veche si ruginită, restaurare sumară
![]() ![]() ![]() |
veche si ruginită, restaurare sumară
dan-florin |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 17 July 15 ![]() |
Attached thumbnail(s) IMG_20150717_083335.jpg ( Size: 1.67mb ) Number of downloads: 634 IMG_20150717_083609.jpg ( Size: 1.78mb ) Number of downloads: 639 IMG_20150717_083724.jpg ( Size: 1.96mb ) Number of downloads: 630 IMG_20150717_083905.jpg ( Size: 1.95mb ) Number of downloads: 622 IMG_20150717_085251.jpg ( Size: 1.87mb ) Number of downloads: 614 |
||
--------------------
DACIA
1310 L
1997
- GR 01 YEY
|
|||
Daacia97 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 47 Joined: 5 February 15 ![]() |
Nu stiu daca merita.. dar trebuie sa bagi prea multi bani in ea,sa o aduci la viata.(lonjeroanele sunt intacte? )
This post has been edited by Daacia97: 7 Aug 2015, 23:34 |
--------------------
dacia
dacia
1998
|
|
maho |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
QUOTE(Daacia97 @ 8 Aug 2015, 00:33) Greu de crezut. @dan-florin: daca tot te-ai apucat de ea, daca zici ca nu te pricepi la mecanica, te poti consola cu experienta practica (teorie si sfaturi gasesti destule pe forum, trebuie doar sa cauti aici, in zona clasica, si pe la "Oldtimers"/Restaurari) pe care o acumulezi, si care-ti va fi de folos daca urmatoarea va fi una care "sa merite". Sper sa n-o vad la final aratand asa. This post has been edited by maho: 8 Aug 2015, 11:44 |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
catalin.alexandru.184 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 14 July 15 ![]() |
Eu ma gandeam ca a mea arata rau la capitolul rugina (este pe jumatate data cu grund)
Attached thumbnail(s) InstagramCapture_cfa1d2c7_35b5_42e6_baac_c3b66ce09cf1.jpg ( Size: 717.19k ) Number of downloads: 220 WP_20150715_18_26_23_Pro.jpg ( Size: 1.39mb ) Number of downloads: 174 |
--------------------
Dacia
1310
1990 TX Mercedes Benz 190
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
N-ai spus ce dotare ai, în ideea că vrei s-o faci singur acasă (nu dacă ești dotat !). O ștanță (ghilotină de tăiat tabla), un aparat electric de sudură (n-ai ce face cu autogenul, nu mai e util cam de mult timp), o foaie sau două de tablă de 1 și 1,25 din care să faci pragurile și orice altă piesă (nu e nevoie să cumperi nimic, ca piesă de tablă), care e cam 100 lei bucata de 2/1m, un pachet de electrozi de 1,6 (cam 27 lei /kg și nu bagi mai mult de 2-3kg maxim), grund și teroson și la final materiale de vopsit. O să-ți faci griji de aparatul de sudură, că ai da-i prea puternic? Dacă e așa, mă întrebi și-ți spun cum să-l faci să meargă perfect pentru a se putea suda tabla. Repet, n-ai ce face cu autogenul, toate piesele le poți modela la rece, prin deformare plastică, doar să fii tare-n...ciocan și să te ducă capul. Dacă ești la prima...abatere, nu ezita să întrebi cum trebuie făcută fiecare piesă, cum trebuie decupată fiecare carie.
This post has been edited by PH-06-BOA: 9 Aug 2015, 09:19 |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
sobolan |
![]()
Post
#6
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
QUOTE(PH-06-BOA @ 9 Aug 2015, 10:18) Pi$$ha-te pe el daca nu e macar MIG ca sa nu zic de TIG/WIG ca astea-s mai scumpe o idee....decat electric prefer oricand un autogen ![]() Aici e o inginerie curata,nu oricine sudeaza si nu oricine care sudeaza stie ce face...o tabla de 0.7-1mm nu se sudeaza ok cu electrod rutilic,nu tine,nu arata bine orice ai face.......repet dar la tinichigerie in loc de electrod rutilic prefer un autogen chiar daca stiu ca arde tabla si ca va iesi rugina dar cu anumite tratamente si leacuri pentru tabla poate tine si 30 de ani sau mai mult..... This post has been edited by sobolan: 9 Aug 2015, 13:29 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Ori ești după o sâmbătă de la nuntă, ori ești plin de tine, dar habar n-ai ce e sudarea ! Când spui că preferi autogen, în loc de sudură electrică, chiar ești inginer, și eu văd în ei, cea mai proastă clasă a tehnologiei. Tigul e un „autogen” elctric. Migul e tot un aparat de sudare, electric. Care e diferența între a avea un gaz la topitură, sau o pastă, care face același lucru? Care e diferența între un autogen care face flacără mai mare și oxidantă (ondulează și tabla dar schimbă și structura) și flacăra electrică, la ambele umblând cu material de adaos ? Eu sunt autorul unui concept de aparat de sudură, ce folosește GPL, în loc de acetilenă. Niciun inginer n-a vrut să creadă că se poate suda cu GPL, ba chiar unul de la combinatul de la Galați, care pretindea că mai are și 20 de ani de experiență. Cred că unul ca el l-a falimentat, pentru că sudura e identică cu cea cu acetilenă (poți vedea și filmul).Altul chiar a precizat că, se poate suda dar nu se poate alămi. Iată ce spun inginerii ! Nu e în întregime „opera ” mea, eu doar am citit că se poate, și am trecut la adaptarea aparatului. Am citit cărți, scrise atunci când nu erau hoți și șmecheri, am făcut meserie atunci când, inginerul era cel mai înalt rang al tehnicii.
N-am vrut să te jicnesc cumva, dar „nu subestima niciodată adversarul” , că e posibil să nu știi tot. De muți ani, ni se dictează doar minciuni, ca noi să fim cei mai proști, și prin cine...? Deci , rămâne stabilit deocamdată, că sudura cu electrod , a fost și va rămâne mult timp, cea mai la îndemână, mai bună și mai simplă, pentru un ortodox. Niciodată să nu mai spui că, o astfel de sudură n-ar ține două piese , oricât de groase sau de proaste ar fi, și încă ceva, sudura totdeauna e mai tare decât materialul pieselor îmbinate. Așa că, două table sudate, n-ai să le vezi niciodată rupte din sudură, dacă e vorba de un sudor adevărat, adică meserie, nu pix ! This post has been edited by PH-06-BOA: 9 Aug 2015, 20:12 |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
sobolan |
![]()
Post
#8
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
Autogenul arde tabla pe suprafete mai mari.o decaleste,etc pe cand TIG-ul(cum ii spui tu autogen electric) arde doar unde sudeaza .....argonul e folosit ca mediu protector...
Nu stiu man cine iti dicteaza tie,poate nevasta,eu nu ma iau dupa gogosile care le citesc zi de zi pe unele forum-uri,asta nu inseamna ca tot ce citesc e baliverna dar mare parte e ....mai citeste pe la sectiunea CLT daca vrei amuzament... ![]() Te asigur ca am sudat autogen cam 2 ani(m-a invatat un batran tinichigiu) la masini(prin anii 2005-2007) ,am sudat mult electric(si invertor si clasic-ca) si mai nou de cateva luni sudez si TIG(nu e al meu dar e ca si cum ar fi,o sa imi iau si eu unul in scurt timp) .Nu am calificare in domeniul asta,tot ce fac e de placere,ai dreptate ca poate mai am de invatat,oarecum ma izbesc de sudura acasa si in hobby-urile mele(aici is multe de zis,unii au pasarile lor,eu am stoluri). Profesia mea difera total de sudura/lacatuserie . Ideea e ca toti hulim autogenul ca nu mai e carbid si inchirierea unui tub de acetilena e o problema pentru unii in sensul banesc....da' sudam electric ca nu-s bani de TIG/MIG dar nu spunem asta....stii zicala cu matza si strugurii acri ? ![]() Eu am mai spus pe undeva parca ca nu-mi place sa vorbesc din auzite,vorbesc din experienta proprie si atat.Pana nu testez nu pot sa ma pronunt! BTW:sper ca nu te-am jicnit nici eu ! Vad ca dupa nick esti din Prahova....Daca vreodata ai drum prin zona da-mi un PM si te poftesc cu draga inima la mine in atelier sa bem o bere si vezi cam in ce conditii lucrez eu,cam ce scule si SDV-uri am in dotare si ce aparate de sudura folosesc....Vreau sa vezi cu ochii tai la ce "proiect" lucrez eu acum ....posibilitatile mele materiale is mici deocamdata,sunt iubitor de masini,detin 3 rable din care doua sunt si la semnatura mea de aici,nu-mi place sa ma laud,nu am jurnal de bord aici(am avut o data cand eram mai mic si eu dacie 1310L din 98 si era si jurnal,nimic aparte oarecum) dar citesc pe aici.... SINGURA DACIE CARE A FOST FACUTA CU CAP E UNA NEAGRA PE AICI,DACIA 1301,USER EINSTEIN PARCA....AIA DA LUCRARE,JOS PALARIA ! SI POATE OR MAI FI DAR NU LE STIU EU. SUDURA ELECTRICA CU ELECTROD RUTILIC(FIE SI BAZIC) PE TABLA DE 0,7 E TIGANIE SI NU TINE. O masina reconstuita/reconditionata OK se face cu scule si dispozitive care depasesc de doua-trei ori valoare ei nu ca si multe exemple de aici ("sunt student,etc,nu am bani,etc,o fac la vecinu' gigel in garaj etc) ....aia nu e meserie,e doar un mare inceput si prindere de experienta oarecum dar e de laudat ......jos palaria si pentru unele cazuri de astea......unii nu-s in stare sa se lege la adidasi ![]() Imi cer scuze daca am jicnit indirect pe careva,nu asta era intentia ! This post has been edited by sobolan: 9 Aug 2015, 21:26 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Respect intenția ta, nu și convingerea. Mi-aș dori să stai câteva ore cu mine, să vezi cât de convingătoare ar fi experiența anilor, în care se făcea meserie, nu ca azi, când prinde numai cine poate „fura” . Meseria nu se învață, ci se fură. Dacă nu ai un „profesor” bun, ție-ți va lua ani buni din viață, să descoperi ce se știe de sute de ani. De aceea, aș vrea să fi doar ochi și urechi, pe tot ce-i în jur, că nu se știe când greșești. Insist, să nu crezi tot ce ți se recomandă sau se spune, de la „ingineri” . Toți au fost instruiți, să ne ducă-n eroare, să fim cât mai proști. Eu nu v-aș dori decât să fiți, așa cum se știe despre Români, cea mai deșteaptă nație, ceea mai bună generație ! D-asta se și dorește distrugerea noastră. Mai încearcă încă odată, chiar ajutat, să sudezi cu electrod învelit la tablă, și sper să te convingi. Te ajut, dacă nu ai lămuriri. Sunt dispus să dau tot ce știu, doar să nu vă lăsați duși în eroare, de hoții acestei societăți.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
sobolan |
![]()
Post
#10
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
QUOTE(PH-06-BOA @ 10 Aug 2015, 00:27) Insist, să nu crezi tot ce ți se recomandă sau se spune, de la „ingineri” . Toți au fost instruiți, să ne ducă-n eroare, să fim cât mai proști. Eu nu v-aș dori decât să fiți, așa cum se știe despre Români, cea mai deșteaptă nație, ceea mai bună generație ! D-asta se și dorește distrugerea noastră. Mai încearcă încă odată, chiar ajutat, să sudezi cu electrod învelit la tablă, și sper să te convingi. Te ajut, dacă nu ai lămuriri. Sunt dispus să dau tot ce știu, doar să nu vă lăsați duși în eroare, de hoții acestei societăți. Stai linistit ca nu cred si nici nu bag la cap decat ce imi convine,asta e clar la mine..... Hotii societatii ne conduc acum,in '89 am vrut democratie,ei poftim : ni s-a dat democratie.....noi am vrut-o ,nu ? acum gandim liber,avem "di tati" ,bani n-avem ![]() De incercat nu mai am ce,a fost o iarna de kko acum vreo 2 ani si cineva cunoscut a insista sa-i schimb aripa si semiaripa la Dacie in urma unui incident....am zis sa-l ajut ca asa fac mereu,in fine m-am apucat de lucru,am demontat tot,am scos semiaripa care arata rau si nu merita indreptata,am tras capul lonjeronului la loc etc.....nu mai aveam nici oxigen in tub,am zis naibii sa nu-mi inghete nici apa in generator(atunci n-aveam butelie de acetilena) si hai s-o punctez electric......cosmar curat,punctam supertit si nu se lega ok,parca era o sudura "rece"/matuita.....bun,am zis ca o fi frig in atelier si din ce stiu eu sudura cu arc electric nu mai e valabila undeva pe la -10grade(desi nu erau mi putin de -5 afara,in atelier erau cam zero ![]() Eu sunt genul de om care daca mi se pare ceva in neregula refac si nu las masina pana nu am liniste,asa-s eu....am facut-o ok sau foarte ok intr-un final. Stii cu ce tip de electrod a tinut si tine in continuare si azi si merge mult masina aia si n-are nici pe naiba ? Inca ceva : in urma celor intamplate mi s-a facut scarba oarecum de electric si sudura cu el pe masina...tabla auto teoretic are o compozitie chimica diferita fata de tabla de pe garduri... Recomand cu caldura autogenul in ultima instanta si nicidecum electricul . Nota 11 pentru MIG sau TIG/WIG.Sudura facuta cu astfel de aparate apare frumos vizual mai ales dupa ce dai cu flexul si nivelezi,nu raman gauri, tine mecanic foarte bine/nu apare rugina pe sub vopsea......autogenul e bun inca la indreptat anumite repere,la pus "ventuze" etc...... This post has been edited by sobolan: 10 Aug 2015, 22:28 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
dstdan |
![]()
Post
#11
|
![]() Damian Stefan Tolbariu-Dan dst Team Group: Members Posts: 343 Joined: 6 November 13 From: Mures autoservice Team DST Dan ![]() |
Nu va suparati colegilor, omul dorea alte sfaturi, nu de un curs intr-ale sudurii, dar oricum e bine venit!
|
--------------------
Dacia,Renault,VW -
1310, Megan, Tiguan
1997, 2003, 2008
- TAM Mintile luminate discuta idei, mintile mediocre discuta evenimente, mintile reduse discuta oameni!
D.S.T.DAN Team |
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Nu m-ai convins cu faptul că, electric (cu electrod de supertit), n-a vrut să prindă. Că e rece, așa e, nu se recomandă sudarea sub minus 4 grade, nu că n-ar prinde, dar după cum spuneam mai sus, sudura devine dură chiar casantă (în funcție de piesele ce se sudează). Tubul de acetilenă e foarte scump. Dacă vrei să încerci cu GPL , n-ar fi rău. Sudura e identică, ondulează mai puțin tabla, nu trăznește becul niciodată (să împroște stropi pe geamuri), dar dacă electric n-ai putut, nu prea te văd bine nici cu asta. Dacă totuși te tentează, pot să-ți spun ce și cum să faci. Legat tot de electric, în primul rând eu cred că aparatul nu era bun, potrivit pentru asta, ori nu era reglat cum cerea situația (sau adaptat). Și aici dacă vrei un aparat să dărâmi recordurile, te pot ajuta , cum să ți-l faci.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
sobolan |
![]()
Post
#13
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
Man,da-o naibii, aparatul e un Miller si e invertor ......mana sudorului(adica JE) n-are experienta mare.....in fine.....am sudat-o super-ok si vedeam ca face alierea super-ok cu electric clasic (telwin) in c.a. cu electrod de inox ceva gen EXXX ........si chiar tine,da' tine bine.......
La viata mea am facut cateva suduri destul de complexe si mi-au iesit,repet ca nu-s pe meserie dar am sudat cam tot felul de materiale adica fonta,aluminiu,table etc.....si am reusit si niste suduri de precizie la niste piese mici in miscare de peste 12000rpm,ca nu prea mi-a iesit echilibrul dinamic apoi aia e alta treaba......o dam in altele... Sunt deschis sa invat anytime......lumineaza-ma ,te rog ! ce idee ai pentru un aparat care sa rupa recoardele ? retine ca nu-s electronist,daca o dai in scheme complicate sau ceva de genu' apoi renunta ca nu ma bag ![]() ![]() This post has been edited by sobolan: 11 Aug 2015, 21:48 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
sustinromania |
![]() ![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 5 January 15 From: Brasov ![]() |
@dan-florin de unde esti ? Poate te mai pot ajuta cu niste scule si cu mana de lucru...
Multumesc |
--------------------
skoda
octavia
2001 Ambiente 1.6SR benzina combi
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(PH-06-BOA @ 9 Aug 2015, 20:07) 1. [...] chiar ești inginer, și eu văd în ei, cea mai proastă clasă a tehnologiei. 2. Tigul e un „autogen” elctric. [...] Care e diferența între a avea un gaz la topitură, sau o pastă, care face același lucru? Care e diferența între un autogen care face flacără mai mare și oxidantă (ondulează și tabla dar schimbă și structura) și flacăra electrică, la ambele umblând cu material de adaos ? [...] 3. N-am vrut să te jicnesc cumva, [...] 1. + 3. NU ai facut-o, ca a "jiCni" e inexistent in romana. In schimb ai jiGnit si a facut-o un ANALFABET!!!care se crede zeu. 2. Daca nu stii acele diferente si fenomenele din timpul sudarii, las-o balta. Continua cu GPL-ul, am vazut ca instalatorii folosesc des asta. QUOTE(sobolan @ 10 Aug 2015, 22:19) [...]... Recomand cu caldura autogenul in ultima instanta si nicidecum electricul . Nota 11 pentru MIG sau TIG/WIG.Sudura facuta cu astfel de aparate apare frumos vizual mai ales dupa ce dai cu flexul si nivelezi,nu raman gauri, tine mecanic foarte bine/nu apare rugina pe sub vopsea......autogenul e bun inca la indreptat anumite repere,la pus "ventuze" etc...... [...] O sudura electrica facuta cu curent continuu e preferabila, sincer. Totul e sa ai cu ce si suprafetele bine pregatite. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
sobolan |
![]()
Post
#16
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
Salut liviu....ma bucur ca inca mai citesti pe aici ,iti stiu post-urile destul de obiective,deci "garda veche" inca exista !
![]() QUOTE(diaconuliviu @ 20 Aug 2015, 11:42) Continua cu GPL-ul, am vazut ca instalatorii folosesc des asta. n-are putere calorica destula pentru a suda,ala e bun la taiat.....tiganeala curata ![]() O sudura electrica facuta cu curent continuu e preferabila, sincer. Totul e sa ai cu ce si suprafetele bine pregatite. in cc poti suda si cu invertorul,asta presupune electrod rutilic.....n-as recomanda,parerea mea......merg pe MIG si daca n-am imi asum riscurile cunoscute ale oxiacetilenicului... @ph-06-boa:inginerii pe care ii numesti tu prosti exista,am avut si eu "interactiuni" intamplatoare cu diverse "specimene" puse pe pozitii inalte......asta nu inseamna ca trebuie sa generalizam sau sa credem tot ce auzim..... Eu tot nu inteleg cum muma ciorilor sudezi tu electric la masini cu electrod rutilic pe tabla de SIDEX de 0,7mm ......ai lucrat la masini mai spalate ? ex Fiat,renault....ce faci tu oare cand dai de tabla auto adevarata,otelita si data naibii ??? BTW: daca bat campii va rog sa-mi explicati si de ce pentru ca nu-s profesionist in suduri....nu e meseria mea,e doar unul din hobby-urile mele...eu is deschis in a invata si nici lucrari in particular nu fac,ceea ce fac e pentru mine si foarte rar mai ma bag si la altii.... This post has been edited by sobolan: 20 Aug 2015, 11:07 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
De ce o dai musai cu rutilic? Incearca titanic...parca e mai lesne de sudat cu el.
Sau, daca poti, si bazici.. http://www.tools.store.ro/docs/doc_diverse/telwin_mma.pdf Bine, nu asa usor de gasit. Majoritar gasesti supertit rutilic, nu titanic... Daca ai posibilitate de acces la MIG...avantaj tu. Si vezi ca acel indemn de a continua cu GPL era asa, mai peiorativ. Adica la bascalie pt intelesul tuturor. Pe vremea liceului faceam practica aia utila celor interesati si dornici de a afla cite ceva. Si cum aprovizionarea se facea cum se facea, intr-o zi, ioc supertit. Ia superbaz si da-i, ca deh, asa ne picase noua, asa ne daduse si maistrul dezlegare. Mergeau ca naiba, se lipeau, chinuiala, mai ales ca sudam cu transformator, deci c.a....pina la urma gasim noi o intensitate mai mare mai acatarii, forma bine baia, bine si zgura. Culmea, se desprindea de la sine. Era cald afara, nu ger, in schimb crapau cordoanele instantaneu. I-am aratat maistrului care a si fugit la magazie dupa electrozi supertit. This post has been edited by diaconuliviu: 20 Aug 2015, 11:48 |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
sobolan |
![]()
Post
#18
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
QUOTE(diaconuliviu @ 20 Aug 2015, 12:16) Si vezi ca acel indemn de a continua cu GPL era asa, mai peiorativ. Adica la bascalie pt intelesul tuturor. si eu am luat-o tot de gluma dar am subliniat-o oarecum ca sa nu se inteleaga gresit. Bazic.....bazicul e aur doar in cc ,in ca e greu cu el si nu iese lucru de calitate(cum ai spus si tu) .......dar bazic de 1,5-2mm nu am vazut,poate o fi dar nu am vazut eu....cu un invertor,pus bazic subtirel si puncte...ar merge pe tabla de dacie.... Cum am scris si mai sus am dat in puncte in ca cu inox de 2 si mergea struna pe tabla de dacie......la lonjeroane n-as da decat MIG ..... This post has been edited by sobolan: 20 Aug 2015, 14:54 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Da' tu nu ziceai ca ai cc? Parca Miller invertor..
Da, ramine sa gasesti electrozi subtiri. Sau sa-ti iei MIG, sirma subtire gasesti usor. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
sobolan |
![]()
Post
#20
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
QUOTE(diaconuliviu @ 21 Aug 2015, 09:17) am dar nu am mai dat cu ala ,pana la urma dadui cu un telwin in ca....am scris mai sus...aparatura este ![]() In curand iau un MIG nou si ma scot.....am o masina care necesita si lucrari de tinichigerie,cand o sa fie gata o sa arate ca scoasa de pe portile uzinei ! This post has been edited by sobolan: 21 Aug 2015, 16:32 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
Daciaa97 |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 11 September 15 ![]() |
Te-ai decis? o mai restaurezi sau o dai la remat ?
|
--------------------
Dacia
Dacia
1998
- dacia
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 23:49 |