distributie
![]() ![]() ![]() |
distributie
geutu12 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 19 October 15 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310li
2003
|
|||
FiveThreeFive |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 232 Joined: 26 June 03 From: Bucuresti ![]() |
Cateva idei (posibil ca nici una sa nu fie buna, in cazul tau):
1. Acel semn "+" poate fi de fapt un punct "." obtinut prin poansonare. 2. Roata dintata are doua fete, poate semnul este marcat numai pe fata cealalta. Scoate pinionul si intoarce-l. 3. Cumpara un alt pinion, nou sau second hand cu uzura neglijabila. Probabil ca te va costa max. 30 de lei si merita efortul, decat sa o bajbai in continuare. |
--------------------
ex- Dacia 1310 Break
, on the road: 1988-2003
, scrapped: 2010 VIN# UU1R13300J0056523. User formely known as "old1310".
|
|
geutu12 |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 19 October 15 ![]() |
da dar daca ar fi invers ar veni semnu respectiv pe partea opusa , ar mai fi mers ? ca nu cred ca mai pornea , iar daca porneste , pararea mea e ca e decalat putin daca era mai mult nu cred ca mai pornea motorul
si doi pana la urma dupa ce piston se regleaza ? 1 dar care e ala multi spun ba e ala dinstre radiator ba dinspre volanta ( inspre ambreaj ) This post has been edited by geutu12: 24 Oct 2015, 07:36 |
--------------------
dacia
1310li
2003
|
|
torquemada |
![]()
Post
#4
|
![]() torquemada Group: Members Posts: 1.902 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Pistonul 1 e ăla la care ai bujia 1 și ghici unde ai bujia 1, întotdeauna spre volantă.
Ce îmi plac mecanicii amatori care merg pe "mulți spun" în loc să caute documentație (minim un Mondiru) înainte de a demonta și a se plânge pe forum. |
--------------------
DACIA
Logan II
2012 / 0.9 TCe Laureate
- B-xxx-xxx Există două feluri de oameni:
1 - Cei care pot extrapola din date incomplete |
|
geutu12 |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 19 October 15 ![]() |
serios ? uite ca eu dupa primul piston de la prima bujie dinspre radiator am facut prima masurare si era decalata cu un dinte , si am pus la loc si azi am umblat iar , roata dintata e la locul iei nu e inversata , si dupa ce am motat totul am schimbat si capacul de la delcou si fisele a pornit nemaipomenit de bine si trage foarte bine am testato urcand un deal a patinat ca era abrupt dar nu a dat nici un semn de oboseala , deci cred ca , cartea de mecanica ar cam trebuii sa o citesti tu .....
ca daca nu era cum spun eu nu mai pornea nici motorul si daca pornea nu mai mergea asa bn .. orcum multumesc pt implicare |
--------------------
dacia
1310li
2003
|
|
torquemada |
![]()
Post
#6
|
![]() torquemada Group: Members Posts: 1.902 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Asta spune tot:
dupa cum am verificat eu , si am pus-o la punct dar sunt doua probleme : 1 roata dintata dupa arborele cotit nu are semnul + pe ea si mam luat dupa primul piston dinspre radiator ,ca atunci cand e sus de tot ar trebui sa fie la punct . 2 . dupa ce am facut treaba asta am pornit a pornit fara probleme dara nici o modificare doar ca are un trepidat ca si cum ar merge in 3 pistoane , nu se mai ambaleaza puternic , si problema grava nu mai are putere aproape deloc . |
--------------------
DACIA
Logan II
2012 / 0.9 TCe Laureate
- B-xxx-xxx Există două feluri de oameni:
1 - Cei care pot extrapola din date incomplete |
|
maho |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.223 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
@geutu12: te inflamezi degeaba, cilindrul si pistonul 1 e cel dinspre volanta (sau dinspre sofer, poate asa ti-e mai usor). Poate ti-ar fi fost mai usor si sa gasesti o rezolvare, dac-ai fi folosit functia de cautare.
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
pcostica |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 627 Joined: 5 February 08 From: Resita,CS ![]() |
QUOTE(geutu12 @ 24 Oct 2015, 17:54) serios ? uite ca eu dupa primul piston de la prima bujie dinspre radiator... deci cred ca , cartea de mecanica ar cam trebuii sa o citesti tu ..... ca daca nu era cum spun eu nu mai pornea nici motorul si daca pornea nu mai mergea asa bn .. Dacă încă nu ți-ai dat seama că pistoanele 1 și 4 vin sus în același timp( doar că au timpi motor decalați cu 360 gr) ar trebui să pui mâna pe carte chiar dacă a pornit motorul și merge așa bn. Bafta! |
--------------------
dacia
1300
-cs
- -------
|
|
sobolan |
![]()
Post
#9
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
QUOTE(torquemada @ 24 Oct 2015, 08:59) asa e dar,1 e la fel de sus ca si 4 ,diferenta la pms o face axa cu came....la o tura de motor axa se invarte doar 1/2 ![]() Semnele de pe axa si arbore se alineaza perfect cand 1 e in PMS,adica supapele de la 1 is neatacate ,pipa de la delc e pe 1 si volantul e la semn ! This post has been edited by sobolan: 25 Oct 2015, 00:05 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
geutu12 |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 19 October 15 ![]() |
bine :
1 - imi cer scuze pt respunsul respectiv 2 : va multumesc tuturor faza e ca motorul functiona doar ca nu avea putere si avea un consum maricel , iar cand am desfacut capacu de transmisie am facut masurarea asa cum am stiut (chiar daca era gresit ) si dupa masurarea respectiva am vazut ca era decalat cu un dinte , nu a trebuit decat sa mut putin roata dintata de la axu cu came . infine , va multumesc mult . tuturor This post has been edited by geutu12: 25 Oct 2015, 12:51 |
--------------------
dacia
1310li
2003
|
|
sobolan |
![]()
Post
#11
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
da' ce masuratoare ? pui o rigla si te uiti la aliniamentul semnelor....am intalnit dacii cu + pe pinionul mic si o pe ala mare si am gasit unele(cum e si a mea) cu + si + .....dai puncte cu marker alb pe semne,pui o rigla si te uiti atent.....un decalaj de 2mm acolo e normal(se mai uzeaza si lantul) ,n-or sa cada PERFECTE niciodata dupa rigla dar daca e sarita un dinte sigur n-ai cum sa nu observi.....
![]() fa-i si un test de compresie,din ce spui tu ai si vreo supapa afumata.... This post has been edited by sobolan: 29 Oct 2015, 00:18 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 24th May 2025 - 23:54 |