DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

50 Pages « < 9 10 11 12 13 > »  
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Dacia 1310 -Green Frog, 1984

razvan1985
post 1 Jan 2016, 11:53
Post #301


membru...unic


Group: Members
Posts: 2.046
Joined: 18 May 11
From: bucuresti




Daca folosesti furtune combustibil,Vm Comp,vei avea o surpriza neplacuta,in 3-4 luni sunt gata(crapate irecuperabil),si asta daca le montezi acum,pe vreme rece,ca la caldura rezista 1 luna,eu am patit-o si cu burdufe de planetara,puse pe masina,nerulata,iar intr-o luna s-au facut praf,singurele repere utilizabile de la ei sunt furtunele sistemului de racire. ;-)

1 Jan 2016, 13:29:
E nou,i s-a belit eticheta cand l-am spalat...:-(
IMG_20160101_122228.jpg ( Size: 1.09mb ) Number of downloads: 971
IMG_20160101_122210.jpg ( Size: 1.11mb ) Number of downloads: 958


This post has been edited by razvan1985: 1 Jan 2016, 12:29


--------------------
Dacia/Delta 1410/1310/L/MLS 1996/1988 - B 91 RZN/B 191 RZN
decat una proasta,mai bine mai multe bune...(masina)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 2 Jan 2016, 15:08
Post #302


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




Ai pm.....mersi mult !!!
cu furtunele m-ati lamurit...n-o sa mai pun decat de alea bune,luni is la unix sa vd ce gasesc....eu,la vechea berlina,pusesem tot vm comp si au dus mult.....totusi toate furtunele care is pe ea acuma is de vmcomp(peste tot) si par a fi destul de ok......alea ale ei erau muci/putrede sau tari ca plasticul,am aruncat tot smile.gif
Azi am pus fulia mica pe pompa de apa,la vara ii pun elv,am instalatia facuta deja din fabrica,mai tre' sa caut prin remat un radiator bun cu gaura filetata sau daca nu ii pun t-eu pe furtunul de la radiator,la retur,jos,tot aia e......vad eu...ideea e ca dracu' asta de radiator e de ala bun dar lacrimeaza pe sub el ,nu mult dar pierde.......vad eu......
Am pornit-o si la rece pana se duce apa pe la 50-60 imi cam zornaie lantul la distributie,suspectez patina,era semi-uzata,am spus ca-i de uzina si mai merge....am gresit......lantul a fost verificat bine vizual si nu pare a avea mai nimic.....si uleiul meu de 20 lei/3 litri e de kko,probabil ca-i ciment la temperaturile astea si pana se fluidizeaza bine nu unge corect,la vara ii pun un ulei mai bun si patina noua.....cutia pare a avea prenadez in ea radmasa.gif primele 5 minute....a naibii t90......

LE: ma poate ajuta cineva cu releul de semnalizare ,la legaturi ???
am expus problema aici : http://www.daciaclub.ro/Releu-de-Semnaliza...t52255-s30.html

This post has been edited by sobolan: 2 Jan 2016, 15:11


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 3 Jan 2016, 16:53
Post #303


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




LA cutie daca vrei sa mearga nine si iarna pune 75w90.


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 4 Jan 2016, 15:54
Post #304


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(ydaniel @ 3 Jan 2016, 17:53)
LA cutie .... pune 75w90.
*



s-a notat......pun dupa ce pun si simeringuri noi ca-mi lacrimeaza pe la planetare.....sau dupa ce-i pun o cutie in 5(nu-s adept dar poate-i pun cu ocazia asta si niste planetare de papuc de alea groase si impusc mai multi iepuri deodata) ,mai vad eu ce-o mai fi pana la vara.....eu am planetarele bune,nu bat darrrrr au burdufele cam imbatranite,se pot rupe oricand......cea mai murdara treaba sa umbli prin planetare,nu mai spun ca-ti vine sa dai la peste cand dai de cate un splint intepenit.....poate n-am norocul asta....

Azi am pregatit electromotorul scurt cu perii noi si bucse noi.....in rest pare sa fie ok ca si uzura....l-am probat pe o baterie,merge de-l ia naiba up.gif ....ideea e ca are putere mai mare asta si ia mai putin curent,il vad mai fiabil cumva....

Se pare ca am facut bine ca am pus alternator de 50A(desigur revizionat complet cu rulmenti , perii noi,fulie noua etc ),ala al ei era terminat la perii si la rulmenti......am impresia ca si electromotorul ei e la fel de obosit....cine naiba sa-l verifice ? sleep.gif

This post has been edited by sobolan: 4 Jan 2016, 16:01


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 8 Jan 2016, 21:27
Post #305


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




azi am scapat doua aripi de la revopsire,se pare ca smirghelul de 3000,apa,polishul si rabdarea fac minuni.....vremea e ok,am dat jos sculele din pod iar radmasa.gif

This post has been edited by sobolan: 8 Jan 2016, 21:28


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 9 Jan 2016, 09:26
Post #306


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




Vreo saptamana va fi mai cald apoi ninsori.


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 9 Jan 2016, 18:57
Post #307


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




as fi putut s-o fac dar intampin un fenomen al naibii de ciudat ,daca cineva imi poate da un sfat ii raman dator ,problema e asa :
vopsesc si crapa vopseaua veche pe dedesubt ,a naibii ca am curatat aripile spate pana in tabla,am dat cu grund si am vopsit,pana aici OK ,o aripa nu mi-a iesit,am mai scarmanat-o pe ici pe colea ca s-o revopsesc si nu pot ptr ca daca ma ating de ea cu alt stat de vopsea crapa tot pe dedesubt(ULTIMA POZA).......si e acelasi tip de vopsea,chiar si la spritz-chit crapa(am folosit de ala la spray).....e vopseaua de kko sau imi scapa mie ceva ???? ,ideea e ca si la aripa fata am patit asa,vopsea data azi,retusata peste 3 zile,dupa 10 minute toata aripa s-a transformat in piele de crocodil.....nu inteleg....nu-s vopsitor si poate ma ajutati va rog,am mai vopsit masini da' asa ceva n-am mai patit,toate au un inceput in viata biggrin.gif ...
portbagajul imi cade ca dracu,ori o fi fost incercat cu vreun levier de-a lungul vietii,ori e defect de fabrica ori nu inteleg eu anumite chestii,muma ciorilor da' mai mult de atat nustiu ce sa ii fac ! sa umblu "la cald" la unghiurile balamalelor putin dar sa vina caldura....

in rest mi-a iesit sticla,lampile spate cad ok acum cu garnituri de dacie model nou....e bun smile.gif

This post has been edited by sobolan: 9 Jan 2016, 19:12


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
johnybic
post 9 Jan 2016, 20:29
Post #308


dacia si atat


Group: Members
Posts: 617
Joined: 6 December 13
From: Buzau




Of boala grea cu portbagajul și la mine este așa dar nu așa tare cred ca ceva probleme de fabricație gen lasă că merge și așa și așa au ajuns sa meargă


--------------------
Dacia 1310 1985
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BLUE R 19
post 9 Jan 2016, 20:44
Post #309


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.244
Joined: 12 August 10
From: Pitesti




Eu am avut ocazia sa se umfle de la apa chitul intarit, din cauza ca am folosit intaritorul altui chit. Asta sau nu ai respectat reteta la altceva (vopsea, solventi...), incompatibilitate intre ceva elemente, vopsea neuscata complet poate.
Daca stratul vechi creeaza problema trebuie indepartat, nu are rost sa mai aplici peste el. Spuneai ca este aceeasi vopsea, dar solventul, proportia ?



This post has been edited by BLUE R 19: 9 Jan 2016, 20:55


--------------------
Dacia 1310 /1900
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan2001
post 9 Jan 2016, 20:51
Post #310


Daciot-Lastunar-Skodar


Group: Members
Posts: 620
Joined: 25 November 09
From: Satu Mare




QUOTE(sobolan @ 9 Jan 2016, 18:57)
as fi putut s-o fac dar intampin un fenomen al naibii de ciudat ,daca cineva imi poate da un sfat ii raman dator ,problema e asa :
vopsesc si crapa vopseaua veche pe dedesubt ,a naibii ca am curatat aripile spate pana in tabla,am dat cu grund si am vopsit,pana aici OK ,o aripa nu mi-a iesit,am mai scarmanat-o pe ici pe colea ca s-o revopsesc si nu pot ptr ca daca ma ating de ea cu alt stat de vopsea crapa tot pe dedesubt(ULTIMA POZA).......si e acelasi tip de vopsea,chiar si la spritz-chit crapa(am folosit de ala la spray).....e vopseaua de kko sau imi scapa mie ceva ???? ,ideea e ca si la aripa fata am patit asa,vopsea data azi,retusata peste 3 zile,dupa 10 minute toata aripa s-a transformat in piele de crocodil.....nu inteleg....nu-s vopsitor si poate ma ajutati va rog,am mai vopsit masini da' asa ceva n-am mai patit,toate au un inceput in viata biggrin.gif ...
portbagajul imi cade ca dracu,ori o fi fost incercat cu vreun levier de-a lungul vietii,ori e defect de fabrica ori nu inteleg eu anumite chestii,muma ciorilor da' mai mult de atat nustiu ce sa ii fac ! sa umblu "la cald" la unghiurile balamalelor putin dar sa vina caldura....

in rest mi-a iesit sticla,lampile spate cad ok acum cu garnituri de dacie model nou....e bun smile.gif
*



Asa am patit si eu la Dacia portocalie din 77',am incercat sa ii retusez aripa fata si se umfla cea veche.Dupa mai multe smirgheluiri si grunduiri a iesit bine.


--------------------
Skoda Octavia Business/2010 - SM06BMF
Skoda S100 1976 SM03DZD
Dacia 1300 1978 SM02VVD
Dacia Duster 2021 SM10BMF
Dacia Solenza 2003 SM15BMF
Si lista continua...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 9 Jan 2016, 21:01
Post #311


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(johnybic @ 9 Jan 2016, 21:29)
....cred ca ceva probleme de fabricație gen lasă că merge și așa și așa au ajuns sa meargă
*



mda,pare-se ca ai mare dreptate.....

QUOTE(BLUE R 19 @ 9 Jan 2016, 21:44)
vopsea neuscata complet poate.,la naiba asta banuiesc si eu....

Daca stratul vechi creeaza problema trebuie indepartat, nu are rost sa mai aplici peste el. Spuneai ca este aceeasi vopsea, dar solventul, proportia ?

Daca stratul vechi creeaza problema trebuie indepartat, nu are rost sa mai aplici peste el. Spuneai ca este aceeasi vopsea, dar solventul, proportia ?
*



aceeasi vopsea,acelasi solvent,stratul vechi e unic si are 3 saptamani poate,sau doua,nu mai retin.....pai ratia ar fi cam 3 vopsea si 1 solvent sau chiar mai mult solvent,la ochi,asa fac mereu......indepartata ? iar dau luneta jos ? nicidecum,nu mai vreau asa.....tre' sa fie o solutie ceva.....cat timp ii ia sa se usuce oare ???


QUOTE(bogdan2001 @ 9 Jan 2016, 21:51)
Asa am patit si eu la Dacia portocalie din 77',am incercat sa ii retusez aripa fata si se umfla cea veche.Dupa mai multe smirgheluiri si grunduiri a iesit bine.
*



ce rahat sleep.gif ...aia am patit si eu.......

This post has been edited by sobolan: 9 Jan 2016, 21:47


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Daciotul_98
post 9 Jan 2016, 21:21
Post #312


membru foarte autentic!!


Group: Members
Posts: 1.572
Joined: 15 June 13
From: Serbanesti,Arges




QUOTE(sobolan @ 9 Jan 2016, 18:57)
portbagajul imi cade ca dracu,ori o fi fost incercat cu vreun levier de-a lungul vietii,ori e defect de fabrica ori nu inteleg eu anumite chestii,muma ciorilor da' mai mult de atat nustiu ce sa ii fac ! sa umblu "la cald" la unghiurile balamalelor putin dar sa vina caldura....
*



E posibil sa fi avut vreun impact in partea dorsala a masinii, uite de exemplu cum pica la taxiul vecinului si cum pica la cla (fosta mea dacie-unde sta mai sus din cauza chederului tare)

This post has been edited by Daciotul_98: 9 Jan 2016, 21:24

Attached thumbnail(s)
20150112_164356.jpg ( Size: 4.18mb ) Number of downloads: 169
10505093_729025360498509_2287544052192470549_o.jpg ( Size: 297.44k ) Number of downloads: 155
20150112_164558.jpg ( Size: 4.46mb ) Number of downloads: 146
20150112_164419.jpg ( Size: 322.14k ) Number of downloads: 121
20150112_170610_3.jpg ( Size: 425.58k ) Number of downloads: 121


--------------------
dacia 1300 197x
Pentru detalii nu ezitati
0732366741-claudiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 9 Jan 2016, 21:37
Post #313


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(Daciotul_98 @ 9 Jan 2016, 22:21)
E posibil sa fi avut vreun impact in partea dorsala a masinii,
*



e posibil dar orice impact reparat foarte bine tot lasa urme iar eu mi-am petrecut mai bine de o ora sub ea si prin portbagaj cu ea dezechipata si nu gasesc urmele.......nu pare a fi avut nimic,inclin mai degraba la o greseala de fabricatie,masina a fost pentru export si data inapoi la vanzare in tara,stiu sigur asta,ma intreb de ce oare ca stiu clar ca au iesit dacii cu defecte vizuale destule pe banda(usi care nu se aseaza ok,portbagaje,alte mici defecte estetice,probleme mici mecanice care in graba nu puteau fi remediate,etc....) .....deci totul e posibil dar urme de accident nu are pe nicaieri in general si nici la spate....nici pe aripile spate,nici la lonjeroane,nici la fusta spate,nici la planseul portbagaj.....nimic......stiu ca la un moment dat a fost lovita usor in stanga fata,aripa fusese revopsita(si eu am inlocuit-o iar ca era ruginita dar inainte de a o arunca am si studiat-o sa vad urmele si intr-adevar fusese indreptata pe o portiune de vreo 20 de cm chiar dupa faruri) am gasit ochelarul de tabla usor deranjat dar si atunci m-am uitat ok peste tot si nu vad nimic pe la lonjeroane,semi-aripi,contra-aripi....nimic serios.....eu am mai detinut 3 dacii,cu una am avut niste incidente mai serioase si am dat-o pe mana unui profesionist care a scos-o perfect,vizual era perfecta dar daca stii unde sa te uiti iti dai seama usor,chiar si o cuta mica de 5mm la un lonjeroane poate ascunde ceva wink.gif ......regula e ca dupa un accident poate sa fie ea facuta de cel mai smecher meserias dar tabla nu mai arata ca dupa iesirea din matrita/abcant iar chitul e sesizabil/detectabil usor relativ la dacie mai ales pe elementele de rezistenta .....urme raman,oricum le-ai masca dar masina asta n-are urme de asa ceva !

LE: eu o sa scot portbagajul de pe dacia cealalta din '86 si il pun pe asta,daca cade ok ii F#T in dos pe inginerii dacia si tare cred ca o sa cada mai ok ca ala vine mai drept la margini,l-am studiat eu bine.....alta vopsea,alt timp pierdut ca aia-i alb13 ....

This post has been edited by sobolan: 9 Jan 2016, 21:55


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
harby ;))
post 9 Jan 2016, 23:33
Post #314


Membru


Group: Members
Posts: 1.369
Joined: 3 July 12
From: Pitesti




Poate e si chederul tare..
Cam in halul asta arata a mea dupa ce am reglat-o. Daca veniti la urmatoarea intalnire va fac eu portbagajul icon_mrgreen.gif
Feedback poate sa va dea si @maho sau @Stormtrooper biggrin.gif

This post has been edited by harby ;)): 9 Jan 2016, 23:34

Attached thumbnail(s)
2013_07_27_18.05.14.jpg ( Size: 710.36k ) Number of downloads: 152
2013_07_27_18.05.25.jpg ( Size: 509.04k ) Number of downloads: 134


--------------------
Renault 12 Gordini Pontiac Firebird 1972, 1980
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BLUE R 19
post 10 Jan 2016, 01:17
Post #315


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.244
Joined: 12 August 10
From: Pitesti




Chiar daca vopseaua nu este complet uscata n-ar trebui sa crape cand dai urmatorul strat, poate n-a facut priza. Ea este uscata cand nu ramane urma la apasare cu unghia sau ceva subtire si cand se poate slefui perfect, incat sa nu lase prag in raport cu alt strat. O vopsea auto uscata nu trebuie sa se dizolve la stergere cu benzina sau diluant.

Despre asezarea capotei...intai se indreapta si pregateste caroseria smile.gif apoi se vopseste. O poti indrepta, se aranjeaza. Incearca sa vezi si cum sta fara cheder, poate iti dai seama ce trebuie indreptat sau reglat din prinderile balamalelor. Daca asa nu rezolvi nimic, inseamna ca necesita putina ''traumatizare'', cu grija ca sa nu faci adancituri in capota.
Cu chederul montat, dupa reglaj din carlig si balamale, daca tot nu se aranjeaza, asezi cateva straturi de carton ondulat peste portiunea ridicata, peste carton o blana groasa (ca sa nu se curbeze si sa reziste la lovituri) cu colturile rotunjite si lovesti cu pumnul (mai bine daca te tin curelele) sau ciocanul, in acelasi timp tii apasat in partea opusa pe capota cu genunchiul, ca sa nu sa ridice. Dupa fiecare lovitura verifici rezultatul, pozitionezi gruparea carton /blana astfel incat centrul ei sa fie pe zona de dorit a fi ''apasata''. Lovitura sa fie data in centrul blanii, vertical, fara detenta, ca sa nu lasi amprente in tabla.


--------------------
Dacia 1310 /1900
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 10 Jan 2016, 09:11
Post #316


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




cu vopseaua.....pai am dat jos tot pana la tabla,am dat grund,lasat o zi sa se usuce,matuit usor,degresat cu benzina si vopsit....acum ea e uscata la atingere,nu lasa semn unghia pe ea.....la slefuit pare uscata.....n-a prizat bine ? ce puteam sa fac mai mult sau unde gresii ???
e o treaba foarte curioasa......
cu portbagajul.....am vazut si eu acum ca-i foarte presat chederul in anumite zone,o sa incerc prma data sa deformez inspre jos jgheabul ca sa detensionez chederul,poate cade mai jos capota apoi ma leg de ea.....

OBSERVATIE.....vopseaua se ataca doar unde e "deschisa" sau la margini....ex: daca smirgheluiesc intr-un loc si dau de grund apoi dau cu sprit-chit ca sa astup taman acolo se urca in sus,la marginile ei.....daca dau direct pe ea in alt loc nesmirgheluit nu pateste absolut nimic....ma gandesc sa dau cu sprit-chit pistolabil,diluantul asta din spray-uri e prea puternic....
sa folosesc oare sprit-chit pistolabil ,ca ala se dilueaza cu un diluant mai puturos gen nitro sau d 209 si poate nu-mi mai ataca stratul de dedesubt si dupa uscarea lui pot da cu verde linistit peste el ???

This post has been edited by sobolan: 10 Jan 2016, 11:02


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BLUE R 19
post 10 Jan 2016, 21:38
Post #317


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.244
Joined: 12 August 10
From: Pitesti




Pai este atacat grundul de sub vopsea, sa dai cu un grund (sau diluantul lui) care nu-l ataca pe cel vechi, de sub vopsea, daca nu poti si reactioneaza mereu asa, cureti vopseaua si grundul de sub ea si aplici alt grund ori preparat cu alt diluant.


--------------------
Dacia 1310 /1900
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 10 Jan 2016, 23:40
Post #318


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




n-ai inteles smile.gif grundul e intreg,mie vopseaua mi se cojeste si numai acolo unde e "rupta" sau la margini......nu m-am facut eu inteles !


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BLUE R 19
post 11 Jan 2016, 01:07
Post #319


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.244
Joined: 12 August 10
From: Pitesti




Am inteles ...inseamna ca patrunde sub vopsea si o detaseaza.


--------------------
Dacia 1310 /1900
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 11 Jan 2016, 02:28
Post #320


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




corect !!! cauza n-o stiu si remediul nu-l am..... sad.gif

This post has been edited by sobolan: 11 Jan 2016, 02:28


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BLUE R 19
post 11 Jan 2016, 12:39
Post #321


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.244
Joined: 12 August 10
From: Pitesti




Nu face priza pe grundul ala sau grundul este cel afectat.


--------------------
Dacia 1310 /1900
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
medelin
post 11 Jan 2016, 14:08
Post #322


Membru autentic


Group: Members
Posts: 562
Joined: 23 May 10




Compresorul e pe ulei? Pui filtru atunci cand vopsesti? Dezumidificator?
Sau daca nu, poate ti-a intrat apa din condens in vopsea.


--------------------
tractor u650, dacia 1300 1971 - b 22 auz 7-B-798
Chiar existand tractorul,plugul il trag cu inima!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 11 Jan 2016, 18:20
Post #323


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




am gasit solutia,e un grund special facut pentru asa ceva,neutralizeaza stratul vechi....mi-au dat azi cei de la un magazin de vopsele de aici.....cica nici vopseaua asta policolor n-ar fi mare branza si de aici si problemele....se pare ca e eficient,vad eu.....
Compresorul e ok,nu folosesc filtre de umiditate,purjez butelia frecvent.....

This post has been edited by sobolan: 11 Jan 2016, 18:22


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 11 Jan 2016, 18:49
Post #324


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.512
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




Pai degeaba o purjezi daca e umezeala in atmosfera. Purjarea buteliei se face doar ca sa nu-ti rugineasca aceasta. Cand se comprima aerul, umezeala trasa de compresor se transforma in lichid si ti-o scuipa tie prin pistol. E cateva zeci de lei un filtru decantor cu supapa de purjare jos. Eu am dat pe al meu vreo suta de lei in ideea in care are si regulator de presiune integrat.

This post has been edited by Ov: 11 Jan 2016, 18:50


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 11 Jan 2016, 19:53
Post #325


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




Treaba asta cu ''branzitul'' vopselei am patit-o si eu.
Eu am ajuns la concluziile:
-umezeala in aer si propabil condensata pe suport
-vopsea slab calitativa/cu prea putin intaritor.


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BLUE R 19
post 11 Jan 2016, 20:29
Post #326


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.244
Joined: 12 August 10
From: Pitesti




Eu cred ca solventul este de vina, chiar daca in ambele situatii s-a folosit aceeasi vopsea si diluant. Respectivul diluant a permis aplicarea initiala, dar ulterior cand s-a aplicat al doilea strat diluantul din amestec decapeaza vechiul strat. Incompatibilitate vopsea / diluant; permite o aplicare, insa daca mai dai pe stratul uscat ...ataca, vopseaua este permeabila la acel diluant. Cand mai aplici, testezi stratul vechi cu diluantul. Probabil vopseaua ta are ceva siliconic, gume, acetati in compozitie; am patit ca dupa aplicarea cu pensula de asemenea vopsea pe anumite elemente mici, sa se branzeasca cand am dat ulterior cu spray, pt ca nu-mi placuse cum a iesit la mana.

Asa zic eu, ca doar nu ai vopsit peste suprafata aburita de umiditatea din aer.

This post has been edited by BLUE R 19: 11 Jan 2016, 20:31


--------------------
Dacia 1310 /1900
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 11 Jan 2016, 21:43
Post #327


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(Ov @ 11 Jan 2016, 19:49)
Pai degeaba o purjezi daca e umezeala in atmosfera. Purjarea buteliei se face doar ca sa nu-ti rugineasca aceasta. Cand se comprima aerul, umezeala trasa de compresor se transforma in lichid si ti-o scuipa tie prin pistol. E cateva zeci de lei un filtru decantor cu supapa de purjare jos. Eu am dat pe al meu vreo suta de lei in ideea in care are si regulator de presiune integrat.
*




QUOTE(ydaniel @ 11 Jan 2016, 20:53)
Treaba asta cu ''branzitul'' vopselei am patit-o si eu.
Eu am ajuns la concluziile:
-umezeala in aer si propabil condensata pe suport
-vopsea slab calitativa/cu prea putin intaritor.
*




QUOTE(BLUE R 19 @ 11 Jan 2016, 21:29)
Eu cred ca solventul este de vina, chiar daca in ambele situatii s-a folosit aceeasi vopsea si diluant. Respectivul diluant a permis aplicarea initiala, dar ulterior cand s-a aplicat al doilea strat diluantul din amestec decapeaza vechiul strat. Incompatibilitate vopsea / diluant; permite o aplicare, insa daca mai dai pe stratul uscat ...ataca, vopseaua este permeabila la acel diluant. Cand mai aplici, testezi stratul vechi cu diluantul. Probabil vopseaua ta are ceva siliconic, gume, acetati in compozitie; am patit ca dupa aplicarea cu pensula de asemenea vopsea pe anumite elemente mici, sa se branzeasca cand am dat ulterior cu spray, pt ca nu-mi placuse cum a iesit la mana.

Asa zic eu, ca doar nu ai vopsit peste suprafata aburita de umiditatea din aer.
*




va multumesc de reply-uri smile.gif ....s-o luam de la un cap :
@daniel : nu am vopsit niciodata pe condens,o faceam in zadar..... smile.gif intaritor ? o laie...doar diluant,asa mi s-a spus....aici sa fie vreo buba ? blink.gif
cu vopseaua cam da,e cam slaba,asa a zis si cel de la magazinul de azi de unde am luat grundula ala....
@ov:daca nu purjez butelia si las acolo cam 300ml de apa(asa se aduna in ala de 50) normal ca mi-o sufla in pistol.....ideea cu filtrul e buna,o s-o iau in considerare up.gif
@BLUE R 19 : vopseau e cam slaba calitativ,am vrut ieftin si uite ca ma scumpesc mai tare cu nervi,umblatura,telefoane si bani....asta e....oricum fata de cum era inainte acuma arata lux smile.gif

Maine mai iau o serie de grund ca mai am vreo doua colturi,nu m-am uitat atent....asa fac mereu de la o vreme,am devenit habauc rau,nustiu ce naiba dar parca ma impinge ceva de la spate sa termin cu ea mai repede....oricum la vara o scot,fie cu numerele ei,fie cu taxa platita si alte numere,fie cu atestat(daca s-o indura radmasa.gif inspectorul responsabil de zona)...ideea e ca masina e strong as a bullet pe mecanica si tinichigerie....pe vopsitorie merg pe vorba unor necunoscatori dintr-un service cunoscut d-aci si spun si eu asa :"e dacie,da-o in pixda masii radmasa.gif ,sa mearga si atat !" sa ma iertati va rog!
Ideea e ca vopseaua arata trasnet si e pistolata bine dar n-am pregatit-o corespunzator si asta m-a costa acum.....
Alta intrebare :am un pistol BUN italian cu bazin jos,e vreo problema daca-l folosesc ??? am vazut ca nu trage ok din vas decat de la 100ml in sus,nu ajunge sorbul pana la fund ! ce fel l-au gandit oare ???Asta care-l folosesc e buclucas,are cuiul cam defect si mai are momente cand da stropi,eu stiu sa-l folosesc dar daca-l dau la altul ma blesteama radmasa.gif

Alta remarca : husa cam zgarie masina can se flutura de la vant pe tabla,am fixat-o mai ok de masina cu magneti dar iar nu e ok,condensul dintre ea si tabla nu e bun....am lasat mereu loc de circulat aerul si am pus husa pana la jumatea rotii.....pana eliberez garajul la primavara(trebuie sa dezmembrez o dacie din 86 bunisoara) o sa mai sufere cu husa.....
Am dat jos porcariile alea de ornamente de la prag,nu le mai pun,alea-s boala curata pentru tabla pragurilor,tin in ele tot pamantul de pe strazi....pe asta de la portbagaj(ala de jos) il pun la loc cu multa vaselina prin el......

This post has been edited by sobolan: 11 Jan 2016, 22:27


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 12 Jan 2016, 10:45
Post #328


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.512
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




nu te deranjeaza copacu' ala acolo? biggrin.gif


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvan1985
post 12 Jan 2016, 12:44
Post #329


membru...unic


Group: Members
Posts: 2.046
Joined: 18 May 11
From: bucuresti




Păi,și dacă-i bunicică aia din '86,de ce o "feliezi" ?


--------------------
Dacia/Delta 1410/1310/L/MLS 1996/1988 - B 91 RZN/B 191 RZN
decat una proasta,mai bine mai multe bune...(masina)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 12 Jan 2016, 17:43
Post #330


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(Ov @ 12 Jan 2016, 11:45)
nu te deranjeaza copacu' ala acolo? biggrin.gif
*



paiiii....aia e gradina sau era radmasa.gif ,unde s-o mai bag si pe-asta ca nu mai am loc ? biggrin.gif la strada nu le las ca am vreo doua jigodii care mai dau cu cheia pe ele asa ca prefer sa le ingramadesc pe unde apuc si eu....

QUOTE(razvan1985 @ 12 Jan 2016, 13:44)
Păi,și dacă-i bunicică aia din '86,de ce o "feliezi" ?
*



da' ce sa fac cu ea ? sad.gif adunare de dacii ??? radmasa.gif Ocupa garajul aiurea, o fac piese de rezerva pentru asta......masina e intreaga dar a avut un rk acum vreo 10 ani,s-a sudat mult cu autogenul pe ea si asta nu-mi da pace la creier,m-am tot gandit s-o salvez dar nu cred ca pot.....n-are "stofa"....imi pare rau de ea dar asta-i viata,toate au un sfarsit....


Azi am vrut s-o vopsesc,a dat sa ploaie si m-am sucit...dupa ce am strans tot a iesit soarele.....fuck .....asta e.....
Am pus electromotorul scurt...doamne ce repede si ce frumos invarte la pornire,nu mai pun in veci cotetul ala mare si prost...il repar capital si il tin de rezerva.....
Concluzie : doua upgrade-uri ce merita facute la o masina veche : un alternator de 50A si un electromotor scurt....

Am pus si tampoane pe bara spate,stiu ca n-a avut din fabrica dar e o chestie de gust aici...tata avea o dacie din 85 ca asta si-si pusese si el,mi-a placut cum stateau si asa am facut si eu la asta plus ca daca o mai conduce si sotia(ca-i place,surprinzator chiar) is bune acolo happy.gif


cine ma lamureste va rog ! capacele mele "testoasa" is de inox sau e tabla nichelata ? sau sunt versiuni si asa si asa.....

This post has been edited by sobolan: 12 Jan 2016, 18:24


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
50 Pages « < 9 10 11 12 13 > » 
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


3 User(s) are reading this topic (3 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 17th May 2025 - 06:48
Forum Renault