DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

50 Pages « < 31 32 33 34 35 > »  
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Dacia 1310 -Green Frog, 1984

sobolan
post 24 Nov 2016, 22:37
Post #961


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




intrebare stupida ,daca stiti sau aveti idee m-ar interesa o cutie ca aia de pe r12-le de mai jos.....da' fara mistocareli.

https://www.youtube.com/watch?v=DRG8vYruRU4


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dinica Mihnea
post 25 Nov 2016, 06:45
Post #962


Membru autentic


Group: Members
Posts: 239
Joined: 23 July 15




Era un kit pare-mi-se complet de cutie automata pe olx...550 eur pretul de pornire


--------------------
Dacia Dacia 1300 1975 - DJ 06 CGF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 25 Nov 2016, 21:14
Post #963


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




era poate,am un amic prin turcia si o sa se intereseze el,spunea ca-s multe dacii inca prin unele zone.......vedem....nu ca ar fi musai s-o fac sau ca cine stie ce avantaje as avea dar e mai speciala,posibil unica......daca are 3 inainte e stas pentru oras.....
Greu n-ar fi,probabil s-ar lasa cu un alt volant(si aici e problema oarecum dar din ce am inteles eu numai alea de 1400 aveau hidra deci ar trebui sa fie si alea pe palier mare),modificari mici in planseul pedalier si pe la timonerie.....

Am scos-o de la vanzare pe motiv financiar,nu-mi convine s-o dau ca pierd mult.....o pastrez in curte,cu prelata,pana una-alta e ok asa......
Azi am dus-o pana la peco si inapoi,vreau cumva sa ating 400km cu ea cat de curand ca sa pot apoi sa-i restrang chiuloasa/refac jocurile termice si sa-mi iau de-o grija.

Motorul trage foarte bine,se pare ca supapele de admisie mai mari in diametru ajuta cumva,desi inclin sa cred ca camera de ardere e la fel in volum,cred ca e tot pe undeva pe la 9 rc-ul......pe chiuloasa scrie " 1397/9 " ,nu prea imi dau seama ce chiuloase au facut astia pentru injectate cu supape majorate....chiar ambele supape(ev-ad) au cate doua canale la siguranta,nu e ca la chiuloasele de carburatie unde ai un canal de siguranta pe una si doua pe cealalta.....

This post has been edited by sobolan: 25 Nov 2016, 21:14


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Rob3rto
post 26 Nov 2016, 09:29
Post #964


Membru autentic


Group: Members
Posts: 578
Joined: 1 January 11




QUOTE(sobolan @ 25 Nov 2016, 21:14)
....chiar ambele supape(ev-ad) au cate doua canale la siguranta,nu e ca la chiuloasele de carburatie unde ai un canal de siguranta pe una si doua pe cealalta.....
*


Si 1.6 carburatie are la fel smile.gif


--------------------
Dacia 1300 1981 - PH 88 VBA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
johnybic
post 26 Nov 2016, 14:29
Post #965


dacia si atat


Group: Members
Posts: 617
Joined: 6 December 13
From: Buzau




up.gif in sfarsit ai luat decizia care speram sa o iei,felicitari!!!


--------------------
Dacia 1310 1985
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 26 Nov 2016, 14:54
Post #966


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(Rob3rto @ 26 Nov 2016, 10:29)
Si 1.6 carburatie are la fel smile.gif
*



bun de retinut up.gif


QUOTE(johnybic @ 26 Nov 2016, 15:29)
up.gif in sfarsit ai luat decizia care speram sa o iei,felicitari!!!
*



mersi,am ajuns la concluzia ca si daca ceream 1500ron pe ea tot mult era laugh.gif si apoi la cat timp mi-a halit si bani nu ieseam ok deloc nici cu 1200E.....n-are rost sa mai aprofundez problema.....

Azi i-am facut asigurarea si mai circul cu ea.....am avut doua belele:
1.la roata dreapta fata era umed cauciucul pe interior,s-a rezolvat cu o garnitura noua la etrier....
2.curge ulei pe la capacul culbutorilor,intre capac si chiuloasa,curge binisor pe bloc,am pus garnitura noua si tot curge,am pus apoi alt capac si garnitura noua si tot curge,am pus apoi capacul pe o sticla sa vad daca-i stramb si nimic,pare ok.....am lasat-o asa,vad eu cu ce idee vin....

This post has been edited by sobolan: 26 Nov 2016, 15:02


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 26 Nov 2016, 17:51
Post #967


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.219
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




Vezi ca-s doua feluri de garnituri, unele-s mai groase, cauta din aia, sau poti sa pui niste silicon de temperatura peste garnitura (dupa ce-ai bagat-o in canal), n-o sa mai curga. Vezi si cand strangi piulitele, sa n-o faci prea tare ca se deformeaza capacul.


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 26 Nov 2016, 20:30
Post #968


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




am pus o garnitura mai ingusta parca si am lipit-o cu silicon de capac...nimic,tot curge...am deformat voit capacul ca sa cada cum credeam eu ca e mai ok,tot curge,mai putin dar curge......eu nu-mi dau seama ce dracu are....piulitele le strang la simtul mainii mereu......curge la colturi in partea dispre cutie.....o fi planul chiuloasei de sus usor deformat de la turnare/prelucrare ?

This post has been edited by sobolan: 26 Nov 2016, 20:33


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dinica Mihnea
post 26 Nov 2016, 22:23
Post #969


Membru autentic


Group: Members
Posts: 239
Joined: 23 July 15




Nu poti sa supraincarci in zona in care curge cu mastic pe sub garnitura? Daca nu mai umbli curand la capac va fi ok, eu asa rezolvasem problema inainte, acum am schimbat capacul (si chiuloasa, deci nu stiu care era problema)...dar daca trebuie restransa curand nu cred ca ajuta prea mult


--------------------
Dacia Dacia 1300 1975 - DJ 06 CGF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 26 Nov 2016, 22:27
Post #970


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




am supraincarcat garnitura cu silicon,cu degetul biggrin.gif ,in zona in care pierdea,acum o las la uscat cateva ore bune si maine o pun capacul...daca si asa pierde adio,asa moare......daca puneam cum spui tu nu mai pierdea dar e cam incomod la desfacere(si eu tre' sa restrang chiuloasa),cand trag de capac sar numa' cioturi de silicon prin chiuloasa,n-are rost.......

This post has been edited by sobolan: 26 Nov 2016, 22:30


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dinica Mihnea
post 26 Nov 2016, 23:16
Post #971


Membru autentic


Group: Members
Posts: 239
Joined: 23 July 15




Nu cred sa mai curga la cum arata, numai sa nu fie probleme cu etansarea (ma gandesc ca daca nu e suficient de drept stratul de silicon sa nu ramana goluri...dar ar trebui sa se aseze fiind moale si presandu.se).. la mine cand a avut mastic la garnitura a stat mai bine de 7 ani nedeschisa


--------------------
Dacia Dacia 1300 1975 - DJ 06 CGF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
om_bland
post 27 Nov 2016, 02:39
Post #972


Membru autentic


Group: Members
Posts: 671
Joined: 15 December 09




Stimate domn, va scriu aici raspunsul la intrebarea dumneavoastra din privat, fiindca nu pot trimite mesaj, nu stiu de ce imi da eroare sad.gif ...

Dacia este din 1984, acum are montata o cutie din 1987 cu planetare scurte ( cutia deocamdata nu face zgomot in treapta 4


--------------------
dacia Berlina 1984 dacia berlina
RESPECTA DREPTUL la opinie indiferent daca esti de acord sau nu , cu parerea celui de langa tine!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
johnybic
post 27 Nov 2016, 02:53
Post #973


dacia si atat


Group: Members
Posts: 617
Joined: 6 December 13
From: Buzau




nu mai pot sa iti trimit pm vezi ca aveam profilul de facebook la privat cred ca de aceea nu ma gaseai

This post has been edited by sobolan: 27 Nov 2016, 10:33


--------------------
Dacia 1310 1985
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 27 Nov 2016, 10:26
Post #974


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.219
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




QUOTE(sobolan @ 26 Nov 2016, 22:27)
(si eu tre' sa restrang chiuloasa)

Vezi poate totusi nu curge pe la capac, ci s-ar cere o restrangere mai rapida a chiulasei, la mine pe la ~ 500 km de la schimbarea garniturii a inceput sa iasa fum, se umezea de ulei spre galeria de evacuare; am strans chiulasa si aia a fost, desi initial banuiam tot capacul.


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 27 Nov 2016, 20:35
Post #975


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(maho @ 27 Nov 2016, 11:26)
se umezea de ulei spre galeria de evacuare;
*



curios,acolo-i apa...uleiul e pe partea cu delcoul.....la mine se pare ca nu mai curge.....


UPDATE : dupa ultimul schimb de ulei m-am ales cu mai mult ulei(asa am zis eu)....oferta DACIA.....am pus fix 3 litri dintr-un bidon de 4,a ramas un litru,e logic....azi scot joja si uleiul e cam cu 5-7mm peste max....nedumerit aduc alta joja....la fel.....zic ok,motorul e luat din remat si rafacut de mine,e posibil ca la un anumit moment dat un berbec sa bata in teava aia pe care intra joja.....o masor si ma duc si la alt motor de 1400 si masor.....identic......bun,am scos uleiul din baie sa vad daca e mai mult,o laie,am scos fix 3 litri....
Uleiul existent e curat ca lacrima....repet ca e curat ca lacrima.....pacat de el dar nu-l arunc,nefiind ars e bun la praguri....
Am pus acum 2 litri de ulei nou si joja deja e pe maxim.....nu o pornesc asa desi nu pateste nimic,vreau sa ma lamuresc daca ma ajuta careva....
Baia de ulei nu e cea a lui,aia era lovita si n-am vrut s-o mai indrept...is mai multe tipuri de bai de ulei la dacii ? blink.gif sau masina asta produce ulei ,stiu ca mai era una pe la jurnal de bord care producea benzina,un megane parca radmasa.gif
Daca baia e mai mica ar trebui sa merg cu ulei mai putin,dar nu-s dumerit inca.....el a avut baie pe silicon,eu i-am pus una pe pluta de la un motor de 1400,tot 102-13. huh.gif

This post has been edited by sobolan: 27 Nov 2016, 23:54


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BLUE R 19
post 28 Nov 2016, 01:25
Post #976


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.244
Joined: 12 August 10
From: Pitesti




Poate ca ai pus uleiul si te-ai uitat imediat la joja, nu a avut timp sa se scurga tot, este si mai frig, apoi te-ai uitat ziua urmatoare, acuma deja era scurs bine. Dar banuiesc ca esti constient de asta...daca spui ca nu s-a contaminat cu apa si joja arata bine.


--------------------
Dacia 1310 /1900
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 28 Nov 2016, 02:25
Post #977


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




N-ai inteles radmasa.gif ,nu-i contaminat cu nimic,are culoarea ok,nu miroase a gaz,totul e ok,nu e mai mult,era o gluma mai sus,tot 3 litri am scos......
Ideea e ca pe joja imi arata mai sus aproape 1cm la 3 litri.....am verificat asta dupa 100km parcursi ca tot mi-a curs pe la capacul culbutoarelor si vroiam sa stiu cat completez la loc,apoi am scos joja si am ramas tampit ohmy.gif ....
Acum am scos tot si are doar 2 litri,pe joja il arata ca ok...am facut schimbul la ulei degeaba,era ca nou sad.gif .
Baie de 1300 nu aveam cum sa pun ca aia are palierele mai mici,poate doar sa fie baie de 1300 cu PM dar nu e si chiar daca e eu stiam ca-s identice ca format......in 1300 intra tot 2,9 litri,nu ?

Mai e o varianta ca blocul meu cat si alalalt sa aiba ambele tevile pe care intra joja mai jos.....la unele sar si mecanicii le bat cu ciocanul inapoi dupa ochi,poate ca de aici si abaterea......
Cine poate masura cat e o lungime de teava de aia....de sus unde se opreste joja pana la nivelul blocului ?

DECI : bag 3 litri si scot tot 3,pe joja e mai mult.....bag 2 litri si pe joja e ok....uleiul vechi a fost scurs bine si prima data si a doua oara....apa la 80,un pic de forja,lasat 2 ore la racit si scurs bine 10 minute-15......
Adica masina mea merge cu doi litri ? ori baia e in neregula ? huh.gif
Maine caut a treia joja de ulei.....daca si cu aia da error ma pish pe ea de masina,eu nu mai inteleg nimic.....oricum,mai jos de 2,5 litri nu merg cu ea orice ar fi,e putin doar 2.

This post has been edited by sobolan: 28 Nov 2016, 02:57


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BLUE R 19
post 28 Nov 2016, 11:44
Post #978


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.244
Joined: 12 August 10
From: Pitesti




Ai pus 3 litri si era suficient cam ...2,8, astfel arata mai mult, daca arata bine tocmai cu 2 litri e prea mare diferenta. Poate colivia in care este incastrata piulita busonului din baie e prea ridicata (poate s-a rupt si e improvizata) si d'asta se scurge prea putin. Ma gandesc si la joja...posibil ca tija sa isi schimbe pozitia in montura din plastic, in jos. Baia daca difera la volum...nu prea cred sa fie semnificativ, aia cu silicon sta mai ridicata fara garnitura si are ambutisari in exterior, fiind necesare pt rotatia arborelui de 1,6 ca are cursa semnificativ mai mare.

Am masurat tuburi noi pt joja: 35 mm iesit in afara. Am zis sa ma uit si la un tub vechi pe care-l recuperasem de pe un bloc crapat de 1300 romanesc...uimire blink.gif asta era iesit afara cu 46,5 mm (se vede clar pana unde a stat introdus, in plus...mai este si vopsit).
Specific ca tuburile au aceeasi lungime totala - 54,5mm , cel original de 1300 are acelasi diametru pe toata lungimea (asa ca sta dupa cum este bagat, nu stiu daca este limita in bloc), in schimb, astea noi au diametre diferite si intra pana la grad si diametrul interior este putin mai mic, lucru bun ca oricum jojele astea stiu ca stau cam ...larg.

This post has been edited by BLUE R 19: 28 Nov 2016, 12:38

Attached thumbnail(s)
Copy_of_DSC01342.jpg ( Size: 135.7k ) Number of downloads: 349


--------------------
Dacia 1310 /1900
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian Frigo
post 28 Nov 2016, 15:14
Post #979


Membru cu o tigaie de dacie


Group: Members
Posts: 2.031
Joined: 4 February 15
From: Undeva,pe dreapta




QUOTE(sobolan @ 28 Nov 2016, 03:25)
Cine poate masura cat e o lungime de teava de aia....de sus unde se opreste joja pana la nivelul blocului ?

Eu!Sunt exact 45 mm de la bloc până la buzăDSC_0023_1_.jpg ( Size: 520.26k ) Number of downloads: 334
(motor 1.4,baie cu garnitură de plută deci relevant). De indicat indică corect. icon_mrgreen.gif

This post has been edited by Adrian Frigo: 28 Nov 2016, 15:16


--------------------
Dacia 1300/ 1310/1410 GTL/CL/Lj/Renault /1972/1986/1997/2000 și ceva... - XX-00-UAP/ACR
Mașina este ca femeia,dacă nu o întreții....TE LASĂ!
Daciot convins!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 28 Nov 2016, 20:45
Post #980


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




aia e,am un vecin cu un bk din97 si-am masurat azi la el 45mm......am masurat inca o data si la mine,35mm iese din bloc,aia era.....curios ca si blocul din curte are tot pe-acolo....36mm......cu greu am scos teava aia si am pus alta care sta la 45mm...am fost in remat si-am nenorocit biggrin.gif 3 blocuri pana am scos o teava nestrivita de-acolo......
Clar e ca cineva a batut-o,cum am scris mai sus unii mecanici le scot si apoi le bat din nou,habar n-am de ce.....blocul din curte e in aceeasi situatie ....ghinion peste ghinion.....
Am facut un schimb de ulei de pomana sad.gif
VA MULTUMESC MULT TARE PENTRU LAMURIRI SI MASURATORI up.gif .....


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
om_bland
post 29 Nov 2016, 17:17
Post #981


Membru autentic


Group: Members
Posts: 671
Joined: 15 December 09




Conteaza foarte mult ca atunci cand verifici uleiul, masina sa fie in plan drept smile.gif, altfel iti arata cu diferente... De exemplu eu la blocul de dacie 1300 frantuzesc, am joja mai lunga decat la oricare alt bloc de dacie cu motor 1.3 ; 1.4 smile.gif . La mine daca scade 200-300 g din motor, imi arata joja ca si cum uleiul ar fii intre maximum si mediu (adica ulei nici la mediu, dar totusi peste mediu... dar nici maximum). Adaug intotdeauna cate 100 g ulei, verific joja, iar mai adaug pana ajunge uleiul unde trebuie la nivel, fara sa depasesc rolleyes.gif . Aceasta operatie o fac in parcare unde noi avem parcarea asfaltata de la bloc:D !


--------------------
dacia Berlina 1984 dacia berlina
RESPECTA DREPTUL la opinie indiferent daca esti de acord sau nu , cu parerea celui de langa tine!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 29 Nov 2016, 17:23
Post #982


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




apoi stiu si eu ce si cum,curios mi se parea de ce arata mai mult cand eu stiam ca am pus cat trebuie......acum am aruncat uleiul ala ca nou ,am pus altul identic (2,7Litri) cu acelasi filtru(are 100km,nu era cazul de schimbat)....


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 3 Dec 2016, 15:48
Post #983


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




Am adus cutia acasa,aia de pe injectata....este 365-10 ,cea mai ok cutie posibila de dacie ca etajare a treptelor,am probat-o la rece si intra ok in viteze,sigiliul pe suruburi e intact(sarma aia cu plumb la capat),vad eu cand o pun pe masina cat de ok este,inca nu ma pronunt...

In viitorul apropiat o sa VAND doua planetare lungi GLAENZER-SPICER(GKN) ,daca e cineva doritor sa-mi spuna......am si doua lungi romanesti impecabile si alea,is de vanzare.....


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Rob3rto
post 3 Dec 2016, 22:18
Post #984


Membru autentic


Group: Members
Posts: 578
Joined: 1 January 11




Sa ii pui si o volanta de injectie odata cu montarea cutiei de viteze, sa nu muncesti de 2 ori.
Planetarele merg si cele lungi cu cutie in 5 trepte daca masina e lasata din suspensii smile.gif


--------------------
Dacia 1300 1981 - PH 88 VBA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian Frigo
post 3 Dec 2016, 22:45
Post #985


Membru cu o tigaie de dacie


Group: Members
Posts: 2.031
Joined: 4 February 15
From: Undeva,pe dreapta




QUOTE(sobolan @ 3 Dec 2016, 16:48)
Am adus cutia acasa,aia de pe injectata....este 365-10 ,cea mai ok cutie posibila de dacie ca etajare a treptelor,am probat-o la rece si intra ok in viteze,...

Dacă nu-s indiscret,la ce bani,fiindcă îmi trebuie și mie una și să știu pe unde se rotește...Oricum,dacă e să găsesc,fără probă pe mașină nici nu mă uit la ea,îs pățit...majoritatea fac urât într-a 4-a,exact ca a mea! 251.gif


--------------------
Dacia 1300/ 1310/1410 GTL/CL/Lj/Renault /1972/1986/1997/2000 și ceva... - XX-00-UAP/ACR
Mașina este ca femeia,dacă nu o întreții....TE LASĂ!
Daciot convins!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 3 Dec 2016, 23:08
Post #986


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(Rob3rto @ 3 Dec 2016, 23:18)
Sa ii pui si o volanta de injectie odata cu montarea cutiei de viteze, sa nu muncesti de 2 ori.
*



mda,banuiam eu ceva,intra in detalii te rog....nu mai cade ok electromotorul sau ce ? eu am volanta de 200 de carburatie acum.
Sau schimb "palnia" de aluminiu aka carcasa ambreiajului de pe cutia in 4 pe aia in 5 si gata,nu e mai ok asa ? si cred eu ca s-ar potrivi....nu?si n-as mai face o mie de modificari...

This post has been edited by sobolan: 3 Dec 2016, 23:32


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BN64FLO
post 3 Dec 2016, 23:35
Post #987


Membru autentic


Group: Members
Posts: 674
Joined: 23 April 12
From: Bistrita




Se referea in caz ca vrei sa o injectezi..sau nu...?! unsure.gif


--------------------
Dacia 1310 TX/Li 1986/1999 - BN 02 PZA/BN 64 FLO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 3 Dec 2016, 23:39
Post #988


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




nu,stie el ce zice...am impresia ca e ceva....volanta la injectate e mai groasa,electromotorul are o flansa,vag stiu eu ceva......


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian Frigo
post 4 Dec 2016, 03:04
Post #989


Membru cu o tigaie de dacie


Group: Members
Posts: 2.031
Joined: 4 February 15
From: Undeva,pe dreapta




QUOTE(Adrian Frigo @ 3 Dec 2016, 23:45)
Dacă nu-s indiscret,la ce bani...

Să-nțeleg cam fost indiscret? blink.gif


--------------------
Dacia 1300/ 1310/1410 GTL/CL/Lj/Renault /1972/1986/1997/2000 și ceva... - XX-00-UAP/ACR
Mașina este ca femeia,dacă nu o întreții....TE LASĂ!
Daciot convins!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 4 Dec 2016, 10:17
Post #990


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




la nici un ban....acuma stiu ca se invart la 250ron....

This post has been edited by sobolan: 4 Dec 2016, 10:22


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
50 Pages « < 31 32 33 34 35 > » 
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 19th May 2025 - 21:10
Forum Renault