Inele etansare climatizare - oringuri, nu se gasesc pe nicaieri
Inele etansare climatizare - oringuri, nu se gasesc pe nicaieri
daciaclub-Manuel |
26 Jul 2005, 22:44
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 25 July 05 |
|
||
--------------------
Dacia
SuperNova
- B-74-AXM
|
|||
AIX |
27 Jul 2005, 07:56
Post
#2
|
quite a regular Group: Members Posts: 604 Joined: 21 October 04 From: Bucuresti |
Fa o vizita la Dacoserv/Militari - cum intri in curte, cladirea din fata (receptia e in stanga ei) - acolo sunt si meseriasii care se ocupa de AC. Sigur au un o-ring dintr-ala printr-o cutie. Si la mine l-au inlocuit acum vreo 2 luni, nu stateau prea bine la capitolul asta insa au gasit ei unul.
Inlocuirea conductelor? Eu a trebuit sa schimb conducta cea subtire (fisurata la un capat) si nu tin minte s-o fi primit cu vreun o-ring. La magazinul Dacia de pe Mihai Bravu ai sunat? N-au? |
--------------------
.
.
.
|
|
daciaclub-Manuel |
28 Jul 2005, 10:00
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 25 July 05 |
Ehhhh, numai eu stiu cat am umblat. Care mai de care dadeau solutii dar rezolvare nimika.
Pe Mihai Bravu am fost si dadeau din umeri, nici nu stiau despre ce este vorba. Abia dupa ce s-au uitat in catalogul de piese de schimb au vazut. Mi-au spus sa ma duc in Vitan dar trebuia sa stiu ce dimensiuni au. Oricum am rezolvat problema pentru ca am fost la service in Pantelimon si aia au desfacut acolo unde se imbina conductele si au scos toate garniturile alea nenorocite. Una din ele era rupta pe jumatate iar celelalte 3 erau bune inca. Sunt toate patru diferite, nu sunt doua la fel. Au cautat ei pe acolo si au gasit alte 4 pe care le-am schimbat. M-a costat 12 lei noi. Apoi trebuia sa umplu cu freon dar sa vezi ghinion, nu aveau cu ce sa verifice etanseitatea instalatiei ...!!!! Problema cu verificarea si umplerea instalatiei am facut-o la service in Diham, in spatele statiei Peco. E un tip tanar acolo, de treaba si cu aparatul respectiv a rezolvat problema in 2 ore. M-a costat 150 lei. In sfarsit am frig in masina , acu vreau sa o izolez un pic si sa incerc sa pun un robinet pe conducta de intrare in calorifer, pentru ca sa-l pot opri. Am vazut asa ceva pe forum. Stie cineva daca e eficient si nu dauneaza instalatiei de racire ?????? |
--------------------
Dacia
SuperNova
- B-74-AXM
|
|
TibiCraciun |
28 Jul 2005, 10:55
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 231 Joined: 28 June 04 From: CUGIR-AB |
Este foarte eficient. Dar, atentie...:
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...=robinet&st=30# |
--------------------
DACIA
SupeRNova Clima
- AB 04 LVU decat o masina veche, mai bine una noua; decat o dacie, mai bine un mercedes; decat o dacie veche, mai bine un mercedes nou; decat nimic, mai bine o dacie
|
|
daciaclub-Manuel |
29 Jul 2005, 08:42
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 25 July 05 |
Da am citit tot ce este pe forum legat de subiectul cu robinetul, dar eu (de fapt un amic mecanic auto) mi-a dat o alta solutie. Adica sa cumpar un furtun pentru calorifer si doua coliere. Tai furtunul la o dimensiune de 20-30 cm si fac un by-pass intre cele dua conducte care merg la calorifer, bineinteles deconactand mai intai caloriferul. Operatiunea poate fi facuta in cateva minute si legaturile pot fi refacute oricand cu usurinta, adica toamna.
Si astfel scap de problema cu robinetul cu 2 cai cu 3 cai etc... Ce ziceti ?????? |
--------------------
Dacia
SuperNova
- B-74-AXM
|
|
TibiCraciun |
29 Jul 2005, 11:40
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 231 Joined: 28 June 04 From: CUGIR-AB |
QUOTE(Manuel @ 29 Jul 2005, 09:42) Da am citit tot ce este pe forum legat de subiectul cu robinetul, dar eu (de fapt un amic mecanic auto) mi-a dat o alta solutie. Adica sa cumpar un furtun pentru calorifer si doua coliere. Tai furtunul la o dimensiune de 20-30 cm si fac un by-pass intre cele dua conducte care merg la calorifer, bineinteles deconactand mai intai caloriferul. Operatiunea poate fi facuta in cateva minute si legaturile pot fi refacute oricand cu usurinta, adica toamna. Si astfel scap de problema cu robinetul cu 2 cai cu 3 cai etc... Ce ziceti ?????? Pai eu zic ca tehnic e OK numai ca daca intr-o dimineata e mai racoare (mai ales cu clima asta mai recenta) n-o sa ai caldura, plus ca e o operatie la care tre sa te murdaresti pe maini, sa completezi antigelul, sa aerisesti...Da', merge... |
--------------------
DACIA
SupeRNova Clima
- AB 04 LVU decat o masina veche, mai bine una noua; decat o dacie, mai bine un mercedes; decat o dacie veche, mai bine un mercedes nou; decat nimic, mai bine o dacie
|
|
daciaclub-Manuel |
7 Aug 2005, 18:32
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 25 July 05 |
Am executat operatia de eliminare a caloriferului din circuit prin by-pass. Merge super racirea si nu am avut nici un fel de problema cu functionarea instalatiei de racire. Am mers vreo 500 km si am remarcat doar o mica crestere a temperaturii lichidului de racire. In rest totul e ok. O sa revin cu niste poze.
|
--------------------
Dacia
SuperNova
- B-74-AXM
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 21st September 2024 - 08:00 |