Noul Megane IV, pe care il vom vedea la Frankfurt pe 15 septembrie
![]() ![]() ![]() |
Noul Megane IV, pe care il vom vedea la Frankfurt pe 15 septembrie
R19/16v |
![]()
Post
#421
|
||
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
|
||
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|||
b76bgaarh |
![]()
Post
#422
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
Sunteți ovtopic
A da smax rlz. |
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#423
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(ssilviu @ 13 Jul 2016, 11:31) Sincer, singurul avantaj real la break sau hatch il vad la incarcarea unor bagaje voluminoase. Foarte voluminoase. Gen frigider. Dar si ala merge pe plafon la sedan ![]() "In cat timp livrati?" Dreptu-i, am patit-o si eu o data, ca le lua doua zile sa livreze, si mie mi-ar fi trebuit "ieri". Da' o incaput acceptabil de usor in hatch. Amu' nu va inteleg de unde discutia asta de design copiat, cand pentru cam orice produs in ultimii minim 10 ani, daca v-as elimina bucatile de design definitorii pentru o marca (de ex masca fata de la bmw), ati avea probleme majore sa deosebiti doua masini de la cativa metri distanta. |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
dizzy |
![]()
Post
#424
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.070 Joined: 11 February 04 ![]() |
Un prieten de-al meu a luat cu 2000 lei o Dacia Papuc.
Vorba lui: - Nici nu stii ce de prieteni mi-am regasit de cand am papuc de carat! O canapea, un dulap, un pat, un mc de lemne, un parchet, un frigider. Ca monovolume mi-au placut Scenic 3 si Scenic 4. Macar alea nu se ascundeau dupa designuri de SUV'oDuba This post has been edited by dizzy: 13 Jul 2016, 15:03 |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
dorriinn |
![]()
Post
#425
|
![]() Romania Trotter Group: Members Posts: 355 Joined: 20 February 07 From: Craiova ![]() |
La volan - Megane Sedan 2017
Renault Romania imi placeee ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() tot 1.6 115cp cu 5 trepte?? pai noi ne plangeam din 2006 ca era nevoie de 6. wtf??? renault-lff-ph1-reveal-005.jpg.ximg.l_full_m.smart.jpg renault-lff-ph1-reveal-001.jpg.ximg.l_full_m.smart.jpg This post has been edited by dorriinn: 13 Jul 2016, 15:15 |
--------------------
Renault
Megane Sedan
2006 Expression 1.6
- PH .. ... Uimit de ce vad pe strada...
|
|
VladSoare |
![]()
Post
#426
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stînga ![]() |
QUOTE(bucatzel @ 13 Jul 2016, 14:42) pentru cam orice produs in ultimii minim 10 ani, daca v-as elimina bucatile de design definitorii pentru o marca (de ex masca fata de la bmw), ati avea probleme majore sa deosebiti doua masini de la cativa metri distanta. În general cam așa e, dar mai sînt și excepții. Pe Megane 2 nu-l poți confunda cu nimic altceva, nici dacă-l vezi din spațiu. La fel și pe Laguna 2. Mondeo 3 și 4 au avut un design propriu, diferit de orice concurent. Nici Mustangul nu-l poți confunda cu nimic, nici din față, nici din spate. Și mai sînt și altele. Dar e drept că-s din ce în ce mai puține astăzi. Majoritatea celor care-mi mai vin în minte sînt mai vechi. |
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#427
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
mijto ca nu o sa se vanda in franta.
|
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
Arhimede |
![]()
Post
#428
|
![]() Membru inferior, lung si tare Group: Members Posts: 2.294 Joined: 5 March 05 ![]() |
portabaj deux pieces?
Attached thumbnail(s) Renault_Megane_Sedan_2017_1280_12.jpg ( Size: 140.53k ) Number of downloads: 469 |
--------------------
dacia
lgn
2005 Ambition 0% avertisment=0% divertisment
|
|
Bwwlan |
![]()
Post
#429
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.600 Joined: 16 September 09 From: .de, ex Cluj ![]() |
Posibil... atunci nu mai e sedan, e liftback. Cam la fel cu Superb si C5.
|
--------------------
VW
Golf Sportsvan
2017 1.4 TSI 150CP DSG Comfortline "Degeaba ai bani, dacă nu ai mulți."
Anonymous |
|
andreist |
![]()
Post
#430
|
![]() betiv fumator consumator de porc Group: Members Posts: 819 Joined: 24 November 14 ![]() |
eu folosesc portbagajul de 2 ori pe an si la ocazii speciale ( gen cumparat o bicicleta - care defapt se poate comanda prin curier, mai ieftin decat benzina cheltuita cu masina pana la magazin). in rest, sacosele le arunc pe spatiul de picioare din spate, sau in cazul masinii in care nu am locuri in spate la picioare pasager dreapta. Nu de alta, dar se cam strica berile si whiskeyul miscandu'se de la stanga la dreapta prin portbagaj. Ah, l-am folosit odata si cand mi s-a spart un cauciuc, am cautat ce trebuie p'acolo.
This post has been edited by andreist: 13 Jul 2016, 20:28 |
--------------------
Renault
W209/R129/Symbol
M113/K9K 702
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#431
|
![]() - Group: Members Posts: 22.543 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Diac |
![]()
Post
#432
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.024 Joined: 18 April 05 From: Bucuresti. ![]() |
Nici nu imi imaginez viata fara break. Ia damigeana de 50 de litri si du-o de la Campina la Bucuresti. Baga doua biciclete de copil si du-te de la Bucuresti la Campina. Ia teascul de la X si du-l dupa aia inapoi. Ia masina de tuns iarba de la Bucuresti la Campina si retur. Apoi, mi-am zdrelit destul degetele incercand sa bag caruciorul de copil Graco quatro deluxe in portbagajul de la Megane Sedan. Mie mi se pare incredibil de inutil un Sedan. Incercati doar sa bagati trei trolere mari in portbagajul unui Sedan. Teoretic intra, practic cu ceva transpiratie. Ah daca pleci in concediu cu avionul, n-ai probleme cu bagajele. Dar atunci daca nu ai nevoie de portbgaj de ce ai lua Sedan si nu hatch? macar gasesti loc de parcare mai usor.
|
--------------------
Renault
Megane sedane/Nissan X-trail
2005/2017 Influence/Tekna
- HAN/AIZ/DIA Alexandru.
|
|
m3st_tce |
![]()
Post
#433
|
Membru autentic Group: Members Posts: 504 Joined: 6 May 12 ![]() |
QUOTE(Arhimede @ 13 Jul 2016, 19:47) portabaj deux pieces? E posibil ca partea inferioara sa fie in plastic, d-aia pare din 2 bucati. Asa a fost si la M3ST, daca nu ma insel si la M2 hatch... |
--------------------
Renault
Megane 3 ST Prestige / Skoda Rapid Active ***
2011 1.4 TCe / 2014 1.2 TSI (86CP)
|
|
VladSoare |
![]()
Post
#434
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stînga ![]() |
QUOTE(Diac @ 13 Jul 2016, 21:38) O iei pe urmele lui Laurențiu. Și lui i se pare incredibil de inutil tot ce nu-i folosește lui personal. ![]() Sedanurile nu-s făcute pentru tine. Sînt făcute pentru cei care nu cară damigene de 50 de litri sau mașini de tuns iarba. Și-s destui. ![]() Că tot ai adus vorba de breakuri, eu unul nu găsesc nimic mai oribil și mai dezgustător și mai respingător în lumea mașinilor decît ideea de break. Mașini foarte "practice" și "utile", dar urîte ca dracu'. Un break mi l-aș cumpăra exclusiv din necesitate, niciodată de plăcere. Mă rog, chestie de gust... ![]() This post has been edited by VladSoare: 13 Jul 2016, 22:31 |
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
tomageorgian |
![]()
Post
#435
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.387 Joined: 22 February 10 From: Franta ![]() |
Si asta e urata ca draqu?
Attached thumbnail(s) 156_sportwagon_gta.jpg ( Size: 39.43k ) Number of downloads: 374 |
--------------------
.
.
. Kia Niro Phev
Laguna3 2.0dCI ex. Latitude 2.0dCI C5 x7 2.0hdi Logan 1.6mpi E39 530D Laguna 3 2.0dCi Qashqai 1.5dCI Twingo 2 1.2i E28 520i |
|
Diac |
![]()
Post
#436
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.024 Joined: 18 April 05 From: Bucuresti. ![]() |
Daca nu ai de carat, exista hatch-ul. Cum am zis măcar e mai scurt. Ca acuma daca ai un amarat de sedan compact Jetta/Astra/Megane/Focus, adica un derivat al proiectului initial, ai impresia ca rulezi intr-un E-klass, asta e altceva.
La faza cu bagajul la picioare parca le vad in ordine pe nevasta-mea, pe soacra-mea si pe maica-mea: sarsanaua pe jos si geanta/rucsacul in brate. Nevasta-mea era in stare sa meargă pana in Turcia cu geanta in poala. ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Renault
Megane sedane/Nissan X-trail
2005/2017 Influence/Tekna
- HAN/AIZ/DIA Alexandru.
|
|
MuciX |
![]()
Post
#437
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
|
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
VladSoare |
![]()
Post
#438
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stînga ![]() |
QUOTE(tomageorgian @ 13 Jul 2016, 22:46) Pentru mine, da. Arată de parcă au luat un sedan și i-au trîntit o cocoașă în spate. E asimetrică; are un bot lung și subțire, dar un spate scurt și butucănos care se termină brusc. Începe ca o mașină și se termină ca un dulap. Și mă deranjează nu numai cocoașa în sine, cît mai ales faptul că singurul motiv pentru care există acea cocoașă este căratul bagajelor fără număr. N-are nimic de-a face cu frumusețea, cu eleganța, cu aerodinamica, cu naturalețea liniilor... nu, nimic din toate astea. Are legătură numai cu utilitatea. E o mașină utilitară. Sedanul este mașină de transportat persoane, nu bagaje. Să spui că sedanurile sînt inutile pentru că nu intră multe bagaje în ele este ca și cum ai spune că sacourile sînt inutile pentru că nu poți să faci plajă în ele. Într-adevăr, nu poți. Dar pentru cine nu merge zilnic la plajă sînt foarte bune. QUOTE(MuciX @ 14 Jul 2016, 07:09) Nu-i același lucru. N-am zis că breakurile sînt inutile, ci doar că nu-mi place cum arată. E cu totul altceva. Utilitatea le-o înțeleg, nimic de zis. This post has been edited by VladSoare: 14 Jul 2016, 07:15 |
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#439
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Vlad .. exagerezi putin ...
Nu am fost si nu sunt un fan al break-urilor ... personal prefer hatch ... dar de cand am achizitionat vagonul ... 100% ca una din masini va ramane in varianta break ... chestie de optiuni personale ... |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
VladSoare |
![]()
Post
#440
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stînga ![]() |
Dacă te satisface vagonul, foarte bine, n-am nimic de zis contra. E opțiunea ta.
Eu ziceam doar de gusturile mele relative la frumusețea mașinilor. Că vagonul e util, nu contest. Și nu exclud posibilitatea să am și eu un break cîndva. Dar dacă se va întîmpla, se va întîmpla numai din considerente practice, nu estetice. This post has been edited by VladSoare: 14 Jul 2016, 07:19 |
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
MuciX |
![]()
Post
#441
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
QUOTE(VladSoare @ 14 Jul 2016, 08:10) Stiu ![]() Ca sa fiu oarecum ontopic, nici eu nu inteleg de ce exista, ca sa nu mai spun ca nu imi plac sub nicio forma, sedanurile din clasa asta, dar mai dubioase mi se par cele din clasa de sub, cele derivate din clasa mini - symbol, 206 sedan, linea, etc. Spunea un coleg mai sus ca a luat symbol pentru pret si pot rezona perfect cu el, ce nu inteleg este de ce a fost facut de catre producator si de ce au vrut sa il faca pe asta mai ieftin fata de varianta hatch. Sondajele spun ca asta se cauta in economiile emergente, dar nici asta nu pot intelege. In clasa compacta, personal mi-a placut foarte mult megane 2 sedan si inca imi mai place, dupa 14 ani de existenta. Mi se pare ca a revolutionat design-ul la vremea aia, cam la fel cum au facut-o 3 volumele de genul Fiat 124 la vremea lor. Megane-ul ala, deci, nu il iau in calcul cand zic de sedan compact, da focus sedan nu mi-a placut in nicio generatie, iar chestiile alea sinistre si golase de la citroen (nici nu stiu cum se numesc) imi amintesc de produsele pentru pietele din India & friends. Fluence a avut niste lauri mari de dus mai departe si a esuat deplorabil. Sa vedem ce face Megane IV. Personal, nu mi se pare la fel de spectaculos pe cum mi s-a parut a doua generatie la vremea ei. Dar poate sunt eu mai cinic acum. This post has been edited by MuciX: 14 Jul 2016, 07:26 |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#442
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Uite in poza unul din motive ... IMAG1311.jpg ( Size: 559.77k )
Number of downloads: 336
Bita o purtam cu noi cam peste tot ... strunfu este mare amator (suportul nu este o optiune ... si cu toate astea este loc berechet de bagat si alte cele pe langa ea ... Ca idee in Passat (care are un portbagaj foarte mare) nu intra ... |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
MuciX |
![]()
Post
#443
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
E30 Touring abia isi cara singur anvelopele la vulcanizare cu haionul inchis si toate locurile pe bancheta disponibile.
Eu chiar l-am luat pentru ca imi plac estate, practicalitate aproape 0. Toata partea din spate este foarte inalta si ingramadita din cauza trenului de rulare (ax cardanic, diferential si punte). Gura de incarcare pare o farsa intre prieteni. ![]() e30tour.JPG This post has been edited by MuciX: 14 Jul 2016, 07:32 |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
AndreiMR |
![]()
Post
#444
|
![]() Membru alfist Group: Members Posts: 3.828 Joined: 15 January 09 From: Pitesti ![]() |
QUOTE(MuciX @ 14 Jul 2016, 08:18) Stiu ![]() Ca sa fiu oarecum ontopic, nici eu nu inteleg de ce exista, ca sa nu mai spun ca nu imi plac sub nicio forma, sedanurile din clasa asta, dar mai dubioase mi se par cele din clasa de sub, cele derivate din clasa mini - symbol, 206 sedan, linea, etc. Spunea un coleg mai sus ca a luat symbol pentru pret si pot rezona perfect cu el, ce nu inteleg este de ce a fost facut de catre producator si de ce au vrut sa il faca pe asta mai ieftin fata de varianta hatch. Sondajele spun ca asta se cauta in economiile emergente, dar nici asta nu pot intelege. Pietele mai primitive, estice, cauta asa ceva din motive economice (nu isi permit o masina de carat si o masina de plimbat prin oras, cum se practica prin vest), dar si din cauza mentalitatii. Pe la estici sedanul era pana mai ieri sinonim cu statutul, aveai sedan erai domn, aveai hatch/break, erai vanzator care duce varza la piata, sau mic meserias care isi cara marfa cu el. Acum rolul de masina de statut a cam fost luat de SUV, dar anumite idei preconcepute inca exista. Sedanul, chiar si in clasa medie, e o forma de caroserie nepractica...portbagajul e excelent daca vrei sa pui in el lucruri multe si marunte, dar inutil pentru a cara ceva mai voluminos. Si nu ma refer la carat un frigider de la magazin (in ziua de azi cand toti au livrare acasa mi se pare o idiotenie sa te lupti singur cu el si sa cocosezi masina carandu-l). Ideea de masina de familie in forma de sedan e inexistenta in Europa de Vest, acolo sedanurile sunt in proportie covarsitoare masini de flota, iar familiile isi cumpara break-uri, sau SUV. Din punctul meu de vedere, sedanurile de clasa mica si compacta sunt 2 categorii de masini inutile si aproape intotdeauna urate. In clasa mica, Symbol, Fabia Sedan (ala vechi), Linea, Rio Sedan sunt toate niste uratenii ciudate. In clasa compacta, odata cu cresterea dimensiunilor masinilor au inceput sa arate mai bine sedanurile, proportiile sunt mai reusite. Megane asta nou n-arata rau, dar sunt curios daca va fi tot un low-cost precum Fluence. Cu toate astea, nu reusesc sa le vad vreo utilitate. Nu mai sunt masini precum Dacia Break, unde troncanea hayonul sau unde te puteai plange de diferente majore de confort (miros, zgomot) fata de sedan. Orice hatch sau break modern nu prea mai are probleme din astea. Ma rog, eu n-am carat butoiul cu varza sau porcum viu sa ma deranjeze ca vine vreun miros din portbagaj This post has been edited by AndreiMR: 14 Jul 2016, 07:56 |
--------------------
2018
Mazda 3 G120
Challenge 2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm |
|
Bwwlan |
![]()
Post
#445
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.600 Joined: 16 September 09 From: .de, ex Cluj ![]() |
...si in particular pentru Romania, cred ca mai este o explicatie valabila: in mentalul nostru colectiv mai rezista inca vremurile lui "n-avem". Cine "avea", avea Dacia 1300/10, iar cine "avea" cu adevarat, avea Lada. Aro-urile si Oltcit-urile pot fi incadrate linistit ca exotisme.
Deci, daca aveai 1310 erai domn, combi-urile erau pentru "pietari". Skip forward vreo 25 de ani, suntem practic tot acolo: cine are sedan lucreaza in campul muncii, cine are hatch/kombi lucreaza la munca campului. |
--------------------
VW
Golf Sportsvan
2017 1.4 TSI 150CP DSG Comfortline "Degeaba ai bani, dacă nu ai mulți."
Anonymous |
|
VladSoare |
![]()
Post
#446
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stînga ![]() |
|
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
Avani |
![]()
Post
#447
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.132 Joined: 23 October 07 From: Capitala gri ![]() |
Nu e nevoie sa cari porcul viu sau butoi cu varza. Asa e ca te mai duci pe la piata, asa e ca mai cumperi ceapa verde, patrunjel si altele. Asa e ca le pui in portbagaj? Ai prins ideea.
Mie imi plac anumite break-uri, m3st e unul dintre ele, insa as alege oricand un sedan din clasa medie in pofida unui break din aceeasi clasa. Desi, sunt convins atunci cand va creste piticul, ca vor creste si dimensiunile bicicletei pe care o am deja in portbagaj, in sedan. Pana una alta, am fost in concediu in Grecia, 4 adulti + un pitic de aproape 2 ani. Portbagajul plin, au incaput toate. Intr-adevar nu mai aveai loc sa arunci un ac, dar au incaput. |
--------------------
.
.
. Think forward !
|
|
AndreiMR |
![]()
Post
#448
|
![]() Membru alfist Group: Members Posts: 3.828 Joined: 15 January 09 From: Pitesti ![]() |
Pai daca cineva a pomenit mai sus de miros, am dat si eu exemple de mirosuri deranjante. Cumparaturile din piata nu prea cred ca se incadreaza acolo, asta daca nu iei ceapa direct stricata
![]() Inteleg ratiunile subiective, precum designul, pentru care cineva nu si-ar lua break. Nici eu nu mi-as lua vreodata un monovolum, mi se pare cea mai trista si mai urata forma a unei masini, indiferent de cate eforturi fac constructorii sa le deseneze mai atractiv, dar are niste avantaje practice de necontestat. Ca mine judeca probabil altii legat de breakuri. Sedanul are avantajul designului (la masinile mai mari), dar la capitolul practic sufera. Chiar si o banala sacosa de cumparaturi e mai usor de pus in portbagaj de sus, decat sa o pui pe o gura mica de acces si apoi sa o impingi pana in spate. Un compromis foarte bun il vad in masinile in 2,5 volume, precum Laguna, sau Octavia, sau variantele liftback de la Insignia, Mondeo etc. Ai forma mai placuta de sedan, dar ai o gura de acces mare ca sa poti incarca ce ai nevoie fara mare efort. |
--------------------
2018
Mazda 3 G120
Challenge 2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm |
|
VladSoare |
![]()
Post
#449
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stînga ![]() |
QUOTE(Avani @ 14 Jul 2016, 08:17) Nu e nevoie sa cari porcul viu sau butoi cu varza. Asa e ca te mai duci pe la piata, asa e ca mai cumperi ceapa verde, patrunjel si altele. Asa e ca le pui in portbagaj? Ai prins ideea. Am prins-o, numai că ceapa verde și pătrunjelul încap bine mersi într-un sedan. Nu-mi trebuie break pentru ele. Symbolul a cărat sacoșe de Carrefour zece ani și nu s-a plîns. QUOTE(AndreiMR @ 14 Jul 2016, 08:26) Chiar si o banala sacosa de cumparaturi e mai usor de pus in portbagaj de sus, decat sa o pui pe o gura mica de acces si apoi sa o impingi pana in spate. Gaura nu-i chiar atît de mică încît să te chinui cu o biată sacoșă. Și nu trebuie s-o împingi pînă-n spate (nici n-aș putea, pentru că nu ajung pînă-n spate ![]() Nu-i deloc greu să bagi sacoșe de cumpărături aici, sub plasă. O pot face și cu o singură mînă dacă e cazul: Portbagaj_Mondeo.jpg ( Size: 126.64k ) Number of downloads: 294 This post has been edited by VladSoare: 14 Jul 2016, 08:47 |
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#450
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(VladSoare @ 14 Jul 2016, 09:41) Da nici mare nu este ... asa este si la Passat ... baga o bicicleta cum am eu in portbagaj si o sa ii vezi repede limitarile.. |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 04:40 |