Noul Megane IV, pe care il vom vedea la Frankfurt pe 15 septembrie
![]() ![]() ![]() |
Noul Megane IV, pe care il vom vedea la Frankfurt pe 15 septembrie
centurion |
![]()
Post
#121
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 2.043 Joined: 8 September 12 ![]() |
|
||
--------------------
-
-
-
|
|||
b76bgaarh |
![]()
Post
#122
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
avand in vedere ca reno nu ofera asa ceva, nici nu o sa zici/simti ca e diferenta.
bafta. |
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
mircea_aq |
![]()
Post
#123
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.170 Joined: 13 October 06 ![]() |
Sa nu ne entuziasmam prea devreme. Era o treaba daca 4Control ar fi optional indiferent de nivelul de echipare sau motorizare. Asa ca din start e inaccesbil pentru 95% din potentialii cumparatori. De reclama e bun, dar cam atat deocamdata.
Eu sunt curios cum va arata megane-ul turcesc, cel cu dedicatie. |
--------------------
xxxxxxxx
xxxxxxxx
xxxxxxxx
|
|
centurion |
![]()
Post
#124
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.043 Joined: 8 September 12 ![]() |
@b76bgaarh:
Unii dintre noi mai mergem si cu Focus, Golf, Seria 1, Octavia etc. (exemple ca sa raman in clasa compacta), chiar daca nu aratam asta pe forum. Deci element de comparatie exista. Doar ca diferenta nu se vede. This post has been edited by centurion: 16 Sep 2015, 09:21 |
--------------------
-
-
-
|
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#125
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
TCE205 pare mai potrivit pentru 4Control decat 2.0dci 150CP de pe Laguna mea.
Daca e 4Control pe Megane GT poate o conving pe nevasta-mea. Dupa ce face 100.000Km cu Loganu' evident. Si intradevar 4Control-ul il simti si daca esti afon in ale condusului. |
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#126
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(centurion @ 16 Sep 2015, 09:21) @b76bgaarh: Unii dintre noi mai mergem si cu Focus, Golf, Seria 1, Octavia etc. (exemple ca sa raman in clasa compacta), chiar daca nu aratam asta pe forum. Deci element de comparatie exista. Doar ca diferenta nu se vede. zici ca nu o arati da te lauzi. diferenta intre punte h si independenta, o simti cu adevarat pe aceeasi masina. daca vrei sa vezi diferenta, da nu o sa recunosti niciodata, sa conduci un glof 7 cu cele 2 tipuri. daca o sa compari golf, focus, octavia cu megane, normal ca nu simti diferenta, masinile au fiecare alt stil. iar bmw seria 1 cu megan..... ![]() ps in loc sa va suparati pe reno ca nu aduce ultima tehnologie in materie de suspensie, il ridicati in slavi. maine o sa ziceti ca ajunge si frana cu tambur ce atata disc. This post has been edited by b76bgaarh: 16 Sep 2015, 09:38 |
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
centurion |
![]()
Post
#127
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.043 Joined: 8 September 12 ![]() |
Nu ai inteles...
Am specificat ca merg si cu alte masini ca sa nu ai impresia ca stau doar in Megane si atunci nu am cum sa stiu cum ar fi cu o suspensie independenta. Totusi nu ai raspuns la intrebare: sa zicem ca sunt sofer in viata de zi cu zi pe Golf 7 (exemplul dat de tine). Cum se simte, care este diferenta dintre cele 2 tipuri de suspensii. As vrea exemplu clar, nu doar vorbe aruncate pe aici. (Nu era o comparatie Seria 1 cu Megane.) 16 Sep 2015, 10:43: QUOTE(b76bgaarh @ 16 Sep 2015, 10:36) daca o sa compari golf, focus, octavia cu megane, normal ca nu simti diferenta, masinile au fiecare alt stil. Atunci, daca nu se simte diferenta, ar trebui sa mi se rupa ca nu am suspensie independenta. E logic, nu? Dar daca as avea 4Control, alta ar fi treaba, nu-i asa? This post has been edited by centurion: 16 Sep 2015, 09:43 |
--------------------
-
-
-
|
|
AndreiMR |
![]()
Post
#128
|
![]() Membru alfist Group: Members Posts: 3.828 Joined: 15 January 09 From: Pitesti ![]() |
In 90% din cazuri nu o sa simti suspensia independenta de pe spate. Cel mai bine se simte diferenta la virajele luate in forta, pe asfalt denivelat, cand o suspensie cu punte h nu pastreaza cum trebuie contactul cu solul. Si se mai simte si la confort, dar asta mai mult pentru cei care stau pe bancheta din spate, pentru sofer mai putin.
Mie mi se pare o chestie utila sa o ai, dar nu e un capat de tara daca lipseste...majoritatea soferilor oricum nu ajung niciodata la limitele masinii, cu atat mai putin pe modele compacte, gandite pentru alte chestii decat condusul sportiv. This post has been edited by Synyster: 16 Sep 2015, 09:49 |
--------------------
2018
Mazda 3 G120
Challenge 2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm |
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#129
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
nici frana pe tambur nu o simti in 90% din cazuri, de ce mai avem nevoie de discuri.
renault rulz. |
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
centurion |
![]()
Post
#130
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.043 Joined: 8 September 12 ![]() |
"In 90% din cazuri nu o sa simti suspensia independenta de pe spate", pe cand un 4Control presupun ca-l simti 100% din cazuri.
OK Synyster, mi-e clar, lipsa suspensiei independente din oferta Renault este doar un subiect de a mai umple inutil spatiul de pe forum. 16 Sep 2015, 10:56: QUOTE(b76bgaarh @ 16 Sep 2015, 10:53) Te-am intrebat ceva, pentru ca vreau sa ma lamuresc. Stii sa-mi spui? Mai jos intrebarea: QUOTE(centurion @ 16 Sep 2015, 10:41) Totusi nu ai raspuns la intrebare: sa zicem ca sunt sofer in viata de zi cu zi pe Golf 7 (exemplul dat de tine). Cum se simte, care este diferenta dintre cele 2 tipuri de suspensii. As vrea exemplu clar, nu doar vorbe aruncate pe aici. This post has been edited by centurion: 16 Sep 2015, 09:56 |
--------------------
-
-
-
|
|
AndreiMR |
![]()
Post
#131
|
![]() Membru alfist Group: Members Posts: 3.828 Joined: 15 January 09 From: Pitesti ![]() |
Pai multi isi inchipuie ca daca ai multilink pe spate, gata, ai o tinuta de drum de vis. Si nu e chiar asa, cine a condus prima generatie de Kia Ceed/Hyundai i30, si are cat de cat habar despre masini, a putut vedea ca degeaba au pus coreenii suspensie complexa, daca nu au stiut sa o si regleze cum trebuie
![]() 4Control e o treaba excelenta, in schimb. Ar fi fost bun poate si un sistem de suspensie adaptiva, asa cum a aparut pe Talisman. Am experimentat asa ceva pe un Astra si era diferenta sesizabila intre moduri...tehnologia s-a mai ieftinit, nu cred ca ar fi o optiune exorbitant de scumpa. This post has been edited by Synyster: 16 Sep 2015, 10:16 |
--------------------
2018
Mazda 3 G120
Challenge 2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm |
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#132
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(centurion @ 16 Sep 2015, 09:53) mi-e clar, lipsa suspensiei independente din oferta Renault este doar un subiect de a mai umple inutil spatiul de pe forum. normal, daca nu are reno, nu ne trebuie, nu o simtim, e naspa, cah etc. nu vrem progres, nu vrem ultima suspensie, competitia e naspa, oamenii rai. ps eu o simt in fiecare zi cand ma urc in masina si fac slalom printre gropi, linii te tramvai, cretini care nu dau prioritate, cand parchez cu o roata pe bordura etc. |
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
M.C. |
![]()
Post
#133
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.152 Joined: 24 January 04 From: Ploiesti ,din cind in cind. ![]() |
|
--------------------
Renault Megane
II Sedan Influence
1,6 16 V ,2005 Alfa Romeo 159 1,9 JTS, 2007 , Ford Mustang 2,3 Ecoboost, 2017
|
|
centurion |
![]()
Post
#134
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.043 Joined: 8 September 12 ![]() |
QUOTE(b76bgaarh @ 16 Sep 2015, 11:24) ps eu o simt in fiecare zi cand ma urc in masina si fac slalom printre gropi, linii te tramvai, cretini care nu dau prioritate, cand parchez cu o roata pe bordura etc. M-am lamurit, prin ceea ce ai scris, ca nu simti nicio diferenta, doar vrei sa fii contra. Ma retrag din discutia asta. Spor. |
--------------------
-
-
-
|
|
ss_remus |
![]()
Post
#135
|
![]() Membru Group: Members Posts: 169 Joined: 14 June 12 ![]() |
Nu exista masina sportiva fara suspensie independenta pe spate, poate sa aiba sute de cai, in viraje pe suprafata denivelata o sa rupa aderenta. Celor carora le place sa ia un viraj in forta cu o roata in aer le recomand punte spate rigida. De acord ca un om normal, care nu depaseste 40km/h pe Dealul Negru, Transalpina sau Transfagarasan nu o sa simta diferenta, dar faptul ca Renault taie costurile nu inseamna ca o suspensie rigida pe spate e buna.
|
--------------------
Renault
Laguna B56/ Alfa Romeo
1999 1.8 16v F4P Concorde / 156 JTS
|
|
spy_oh_joy1389 |
![]()
Post
#136
|
![]() Megane zen și un mare plimbăreț Group: Members Posts: 3.879 Joined: 28 August 08 From: Sibiu ![]() |
Adică punte rigidă cam cum are fordul ăsta de ia curbele în 3 roți?
https://www.youtube.com/watch?v=Ae4RqTW5UDU |
--------------------
Renault
2 x Megane 4 GT&Zen
||2017||2016 Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
|
|
mircea_aq |
![]()
Post
#137
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.170 Joined: 13 October 06 ![]() |
Corect, de-aia un MRS e mai rapid decat o Cupra pe Nurburgring, ai prins ideea. Cu cat rupe aderenta mai des si sta mai mult cu rotile prin aer, din aia e mai rapid.
Cinstit vorbind, cand vad skoda in semnatura ta imi dau seama ca persoana respectiva e incapabila sa aprecieze un sasiu bun, altfel n-ar fi luat in veci skoda. |
--------------------
xxxxxxxx
xxxxxxxx
xxxxxxxx
|
|
ss_remus |
![]()
Post
#138
|
![]() Membru Group: Members Posts: 169 Joined: 14 June 12 ![]() |
Nu are nici o treaba Nurburgring-ul cu lumea reala, unde o denivelare sau o groapa poate sa apara unde nu te astepti, unde drumurile nu sunt ca in palma, mai ales la noi in tara. Nu are nici o treaba Skoda mea de oras cu Transfagarasanul, cum nu are nici Megane 3 cu drumurile virajate din tara noastra, pe care orice Audi,Octavia2 sau renault5 sta mai bine.
|
--------------------
Renault
Laguna B56/ Alfa Romeo
1999 1.8 16v F4P Concorde / 156 JTS
|
|
mircea_aq |
![]()
Post
#139
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.170 Joined: 13 October 06 ![]() |
Octavia 2 ... aia da masina
![]() |
--------------------
xxxxxxxx
xxxxxxxx
xxxxxxxx
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#140
|
![]() - Group: Members Posts: 22.543 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(mircea_aq @ 16 Sep 2015, 10:42) Corect, de-aia un MRS e mai rapid decat o Cupra pe Nurburgring, ai prins ideea. Cu cat rupe aderenta mai des si sta mai mult cu rotile prin aer, din aia e mai rapid. Cinstit vorbind, cand vad skoda in semnatura ta imi dau seama ca persoana respectiva e incapabila sa aprecieze un sasiu bun, altfel n-ar fi luat in veci skoda. Cinstit vorbind, mai toti gura casca de pe aici care isi dau cu parerea, nu reusesc sa faca diferenta intre calitatile un sasiu si a unei suspensii. Suspensiile independente sunt destul de diferit construite intre producatori, comparatiile de genul asta sunt puerile. Unii folosesc doua bascule inferioare, altii una, unii pozitioneaza diferit amortizorul sau bara stabilizatoare. Conteaza foarte mult pozitionarea lor spre interior sau spre roata. Bine, trebuie sa ai si cu cine sa porti o discutie. In afara de reno rulezz, nu prea este altceva de citit aici. This post has been edited by IRONICK: 16 Sep 2015, 13:09 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
tomageorgian |
![]()
Post
#141
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.387 Joined: 22 February 10 From: Franta ![]() |
http://0-100.hotnews.ro/2015/09/16/video-f...erioada-neagra/
QUOTE Varianta break va urma cel mai probabil in 2016, iar la versiunea cu trei usi – cunoscuta si ca Megane Coupe – se va renunta. Sa inteleg ca vom avea RS in 5 usi? |
--------------------
.
.
. Kia Niro Phev
Laguna3 2.0dCI ex. Latitude 2.0dCI C5 x7 2.0hdi Logan 1.6mpi E39 530D Laguna 3 2.0dCi Qashqai 1.5dCI Twingo 2 1.2i E28 520i |
|
mircea_aq |
![]()
Post
#142
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.170 Joined: 13 October 06 ![]() |
DA, la fel cum s-a intamplat si la Clio. Motivele le banuiesti.
|
--------------------
xxxxxxxx
xxxxxxxx
xxxxxxxx
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#143
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Eu as vrea sa vad un RS break ... eu zic ca s-ar vinde bine in tarile cu apa calda ... o sportiva de familie ..
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#144
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(cj98czh @ 16 Sep 2015, 15:22) Eu as vrea sa vad un RS break ... eu zic ca s-ar vinde bine in tarile cu apa calda ... o sportiva de familie .. Pai Megane 3 GT s-a vandut bine? Inca ceva: eu la Laguna 3 cu 4Control ce suspensie am pe spate? Mie nu imi pare independenta. This post has been edited by madhorsefuzzy: 16 Sep 2015, 14:24 |
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
simon |
![]()
Post
#145
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 735 Joined: 30 October 04 ![]() |
4 Control la Renault inseamna 4 roti directoare.
|
--------------------
Renault
Megane III
2009 Dinamique 1.6 16V
|
|
Ampt |
![]()
Post
#146
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: București ![]() |
Fără constatarea aceasta eram pierduți.
![]() |
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
|
|
simon |
![]()
Post
#147
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 735 Joined: 30 October 04 ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane III
2009 Dinamique 1.6 16V
|
|
OVIDIUS |
![]()
Post
#148
|
![]() bogat în valori simple Group: Members Posts: 1.726 Joined: 14 February 05 From: Orasu' lui Bucur ![]() |
QUOTE(Ampt @ 17 Sep 2015, 08:25) Buna asta. Attached thumbnail(s) toma_caragiu.jpg ( Size: 12k ) Number of downloads: 285 |
--------------------
Renault
Laguna
2.0 T 2007 / Dinamique + Twingo 1.2 16v 2004 Chiar si ziua de luni poate aduce minuni...
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#149
|
![]() - Group: Members Posts: 22.543 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE Ford Focus RS își anunță performanțele: 350 CP, 0-100 km/h în 4.7 secunde și 266 km/h viteză maximă Pam-pam |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
mircea_aq |
![]()
Post
#150
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.170 Joined: 13 October 06 ![]() |
Ai gresit topic-ul, poti sa incerci pe cel de awd, dar acolo ai A45 AMG care ii cam linisteste pe toti.
|
--------------------
xxxxxxxx
xxxxxxxx
xxxxxxxx
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th May 2025 - 21:31 |