Noul Megane IV, pe care il vom vedea la Frankfurt pe 15 septembrie
![]() ![]() ![]() |
Noul Megane IV, pe care il vom vedea la Frankfurt pe 15 septembrie
aphophis |
![]()
Post
#181
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.491 Joined: 14 January 06 ![]() |
|
||
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|||
Highwayman |
![]()
Post
#182
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.874 Joined: 30 September 04 From: Marele sat numit Bucuresti ![]() |
Dintre toti cei care s-au perindat pe langa Megane 4 n-a facut nimeni o poza cu compartimentul motor?
|
--------------------
-
-
Ex. Megane 3 2009, Ex. Megane 2 Sedane 2005 "If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut." (Albert Einstein)
|
|
MuciX |
![]()
Post
#183
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
N-am vazut niciuna sa aiba capota ridicata si sincer nici nu m-a dus capul.
P.S. am intrebat in schimb de low-spec models, dar nu era nimic, numai initiale paris ![]() This post has been edited by MuciX: 1 Oct 2015, 10:07 |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
CataOlar |
![]()
Post
#184
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 319 Joined: 5 December 06 From: Oradea ![]() |
Si un break
Attached thumbnail(s) meg4break1.jpg ( Size: 63.41k ) Number of downloads: 1344 meg4break.jpg ( Size: 64.51k ) Number of downloads: 1365 |
--------------------
Dacia/Renault
Logan 3 1.0 EcoG
Confort Si nu ne duce pre noi in ispita, ca gasim drumul si singuri..
|
|
edv_ro |
![]()
Post
#185
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 267 Joined: 7 May 05 From: Hamburg ![]() |
seamana?
meg4break1.jpg ( Size: 30.38k ) Number of downloads: 1243 seat_leon_ST.jpg ( Size: 39.61k ) Number of downloads: 1222 |
--------------------
Skoda / Renault
Octavia 3 FL Combi / Twingo 3
1.4TSI 150CP 2017 / 1.0 SCe 70CP 2017
- HH / HH
|
|
MuciX |
![]()
Post
#186
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Da, in sensul ca sunt ambele estate. Mie nu mi se pare ca seamana, plecand de la liniile panourilor laterale, pana la geamul spate si montantii C si D.
Personal nu imi place Megane-ul asta estate, iar eu sunt mare amator de estate. |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
Diac |
![]()
Post
#187
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.024 Joined: 18 April 05 From: Bucuresti. ![]() |
Mi se pare ca pierde principalul argument in favoarea unui break: spatiul in portbagaj. Deja portbagajul de la Megane 3 e parca mai mic pentru ca e haionul mai tesit. Toti producatorii, nu numai Renault o tot dau in sportwagon, sporttourer etc iar partea de sport e mai importanta decât cea de wagon. La un break trebuie sa poti baga in portbagaj un carucior de copil, o tricicleta cu mâner, o bicicleta de copil cu rotile ajutatoare puse, o cutie mai mare, o lada de carton, chestii voluminoase, ca d-aia iei o masina mai lunga.
Ma prapadeam de râs cum caruciorul lui fi-miu care intra perfect pe lung la Megane 2, ocupa tot portbagajul la I30 CW unde intra doar pe lat. |
--------------------
Renault
Megane sedane/Nissan X-trail
2005/2017 Influence/Tekna
- HAN/AIZ/DIA Alexandru.
|
|
MuciX |
![]()
Post
#188
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Poate iese vreun RS estate, dupa modelul Focus.
|
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
Modus |
![]()
Post
#189
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.485 Joined: 21 August 08 ![]() |
|
--------------------
Renault
Clio
GTLine 1.5 dCi EDC 2018
|
|
cristic1982 |
![]()
Post
#190
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.342 Joined: 4 February 11 From: Pitești ![]() |
Desi nu are legatura directa cu topicul, ci doar prin prisma faptului ca e vorba de concurenta, ieri si azi am avut ocazia sa folosesc un VW Golf 7 2.0 TDI 150 CP cu o echipare destul de buna.
Pot sa spun ca am avut parte de una din masinile cele mai neergonomice posibil pt. sofer si care imi confirma inca o data ca revistele auto gen AMS sau autobild scriu doar la comanda (pt. grupul VW). Ca puncte pro: - pozitie de conducere si configuratie inferioara a scaunului (fara partea superioara) - raspuns motor (foarte probabil ajutat de softul miraculos) - activare/dezactivare frana de mana electrica insesizabila - calitate materiale in partea din fata foarte buna - iluminare bord foarte placuta - raspuns directie si impresie de stabilitate masina Ca puncte contra (unele chiar exasperante): - functionare GPS care este ultima speta posibila, am ratat nu stiu cate intrari pe drum chiar daca are si afisaj pe tabloul de bord (medianav sau iGO e extraordinar de bun si de intuitiv), in plus daca atingi ecranul ca sa vezi mai in fata, nu ai nici o posibilitate sa revii la modul normal (cel putin eu n-am gasit-o) - pozitie GPS prea jos si care, datorita felului prost de afisare, iti distrage prea mult atentia de la drum - comenzi pe volan prea mici, prea prost puse, total neintuitive (ca sa activez limitatorul sau regulatorul de viteza a trebuit sa apas 4 butoane si sa imi iau ochii de la drum) - masina are socuri la schimbarile de viteza comparabile cu cele de la dusterul meu, desi ma asteptam la mai mult confort - panourile de usi din spate au o cu totul alta calitate fata de cele din fata (mult mai tari si mai neplacute la atingere) si exista foarte multe zone cu materiale tari (desi in toate revistele aici i se dau puncte VW-ului) - tetierele si partea superioara a scaunelor din fata sunt puse prea in spate si nu exista posibilitatea ca tetiera sa fie orientata in fata (la Seat toledo din 2002 pe care l-am avut puteam sa fac asta), iar asta te face sa ai o pozitie nenaturala la volan atunci cand conduci de ex. pe autostrada (cu siguranta place celor care conduc cu scaunul pe spate si ating pedalele cu varful degetelor ![]() - comenzile farurilor, stergatoarelor sau cele de pe volan pt. volum sunt total neintuitive la un prim contact cu masina (pot spune ca modelul francez utilizat pe Renault/Dacia mi se pare mult mai user-friendly) - sistemul multimedia, desi are butoane dedicate pe margine, odata ce intri in meniuri are iconite foarte mici si foarte greu accesibile (chiar si sistemul pus pe dusterul meu, cumparat din china de pe ebay, e mai usor de utilizat) Ca o concluzie: nu inteleg cum cineva poate lauda atat de mult masina asta, care nu iese cu nimic in evidenta si in plus este foarte neplacuta la utilizare. Daca postarea mea nu isi are locul aici, rog moderatorul sa o stearga, dar am vrut sa prezint o evaluare a unui produs concurent laudat de foarte multe reviste si de cativa traducatori de germana prezenti pe forum. This post has been edited by cristic1982: 12 Oct 2015, 11:31 |
--------------------
Dacia
Duster
2010 K9K898 Laureat 4x4 & 1980 Fiat Spider 2000
|
|
VladSoare |
![]()
Post
#191
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stînga ![]() |
QUOTE(cristic1982 @ 12 Oct 2015, 11:28) - pozitie GPS prea jos si care, datorita felului prost de afisare, iti distrage prea mult atentia de la drum Într-adevăr, este prea jos, dar pe de altă parte nu-i nevoie să te uiți la el în mers, pentru că toate detaliile referitoare la următoarea manevră îți sînt afișate pe tabloul de bord, între ceasuri. Pe ecranul navigației te uiți doar cînd vrei să vezi o imagine de ansamblu, să-ți faci o idee cam pe unde te afli. În rest, ai pe bord tot ce-ți trebuie, plus că mai auzi indicațiile și în boxe. This post has been edited by VladSoare: 12 Oct 2015, 11:47 |
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
cristic1982 |
![]()
Post
#192
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.342 Joined: 4 February 11 From: Pitești ![]() |
Problema ca afisajul de pe tabloul de bord este la fel de neintuitiv, cel putin pt. mine, iar alerta vocala si afisajul nu mi se par corelate cu distanta pe care ti-o anunta.
Personal consider ca igo sau medianav sunt mult mai usor de folosit, neavand niciodata astfel de probleme. Ca un punct pro pe care l-am uitat este faptul ca adapteaza traseul in functie de aglomeratie (cel putin asta iti comunica) si te anunta daca este un ambuteiaj. This post has been edited by cristic1982: 12 Oct 2015, 11:59 |
--------------------
Dacia
Duster
2010 K9K898 Laureat 4x4 & 1980 Fiat Spider 2000
|
|
AndreiMR |
![]()
Post
#193
|
![]() Membru alfist Group: Members Posts: 3.828 Joined: 15 January 09 From: Pitesti ![]() |
Mie la VW intotdeauna mi s-au parut foarte intuitive comenzile, cum si pe unde sunt puse, accesul la functii. Ergonomia chiar nu mi s-a parut ceva de criticat, chiar si la masinile noi cu multe dotarii si functii. Probabil ca e si chestie de preferinte si de obisnuinta...
In rest, mi se par foarte pertinente observatiile, cu mentiunea ca depinde ce echipare era Golful. Daca nu era Highline, atunci materialele sunt intr-adevar in media segmentului, insa daca era Highline, acolo mie mi se pare ca sunt excelente. Comparat cu Reno, ca doar asta e forumul, la Golf Highline mi se par mai bune materialele si finisajele inclusiv decat la Laguna 3 |
--------------------
2018
Mazda 3 G120
Challenge 2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm |
|
VladSoare |
![]()
Post
#194
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stînga ![]() |
Afișajul de pe tabloul de bord pare ciudat pînă cînd te obișnuiești cu el și înțelegi toate variantele. Pe urmă e OK. Iar distanțele mi s-au părut întotdeauna precise.
Singurul motiv pentru care pînă la urmă am renunțat la el și am folosit Garminul este că Garminul îmi arăta din timp pe ce benzi să mă încadrez. Plus că pe Garmin era mult mai ușor să-l forțez să se recalculeze rapid pe un alt traseu, în cazul în care dădeam pe neașteptate de un drum blocat pentru lucrări (blocaje de care e plină toată Bavaria). În rest, navigația de pe Golf ar fi fost OK și ea. Nu știu la 7 cum e, dar la 6 harta era pe CD, iar CD-ul nu avea slot separat, ci se băga chiar în locul pentru CD-uri audio. Mare mi-a fost mirarea cînd am vrut să ascult un CD pe care tocmai îl cumpărasem și am văzut cum iese din aparat CD-ul cu harta. A trebuit să aleg: muzică, sau navigație? ![]() |
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
s_j_teo |
![]()
Post
#195
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 626 Joined: 16 July 06 ![]() |
Nu am inteles rostul acestei postari la topicul Renault Magane IV .
|
--------------------
Skoda
Octavia 3
2014
|
|
VladSoare |
![]()
Post
#196
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stînga ![]() |
Păi e concurența lui Megane IV. Arată, indirect, cît de grozav este Megane IV față de alternativa nemțească.
![]() |
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
s_j_teo |
![]()
Post
#197
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 626 Joined: 16 July 06 ![]() |
Atunci sa faca un topic nou VW Golf 7 VS Renault Megane IV . Eu am intrat ca am crezut ca sau postat ceva informatii noi cu privire la Megane IV care sincer arata bine .
|
--------------------
Skoda
Octavia 3
2014
|
|
neumann |
![]()
Post
#198
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 783 Joined: 6 November 03 From: Spermezeu ![]() |
QUOTE(cristic1982 @ 12 Oct 2015, 12:28) Ca puncte contra (unele chiar exasperante): - functionare GPS care este ultima speta posibila, am ratat nu stiu cate intrari pe drum chiar daca are si afisaj pe tabloul de bord (medianav sau iGO e extraordinar de bun si de intuitiv), in plus daca atingi ecranul ca sa vezi mai in fata, nu ai nici o posibilitate sa revii la modul normal (cel putin eu n-am gasit-o) - pozitie GPS prea jos si care, datorita felului prost de afisare, iti distrage prea mult atentia de la drum asa face toate care are ecranul jos, inclusiv duster, sandilau, etc. - comenzi pe volan prea mici, prea prost puse, total neintuitive (ca sa activez limitatorul sau regulatorul de viteza a trebuit sa apas 4 butoane si sa imi iau ochii de la drum) sa vezi la citroen comenzi puse pe dos.. - masina are socuri la schimbarile de viteza comparabile cu cele de la dusterul meu, desi ma asteptam la mai mult confort patineaza mai putin ca la reno ambreiajul? ![]() - panourile de usi din spate au o cu totul alta calitate fata de cele din fata (mult mai tari si mai neplacute la atingere) si exista foarte multe zone cu materiale tari (desi in toate revistele aici i se dau puncte VW-ului) - tetierele si partea superioara a scaunelor din fata sunt puse prea in spate si nu exista posibilitatea ca tetiera sa fie orientata in fata (la Seat toledo din 2002 pe care l-am avut puteam sa fac asta), iar asta te face sa ai o pozitie nenaturala la volan atunci cand conduci de ex. pe autostrada (cu siguranta place celor care conduc cu scaunul pe spate si ating pedalele cu varful degetelor ![]() - comenzile farurilor, stergatoarelor sau cele de pe volan pt. volum sunt total neintuitive la un prim contact cu masina (pot spune ca modelul francez utilizat pe Renault/Dacia mi se pare mult mai user-friendly) - sistemul multimedia, desi are butoane dedicate pe margine, odata ce intri in meniuri are iconite foarte mici si foarte greu accesibile (chiar si sistemul pus pe dusterul meu, cumparat din china de pe ebay, e mai usor de utilizat) mi s-a parut ok, iconitele sunt dispuse intr-un fel de "spirala", pot fi navigate si cu butoanele. Sunt mici pentru ca aia activa e mare Ca o concluzie: nu inteleg cum cineva poate lauda atat de mult masina asta, care nu iese cu nimic in evidenta si in plus este foarte neplacuta la utilizare. Daca postarea mea nu isi are locul aici, rog moderatorul sa o stearga, dar am vrut sa prezint o evaluare a unui produs concurent laudat de foarte multe reviste si de cativa traducatori de germana prezenti pe forum. Ca o concluzie, vw e foarte decent, exceptand.. motoarele la care au dat kix mai mereu si unde-i bate lejer Renault sau PSA. This post has been edited by neumann: 12 Oct 2015, 12:24 |
--------------------
...
..
.. Americanii il vor pe Ciolos.. i-au dat si viza!
|
|
cristic1982 |
![]()
Post
#199
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.342 Joined: 4 February 11 From: Pitești ![]() |
Pozitia e jos ca la toate (mai putin megane
![]() La ambreiaj am pornit de pe loc la fel ca cu orice reno condus pana acum. VW are un plus fata de reno-urile conduse de mine legat de modul de functionare al franei de parcare automate (trecut la pro) care compenseaza foarte mult (curios cu o frana de mana clasica daca ar fi la fel). Sistemul multimedia, personal mi s-a parut greu de utilizat. Si VW nu e deloc decent acum, poate cateva modele inainte, dar nu acum, in plus e supraevaluat si nu face. In fine cer scuze celor deranjati ca am postat aici. This post has been edited by cristic1982: 12 Oct 2015, 12:45 |
--------------------
Dacia
Duster
2010 K9K898 Laureat 4x4 & 1980 Fiat Spider 2000
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#200
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
akileon |
![]()
Post
#201
|
Membru autentic Group: Members Posts: 903 Joined: 6 March 06 From: Finland ![]() |
probabil pretul este cu maxim de dotari per motorizare, daca este incepand de la 18.000 vor fi o raritate pe strazi
|
--------------------
Honda
Accord
2009 2.0 i-vtec 156 cai
|
|
torquemada |
![]()
Post
#202
|
![]() torquemada Group: Members Posts: 1.902 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Greu cu franceza.
18.200€. C’est le tarif minimum à débourser pour rouler dans la nouvelle Mégane TCe 100 ch. Comptez 22.100€ pour le dCi 90. Les niveaux supérieurs sont affichés entre 100 et 500€ de plus que la précédente génération, tout en offrant un équipement plus complet. Le 1.6 TCe de 205 ch et sa boite double embrayage à 7 rapports est facturé 31.900€. |
--------------------
DACIA
Logan II
2012 / 0.9 TCe Laureate
- B-xxx-xxx Există două feluri de oameni:
1 - Cei care pot extrapola din date incomplete |
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#203
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
http://www.turbo.fr/renault/renault-megane...nault-megane-4/
test in francia, cu modelul varf de gama diesel. ps. cica 308 e mai dinamic. |
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#204
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Si eu ii ziceam lui frate-meu sa astepte Megane 4 si el si-a luat 308-ul cu 1.6hdi 120CP.
Dar ca sa ajunga un M4 1.6dci 130CP la acelasi pret cu 308-ul cred ca trebuia sa mai astepte vreo 2-3 ani. |
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
ViperRS |
![]()
Post
#205
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 712 Joined: 20 September 04 From: Cluj Napoca ![]() |
http://0-100.hotnews.ro/2015/12/02/video-1...t-tinteste-sus/
Megane si Talisman la crashtest-le NCAP. Am o mica nedumerire pe care am mai observat-o si la alte masini (X1, astra). La impactul frontal partial numai airbag-ul pasager si sofer se deschide nu si cel cortina. Acest fapt face ca dupa impact capul soferului sa loveasca stalpul median al masinii. La unele masini comercializare in special in US (ex. lexus) si airbag-ul cortina este declansat la un astfel de impact, in acest fel soferul fiind protejat. Este doar o politica la nivel de reglementari europene sau care este motivatia? |
--------------------
Dacia
1310
- cj Renault Laguna 1.9 dci 120 cp Expression 2004
|
|
Highwayman |
![]()
Post
#206
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.874 Joined: 30 September 04 From: Marele sat numit Bucuresti ![]() |
Din cate vad in filmulet s-a revenit la aripi din plastic pentru Megane si Talisman.
This post has been edited by Highwayman: 2 Dec 2015, 13:48 |
--------------------
-
-
Ex. Megane 3 2009, Ex. Megane 2 Sedane 2005 "If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut." (Albert Einstein)
|
|
mircea_aq |
![]()
Post
#207
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.170 Joined: 13 October 06 ![]() |
|
--------------------
xxxxxxxx
xxxxxxxx
xxxxxxxx
|
|
Squirrel |
![]()
Post
#208
|
![]() Captain of Black Pearl™… Group: Members Posts: 4.466 Joined: 13 March 08 From: partea mea: Drum bun! ![]() |
|
--------------------
Dacia
Duster
2010 1,6 16v 4Ś4 Laureaté Noir Nacré
- RO 44 AWD Fire, walk with me...in 4 strokes, water cooled.
|
|
mircea_aq |
![]()
Post
#209
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.170 Joined: 13 October 06 ![]() |
Ce mai zice vd Acker:
QUOTE How does the new Mégane fit into your range? “I don’t see it as the big brother of the Clio; rather, it’s a smaller brother of the Talisman and Espace. The Clio is fun, whereas the new Mégane is a serious car.It will have the grown-up touches of the Talisman and Espace.” http://www.autocar.co.uk/car-news/motor-sh...studio-pictures LE: sunt si poze cu compartimentul motor si cel putin GT-ul n-are capac la agregatul de 1.6T ![]() This post has been edited by mircea_aq: 4 Dec 2015, 17:35 |
--------------------
xxxxxxxx
xxxxxxxx
xxxxxxxx
|
|
centurion |
![]()
Post
#210
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.043 Joined: 8 September 12 ![]() |
Sta bine la siguranta Megane 4 (ca si Talisman de altfel):
http://www.msn.com/en-gb/cars/ownership/cr...rtandhp#image=1 |
--------------------
-
-
-
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 01:04 |