Noul Megane IV, pe care il vom vedea la Frankfurt pe 15 septembrie
![]() ![]() ![]() |
Noul Megane IV, pe care il vom vedea la Frankfurt pe 15 septembrie
neumann |
![]()
Post
#391
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 783 Joined: 6 November 03 From: Spermezeu ![]() |
|
||
--------------------
...
..
.. Americanii il vor pe Ciolos.. i-au dat si viza!
|
|||
miki |
![]()
Post
#392
|
![]() #Hırsızlargibigeceniniçine Group: Members Posts: 1.212 Joined: 30 July 02 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Renault
Sedan 1.6 16V / Megane IV 1.33 TCE
2004 / 2019
- XX-B-XXX #Hırsızlargibigeceniniçine
Funken Kurbelwelle Uzun Araç! Değer Așılırsa |
|
IRONICK |
![]()
Post
#393
|
![]() - Group: Members Posts: 22.543 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(neumann @ 12 Jul 2016, 15:13) Pai primele care sar in ochi, si sunt de-a dreptul porcesti, sunt designul jantelor, pe care ford il are de vreo 15 ani, si decupajul inferior, trapezoidal de pe usa fatsa. Oglinzile, partea inferioara neagra si felul cum e pus semnalizatorul, identic focus. Partea din fata, identica, exceptand adaugirea de la faruri. Parca a fost studiu de design focus, l-au facut la fel, dar un pic diferit "sa nu semene". Usa de la portbagaj e identica, bara la fel. Singurul element diferit e montantul fara geam. Singurul lucru care seamana este eleronul incorport in portbagaj. In rest vezi aiureli. |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
neumann |
![]()
Post
#394
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 783 Joined: 6 November 03 From: Spermezeu ![]() |
Astept poze cu alte berline compacte care au trapezul ala pe usa fata..
|
--------------------
...
..
.. Americanii il vor pe Ciolos.. i-au dat si viza!
|
|
Arhimede |
![]()
Post
#395
|
![]() Membru inferior, lung si tare Group: Members Posts: 2.294 Joined: 5 March 05 ![]() |
Tot pe sistem Turkey?
Pe unde bate "halatul"? Sub hatch? |
--------------------
dacia
lgn
2005 Ambition 0% avertisment=0% divertisment
|
|
Bwwlan |
![]()
Post
#396
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.600 Joined: 16 September 09 From: .de, ex Cluj ![]() |
@neumann: babaete, tie nu trebuie sa-ti demonstreze nimeni nimic. Tu ai vedenii si faci paralele care-s evidente doar pentru tine, perfect. Focusul e un monument de inovatie si aia de la Renault, dupa ce au facut probabil cel mai frumos hatchback al momentului, cand or auzit ca trebuie sa faca si-un sedan, si-or fi zis "na belea, am dat de dracu, de unde facem rost de un design decent?" Zice unu': "stiu io, hai sa ne luam dupa Focus, poate nu se prinde nimeni."
![]() |
--------------------
VW
Golf Sportsvan
2017 1.4 TSI 150CP DSG Comfortline "Degeaba ai bani, dacă nu ai mulți."
Anonymous |
|
VladSoare |
![]()
Post
#397
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stînga ![]() |
![]() Ești mortal. ![]() Acuma, m-am chiorît și eu la pozele alea și zău dacă văd ceva la fel. Singurele lucruri la fel sînt că ambele-s sedanuri și ambele-s albe. În rest văd numai diferențe peste tot. ![]() This post has been edited by VladSoare: 12 Jul 2016, 19:18 |
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
pishky |
![]()
Post
#398
|
![]() rca Naspa Group: Members Posts: 3.521 Joined: 26 January 11 From: Constanta ![]() |
QUOTE(Bwwlan @ 12 Jul 2016, 12:04) ...eu tot nu reusesc sa vad utilitatea unui sedan compact. Inteleg ca exista o piata pentru asa ceva, altfel nu l-ar mai fi facut, insa pe mine segmentul asta ma rateaza complet. eu nu inteleg utilitatea unui break din gama fabia / clio si alt gen de masini mici, vad...semi...utilitatea uni break compact ... ai nevoie de spatiu mai mult => te orientezi catre berlina din segmentul urmator. dar la sfarsit de zi, pentru omul rational - totul se rezuma la necesitati de transport vs costuri de achizitie / intretinere / rulare - moment in care designul, belinitatea sau break-ul nu prea mai conteaza. |
--------------------
Reno,
dizel,
ca nu-mi permit o benzina
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#399
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
QUOTE(Bwwlan @ 12 Jul 2016, 13:04) ...eu tot nu reusesc sa vad utilitatea unui sedan compact. Inteleg ca exista o piata pentru asa ceva, altfel nu l-ar mai fi facut, insa pe mine segmentul asta ma rateaza complet. Pai e simplu. Un sedan este mai silentios, mai rigid, mai intim decat un break/hatch. Nu-ti intra mirosul cumparaturilor din portbagaj in interior, nu le auzi cum se misca prin portbagaj. Se incalzeste mai repede, se face frig mai repede. Nu ai zgomote cu haionul, sistemul de sunet se aude mai bine. De fapt, singurul avantaj al unui break/hatch fata de sedan e legat strict de incarcare. Poti incarca mai mult si mai usor decat intr-un sedan. De aia nu vezi break sau hatch la S-Class sau Seria 7 sau oricare alt concurent. Pentru ca masina e destinata exclusiv transportului de persoane. Daca ai de carat ceva mai complicat, iti permiti sa platesti pe cineva. In schimb, cu cat masina e mai ieftina, cu atat trebuie sa fie cat mai polivalenta. Pentru ca deh, putini bani. |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
speedman |
![]()
Post
#400
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.495 Joined: 21 April 07 ![]() |
Arata super bine sedanul, pacat ca nu au motoare mai puternice de 130 cp. Focusul sedan nu se poate compara cu acesta, renault ul arata mult mai ok.
|
--------------------
Smart
eq forfour
2019
|
|
centurion |
![]()
Post
#401
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.043 Joined: 8 September 12 ![]() |
Cel mai frumos sedan compact in momentul de fata. Dupa gustul meu....
Cat de 'util' e un sedan, e alta discutie. QUOTE(Bwwlan @ 12 Jul 2016, 13:04) ...eu tot nu reusesc sa vad utilitatea unui sedan compact. Inteleg ca exista o piata pentru asa ceva, altfel nu l-ar mai fi facut, insa pe mine segmentul asta ma rateaza complet. Iesind intr-o zi de la cumparaturi, l-am vazut pe un nene cum se contorsiona sa bage in Passat-ul sedan lucrurile pe care le cumparase. Se chinuia sa bage cat mai 'in fund' ca sa fie loc pentru toate. Unii prefera sedan, de neinteles si pentru mine, dar cum gusturile nu se discuta...... QUOTE(pishky @ 12 Jul 2016, 21:34) vad...semi...utilitatea uni break compact ... ai nevoie de spatiu mai mult => te orientezi catre berlina din segmentul urmator. dar la sfarsit de zi, pentru omul rational - totul se rezuma la necesitati de transport vs costuri de achizitie / intretinere / rulare - moment in care designul, belinitatea sau break-ul nu prea mai conteaza. Uite un exemplu de utilitate a break-ului. Mai am exemple, dar cel legat de lucrurile copiilor este cel mai important. This post has been edited by centurion: 13 Jul 2016, 06:58 Attached thumbnail(s) DSC_0070.jpg ( Size: 766.39k ) Number of downloads: 548 |
--------------------
-
-
-
|
|
MuciX |
![]()
Post
#402
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
QUOTE(ssilviu @ 12 Jul 2016, 21:47) Cred ca sunt si considerente de design. Mai degraba as spune ca echivalentul in clasa aia sunt SUV-urile, de fapt. De altfel vezi M5 Touring, E-Klass AMG, S6 Avant, etc. Au incercat cei de la Audi o treaba cu A6 Allroad, dar raman niste masini foarte scumpe pentru segmentul ala. Cred ca e acelasi lucur si la A4 Allroad. Mai sunt defecti ca mine care ar cumpara estate si nu doar pentru ca pot baga 2 biciclete in porcbagaj. De altfel, cred ca nu mi-as cumpara niciodata un sedan. This post has been edited by MuciX: 13 Jul 2016, 07:06 |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#403
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Pai tocmai. Breakurile se opresc in clasa mare. Nu ajung si la lux.
In plus, in cam 99% din cazuri, ceea ce pui in break in mod uzual poate fi pus si in sedan. De fapt chiar exemplul de mai sus cu bicicletele se rezolva foarte usor cu un suport pe plafon sau pe carligul din spate. Si atunci, ajungi sa te bucuri de avantajele unui break/hatch doar 1% din timp, pe cand la sedan te poti bucura de avantajele lui 100% din timp This post has been edited by ssilviu: 13 Jul 2016, 07:46 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
MuciX |
![]()
Post
#404
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
|
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#405
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
fugly!
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
centurion |
![]()
Post
#406
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.043 Joined: 8 September 12 ![]() |
QUOTE(ssilviu @ 13 Jul 2016, 08:33) In plus, in cam 99% din cazuri, ceea ce pui in break in mod uzual poate fi pus si in sedan. De fapt chiar exemplul de mai sus cu bicicletele se rezolva foarte usor cu un suport pe plafon sau pe carligul din spate. Si atunci, ajungi sa te bucuri de avantajele unui break/hatch doar 1% din timp, pe cand la sedan te poti bucura de avantajele lui 100% din timp Nu e chiar asa. Cumparaturile de la final de saptamana (una e sa le 'arunc' in break, alta e sa stau sa le asez in sedan), iesirile mai lungi in week-end sau concediile, cazurile de biciclete (e mai naspa cu suport pe plafon decat depozitare in portbagaj) etc., sunt exemple care scot in evidenta, in sens pozitiv, caroseria break in fata celei sedan. Si este vorba despre un procent majoritar si nu doar de 1%. Dar asta este in functie de nevoile fiecaruia. Nu mi-as lua sedan niciodata pentru ca, pentru mine, portbagajul este inutilizabil. Poate pentru tine este mai avantajos un sedan. Nu vad cum ar putea fi, intre noi fie vorba, dar .... fiecare cu ale lui. Vad asa (pentru cine isi permite ![]() Sper doar ca acest sedan frumos sa nu aiba soarta celor precedente: adica o varianta de Turcia (pentru piata noastra) si una de Spania (pentru vest). |
--------------------
-
-
-
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#407
|
![]() - Group: Members Posts: 22.543 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(Avani @ 12 Jul 2016, 12:24) O chestie personala pe care o am, si pe care in segmentul compact nu prea o gasesti, antena fm e integrata O chestie personala nedocumentata. Te-ai uitat sa vezi ce plafon are? Si de ce nu se poate alege si pe sedan solutia unei antene exterioare (costuri mai mici)?![]() La hatch vad ca e exterioara, dubios ca la sedan au integrat-o. Cam rar ca pentru acelasi model, sa aiba 2 solutii diferite. This post has been edited by IRONICK: 13 Jul 2016, 09:49 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
VladSoare |
![]()
Post
#408
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stînga ![]() |
Fraților, dar ce cumpărați voi la fiecare sfîrșit de săptămînă, de nu vă încape în sedanuri? Cumpărați săptămînal frigidere și dulapuri?
![]() This post has been edited by VladSoare: 13 Jul 2016, 10:30 |
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#409
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Pai asta nu inteleg nici eu. In plus si la Sedan ai bancheta rabatabila deci poti baga si in el chestii lungi fara probleme. Si nu vad cum e asa mare chinuiala sa pui niste plase in sedan fata de break? Doar pentru gura de incarcare un pic mai ridicata?
Sincer, singurul avantaj real la break sau hatch il vad la incarcarea unor bagaje voluminoase. Foarte voluminoase. Gen frigider. Dar si ala merge pe plafon la sedan ![]() |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
dizzy |
![]()
Post
#410
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.073 Joined: 11 February 04 ![]() |
Mie imi place Meganele sedan asta, insa nu mai sunt client de Sedanuri de ceva vreme.
Breakul ti se adreseaza daca esti interesat sa bagi multe in portbagaj; in schimb troncane mai tare ca sedanul, se incalzeste-raceste mai greu. Uite, eu daca bag o bicicleta de adult si una de copil, incap in break. In sedan, numai pe bucati. Sedanurile desenate ca sedanuri sunt mai "frumoase", mai silentioase, nu iti pute ce ai in portbagaj... Din partea mea, sa-si cumpere fiecare ce-i place, ca-i pe banii lui. Daca vrei o decapotabila sau un coupe, nu te uita la practicalitate. Daca vrei un break, eh, nu o sa arate ca un Mustang. This post has been edited by dizzy: 13 Jul 2016, 10:37 |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
Squirrel |
![]()
Post
#411
|
![]() Captain of Black Pearl™… Group: Members Posts: 4.466 Joined: 13 March 08 From: partea mea: Drum bun! ![]() |
Nu ca un Mustang, ci asemenea unui … cavallino rampante.
lead5-2012-ferrari-ff.jpg Din gama RM4, asta-mi surâde: z3.jpg This post has been edited by Squirrel: 13 Jul 2016, 10:43 |
--------------------
Dacia
Duster
2010 1,6 16v 4Ś4 Laureaté Noir Nacré
- RO 44 AWD Fire, walk with me...in 4 strokes, water cooled.
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#412
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
MPV FTW!
![]() |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
dizzy |
![]()
Post
#413
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.073 Joined: 11 February 04 ![]() |
Daca tie iti place MPV, sa fiti fericiti.
Eu l-am incercat, inclusiv Scenic si C-MAx si nu mi-au placut. Mi-a placut in schimb S-MAx This post has been edited by dizzy: 13 Jul 2016, 10:51 |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#414
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
suv rulz, berlina e un dinozaur tinut in viata de tarile sarace unde 3 volume reprezinta un "status".
|
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#415
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Nu te-ai uitat tu la ce trebuia
![]() De Ford nu zic nimic ca n-as lua nici pe degeaba. |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
Bwwlan |
![]()
Post
#416
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.600 Joined: 16 September 09 From: .de, ex Cluj ![]() |
Poi tocmai, n-am sustinut niciodata ca nu inteleg avantajele unui sedan de lux, ci ale unuia din clasa compacta. Ce incepe de la Passat/Talisman in sus, e alta poveste, insa astea mici care-s family car sunt sever limitate la capitolul practicalitate.
O familie mai merge in concedii, mai au chestii de carat si, sa mergi de fiecare data cu remorcuta sau ciompoloaia montata pe plafon dupa tine e cam... meh. Ca sa nu mai vorbim de consumul suplimentar de combustibil, drag noise si alte alea. Da' mno, pe banii lui, fiecare poa' sa-si ia ce vrea, iar daca sedanul de 20K Euro il face sa se simta ca-i intr-un S-Klasse mai mititel, cu atat mai bine. Nu zic ca-i gresit, ci doar ca eu nu ii vad utilitatea. |
--------------------
VW
Golf Sportsvan
2017 1.4 TSI 150CP DSG Comfortline "Degeaba ai bani, dacă nu ai mulți."
Anonymous |
|
VladSoare |
![]()
Post
#417
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stînga ![]() |
Symbolul l-am cumpărat numai pentru că era mai ieftin decît bicorpul. Deși întotdeauna am avut o atracție puternică pentru sedanuri, totuși la Symbol n-a fost un criteriu. Așa s-a nimerit. Atîta a fost bugetul.
Totuși, timp de zece ani nu m-a deranjat niciodată portbagajul. Să fi văzut cînd am mers prima oară cu fetele la mare... Nu mi-aș fi închipuit niciodată cît de multe lucruri pot să încapă în mașinuța aia. Am luat toată casa cu noi, inclusiv două pătuțuri pliante, un scaun de masă de bebe (din ăla înalt, cu măsuță), sterilizator de biberoane, cu tot cu biberoanele aferente, etc. Nu mai vorbesc de valizele cu haine. Era mașina, săraca, plină ochi; un ac nu mai puteai pune în ea. Și totuși n-am simțit deloc că mi-aș fi dorit să fie bicorp. Ba chiar dimpotrivă, nu cred că ar fi intrat toate lucrurile alea într-un bicorp. PS. N-am avut portbagaj deasupra. Totul a fost în mașină. Nu suport portbagajele exterioare. This post has been edited by VladSoare: 13 Jul 2016, 12:34 |
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
Bwwlan |
![]()
Post
#418
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.600 Joined: 16 September 09 From: .de, ex Cluj ![]() |
Poi Vlade, Symboala e alte mancare de peste decat bicorp-ul, unul e facut in Turcia pentru pietele emergente, al'lalt in vest. Si da, Symbolul are mult portbagaj in plus fata de Clio-ul obisnuit. Stiu, fiindca soacra-mea are unul din 2007
![]() Io doar ziceam ca nu prea vad utilitatea unei Jetta, al unui Focus/Astra/Megane sedan. Stii cate Megane sedan/Fluence am vazut in 4 ani de cand stau in Germania? Fara sa exagerez deloc, cred ca 6, din care 2 cu numere de .de. In rest, estate si hatch, fara numar. |
--------------------
VW
Golf Sportsvan
2017 1.4 TSI 150CP DSG Comfortline "Degeaba ai bani, dacă nu ai mulți."
Anonymous |
|
VladSoare |
![]()
Post
#419
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stînga ![]() |
Acuma, la generația asta, la cum arată Meganul hatchback, poți să zici că nu mai are sens sedanul.
La Megane II însă avea sens, cînd hatchbackul arăta ca un fier de călcat accidentat de tren și nu voiai să te vadă vecinii coborînd din așa ceva. ![]() Astra sedan nu mi se pare nici mie o frumusețe, dar Focusul îmi place mai mult sedan decît hatchback. Chestie de gust. Hatchbackul se termină prea brusc pentru gustul meu, îmi aduce aminte de bancul cu coada elefantului. ![]() This post has been edited by VladSoare: 13 Jul 2016, 12:47 |
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
dizzy |
![]()
Post
#420
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.073 Joined: 11 February 04 ![]() |
QUOTE(R19/16v @ 13 Jul 2016, 11:58) Pai hai cu o recomandare, nu te sfii. Renault Espace? Mai ai si varianta liftback, e sedan dar se deschide ca la hatchback. Oricum dupa ce a aparut pe lume dizzy junior, tare am regretat ca am luat sedan si nu break. Desi monovolumul este clar cel mai practic, prefer un break. This post has been edited by dizzy: 13 Jul 2016, 13:13 |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 10:37 |