DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Relanti abulic

JohnDoe1
post 1 Feb 2006, 09:49
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 255
Joined: 11 February 05




Intr-adevar e cam vechi topicul ca am vazut ca nu s-a mai scris nimic pe el intre timp, insa astazi deja sunt beat de fericire; imi merge masina ceas; am reusit sa rezolv problema cu relantiul si cu tot ce tinea de el.

de fapt nu eu am rezolvat treaba ci nenea mecanicul;

printr-o conjuctura de imprejurari am ajuns sa cunosc un mecanic de la LatinEfe din service-ul din Politehnica.

Problemele erau urmatoarele: repartitorul de frana era blocat, motiv pt care in momentul cand apasam pe frana mai zdravan crestea si turatia motorului;

a doau problema si cea mai grava era de la servodirectie; eu nu ma pricep, asa ca o sa explic cu cuvintele mele; undeva in partea din fata, f jos, aproape de scut(cred ca ala e scut-ul) privit de sus din compartimentul motor, se afla un fel de senzor infipt intr-o conducta care pleaca de la pompa de servodirectie. Practic senzorul asta si cu conducta de la servo directie formeaza un T; ei bine la mine pe acolo scapa ulei. eu nu mi-am dat seama niciodata ca asta nu e normal, mai ales ca uleiul ala amestecat cu praf si mizeria imi dadea intotdeauna senzatia ca e noroi sau mizerie adunata in timp.

Dupa ce mi-a schimbat T-ul ala, totul a reventi la normal;

Aici as putea sa remarc faptul, de fapt ca intotdeauna, Klaus a avut dreptate, in sensul ca era o pierdere de putere undeva si motorul incerca sa o compenseze;

Ca si fapt pozitiv s-au intamplat urmatoarele:

- nu nmai variaza turatia motorului la relanti indiferent ce-i fac; (de ex: daca trag brusc de volan, daca aprind consumatori mari, aeroterma, etc) merge ceas;
- acum pot sa pornesc de pe loc fara sa mai tremure motorul; agata ambreiajul ca atunci cand era noua;
- am observat un raspuns extrem de bun la acceleratie, care deja il uitasem cum e; adica apas acceleratia si se infige imediat, mai ales ca acum pot sa o turez in sarcina pana peste 5000 de ture si raspunde f frumos; inainte nu vroia in sarcina mai mult de 3000 de ture.
- ziceam la un moment dat pe un alt topic ca simt directia ca e cam bleaga, ca nu e asa de ferma si vroiam sa schimb pivoti, capete de bara, etc; ei bine acum merge excelent si e extrem de ferma; deci se pare ca aproape totul era de la servodirectie.

Am schimbat asa preventiv si cablurile de la acceleratie si ambreiaj cu reglajul de rigoare al cursei ambreiajului.

Ce mai, e beton acum;

si cand ma gandesc ca luasem ceva timp in urma cu titlu de imprumut de la socru-miu, un corp clapeta de clio care si cu ala tot nashpa mergea. Daca stiam eu ca e de la servo directie ........


--------------------
Dacia Solenza Scala - B-34-...
decat mult si prost, mai bine putin si fara rost.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th May 2024 - 06:12
Forum Renault