Dacia 1310 -Green Frog, 1984
![]() ![]() ![]() |
Dacia 1310 -Green Frog, 1984
razvan1985 |
![]()
Post
#301
|
||
![]() membru...unic Group: Members Posts: 2.046 Joined: 18 May 11 From: bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia/Delta
1410/1310/L/MLS
1996/1988
- B 91 RZN/B 191 RZN decat una proasta,mai bine mai multe bune...(masina)
|
|||
sobolan |
![]()
Post
#302
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
Ai pm.....mersi mult !!!
cu furtunele m-ati lamurit...n-o sa mai pun decat de alea bune,luni is la unix sa vd ce gasesc....eu,la vechea berlina,pusesem tot vm comp si au dus mult.....totusi toate furtunele care is pe ea acuma is de vmcomp(peste tot) si par a fi destul de ok......alea ale ei erau muci/putrede sau tari ca plasticul,am aruncat tot ![]() Azi am pus fulia mica pe pompa de apa,la vara ii pun elv,am instalatia facuta deja din fabrica,mai tre' sa caut prin remat un radiator bun cu gaura filetata sau daca nu ii pun t-eu pe furtunul de la radiator,la retur,jos,tot aia e......vad eu...ideea e ca dracu' asta de radiator e de ala bun dar lacrimeaza pe sub el ,nu mult dar pierde.......vad eu...... Am pornit-o si la rece pana se duce apa pe la 50-60 imi cam zornaie lantul la distributie,suspectez patina,era semi-uzata,am spus ca-i de uzina si mai merge....am gresit......lantul a fost verificat bine vizual si nu pare a avea mai nimic.....si uleiul meu de 20 lei/3 litri e de kko,probabil ca-i ciment la temperaturile astea si pana se fluidizeaza bine nu unge corect,la vara ii pun un ulei mai bun si patina noua.....cutia pare a avea prenadez in ea ![]() LE: ma poate ajuta cineva cu releul de semnalizare ,la legaturi ??? am expus problema aici : http://www.daciaclub.ro/Releu-de-Semnaliza...t52255-s30.html This post has been edited by sobolan: 2 Jan 2016, 15:11 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#303
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
LA cutie daca vrei sa mearga nine si iarna pune 75w90.
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
sobolan |
![]()
Post
#304
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
QUOTE(ydaniel @ 3 Jan 2016, 17:53) s-a notat......pun dupa ce pun si simeringuri noi ca-mi lacrimeaza pe la planetare.....sau dupa ce-i pun o cutie in 5(nu-s adept dar poate-i pun cu ocazia asta si niste planetare de papuc de alea groase si impusc mai multi iepuri deodata) ,mai vad eu ce-o mai fi pana la vara.....eu am planetarele bune,nu bat darrrrr au burdufele cam imbatranite,se pot rupe oricand......cea mai murdara treaba sa umbli prin planetare,nu mai spun ca-ti vine sa dai la peste cand dai de cate un splint intepenit.....poate n-am norocul asta.... Azi am pregatit electromotorul scurt cu perii noi si bucse noi.....in rest pare sa fie ok ca si uzura....l-am probat pe o baterie,merge de-l ia naiba ![]() Se pare ca am facut bine ca am pus alternator de 50A(desigur revizionat complet cu rulmenti , perii noi,fulie noua etc ),ala al ei era terminat la perii si la rulmenti......am impresia ca si electromotorul ei e la fel de obosit....cine naiba sa-l verifice ? ![]() This post has been edited by sobolan: 4 Jan 2016, 16:01 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
sobolan |
![]()
Post
#305
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
azi am scapat doua aripi de la revopsire,se pare ca smirghelul de 3000,apa,polishul si rabdarea fac minuni.....vremea e ok,am dat jos sculele din pod iar
![]() This post has been edited by sobolan: 8 Jan 2016, 21:28 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#306
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
Vreo saptamana va fi mai cald apoi ninsori.
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
sobolan |
![]()
Post
#307
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
as fi putut s-o fac dar intampin un fenomen al naibii de ciudat ,daca cineva imi poate da un sfat ii raman dator ,problema e asa :
vopsesc si crapa vopseaua veche pe dedesubt ,a naibii ca am curatat aripile spate pana in tabla,am dat cu grund si am vopsit,pana aici OK ,o aripa nu mi-a iesit,am mai scarmanat-o pe ici pe colea ca s-o revopsesc si nu pot ptr ca daca ma ating de ea cu alt stat de vopsea crapa tot pe dedesubt(ULTIMA POZA).......si e acelasi tip de vopsea,chiar si la spritz-chit crapa(am folosit de ala la spray).....e vopseaua de kko sau imi scapa mie ceva ???? ,ideea e ca si la aripa fata am patit asa,vopsea data azi,retusata peste 3 zile,dupa 10 minute toata aripa s-a transformat in piele de crocodil.....nu inteleg....nu-s vopsitor si poate ma ajutati va rog,am mai vopsit masini da' asa ceva n-am mai patit,toate au un inceput in viata ![]() portbagajul imi cade ca dracu,ori o fi fost incercat cu vreun levier de-a lungul vietii,ori e defect de fabrica ori nu inteleg eu anumite chestii,muma ciorilor da' mai mult de atat nustiu ce sa ii fac ! sa umblu "la cald" la unghiurile balamalelor putin dar sa vina caldura.... in rest mi-a iesit sticla,lampile spate cad ok acum cu garnituri de dacie model nou....e bun ![]() This post has been edited by sobolan: 9 Jan 2016, 19:12 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
johnybic |
![]()
Post
#308
|
![]() dacia si atat Group: Members Posts: 617 Joined: 6 December 13 From: Buzau ![]() |
Of boala grea cu portbagajul și la mine este așa dar nu așa tare cred ca ceva probleme de fabricație gen lasă că merge și așa și așa au ajuns sa meargă
|
--------------------
Dacia
1310
1985
|
|
BLUE R 19 |
![]()
Post
#309
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.244 Joined: 12 August 10 From: Pitesti ![]() |
Eu am avut ocazia sa se umfle de la apa chitul intarit, din cauza ca am folosit intaritorul altui chit. Asta sau nu ai respectat reteta la altceva (vopsea, solventi...), incompatibilitate intre ceva elemente, vopsea neuscata complet poate.
Daca stratul vechi creeaza problema trebuie indepartat, nu are rost sa mai aplici peste el. Spuneai ca este aceeasi vopsea, dar solventul, proportia ? This post has been edited by BLUE R 19: 9 Jan 2016, 20:55 |
--------------------
Dacia
1310
/1900
|
|
bogdan2001 |
![]()
Post
#310
|
![]() Daciot-Lastunar-Skodar Group: Members Posts: 620 Joined: 25 November 09 From: Satu Mare ![]() |
QUOTE(sobolan @ 9 Jan 2016, 18:57) as fi putut s-o fac dar intampin un fenomen al naibii de ciudat ,daca cineva imi poate da un sfat ii raman dator ,problema e asa : vopsesc si crapa vopseaua veche pe dedesubt ,a naibii ca am curatat aripile spate pana in tabla,am dat cu grund si am vopsit,pana aici OK ,o aripa nu mi-a iesit,am mai scarmanat-o pe ici pe colea ca s-o revopsesc si nu pot ptr ca daca ma ating de ea cu alt stat de vopsea crapa tot pe dedesubt(ULTIMA POZA).......si e acelasi tip de vopsea,chiar si la spritz-chit crapa(am folosit de ala la spray).....e vopseaua de kko sau imi scapa mie ceva ???? ,ideea e ca si la aripa fata am patit asa,vopsea data azi,retusata peste 3 zile,dupa 10 minute toata aripa s-a transformat in piele de crocodil.....nu inteleg....nu-s vopsitor si poate ma ajutati va rog,am mai vopsit masini da' asa ceva n-am mai patit,toate au un inceput in viata ![]() portbagajul imi cade ca dracu,ori o fi fost incercat cu vreun levier de-a lungul vietii,ori e defect de fabrica ori nu inteleg eu anumite chestii,muma ciorilor da' mai mult de atat nustiu ce sa ii fac ! sa umblu "la cald" la unghiurile balamalelor putin dar sa vina caldura.... in rest mi-a iesit sticla,lampile spate cad ok acum cu garnituri de dacie model nou....e bun ![]() Asa am patit si eu la Dacia portocalie din 77',am incercat sa ii retusez aripa fata si se umfla cea veche.Dupa mai multe smirgheluiri si grunduiri a iesit bine. |
--------------------
Skoda
Octavia
Business/2010
- SM06BMF Skoda S100 1976 SM03DZD
Dacia 1300 1978 SM02VVD Dacia Duster 2021 SM10BMF Dacia Solenza 2003 SM15BMF Si lista continua... |
|
sobolan |
![]()
Post
#311
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
QUOTE(johnybic @ 9 Jan 2016, 21:29) mda,pare-se ca ai mare dreptate..... QUOTE(BLUE R 19 @ 9 Jan 2016, 21:44) vopsea neuscata complet poate.,la naiba asta banuiesc si eu.... Daca stratul vechi creeaza problema trebuie indepartat, nu are rost sa mai aplici peste el. Spuneai ca este aceeasi vopsea, dar solventul, proportia ? Daca stratul vechi creeaza problema trebuie indepartat, nu are rost sa mai aplici peste el. Spuneai ca este aceeasi vopsea, dar solventul, proportia ? aceeasi vopsea,acelasi solvent,stratul vechi e unic si are 3 saptamani poate,sau doua,nu mai retin.....pai ratia ar fi cam 3 vopsea si 1 solvent sau chiar mai mult solvent,la ochi,asa fac mereu......indepartata ? iar dau luneta jos ? nicidecum,nu mai vreau asa.....tre' sa fie o solutie ceva.....cat timp ii ia sa se usuce oare ??? QUOTE(bogdan2001 @ 9 Jan 2016, 21:51) Asa am patit si eu la Dacia portocalie din 77',am incercat sa ii retusez aripa fata si se umfla cea veche.Dupa mai multe smirgheluiri si grunduiri a iesit bine. ce rahat ![]() This post has been edited by sobolan: 9 Jan 2016, 21:47 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
Daciotul_98 |
![]()
Post
#312
|
![]() membru foarte autentic!! Group: Members Posts: 1.572 Joined: 15 June 13 From: Serbanesti,Arges ![]() |
QUOTE(sobolan @ 9 Jan 2016, 18:57) portbagajul imi cade ca dracu,ori o fi fost incercat cu vreun levier de-a lungul vietii,ori e defect de fabrica ori nu inteleg eu anumite chestii,muma ciorilor da' mai mult de atat nustiu ce sa ii fac ! sa umblu "la cald" la unghiurile balamalelor putin dar sa vina caldura.... E posibil sa fi avut vreun impact in partea dorsala a masinii, uite de exemplu cum pica la taxiul vecinului si cum pica la cla (fosta mea dacie-unde sta mai sus din cauza chederului tare) This post has been edited by Daciotul_98: 9 Jan 2016, 21:24 Attached thumbnail(s) 20150112_164356.jpg ( Size: 4.18mb ) Number of downloads: 169 10505093_729025360498509_2287544052192470549_o.jpg ( Size: 297.44k ) Number of downloads: 155 20150112_164558.jpg ( Size: 4.46mb ) Number of downloads: 146 20150112_164419.jpg ( Size: 322.14k ) Number of downloads: 121 20150112_170610_3.jpg ( Size: 425.58k ) Number of downloads: 121 |
--------------------
dacia
1300
197x Pentru detalii nu ezitati
0732366741-claudiu |
|
sobolan |
![]()
Post
#313
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
QUOTE(Daciotul_98 @ 9 Jan 2016, 22:21) e posibil dar orice impact reparat foarte bine tot lasa urme iar eu mi-am petrecut mai bine de o ora sub ea si prin portbagaj cu ea dezechipata si nu gasesc urmele.......nu pare a fi avut nimic,inclin mai degraba la o greseala de fabricatie,masina a fost pentru export si data inapoi la vanzare in tara,stiu sigur asta,ma intreb de ce oare ca stiu clar ca au iesit dacii cu defecte vizuale destule pe banda(usi care nu se aseaza ok,portbagaje,alte mici defecte estetice,probleme mici mecanice care in graba nu puteau fi remediate,etc....) .....deci totul e posibil dar urme de accident nu are pe nicaieri in general si nici la spate....nici pe aripile spate,nici la lonjeroane,nici la fusta spate,nici la planseul portbagaj.....nimic......stiu ca la un moment dat a fost lovita usor in stanga fata,aripa fusese revopsita(si eu am inlocuit-o iar ca era ruginita dar inainte de a o arunca am si studiat-o sa vad urmele si intr-adevar fusese indreptata pe o portiune de vreo 20 de cm chiar dupa faruri) am gasit ochelarul de tabla usor deranjat dar si atunci m-am uitat ok peste tot si nu vad nimic pe la lonjeroane,semi-aripi,contra-aripi....nimic serios.....eu am mai detinut 3 dacii,cu una am avut niste incidente mai serioase si am dat-o pe mana unui profesionist care a scos-o perfect,vizual era perfecta dar daca stii unde sa te uiti iti dai seama usor,chiar si o cuta mica de 5mm la un lonjeroane poate ascunde ceva ![]() LE: eu o sa scot portbagajul de pe dacia cealalta din '86 si il pun pe asta,daca cade ok ii F#T in dos pe inginerii dacia si tare cred ca o sa cada mai ok ca ala vine mai drept la margini,l-am studiat eu bine.....alta vopsea,alt timp pierdut ca aia-i alb13 .... This post has been edited by sobolan: 9 Jan 2016, 21:55 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
harby ;)) |
![]()
Post
#314
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.369 Joined: 3 July 12 From: Pitesti ![]() |
Poate e si chederul tare..
Cam in halul asta arata a mea dupa ce am reglat-o. Daca veniti la urmatoarea intalnire va fac eu portbagajul ![]() Feedback poate sa va dea si @maho sau @Stormtrooper ![]() This post has been edited by harby ;)): 9 Jan 2016, 23:34 Attached thumbnail(s) 2013_07_27_18.05.14.jpg ( Size: 710.36k ) Number of downloads: 152 2013_07_27_18.05.25.jpg ( Size: 509.04k ) Number of downloads: 134 |
--------------------
Renault 12 Gordini
Pontiac Firebird
1972, 1980
|
|
BLUE R 19 |
![]()
Post
#315
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.244 Joined: 12 August 10 From: Pitesti ![]() |
Chiar daca vopseaua nu este complet uscata n-ar trebui sa crape cand dai urmatorul strat, poate n-a facut priza. Ea este uscata cand nu ramane urma la apasare cu unghia sau ceva subtire si cand se poate slefui perfect, incat sa nu lase prag in raport cu alt strat. O vopsea auto uscata nu trebuie sa se dizolve la stergere cu benzina sau diluant.
Despre asezarea capotei...intai se indreapta si pregateste caroseria ![]() Cu chederul montat, dupa reglaj din carlig si balamale, daca tot nu se aranjeaza, asezi cateva straturi de carton ondulat peste portiunea ridicata, peste carton o blana groasa (ca sa nu se curbeze si sa reziste la lovituri) cu colturile rotunjite si lovesti cu pumnul (mai bine daca te tin curelele) sau ciocanul, in acelasi timp tii apasat in partea opusa pe capota cu genunchiul, ca sa nu sa ridice. Dupa fiecare lovitura verifici rezultatul, pozitionezi gruparea carton /blana astfel incat centrul ei sa fie pe zona de dorit a fi ''apasata''. Lovitura sa fie data in centrul blanii, vertical, fara detenta, ca sa nu lasi amprente in tabla. |
--------------------
Dacia
1310
/1900
|
|
sobolan |
![]()
Post
#316
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
cu vopseaua.....pai am dat jos tot pana la tabla,am dat grund,lasat o zi sa se usuce,matuit usor,degresat cu benzina si vopsit....acum ea e uscata la atingere,nu lasa semn unghia pe ea.....la slefuit pare uscata.....n-a prizat bine ? ce puteam sa fac mai mult sau unde gresii ???
e o treaba foarte curioasa...... cu portbagajul.....am vazut si eu acum ca-i foarte presat chederul in anumite zone,o sa incerc prma data sa deformez inspre jos jgheabul ca sa detensionez chederul,poate cade mai jos capota apoi ma leg de ea..... OBSERVATIE.....vopseaua se ataca doar unde e "deschisa" sau la margini....ex: daca smirgheluiesc intr-un loc si dau de grund apoi dau cu sprit-chit ca sa astup taman acolo se urca in sus,la marginile ei.....daca dau direct pe ea in alt loc nesmirgheluit nu pateste absolut nimic....ma gandesc sa dau cu sprit-chit pistolabil,diluantul asta din spray-uri e prea puternic.... sa folosesc oare sprit-chit pistolabil ,ca ala se dilueaza cu un diluant mai puturos gen nitro sau d 209 si poate nu-mi mai ataca stratul de dedesubt si dupa uscarea lui pot da cu verde linistit peste el ??? This post has been edited by sobolan: 10 Jan 2016, 11:02 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
BLUE R 19 |
![]()
Post
#317
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.244 Joined: 12 August 10 From: Pitesti ![]() |
Pai este atacat grundul de sub vopsea, sa dai cu un grund (sau diluantul lui) care nu-l ataca pe cel vechi, de sub vopsea, daca nu poti si reactioneaza mereu asa, cureti vopseaua si grundul de sub ea si aplici alt grund ori preparat cu alt diluant.
|
--------------------
Dacia
1310
/1900
|
|
sobolan |
![]()
Post
#318
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
n-ai inteles
![]() |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
BLUE R 19 |
![]()
Post
#319
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.244 Joined: 12 August 10 From: Pitesti ![]() |
Am inteles ...inseamna ca patrunde sub vopsea si o detaseaza.
|
--------------------
Dacia
1310
/1900
|
|
sobolan |
![]()
Post
#320
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
corect !!! cauza n-o stiu si remediul nu-l am.....
![]() This post has been edited by sobolan: 11 Jan 2016, 02:28 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
BLUE R 19 |
![]()
Post
#321
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.244 Joined: 12 August 10 From: Pitesti ![]() |
Nu face priza pe grundul ala sau grundul este cel afectat.
|
--------------------
Dacia
1310
/1900
|
|
medelin |
![]()
Post
#322
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 562 Joined: 23 May 10 ![]() |
Compresorul e pe ulei? Pui filtru atunci cand vopsesti? Dezumidificator?
Sau daca nu, poate ti-a intrat apa din condens in vopsea. |
--------------------
tractor u650, dacia
1300
1971
- b 22 auz 7-B-798 Chiar existand tractorul,plugul il trag cu inima!
|
|
sobolan |
![]()
Post
#323
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
am gasit solutia,e un grund special facut pentru asa ceva,neutralizeaza stratul vechi....mi-au dat azi cei de la un magazin de vopsele de aici.....cica nici vopseaua asta policolor n-ar fi mare branza si de aici si problemele....se pare ca e eficient,vad eu.....
Compresorul e ok,nu folosesc filtre de umiditate,purjez butelia frecvent..... This post has been edited by sobolan: 11 Jan 2016, 18:22 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
Ov |
![]()
Post
#324
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.512 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Pai degeaba o purjezi daca e umezeala in atmosfera. Purjarea buteliei se face doar ca sa nu-ti rugineasca aceasta. Cand se comprima aerul, umezeala trasa de compresor se transforma in lichid si ti-o scuipa tie prin pistol. E cateva zeci de lei un filtru decantor cu supapa de purjare jos. Eu am dat pe al meu vreo suta de lei in ideea in care are si regulator de presiune integrat.
This post has been edited by Ov: 11 Jan 2016, 18:50 |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#325
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
Treaba asta cu ''branzitul'' vopselei am patit-o si eu.
Eu am ajuns la concluziile: -umezeala in aer si propabil condensata pe suport -vopsea slab calitativa/cu prea putin intaritor. |
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
BLUE R 19 |
![]()
Post
#326
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.244 Joined: 12 August 10 From: Pitesti ![]() |
Eu cred ca solventul este de vina, chiar daca in ambele situatii s-a folosit aceeasi vopsea si diluant. Respectivul diluant a permis aplicarea initiala, dar ulterior cand s-a aplicat al doilea strat diluantul din amestec decapeaza vechiul strat. Incompatibilitate vopsea / diluant; permite o aplicare, insa daca mai dai pe stratul uscat ...ataca, vopseaua este permeabila la acel diluant. Cand mai aplici, testezi stratul vechi cu diluantul. Probabil vopseaua ta are ceva siliconic, gume, acetati in compozitie; am patit ca dupa aplicarea cu pensula de asemenea vopsea pe anumite elemente mici, sa se branzeasca cand am dat ulterior cu spray, pt ca nu-mi placuse cum a iesit la mana.
Asa zic eu, ca doar nu ai vopsit peste suprafata aburita de umiditatea din aer. This post has been edited by BLUE R 19: 11 Jan 2016, 20:31 |
--------------------
Dacia
1310
/1900
|
|
sobolan |
![]()
Post
#327
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
QUOTE(Ov @ 11 Jan 2016, 19:49) Pai degeaba o purjezi daca e umezeala in atmosfera. Purjarea buteliei se face doar ca sa nu-ti rugineasca aceasta. Cand se comprima aerul, umezeala trasa de compresor se transforma in lichid si ti-o scuipa tie prin pistol. E cateva zeci de lei un filtru decantor cu supapa de purjare jos. Eu am dat pe al meu vreo suta de lei in ideea in care are si regulator de presiune integrat. QUOTE(ydaniel @ 11 Jan 2016, 20:53) Treaba asta cu ''branzitul'' vopselei am patit-o si eu. Eu am ajuns la concluziile: -umezeala in aer si propabil condensata pe suport -vopsea slab calitativa/cu prea putin intaritor. QUOTE(BLUE R 19 @ 11 Jan 2016, 21:29) Eu cred ca solventul este de vina, chiar daca in ambele situatii s-a folosit aceeasi vopsea si diluant. Respectivul diluant a permis aplicarea initiala, dar ulterior cand s-a aplicat al doilea strat diluantul din amestec decapeaza vechiul strat. Incompatibilitate vopsea / diluant; permite o aplicare, insa daca mai dai pe stratul uscat ...ataca, vopseaua este permeabila la acel diluant. Cand mai aplici, testezi stratul vechi cu diluantul. Probabil vopseaua ta are ceva siliconic, gume, acetati in compozitie; am patit ca dupa aplicarea cu pensula de asemenea vopsea pe anumite elemente mici, sa se branzeasca cand am dat ulterior cu spray, pt ca nu-mi placuse cum a iesit la mana. Asa zic eu, ca doar nu ai vopsit peste suprafata aburita de umiditatea din aer. va multumesc de reply-uri ![]() @daniel : nu am vopsit niciodata pe condens,o faceam in zadar..... ![]() ![]() cu vopseaua cam da,e cam slaba,asa a zis si cel de la magazinul de azi de unde am luat grundula ala.... @ov:daca nu purjez butelia si las acolo cam 300ml de apa(asa se aduna in ala de 50) normal ca mi-o sufla in pistol.....ideea cu filtrul e buna,o s-o iau in considerare ![]() @BLUE R 19 : vopseau e cam slaba calitativ,am vrut ieftin si uite ca ma scumpesc mai tare cu nervi,umblatura,telefoane si bani....asta e....oricum fata de cum era inainte acuma arata lux ![]() Maine mai iau o serie de grund ca mai am vreo doua colturi,nu m-am uitat atent....asa fac mereu de la o vreme,am devenit habauc rau,nustiu ce naiba dar parca ma impinge ceva de la spate sa termin cu ea mai repede....oricum la vara o scot,fie cu numerele ei,fie cu taxa platita si alte numere,fie cu atestat(daca s-o indura ![]() ![]() Ideea e ca vopseaua arata trasnet si e pistolata bine dar n-am pregatit-o corespunzator si asta m-a costa acum..... Alta intrebare :am un pistol BUN italian cu bazin jos,e vreo problema daca-l folosesc ??? am vazut ca nu trage ok din vas decat de la 100ml in sus,nu ajunge sorbul pana la fund ! ce fel l-au gandit oare ???Asta care-l folosesc e buclucas,are cuiul cam defect si mai are momente cand da stropi,eu stiu sa-l folosesc dar daca-l dau la altul ma blesteama ![]() Alta remarca : husa cam zgarie masina can se flutura de la vant pe tabla,am fixat-o mai ok de masina cu magneti dar iar nu e ok,condensul dintre ea si tabla nu e bun....am lasat mereu loc de circulat aerul si am pus husa pana la jumatea rotii.....pana eliberez garajul la primavara(trebuie sa dezmembrez o dacie din 86 bunisoara) o sa mai sufere cu husa..... Am dat jos porcariile alea de ornamente de la prag,nu le mai pun,alea-s boala curata pentru tabla pragurilor,tin in ele tot pamantul de pe strazi....pe asta de la portbagaj(ala de jos) il pun la loc cu multa vaselina prin el...... This post has been edited by sobolan: 11 Jan 2016, 22:27 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
Ov |
![]()
Post
#328
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.512 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
nu te deranjeaza copacu' ala acolo?
![]() |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
razvan1985 |
![]()
Post
#329
|
![]() membru...unic Group: Members Posts: 2.046 Joined: 18 May 11 From: bucuresti ![]() |
Păi,și dacă-i bunicică aia din '86,de ce o "feliezi" ?
|
--------------------
Dacia/Delta
1410/1310/L/MLS
1996/1988
- B 91 RZN/B 191 RZN decat una proasta,mai bine mai multe bune...(masina)
|
|
sobolan |
![]()
Post
#330
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
QUOTE(Ov @ 12 Jan 2016, 11:45) paiiii....aia e gradina sau era ![]() ![]() QUOTE(razvan1985 @ 12 Jan 2016, 13:44) da' ce sa fac cu ea ? ![]() ![]() Azi am vrut s-o vopsesc,a dat sa ploaie si m-am sucit...dupa ce am strans tot a iesit soarele.....fuck .....asta e..... Am pus electromotorul scurt...doamne ce repede si ce frumos invarte la pornire,nu mai pun in veci cotetul ala mare si prost...il repar capital si il tin de rezerva..... Concluzie : doua upgrade-uri ce merita facute la o masina veche : un alternator de 50A si un electromotor scurt.... Am pus si tampoane pe bara spate,stiu ca n-a avut din fabrica dar e o chestie de gust aici...tata avea o dacie din 85 ca asta si-si pusese si el,mi-a placut cum stateau si asa am facut si eu la asta plus ca daca o mai conduce si sotia(ca-i place,surprinzator chiar) is bune acolo ![]() cine ma lamureste va rog ! capacele mele "testoasa" is de inox sau e tabla nichelata ? sau sunt versiuni si asa si asa..... This post has been edited by sobolan: 12 Jan 2016, 18:24 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 17th May 2025 - 06:48 |