Inele cilindri 1300, dilema ,grosimi???
![]() ![]() ![]() |
Inele cilindri 1300, dilema ,grosimi???
sobolan |
![]()
Post
#31
|
||
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
|
||
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|||
thundercar |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru Group: Members Posts: 127 Joined: 23 April 15 From: buzau ![]() |
Pai aia e ca nu stiu daca e cupru sau cauciuc.Si sa refoloseasca inele nici nu se pune problema a fost refcut de mecanic adevarat si proprietarul isi permitea. la motorul meu din 99 era cupru si era f simplu exact cum ati explicat cand o sa am timpul o sa le schimb si daca se potrivesc fac transplantul in blocul meu
|
--------------------
dacia dacia audi
1310l 1310li A4
1999 2001 1995
|
|
sobolan |
![]()
Post
#33
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
vorba lunga saracia omului.....DESFA-L si ai sa afli,mergi cu presupusul si intrebi apoi nu faci nimic.....cand te doare ceva te duci la doctor sa te caute,nu ? sau il dai mesaj pe telefon ?
![]() LE: de mecanici adevarati is satul,3 bucati din care doi m-au sabotat fara intentie ![]() ![]() This post has been edited by sobolan: 1 Nov 2015, 01:20 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
roby_1300_rap |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.097 Joined: 11 February 11 ![]() |
salut , am si eu o dilema asemanatoare cu inelele de cilindru , m-am trezit dupa nici 10 mii de km ca imi baga apa in baia de ulei , problema inelele de hartie de la cilindru varza, spus si facut am schimbat inelele se afla in cote intra lera de 0,10 da nu intra aia de 0,15 , problema e urmatoare ce are daca am pus un film de silicon de VR [COLOR=red]???
![]() |
--------------------
dacia
1300
1970
- HD 70 UAP/1-HD 4533 dacia #1 in romania :D
|
|
sobolan |
![]()
Post
#35
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
eu am pus vaselina pe inelele de hartie si apoi le-am montat,dupa ce am asamblat motorul ,am pus ulei,i-am dat o cheie(fara apa) cam 15 secunde sa arda vaselina surplus....s-au lipit camasile de bloc,cand le-am scos dupa o mie(ca era fisurat blocul prin dreptul electromotorului) a trebuit sa dau cu ciocanul de lemn in camasi,se lipisera perfect de bloc,apa in ulei nu am avut never.....am folosit verzile,alea merg cam in orice "scenariu"....daca pui silicon e acelasi lucru,n-ai cum sa spargi motorul,e aberatie...pui silicon pe ambele parti la inel,il pui pe camasa,pui in bloc,te misti repede pui chiuloasa si n-are nici pe naiba ...unii mecanici puneau cate doua inele de ale pe fiecare cilindru si se deforma chiuloasa la strangere da' blocul nimic n-avea....
Sa verifici suprafata de asezare la bloc sa n-aiba ciupituri,poate n-ai curatat bine,acolo poti folosi o surubelnita mai lata si cu rabdare in 15 minute e ok,daca un mic gunoias se lipeste acolo apoi adio etansare,cade camasa "stramb"/etc.....cred ca asta a si fost la tine,nu e vaselina de vina.....n-are cum.... This post has been edited by sobolan: 6 Feb 2017, 16:10 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 23rd May 2025 - 18:57 |