reglarea culbutorilor
![]() ![]() ![]() |
reglarea culbutorilor
tommyy_me |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 7 February 06 ![]() |
|
||
--------------------
dacia 1310
dacia 1310
- ct 79 tyg
|
|||
cipri20 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 613 Joined: 19 May 04 From: Baia Mare ![]() |
cred ca s-a mai discutat, daca ai o carte de mondiru, gasesti acolo mai detaliat.
1. scoti bujiile 2. rotesti arborele pana pistonul cilindrului 1 ajunge la PMS 3. reglezi jocul la culbutorii cilindrului 1 4. in mod similar se regleaza culbutorii cilindrilor 3,4,2, in aceasta ordine trebuie tinut cont daca culbutorii se regleaza cu motorul cald sau rece, deoarece difera distantele: la rece evacuare 0,20mm admisie 0,15mm la cald evacuare 0,25mm admisie 0,18mm |
--------------------
VW
1200
1970
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#3
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.424 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Culbutorii se regleaza cu motorul rece. Pana reglezi tu cilindri 1.3.4 numarul 2 o sa aiba alta temperatura. La cald doar se verifica jocurile. Ca poti sa te arzi pe motorul cald nu mai mentionez (motor cald insemana ulei la 60 de grade si apa la 80).
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
cipri20 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 613 Joined: 19 May 04 From: Baia Mare ![]() |
parerea mea ca da, e mai bine sa reglezi la rece, dar nu din motivul enuntat de tine, cum ca se raceste pana ajungi la cil 2, deoarece nu cred ca-ti ia asa mult reglatu, sa zicem vreo 2 min, timp in care nu cred ca se poate raci asa mult!
|
--------------------
VW
1200
1970
|
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#5
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
QUOTE(einstein1984 @ 23 Mar 2006, 16:28) Culbutorii se regleaza cu motorul rece. Pana reglezi tu cilindri 1.3.4 numarul 2 o sa aiba alta temperatura. La cald doar se verifica jocurile. Ca poti sa te arzi pe motorul cald nu mai mentionez (motor cald insemana ulei la 60 de grade si apa la 80). E mai bine cu motorul rece, dar motor cald nu inseamna 60 de grade ulei si 80 apa, cred ca 80 de grade ulei si 80-85 de grade apa... |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
argon |
![]()
Post
#6
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=3910&hl=culbutor
Oricum eu nu i-am reglat niciodata...in 100 000 km... |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(argon @ 23 Mar 2006, 23:18) Continuati acolo, se inchide. Si nca o data, va rog dati o cautare inainte. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 24th May 2025 - 23:49 |