DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

50 Pages « < 28 29 30 31 32 > »  
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Dacia 1310 -Green Frog, 1984

sobolan
post 28 Sep 2016, 13:46
Post #871


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(Ov @ 28 Sep 2016, 14:33)
iti mai zic o data, dar pe scurt:

1. ca pe o dacie 1310 sa obtii un pret de ~2000 de euro trebuie sa fie originala din cap in coada gen d'alea uitate in garaj de doar le stergi de praf, le faci o revizie (lichide + frane) si-s perfecte

2. nu conteaza cat bagi sau cat iti evaluezi tu munca, de scos nu-i scoti ca asta e piata. Cine face asta ca sa-si scoata investitia (sau si profit) nu lucreaza cu dacia smile.gif

3. textul asta cu "daca nu iau cat vreau pe ea o dau la rabla" e fumat si personal ma calca pe nervi. Daca esti intr-adevar iubitor de dacie si daca intr-adevar vrei sa-ti iei o alta masina si ai nevoie de un bon nu vad de ce n-ai putea sa primesti un bon de la cineva in schimbul masinii. Tu te alegi cu bonul si bonus munca ta nu ajunge la gunoi.

3'. cum ai de gand s-o dai la rabla daca nu esti proprietar in acte?
*



1.asa era cand am luat-o dar s-a muncit la ea.
2.vreau sa-mi iau banii inapoi si atat,is fericit daca ajunge la un om care s-o aprecieze.....
3.unde parchez eu 5 masini ??? in strada sa stea in ploaie si zapada ??? nu se poate la mine asa ceva....
3.pui pariu cu mine ca o dau asa???tu chiar ai impresia ca eu sunt un tilicar,n-am pe nimeni nicaieri si vorbesc aiurea,wtf radmasa.gif ....deja am si vorbit unde trebuie si se aranjeaza tot si chiar daca n-ar merge vorbesc cu mosu',vine el ca sta aproape si rezolv tot elegant desi sincer ca m-ar bate ...

Nu e bai daca n-o dau,o bag intr-o parcare privata,dau 200E si 3-4 luni sta ferita......nu va mai agitati ca pepsi,pana la urma pot cere pe ea si 5000E,e lucrul meu......si repet,de-al dracului as prefera s-o dau la remat decat pomana,repet ca eu nu fac pomeni !


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 28 Sep 2016, 13:53
Post #872


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.468
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




QUOTE(sobolan @ 28 Sep 2016, 13:26)
asta oare nu valoreza nimic ?
*



QUOTE(Ov @ 28 Sep 2016, 14:33)
2. nu conteaza cat bagi sau cat iti evaluezi tu munca, de scos nu-i scoti ca asta e piata. Cine face asta ca sa-si scoata investitia (sau si profit) nu lucreaza cu dacia smile.gif
*


Izagt.
sobolane, e o problema de ceree si oferta. Dacii, cum-necum, inca se mai gasesc, deci oferta ar fi. Mana de pasionati care ne pierdem timpul p-aci am fi cererea. Hmm, noi cam avem deja cate-o troscoleta cu care sa ne jucam. Asta ar cam atrofia un pic cererea. Cauta manualul de economie de-a XI-a, sa vezi ce se intampla in conditiile astea. Sunt ferm convins ca daca e sa aduni timpul tau si piese samd, iese sensibil peste cat ceri, sunt la fel de convins ca functioneaza de ti-i mai mare dragul. Da' tot o sa ma treaca ceva ani pana cand sa valoreze scorul de-l vrei.

QUOTE(sobolan @ 28 Sep 2016, 13:26)
-Cred ca am slabit vreo 10kg si m-am certat si cu femeia in casa pentru rabla asta....
*


Tre' sa ma apuc sa lucrez si eu la a mea, ca ar fi un lucru al naibii de bun sa mai scap de ceva tonaj tongue.gif

QUOTE(sobolan @ 28 Sep 2016, 13:26)
mie mi-a placut si am vrut neaparat s-o am.....
*


Pai si atunci de ce purtam discutia asta?


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 28 Sep 2016, 20:18
Post #873


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




Draga domnule contabil bucatzel ,e o vorba batraneasca care spune asa : "calculele altuia le faci in 5 minute,pe-ale tale nu le termini toata viata !"

Un exemplu clar ca apreciez masina intretinuta il dau din 2009 cand loganurile mpi full mergeau la vanzare cu 3000E pe aici si eu am tot cautat ceva sa-mi placa si am gasit dar am dat 4000E,asta e,masina ingrijita si intretinuta costa si apreciez asta....

Eu unu' nu inteleg ce atatea valuri ca cer eu cat cer pe rabla aia , e masina mea,e munca mea,is banii mei si caut sa recuperez doar banii,restul a fost placerea mea si se trece la pierderi,no problem de la mine......Am vazut si vad masini mai date cu ruj pe buze dar rele in realitate cu atestat(cum dracu' l-or fi obtinut habar n-am) si se vand la preturi astronomice,aia-s bisnitari ca iau hartia de autoturism istoric si o vand mai scump apoi.....eu stiu ce am in curte si de aia cer cat cer,nu e obligat nimeni sa dea atat daca nu-l intereseaza,pentru cine e carcotas intr-adevar il invit la mine s-o vada in relitate ,s-o analizam si sa-i vedem minusurile......
La parada din braila de anul asta cel putin dou masini erau umplute cu chit cu lopata,tencuite chiar si una era vopsita la spray dar oribil rau de tot,pai alea-s masini cu atestat,dar in halul asta???pana cand si un ochi neexperimentat ca al meu a vazut asta.....ce dracu' ???

Eu lucrez cu scule profesionale,am truse de la Draper,Ius si chei dinamometrice,am aparate de sudura semi-profesionale,sdv-uri si ce mai vreti...am spirale si freze de cobalt,nu lucrez cu gunoaie....am o tona de scule acasa,am si ceva indemanare si nu fac treaba la futui-masa......am doua compresoare,biaxuri,polizoare si ce naiba nu am....hai sa fim seriosi,terminam cu prostiile oare ?
Cand mosu' ala mi-a facut motorul de 1300 singur acasa i-a luat 2 zile si tot n-a prea mers ok,putea naibii sa-mi spuna ca "tine" blocul la capacele palier dar n-a facut-o ca sa-l incheie asa si sa-mi ia banii,ei daca eram eu de atunci aruncam motorul ala.....eu am facut un motor de 1400(asta de pe masina) in 6 ore si merge struna....
Repet ca lucrez mult mai ok decat in service dar nu fac asta decat pentru mine....

In Galati dacii mai sunt 10-20 si daca sunt si alea e ok,in remat nu mai sunt dacii,nu sunt,nu vorbesc prostii.....

Daca n-o vand nu e problema,ce muma naibii asa problema,atatea replici care n-au rost pana la urma ? ca daca era acum cu atestat nu mai comenta nimeni nimic,da' asa-s eu mai incapatanat si nu ma dau cu multimea.....sa ma iertati da' fac ce vreau eu ! smile.gif

Si inca ceva : sa nu creada careva de aici ca am ceva cu cineva sau ca ma supar etc,etc ........discut cu oricine cu cartile pe fata,adevarul nu ma supara iar daca am "atins" pe cineva imi cer scuze,a fost neintentionat.

This post has been edited by sobolan: 28 Sep 2016, 20:29


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 29 Sep 2016, 09:19
Post #874


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.512
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




repet (a 3-a oara), problema mea nu e daca o vinzi sa nu, problema mea e sa n-ajunga la fier ca e pacat de ea smile.gif



--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BoR
post 29 Sep 2016, 10:20
Post #875


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.863
Joined: 20 October 08
From: Buzau




Parere personala:
1)Daca esti cu adevarat hotarat sa o vinzi, adu-o cat mai aproape de starea in care a fost fabricata, aceasta insemnand un motor original ce s-a montat in anii ei de fabricatie, +jantele vopsite...argintiu wink.gif . Motorul de 1.4, cu performante superioare, este mai potrivit pentru o utilizare curenta, insa cineva interesat de achizitie cred ca nu ar folosi-o ca masina de zi cu zi.
2)O poti pastra si te vei bucura de roadele muncii tale in continuare. Ar fi pacat sa ajunga la fier vechi. Cred ca pe viitor acest model va fi mai rar decat 1300, aspect care ii va creste valoarea.
Personal as alege ambele variante, adica s-o aduc la starea originala, inclusiv motorul, si s-o pastrez pentru mine. Decizia insa iti apartine.


--------------------
Dacia SuperNova/ Opel Astra Sports Tourer/ Lada 1200 Combi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 29 Sep 2016, 15:15
Post #876


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(Ov @ 29 Sep 2016, 10:19)
problema mea e sa n-ajunga la fier ca e pacat de ea smile.gif
*



nici eu nu vreau sa se piarda,ar fi pacat.....

@BoR :
Motorul de 1400cc/ambreiajul de 200mm si planetarele Glaenzer sunt combinatia cea mai buna pentru o dacie "scapata" in "mediul" de azi,asta insemnand masini mai performante in jur,trafic aglomerat etc.....cu cel de 1300cc si ambreiaj mic e cam jale,nu prea se poate prin oras....cand ajungi acasa gasesti numai carne in frigider.... biggrin.gif
Pe de alta parte singura "piesa" care nu corespunde masinii si epocii sale de fabricatie este motorul ,de aia am facut rost de un motor de 1300 ,il refac,il tin acolo dar nu-l pun pe masina .....merg pe doua variante : daca oi da-o vreodata dau si motorul,daca n-o dau ramane pe ea ala de 1400cc pe care o sa-l trec si in cartea masinii si ramane definitiv asa.....
Oricum,cum a zis si OV sau Bucatzel,piata zice ca nu face cat cer eu,mie imi da cu virgula ca am sarit pretul pietei cu banii bagati in ea,e cam cu noduri treaba,oricum nu se inghesuie nimeni deocamdata..... biggrin.gif


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 29 Sep 2016, 15:20
Post #877


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.468
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




QUOTE(sobolan @ 29 Sep 2016, 16:15)
mie imi da cu virgula ca am sarit pretul pietei cu banii bagati in ea
*


Stai linistit, nu esti singurul. A mea ii in stare destul de buna sa ma pot mocai pana sa incep s-o gadil prin toate ungherele. Da' dupa ce-oi baga bani in gadilitul ala, nu mai are rost s-o vand pana nu ies la pensie.


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 29 Sep 2016, 15:31
Post #878


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Cam in orice masina, la nivelul nostru (nu vorbim de raritati, masini de concurs), bagi doar bani pe care nu ii astepti inapoi. Fie ca mori cu fierul ala in batatura, fie ca il vinzi in pierdere.


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 29 Sep 2016, 16:05
Post #879


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




Daca eram samsar de masini stiam ce sa-i fac cu resurse minime si acum era mult mai vandabila si pretul era mult mai mic,intentia a fost s-o fac si s-o tin constient fiind ca n caz de vanzare pierd la greu dar intre timp sincer ca nici eu nu prea am mai stiut ca sa vreau,ideea e ca m-as apuca de alta masina,un Mercedes sau Bmw mai vechi dar loc in ograda nu mai am,masini mai am...sa restaurez o cobra parca mai mult mi-ar place decat o Dacia.....Ideea de baza e ca daca as da-o(cam greu de crezut) ar fi ok s-o dau la un iubitor,totusi e o piesa care face parte din istoria tarii,e pacat sa se piarda,dealer-ul cu care am vorbit de voucher pusese geana pe ea happy.gif ...vad eu ce oi face,cu motorul asa ramane cat e a mea,cu look-ul asa ramane,ca i-oi pune injectie e posibil la vara si chiar mi-ar surade treaba asta,m-ar ajuta enorm ca si masina de mers cu ea zi de zi,stiti si voi cum e cu dacia iarna,o ia mai greu,tre' s-o lasi 5-10 minute sa se incalzeasca,tragi socul,daca-l tii prea mult bagi benzina in ulei,un motor trecut pe injectie tine de doua ori mai mult decat acelasi motor pe carburatie si e mult mai practic.....vad eu,deocamdata are prelata pe ea,o mai pornesc ocazional.ma cam chinui cu ea iarna sa-i caut barlog dar vad eu ce si cum,n-o las de izbeliste....

This post has been edited by sobolan: 29 Sep 2016, 16:11


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
om_bland
post 29 Sep 2016, 17:53
Post #880


Membru autentic


Group: Members
Posts: 671
Joined: 15 December 09




Dacia nu mai este masina care sa poata fii folosita zi de zi... Cine o foloseste zi de zi, o face pe propria raspundere ( nervi, stres, grija pornirii, daca porneste sau nu, fie ea si pe injectie sau nu ) .

Exemplu : Chiar azi era unul la mine in parcarea blocului cu o dacie pe injectie, destul de ingrijita... care dupa 1 ora decand a lasat-o , nu a mai vrut sa porneasca

Rezolvarea : A venit altcineva si l-a tractat la stanga... ( nu-i un caz izolat, sa nu-mi spuneti asta)

Ca si posesor de dacie, spun ca acesta marca, la vechimea ei, este pasibila de orice surprize, oricand !

Ca si un batran de 90 ani... acum il duci la doctor, e bine, iti zambeste, etc, apoi la scurt timp auzi ca a murit / sau iar este la doctor !

Daciile vechi sunt masini care sa fie folosite doar ocazional si doar atat! In aceste vremuri, unde se cer anumite performante si cerinte la alt nivel.

Cine se incapataneaza sa le foloseasca zi de zi, o face pe propria-i piele, la fel si cu in vestitia... Dacia nu este o masina de pe urma careia sa poti scoate macar banii investiti. De profit, nici nu poate fi vorba la acest model de masina autohton !

O dacie la care s-a intervenit, isi pierde valoarea, nu-i exact ca si una fara interventii la caroserie, vopsea , etc...

E ca si cum am spune despre o fata care este inca virgina in aceste vremuri... are o alta prestanta, altfel o vad cei din jur... decat pe una care a fost virgina, dar nu mai este, dar ea pretinde ca este din nou, pentru ca a fost la doctor si i-a refacut virginitatea... !

Cam asta este si cu dacia.... degeaba este facuta, degeaba merge bine, etc... pentru ca valoarea ei ca obiect, nu este ca a unei alte masini, la care nu a fost nevoie de ,,interventii" majore.

Cam asa vad eu lucrurile !

Si eu am refacut o dacie din 1984, am bagat o suma modica de 2800 Ron, dar stiu ca daca as vinde-o in veci nu as lua 2800 ron, cand altele fie mai vechi sau mai noi , ,,piata " le evalueaza sub acest prag ! smile.gif


--------------------
dacia Berlina 1984 dacia berlina
RESPECTA DREPTUL la opinie indiferent daca esti de acord sau nu , cu parerea celui de langa tine!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 29 Sep 2016, 22:32
Post #881


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(om_bland @ 29 Sep 2016, 18:53)
Dacia nu mai este masina care sa poata fii folosita zi de zi...

este doar daca o verifici periodic da' nu azi o duci la mecanicul gigel,maine la mecanicul costel care spune ca nu-i ok ce i-a facut gigel apoi o duci la aurel si tot asa......

Ca si un batran de 90 ani... acum il duci la doctor, e bine, iti zambeste, etc, apoi la scurt timp auzi ca a murit / sau iar este la doctor !

cam da....

Daciile vechi sunt masini care sa fie folosite doar ocazional si doar atat! In aceste vremuri, unde se cer anumite performante si cerinte la alt nivel.

iar da si nu prea,nu stiu ce sa zic...

Dacia nu este o masina de pe urma careia sa poti scoate macar banii investiti. De profit, nici nu poate fi vorba la acest model de masina autohton !

dac-o conserv asa cum e peste vreo 20 de ani ma scot radmasa.gif

O dacie la care s-a intervenit, isi pierde valoarea, nu-i exact ca si una fara interventii la caroserie, vopsea , etc...

adica cum ? o lasam asa ruginita/gaurita ???

E ca si cum am spune despre o fata care este inca virgina in aceste vremuri... are o alta prestanta, altfel o vad cei din jur...

Jur ca o vad mai rau p-aia virgina...inseamna ca are probleme la cap... smile.gif la fel si cu masina,statuta prea mult bate la ochi,pui intrebarea "de ce ?"


Si eu am refacut o dacie din 1984, am bagat o suma modica de 2800 Ron, dar stiu ca daca as vinde-o in veci nu as lua 2800 ron,

ma bucur sa aud asta ! up.gif

*



This post has been edited by sobolan: 29 Sep 2016, 22:33


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BLUE R 19
post 1 Oct 2016, 02:02
Post #882


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.244
Joined: 12 August 10
From: Pitesti




Eu intrevad posibilitatea aparitiei segmentului de hot road pt. Dacia, precum si preturi mult mai mari, este insa nevoie de solutii armonioase, mecanic si estetic, fiabilitate, stil, imaginatie si idei originale...curaj...open mind...

Cand masinile standard au preturile plafonate, doar cele modificate pot fi mai scumpe; in masura in care se formeaza clientela...pofta vine mancand.

This post has been edited by BLUE R 19: 1 Oct 2016, 02:11


--------------------
Dacia 1310 /1900
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
johnybic
post 3 Oct 2016, 18:34
Post #883


dacia si atat


Group: Members
Posts: 617
Joined: 6 December 13
From: Buzau




salut baieti revin dupa ceva timp in care nu prea am mai fost activ pe forum
Deci sincer o dacia 1310 modelul ca al tau si al meu nu are farmecul unei dacii 1300 dar sincer imi place la nebuniee are acest model mai putin crom ca 1300-le dar in momentul de fata au ramas cam putine 1310 prima generatie cu masca subtire bari cromate oglinzi cromate ornament din aluminiu pentru portbagaj si ce mai tine de acest model ,parerea mea personala ca in cativa ani acest model va deveni la fel de apreciat si cautat ca si 1300 daca nu mai mult decat acesta si prin prisma faptului ca au fost produse foarte putine si s-au pierdut foarte multe .
Nu sunt contra 1300 ba chiar am avut si imi plac dar daca tineti minte toti se bateau cu pumnii in piept de 1300 berlina si nimeni de 1300 break care la un moment dat a devenit la mare cautare ,deci asa o sa se intample si cu 1310 prima generatie sa nu mai vorbim de 1310 break prima generatie ca nu am mai vazut asa ceva de mai bine de 10 ani


--------------------
Dacia 1310 1985
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 3 Oct 2016, 22:04
Post #884


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(BLUE R 19 @ 1 Oct 2016, 03:02)
Eu intrevad posibilitatea aparitiei segmentului de hot road pt. Dacia,
*



si eu prevad asta,masina mea e departe de asa ceva si nu asta intentionam....vroiam s-o am cat mai oem si asta vreau.....daca vroiam un monstru puneam de mult un motor de 1,6 de ford,longitudinal,cu distributia pe fata,8 valve,era mult mai ok si mai fiabil insa modificarile ma bagau in spital la nebuni......nop,inafara de motor totul e oem si asa va ramane,pana la urma si motorul e tot de dacie dar mai nou din 98 smile.gif

QUOTE(johnybic @ 3 Oct 2016, 19:34)
....,parerea mea personala ca in cativa ani acest model va deveni la fel de apreciat si cautat ca si 1300 daca nu mai mult decat acesta si prin prisma faptului ca au fost produse foarte putine si s-au pierdut foarte multe .
*



eu deja vad o raritate modelul asta,are masca subtire,grila de la aerisire la portbagaj lunga de 1300...84 e un model de tranzitie de la 1300 la 1310 si au existat masini corcite din fabrica,vazui una exact ca a mea dar cu bord de 1300.....or sa se caute si daca e nevoie sa-mi zic si eu parerea i don't give a fuck about 1300,multi le au ingrijite si vopsite profesional si ceruite,poate ca-i invidiez putin sau chiar invidiev maestria unora,da' motoarele sunt cum sunt.....nu poti pune un bloc de fonta de 30-40 de ani care nu se stie prin ce maini a trecut si de cate ori a fost chinuit pe langa unul de cativa ani,valabil si la interne.....ca o sa-mi zica unii ca motoarele se repara,pai asa e,dar blocul ramane la fel si dacia e un rahat de masina cu motor OHV,tehnologie veche,e nevoie de mici abateri/deformari si totul devine cosmar.....o sa pun maine o poza cu cuzinetii ce i-am gasit pe 1300-le meu ca sa vedeti ca fel "tineau" pe arbore si sa nu-mi spuneti ca arborele e stramb ca a fost verificat la abateri si rectificat in cota......daca nu se mai alineau palierele ce dracu' ???o sa-mi ziceti de bohrstanga.....da,la naiba,era in galati una si s-a desfiintat smt-ul ala unde era,deci ......
Blocul de dacie se uzeaza excesiv si pierde presiune la ulei la lagarele axei cu came....hai ca acolo se pot face bucsi de bronz....da' se mai uzeaza si la tacheti,in orificiile lor,da' poate fi "torsionat" cu era ala al meu,mai crapa unele pe sub electromotor prin dreptul ala si degeaba uneori,unii strang prezoanele de la chiulasa ca idiotii si chiar daca nu pocneste filetul prinde fisuri pe alaturi,fisuri care in timp ajung crapaturi....fierul vechi n-are reguli....

Eu chiar am facut-o sa merg cu ea zi de zi si nu m-am gandit ca poate as vinde-o,ca daca o faceam de vanzare era gata mai demult si iesea mai ieftina,mult mai ieftina,da' no pb. ca nu ma preseaza nimeni,de fapt nici nu cred ca o mai dau.Practic am facut-o pentru sufletul meu,nu m-am gandit s-o atestez si nici nu intentionez.....Pot circula cu ea la fel ca si una cu atestat,de fapt cred ca a mea merge mai mult decat multe cu atestat....am 2-2500km cu ea......in 4 luni...... smile.gif Ar fi fost mai ok sa ma agat de un mercedes vechi dar n-am loc si parca nici rabdare n-as mai avea......

Una peste alta am luat o consola cu radio Lira,batranul a avut o dacie identica cu a mea din 85,luata de noua,avea acea consola si mai avea si reglaj pe faruri,asta a mea n-are......renunt la mp3-ul alpine si la incinta aia de pe spate,pun consola asta cu aparat cu tot si pe spate pun doua boxe rotunde ca pe vremuri,de alea aplicate.....o fac ca pe vremea aia,am gasit chiar si un catel care da din cap,in stare buna.... smile.gif

Acum un an...pe trailer.....

This post has been edited by sobolan: 3 Oct 2016, 22:30


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
om_bland
post 3 Oct 2016, 22:38
Post #885


Membru autentic


Group: Members
Posts: 671
Joined: 15 December 09




@ Johnybic au existat si dacii break cu rama subtire si 4 faruri ? Dar papuc cu 2 si 4 usi au existat ?

Sa-mi spuna si mie cineva cine stie si eventual si poze.... scuze de off- topic ! smile.gif


--------------------
dacia Berlina 1984 dacia berlina
RESPECTA DREPTUL la opinie indiferent daca esti de acord sau nu , cu parerea celui de langa tine!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DACIOTUL_97
post 3 Oct 2016, 22:41
Post #886


Ne plac femeile,dar iubim masinile !


Group: Members
Posts: 1.649
Joined: 8 July 13
From: Bd-ul Dacia




QUOTE(om_bland @ 3 Oct 2016, 23:38)
au  existat si dacii break cu rama subtire si 4 faruri ?
*



Da,au existat.Gasesti pe internet poze (brosuri de pe timpuri).


--------------------
Dacia 1310/Logan/ MLS 1986/MLS 1985/1.6 16v Prestige 2008
"Voi lupta pana la ultima mea picatura de sange,ca sa ai dreptul,sa nu fi de acord cu mine"
#Pasionat de fiare vechi#
Ex.Dacia 1310-CN3 & 1310-ph1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 3 Oct 2016, 22:42
Post #887


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




in poze au existat si se pare ca mai multe au fost date p-afara.....

This post has been edited by sobolan: 3 Oct 2016, 22:44


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BLUE R 19
post 4 Oct 2016, 00:38
Post #888


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.244
Joined: 12 August 10
From: Pitesti




QUOTE(om_bland @ 3 Oct 2016, 23:38)
Dar papuc cu 2 si 4 usi au existat ?

*



Papucul cu 4 usi (1307) a aparut dupa '90, nu cred sa fie cu patru faruri.


--------------------
Dacia 1310 /1900
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 4 Oct 2016, 08:15
Post #889


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




cu 2 usi doar smile.gif


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
johnybic
post 4 Oct 2016, 09:16
Post #890


dacia si atat


Group: Members
Posts: 617
Joined: 6 December 13
From: Buzau




Pai eu ce zic ,un break 4 faruri și ramă subțire este mai rar ca un 1300 break, deci valoare poate fi mai mare ca un 1300 break


--------------------
Dacia 1310 1985
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 4 Oct 2016, 14:56
Post #891


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




valoare au ele multe ,si un cn din 97-98 ingrijit bine de tot poate valora 1000E lejer in ochii mei cu toate ca nu e masina de colectie inca dar fiecare privim din unghiul nostru.....una pe injectie ok si pusa la punct n-o da nici naiba fara 1000....o sa ziceti ca daca ai o mie in mana poti lua ceva mai bun,se prea poate dar,decat o daramatura antica mai bine o dacie buna smile.gif
Un amic si-a luat un clio din 93 cu 500E,merge parfum ,arata a masina fata de o dacie si e mai confortabila,motorul e superior dar se cam udau mochetele pe ploaie si eram constienti amandoi ca e gaurita dar dupa ce-am dat jos tot de pe ea am zis ca plang...am sudat la ea vreo saptamana plus ce a urmat......adaugam munca asta dar facuta in service,cu tarif de service,ce ziceti ? se mai merita ? eu zic ca nu prea dar "asa e unii,viseaza la cai verzi" biggrin.gif
Lumea asta care viseaza trebuie sa incerce sa inteleaga ca nu tot ce e ieftin e bun si chiar daca pa capota scrie un nume de mare firma degeaba daca a stat iernile in zapezi cu sare si vara in ploi mereu si poate a mai tras si un birjar de ea.....

This post has been edited by sobolan: 4 Oct 2016, 15:05


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 8 Oct 2016, 17:37
Post #892


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




motor nepornit de-o luna.....sta fix zici ca-s suportii sudati,trage belea in sarcina ,nu intrerupe.....bujii Sinterom 14np18,platina romaneasca anii 80,fise tesla,capac delco Doduco+lulea Ducelier......

http://tinypic.com/player.php?v=m7e0au%3E&s=9#.V_kSR6Iax6c


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 20 Oct 2016, 13:44
Post #893


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




rabla .....

This post has been edited by sobolan: 20 Oct 2016, 13:47


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DACIOTUL_97
post 20 Oct 2016, 17:11
Post #894


Ne plac femeile,dar iubim masinile !


Group: Members
Posts: 1.649
Joined: 8 July 13
From: Bd-ul Dacia




Nu-i rau deloc ! smile.gif


--------------------
Dacia 1310/Logan/ MLS 1986/MLS 1985/1.6 16v Prestige 2008
"Voi lupta pana la ultima mea picatura de sange,ca sa ai dreptul,sa nu fi de acord cu mine"
#Pasionat de fiare vechi#
Ex.Dacia 1310-CN3 & 1310-ph1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 20 Oct 2016, 22:27
Post #895


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




mersi...azi am mers cu ea un pic,se pare ca ma lasa cablul de km sau nu stiu,nu mergea deloc vitezometrul,l-am scos si l-am bagat la loc in ceasuri si acum merge...ce naiba sa inteleg ,s-o fi ciufulit patratul ala de la cablu sau din ceas ? blink.gif

This post has been edited by sobolan: 20 Oct 2016, 22:38


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian Frigo
post 20 Oct 2016, 22:53
Post #896


Membru cu o tigaie de dacie


Group: Members
Posts: 2.031
Joined: 4 February 15
From: Undeva,pe dreapta




QUOTE(sobolan @ 20 Oct 2016, 23:27)
...se pare ca ma lasa cablul de km sau nu stiu,nu mergea deloc vitezometrul,l-am scos si l-am bagat la loc in ceasuri si acum merge...ce naiba sa inteleg ,s-o fi ciufulit patratul ala de la cablu sau din ceas ? blink.gif

Nu prea cred,mai degraba de la frig.Patit la fel cu una din 98,procedat la fel si merge si acum... wacko.gif

P.S-Arata bine baba! up.gif rolleyes.gif


--------------------
Dacia 1300/ 1310/1410 GTL/CL/Lj/Renault /1972/1986/1997/2000 și ceva... - XX-00-UAP/ACR
Mașina este ca femeia,dacă nu o întreții....TE LASĂ!
Daciot convins!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 21 Oct 2016, 01:16
Post #897


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




mersi smile.gif ...deci pan' la urma merge pe baza de palme si pumni bordul la dacie.... biggrin.gif ,cateodata ii mai ard o palma ca nu urca acul benzinei biggrin.gif


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DACIOTUL_97
post 21 Oct 2016, 12:46
Post #898


Ne plac femeile,dar iubim masinile !


Group: Members
Posts: 1.649
Joined: 8 July 13
From: Bd-ul Dacia




QUOTE(sobolan @ 21 Oct 2016, 02:16)
deci pan' la urma merge pe baza de palme si pumni bordul la dacie.... biggrin.gif
*



+picioare, in cazuri exceptionale desigur radmasa.gif


--------------------
Dacia 1310/Logan/ MLS 1986/MLS 1985/1.6 16v Prestige 2008
"Voi lupta pana la ultima mea picatura de sange,ca sa ai dreptul,sa nu fi de acord cu mine"
#Pasionat de fiare vechi#
Ex.Dacia 1310-CN3 & 1310-ph1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 21 Oct 2016, 21:32
Post #899


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




cu picioru' n-am dat in ea inca biggrin.gif ,tin minte ca am articulat vreo 2 ciocane mari de 5kg in blocul motor vechi,ala de 1300,inainte de-al duce la fier vechi,ca sa fie spart sa nu-l ia careva de bun si sa-si blesteme zilele apoi....

Azi am mai mesterit cate ceva: am reglat culbutoarele la lera,dupa ce am restrans chiulasa nu dadeam de lera si i-am facut la ochi,se pare ca erau ok inafara de doua evacuari care aveau joc putintel mai mare,erau pe .30.....am facut 0.20A si 0.25E,metoda cilindrului in compresie,pare cea mai ok metoda mai ales pentru un bloc uzat,pot exista jocuri in axa,la anumite pozitii se creeaza o parghie cu punct de sprijin variabil la axa cu came care influenteaza si jocurile,metoda din carte cu evacuarea deschisa cam "ignora" asta si in compresie gasesti jocuri nule/inexistente,asta poate confirma si Diaconuliviu......cred ca si la logan o sa umblu,am vreo 2-3 draci de culbutori care tacane cam tare la cald,la 120000km s-ar cam impune asta zic eu....

Ca fapt divers,am mai scris pe undeva,la un bloc uzat,nebucsat la palierele axei exista uzuri,axa se uzeaza si ea,apar tot felul de jocuri nedorite,nu recomand a se face un motor musai cu cartea in mana,e nevoie si de putintel creier,sunt multi care afirma multe p-aci,poate si eu......Multi n udau importanta dar se poate pierde presiune de ulei din cauza axei cu came/blocului taman pe la palierele eu,presiune de ulei se poate pierde si pe la rampa culbutoarelor cand exisa joc mare radial intre culbutor si fluier...multe de zis......

This post has been edited by sobolan: 21 Oct 2016, 21:37


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 24 Oct 2016, 08:21
Post #900


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.512
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




Eu numai cu "cilindru in compresie" reglez ca e cea mai simpla si logica metoda biggrin.gif
Aia cu pus pe semn si reglat nustiuce admisii si nustiuce evacuari ma zapaceste si nu o suport ...

Treaba e ca la M nu nimeresc deloc reglajele, trebuie sa dau iar jos rampa si sa iau la polizor culbutorii ca am impresia ca au ceva uzura si ma pacaleste la lera...


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
50 Pages « < 28 29 30 31 32 > » 
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 19th May 2025 - 13:00
Forum Renault