DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Problema dezaburire geam dreapta fata, as avea nevoie de niste recomandari

tomycta
post 22 Nov 2005, 17:34
Post #31


Membru


Group: Members
Posts: 122
Joined: 18 July 05




Si eu am avut probleme la inceput cu dezaburirea.Dar incearca sa pui aer de afara*(trage in stanga in asa fel incat sa vina aerul de afara , NU de la motor)asa se dezaburesc mai repede dar sa nu circuli in zone poluate ma rog... sau cu miros urat.
Am avut si eu aceleasi probleme la inceput dar acuma nu ma mai plang si nici nu am aer conditionat smile.gif .Incearca ce ti-am spus si mai posteaza o data... sunt curios de raspunsul tau... sper sa te ajute sfatu meu tongue.gif


--------------------
Dacia Logan 1.4 - CT-57-VTC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
anpop
post 22 Nov 2005, 18:06
Post #32


Sef de pisica!


Group: Members
Posts: 422
Joined: 28 May 05
From: Bucuresti




problema mai sus mentionata am sesizat-o si eu....ceea ce mi se pare curios e ca atunci cand motorul e cald si dau drumul pe treapta 1 de ventilatie, pe fantele (alea fixe din bord) orientate spre geam aerul e mai rece decat pe aeratorul de parbriz...
mentionez ca nu am avut nevoie mai mult de viteza 1 de aeroterma, dar bag parbriz+picioare...in felul asta sunt cu toate geamurile clare smile.gif


--------------------
Logan Preference 1,4 - b-xx-xxx
Prostia e singurul lucru care-i doare pe ceilalti!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lau_swat
post 22 Nov 2005, 18:44
Post #33


Membru si atat


Group: Members
Posts: 405
Joined: 7 September 05
From: Timisoara




Frizele de aer pt geamurile laterale sunt legate prin tubulatura pe interiorul bordului, unde e grila pt dezaburire parbriz merg 2 tuburi prinse de bord spre frizele alea, traseul e mult pra lung si ingust sa asigure aerul cald necesar geamurilor, abia in 3 si 4 merge, deci e prost proiectata sistemul...


--------------------
Renault Megane III dynamique 1,6 16V
Ce tie nu-ti place altuia nu-i face
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
avathan
post 22 Nov 2005, 18:47
Post #34


eu.


Group: Banned
Posts: 586
Joined: 16 March 05
From: Buc




QUOTE(lau_swat @ 22 Nov 2005, 19:44)
Frizele de aer pt geamurile laterale sunt legate prin tubulatura pe interiorul bordului, unde e grila pt dezaburire parbriz merg 2 tuburi prinse de bord spre frizele alea, traseul e mult pra lung si ingust sa asigure aerul cald necesar geamurilor, abia in 3 si 4 merge, deci e prost proiectata sistemul...
*


mie imi merge foarte bine si pe 1 si 2 foarte rar e nevoie de mai mult! si atunci fac ce am zis in postul anterior ca sa nu ma tampesca zgomotul de la ventilator pe vitezele 3 si 4 ...
foarte important luati aer de afara nu din masina pt. ca e normal sa se abureasca mai rau cand luati aer din masina ...

trebuie sa recunosc ca nu stiu cum e stistemul la alte masini (referitor la traseul ala de care zice lau_swat ca e prea lung)...

This post has been edited by avathan: 22 Nov 2005, 18:52


--------------------
a Rosu 1800 - @
unu,doi,trei,patru,cinci ... zero
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lau_swat
post 22 Nov 2005, 18:50
Post #35


Membru si atat


Group: Members
Posts: 405
Joined: 7 September 05
From: Timisoara




QUOTE(avathan @ 22 Nov 2005, 18:47)
mie imi merge foarte bine si pe 1 si 2 foarte rar e nevoie de mai mult! si atunci fac ce am zis in postul anterior ca sa nu ma tampesca zgomotul...
foarte important luati aer de afara nu din masina pt. ca e normal sa se abureasca mai rau cand luati aer din masina ...
*


Si mie imi merge dar nu suficient de bine...Iau tot timpul aer de afara, foarte rar comut pe reciclare...Ziceam doar ca am vazut cum sunt tuburile pt frize si e cam lung traseul lor...


--------------------
Renault Megane III dynamique 1,6 16V
Ce tie nu-ti place altuia nu-i face
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cicos
post 22 Nov 2005, 19:14
Post #36


Membru


Group: Members
Posts: 103
Joined: 20 May 05
From: Rm Valcea




QUOTE(tomycta @ 22 Nov 2005, 18:34)
Si eu am avut probleme la inceput cu dezaburirea.Dar incearca sa pui aer de afara*(trage in stanga in asa fel incat sa vina aerul de afara , NU de la motor)asa se dezaburesc mai repede dar sa nu circuli in zone poluate ma rog... sau cu miros urat.
Am avut si eu aceleasi probleme la inceput dar acuma nu ma mai plang si nici nu am aer conditionat smile.gif .Incearca ce ti-am spus si mai posteaza o data... sunt curios de raspunsul tau... sper sa te ajute sfatu meu  tongue.gif
*


Pai eu nu merg decat foarte rar pe "recirculare" pentru ca daca as da pe recirculare, s-ar aburi imediat geamurile ! Deci, problemele de care am zis sunt numai cu "aer de afara"


--------------------
Dacia Logan Laureate 2005 - VL-xx-RLC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cicos
post 22 Nov 2005, 19:17
Post #37


Membru


Group: Members
Posts: 103
Joined: 20 May 05
From: Rm Valcea




QUOTE(lau_swat @ 22 Nov 2005, 19:44)
Frizele de aer pt geamurile laterale sunt legate prin tubulatura pe interiorul bordului, unde e grila pt dezaburire parbriz merg 2 tuburi prinse de bord spre frizele alea, traseul e mult pra lung si ingust sa asigure aerul cald necesar geamurilor, abia in 3 si 4 merge, deci e prost proiectata sistemul...
*


E clar ca e prost gandit sistemul. Am vazut pana acum la 3 loganuri ca in primele doua trepte de ventilare nu prea se simte aerul in lateral. La mine, abia in treapta 4 se simte ceva, foarte slab insa !


--------------------
Dacia Logan Laureate 2005 - VL-xx-RLC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aproapeom
post 7 Dec 2005, 08:50
Post #38


Membru incepator


Group: Members
Posts: 76
Joined: 25 November 05




nu stiu cum e la voi , dar eu sunt chiar incantat . de obicei il tin la picioare , doar cand sunt aburite si trebuiesc dezaburite geamurile dau pe cel pentru parbriz .

ce`mi place ca dupa 15-20 minute se incalzesc pedalele . tot sa conduci biggrin.gif


--------------------
dacia logan 1.4 - b xx wor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mitzaciobanu
post 10 Dec 2005, 22:34
Post #39


Membru


Group: Members
Posts: 137
Joined: 21 May 05
From: Brasov




si mie mi se aburesc geamurile in dreptul oglinzilor (dar parca nu este diferenta intre stanga si dreapta), cand e foarte umed aerul... atunci pornesc AC si se dezaburesc vaznd cu ochii!
la mine in masina, "pozitia de iarna" a aeratoaorelor este urmatoarea: cele centrale orientate usor in jos, iar cele laterale indreptate inspre oglinzi. (spre deosebire de "pozitia de vara" cand toate stau orientate usor in sus)
Si merge super, am si caldura (temperatura cat de cat uniforma) si geamuri dezaburite. Comanda de la climatizare e pe pozitia parbriz-picioare

Sunt de acord cu aproapeom: sa tot conduci biggrin.gif

Nu ezita asadar sa folosesti aerul conditionat.

Atentie insa: atunci cand temperatura din masina este sub 0° C, AC nu prea are cum sa functioneze: umiditatea din aer-ul "extras" din masina se solidifica pe evaporatorul de la AC si astfel schimbul de caludra nu mai poate avea loc.

This post has been edited by mitzaciobanu: 10 Dec 2005, 22:59


--------------------
Dacia Logan 1.6 MPI Ambition - 2005 - BV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 21:01
Forum Renault