Dacia 1310 -Green Frog, 1984
![]() ![]() ![]() |
Dacia 1310 -Green Frog, 1984
maho |
![]()
Post
#1441
|
||
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|||
sobolan |
![]()
Post
#1442
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
Revenim :
Am redeschis topicul(nu eu,OV ![]() Dupa o mai lunga perioada de ignor total catre rabla si unele probleme tehnice mici nu am mers cu rabla,am adus-o acasa si atat.....zilele astea am reusit sa ii dau de cap unei probleme(sper ca am reusit,ramane de vazut) .....totul era normal la cald in functiune,nivelul ok,fara bule sau alte celea,o trageam in garaj cu nivelul la min dar dimineata gaseam borcanul plin de antigel si furtunul cu termostat gol....am schimbat robinetul,o serie de furtune cu altele rolast,artego dar sh,am curatat caloriferul,am pus alti voleti la grila caloriferului(din prelata auto)....se pare ca tragea aer pe la robinetul caloriferului,in mers se autoaerisea....am pus un robinet nou asam.....sa vedem cat tine..... Momentan masina a primit jantele ei oem sablate si revopsite la pistol de mine cu Arginpol,cauciucurile Tigar,casetofonul Grundig(are butonul de la tuner cam firav,o sa incerc sa-l repar cumva),boxe spate aplicate(nu vreau sa tai masina si nici tapiseriile.....aparatul merge stas si la radio si la caseta ![]() ![]() Am pus alt rezervor,nu e prea stralucit nici asta dar mult mai ok,ala vechi era copt pe interior,asta pare mai ok,inainte sa il pun i-am spart sita de pe tur si am agatat in serie pe furtunul mic de tur intre rezervor si teava un filtru bosch de injectata,nou desigur. Cat a stat in remat a primit cam tot ce era de inlocuit,am ales doar piese de la foarte-bun in sus si de firma,fara porcarii.....eram cat pe ce sa o stric cu o injectie de pe o rabla din '04 pana la urma am ales varianta hardcore si in 3-4 zile am obtinut un alt motor bun de data asta si refacut complet la sange....evit detaliile,nu au rost..... Motorul e 1300cc cu palier marit,refacut total cu set nou Perfect Circle,inele de etansare de alea din hartie veche(is pe grosimi diferite real,alea din comert is toate la 8 sutimi-trebuie puse cate doua),garnitura chiuloasa VictorR,arbore NOU de brasov,cuzineti AE(frantuzesti de renault 12 ![]() Are ambreiaj fi200(din cauza ca mi-a permis arborele sa agat de el volanta de 200),cutia e in 5,alta,asta merge pana la 120 cu 3000rpm in a5a,tot de injectata. Motorul a mers 500km km si merge impecabil inca,o sa arunc curand uleiul asta(fiind primul ulei,un ulei bun de rodaj)...... Am eliminat circuitul de economizor ralanti ![]() Nu scoate fum deloc(surprinzator),am chiuloasa din 86 fara simeringuri initiale ,am refacut-o complet(planat-pasuit supape) dar fiind model vechi si dat fiind faptul ca nu mi-a permis sa pun simeringuri decat pe admisie din cauza ghidurilor de evacuare prea inalte am zis pas,asta e,am doar 4 simeringuri VR,pe admisii.......dar e ok ![]() Motorul 810-99 nu trage la fel de agresiv ca un 102-13 dar asta e,54 de cai ii are pentru ca e ca nou.....consumul extraurban este 4,5(metada plin-plin) ,am mers cu 90 maxim in treapta 5,carbelitor sigilat irma2am(1400cc,luat direct de pe o rabla si montat). La schimbul de ulei bag un motul 15w50 neaparat+ un filtru de ulei Man. Carcasa filtrului de aer e de la o dacie din 89,filtrul e Purflux,bobina e magnetti,borcanul aka vas expansiune e din 96,supapele lucreaza ok la 800milibari,radiatorul e YETSAN din cupru,e ca nou,ELV-ul e nou nos,farurile is ca noi toate 4 de pe un aro 243 de pompieri ca nou tinut in remiza,t-urile aerisitoare is din antimoniu,am inlocuit si un brat pe dreapta fata,un capat de bara la directie pe stanga,am schimbat mocheta de la luneta cu una neagra model vechi(cauciucata) ,toate manerele de la geamuri in nichelate(corespund modelului) , o tapiserie a usii pasagerului,scutul de la motor e ca nou(cel vechi era cam boxat,nu de mine),fulia de la motor e noua(modelul vechi cu rac) .....imi lipseste defazorul,al meu era ca nou,l-am vandut ca nu se pupa pe blocul de 1400,acum caut si nu gasesc nimic bun.....asa pateste un om cretin,parca aveam eu nevoie de banii aia ![]() Am bagat ceara anicoroziva iar prin caroserie,pute a dracului de aiurea in masina,lasa urme peste tot pe asfalt daca o las la soare,exact ca un caine care se pisa la toti copacii,marcheaza teritoriul. Ca minusuri : au ruginit cateva suruburi pe dedesubt inclusiv capetele de racord la furtune si un arc fata,curge bine ulei pe la garnitura de la capacul culbutoarelor(e noua) si se prelinge peste tot si pe aripa spate au aparut doua lovituri mici suspecte,deasemeni usa dreapta spate e zgariata cam rau,oameni de treaba,antigelul are -15,cam slab posibil sa treaca iarna asa..... Urmeaza consola centrala(e la retapisat) si mai vedem..... This post has been edited by sobolan: 12 Sep 2017, 22:57 Attached thumbnail(s) 20170803_151655.jpg ( Size: 916.47k ) Number of downloads: 855 20170803_151718.jpg ( Size: 865.44k ) Number of downloads: 864 20170803_151729.jpg ( Size: 656.53k ) Number of downloads: 856 20170803_151736.jpg ( Size: 567.56k ) Number of downloads: 842 IMG_20170810_163329.jpg ( Size: 1.93mb ) Number of downloads: 845 IMG_20170810_163338.jpg ( Size: 1.29mb ) Number of downloads: 157 IMG_20170815_175543.jpg ( Size: 1.4mb ) Number of downloads: 187 IMG_20170815_175553.jpg ( Size: 1.66mb ) Number of downloads: 204 IMG_20170815_191756.jpg ( Size: 2.03mb ) Number of downloads: 168 IMG_20170815_191806.jpg ( Size: 1023.05k ) Number of downloads: 162 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
johnybic |
![]()
Post
#1443
|
![]() dacia si atat Group: Members Posts: 617 Joined: 6 December 13 From: Buzau ![]() |
Bine ai revenit
|
--------------------
Dacia
1310
1985
|
|
Adrian Frigo |
![]()
Post
#1444
|
![]() Membru cu o tigaie de dacie Group: Members Posts: 2.031 Joined: 4 February 15 From: Undeva,pe dreapta ![]() |
Bine ai revenit!
![]() Eu ți-am zis că ai greșit ștergând pozele dar.....acum mai mare daraua decât ocaua.... QUOTE(sobolan @ 16 Aug 2017, 01:37) ......la break cilindrii au gaura filetata la 45 de grade... ![]() Apropo de inelara aia tăiată,vezi ce fier mort tai că muncești degeaba....am încercat asta când am vrut să desfac un holender de la un furtun pe față la un R 8(o poziție de kkt ![]() This post has been edited by Adrian Frigo: 16 Aug 2017, 09:06 |
--------------------
Dacia 1300/
1310/1410 GTL/CL/Lj/Renault
/1972/1986/1997/2000 și ceva...
- XX-00-UAP/ACR Mașina este ca femeia,dacă nu o întreții....TE LASĂ!
Daciot convins! |
|
BLUE R 19 |
![]()
Post
#1445
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.244 Joined: 12 August 10 From: Pitesti ![]() |
QUOTE(sobolan @ 15 Aug 2017, 21:40) Revenim : Am redeschis topicu t-urile aerisitoare is din antimoniu Asa da...fara Dacie nu e poezie ![]() Aerisitoarele alea cam au bavuri mari pe interior, reduc debitul...sper ca le-ai verificat, eventual rectificat cu burghiul. johnybic, bine ca le-ai desfacut, la ele sa cureti rugina, mizeria din zonele de contact (filet - cilindru/holender si holender/conducta) cu ceva ascutit si sa dai cu degripant mult. Apoi sa bati USUREL in holender, lateral, in parti opuse, chiar si putin in conducta. Cand incepe sa se desfaca- atentie la conducta sa nu fie blocata in holender. Daca nu reusesti cu inelara taiata, folosesti papagalul (la cilindri aia nu prea e loc...). Pt. montaj, sa cureti si ungi filetul de la holendere, si intre holender si conducta. Cand le infiletezi, cilindrul ( valabil si la pompa frana sau repartitor) sa-l tii in mana, astfel le aliniezi corect, insurubezi la mana, cheia o folosesti ulterior, apoi montezi cilindrul in taler si la final blochezi holenderul cu cheia. This post has been edited by BLUE R 19: 16 Aug 2017, 12:14 |
--------------------
Dacia
1310
/1900
|
|
sobolan |
![]()
Post
#1446
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
Pe spate eu am cilindri asam noi cu garnituri rolast
![]() Am aflat de ce peste noapte se umple vasul de expansiune si de la minim unde trebuie sa fie mereu il gasesc peste max.....furtunul cu termostat pe el,bata-l vina,la imbinarea cu corpul pompei tragea aer in prima faza,azi a inceput sa supureze antigel.....am pus unul vechi/folosit de rolast,maine salt iar capota sa vad ce si cum..... This post has been edited by sobolan: 16 Aug 2017, 23:41 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
BLUE R 19 |
![]()
Post
#1447
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.244 Joined: 12 August 10 From: Pitesti ![]() |
Si capatul de la pompa nu e corodat ? Eu mai demult la 1300, aveam capatul de aluminiu corodat si furtunul cam ros...ce-am facut ? am pus antifon intre ele si am strans bine
![]() |
--------------------
Dacia
1310
/1900
|
|
sobolan |
![]()
Post
#1448
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
merge si cu silicon,am mai vazut si carpe infasurate pe stut sau banda izolatoare ,toate cu succes,tineau ok....la mine nu e cazul,dupa cum am spus totul e nou inclusiv corpul pompei de apa,nu m-am "saracit" la nimic,am bagat tot nou,pana cand si suruburile-s noi(ala central e din inox)vreau ca sa am baza in ea,sa nu ma lase la drum.....am pus furtune sh dar alese cu atentie pentru ca-s rolast,decat un VM nou mai bine un rolast sh,ala care curgea a fost nou VM....
OFF: e pe olx ramasa,primesc niste oferte de schimb cu masini din 90 cu clima dubla ![]() Oricum am 6 masini cu tot cu dacia,nu mai am nevoie si de rablele altora ![]() This post has been edited by sobolan: 17 Aug 2017, 01:42 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
DACIOTUL_97 |
![]()
Post
#1449
|
![]() Ne plac femeile,dar iubim masinile ! Group: Members Posts: 1.649 Joined: 8 July 13 From: Bd-ul Dacia ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310/Logan/
MLS 1986/MLS 1985/1.6 16v Prestige 2008 "Voi lupta pana la ultima mea picatura de sange,ca sa ai dreptul,sa nu fi de acord cu mine"
#Pasionat de fiare vechi# Ex.Dacia 1310-CN3 & 1310-ph1 |
|
maho |
![]()
Post
#1450
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
QUOTE(johnybic @ 17 Aug 2017, 20:43) prima data cand am stricat filetul la un cilindru asa am zis si eu ca o fi filetul cu alt pas si cu un cilindru nou afara din taler am infiletat holenderul cu mana pana la capat ,daca era filetul diferit nu mergea ,faza este ca la capat de tot cand sa strang la cheie a scapat si s-au taiat spirele Daca nemontat l-ai infiletat pana la capat, atunci au fost potrivite. Altfel, ar fi mers (mai greu putin, dar mergea) primele 2-3 spire, apoi mai greu pana cenzuratai filetul cand strangeai la cheie. Diferenta de pas e f. mica intre fin si metric, se face simtita doar pe toata lungimea in cazul de fata. Masurat si testat de mine, de mai multe ori, ca mi-am cumparat conductele noi dupa ce aveam cilindrii noi cu filet UMF (Metelli). |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
johnybic |
![]()
Post
#1451
|
![]() dacia si atat Group: Members Posts: 617 Joined: 6 December 13 From: Buzau ![]() |
infiletat pana la capat cu degetele, la capat jumatate de tura maxim trei sferturi cu cheia si a scapat ,lucru de pomeneala
|
--------------------
Dacia
1310
1985
|
|
sobolan |
![]()
Post
#1452
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
filetul nu cumva e ros pe flancuri ? la holender ma refer..... metelli nu da buleala.....daca zici ca la pas e la fel....
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
Adrian Frigo |
![]()
Post
#1453
|
![]() Membru cu o tigaie de dacie Group: Members Posts: 2.031 Joined: 4 February 15 From: Undeva,pe dreapta ![]() |
Andrei,gasesti in magazin ce tip de ceara vrei tu,de la low cost la ceva mai piper la pret,totul e sa cauti!
![]() Iti recomand fie ceara Colomix fie aia de la Sprint,daca vrei ceva mai bun. |
--------------------
Dacia 1300/
1310/1410 GTL/CL/Lj/Renault
/1972/1986/1997/2000 și ceva...
- XX-00-UAP/ACR Mașina este ca femeia,dacă nu o întreții....TE LASĂ!
Daciot convins! |
|
Adrian Frigo |
![]()
Post
#1454
|
![]() Membru cu o tigaie de dacie Group: Members Posts: 2.031 Joined: 4 February 15 From: Undeva,pe dreapta ![]() |
QUOTE(andreiminteuan @ 20 Aug 2017, 07:23) Salut Adrian - de fapt eu eram interesat de cutia de viteze. Sincer si partea de protectie in lonjeroane/cavitati ma intereseaza si profit de ocazie sa te intreb daca nu trebuie pasivizat sau alte operatiuni inainte? Eu am înțeles din citatul tău că vrei să știi ce cod are cutia de ceară.... ![]() Ba da,trebuie făcută o pasiviziare.Din fericire,kitul de ceară pe care-l folosesc eu(e Renault original)are tot ce trebuie. ![]() Referitor la cutia 365-11,eu la 140 am fix 4000 de ture!La 100 nu mai țin minte că n-am mai mers demult cu mașina... ![]() This post has been edited by Adrian Frigo: 20 Aug 2017, 13:14 |
--------------------
Dacia 1300/
1310/1410 GTL/CL/Lj/Renault
/1972/1986/1997/2000 și ceva...
- XX-00-UAP/ACR Mașina este ca femeia,dacă nu o întreții....TE LASĂ!
Daciot convins! |
|
sobolan |
![]()
Post
#1455
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
QUOTE(andreiminteuan @ 20 Aug 2017, 07:23) OK - merci. Am intrebat pentru ca am montat si eu pe masina o cutie 365 -11 de pe o dacia cu injectie din 2000 si la 100km/h cred ca sar de 3000rot/min. am impresia ca e pusa placuta gresit....din ce spui tu aia de pe masina ta e 365-10 sau arata gresit vitezometrul. This post has been edited by sobolan: 20 Aug 2017, 11:52 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
busu 12 |
![]()
Post
#1456
|
![]() Member Group: Members Posts: 567 Joined: 22 October 14 ![]() |
QUOTE(Adrian Frigo @ 20 Aug 2017, 09:16) kitul de ceară pe care-l folosesc eu(e Renault original,PAC 1 și PAC 2 produs de Ixell)are tot ce trebuie. ![]() @sobolan, ai folosit ceara asta? e buna de ceva? This post has been edited by busu 12: 20 Aug 2017, 12:13 |
--------------------
Renault
dacia
1
|
|
sobolan |
![]()
Post
#1457
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
nu,am folosit doar ceara de la Novol.
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
Adrian Frigo |
![]()
Post
#1458
|
![]() Membru cu o tigaie de dacie Group: Members Posts: 2.031 Joined: 4 February 15 From: Undeva,pe dreapta ![]() |
@andreiminteuan-Ți-am trimis PM cu codul(și prețul pe care l-am dat eu).
![]() Edit: Pistritu,ca să nu te mai chinui degeaba ![]() 77 11 170 744 Protection anti-corrosion dessous de caisse Preț informativ între 150-250 lei,depinde de bișnițarul de la magazin.... Mulțumit? This post has been edited by Adrian Frigo: 20 Aug 2017, 15:21 |
--------------------
Dacia 1300/
1310/1410 GTL/CL/Lj/Renault
/1972/1986/1997/2000 și ceva...
- XX-00-UAP/ACR Mașina este ca femeia,dacă nu o întreții....TE LASĂ!
Daciot convins! |
|
sobolan |
![]()
Post
#1459
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
Azi am dat de cap si eu la masina,robinetul de la calorider e praf,nu da afara dar trage aer pe la tija,am dat cu scuipinol
![]() Altceva mai serios..... ![]() This post has been edited by sobolan: 29 Aug 2017, 22:27 Attached thumbnail(s) IMG_20170829_160906.jpg ( Size: 2.33mb ) Number of downloads: 260 IMG_20170829_160915.jpg ( Size: 2.28mb ) Number of downloads: 243 IMG_20170829_160942.jpg ( Size: 2.16mb ) Number of downloads: 232 IMG_20170829_160930.jpg ( Size: 2.05mb ) Number of downloads: 220 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
BLUE R 19 |
![]()
Post
#1460
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.244 Joined: 12 August 10 From: Pitesti ![]() |
Asta e buna pt. coclauri, Country era si mai buna. Consumul...1,8 si integrala ?
Monopunct sau carburici? This post has been edited by BLUE R 19: 30 Aug 2017, 00:40 |
--------------------
Dacia
1310
/1900
|
|
Adrian Frigo |
![]()
Post
#1461
|
![]() Membru cu o tigaie de dacie Group: Members Posts: 2.031 Joined: 4 February 15 From: Undeva,pe dreapta ![]() |
Carburici toată ziua!
![]() |
--------------------
Dacia 1300/
1310/1410 GTL/CL/Lj/Renault
/1972/1986/1997/2000 și ceva...
- XX-00-UAP/ACR Mașina este ca femeia,dacă nu o întreții....TE LASĂ!
Daciot convins! |
|
sobolan |
![]()
Post
#1462
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
carburator solex,dublucorp,soc automat....cred ca prin oras merge cu 10-11% maxim,nu e ceva de speriat pentru un motor de 1800cm3.
This post has been edited by sobolan: 30 Aug 2017, 12:36 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
sobolan |
![]()
Post
#1463
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
Am luat dacia putintel s-o bag in ograda sau in livada dupa cum au spus unii ca sa-i pun al patrulea robinet la climatizare marca UAMT si o aerisire,e logic.
Cum zic unii mari mesteri faurari asa arata o masina facuta prin ograda,vopsita pe sub copaci si din bucati....aaa si sudata cu mig-ul in vreo 3 locuri......un motor de kko,facut cu piese de doi lei ![]() ![]() ![]() Ce nu-mi place e faptul ca scoate mult mult tare fum,nu e normal,probabil ca e pompa de injectie putin avansata din fulia defazoare. https://youtu.be/-hu8BWnzBZ0 https://youtu.be/hMWS3CN7oRc Ma gandesc ce taca isi lua vreunul daca imi dadea vreo 4000ron pe ea cand am vrut s-o dau.....bine ca n-am dat-o,stateam cu constiinta incarcata. Da' dac-o dau imi iau un break alb,promit solemn,in ala imi incap bine unditele si pestii mari pe care o sa-i prind pe campuri. Va multumesc ca imi cititi balivernele si imi cer scuze celor care se simt prost cand mai citesc pe aici,sa aveti o zi faina in continuare. ![]() This post has been edited by sobolan: 2 Sep 2017, 21:40 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
Adrian Frigo |
![]()
Post
#1464
|
![]() Membru cu o tigaie de dacie Group: Members Posts: 2.031 Joined: 4 February 15 From: Undeva,pe dreapta ![]() |
Plecat GMV-ul la 90C,sună frumos motorul,îmi place!
![]() Până la urmă ce termocuplă ai folosit?E ok?Vreau să iau una pentru injectată să am de rezervă că nu se știe când mă lasă,are și ea niște ani... ![]() P.S-ce vă mai place ![]() |
--------------------
Dacia 1300/
1310/1410 GTL/CL/Lj/Renault
/1972/1986/1997/2000 și ceva...
- XX-00-UAP/ACR Mașina este ca femeia,dacă nu o întreții....TE LASĂ!
Daciot convins! |
|
sobolan |
![]()
Post
#1465
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
Termocupla e de 90-85,e Behr-Tomphson,de la Unix,35 de ron am dat pe ea.
Pandesc robinetul UAMT de la calorifer mai ceva decat butelia ![]() Oricum luni o arunc la remat iar,am si golf-ul acolo si rabla aia pe injectie pe care cred ca o dau zilele astea sa scap si de aia,is prea multe,nu mai am timp de ele,fiare vechi ![]() |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
Adrian Frigo |
![]()
Post
#1466
|
![]() Membru cu o tigaie de dacie Group: Members Posts: 2.031 Joined: 4 February 15 From: Undeva,pe dreapta ![]() |
Dă-mi și mie codul la ea,te rog!
![]() Dacă(mai)supurează pe la ax,o garnitură de plută face minuni! This post has been edited by Adrian Frigo: 2 Sep 2017, 13:36 |
--------------------
Dacia 1300/
1310/1410 GTL/CL/Lj/Renault
/1972/1986/1997/2000 și ceva...
- XX-00-UAP/ACR Mașina este ca femeia,dacă nu o întreții....TE LASĂ!
Daciot convins! |
|
sobolan |
![]()
Post
#1467
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
Am desfacut un robinet,e simplu,pe cat de simplu pe atat de greu de modificat,am reusit sa fac din doua unul,asta UAMT pare ca e ok,pentru cat timp nu stiu,vom vedea.
Ai o poza mai jos,e cam neclara,daca nu e ok o s-o refac maine cu o camera,telefonul e de kko,plang cu lacrimi de crocodil dupa telefonul meu nokia 6700c ...... Legat de impuns,nu-mi place ....dar ma simt cam aiurea cand vad cu cata usurinta arunca unii cu mizerie pura pe o rabla de dacie bunisoara ,chiar o dacie in mintile ei dupa cum o vad eu,care da clasa la multe alte dacii cu pretentii,ma bucur ca e foarte ok ca stare tehnica si tablarie......unii is fripti de invidie,n-au decat,sa le ia foc capu' din partea mea,dupa cum am mai scris si in alt topic eu is capabil sa arunc un molotov pe ea si sa rad in acelasi timp. Dacia ramane tot dacie,un motor cu arhitectura veche,doar simplul fapt ca axa e in bloc inplica un "lant" mai mare de piese si uzuri in plus,lipsa de precizie etc......is multe de zis despre motorul de dacie,doar cine a pus mana si pe alte motoare intelege dar noi ca si oameni de rand ne-am crescut cu ele,ne-am obisnuit cu ele si le tinem din pura nostalgie cu greu de multe ori si mai ales daca circuli cu ea frecvent pentru ca nu mai sunt piese,meseriasii din ziua de azi nu lucreaza la asa specimene,trebuie circulat cu grija pentru ca in caz de poc-poc cu ea probabil ca asigurarea te despagubeste cu o suma derizorie care tinde spre zero. Era p-aci in GL un break alb de prin 90,foare ok la tabla si cu un motor de golf 1- 1.6diesel,foarte frumos facuta adaptarea,se vedea clar ca s-au pierdut ceva ore de munca la ea,nu era facuta in graba si de mantuiala,cerea 3000ron pe ea,merita din plin,nu mai gasesc anuntul,habar n-am daca o mai fi la vanzare pe undeva...... Dupa mintea mea le-as aduna pe toate dar deja am prea multe,le tin prin curtile oamenilor,e parca prea deplasata treaba asta.Vreau sa fiu un om normal care are maxim doua masini,tot cu una o sa merg.Cum situatia nu ma lasa sa dau dokkerul pentru ca muncesc cu ea si nici loganul nou trebuie sa caut sa reduc din fiarele astea. Practic jurnalul asta de bord era intentionat a fi si pentru alti utilizatori,un fel de loc in care interactionam si discutam civilizat,eu am incercat sa pun poze si sa explic cam tot ce am facut,am avut si o sa mai am multe de invatat de la voi,ma tot chinui sa simplific,sa sterg tot ce e inutil si sa adug pozele la loc(si o mare parte nu le mai am,s-au dus odata cu telefonul)......acum e cam la finish,masina e terminata,merge ok,motorul a inceput sa traga foarte bine dupa 500km parcursi,ar ramane sa pun cat mai repede un ulei bun in ea ceva gen 15w50 si alt filtru de ulei man. This post has been edited by sobolan: 2 Sep 2017, 22:23 Attached thumbnail(s) IMG_20170902_220359.jpg ( Size: 1.68mb ) Number of downloads: 85 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
Adrian Frigo |
![]()
Post
#1468
|
![]() Membru cu o tigaie de dacie Group: Members Posts: 2.031 Joined: 4 February 15 From: Undeva,pe dreapta ![]() |
QUOTE(sobolan @ 2 Sep 2017, 22:24) Ai o poza mai jos,e cam neclara,daca nu e ok o s-o refac maine cu o camera... IMG_20170902_220359.jpg ( Size: 333.66k ) Number of downloads: 56 Săru'mâna! ![]() Dacă ai desfăcut robinetul,cred că ai văzut acel semering turnat cu tot cu garnitura de etanșare,eu la al meu când a început să supureze l-am desfăcut și am scurtat arculețul,acum e ok....la care am mai reparat și care vroiau cheap fix le-am aplicat o garniturică de plută(comunistă ![]() |
--------------------
Dacia 1300/
1310/1410 GTL/CL/Lj/Renault
/1972/1986/1997/2000 și ceva...
- XX-00-UAP/ACR Mașina este ca femeia,dacă nu o întreții....TE LASĂ!
Daciot convins! |
|
sobolan |
![]()
Post
#1469
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
QUOTE(Adrian Frigo @ 3 Sep 2017, 01:41) asta si inca ceva: pui o tubulara de 11 pe partea de tabla peste gaura axului si dai un ciocan ca sa se mai "stranga" gaura aia,din ambutisare e larga si prinde tamburul joc radial mare..... Curios ca la mine nu dadea afara,doar tragea aer inauntru ![]() This post has been edited by sobolan: 3 Sep 2017, 08:23 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
DACIOTUL_97 |
![]()
Post
#1470
|
![]() Ne plac femeile,dar iubim masinile ! Group: Members Posts: 1.649 Joined: 8 July 13 From: Bd-ul Dacia ![]() |
Pe tine te-a blestemat cineva cu robinetele alea...singura solutie ar fii robinet de instalatii sanitare,parca Raul avea asa ceva la una din masini
![]() |
--------------------
Dacia
1310/Logan/
MLS 1986/MLS 1985/1.6 16v Prestige 2008 "Voi lupta pana la ultima mea picatura de sange,ca sa ai dreptul,sa nu fi de acord cu mine"
#Pasionat de fiare vechi# Ex.Dacia 1310-CN3 & 1310-ph1 |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 16th May 2025 - 07:10 |