Rechemare Logan in service!, Problema SCAUN SOFER
![]() ![]() ![]() |
Rechemare Logan in service!, Problema SCAUN SOFER
GicaPopescu |
![]()
Post
#31
|
||
Membru Group: Members Posts: 116 Joined: 18 October 05 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
2006 Ambition 1,6MPI
- DJ-XX-XXX
|
|||
vladiopa |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 89 Joined: 31 August 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(pedrovl @ 17 Nov 2005, 10:43) Inca nu mi-am luat Logan da rapreciez extrem de pozitiv atitudinea uzinei ceea ce inseamna ca sunt foarte seriosi. Pacat ca sunt unii care vad ceva rau in treaba asta. Probabil ca anumite cazuri de exfoliere vopsea sau patrundere apa in interior sunt izolate si nu apartin in totalitate uzinei iar daca totusi apartin si sunt in numar mic (dupa cum am citit pe forum sunt putini care au aceste probleme ) acestea fac obiectul garantiei si nu trebuie sa te cheme uzina pentru un caz rezolvabil la garantii. Asa suntem noi romanii....ii laudam pe nemti care au chemat sute de mii de masini ca lumea pentru probleme mult mai grave si nimeni nu a comentat, nemtii cumparand in continuare Audi si WV sau Mercedes iar noi ne legam ca boala de omul sanatos pentru ca Dacia a descoperit o problema si doreste sa o rezolve civilizat.Dati-i inainte cu criticile ca o sa tot intram in UE.... La un moment dat am mai postat un comentariu la rubrica "rugina logan" in care spuneam ca "zero defecte" este pana la urma un ideal, si conform definitiei cuvantului "ideal" el nu poate fi atins niciodata. El a fost teoretizat la nivel de principiu in managementul calitatii totale dar oricat de mult am incerca nu putem dpdv statistic sa avem 100% produse bune. Ganditi-va la ce insemana intervalul "6 sigma" de la curba lui Gauss in care intrau daca imi aduc aminte bine 99,8% din produse ca fiind conforme. In mod inevitabil, 0,2% raman pe afara si atata timp cat Dacia ramane in acest interval e OK. Clienti nemultutmiti sau carcotasi vor fi mereu indiferent de marca si de producator insa aici se poate rezolva prin crearea unie interfete client-producator la nivel de service mai prietenoasa care sa mai alunge din acea teama instinctiva a romansului de service-urile romanesti |
--------------------
Dacia
Logan Laureate 1,6
2005
- B- Oricat de mica ne e leafa, noi tot putem munci mai putin decat ne platesc ei!
|
|
vladiopa |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 89 Joined: 31 August 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(M@nuel @ 17 Nov 2005, 10:44) Din cate stiu, pe langa schimbarea cricului, au efectuat si o OTS, o interventie la soft, parca. Si-apoi, doar n-aveai sa te duci cu cricu-n mana! ![]() Nu vreau sa fiu inteles gresit, nu le iau apararea cu orice pret. Si eu am unele nemultumiri, insa prefer sa raman obiectiv. Asta vreau si eu si de fiecare data inceerc sa privesc empatic lucrurile si sa vad situatia din ambele puncte de vedere, atat al clientului cat si al producatorului |
--------------------
Dacia
Logan Laureate 1,6
2005
- B- Oricat de mica ne e leafa, noi tot putem munci mai putin decat ne platesc ei!
|
|
ghc |
![]()
Post
#34
|
..:::Cautatorul:::.. Group: Members Posts: 411 Joined: 9 December 03 From: Cluj-Napoca ![]() |
Domnu' GicaPopescu, NU Dacia produce scaunele...
Conform unui PDF postat aici, scaunele complete sunt furnizate de "Johnson Controls". This post has been edited by ghc: 17 Nov 2005, 10:57 |
--------------------
ZKR (Logan by Dacia)
BaLaureate 3.14
1907 toamna
- CJ-01-GHC
|
|
vladiopa |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 89 Joined: 31 August 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(GicaPopescu @ 17 Nov 2005, 10:49) Se pare ca principala cauza pentru acest defect de fabricatie, ca si pentru majoritatea celorlalte, tine de tehnologiile "ultramoderne" folosite de Renault la Dacia. Pe scurt, Renaul se bazeaza la Pitesti aproape exclusiv pe "lucrul manual". Astfel, la Pitesti exista un singur robot industrial, folosit la montarea parbrizelor, iar operatiuni delicate, cum sunt sudurile (probabil ca la scaune problema e de aici) sunt realizate exclusiv manual. Pentru a face o comparatie, la fabrica Daewoo din Craiova, fabrica dotata cu tehnologia anilor '90, toate sudurile sunt realizate de roboti. Aici lucreaza insa doar 3.000 de salariati, la o capacitate de productie de peste 100.000 anual, iar la Pitesti 18.000, la o capacitate doar cu putin mai mare. Renault a preferat, in loc sa investeasca in tehnologie, sa foloseasca forta de munca ieftina existenta din belsug in Romania, pe care a incercat s-o recalifice. Dar se pare ca va mai dura putin pana cand nea Gica de la Pitesti o sa invete sa sudeze la nivelul cerut la o masina a anului 2005. Sa stii ca nu e problema lui "Nea Gica" . Manuala este numai actionarea la clestii de sudare in puncte (metoda de sudare folosita la sudare caroseriilor si a celorlalte elemente in industria auto), regimul de sudare (adica spre exemplificare: intensitatea curentului, tensiunea si timpul de mentinere a electrrozilor pe tablele de asamblat) sunt date de proiectanti prin tehnologie. ori Nea Gica nu poate umbla aici intrucat utilajele au fost deja reglate de ingineri. unde poate sa greseasca Nea Gica e la pozitia punctului de sudura dar si acolo nu prea are libertate d emiscare intrucat in mod inevitabil urmeaza un control pe fluxul de fabricatie care ii spune daca nu la prima greseala cel putin la primul lot ca nu e bine ceea ce a facut. Si lotul nu poate sa fie prea mare ci maxim cat e schimbul de lung...adica cate produse poti face in 8 ore. Altundeva trebuie sa ne uitam, poate la tehnologie, poate parametrii nu sunt optimi. Ganditi-va ca problema a aparut dupa luna august in care fabrica nu a produs si in care s-a retehnologizat. Eu unul presupun ca utilajul nu a fost reglat corect. Si asta se face pana la urma prin incercari. Eu unul am colaborat la reglarea parametrilor unor astfel de utilaje intr-o anumita situatie si pana ne-a iesit cum trebuie am stricat ceva produse. |
--------------------
Dacia
Logan Laureate 1,6
2005
- B- Oricat de mica ne e leafa, noi tot putem munci mai putin decat ne platesc ei!
|
|
vladiopa |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 89 Joined: 31 August 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(ghc @ 17 Nov 2005, 10:52) Domnu' GicaPopescu, NU Dacia produce scaunele... Conform unui PDF postat aici, scaunele complete sunt furnizate de "Johnson Controls". Pai si pana acum Johnson nu a mai furnizat scaune ? Presupun ca nu au schimbat modelul ![]() Aici intervine iar o nota de suspiciune cu privire la veridicitatea spuselor uzinei, si anume faptul ca recheama masinile pentru problema scaunului. Om mai vedea, eu zic sa asteptam sa iasa din service primii chemati si sa auzim ce ne spun ei |
--------------------
Dacia
Logan Laureate 1,6
2005
- B- Oricat de mica ne e leafa, noi tot putem munci mai putin decat ne platesc ei!
|
|
Manuel |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.116 Joined: 27 November 02 From: VASLUI ![]() |
Domnule GicPoescu, iti propun schimbarea nick-ului in GicaContra
![]() |
--------------------
Opel
Astra J Sports Tourer Active
2013 / 2.0 CDTI / 165CP
- VS15CMA "Base e un bou betiv." (corbex)
|
|
vladiopa |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 89 Joined: 31 August 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(M@nuel @ 17 Nov 2005, 11:02) Domnule GicPoescu, iti propun schimbarea nick-ului in GicaContra ![]() Aici sunt de acord cu M@nuel. Nu se putea obtine un Logan la banii astia daca investitia era prea mare. Asta a fost si principiul, sa lucreze mai mult "manual" ca forta d emunca e ieftina in RO decat sa investeasca milioane in roboti. Pana sa ajungem la nivelul Japoniei mai trebuie sa mai punem la punct cate unele. Dar sa nu ne indepartam de topic, vorbim totusi de rechemarea in fabrica a unui lot destul de mare de masini pentru o problema anuntata (nu neaprat reala) a scaunului |
--------------------
Dacia
Logan Laureate 1,6
2005
- B- Oricat de mica ne e leafa, noi tot putem munci mai putin decat ne platesc ei!
|
|
GicaPopescu |
![]()
Post
#39
|
Membru Group: Members Posts: 116 Joined: 18 October 05 ![]() |
QUOTE(ghc @ 17 Nov 2005, 10:52) Domnu' GicaPopescu, NU Dacia produce scaunele... Conform unui PDF postat aici, scaunele complete sunt furnizate de "Johnson Controls". Nu Dacia produce scaunele, dar Dacia le asambleaza pe masina PRIN SUDURA. Din sursa sigura (un angajat Dacia care posteaza pe un alt forum) va pot spune ca Dacia a identificat sursa defectului in persoana unui angajat care lucra la sudura scaunului cu pricina (i-am spus generic nea GIca), angajat care a fost dat afara, dar s-ar putea ca multi altii sa nu fie mai breji decat bietul om ajuns somer. Eu zic ca vina principala nu este a lui nea Gica (face si el ce poate), ci asa cum am spus mai sus, a Renault, care a preferat sa realizeze toate operatiunile de asamblare, inclusiv sudurile, exculsiv manual, caz unic intre producatorii auto ai anului 2005. |
--------------------
Dacia
Logan
2006 Ambition 1,6MPI
- DJ-XX-XXX
|
|
ghc |
![]()
Post
#40
|
..:::Cautatorul:::.. Group: Members Posts: 411 Joined: 9 December 03 From: Cluj-Napoca ![]() |
Se pare ca Johnson Controls e o firma mare in domeniu dar am impresia ca si-au facut o fabricuta in Romania unde s-a schimbat nea Gica de la Pitesti (© GicaPopescu) cu unu care nu-i familiarizat cu procesul - asta dupa spusele lui Stroe
![]() Personal nu cred ca au mintit privitor la bubele scaunului: asta ar insemna ca Dacia sa dea vina pe furnizor care nu cred ca ar sta cu mainile in san la chestia asta... LE dupa ce-am vazut mesajul anterior: la stiri se spunea ca e vorba de suduri la armatura scaunului. Asta nu este in interior? This post has been edited by ghc: 17 Nov 2005, 11:20 |
--------------------
ZKR (Logan by Dacia)
BaLaureate 3.14
1907 toamna
- CJ-01-GHC
|
|
vladiopa |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 89 Joined: 31 August 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(GicaPopescu @ 17 Nov 2005, 11:15) Nu Dacia produce scaunele, dar Dacia le asambleaza pe masina PRIN SUDURA. Din sursa sigura (un angajat Dacia care posteaza pe un alt forum) va pot spune ca Dacia a identificat sursa defectului in persoana unui angajat care lucra la sudura scaunului cu pricina (i-am spus generic nea GIca), angajat care a fost dat afara, dar s-ar putea ca multi altii sa nu fie mai breji decat bietul om ajuns somer. Eu zic ca vina principala nu este a lui nea Gica (face si el ce poate), ci asa cum am spus mai sus, a Renault, care a preferat sa realizeze toate operatiunile de asamblare, inclusiv sudurile, exculsiv manual, caz unic intre producatorii auto ai anului 2005. Citeste ce am scris la #35. Da-mi voie sa raman la parerea mea. Stiu ce inseamna o instalatie de sudare in puncte si ce presupune ea: 2 electrozi care se afla la capatul unor clesti care sunt actionati pneumatic. Operatorul nu are unde sa intervina, el apasa o pedala, intra instalatia pneumatica in functiune, strange tablele, se deschide circuitul electric, se formeaza punctul de sudura prin efect Joules si gata. Operatorul nici nu trebuie sa mentine apasata pedala pe durata desfasurarii operatiei, dupa timpul setat de tehnolog se intrrupe atat aleimntarea cu aer comprimat cat si curentul. Deci.....vina, daca e a operatorului nu tine de utilaj si de modul de actionare. Repet, poate pozitia in care a sudat nu a respectat tehnologia |
--------------------
Dacia
Logan Laureate 1,6
2005
- B- Oricat de mica ne e leafa, noi tot putem munci mai putin decat ne platesc ei!
|
|
vladiopa |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 89 Joined: 31 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Pana la urma problema e a scaunului sau a modului in care e prins el pe masina ? Sa nu uitam ca scaunul sta pe niste sine care sunt sudate in podea (sper sa nu ma incsel) si atunci trebuie sa vedem daca se umbla la scaun sau se umbla la sina. Sunt doua repere diferite. Si de aici se poate trage si concluzia asupra vinei - ori Nea Gica sudorul , ori Johnson furnizorul
|
--------------------
Dacia
Logan Laureate 1,6
2005
- B- Oricat de mica ne e leafa, noi tot putem munci mai putin decat ne platesc ei!
|
|
danchitu86 |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru cu BRB Group: Members Posts: 199 Joined: 24 September 05 From: Bucharest ![]() |
Domne', pana in data de 21.10 cand asteptam si eu masina, am aflat de la un user al acestui forum ca au probleme cu scaunele - ca nenea cu sudura s-a carat, l-au pus pe altu nepriceput. Apoi au oprit masinile de la livrare pentru verificari. Era in perioada portilor deschise daca nu ma insel.
Eu nu mai intelegn nimic acum... de cate ori le verifica? Ce e dubios sau ce lipsteste din informatie? |
--------------------
Logan 1.4 MPI
Albastru Marin
2005 Laureate People's problem is not that they are mortal, but that they are suddenly mortal...
|
|
klaus |
![]()
Post
#44
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
vladiopa |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 89 Joined: 31 August 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(danchitu86 @ 17 Nov 2005, 11:28) Domne', pana in data de 21.10 cand asteptam si eu masina, am aflat de la un user al acestui forum ca au probleme cu scaunele - ca nenea cu sudura s-a carat, l-au pus pe altu nepriceput. Apoi au oprit masinile de la livrare pentru verificari. Era in perioada portilor deschise daca nu ma insel. Eu nu mai intelegn nimic acum... de cate ori le verifica? Ce e dubios sau ce lipsteste din informatie? Din informatie poate ca nu lipseste nimic ![]() |
--------------------
Dacia
Logan Laureate 1,6
2005
- B- Oricat de mica ne e leafa, noi tot putem munci mai putin decat ne platesc ei!
|
|
vladiopa |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 89 Joined: 31 August 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(klaus @ 17 Nov 2005, 11:29) ![]() ![]() Si cam unde sudeaza dacia scaunele pe masina? Cam care-s punctele alea de sudura aplicate de dacia la scaune? Crezi ca ai putea da niste detalieri mai tehnice? Detaliile astea le-am cerut si eu. Poate ca se refera la sina. Sau nici aia nu e sudata si e prinsa in suruburi ? Nu stiu, uite o sa ma uit putin mai tarziu la a mea sa vad cum sta treaba ps: Klaus, te rugasem si eu ceva in legatura cu un topic daca mai tii minte, acum 2 zile. Se redeschide sau il lasi asa ? Nu e de problema tehnica insa la diverse ar fi potrivit. Ma interesa sa vad daca se intampla la mai mutlte fenomneul ala sau e sporadic, numai la unele This post has been edited by vladiopa: 17 Nov 2005, 11:50 |
--------------------
Dacia
Logan Laureate 1,6
2005
- B- Oricat de mica ne e leafa, noi tot putem munci mai putin decat ne platesc ei!
|
|
ghc |
![]()
Post
#47
|
..:::Cautatorul:::.. Group: Members Posts: 411 Joined: 9 December 03 From: Cluj-Napoca ![]() |
klaus, e "Din sursa sigura (un angajat Dacia care posteaza pe un alt forum)"...
@danchitu86: poate le-au scapat cateva la verificarea aia. Ma repet: Dacia a dat vina pe un furnizor. Isi permiteau acest lucru daca nu exista un sambure de adevar? Apropos, eu sunt un consilier al lui Tariceanu si va zic ca are de gand sa aprobe un buget de 9% din PIB pentru educatie... educatia parlamentarilor. This post has been edited by ghc: 17 Nov 2005, 11:39 |
--------------------
ZKR (Logan by Dacia)
BaLaureate 3.14
1907 toamna
- CJ-01-GHC
|
|
vladiopa |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 89 Joined: 31 August 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(ghc @ 17 Nov 2005, 11:37) klaus, e "Din sursa sigura (un angajat Dacia care posteaza pe un alt forum)"... @danchitu86: poate le-au scapat cateva la verificarea aia. Ma repet: Dacia a dat vina pe un furnizor. Isi permiteau acest lucru daca nu exista un sambure de adevar? Apropos, eu sunt un consilier al lui Tariceanu si va zic ca are de gand sa aprobe un buget de 9% din PIB pentru educatie... educatia parlamentarilor. Nebanuite sunt caile economiei de piata. Ca sa nu piarda pe imaginea lor au preferat sa piarda pe imaginea furnizorilor. Bineinteles ca trebuie sa fie undeva un adevar. Nu stiu daca chiar la mijloc |
--------------------
Dacia
Logan Laureate 1,6
2005
- B- Oricat de mica ne e leafa, noi tot putem munci mai putin decat ne platesc ei!
|
|
danchitu86 |
![]() ![]()
Post
#49
|
![]() Membru cu BRB Group: Members Posts: 199 Joined: 24 September 05 From: Bucharest ![]() |
QUOTE Va multumim pentru mesajul dumneavoastra si va felicitam pentru alegerea facuta. Referitor la intrebarea dvs., va comunicam : Automobile Dacia, prin preocuparea fata de calitatea produselor sale, urmarind in permanenta evolutia autovehiculelor LOGAN, s-a decis sa efectueze o verificare gratuita a acestora. Aceasta actiune nu este valabila decat pentru un lot de masini in care nu este cuprinsa si masina dumneavoastra. Ramanem la dispozitia dvs. pentru orice informatie , sesizare si ne puteti contacta de luni pana duminica intre orele 8.00 - 20.00, la numarul de telefon : 0248.500.000, fax : 0248.500.076, e-mail : vocea.clientului@daciagroup.com sau prin intermediul site-ului www.daciagroup.com. Cu stima, Agent Servicii Client Elena P**** Am scapat! ![]() |
--------------------
Logan 1.4 MPI
Albastru Marin
2005 Laureate People's problem is not that they are mortal, but that they are suddenly mortal...
|
|
vladiopa |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 89 Joined: 31 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Bravo danchitu86 !!
![]() Bine ca ai scapat. Ai avut noroc cu Elena Udrea ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
Logan Laureate 1,6
2005
- B- Oricat de mica ne e leafa, noi tot putem munci mai putin decat ne platesc ei!
|
|
ghc |
![]()
Post
#51
|
..:::Cautatorul:::.. Group: Members Posts: 411 Joined: 9 December 03 From: Cluj-Napoca ![]() |
|
--------------------
ZKR (Logan by Dacia)
BaLaureate 3.14
1907 toamna
- CJ-01-GHC
|
|
vladiopa |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 89 Joined: 31 August 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan Laureate 1,6
2005
- B- Oricat de mica ne e leafa, noi tot putem munci mai putin decat ne platesc ei!
|
|
13nov |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 260 Joined: 7 June 04 From: Bucuresti ![]() |
Am ridicat masina pe 24.10.2005, azi am sunat la VC (wc) si am aflat ca am scaunul bun, respectiv tare. Cei cu scaunul moale o sa primeasca o scrisoare de la Dacia (asta ca sa aiba cu ce sa se stearga!!).
![]() This post has been edited by 13nov: 17 Nov 2005, 11:54 |
--------------------
OPEL
ASTRA GTC 1.9 CDTI
2008 Clio III 1.5 dci Privilege
|
|
DigitalScribe |
![]()
Post
#54
|
![]() Scribul Digital Group: Members Posts: 1.249 Joined: 5 October 04 From: Iasi ![]() |
Romanul uneori e pe interior ca si cainele din strada. Jegos, rupt de foame si lipsit de ocupatie. In lipsa de ocupatie se gaseste sa se ia de oamenii de pe strada latrand pentru simplul motiv ca ori au un rucsac in spate ori sunt imbracati in nu stiu ce culoare ori sar cu dintii la rotile de la masini.
Exact asa gasesc eu comentariile negative relativ la evenimentul cu pricina. N-aveti ce face efectiv! Sunteti extraterestri in lumea in care traiti domnilor! Era inevitabil sa se intample odata si odata o problema pentru ca s-a intamplat la toti iar noi nu suntem mai cu moț ca sa nu o patim si noi. Sau asta credeti ? Nu-i premiera modiala ce se intampla ! E ceva care face parte din normalitate ! In situatia asta singurul lucru corect care se poate face e exact ce face producatorul acum. Comentariile sunt pur si simplu inutile si nu ajuta decat nevricosilor care le fac ca sa se descarce insa as fi mult mai fericit daca ar face-o in privat sau undeva in colțul minții ca sa nu imi distrug si eu neuronii citind aberatii. This post has been edited by DigitalScribe: 17 Nov 2005, 12:09 |
--------------------
Renault Espace V
Renault Zoe
D-Max 2022
- n/a
|
|
vladiopa |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 89 Joined: 31 August 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(13nov @ 17 Nov 2005, 11:52) Am ridicat masina pe 24.10.2005, azi am sunat la VC si am aflat ca am scaunul bun, respectiv tare. Cei cu scaunul moale o sa primeasca o scrisoare de la Dacia (asta ca sa aiba cu ce sa se stearga!!). ![]() Pai in cazul asta cred ca ai sunat la WC si nu la VC. ![]() |
--------------------
Dacia
Logan Laureate 1,6
2005
- B- Oricat de mica ne e leafa, noi tot putem munci mai putin decat ne platesc ei!
|
|
arno |
![]()
Post
#56
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 17 November 05 From: Bucuresti ![]() |
bine v-am gasit
a venit scrisoarea,am dat telefon la' marcus 'si intalnirea este in fiecare miercuri de la ora 9 la 13 |
--------------------
logan
logan
2005
- b32...
|
|
danchitu86 |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru cu BRB Group: Members Posts: 199 Joined: 24 September 05 From: Bucharest ![]() |
Deci a trecut aproape o luna de cand am ridicat-o?
![]() ![]() ![]() P.S. Elena Udrea -> m-a ajutat cocosu ![]() @arno Sa inteleg ca ai prins lotul vesel? ![]() |
--------------------
Logan 1.4 MPI
Albastru Marin
2005 Laureate People's problem is not that they are mortal, but that they are suddenly mortal...
|
|
tiberiutv |
![]()
Post
#58
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 19 January 05 ![]() |
QUOTE(bunicu @ 17 Nov 2005, 08:36) la protv aseara au zis ca scaunele nu sint facut de catre dacia ci de o alta firma. pacat ca nu le-au controlat bine inainte sa le monteze. oricum, ma bucura masura luata si dacia a mai dat o lovitura de imagine cu aceasta campanie. Ce nu am spus ieri instire este ca scaunul este furnizat de Johnson Controls. Asta e o "mica" firma americana, dar scaunele sint facute la fabrica lor de la Mioveni. Adica de muncitori romani. Draguti e ca baietii de la Johnson Control au o fabrica de tapiterii la Ploiesti si una de cadre si asamblare la Mioveni, iar grosul productiei merge la export. Deocamdata sefii de la JC fac pe cenzurat in papusoi si nu vor sa zica nimic, dar sunt curios daca au avut probleme si la alte modele de scaune pe care le-au livrat la export... ![]() |
--------------------
Dacia
1310
- B1xACV
|
|
vladiopa |
![]()
Post
#59
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 89 Joined: 31 August 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(tiberiutv @ 17 Nov 2005, 12:52) Ce nu am spus ieri instire este ca scaunul este furnizat de Johnson Controls. Asta e o "mica" firma americana, dar scaunele sint facute la fabrica lor de la Mioveni. Adica de muncitori romani. Draguti e ca baietii de la Johnson Control au o fabrica de tapiterii la Ploiesti si una de cadre si asamblare la Mioveni, iar grosul productiei merge la export. Deocamdata sefii de la JC fac pe cenzurat in papusoi si nu vor sa zica nimic, dar sunt curios daca au avut probleme si la alte modele de scaune pe care le-au livrat la export... ![]() Cred ca ar fi interesant sa vedem marcile de auto pentru care au furnizat ei scaune si apoi sa ne uitam sa vedem daca au existat probleme similare. Daca nu, atunci e grav faptul ca se face diferentiere intre calitatea produselor pentru RO si alea pt afara |
--------------------
Dacia
Logan Laureate 1,6
2005
- B- Oricat de mica ne e leafa, noi tot putem munci mai putin decat ne platesc ei!
|
|
ghc |
![]()
Post
#60
|
..:::Cautatorul:::.. Group: Members Posts: 411 Joined: 9 December 03 From: Cluj-Napoca ![]() |
![]() Dragilor, va doresc bafta, eu am scapat. Am primit un mail sablon ca si danchitu86. Pentru claritate: comanda 28.08, livrare 17.10 LE: culoare albastru ca marinaru' This post has been edited by ghc: 17 Nov 2005, 14:33 |
--------------------
ZKR (Logan by Dacia)
BaLaureate 3.14
1907 toamna
- CJ-01-GHC
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 20th July 2025 - 04:47 |