Problema dezaburire geam dreapta fata, as avea nevoie de niste recomandari
![]() ![]() ![]() |
Problema dezaburire geam dreapta fata, as avea nevoie de niste recomandari
tomycta |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 122 Joined: 18 July 05 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan 1.4
- CT-57-VTC
|
|||
anpop |
![]()
Post
#32
|
![]() Sef de pisica! Group: Members Posts: 422 Joined: 28 May 05 From: Bucuresti ![]() |
problema mai sus mentionata am sesizat-o si eu....ceea ce mi se pare curios e ca atunci cand motorul e cald si dau drumul pe treapta 1 de ventilatie, pe fantele (alea fixe din bord) orientate spre geam aerul e mai rece decat pe aeratorul de parbriz...
mentionez ca nu am avut nevoie mai mult de viteza 1 de aeroterma, dar bag parbriz+picioare...in felul asta sunt cu toate geamurile clare ![]() |
--------------------
Logan
Preference 1,4
- b-xx-xxx Prostia e singurul lucru care-i doare pe ceilalti!
|
|
lau_swat |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru si atat Group: Members Posts: 405 Joined: 7 September 05 From: Timisoara ![]() |
Frizele de aer pt geamurile laterale sunt legate prin tubulatura pe interiorul bordului, unde e grila pt dezaburire parbriz merg 2 tuburi prinse de bord spre frizele alea, traseul e mult pra lung si ingust sa asigure aerul cald necesar geamurilor, abia in 3 si 4 merge, deci e prost proiectata sistemul...
|
--------------------
Renault
Megane III
dynamique 1,6 16V Ce tie nu-ti place altuia nu-i face
|
|
avathan |
![]()
Post
#34
|
eu. Group: Banned Posts: 586 Joined: 16 March 05 From: Buc ![]() |
QUOTE(lau_swat @ 22 Nov 2005, 19:44) Frizele de aer pt geamurile laterale sunt legate prin tubulatura pe interiorul bordului, unde e grila pt dezaburire parbriz merg 2 tuburi prinse de bord spre frizele alea, traseul e mult pra lung si ingust sa asigure aerul cald necesar geamurilor, abia in 3 si 4 merge, deci e prost proiectata sistemul... mie imi merge foarte bine si pe 1 si 2 foarte rar e nevoie de mai mult! si atunci fac ce am zis in postul anterior ca sa nu ma tampesca zgomotul de la ventilator pe vitezele 3 si 4 ... foarte important luati aer de afara nu din masina pt. ca e normal sa se abureasca mai rau cand luati aer din masina ... trebuie sa recunosc ca nu stiu cum e stistemul la alte masini (referitor la traseul ala de care zice lau_swat ca e prea lung)... This post has been edited by avathan: 22 Nov 2005, 18:52 |
--------------------
a
Rosu
1800
- @ unu,doi,trei,patru,cinci ... zero
|
|
lau_swat |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru si atat Group: Members Posts: 405 Joined: 7 September 05 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(avathan @ 22 Nov 2005, 18:47) mie imi merge foarte bine si pe 1 si 2 foarte rar e nevoie de mai mult! si atunci fac ce am zis in postul anterior ca sa nu ma tampesca zgomotul... foarte important luati aer de afara nu din masina pt. ca e normal sa se abureasca mai rau cand luati aer din masina ... Si mie imi merge dar nu suficient de bine...Iau tot timpul aer de afara, foarte rar comut pe reciclare...Ziceam doar ca am vazut cum sunt tuburile pt frize si e cam lung traseul lor... |
--------------------
Renault
Megane III
dynamique 1,6 16V Ce tie nu-ti place altuia nu-i face
|
|
cicos |
![]()
Post
#36
|
Membru Group: Members Posts: 103 Joined: 20 May 05 From: Rm Valcea ![]() |
QUOTE(tomycta @ 22 Nov 2005, 18:34) Si eu am avut probleme la inceput cu dezaburirea.Dar incearca sa pui aer de afara*(trage in stanga in asa fel incat sa vina aerul de afara , NU de la motor)asa se dezaburesc mai repede dar sa nu circuli in zone poluate ma rog... sau cu miros urat. Am avut si eu aceleasi probleme la inceput dar acuma nu ma mai plang si nici nu am aer conditionat ![]() ![]() Pai eu nu merg decat foarte rar pe "recirculare" pentru ca daca as da pe recirculare, s-ar aburi imediat geamurile ! Deci, problemele de care am zis sunt numai cu "aer de afara" |
--------------------
Dacia
Logan Laureate
2005
- VL-xx-RLC
|
|
cicos |
![]()
Post
#37
|
Membru Group: Members Posts: 103 Joined: 20 May 05 From: Rm Valcea ![]() |
QUOTE(lau_swat @ 22 Nov 2005, 19:44) Frizele de aer pt geamurile laterale sunt legate prin tubulatura pe interiorul bordului, unde e grila pt dezaburire parbriz merg 2 tuburi prinse de bord spre frizele alea, traseul e mult pra lung si ingust sa asigure aerul cald necesar geamurilor, abia in 3 si 4 merge, deci e prost proiectata sistemul... E clar ca e prost gandit sistemul. Am vazut pana acum la 3 loganuri ca in primele doua trepte de ventilare nu prea se simte aerul in lateral. La mine, abia in treapta 4 se simte ceva, foarte slab insa ! |
--------------------
Dacia
Logan Laureate
2005
- VL-xx-RLC
|
|
aproapeom |
![]()
Post
#38
|
Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 25 November 05 ![]() |
nu stiu cum e la voi , dar eu sunt chiar incantat . de obicei il tin la picioare , doar cand sunt aburite si trebuiesc dezaburite geamurile dau pe cel pentru parbriz .
ce`mi place ca dupa 15-20 minute se incalzesc pedalele . tot sa conduci ![]() |
--------------------
dacia
logan 1.4
- b xx wor
|
|
mitzaciobanu |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru Group: Members Posts: 137 Joined: 21 May 05 From: Brasov ![]() |
si mie mi se aburesc geamurile in dreptul oglinzilor (dar parca nu este diferenta intre stanga si dreapta), cand e foarte umed aerul... atunci pornesc AC si se dezaburesc vaznd cu ochii!
la mine in masina, "pozitia de iarna" a aeratoaorelor este urmatoarea: cele centrale orientate usor in jos, iar cele laterale indreptate inspre oglinzi. (spre deosebire de "pozitia de vara" cand toate stau orientate usor in sus) Si merge super, am si caldura (temperatura cat de cat uniforma) si geamuri dezaburite. Comanda de la climatizare e pe pozitia parbriz-picioare Sunt de acord cu aproapeom: sa tot conduci ![]() Nu ezita asadar sa folosesti aerul conditionat. Atentie insa: atunci cand temperatura din masina este sub 0° C, AC nu prea are cum sa functioneze: umiditatea din aer-ul "extras" din masina se solidifica pe evaporatorul de la AC si astfel schimbul de caludra nu mai poate avea loc. This post has been edited by mitzaciobanu: 10 Dec 2005, 22:59 |
--------------------
Dacia
Logan
1.6 MPI Ambition - 2005
- BV
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 21:01 |