DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Scule necesare Dacia 1310

Redfoxy
post 2 Mar 2006, 22:33
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 2 March 06




Inca n-am avut probleme mari cu masina dar tot ma gindesc daca s-ar defecta undeva in marginea orasului .. fara scule fara o piesa de schimb.....
Dat-imi si mie va rog lista su un link unde pot gasi a lista cu piese de schimb si ceva scule ce ar trebui sa am la mine.. ca eu cam.. is pe linga.. smile.gif


--------------------
Dacia 1310 - Redfox
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 2 Mar 2006, 22:57
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




pentru dacie orice.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zoomer
post 2 Mar 2006, 23:25
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 29 December 05




promit ca dupa weekend treg 2-3 poze (in weekend plec fara masina) cu ce-am in trusa de scule.....care pe cuvant ca e a naibii de dotata...si tot pe cuvant ca in aproape un an de zile nu mi-a folosit la NIMIC decat la schimbat (pe paine) sigurantele de la radio (radio-ul are 7-8 amperi consumul, sigurantele pe el 3 amperi, ideea geniala a lu taica-miu: dom'ne, o siguranta e 3mii, n-are nimik daca se arde, dar radio ca ala scoti singur 4-5 milioane ca io nu-ti iau, asa ca cum il dai mai tare...poc) si un bec de semnalizare care s-a deplast la o hârtoapa si cand l-am scos s-a frecat portocaliul ala de pe el asa ca l-am inlocuit.

in rest, iti trebuie un set de chei (am facut pe instalatorul la un prieten cu ele), patent/shfic (mai tai un cablu prin casa, gen ti se mai beleste mufa de la tv de atata in/out) si....a.....da.....fosrte important: manometru (ca tot au la toate benzinariile statii de aer cu manometru si eventual tehnician inclus) radmasa.gif ....cred ca si cricul ar fi o idee buna.....nici p-ala nu l-am folosit pana acuma....a, si daca vrei scule absolut indispensabile: ceva de curatat (serios, fara misto) parbrizul!!! si o gheara d-aia de plastic de razuit gheata...

well anyway, chei (inclusib tubulara pt roti), manometru, cric, sigurante (cate o dublura pentru fiecare siguranta a masinii), 1bec de schimb semnalizare, un far, 1 bec de habitaclu(optional)...aaaa....carpa sub capota (sa poti sterge borcansele sa vezi nivelul de antigel/lichid frana, etc)....aaaa....cam atat.....in rest nu sunt prea multe "user serviceable parts", mai ales daca te lauzi ca esti novice, desi probabil post-urile urmatoare o sa se trezeasca vreun destept sa-ti spuna ca vezi doamne iti trebuie si stroboscop sa-ti mai reglezi relanti-ul daca n-o face masina automat...
parerea mea ca in afara de o roata sau un bec, in rest nu prea ai ce sa schimbi fara service sau vreun prieten sucar pe care chiar intereseaza mecanica auto


--------------------
Dacia Break - X-99-XXX
Nu, n-am innebunit...asa m-am nascut!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Redfoxy
post 3 Mar 2006, 00:06
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 2 March 06






Cred ca mai convins.... biggrin.gif de fiecare data as fi avut de scula care a ramas acasa.Iar toate sculele posibile nu le pot lua..


--------------------
Dacia 1310 - Redfox
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cezarb
post 3 Mar 2006, 00:39
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 75
Joined: 16 June 05




Uite ca s-a mai discutat aici : http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=29650&st=0. Sunt mai multe liste, iti alegi in functie de cat de multe cunostinte ai in materie de reparat Dacii. wink.gif
Oricum, nu te lua dupa cei care sustin ca "merge si fara", sau ca le cari degeaba, ca de regula nu ai nevoie de ele. Pe astia ii vezi de obicei pe marginea drumului, cu capota ridicata si moaca ravasita, gandindu-se ce bine era daca aveau o curea de alternator in portbagaj...noroc ca au inventat astia telefoanele mobile icon_mrgreen.gif
Am fo' 25 de ani de scurmat cu surubelnita in Dacie, si iti pot confirma ca ai nevoie de scule si piese. N-o sa ai nevoie atat de des- depinde si cat de bine intretii masina.De regula, conform lui Murphy, se beleste exact piesa pe care n-o ai in portbagaj- da' nici sa cazi in extrema ailalta, si sa cari set motor si vilbrochen dupa tine...

This post has been edited by cezarb: 3 Mar 2006, 00:48


--------------------
dacia 1310 L - BZ02SBE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tarzy
post 3 Mar 2006, 07:37
Post #6


aroist


Group: Members
Posts: 1.958
Joined: 12 January 04
From: Bucuresti




ati uitat de colacul de sarman

nu de alta, dar ... nu vad ce defectiune poateavea dacia care sa nu fie rezolvata cu ceva pricepere, un patent si sarma


--------------------
DACIA / ARO / TICO L 1,6 / 244 / SX 2005 / 1993 / 1999 - B55MGY
Aha
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
raptordivx
post 3 Mar 2006, 16:16
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 335
Joined: 26 November 04
From: Suceava




radmasa.gif Sarma e OBLIGATORIE si mai ales patentul. Eu ma mir ca nu au pus astia la dacii cand au vandut-o in portbagaj asa ceva.


--------------------
Renault Laguna 1999 / 1.6 16v / concorde - SV-10-SIS
Vreau LAGUNA 2 :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
coco_greu
post 5 Mar 2006, 00:36
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 4 March 06




QUOTE(Redfoxy @ 2 Mar 2006, 22:33)
Inca n-am avut probleme mari cu masina dar tot ma gindesc daca s-ar defecta undeva in marginea orasului .. fara scule fara o piesa de schimb.....
  Dat-imi si mie va rog lista su un link unde pot gasi a lista cu piese de schimb si ceva scule ce ar trebui sa am la mine.. ca eu cam.. is pe linga.. smile.gif
*



nu prea ma pricem nici eu dar din propria experienta iti zic : NU PLECA LA DRUM FARA CHEIA DE 10. e vitala.

apoi chestii marunte : surubelnita dreapta si cruce; alte chei diferite marimi, cabluri de curent (in special iarna), patent, SUFA (e relativ importanta la dacie tongue.gif ) , sa ai niste sarma (daca ti se strica ceva sigur ii gasesti intrebuintare), eu mai tin in masina si o platina de rezerva.

acuma depinde si cat de comod esti, ca poate nu ai chef sa cari mereu dupa tine dictai cutia cu fiare, sa mai si zdrongane prin portbagaj pe acolo.

super tare raptor divx. am ras ceva cand am citit postu` tau

This post has been edited by coco_greu: 5 Mar 2006, 00:38


--------------------
dacia 1310 - B-57-ALH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mih95
post 6 Mar 2006, 18:33
Post #9


Membru


Group: Members
Posts: 119
Joined: 22 October 05




Salut
La Dacia 1300, din 1982, aveam un geamantan de scule, adica: doua trei seturi de chei, truse de surubelnite, leviere, clesti, patente, ciocane de diferite greutati, un set de lere, presa de pivoti, ce mai, aproximativ 20 Kg de scule+ citeva piese de rezerva (aveam ladita de scule).
La urmatoarea, din 2000 pe injectie, doar trusa de scule din fabrica plus un patent .
Acum pe Logan nu mai am nici o cheie ............


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 10 Mar 2006, 12:58
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Mai exista topicul asta:
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=29650&st=0
cum de altfel l-a si pus cineva.
Se inchide.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 3rd June 2025 - 14:12
Forum Renault