunt mai greu de invartit. Cred ca perforamntele acesteia off road vor fi mult inferioare pana si unui papuc 4x4 daca nu se investesc foarte multi bani si foarte mult timp.
|
--------------------
Dacia
1610
RS '99
- Under construction "Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
|
|
Lucian MC |
![]()
Post
#21
|
![]() Mandru Posesor De Dacie Sport Group: Members Posts: 628 Joined: 17 May 09 From: Iasi ![]() |
solutia cea mai viabila cumparati un papuc double cap 4x4 de la mama lui si punei frumos o carcasa de fibra in spate ca la break si stopuri de break si gata. Am vazut un papuc in iasi care arata ca un break din spate dar era papuc ca se vedea imbinarea si am stat de vorba cu proprietarul si a zis ca a luato asa de la uzina caroseria spate aditionala si ca a fost o serie facuta asa.
Problem solved si e si masina facuta de la mama ei 4x4 |
--------------------
Dacia
Un sport si un break
1989 1410 si 1995 1410
- IS-60-GVE
|
|
Iuli |
![]()
Post
#22
|
Membru autentic Group: Members Posts: 271 Joined: 15 November 08 ![]() |
Se numeste dacia 1307 un fel de breack fara plafon in dreptul porbagajului a fost o serie scurta pina la aparitia lui 1309
1307 e facut pe platforma de breack iar 1309 care o stie toata lumea e facuta pe platforma lui 1304 papuc |
--------------------
dacia
dacia
88/1310
|
|
Lucian MC |
![]()
Post
#23
|
![]() Mandru Posesor De Dacie Sport Group: Members Posts: 628 Joined: 17 May 09 From: Iasi ![]() |
Detalii ,important e ca e de fabrica si probabil mult mai ieftina ca modificarea in sine.
|
--------------------
Dacia
Un sport si un break
1989 1410 si 1995 1410
- IS-60-GVE
|
|
recinalcol |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru : Amputat Group: Members Posts: 686 Joined: 19 November 09 ![]() |
Asta sa fie?!
1309 din cate stiu eu... 1307 daca nu ma insel, e papucul clasic in 4 portiere. This post has been edited by recinalcol: 24 Nov 2011, 22:29 Attached thumbnail(s) dacia_1309_1.jpg ( Size: 17.06k ) Number of downloads: 386 |
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- VS-22-REC
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.465 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
Si asta ii si 4x4?
|
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
aditza579 |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.195 Joined: 30 January 11 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
1610
RS '99
- Under construction "Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
|
|
Iuli |
![]()
Post
#27
|
Membru autentic Group: Members Posts: 271 Joined: 15 November 08 ![]() |
Da el e papucul 1307 pe platforma de breack si nu a fost 4x4 nici o data numai cu tractiune fata ,4x4 au fost echipate doar papuci si magarusi adica 1304 si 1309
|
--------------------
dacia
dacia
88/1310
|
|
aditza579 |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.195 Joined: 30 January 11 From: Bucuresti ![]() |
Oricum, hai sa ramanem la subiect. Nu are rost sa te chinui sa faci un Break 4x4, pentru ca e mult mai usor, si cu mai putine batai de cap sa iei un Papuc de-a gata.
|
--------------------
Dacia
1610
RS '99
- Under construction "Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
|
|
anghelcatalin1992@yahoo.com |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru Group: Members Posts: 195 Joined: 17 January 11 ![]() |
decat sa muncesti sa faci o dacie 4*4 mai bine iti ti dacia asa cum o ai 4*2 si iti mai cumperi un aro 10 tot cu motor de 1.4 sau 1.6 sau chiar 1.9 daca preferi dieselul . un sfat prietenesc , aceiasi chestie mam gandit sa fac si eu , si cand am facut un calcul , mam lasat pagubas , omologatul costa o groaza de bani , nenorociti astia de la rar ofera prea greu omologarea .
mult succes daca te apuci de treaba |
--------------------
dacia
1300
1982
- ph07bgy catalin-alexandru
|
|
Axll |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 231 Joined: 11 December 05 ![]() |
Uite ce e mai bine ai cauta la dezmembrari un papuc 4x4 si ai lua cutia, bascule, portfuzete, punte, cardan, etc cred ca e cea mai "rentabila" varianta.
|
--------------------
dacia
1300
- BZ 04 BJL am vrut mai mult...decit normal...
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 01:11 |