DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> oprire in mers fara sa mai porneasca, se tureaza cateva secunde apoi se opreste

drtzic
post 26 Jan 2016, 09:23
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 26 January 16




salut de ceva timp mi se tot opreste motorul la solenza si trebuie sa astept cam 10 min ca sa o pot porni deoarece daca incerc sa dau la automat electromotorul invarte dar nu porneste si miroase tare a benzina
constatari
inainte de a se opri motorul se tureaza cateva secunde
daca incerc sa o accelerz in acel moment da in nas
electroventilatorul e pornit cu toate ca e frig rau afara -4 -5 grade
miroase tare a benzina
luminile functioneaza perfect nu se aprinde nici un martor in bord
popa schimbata corp clapeta inlocuit
dupa ce reusesc sa o pornesc si o turez putin merge brici pana ii vin iar pandaliile


--------------------
solenza berlina 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
psychoo
post 26 Jan 2016, 09:29
Post #2


Membru


Group: Members
Posts: 3.416
Joined: 23 August 07
From: Timisoara




S-a auzit ceva zornait pe la esapament de ceva vreme? La catalizator mai exact.
Suspectez ca ai evacuarea obturata de o bucata de ceramica in catalizator.
Incearca sa dai jos sonda lambda cand face figuri si vezi daca se rezolva.
Nu face treaba asta pe langa blocuri ca sa nu deranjezi cu zgomot de esapament fara tobe.
Bafta.


--------------------
Ford Focus Titanium, 2.0 TDCI, 2013
Legea lui Ohm: Esti Om cu mine, sunt Om cu tine!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
drtzic
post 26 Jan 2016, 21:14
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 26 January 16




da zornaie de ceva vreme am tot zis ca ma duc sa o fac si nu am ajuns


--------------------
solenza berlina 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
psychoo
post 27 Jan 2016, 08:02
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 3.416
Joined: 23 August 07
From: Timisoara




Solutia ar fi inlocuirea catalizatorului.
O solutie mai neortodoxa ar fi sa tai cu un flex catalizatorul, scoti toata ceramica, apoi il sudezi si pui inapoi.
Dezavantaje: ITP nu mai treci pe bune si la accelerari se aude dinspre pedalier un zgomot mai accentuat ca de esapament gaurit.
Eu am mers fara catalizator 1 sau 2 ani pana am gasit unul second ieftin si bun.
Recomand sa inlocuiesti catalizatorul daca gasesti.


--------------------
Ford Focus Titanium, 2.0 TDCI, 2013
Legea lui Ohm: Esti Om cu mine, sunt Om cu tine!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd May 2024 - 18:42
Forum Renault