DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

12 Pages < 1 2 3 4 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Eterna lupta benzina vs motorina, Split de la motorina mai scumpa ........

AND
post 13 Nov 2005, 13:43
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.225
Joined: 19 January 05
From: Bucuresti




Stiu stiu ..scrie frumos pe hartie , dar la semafor e alta treaba. Cei de la Dacia au uitat sa mentioneze la descrierea tehnica a Logan-ului : Cutie de viteze de *cenzurat* !

Nu numai cuplul este de capul unui diesel , pentru ca are destule rezerve pentru a-si mentine avansul care-l castiga din primele doua trepte , si intr-a 3-a. Asadar , din experienta spun , nu vad cum un 1.4 MPi ar putea sa bata un 1.7 CDTi la semafor.


--------------------
Dacia Logan 1.4 Laureate - B - xx - xxx
Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tigris
post 13 Nov 2005, 13:49
Post #32


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 22 October 05
From: Bucuresti




pai nu e cutie de Megane II?


--------------------
just a - car
Cat Pride World Wide
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Codrin
post 13 Nov 2005, 13:50
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.364
Joined: 7 January 05
From: Bucuresti




Nu-i nimic, te razbuna un 1.6 contra 2.0 dti 04.gif

e doar ABS-ul de M2

This post has been edited by Codrin: 13 Nov 2005, 13:50


--------------------
Mazda . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tigris
post 13 Nov 2005, 14:00
Post #34


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 22 October 05
From: Bucuresti




QUOTE(Codrin @ 13 Nov 2005, 13:50)
Nu-i nimic, te razbuna un 1.6 contra 2.0 dti 04.gif

e doar ABS-ul de M2
*




i-auzi domne....si eu traim cu impresia ca e M2 blush.gif ....bine ca n-am crezut ca e vreun SMG II care schimba in 80 milisecunde, asta daca e cineva asa de rapid in miscari.....atunci vedea el Cdti-ul


--------------------
just a - car
Cat Pride World Wide
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AND
post 13 Nov 2005, 14:04
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.225
Joined: 19 January 05
From: Bucuresti




@Codrin : Ma indoiesc radmasa.gif
Am un prieten (membru daciaclub) care s-a dat cu 1.6 MPi-ul lui cu o gramada de diesel-uri , si cele cu 100 sau mai multi cp l-au facut. Ca de ex , incearca tu sa te ti dupa un Cordoba TDi 101cp ...vai de mine , sa vezi cum pune 2 masini intre voi inca de la start!


--------------------
Dacia Logan 1.4 Laureate - B - xx - xxx
Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Codrin
post 13 Nov 2005, 14:06
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.364
Joined: 7 January 05
From: Bucuresti




Ma indoiesc de indoiala ta. Ia vezi. huh.gif

nu stiu pe cine am batut cel mai greu, dar mi-a fost frica de Accent care in primele 2 viteze avea o masina in fata.

This post has been edited by Codrin: 13 Nov 2005, 14:26


--------------------
Mazda . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tigris
post 13 Nov 2005, 14:24
Post #37


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 22 October 05
From: Bucuresti




QUOTE(Codrin @ 13 Nov 2005, 14:06)
Ma indoiesc de indoiala ta. Ia vezi. huh.gif
*




Nu uitati ca mai e vorba si de soferie. Degeaba poate masina daca soferul nu stie sa scoata totul din ea.
Oricum am vazut si eu link-ul tau Codrine. Sa inteleg ca enumerarile alea ti-au cazut victime?...daca-i asa chiar ca felicitari cum scria userul de mai jos smile.gif

si in toate cazurile (mai putin accordul B ala despre care nu stiu care nimic, deci nu-mi dau cu parerea), fisa tehnica te indreptatea sa castigi. Astra de 100 CP era singurl care ar fi putut sa-ti faca probleme, eventual daca ratai plecare de pe loc, nu? Pe care din masinute ai batut=o cel mai greu?


--------------------
just a - car
Cat Pride World Wide
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ashu
post 13 Nov 2005, 17:03
Post #38


Membru erectil


Group: Members
Posts: 674
Joined: 10 December 02
From: Bucuresti




Eu am o mare nedumerire. Vad ca atunci cand vine vorba de diesel vs benzinar, toata lumea vorbeste de care e mai rentabil. Ce sa inteleg din asta, ca toti folositi masina in scopuri lucrative, nimeni nu are autoturism pentru nevoile sale personale? Daca faceti taximetrie sau daca aveti papuc si carati marfa cu el atunci inteleg sa vorbim de rentabilitate; cati bani faceti cu ea, cati bani mananca, cu cati bani ramaneti in mana, care motorizare maximizeaza profitul.
Eu nu fac nici un ban cu masina, doar bag bani in ea. Asa ca imi aleg o masina pe care mi-o permit si care imi face placere s-o folosesc. La fel cum cand imi iau televizor imi iau ce televizor imi place, nu il iau pe ala cu diagonala mai mica ca consuma mai putin curent.
Parerea mea...


--------------------
Pejo 206 2.0 HDi 2002 - -
Ramas bun, ne vedem pe alt forum!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 13 Nov 2005, 18:54
Post #39


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Pai d-aia pentru majoritatea, prima optiune este o masina pe benzina si abia apoi intervin alte costuri.
Chiar daca motoarele turbo diesel au fost introduse si in intrecerile automobilistice, acestea nu au avut rezultate remarcabile. Deci fazele teribile cu liniutele de la semafor, n-au nici o relevanta.
Pretul benzinei si motorinei fiind aproximativ egal, mai ramane in discutie doar comnumul la suta de kilometri. Un sofer normal schimba vitezele pana in 4000 de ture, atat la Otto cat si la Diesel, de aici si impresia puternica a unui posesor de diesel. Sunt curios cati din cei care folosesc motoare pe benzina, schimba vitezele pe zona rosie a turometrului.


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cornel001
post 13 Nov 2005, 18:56
Post #40


membru belit


Group: Members
Posts: 282
Joined: 27 June 04
From: Bucuresti




Dar totusi o sa ti-l iei p-ala care, la aceeasi marime a diagonalei, va avea cel mai mic cost semnificativ, raportat la cost de achizitie+consum de curent specific ? Ignoram restul detaliilor TV-ului (cate canale prinde, etc)... ca nici masinile nu se diferentiaza doar dupa motor.


--------------------
Lodgy 6.0 MPI 2035
It's now safe to turn off Romania
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laur
post 13 Nov 2005, 19:00
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 359
Joined: 8 July 02
From: Iasi




Ashu-le, eu ma consideram fan diesel, dar sint mic copil pe linga tine....

Toti va uitati la niste date, importante de felul lor, dar care sint totusi doar niste date.... Va uitati la care prinde mai repede 100 km/h, dar asta in practica efectiv nu conteaza; apoi 0-1000 m, e interesanta data, dar nici asta nu zice mare lucru decit doar pt liniute; foarte interesante sint datele (mai rar de gasit) despre reprize, gen cite sec. de la 60 la 100 km/h, astea sint mai aproape de condusul de zi cu zi.
Si un exemplu, doar exemplu: am mers pina la mare cu un prieten, el cu DSN, eu cu a mea. 75 Cp DSN, 68 Cp 206. Demaraj (dupa catalog ) mai bun la DSN. Reprize - nu cunosc datele. Doar atita va zic: cind eu eram in fata, el se tinea greu de mine (exceptie doar o fractiune de secunda, pina mai prindea citeva ture pejoul. Cind era el in fata, trebuia sa am grija sa nu il ating din spate smile.gif. Cind era de viteza mare (160), il cam pierdeam.
Amuzant a fo in Mangalia, cind el a trebuit sa alimenteze iar eu mai aveam aproape jumatate de rezervor smile.gif


--------------------
Peugeot 206 1,4 HDI - .
"parerea mea"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ashu
post 13 Nov 2005, 19:14
Post #42


Membru erectil


Group: Members
Posts: 674
Joined: 10 December 02
From: Bucuresti




QUOTE(vis-a-vis @ 13 Nov 2005, 18:54)
Sunt curios cati din cei care folosesc motoare pe benzina, schimba vitezele pe zona rosie a turometrului.
*


Foarte putini, fii sigur. D-aia nu prea stau in picioare argumentele astea cu performantele din carte.
Imi permit sa ma citez tot pe mine dintr-un thread mai vechi, nu de alta dar unii poate nu erau inscrisi pe atunci pe forum si eu am obosit sa va dau aceleasi argumente tot timpul.

QUOTE(ashu)
Ufff, iar incepem. Bai Marius, spune-mi si mie cine isi tine masina la 6000 de ture in mod normal, cand se duce dimineata la servici sau pleaca cu nevasta la film? Ce naiba mai baieti, o tot dati cu performantele din carte, cu cate secunde face suta ca asa scrie in brosura, etc. Dar nu tineti cont ca alea nu sunt niciodata conditiile normale de trafic. Fac pariu ca 90% dintre posesorii de Logan isi tin masina 99% din timp undeva intre 2000 si 3000 de ture. Turatie la care masina nu are nici pe departe performantele din brosura. Pe cand dieselul da. La 2000 de ture te bucuri de o acceleratie buna, pe cand la benzina nu. Si majoritatea pe aici isi tin turatia masinii la drum normal, in oras. In concluzie, eu unul nu m-as uita atunci cand imi cumpar masina la cum s-ar comporta daca as face liniute, ci la cum se comporta la mersul normal, ca doar d-aia o cumpar, sa ma deplasez, nu sa particip la concursuri.


http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...post&p=17030074


--------------------
Pejo 206 2.0 HDi 2002 - -
Ramas bun, ne vedem pe alt forum!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BAC
post 13 Nov 2005, 23:29
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 450
Joined: 1 September 04
From: Reghin




La mine in oras Lukoil are benzine la 3.22, 3.23 si 3.50 RON si motorina la 3.22. Nu stiu MOL si Petrom.

Referitor la caracteristicile motoarelor, am avut o perioada pe mana un VW Polo 1.9SDI. M-a impresionat vivacitatea motorului. Era extraordinar de prompt, nici un fel de "delay" la turarea motorlui, demarajul era super. Cred ca ar face un 1.4MPI. In fine, la TopGear au testat pe pista doua BMW-uri, un 535TDI si un 545i. In prima faza, la demaraj, benzinarul a luat-o in fata, pe viraje lupta a fost foarte stransa dieselul statea in curul celeilalte. La finish insa 545 a terminat cu cateva lungimi de masina.
Mai este un alt aspect, turbodieselurile(sau mai bine zis orice masina cu motor turbo) are o intarziere la raspunsul acceleratiei, nu acelasi lucru e insa la aspirate. Un motor pe benzina are de partea sa si inertia mai mica a componentelor motorului (pistoane, volanta,...), data de greutatea lor mai mica. Si Loganul 1.5dCi are volanta mai mare decat 1.6MPI.


--------------------
ex. Opel ex.Vectra C 2007 OPC line - MS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tigris
post 13 Nov 2005, 23:49
Post #44


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 22 October 05
From: Bucuresti




Benzina isi permite sa speculez spatii mult mai restranse intre doua masini care trec decat un diesel. Iar la traficul care e in Bucuresti, ai de multe ori nevoie sa te bagi repede. Ori daca masina pleaca cu greu, trebuie sa astepti ocazia urmatoare cand intervalul dintr 2 masini e mare....daca ai noroc. Deci ori benzina ori un diesel puternic.

laur, te cred ca dupa 160km/h il pierdeai pe cel cu DSN dar in final, nu ajungeai in Constanta cu mai mult de 10 minute inaintea lui. smile.gif

BAC te asigur ca sunt destule benzinare care au intarziere la raspunsul acceleratiei. Dar totul este te obisnuiesti si nu mai ai probelme.
Si nu te supara pe mine, dar daca SDI-ul de la Polo e vivace si are demaraj super inseamna ca ori nu esti tu pretentios ori ai avut VW-ul dupa o dacie Berlina

This post has been edited by Tigris: 13 Nov 2005, 23:52


--------------------
just a - car
Cat Pride World Wide
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laur
post 14 Nov 2005, 00:05
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 359
Joined: 8 July 02
From: Iasi




QUOTE(Tigris @ 13 Nov 2005, 23:49)
laur, te cred ca dupa 160km/h il pierdeai pe cel cu DSN dar in final, nu ajungeai in Constanta cu mai mult de 10 minute inaintea lui.  smile.gif
*


Am ajuns odata la Mangalia....sper ca altii au priceput mai bine ce am zis...


--------------------
Peugeot 206 1,4 HDI - .
"parerea mea"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tigris
post 14 Nov 2005, 00:11
Post #46


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 22 October 05
From: Bucuresti




QUOTE(laur @ 14 Nov 2005, 00:05)
Am ajuns odata la Mangalia....sper ca altii au priceput mai bine ce am zis...
*




voiam sa zic daca v-ati fi luat la intrecere si tu ai fi folosit la max ce poate dieselul si el benzina, dupa cum ar fi reiesit si din timpul pe care l-am folosit in exprimare....dar daca pretferam sa fim tafnosi....asta e

This post has been edited by Tigris: 14 Nov 2005, 00:20


--------------------
just a - car
Cat Pride World Wide
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BAC
post 14 Nov 2005, 00:23
Post #47


Membru autentic


Group: Members
Posts: 450
Joined: 1 September 04
From: Reghin




VW nu a fost al meu, l-am folosit la firma. La vremea respectiva aveam Cobra de 3000 cmc iar inainte am avut un R21 pe benzina de 1721 cmc. Parea mea poate fi subiectiva, fara indoiala, nu am condus o Supernova sau o Solenza dar fata de un Logan sigur e mai rapid, pe asta l-am condus.


--------------------
ex. Opel ex.Vectra C 2007 OPC line - MS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tigris
post 14 Nov 2005, 00:26
Post #48


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 22 October 05
From: Bucuresti




QUOTE(BAC @ 14 Nov 2005, 00:23)
VW nu a fost al meu, l-am folosit la firma. La vremea respectiva aveam Cobra de 3000 cmc iar inainte am avut un R21 pe benzina de 1721 cmc. Parea mea poate fi subiectiva, fara indoiala, nu am condus o Supernova sau o Solenza dar fata de un Logan sigur e mai rapid, pe asta l-am condus.
*




daca zici tu smile.gif


--------------------
just a - car
Cat Pride World Wide
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Liviu
post 14 Nov 2005, 00:41
Post #49


expat naiv


Group: Banned
Posts: 3.526
Joined: 5 July 02
From: Peste gard




Tinand cont ca aici discutiile au inceput ca o stire referitoare la pretul benzivei vs. cel al motorinei si s-a ajuns la eterna dilema/cearta benzina versus diesel .. TOPIC CLOSED TEMPORAR (pana se face split).


--------------------
. . .
-= age is just a number =-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Liviu
post 14 Nov 2005, 12:30
Post #50


expat naiv


Group: Banned
Posts: 3.526
Joined: 5 July 02
From: Peste gard




Dupa cum am promis, am facut split ..

Va invit sa va argumentati inclinatiile pro motorina sau benzina dar fara atacuri la persoana sau alte minuni din astea caci pe langa un TOPIC CLOSED se vor imparti si WARN-uri/BAN-uri fara discriminare ...

Succes in dezbaterea ideilor !


--------------------
. . .
-= age is just a number =-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
walleye
post 14 Nov 2005, 13:40
Post #51


Membru


Group: Banned
Posts: 159
Joined: 28 June 05
From: Timisoara




acu sa nu va inchipuiti ca doar tractorasele au cuplul maxim la ralanti, w8 de la VAG are cuplul maxim pe la 2750 de ture si puterea maxima undeva pe la 4500, vechiul bentley continental T avea un V8 cu caracteristici de diesel, 400 CP @ 4000 rpm, 700 Nm @ 2000 rpm. dar observati va rog, toate motoare mari, consum mare. ca sa scoti ceva zaft din astea sub doi litri cu care ne comparam noi tdi-urile ai de urcat turatia catre 6000 si chiar peste. mai apoi tineti cont de diferenta aspirat/supraalimentat, un benzinar cu turbina are caracteristici de cuplu foarte apropiate de un motorinar, 1.8T tot de la VAG avea 235 Nm de la 1900 rpm pina catre 5000 rpm, turatia de putere maxima. iar daca compari preturile turbo-diesel cu turbo-benzina, eu zic ca dieselul iese in avantaj.

in concluzie, un 90 de cai benzina e mai ieftin decit un 90 de cai diesel pentru un motiv foarte simplu: e mai putin performant. daca aia 90 de cai benzinari ar fi obtinuti dintr-o curba de cuplu capabila sa-l bata la popou pe diesel atunci respectivul motor ar fi sau de o capacitate cilindrica mai mare ca a dieselului sau cu turbo => mai scump.

parerea mea? banii pe care-i dati pe sprinteneala masinii mai bine viriti-i in clime, scaune incalzite si alte conforturi si echipamente de siguranta. plus ca eu personal as dori ca in mod normal sa nu poti conduce decit masini care din fabricatie sa fie capabile de maxim 120-130 la ora (deci vreo 50 de cai) si pentru ceva mai fioros sa fii nevoit sa dai un examen mult mai dur si amanuntit decit cel de permis. cam ca la piloti, certificat de zbor pe un singur motor, multimotor, reactiv, vizual, instrumental, etc. sa dovedesti ca esti in stare sa stapinesti herghelia. dar asta-i deja alt subiect si offtopic.


--------------------
Alco Century 628 - Monon 404
nu hraniti moderatorii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AIX
post 14 Nov 2005, 16:13
Post #52


quite a regular


Group: Members
Posts: 604
Joined: 21 October 04
From: Bucuresti




Vara trecuta am putut sa fac o comparatie intre Supernova si un Polo TDI 1,4 75 CP; greutate - cam pe acolo amandoua (Polo un pic mai greu), drum - am facut cateva sute de km. Pot sa spun ca se simtea ca Polo are motorul mai elastic - de ex. reusea sa urce de la 90/100 la 120/130 km/h mai repede decat Supernova, si asta vedeam clar in depasiri. Depasirile cu Polo consumau mai putin timp => siguranta mai mare. Iar pe dealuri - heh, il vedeam si aici cum se duce, eu retrogadam smile.gif


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maddan
post 14 Nov 2005, 16:27
Post #53


Speedy Gonzales


Group: Members
Posts: 795
Joined: 27 February 03
From: Bucuresti




...de fapt asta doream si eu sa-i intreb pe dieselisti.

Eu unul am condus numai benzinare, si desi am fost pasager in TDI-uri, nu prea pot sa-mi dau seama de reprize.

Asadar: intre 60-110km/h cine trage mai tare si mai repede? (intre 2 masini relativ similare ca motorizare, una pe benzina, alta pe diesel).
Intre 120-150km/h, la fel, cine trage mai tare si mai repede?

Intreb pentru ca doresc ca in primavara sa cumpar un diesel si am doua manii: sa ma strecor prin trafic in oras (in fine, de asta poate scap) si sa am reprize bune cand merg in afara si ma angajez in depasiri.

La a mea am de exemplu un cuplu de 170Nm la 2600 turatii, iar CP max 115/5200 turatii.
Prima secunda masina pleaca greu de pe loc. In a doua secunda insa acceleratia este ca din tun.
Nu sunt insa prea multumit de reprizele in depasiri, unde trebuie sa retrogradez in a III-a ca sa pot depasi rapid in plaja de viteze 60-110km/h. Iar cu a IV-a intre 110-150km/h depasirile cam dureaza...

Un DTI de 2.0 (de exemplu de pe Vectra B 2.0) sau chiar un Astra de 1.7 DTI sunt mai sprintare in depasiri?

Multumesc pentru raspunsuri... cu scuze ca habar n-am. Dar chiar ma intereseaza smile.gif


--------------------
Renault Megane II 1.5 dci 100 CP Lux Privilege... 2006/7 - Bsiceva...
Mirror mirror on the wall, show me where the forums fall...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AND
post 14 Nov 2005, 17:03
Post #54


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.225
Joined: 19 January 05
From: Bucuresti




Pentru depasiri scurte , la viteze pana in 110-120 , un turbo diesel este perfect! Depasirea este un vis intr-un Passat 1.9 TDi de 130 cai .. se duce ala ca din pusca. La viteze maxime , benzinarul castiga de obicei.

PS: maddan coane , ce buget iti sacrifici pentru diesel-ul care-l vei lua in primavara? smile.gif

This post has been edited by AND: 14 Nov 2005, 17:07


--------------------
Dacia Logan 1.4 Laureate - B - xx - xxx
Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laur
post 14 Nov 2005, 17:08
Post #55


Membru autentic


Group: Members
Posts: 359
Joined: 8 July 02
From: Iasi




QUOTE
Asadar: intre 60-110km/h cine trage mai tare si mai repede? (intre 2 masini relativ similare ca motorizare, una pe benzina, alta pe diesel).
Intre 120-150km/h, la fel, cine trage mai tare si mai repede?

Parerea mea e ca dieselul.
Benzinarul e bun la liniute.
In oras e parca putin mai placut benzina 1,4 decit diesel 1,4 (depinde si de cutie aici), dar in afara e mai fain dieselul. Iar la puteri peste 100 cp, dieselul e mai fain oricind, la putere sau cilindree egale.

This post has been edited by laur: 14 Nov 2005, 17:09


--------------------
Peugeot 206 1,4 HDI - .
"parerea mea"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maddan
post 14 Nov 2005, 17:16
Post #56


Speedy Gonzales


Group: Members
Posts: 795
Joined: 27 February 03
From: Bucuresti




AND, vizez un Vectra B de 2.0 DTI de prin 2001, deci in jurul a 9000-9500eur. smile.gif Cu sub 100k la bord, evident.

Multumesc pentru raspunsuri! Dieselul ma atrage din ce in ce mai mult.
Ramane sa-mi fac si calculele tinand cont si de scumpirea motorinei, si de faptul ca nu mai suport un motor sub 100 de cai, si de faptul ca nu vreau sa dau prea multi bani pe o masina... ufff. Greu, greu! tongue.gif


--------------------
Renault Megane II 1.5 dci 100 CP Lux Privilege... 2006/7 - Bsiceva...
Mirror mirror on the wall, show me where the forums fall...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulp
post 14 Nov 2005, 17:22
Post #57


Bagator de seama!


Group: Members
Posts: 3.098
Joined: 31 July 03
From: Iasi




Nu va mai luati diesele. Va rog eu mult. Ca daca or sa mai fie multe, iar scumpesc astia motorina 022.gif
In rest, eu sint multumit de tractorul meu.
Chestiile de cuplu si putere se simt a naibii de bine cind ai mai multa nevoie de ele, catarare prin munti, iesit din situatii nasoale in rampa, mutat tot neamu cu catel si purcel smile.gif


--------------------
Fiat Linea Active, 2011 - PAD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MariusI
post 14 Nov 2005, 17:30
Post #58


Membru autentic


Group: Members
Posts: 344
Joined: 24 March 03
From: Bucuresti




Eu am avut pana acum numai masini pe benzina, dar urmatoarea o sa fie un diesel. Si spun asta dupa ce am mers cu mai multe dieseluri de generatie noua (Renault/Opel/Skoda).
Iar prima revelatie in domeniu a fost cand incercam sa ma tin dupa o cucoana cu un Polo diesel si la depasiri ma lasa cu ochii in soare biggrin.gif


--------------------
Solenza Scala
Dixit.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ashu
post 14 Nov 2005, 17:36
Post #59


Membru erectil


Group: Members
Posts: 674
Joined: 10 December 02
From: Bucuresti




Ia uite domne ce chestie, nu-s singurul caruia ii face placere sa conduca un diesel. smile.gif Chiar vad ca-s mai multi...

Cum era treaba cum ca-ti iei diesel numai pentru consum, ca sa faci economie la buzunar? rolleyes.gif


--------------------
Pejo 206 2.0 HDi 2002 - -
Ramas bun, ne vedem pe alt forum!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maddan
post 14 Nov 2005, 17:39
Post #60


Speedy Gonzales


Group: Members
Posts: 795
Joined: 27 February 03
From: Bucuresti




Primul lucru care ma intereseaza este modul in care se misca masina.
Economia este un lucru relativ. Ajungi sa fii disperat cu consumul, sa scoti cat mai putin, dar apoi "uiti" ca numai cauciucurile noi te costa mai mult decat benzina pe 1 an, "uiti" ca impozitele, asigurarea si altele te costa mult mai mult decat combustibilul si asa mai departe...

Si daca tot marci banu', macar sa ai o masina cu care sa te simti bine. Costurile sunt doar o parte a ecuatiei. Cam asta-i filozofia mea din acest moment...


--------------------
Renault Megane II 1.5 dci 100 CP Lux Privilege... 2006/7 - Bsiceva...
Mirror mirror on the wall, show me where the forums fall...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
12 Pages < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 17:55
Forum Renault