Das Silber eMȚeFau...
![]() ![]() |
Das Silber eMȚeFau...
einstein1984 |
![]()
Post
#121
|
||
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|||
GIC |
![]()
Post
#122
|
![]() Doar membru Group: Members Posts: 929 Joined: 13 January 04 From: Oradea ![]() |
|
--------------------
Dacia
Duster 2021 TCe 150 EDC / Rover 45 1.6L -
2002 Nicio faptă bună nu rămâne nepedepsită!
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#123
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Pentru ca motorul se ambaleaza si ajunge la 7000 rot/min iar arcurile nu mai au forta sa inchida supapele,la frecventa aia(inertie). Cauta si tu valve float pe google
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
argon |
![]()
Post
#124
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Cam pe la ce turatie ajunge un dci ce o ia pe ulei?
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Speedy |
![]()
Post
#125
|
![]() Membru donator Group: Members Posts: 916 Joined: 27 December 05 From: Anytown USA ![]() |
Te pregatesti?
![]() |
--------------------
....
...
.... Opel Astra J Innovation 2012 2.0 CDTI Ex Logan Prestige 1.6 16v
Suzuki XF650 Freewind 2001 Specialized Carve Expert |
|
argon |
![]()
Post
#126
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Nu, deloc, din intamplare am acelasi motor ca si tine pe Opel, in care si-a bagat nissan coada...mult mai fiabile ca 1.5 si 1.9 dci.
This post has been edited by argon: 31 Oct 2017, 08:35 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
psychoo |
![]()
Post
#127
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.685 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
Daca esti in mers intr-o treapta de viteza, cam greu sa se tureze singura pana la 7000, doar daca o scoti pe liber.
Nu stiu cum sunt altii, dar la mine daca se accelereaza masina fara ca eu sa apas acceleratia, urmatoarea reactie este sa apas frana. Iar daca vad ca fenomenul persista trag pe dreapta si "ucid" motorul prin franare pana la oprire. Deci as presupune ca nu aia e cauza distrugerii... |
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
argon |
![]()
Post
#128
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Ma indoiesc ca vizavi a stat si s-a uitat cum se tureaza singura pana se opreste, dar altii asa fac, cum ar fi o cunostiinta cu 1.9 dci ce a tras frana de mana, s-a dat jos si s-a indepartat de masina..de frica...motorul s-a facut zob.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#129
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Sincer sa fiu, m-am kkt pe mine când am vazut norul de fum la cvr. Am luat contactul dar nu s-a oprit. In clipele alea n-am mai judecat limpede si am smuls borna, apoi m-am suit inapoi si i-am dat cu ambreiajul in nas. S-a turat, dar nu cum i-ai fi dat blana din acceleratie. Cu ce "combustibil" a functionat, cred ca nici un 10% din puterea totala n-avea.
Am desfacut motorul si in afara de pistonul ala spart, nu-s alte semne. In cateva zile sper sa-l pornesc... |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
Muttley |
![]()
Post
#130
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Pffffffffffffffffffffffffffff.............
Haidi bre, e chestie de baza cand ai dizel, tre' stiute lucrurile astea. Se tureaza ca proasta, ultima treapta si frana. Ai lasat-o secunde bune din pacate ![]() |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#131
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Am crezut c-a luat foc, nu ca s-a bulit. Am mai si pornit-o sa ma intorc in Harsova vreo 5 kilometri, atunci am facut filmul. Se pare ca a avut ulei suficient. Vom vedea.
|
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
espacern |
![]()
Post
#132
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Schimba motorul....si nu mai pierde timpul/bani.
Vezi pe forum ca sunt cativa care au facut experienta reparatiei capitate.....dupa ce turbina a luat-o pe ulei. |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
4x4 |
![]()
Post
#133
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
Si eu zic la fel, un motor din dezmembrari e mult mai ieftin decat sa il repari pe al tau
|
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#134
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Mult mai ieftin?
![]() |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#135
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.328 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Sansele ca motorul tau sa nu mai fie in mintile lui sunt mari de tot ... costul reparatiei si dupa aia sa vezi ca nu este ok .... inseamna 100% pierdere ... si daca ai "norocul" ala tot la alt motor ajungi ... si eu zic sa cauti un alt motor ...
This post has been edited by cj98czh: 31 Oct 2017, 14:33 |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#136
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Vom vedea...
|
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
4x4 |
![]()
Post
#137
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
Pai cat poate sa coste un motor de logan? 500 euro maxim, probabil cu tot cu accesorii. Ca sa inlocuiesti tot ce a crapat cred ca treci de 1000 doar piese.
|
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
argon |
![]()
Post
#138
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Nu merita, cu 500 iti ei de pemfe.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Speedy |
![]()
Post
#139
|
![]() Membru donator Group: Members Posts: 916 Joined: 27 December 05 From: Anytown USA ![]() |
QUOTE(argon @ 31 Oct 2017, 09:34) Nu, deloc, din intamplare am acelasi motor ca si tine pe Opel, in care si-a bagat nissan coada...mult mai fiabile ca 1.5 si 1.9 dci. Cam mari diferentele la o prima vedere. De ex. eu am turbo si DPF in fata motorului... Stiu de 2.0 dci ca-s fiabile, dovada o ai in garaj. Din pacate nu pot sa spun acelasi lucru si despre 2.0 CDTI de la Opel. Multi se plang de ele dar pana acum, al meu vad ca nu da semne de oboseala, dar Km sunt la jumate fata de al tau. |
--------------------
....
...
.... Opel Astra J Innovation 2012 2.0 CDTI Ex Logan Prestige 1.6 16v
Suzuki XF650 Freewind 2001 Specialized Carve Expert |
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#140
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Inchis motorul la loc, cu alt piston, folosit pe alta rabla, cuzineti noi, garnitura de chiulasa noua si alte prezoane.
Motorul merge dar tacane injectoarele. Speranta era sa merg la astia sa imi faca lucrarea completa, cu pompa, injectoare, curatat de conducte si rezervor, dar... https://www.daciaclub.ro/Reparatii-Injectoa...ml#entry4694088 Asa ca daca stiti vreun atelier similar in Bucuresti... |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
silvanu96 |
![]()
Post
#141
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.798 Joined: 21 April 15 From: Ploiesti ![]() |
Daca inainte nu tacanea si acum tacane injectoarele verifica distributia. E posibil un decalaj la curea.
|
--------------------
Renault
Megane 3
2009 Hatch 1.5 dCI 78kw
- PH__CSR Duster Laureate 2016, 1.5dci 4wd.
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#142
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Citisi inainte?
![]() Distributia e noua... (am uitat sa scriu mai sus) |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
silvanu96 |
![]()
Post
#143
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.798 Joined: 21 April 15 From: Ploiesti ![]() |
Ziceam ca nu e la punct, nu daca e noua sau veche.
|
--------------------
Renault
Megane 3
2009 Hatch 1.5 dCI 78kw
- PH__CSR Duster Laureate 2016, 1.5dci 4wd.
|
|
Aleex |
![]()
Post
#144
|
![]() out. Group: Members Posts: 176 Joined: 11 November 13 From: Bucuresti ![]() |
Ciudat raspunsul celor de mai sus, am trimis un prieten la ei cu un A4 b7 si a plecat super multumit (la midocar ii schimbasera o gramada de tampenii inutil si tot nu rezolvasera problema).
Am fost si eu la o verificare pentru Fordul din semnatura, la sfatul unui prieten care a reparat toate injectoarele la ei, super multumit si el. Cand am fost eu, spuneau ca ma pot ajuta doar cu injectoarele, ca nu mai repara pompa de injectie pentru ca "nu iese mereu ce trebuie". Noroc ca a iesit verificarea ok si n-au fost probleme ![]() Mai incearca ENDOR Diesel, tot in Buzau, daca vrei sa reconditionezi pompa de inalte, insa am impresia ca te pun sa vii cu ea demontata, mie nu mi se pare afacere asa.. |
--------------------
BMW
Seria 5 F10
2012 Kawasaki Z750 2009
Renault Megane 2 2008 Authentique 1.6 16v |
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#145
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Schimbat doua injectoare... Au disparut zgomotele suspecte. Motorul acum toarce rotund si nu pare sa bata ceva. Inca nu dau un verdict, dar se pare ca se poate.
|
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
sobolan |
![]()
Post
#146
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
QUOTE(einstein1984 @ 27 Oct 2017, 17:07) De ala ambalat pe ulei o sa loveasca pistonul supapele care NU se mai inchid, rupe un taler de supapa si-l in chiulasa pana ramane imprimat. citesc da' nu-mi vine sa cred..... ![]() ![]() ![]() Logan-urile dci pana in 2009 is cam praf pe injectie/pompa,au delphi..... |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#147
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Delphi e bun, dar in tari civilizate cu motorina in regula.
Ce vrea einstein sa zica e o chestie fizica. Ducati au rezolvat asta cu sistemul desmodromic, unde supapa este impinsa dar si trasa inapoi. La sistemul normal, daca arcul e slab, supapa nu mai revine in timp util din cauza inertiei. Dar si 7000 rpm nu e o turatie la care sa se intample asa ceva, fie el si diesel. Cat a mers pe autoaprindere nu avea cine stie ce turatie, pentru ca nu avea amestec suficient pentru a avea putere. Am plecat de pe loc cu el si a murit, mai usor decat ar fi facut-o la ralanti. Se pare ca si-a revenit masina, trage frumusel... i-am dat o gusa pe Petricani. M-a si certat un pustulache. M-a intrebat de boli psihice si m-a anuntat ca m-a filmat. (macar dracu sa am si eu o proba ca se pot lua curbele alea cu 120, ca nu ma crede nimeni ![]() This post has been edited by vis-a-vis: 23 Nov 2017, 17:52 |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
BLUE R 19 |
![]()
Post
#148
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.244 Joined: 12 August 10 From: Pitesti ![]() |
QUOTE(einstein1984 @ 27 Oct 2017, 17:07) Ce spui tu straine? De ala ambalat pe ulei o sa loveasca pistonul supapele care NU se mai inchid, rupe un taler de supapa si-l in chiulasa pana ramane imprimat. Asta daca nu se gripeaza vreun cuzinet ca in poze, dar segmentii nu sunt aia care se distrug, nu are atata ulei in baie sa mearga pana se duc aia si se strica altele inainte. De la fenomenul asta, turatie ridicata nu mai etanseaza bine supapele in respectivul regim ridicat, dar nu raman in urma ca sa fie batute la curic de catre pistone, ci se plafoneaza puterea. Pistonul ala s-a spart de la surplusul de motorina autoaprinsa si/sau sos hidraulic, tot de la surplus. Se putea rupe si arborele de la asa ceva, mai ales in sarcina. This post has been edited by BLUE R 19: 23 Nov 2017, 19:11 |
--------------------
Dacia
1310
/1900
|
|
argon |
![]()
Post
#149
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
sobolan |
![]()
Post
#150
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
QUOTE(vis-a-vis @ 23 Nov 2017, 18:51) Delphi e bun, dar in tari civilizate cu motorina in regula. Ce vrea einstein sa zica e o chestie fizica. Ducati au rezolvat asta cu sistemul desmodromic, unde supapa este impinsa dar si trasa inapoi. La sistemul normal, daca arcul e slab, supapa nu mai revine in timp util din cauza inertiei. Dar si 7000 rpm nu e o turatie la care sa se intample asa ceva, fie el si diesel. acum am inteles.....revenind....am un amic care dezmembreaza masini si azi am avut curiozitatea sa apas pe arcurile supapelor la o chiuloasa de logan DCI ,nu am putut sa le deplasez ...la dacia 1310 le apasam greu cu mana libera,deci is mai moi arcurile de dacie,tot la dacie la 5000 rpm nu "pluteau"/adica sa n-apuce sa revina supapele,cu dracu la logan DCI sa se intample asta la 7000 ? n-are cum.....poate pe la 15000rpm,turatie la care n-ajunge un logan dci....si daca s-ar intampla asta la 7000rpm sa gandim logic iar ca supapele vor fi atinse de piston dar nefiind atacate direct de axa vor fi impinse la loc si nu lovite in plin deci iar nu e grav,oricum un motor care ajunge la stadiul asta de turatii si pateste fenomenul asta se plafoneaza cumva,pierde randament.....discutie inutila.... Sistemele de injectie delphi de la logan si de la ford(16dci) is de kkt oriunde in lume,motorina buna le prelungeste boala,doar atat.....problema vine de la pompa,acolo ori e un defect de fabricatie ori e un viciu de turnare a carcasei ceva......habar n-am,am avut un dci e3 si cat a mers ok a fost o masina buna,cand a inceput nazurile am inlocuit 3 injectoare si-am dat-o.....unii taximetristi umbla cu magneti in rezervor,o fi si asta o solutie,e prea posibil......daca un injector pisha in loc sa pulverizeze si mergi asa mult timp ai sa ajungi cu pistonul corespunzator lui topit,daca turbina o ia pe ulei si se tureaza o bagi naibii in a5a si-o proptesti intr-o bordura ceva,daca o lasi asa mai mult de 5-6 secunde e cam adio motor..... Un test de retur la injectoare il poti faci si acasa iar asta iti da cam tot ce trebuie ca sa-ti faci o idee....4 bidonase si dai furtunele de retur in bidoane,e usor..... This post has been edited by sobolan: 24 Nov 2017, 18:16 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 06:03 |