DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Inele etansare climatizare - oringuri, nu se gasesc pe nicaieri

daciaclub-Manuel
post 26 Jul 2005, 22:44
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 25 July 05




Am o problema a carei rezolvare se pare ca nu o gasesc pe forum. Sa va explic: acum ca e vara tot omul vrea aer conditionat asa ca am fost pe la service sa completez cu freon instalatia de AC, care nu mai facea frig mai deloc. Dupa asteptarea de rigoare raspunsul a fost pe masura: "Nu se poate umple cu freon pentru ca aveti oringurile sparte si nu avem sa le inlocuim. Mergeti la un service Dacia sa va rezolve problema". De aici incolo incepe "distractia", trei zile am umblat din service in service, telefoane peste telefoane si NIMIC. Nici maca r la piese auto de origine nu le au.
Solutii ar exista dar necesita inlocuirea conductelor !!!! asta a fost unul din raspunsurile la intrebarea mea: Ce este de facut? Si asta de o firma mare, nu dau nume ca ii fac de cacao.
Poate ma ajutati sa aflu de unde le pot cumpara sau poate se fac pe undeva.
Astept raspunsuri in speranta ca voi avea aer conditionat in masina in vara asta.


--------------------
Dacia SuperNova - B-74-AXM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AIX
post 27 Jul 2005, 07:56
Post #2


quite a regular


Group: Members
Posts: 604
Joined: 21 October 04
From: Bucuresti




Fa o vizita la Dacoserv/Militari - cum intri in curte, cladirea din fata (receptia e in stanga ei) - acolo sunt si meseriasii care se ocupa de AC. Sigur au un o-ring dintr-ala printr-o cutie. Si la mine l-au inlocuit acum vreo 2 luni, nu stateau prea bine la capitolul asta insa au gasit ei unul.

Inlocuirea conductelor? Eu a trebuit sa schimb conducta cea subtire (fisurata la un capat) si nu tin minte s-o fi primit cu vreun o-ring.

La magazinul Dacia de pe Mihai Bravu ai sunat? N-au?


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daciaclub-Manuel
post 28 Jul 2005, 10:00
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 25 July 05




Ehhhh, numai eu stiu cat am umblat. Care mai de care dadeau solutii dar rezolvare nimika.
Pe Mihai Bravu am fost si dadeau din umeri, nici nu stiau despre ce este vorba. Abia dupa ce s-au uitat in catalogul de piese de schimb au vazut. Mi-au spus sa ma duc in Vitan dar trebuia sa stiu ce dimensiuni au. Oricum am rezolvat problema pentru ca am fost la service in Pantelimon si aia au desfacut acolo unde se imbina conductele si au scos toate garniturile alea nenorocite. Una din ele era rupta pe jumatate iar celelalte 3 erau bune inca. Sunt toate patru diferite, nu sunt doua la fel. Au cautat ei pe acolo si au gasit alte 4 pe care le-am schimbat. M-a costat 12 lei noi. Apoi trebuia sa umplu cu freon dar sa vezi ghinion, nu aveau cu ce sa verifice etanseitatea instalatiei ...!!!!
Problema cu verificarea si umplerea instalatiei am facut-o la service in Diham, in spatele statiei Peco. E un tip tanar acolo, de treaba si cu aparatul respectiv a rezolvat problema in 2 ore. M-a costat 150 lei.
In sfarsit am frig in masina biggrin.gif , acu vreau sa o izolez un pic si sa incerc sa pun un robinet pe conducta de intrare in calorifer, pentru ca sa-l pot opri. Am vazut asa ceva pe forum. Stie cineva daca e eficient si nu dauneaza instalatiei de racire ??????


--------------------
Dacia SuperNova - B-74-AXM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TibiCraciun
post 28 Jul 2005, 10:55
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 231
Joined: 28 June 04
From: CUGIR-AB






--------------------
DACIA SupeRNova Clima - AB 04 LVU
decat o masina veche, mai bine una noua; decat o dacie, mai bine un mercedes; decat o dacie veche, mai bine un mercedes nou; decat nimic, mai bine o dacie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daciaclub-Manuel
post 29 Jul 2005, 08:42
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 25 July 05




Da am citit tot ce este pe forum legat de subiectul cu robinetul, dar eu (de fapt un amic mecanic auto) mi-a dat o alta solutie. Adica sa cumpar un furtun pentru calorifer si doua coliere. Tai furtunul la o dimensiune de 20-30 cm si fac un by-pass intre cele dua conducte care merg la calorifer, bineinteles deconactand mai intai caloriferul. Operatiunea poate fi facuta in cateva minute si legaturile pot fi refacute oricand cu usurinta, adica toamna.
Si astfel scap de problema cu robinetul cu 2 cai cu 3 cai etc...
Ce ziceti ??????


--------------------
Dacia SuperNova - B-74-AXM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TibiCraciun
post 29 Jul 2005, 11:40
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 231
Joined: 28 June 04
From: CUGIR-AB




QUOTE(Manuel @ 29 Jul 2005, 09:42)
Da am citit tot ce este pe forum legat de subiectul cu robinetul, dar eu (de fapt un amic mecanic auto) mi-a dat o alta solutie. Adica sa cumpar un furtun pentru calorifer si doua coliere. Tai furtunul la o dimensiune de 20-30 cm si fac un by-pass intre cele dua conducte care merg la calorifer, bineinteles deconactand mai intai caloriferul. Operatiunea poate fi facuta in cateva minute si legaturile pot fi refacute oricand cu usurinta, adica toamna.
Si astfel scap de problema cu robinetul cu 2 cai cu 3 cai etc...
Ce ziceti ??????
*



Pai eu zic ca tehnic e OK numai ca daca intr-o dimineata e mai racoare (mai ales cu clima asta mai recenta) n-o sa ai caldura, plus ca e o operatie la care tre sa te murdaresti pe maini, sa completezi antigelul, sa aerisesti...Da', merge...


--------------------
DACIA SupeRNova Clima - AB 04 LVU
decat o masina veche, mai bine una noua; decat o dacie, mai bine un mercedes; decat o dacie veche, mai bine un mercedes nou; decat nimic, mai bine o dacie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daciaclub-Manuel
post 7 Aug 2005, 18:32
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 25 July 05




Am executat operatia de eliminare a caloriferului din circuit prin by-pass. Merge super racirea si nu am avut nici un fel de problema cu functionarea instalatiei de racire. Am mers vreo 500 km si am remarcat doar o mica crestere a temperaturii lichidului de racire. In rest totul e ok. O sa revin cu niste poze.


--------------------
Dacia SuperNova - B-74-AXM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 21st September 2024 - 08:00
Forum Renault