DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Zgomot motor

calinguia
post 26 Nov 2015, 15:33
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 26 November 15




Salut ! O problema am și eu cu motorul (cred).Mergeam dintr-o seara cu mașina (Dacia 1310 din '91) prin oraș și văd ca dintr-o dată când scoteam din viteză , dădea să moară și murea motorul.Am oprit și m-am uitat la platini (am mai avut probleme cu ele) și după cum mă asteptam erau pușcate, le-am curățat și am pornit motorul. Accelerând de 2-3 ori observ ca pușcă pe tobă .M-am speriat puțin dar am hotărât să o duc acasă . Pe drum mergând...făcea la fel...murea motorul când luam piciorul de pe accelerație. Și trebuia să îl pornesc și să merg mai departe deoarece eram departe de casă. Îl pornesc și îl ambalez de câteva ori și aud o bătaie ,ceva ca un troncănit puternic,dar ce e ciudat e ca trăncăneala se aude abia de la 2000 de ture în sus.Presiune la ulei am... Va rog frumos să mă ajutați cu un sfat că nu știu ce să fac.


--------------------
Dacia 1310 TLX - HD 03 GXR 1991/berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvan32
post 27 Nov 2015, 07:34
Post #2


superdaciuta


Group: Members
Posts: 842
Joined: 12 January 08
From: Ploiesti




avansul este reglat bine?


--------------------
DACIA 1310 - 6-PH-7008 1990 TX BERLINA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dstdan
post 27 Nov 2015, 10:27
Post #3


Damian Stefan Tolbariu-Dan dst Team


Group: Members
Posts: 343
Joined: 6 November 13
From: Mures autoservice Team DST Dan




1. Platinile se ,,impusca,, cand condensatorul delco e strapuns/defect, si nu au curent de ajuns de la bobina(verifica-masoara bobina de inductie min. 3kohmi in principal, schimb-o deca e cazul , deasemeni pune platini noi, masoara fisele de la bujii si principala, intre 3-5 kohmi-pune siliconice de Beru)
2. Vezi pe linia sistemului de alimentare cu benzina, sa nu fie returul infundat (sufla cu pompa de aer pe teava de retur ce duce in rezervor), sau sa nu ai vreun gunoi (curata jigleorul de aer, sita de la intrarea in carburator, sita pompa benzina, curata carburatorul la interior)
3 ,,Pusca ,, pe toba datorita amestecului prea bogat in benzina (vezi nivelul la carburator)-sau ai dat de multe ori sa o pornesti cu ,,sprituri,,.

Trancanitul, cine stie, era in viteza, in mers ? era la relanti? vezi dupa ce executi cele de mai sus care e problema. dry.gif


--------------------
Dacia,Renault,VW - 1310, Megan, Tiguan - TAM 1997, 2003, 2008
Mintile luminate discuta idei, mintile mediocre discuta evenimente, mintile reduse discuta oameni!
D.S.T.DAN Team
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th September 2025 - 17:23
Forum Renault