Imbunatatire dezaburire geam si parbriz sofer
![]() ![]() ![]() |
Imbunatatire dezaburire geam si parbriz sofer
gcristi |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 21 September 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Super Nova
- b-01-xxx
|
|||
RIon |
![]()
Post
#2
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
E, nu tu ai inventat apa calda...au mai folosit si altii pe forum. Acum toate impuritatile si mizeriile din masina (praf) iti vor fi directionate catre tine/parbriz... Mai bine desfaceai bordul sa vezi daca nu cumva e infundat ceva in partea aia, si mie imi astupa filtrul ala de burete canalul de aerisire, acum e ok.
|
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
gcristi |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 21 September 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(RIon @ 22 Nov 2004, 11:19) E, nu tu ai inventat apa calda...au mai folosit si altii pe forum. Acum toate impuritatile si mizeriile din masina (praf) iti vor fi directionate catre tine/parbriz... Mai bine desfaceai bordul sa vezi daca nu cumva e infundat ceva in partea aia, si mie imi astupa filtrul ala de burete canalul de aerisire, acum e ok. Da asa e bordu nu la-m desfacut si nici na-m de gand ideea e ca aeroterma baga caldura si la sofer da nu la fel de puternic si dezaburirea dura vreo 15 minute la sofer , in schimb am desfacut in fata la calorifer de unde am scos vreo 3 pumni de frunze ma-m asigurat ca totu e etans si cam atat. Cat despre impuritati si praf , oricum nu am de gand sa tin ventilatoru decat pe timpu iernii , iar praful ala imi ajungea din plin in grila si fara ventilator . Mie unu mi se pare prea complicat sa dau bordu jos pentru atata lucru pana atunci sunt foarte multumit de treaba cu ventilatoru.. Si inca un lucru vad cu tu ai dacia nova asa ca nu cred ca situatiile pot fi comparate eu am o dacie din 85... This post has been edited by gcristi: 22 Nov 2004, 11:17 |
--------------------
Dacia
Super Nova
- b-01-xxx
|
|
matrafox |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 238 Joined: 2 May 05 ![]() |
nu am vrut sa incarc forumul si cu un alt topic deschis ptr problema mea si m-am gandit sa imi expun aici problema ,avand ceva legatura cu topicul.in dreptul soferului,parbrizul cred ca este patat cu o substanta grasa (silicon banuiesc) .asta se observa doar atunci cand afara incepe ploaia si geamurile se aburesc.vizibilitatea devine f mica din cauza acelei pete care pur si simplu ma face sa ma mut intre scaune ca sa mai pot vedea ceva .problema este numai in partea stanga.daca ati mai intalnit acesta problma v-as ruga sa-mi dati si mie un sftat despre ce ar trebuii sa fac sau daca este posibil sa fie altceva decat acea pata grasa ,ptr ca nu vreau sa cumpar alt parbriz ptr o pata .numai bine si multumesc anticipat
|
--------------------
dacia
1310 tlx
- CT-02-GVS
|
|
mihai1677 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.369 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Ori cureti cu alcool izopropilic geamul (se gasecte la benzinerie 2+2 aditv pt benzina contra apei) ori solutie de spalat gemuri in casa Clin.
|
--------------------
Renault 5 Campus,
Hyundai Sonata,
1988 / 2001
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#6
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Matrafox, spune drept: fumezi la volan! Se curata si cu spirt, dar iti muta nasul.
La problema de anul trecut a lui Gcristi: trebuie sa te joci la butonul ala de pe grilaj, care deschide/ inchide aerul (sunt 3 intre bord si parbriz). |
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
matrafox |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 238 Joined: 2 May 05 ![]() |
adevarul este ca se si fumeaza si tot fumul vine de cele mai multe ori exact in locul ala.am incercat cu fas-fas de casa dar nu se ia frate deloc si acum am vazut ca a aparut un strat asemanator si pe geamul soferului.deci trebuie o solutie tare care sa ia tot.multumesc oricum si mai astept indrumari din partea voastra.cineva mia zis ca poate fi ceva intre geamuri ,ptr ca asta duplex este facut din 2 normale si poate intre ele sa fi prins aer dar nu cred asta ptr ca nu se putea exact acolo sa prinda aer sau cine stie ce .deci ramane varianta curatatului cu o solutie klumea.
|
--------------------
dacia
1310 tlx
- CT-02-GVS
|
|
matrafox |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 238 Joined: 2 May 05 ![]() |
credeti ca acetona ar avea un efect asupra acelei pete de silicon ?sau va afecta vizibilitatea si mai mult .de fapt exista substante care sa afecteze sticla in afara de h2so4 ?
|
--------------------
dacia
1310 tlx
- CT-02-GVS
|
|
mst |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 24 August 05 ![]() |
Exact aceeai problema am avut-o eu la amandoua daciile mele si era de la siliconul cu care au dat pe bord la spalatorie ( la mine nu se fumeaza).
Prima solutie de moment e sa dai drumul la aeroterma la putere mare ca sa se usuce parbrizul. Eu abia dupa ce mi-a zis cineva am facut chestia asta. La masina mea am cumparat un spray special cu care dau cand se abureste. Cu toate astea nu sunt prea multumit, pentru ca trebuie sa dau la fiecare ploaie. In schimb la a lui taica-miu era asa de rau ca nu mai vedeai aproape nimic. Rezolvarea a fost c-a pus pe cineva sa ii spele cu nu stiu ce solutie (soda ......) si nu a mai avut problema o perioada. |
--------------------
Dacia
1310
- cs34mst
|
|
matrafox |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 238 Joined: 2 May 05 ![]() |
te rog mult de tot sa te interesezi ce solutie a folosit ptr ca abia mai pot vedea ceva ,tre sa stau intre scaune sau mai rau pe sub volan.mersi oricum
|
--------------------
dacia
1310 tlx
- CT-02-GVS
|
|
Dreamer |
![]()
Post
#11
|
![]() Un visator hoinar ... Group: Members Posts: 1.750 Joined: 23 September 05 From: Brasov ![]() |
s-ar putea sa fie solutie de soda caustica ... care cam arde ... inclusiv mainele tale daca nu ai manusi ... eu mai recomand ceva ... daca am ceva de curatat folosesc motorina ... dar inca nu am dar cu motorina pe geam ... daca esti sigur ca e silicon foloseste bezina si freaca temeinic la geam ... nu ramai cu nici o pata de la benzina pe geam si dispare si siliconul ... garantat
|
--------------------
Ex Renault
Megane 1, 2 si 4
2002 diesel, 2004 si 2017 benzina Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
|
|
adrianne |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 518 Joined: 9 September 05 From: Bucuresti ![]() |
dar intrebarea e - de ce aburesc toate geamurile? eu pate sunt mai norocos cu rabla mea ca are bord de CN, si mai ajuta putin, dar ceilalti? sa nu mai vb ca vine si iarna...
|
--------------------
Dacia
1310 L
1996
- B44UCJ parerea unui amator...
|
|
matrafox |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 238 Joined: 2 May 05 ![]() |
parerea mea ,geamurile se aburesc in primul rand diferetei de temp dintre interior si exterior ,geamul fiind un "intermediar" si in al doilea rand neuniformitatii si instabilitatii temperaturii interioare a habitaclului.degeaba dai tu drumul la caldura daca in 5 min deschizi geamul si astfel patrunde aerul rece de afara .masinile cu clima sunt ferite de aceasta problema dar cat costa o masina cu clima (a nu se intelege aer conditionat care este cu totul altceva) si cat costa berlineza noastra?diferentele sunt mari atat la dotari cat si la pret pe langa multe altele
|
--------------------
dacia
1310 tlx
- CT-02-GVS
|
|
roberth |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru tamponat Group: Members Posts: 60 Joined: 1 March 04 From: spatele tau ![]() |
QUOTE(gcristi @ 22 Nov 2004, 11:53) Deoarece la mine cel putin dezaburirea isi facea treaba mai mult in partea din dreapta a parbrizului , am gasit o solutie destul de buna zic io ca sa dezaburesc partea dinspre sofer si geamul de la sofer si anume am montat un ventilator de sursa de PC din acela mare pe grila de pe bord pe unde vine caldura, tot ce trebuie sunt 2 suruburi lungi care sa intre in acel grilaj de plastic de la bord . Ca dezaburirea sa mearga si mai bine am pus in stanga si in dreapta ventilatorului 2 aripioare de carton pana la grila in asa fel incat ventilatorul sa traga aer doar din acea grila. Ei bine pot sa va spun ca in 3-4 minute maxim parbrizul si geamul de la sofer se dezaburesc miraculos. Cel putin eu cu aeroterma mea nu reuseam performanta asta decat in partea din dreapta a parbrizului. Ca timpu de dezaburire sa fie mai scurt este bine sa folositi si aeroterma . Ce mai e de spus este faptul ca ventilatorul la-m alimentat dupa contact deoarece acolo mai aveam loc desi as fi preferat sa il montez si inainte de contact sa imi dezabureasca si daca stau in masina cu motorul oprit. Si nu in ultimul rand este bine sa ii puneti un intrerupator. Sper sa fi fost cat de cat coerent si sa ajute pe cineva postul meu . ![]() Salut, eu unul nu inteleg unde ai pus ventilatorul... ? Poti sa imi dai mai multe detalii? Multumesc. |
--------------------
Dacia
Nova T
1998
- B 66 COJ “Ca să înțelegi că ești prost, trebuie totuși să-ți meargă mintea. ”
(Georges Brassens) |
|
mst |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 24 August 05 ![]() |
Pt matrafox:Solutia pe care a folosit-o a fost lesie.
Siliconul dat pe bord face mari probleme, se face un strat de grasime pe care nu o poti sterge nicicum. Singura solutie e spalarea temeinica a geamului. Oricum se abureste dar macar poti sterge cat se vezi. Dupa mult timp mi-a zis si mie cineva cum sa nu mi se mai abureasca: aer cu aeroterma la viteza mare ca sa se usuce parbrizul, pe urma la treapta 1(si bineinteles aer de afara) si nu se mai abureste decat la intersectii unde maresti iar treapta aerotermei pana pleci. Mai raman geamurile laterale. |
--------------------
Dacia
1310
- cs34mst
|
|
johnox |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru Group: Members Posts: 122 Joined: 9 November 05 From: Craiova ![]() |
qcristi...dupa cum mai intreba si roberth...nu prea se intelege modul in care ai montat ventilatorul minune.
Eu unul mi-am montat 4 ventilatoare de PC de sursa in fata caloriferului. di dupa o zi de munca nu am realizat mare lucru, decat un pic de zgomot in plus... |
--------------------
SEAT
Cordoba 1,6SXE
1997
- DJ-77-NOX Sad But True
|
|
Dreamer |
![]()
Post
#17
|
![]() Un visator hoinar ... Group: Members Posts: 1.750 Joined: 23 September 05 From: Brasov ![]() |
QUOTE(johnox @ 13 Dec 2005, 22:35) qcristi...dupa cum mai intreba si roberth...nu prea se intelege modul in care ai montat ventilatorul minune. Eu unul mi-am montat 4 ventilatoare de PC de sursa in fata caloriferului. di dupa o zi de munca nu am realizat mare lucru, decat un pic de zgomot in plus... joxnox cauta aici pentru o solutie mai buna decat ventilatoarele de PC http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...entry17059928 |
--------------------
Ex Renault
Megane 1, 2 si 4
2002 diesel, 2004 si 2017 benzina Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
|
|
johnox |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru Group: Members Posts: 122 Joined: 9 November 05 From: Craiova ![]() |
![]() |
--------------------
SEAT
Cordoba 1,6SXE
1997
- DJ-77-NOX Sad But True
|
|
johnox |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru Group: Members Posts: 122 Joined: 9 November 05 From: Craiova ![]() |
Merci Dreamer, e o idee, dar la mine mai intervine o problema: Am plamanul de GPL chiar acolo unde ar trebui pusa aeroterma aia.
tre sa gasesc altceva...poate alta masina.. ![]() |
--------------------
SEAT
Cordoba 1,6SXE
1997
- DJ-77-NOX Sad But True
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 7th May 2025 - 18:00 |