nu porneste cand este rece afara
![]() ![]() ![]() |
nu porneste cand este rece afara
martinas virgil |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 26 January 16 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
dacia 1310 breck
99 1,4 brek
- bc-03 bcp
|
|||
bygy007 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
pai acolo e problema nu trebuie sa iasa deloc , nu vine benzina , incearca sa pui cu un dop de sticla de plastic benzina in carburator , in mod normal ar trebui sa porneasca daca aprinderea este buna
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
razvan1985 |
![]()
Post
#3
|
![]() membru...unic Group: Members Posts: 2.046 Joined: 18 May 11 From: bucuresti ![]() |
Pune poza cu pompa ta,si vei primi raspunsul. ;-)
|
--------------------
Dacia/Delta
1410/1310/L/MLS
1996/1988
- B 91 RZN/B 191 RZN decat una proasta,mai bine mai multe bune...(masina)
|
|
dstdan |
![]()
Post
#4
|
![]() Damian Stefan Tolbariu-Dan dst Team Group: Members Posts: 343 Joined: 6 November 13 From: Mures autoservice Team DST Dan ![]() |
Poti alimenta carburatorul prin ,,cadere,, (pui benzina ,,proaspata,, intr-o sticla de plastic mai mica, ce are dopul gaurit si in care ai bagat un furtun mai moale prin el-cat de cat etans- celalalt capat al furtunului il bagi in stutul de intrarea carburator, intorci sticla , ii dai o mica gaura in fund, pentru a intra aerul). Si asa pornesti, daca o ia inseamna ca problema o ai la pompa alim. carburant, ori o repari ori o schimbi, daca zici ca defectul e aici.
Aceasta ,,tehnica,, se poate face si cand esti in CO , etc. distanta mare de casa si sa poti ajunge la o destinatie dorita, ulterior reparatia. ![]() |
--------------------
Dacia,Renault,VW -
1310, Megan, Tiguan
1997, 2003, 2008
- TAM Mintile luminate discuta idei, mintile mediocre discuta evenimente, mintile reduse discuta oameni!
D.S.T.DAN Team |
|
maho |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Ideea (si metoda) n-ar fi rea, dar cum rezolvi cu etanseitatea intre dop si furtun, si unde pui bidonul, ca sa fie mai sus de carburator ? Asta presupunand ca ai deja dopul gaurit cat sa intre furtunul.
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
martinas virgil |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 26 January 16 ![]() |
salut baieti ! deci va multumesc ca incercati sa ma ajutati . sa va povestesc ce i-am facut ulterior adica azi ,am cumparat garnitura de carburator ,membrana pompa de benzina cu tija ,sita , membrana pompa sprit ,si le-am schimbat pe toate ,la pompa de sprit nu am intamppinat probleme dar la pompa de benzina da .Am reusit sa desfac doar jumatatea de su ,findca pt partea de pe blocul motor imi trebuie o cheie de 12 tubulara ,rezolv dupa ,si am schimbat sita ,suflat si curatat partea superioara a pompei cu tot cu supapele acelea mici fara sa le pot scoate ,si cand am montato inapoi ,am montat-o in felul urmator arc ,membrana cu saiba ,garnitura,un distantier ,garnitura saiba si piulita ,si tot asamblul rotit la 90 de grade ca sa agate jos in locas.Dupa care am pus capacul strans cele 6 suruburi si sita si arcul cupola si surubul strans bine ,intrebarea mea este daca la cupola este bine sa ii fac o garnitura sa etanseze bine ,si daca asa este corect montajul ? rtog cine stie sa imi spuna ,multumesc
26 Jan 2016, 20:41: am sa incerc si cu bidonul sa vad daca porneste ,acum cand dau la cama am benzina in filtru ,bujiile sunt reglate la 0,6 iar platina la 0,4 cu lera iar cuiul pontou la 7 mm cu o tigara iar benzina in carburator este pana la jumatea partii inclinate , cand dau acceleratie imi baga benzina sprit in carburator ,problema e de ce nu porneste ! sa fie ceva pe partea aprinderi ? platina buna bujii arse su curatate si masurate ,baterie luata de pe redresor 12,8 avea in ea inainte sa o pornesc ,am suflat cu pompa si returul sa vad daca e infundat dar se aude in rezervor borboroseala ,nu stiu de unde poate fi problema ! rog ajutor ![]() 26 Jan 2016, 20:44: asta este pompa de benzina cu cama 26 Jan 2016, 21:04: asa functiona in vara ,de cand a stat pe tusa 3 luni si a venit iarna ,nu mai merge 26 Jan 2016, 21:05: asa functiona in vara ,de cand a stat pe tusa 3 luni si a venit iarna ,nu mai merge 26 Jan 2016, 21:20: cum aflu daca imi este buna aprinderea ,pozitia delcoului si daca imi da scanteie in bujie ? si daca este inecata cumva cu benzina ce ar trebui sa ii fac? This post has been edited by martinas virgil: 26 Jan 2016, 21:20 Attached thumbnail(s) IMG_20150312_200610.jpg ( Size: 710.6k ) Number of downloads: 86 |
--------------------
dacia
dacia 1310 breck
99 1,4 brek
- bc-03 bcp
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
daca vrei sa vezi daca pompa este buna iei o sticla si scoti furunul de la carburator , dai la cama , daca iese benzina in sticla e ok , daca nu incerci sa faci pompa sa mearga , daca trage aer , atunci trebuie sa gasesti pe inde trage , incepind de la rezervor ai doua coturi furtune de la rezervor la conducte , apoi in fata racordul de la conducta la pompa , si pompa
pentru aprindere gasesti aici |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
martinas virgil |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 26 January 16 ![]() |
mersi ! am tinut furtunul care intra in carburator ,l,am tinut deasupre carburatorului sa vad daca baga benzina si dadeam la cama si imi curgea dar nu jet ci asa bolborosind mai mult ,
27 Jan 2016, 15:28: astazi am pus pe direct sa curga in carburator si toata benzina din bidon s-a scurs ,ma uitam pe deasupra pe unde e racordul de la filtrul de aer si imi taraia pe mijlocul lui .si nu taraia pe la ciocul de papagal,sa fie ceva defect sau nu imi inchide bine cuiul pontou ? eu cred ca trebuia sa inchida si nu ar fi curs pe acolo .cuiul pontou e reglat cu tigarala 7mm . cred ca de asta nici nu porneste ,sa nu fie inecata cu prea multa benzina si apropo unde se scurge benzina acolo? This post has been edited by martinas virgil: 27 Jan 2016, 15:28 Attached thumbnail(s) 12650695_913785805384511_1857448129_n.jpg ( Size: 71.33k ) Number of downloads: 62 |
--------------------
dacia
dacia 1310 breck
99 1,4 brek
- bc-03 bcp
|
|
dstdan |
![]()
Post
#9
|
![]() Damian Stefan Tolbariu-Dan dst Team Group: Members Posts: 343 Joined: 6 November 13 From: Mures autoservice Team DST Dan ![]() |
tot ceva de pe la carburator ai, ia-l de la capat cu curatatul, suflatul cu aer, schimba garniturile, cuiul ponto, etc, apoi vezi daca ai scanteie la fisa centrala, apoi la fisele bujii, apoi scoate bujiile caci iti sunt ude, usuca-le sau schimba-le cu altele bune
In principiu vezi sa ai benzina si apoi scanteie, si sa fie pusa la punct distributia. This post has been edited by dstdan: 27 Jan 2016, 20:30 |
--------------------
Dacia,Renault,VW -
1310, Megan, Tiguan
1997, 2003, 2008
- TAM Mintile luminate discuta idei, mintile mediocre discuta evenimente, mintile reduse discuta oameni!
D.S.T.DAN Team |
|
martinas virgil |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 26 January 16 ![]() |
o sa fac astea si o sa revin ,mersi baieti ! cum verific daca am scanteie la fise ?
|
--------------------
dacia
dacia 1310 breck
99 1,4 brek
- bc-03 bcp
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 05:57 |