NEWA- prototip sport CN, NEWA PN - 001A - prototip sport grupa CN
NEWA- prototip sport CN, NEWA PN - 001A - prototip sport grupa CN
AmunDei |
20 Jan 2016, 21:27
Post
#31
|
||
Fără turbo viața e pustiu... Group: Members Posts: 1.985 Joined: 8 June 07 From: Cucuveieni Deal |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
1.0 TCe GPL 2020 Daewoo Matiz 0.8 Turbo - 140 HP
|
|||
Nelutzu_ |
20 Jan 2016, 22:27
Post
#32
|
Membru autentic Group: Members Posts: 283 Joined: 28 May 09 From: Resita |
QUOTE(kum @ 20 Jan 2016, 20:32) Ai gasit undeva turnare sub presiune pentru roti? Ca daca e turnare din asta normala, mai bine ia-ti SH. Iar la turnarea sub presiune nu vreau sa stiu cat costa matritele. Doar daca exista deja si doar le folosesti, altfel... Oricum, ca sfat: mai bine ia-le sehash. da am gasit, de fapt au gasit altii inaintea mea prin anii 80, mai toate turnatoriile di tara au asa ceva si asta nu de azi ci de foarte mult timp, evident ca nu vin turnate flansele centrale asa cum fac mestesugari ceaunurile de fiert mamaliga,.... matritele pt miezul central exista de mult, chiar am facut cateva zeci de jante, dupa turnare se controleaza fiecare de catre laboratoarele turnatoriilor, iar cercurile exterioare vin fabricate din tabla de aluminiu (nu de la DD Man) importata din CEHIA, tabla folosita in industria aeronautica...cam scumpa dar asta e... dupa care vin roluite pe niste matrite pana ajund in forma dorita... QUOTE(dr_mKe @ 20 Jan 2016, 20:42) Nu se pot mașina direct după forjare ? Io știam că-i mai bun procedeul Cum fras' să mergi cu roți turnate la curse ! Nu-s suficient de rezistente în caz că dă cu ea-n șanț ba normal ca se finiseaza dupa turnare, foarte putin dar se face, nu ma intreba cum ca asta nu stiu, nu le torn eu ci le face Paul la Cluj, tot ce pot e sa va arat poze cu ceva detalii din timpul constructiei unei jante, prima imagine... doua flanse centrale(model Renault 12, /Dacia) chiar scoase din cuptor si din matrite, una inca e incandescenta se vede imagine 2 - 3 - 4 discurile exterioare dupa roluire pe matrite imagine 5 - 6 JANTA MODULARA Attached thumbnail(s) received_916016738449112_.jpg ( Size: 57.64k ) Number of downloads: 465 10155665_849392688444851_9112429293858211368_nAAA.jpg ( Size: 66.93k ) Number of downloads: 478 10457204_849392561778197_9206365724706398107_nAAA.jpg ( Size: 75k ) Number of downloads: 471 10762_849392678444852_3511889014823481775_n.jpg ( Size: 99.86k ) Number of downloads: 469 37976939_8_644x461_jante_modulare_13_.jpg ( Size: 60.9k ) Number of downloads: 471 37976939_6_644x461_jante_modulare_13_.jpg ( Size: 59.78k ) Number of downloads: 122 |
--------------------
....
E34
92
- BVV #nelutzu #resita #alexandru #cluj #paul #clujgarage #concept #23garage #prototipsport
|
|
centurion |
20 Jan 2016, 23:33
Post
#33
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.043 Joined: 8 September 12 |
QUOTE(Nelutzu_ @ 20 Jan 2016, 00:17) cu aceste 2 desene am inceput anul trecut, am luat aparatul foto, ruleta, colile de hartie si ori de cate ori eram in parc service pe langa masina la care ii faceam asistenta tehnica la curse imi luam notite, masuri, fotografiam, puneam intrebari la diversi constructori pana am inteles cum trebuie construita o astfel de masinarie Felicitari pentru faptul ca iti poti transpune in practica pasiunea pe care o ai si pentru felul in care ai stiut 'sa furi' meserie (spun asta in cel mai pozitiv mod posibil (daca pot sa ma exprim asa)). QUOTE(Nelutzu_ @ 20 Jan 2016, 01:56) Cum faci cu calibrarea si cu punerea la punct a acestui motor? Faci asta pe masina, dupa ce este finalizata? Daca da, cine si in ce conditii o face? QUOTE(Nelutzu_ @ 20 Jan 2016, 00:17) Din pacate, va trebui sa fac si o observatie: vezi ca ai un 'i' in plus la va trebuii. |
--------------------
-
-
-
|
|
Nelutzu_ |
20 Jan 2016, 23:36
Post
#34
|
Membru autentic Group: Members Posts: 283 Joined: 28 May 09 From: Resita |
QUOTE(vis-a-vis @ 20 Jan 2016, 20:51) QUOTE(dr_mKe @ 20 Jan 2016, 20:53) NU MAI PUN FRANE QUOTE(AmunDei @ 20 Jan 2016, 21:27) ... se fac inca din ani '80, sa revenim la caroserie si sasiu... imagini din prima zi la Cluj in data de 02.01.2016, planul de bataie <span class='edit'>21 Jan 2016, 09:06:</span> QUOTE(centurion @ 20 Jan 2016, 23:33) Felicitari pentru faptul ca iti poti transpune in practica pasiunea Cum faci cu calibrarea si cu punerea la punct a acestui motor? Din pacate, va trebui sa fac si o observatie: vezi ca ai un 'i' in plus la va trebuii. te salut @centurion, multumesc, la intrebarea despre motor o sa iti raspund mai tarziu, chiar nu sunt specialist in mecanica, incerc sa fac ce am invatat in Italia si la Resita, adica, problemele care ma depasesc tehnic le rezolv cu ajutorul specialistilor in domeniu, a prietenilor care m-au ajutat de fiecare data, motorul practic este revizuit si pus la punct tehnic, iar interioarele nu vor fi modificate deoarece grupa CN corespunde grupei N la turisme, adica nu poti aduce modificari la interele motorului, trebuie sa ramana de serie, standard cum a iesit din fabrica, modificarile admise sunt la exterior pt volanta (in cazul nostru - confentinata noua, usurata, cu 2 discuri duble 152mm sinterizate) evacuari si admisie, cu banala injectie de NOVA sau Solenza de serie, ori Mikuni sau Dellorto 40, cutia de viteze este la libera alegere dar sa nu aibe mai mult de 6 viteze si sa aibe si marsarier, iar la materialele sasiului nu ai voie sa folosesti pt constructie la grupa CN materiale moderne gen, oteluri speciale, fibra de carbon si titan, in rest se pot folosi conform pecificatiilor FIA orice materiale... ....imi pare rau de acel "i" o sa fiu mai atent, si cred cu siguranta ca nu e singura greseala a mea din pacate... in imagine > motorul, este cu carter sec pt o pozitionare cat mai joasa... cutia va fi ori una de Dacia intoarsa la 180* ori una de VW Kafer dar cu alte interioare in ea, practic cea de VW va deveni un Hewland dar o astfel de cutie costa cat tot bugetul meu pt a face masina intreaga, cea mai ieftina ar fi cea de Dacia.... This post has been edited by Nelutzu_: 21 Jan 2016, 09:08 Attached thumbnail(s) IMG_20160102_155122.jpg ( Size: 617.9k ) Number of downloads: 144 IMG_20160102_155130.jpg ( Size: 611.72k ) Number of downloads: 126 IMG_20160102_155230.jpg ( Size: 551.79k ) Number of downloads: 107 IMG_20160102_173856.jpg ( Size: 741.16k ) Number of downloads: 110 IMG_20160102_155145.jpg ( Size: 617.74k ) Number of downloads: 117 IMG_20160102_155137.jpg ( Size: 623.9k ) Number of downloads: 112 5634_1736291013268269_829993809495122427_n.jpg ( Size: 54.87k ) Number of downloads: 122 12418036_1736291016601602_3892973875006610446_n.jpg ( Size: 70.33k ) Number of downloads: 123 |
--------------------
....
E34
92
- BVV #nelutzu #resita #alexandru #cluj #paul #clujgarage #concept #23garage #prototipsport
|
|
4x4 |
21 Jan 2016, 14:17
Post
#35
|
Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 |
Ai facut niste analize pentru cadru si suspensie?
Inteleg ca mai mult reproduci deja un design dovedit, dar e bine de stiut ce poate masina. Vezi ca acuma este mult mai usor sa iti stabilesti distributia de mase si sa verifici cum se potriveste totul, inclusiv pilotul, folosind proiectarea pe calculator. Este un modul in Catia in sectiunea de Ergonomics, unde poti sa iti faci un manechin de probe. posture.png ( Size: 368.52k ) Number of downloads: 155 Pentru modelarea dinamica a masinii poti incerca OptimumG, ADAMS, SusProg3D sau ceva foarte simplu gen asta. This post has been edited by 4x4: 21 Jan 2016, 14:18 |
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
Nelutzu_ |
21 Jan 2016, 16:55
Post
#36
|
Membru autentic Group: Members Posts: 283 Joined: 28 May 09 From: Resita |
QUOTE(4x4 @ 21 Jan 2016, 14:17) Ai facut niste analize pentru cadru si suspensie? Inteleg ca mai mult reproduci deja un design dovedit, dar e bine de stiut ce poate masina. -nu e nevoie sa fac eu analiza pt aceasta masina, ar fi de prisos, sau doar daca as vrea sa concep alta cu particularitati diferite de aceasta. ai sa intelegi de ce zic ca nu e necesar din raspunsul meu la cea de a doua intrebare a ta si ma bucur ca ai intrebat... -da, eu reproduc o masina care deja are istorie lunga si teste cat cuprinde, de asta am spus mai devreme ca e inutil o analiza, care sa imi consume timp si bani, reproduc pana la mici detalii o masina GiPi Opera , construita si realizata in anul 1982 de catre 2 mecanici Grassi (nascut 1924) si Parisotto (nascut 1928) din zona Milano, ei intre ani '70 si '80+ faceau revizii la un club britanic pt niste masini de circuit prototip sport si formule, acest GiPi la randul lui a fost fabricat avand la baza o masina LOLA T 292, cei 2 mecanici au hotarat sa realizeze o masina proprie dupa modelul unei masini la care ei faceau revizie de atata timp si au ales modelul LOLA dar au furat si ceva de la modelele Ferrari. in imagine Lola T292 Datei:LolaT292_Hockenheim2010.jpeg asa sa nascut marca GiPi continuind cu 11 masini fabricate in total din care astazi mai exista doar 3... Ai aici Link cu modelele GiPi http://www.dlg.speedfreaks.org/archive/cars/gipi/gipi.php deci da, reproduc, construiesc ceva dupa niste planuri si documentatii ce le-am primit din Italia, dupa masuratorile mele facute pe masina cu care am participat in Italia si dupa cunostintele mele acumulate in timp, e clar ca nu inventez eu roata acum dar incerc sa fac ceva ce ma impresionat in simplitate si fiabilitate imagini - stadiu lucrari sasiu> kd0gfl.jpg 2mxiepv.jpg 22 Jan 2016, 16:42: imagini - stadiu lucrari sasiu> b718c1.jpg This post has been edited by Nelutzu_: 22 Jan 2016, 16:42 Attached thumbnail(s) 12490001_1037607676312865_200062487_o.jpg ( Size: 317.73k ) Number of downloads: 143 12490058_1037607566312876_908118162_o.jpg ( Size: 339.16k ) Number of downloads: 114 12494569_1037607692979530_484061190_o.jpg ( Size: 281.39k ) Number of downloads: 113 12510030_1037607642979535_541426248_o.jpg ( Size: 361.43k ) Number of downloads: 110 12516945_1037607716312861_721250678_o.jpg ( Size: 351.97k ) Number of downloads: 120 |
--------------------
....
E34
92
- BVV #nelutzu #resita #alexandru #cluj #paul #clujgarage #concept #23garage #prototipsport
|
|
b76bgaarh |
22 Jan 2016, 16:58
Post
#37
|
Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti |
neam de-al lui argon.
|
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
skija |
22 Jan 2016, 18:14
Post
#38
|
proud not to be american Group: Members Posts: 513 Joined: 5 January 05 From: Bucharest/Buzau |
i-aute mah.. si io mi-am luat Passat... pfff
|
--------------------
LOGAN
MCV 1.5dci
2007
- BZ 80 SKJ decat o viata Cioran, mai bine o zi Van-Damme...
|
|
Nelutzu_ |
23 Jan 2016, 16:43
Post
#39
|
Membru autentic Group: Members Posts: 283 Joined: 28 May 09 From: Resita |
QUOTE(skija @ 22 Jan 2016, 18:14) da dar macar tu nu trebuie sa ti umbrela cand ploua ... am vazut Passatul tau, sa faci cat mai multi km fara probleme, aaaa!!! si imi place culoarea alba, e perfect QUOTE(MihaiD @ 20 Jan 2016, 11:27) Sunt curios ce geometrie de suspensie si ce tipuri de amortizoare o sa folosesti. Deci, ce marca de amortizoare folosesti si cum o sa arate suspensia? ai aici imagini cu geometria fata si tipul de suspensie, va fi identic... This post has been edited by Nelutzu_: 24 Jan 2016, 14:03 Attached thumbnail(s) Slalom_7_Tormanti_137.jpg ( Size: 103.47k ) Number of downloads: 103 6e12ff1d73.jpg ( Size: 94.46k ) Number of downloads: 101 1265224_10201159395138528_2117213576_o.jpg ( Size: 164.27k ) Number of downloads: 108 gipisospensioneyv7.jpg ( Size: 103.12k ) Number of downloads: 100 |
--------------------
....
E34
92
- BVV #nelutzu #resita #alexandru #cluj #paul #clujgarage #concept #23garage #prototipsport
|
|
Nelutzu_ |
25 Jan 2016, 00:43
Post
#40
|
Membru autentic Group: Members Posts: 283 Joined: 28 May 09 From: Resita |
|
--------------------
....
E34
92
- BVV #nelutzu #resita #alexandru #cluj #paul #clujgarage #concept #23garage #prototipsport
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 21st June 2024 - 15:25 |