DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Privatizarea Petrom-cea mai crunta tampenie PSD

Michidush
post 5 May 2006, 08:24
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 6 July 04




Oameni buni! Stau si ma gandesc ca toate privatizarile mari facute de PSD au fost niste catastrofe demne de mentionat in manuale de istorie!! Prima a fost privatizarea Oltcit in 1995. Ei bine.. de cate falimente de corporatii din industria automobilului ati mai auzit in afara de Daewoo? Va zic eu. Doar una Rover MG. A doua tampenie a fost privatizarea SIDEX. La un an dupa ce au vandut-o pretul mondial al otelului s-a dublat pe fondul cresterii nevoii Chinei de materii prime iar Mittal Galati a facut in medie profiuri anuale de jumatate de miliard de euro. Ultima cretinatate absoluta este privatizarea Petrom (care realizeaza 10% din PIB-ul Romaniei) unde numai din redeventa pe zacamintele exploatate statul pierde 3 miliarde euro pe an!!! La arme fratilor!! Astia ar trebui impuscati fara mila!


--------------------
"Nu aj dori sa pot zbura si sa nu ma creada nimeni, ci sa nu pot zbura dar sa ma creada toti"
Tetelu (Jurnalul lui Tetelu` A.C.)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crintea1949
post 5 May 2006, 08:36
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 92
Joined: 24 April 05




Dar ce zici si de ARO, de Autobuzul Bucuresti de Semanatoarea.
Daca inainte vreme cica nu aveai stimulare sa faci altceva ce se cauta dar dupa 89 daca se plateste orice lucru. La Tohan se faceau Mobre, motocositori cu plug cu un cutit, grup electrogen cu motor cu benzina de 5/6 CP, sau motopompa cu acelasi motor. Ce parere va faceti cand auziti ca se acorda discount la masini pana la 2300 euro, va dati seama ca tot ramane profit la vanzarea acestor masini din import.Cele mai mari profituri se obtin din importuri, aici somaj cu ce sa cumperi?
sa auzim de bine radmasa.gif


--------------------
dacia solenza - B33HRZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ci_co
post 5 May 2006, 09:12
Post #3


Membru atutentic cu logan !


Group: Members
Posts: 291
Joined: 20 July 05
From: UE - Bucharest !!




Ce a fost mai bun in tara au privatizt europenii nostrii ca asa e in stainatate !
Privatizari de cacao numai la burta lor se gandesc !
In loc sa dezvoltam noi ce avem mai bun noi o distrugem si vine un strain da cateva milioane de euroi si intr-un an are prifit de 2-3 mil de euroi asta efacere!


--------------------
Dacia & Renault/ Logan by Dacia/ '06 Pref 1,5dci - B XX BEB
Buaaaa am o Dacie Logan mahh tu stii ce trage e buna domne buna ! ( asa e toate)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tarzy
post 5 May 2006, 10:43
Post #4


aroist


Group: Members
Posts: 1.958
Joined: 12 January 04
From: Bucuresti




problema acestor "industrii" era (si inca este) ca statul e manager prost, da prost de tot

toate "privatizarile" reusite au trecut pe profit cu management privat (strain), intradevar PETROM era pe profit si-n momentul vanzarii (poate de aceea s-a si luat ceva bani pe ea spre deosebire de restul care au fost date pe moca)

in mare, atat timp cat aceste industrii sunt puse pe picioare si functioneaza nu-i deloc un lucru rau, se platesc salarii, se platesc impozite, etc
daca imi aduc aminte SIDEX avea super datorii la stat, acum ... de bine de rau isi plateste impozitele si da de lucru multi oamenii (care altfel ar fi stat ijn somaj sau ... ar fi capsunit prin strainatati)


legat de Daewoo - in 95 cand au preluat uzina de la craiova (la pachet cu santierul naval din mangalia) era pe val, .... sa speram totusi ca nu-si vor trage obloanele

ARO - aici ... din pacate privatizarea a fost un esec total, fabrica a fost data pe nasturi, nea Perez a vandut diverse active la preturi de cateva ori mai mari decat a dat, dar ... cel mai grav este ca acum .... nu se lucreaza deloc

Dacia - aici chiar ca nu prea avem ce comenta, fabrica lucreaza si este in plina ascensiune.


--------------------
DACIA / ARO / TICO L 1,6 / 244 / SX 2005 / 1993 / 1999 - B55MGY
Aha
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
St
post 5 May 2006, 11:07
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 4.469
Joined: 18 July 04
From: Bucuresti




QUOTE(Michidush @ 5 May 2006, 08:24)
Oameni buni! Stau si ma gandesc ca toate privatizarile mari facute de PSD au fost niste catastrofe demne de mentionat in manuale de istorie!! Prima a fost privatizarea Oltcit in 1995. Ei bine.. de cate falimente de corporatii din industria automobilului ati mai auzit in afara de Daewoo? Va zic eu. Doar una Rover MG. A doua tampenie a fost privatizarea SIDEX. La un an dupa ce au vandut-o pretul mondial al otelului s-a dublat pe fondul cresterii nevoii Chinei de materii prime iar Mittal Galati a facut in medie profiuri anuale de jumatate de miliard de euro. Ultima cretinatate absoluta este privatizarea Petrom (care realizeaza 10% din PIB-ul Romaniei) unde numai din redeventa pe zacamintele exploatate statul pierde 3 miliarde euro pe an!!! La arme fratilor!! Astia ar trebui impuscati fara mila!
*




Sa o luam pe rand.

1.Daewoo. In afara de faptul ca Daewoo Motor Company(sau cum s-o fi numit) a dat faliment, totul a fost Ok aici. Cand au inceput negocierile, acum 10 ani, nu avea cum sa stie PSD-ul ca peste 8 ani Daewoo Coreea o sa dea faliment... Trebuie
mentiuonat ca in acea uzina s-a investiit destul d emult si cativa ani buni a dat de lucru la multi oameni(Sa dea domnul sa dea si de acum inainte!)

2.Sidex. Aici iar statul nu avea de unde sa stie ca peste ceva timp China o sa aiba mare nevoie de otel. Aici luati in calcul si cele spuse mai sus de tarzy.(total de acord cu el)

3. Aici No Comment!

This post has been edited by St: 5 May 2006, 11:08


--------------------
Ford/ BMW Mondeo/ 650GS 2018/ 2004
Fericirea este ceva ce nu se atinge niciodata,dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Michidush
post 5 May 2006, 11:12
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 6 July 04




Dacia din fericire nu a fost privatizata de PSD. Iar la Mittal Galati si la Petrom s-a umplut de straini pana la nivelul de sef de sectie. Romanii buni, rai cum erau au fost dati la o parte din orice functie de raspundere. Ceea ce s-a facut a fost instrainarea fara cap a profiturilor, lucru extrem de grav, care poate compromite sansa la bogatie a unei tari!

This post has been edited by Michidush: 5 May 2006, 11:13


--------------------
"Nu aj dori sa pot zbura si sa nu ma creada nimeni, ci sa nu pot zbura dar sa ma creada toti"
Tetelu (Jurnalul lui Tetelu` A.C.)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
St
post 5 May 2006, 11:15
Post #7


Membru


Group: Members
Posts: 4.469
Joined: 18 July 04
From: Bucuresti




QUOTE(Michidush @ 5 May 2006, 11:12)
Dacia din fericire nu a fost privatizata de PSD
*




Cumva de guvernul '96-'00 ?


--------------------
Ford/ BMW Mondeo/ 650GS 2018/ 2004
Fericirea este ceva ce nu se atinge niciodata,dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tarzy
post 5 May 2006, 11:32
Post #8


aroist


Group: Members
Posts: 1.958
Joined: 12 January 04
From: Bucuresti




QUOTE(Michidush @ 5 May 2006, 12:12)
Dacia din fericire nu a fost privatizata de PSD. Iar la Mittal Galati si la Petrom s-a umplut de straini pana la nivelul de sef de sectie. Romanii buni, rai cum erau au fost dati la o parte din orice functie de raspundere. Ceea ce s-a facut a fost instrainarea fara cap a profiturilor, lucru extrem de grav, care poate compromite sansa la bogatie a unei tari!
*




adica? nu te inteleg, ce ar fi fost mai prifitabil?
sa avem, in conducere romansi get beget iar in ziua de salarii sa de-a statul din buget, sau ... sa avem indieni sefulici dar ... in ziua de salariu sa-si ia si statul un minim de 16 din fondul de salarii + contributiile (sanatate, somaj, etc) platite la zi?

eu sustin ca atat timp cat se va produce in romania => se vor plati taxe si impozit in romnia, profitul ???? sa-si i-a baietii, pana la urma ... ei sunt ceio care risca.

nu inteleg deloc aceasta atitudine tipic balcanica, adica ... vezi doamne i-au strainii profiturile .... pai ... nu ne opreste nimeni sa facem si noi ceea ce fac ei, dar ... e mai usor sa nu faci nimic, sa stai cu mana intinsa, eventual sa mai blochezi un DN - dar apoi sa tipi cat te tine gura ca "Ce rai e strainii ...." - pana una alta strainii "PRODUC" in Romania, iar productia inseamna taxe si impozite la stat, locuri de munca, export, etc


--------------------
DACIA / ARO / TICO L 1,6 / 244 / SX 2005 / 1993 / 1999 - B55MGY
Aha
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Michidush
post 5 May 2006, 11:45
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 6 July 04




Asta nu e din pacate o atitudine balcanica..... Atitudinea balcanica este vanzarea fara cap a putinelor lucruri care mai erau profitabile. Ceea ce spun eu este de ani de zile pe prima pagina a ziarelor din Europa Centrala. Daca tot profitul se instraineaza nu poti sa faci o crestere reala. Nu poti sa ai o clasa de mijloc, nu poti sa ai viitor si performanta pe piata mondiala. Pt. ca ajungi un furnizor de mana de lucru si atat! Ma rog.. e mai greu de inteles. Cert e ca vom plati scump pentru ca ne-am vandut ieftin!

This post has been edited by Michidush: 5 May 2006, 11:55


--------------------
"Nu aj dori sa pot zbura si sa nu ma creada nimeni, ci sa nu pot zbura dar sa ma creada toti"
Tetelu (Jurnalul lui Tetelu` A.C.)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ultraav
post 5 May 2006, 11:56
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 30
Joined: 2 December 04
From: sub nivelul marii




QUOTE(tarzy @ 5 May 2006, 11:43)

in mare, atat timp cat aceste industrii sunt puse pe picioare si functioneaza nu-i deloc un lucru rau, se platesc salarii, se platesc impozite, etc
daca imi aduc aminte SIDEX avea super datorii la stat, acum ... de bine de rau isi plateste impozitele si da de lucru multi oamenii
*



Daca imi aduc eu aminte bine, sidex nu a platit mai nimic la buget, ca avea ditamai teancul de ordonante cu scutiri peste scutiri... si erau programate pe 5 ani. Abia acum cateva zile au fost suspendate niste scutiri, dar tare mi-e teama ca vom vedea inca un proces pierdut de statul roman. Deh, ne-am obisnuit. dry.gif


--------------------
ex Logan Preference 1.4 MPI 2004 - ..-..-...
The aim of the wise is not to secure pleasure, but to avoid pain.
Aristotle
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tarzy
post 5 May 2006, 12:13
Post #11


aroist


Group: Members
Posts: 1.958
Joined: 12 January 04
From: Bucuresti




QUOTE(Michidush @ 5 May 2006, 12:45)
Asta nu e din pacate o atitudine balcanica..... Atitudinea balcanica este vanzarea fara cap  a putinelor lucruri care mai erau profitabile. Ceea ce spun eu este de ani de zile pe prima pagina a ziarelor din Europa Centrala. Daca tot profitul se instraineaza nu poti sa faci o crestere reala. Nu poti sa ai o clasa de mijloc, nu poti sa ai viitor si performanta pe piata mondiala. Pt. ca ajungi un furnizor de mana de lucru si atat! Ma rog.. e mai greu de inteles. Cert e ca vom plati scump pentru ca ne-am vandut ieftin!
*




intradevar, faptul ca fabricile au fost date pe degeaba nu este un lucru bun, dar ... gandsestete la alternative? fabrica ar fi fost in continuare administrata de stat => faliment garantat, sau in cel mai bun caz productie slaba calitativ, locuri de munca mentinute artificial cu subventii de la stat, etc ....

de bine de rau, o fabrica profitabila ... produce - se misca ceva

iar daca produce => ca se platesc salarii => clasa de mijloc

tu cum ai vedeea creareea clasei de mijloc? prin subventii de la stat?

da ... este pacat ca profitul se duce in afara, dar ... trebuie sa vedem si partea plina a paharului (e drept ca-i multa drojdie acolo - dar ... decat nimic tot e buna si aia)

problema aceasta (cu "instrainarea" profitului) nu este doar a romaniei, si nici macar doar a europei cintrale&est - si americanii au avut probleme de acest gen in anii 80 cu investitorii japonezi, iar mai nou acum au cu investitorii arabi. idee este sa "maximizezi" partea avantajoasa a problemei, iar dpdv meu atat timp cat se asigura locuri de munca si se platesc taxe&impozite e de bine.



--------------------
DACIA / ARO / TICO L 1,6 / 244 / SX 2005 / 1993 / 1999 - B55MGY
Aha
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vijelie
post 5 May 2006, 12:45
Post #12


membru violet


Group: Members
Posts: 4.605
Joined: 11 November 05
From: Bucuresti




@tarzy: middle class (clasa de mijloc) sunt aia care muncesc pt ei insisi (patroni, intreprinzatori etc), nu aia care sunt salariatii cuiva, adica muncesc pt altii.


--------------------
Dacia Duster 2011 Laureate dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
chichi
post 5 May 2006, 12:46
Post #13


Membru


Group: Members
Posts: 152
Joined: 28 December 04
From: Braila




QUOTE(tarzy @ 5 May 2006, 12:32)
adica? nu te inteleg, ce ar fi fost mai prifitabil?
sa avem, in conducere romansi get beget iar in ziua de salarii sa de-a statul din buget, sau ... sa avem indieni sefulici dar ... in ziua de salariu sa-si ia si statul un minim de 16 din fondul de salarii + contributiile (sanatate, somaj, etc) platite la zi?

eu sustin ca atat timp cat se va produce in romania => se vor plati taxe si impozit in romnia, profitul ???? sa-si i-a baietii, pana la urma ... ei sunt ceio care risca.

nu inteleg deloc aceasta atitudine tipic balcanica, adica ... vezi doamne i-au strainii profiturile .... pai ... nu ne opreste nimeni sa facem si noi ceea ce fac ei, dar ... e mai usor sa nu faci nimic, sa stai cu mana intinsa, eventual sa mai blochezi un DN - dar apoi sa tipi cat te tine gura ca "Ce rai e strainii ...." - pana una alta strainii "PRODUC" in Romania, iar productia inseamna taxe si impozite la stat, locuri de munca, export, etc
*


Prietene, la Petrom nu s-a investit mai nimic de la privatizare, iar banii pe care i-a dat la cumpararea companiei OMV-ul si i-au scos numai din vanzarea cladirilor si a hotelurilor, terenurilor, etc., aflate in posesia Petrom. Cat despre locuri de munca, sa fim seriosi: se fac restructurari la greu, urmand ca pana in 2011 sa ramana un numar de angajati de 6 ori mai mic cu o salarizare cat mai mica pe cat posibil, asa ca statul nu prea va mai avea de unde sa ia cei 16% sau acest procent nu este un castig pentru stat...

Subiectul este un cam deplasat si asta deoarece este evident ca s-au luat spagi si comisioane grase la aceasta privatizare si nu numai, deci cei in cauza nu au facut o tampenie, ci si-au marit considerabil averile...

Astia pot fi numiti lejer tradatori de neam si tara si tratati ca atare... mad.gif


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.2V 2012 - BR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tarzy
post 5 May 2006, 12:48
Post #14


aroist


Group: Members
Posts: 1.958
Joined: 12 January 04
From: Bucuresti




QUOTE
@tarzy: middle class (clasa de mijloc) sunt aia care muncesc pt ei insisi (patroni, intreprinzatori etc), nu aia care sunt salariatii cuiva, adica muncesc pt altii.



seriossssssssssssssss - atunci toate statele capitaliste sunt pline de amarasteni "low class", ca si pe la ei majoritatea tot din salariu traiesc.

in opinia mea middle class - aia de obtin venituri medii (obtinerea e indiferent de modalitate - leafa, patronac, furt, etc)

@chichi - am si spus mai sus PETROM este o situatie speciala, era profitabila in momentul in care a fost vanduta

nu neaga nimeni ca s-au luat comisioane grase, dar ... din pacate cam asa au functionat TOATE privatizarile din romania - totusi .... din pacate legal nu s-a luat nici o masura, asa ca pana la ai cataloga ca tradatori de tara mai trebuie sa ne roadem unghiile.

nu ma intelegeti gresit, nu sunt in favoarea privcatizarii intreprinderilor de stat profitabile, dar ... nu pot sa nu observ ca statul e un prost manager

This post has been edited by tarzy: 5 May 2006, 12:54


--------------------
DACIA / ARO / TICO L 1,6 / 244 / SX 2005 / 1993 / 1999 - B55MGY
Aha
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vijelie
post 5 May 2006, 12:55
Post #15


membru violet


Group: Members
Posts: 4.605
Joined: 11 November 05
From: Bucuresti




Lasa-ma nene ca si sefii de dinainte de la Petrom furau cu 4 maini.
Stiu pe unu care s-a facut om montand burlane de apa pluviala cu tovarasii directori. Adaos comercial 600% din care spaga 1/3.
La Petromu de la Favorit, Dr. Taberii, erau vreo 5-6 insi care frecau tziparu la o singura casa, nu prindeai pe nici unul pe afara la pompe, bubuiau manelele in magazin ca-n Vitan in vremurile bune si bonul de casa ti-l dadeau dupa ce-l cereai a 2-a oara si cu scarba de iti mergea rau toata saptamana... De plata prin card nu auzise nimeni anu trecut cand m-au prins ultima oara pe la ei.


--------------------
Dacia Duster 2011 Laureate dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
spooky51
post 5 May 2006, 13:39
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 41
Joined: 5 May 06




Ha ha, la mine e tocmai invers, alimentez de curand de la Petrom in defavoarea MOL din cauza ca la Petrom casierii sint super de treaba, in schimb aia d ela MOL tare batuti in cap. De obicei luam de la MOL pana au bagat casiera una cu o mutra de tuta rau.


--------------------
Spaceship X20 - ANDROMEDA4614DD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
chichi
post 5 May 2006, 14:00
Post #17


Membru


Group: Members
Posts: 152
Joined: 28 December 04
From: Braila




QUOTE(vijelie @ 5 May 2006, 13:55)
Lasa-ma nene ca si sefii de dinainte de la Petrom furau cu 4 maini.


Furau... cei mari in functie...

Acum fura austriecii!... smile.gif
E firesc!... Cum te poti abtine sa nu tepuiesti un fraier, daca tot l-ai gasit?...


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.2V 2012 - BR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
body
post 5 May 2006, 14:07
Post #18


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 568
Joined: 19 July 04
From: Ploiesti




Faza cu 3 miliarde de dolari pa an e cea mai mare tampenie pe care o spui :
Barilul de titei in jur de 50 $ ( nu vorbim de pretul de burs , ci de pretul titiului la Petrom care e mai mic) .
Barilul de titei=159 l , deci aproximativ 6 barili = o tona de titei care costa 300$ .
3 miliarde de dolari inseamna cam 10 milioane de tone de titei care reprezinta mai mult decat productia pe anul trecut a Romaniei !
In concluzie nu mai spuneti tampenii daca nu va documentati !
Privatizarea Petromului nu a fost o tampenie .Tampenie a fost firma careia i s-a vandut ( OMV) si clauzele contractuale .Credeti-ma ca stiu ce vorbesc pt ca lucrez in domeniu ..nu la Petrom si nici la OMV.
@ vijelie exact ce ai scris tu am vrut eu sa spun cand m-am referit la fapta buna care s-a facut cu privatizarea
@chichi grila de salarizare ( recte numarul de angajati ) de la Petrom era super incarcata asa ca e normal sa se dea la greu afara


--------------------
Mitsubishi/Suzuki Lancer/SX4 2007/2008 - PH-72-BVR PH-77-MMR
body cu lancer si nevasta cu suzuki sx4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vijelie
post 5 May 2006, 14:41
Post #19


membru violet


Group: Members
Posts: 4.605
Joined: 11 November 05
From: Bucuresti




Fapta buna era daca baga fro 6 din conducere la pirnaie si modernizau statiile (contoare schimbate, tancuri noi) ca lovele facea Petromu.
Privatizarea a oficializat ciordeala numind-o management austriac performant.
Despre faptul ca statul roman (nu neaparat PSDul) a instrainat rezerve naturale de combustibil in vremurile astea de kko nu mai zic nimic, emigrez, vorba lui bulan, in Congo. Acolo barem sunt toti negri...


--------------------
Dacia Duster 2011 Laureate dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bj
post 5 May 2006, 19:25
Post #20


membru de nevoie


Group: Members
Posts: 321
Joined: 3 December 04
From: Bucuresti




QUOTE(Michidush @ 5 May 2006, 09:24)
Oameni buni! Stau si ma gandesc ca toate privatizarile mari facute de PSD au fost niste catastrofe demne de mentionat in manuale de istorie!! Prima a fost privatizarea Oltcit in 1995. Ei bine.. de cate falimente de corporatii din industria automobilului ati mai auzit in afara de Daewoo? Va zic eu. Doar una Rover MG. A doua tampenie a fost privatizarea SIDEX. La un an dupa ce au vandut-o pretul mondial al otelului s-a dublat pe fondul cresterii nevoii Chinei de materii prime iar Mittal Galati a facut in medie profiuri anuale de jumatate de miliard de euro. Ultima cretinatate absoluta este privatizarea Petrom (care realizeaza 10% din PIB-ul Romaniei) unde numai din redeventa pe zacamintele exploatate statul pierde 3 miliarde euro pe an!!! La arme fratilor!! Astia ar trebui impuscati fara mila!
*



Eu nu inteleg ce vrei tu de fapt? Recunosc, sunt depasit.
Pui in pagina niste argumente puerile dupa care tragi o concluzie din care eu inteleg: "mai bine era pe vremea impuscatului, atunci erau toate la stat si nu fura nimeni"

Cat despre PSD-isti o sa le recomand sa isi angajeze o vrajitoare care sa le zica trendurile in economia mondiala in urmatorii 10 ani. ph34r.gif

Daca vrei sa imi atragi atentia fa si tu asa: o lista cu argumente solide si spune-ne si noua ce ai face tu. Ca asa, sa scuip pe cineva pot si eu fara nici o problema, sa imi argumentez opiniile e mai greu...

This post has been edited by bj: 5 May 2006, 19:58


--------------------
Skoda / BMW Fabia Variant - de munca / F650 - capra exLeon, exDSN - B-65-xxx
BMW F650ST - tot un fel de capra
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sony
post 6 May 2006, 16:49
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 30 August 04
From: Ban Land




QUOTE(body @ 5 May 2006, 15:07)
Barilul de titei=159 l , deci aproximativ 6 barili = o tona de titei care costa 300$ .
Credeti-ma ca stiu ce vorbesc pt ca lucrez in domeniu ..nu la Petrom si nici la OMV.
*


6 * 159 l = 954 l, aproximativ 1.000 litri. wink.gif Un litru de petrol nu are un kilogram. radmasa.gif Doar apa are aproximativ 1kg/l. Dar petrolul este mai usor decat apa.
Te credem pe cuvant ca esti pe dinafara total, doar lucrezi in domeniu. radmasa.gif Ce naiba! radmasa.gif
De aceea nu pot intra altii in firma la care lucrezi. Acolo se cauta numai capacitati din astea. radmasa.gif

This post has been edited by Sony: 6 May 2006, 16:51


--------------------
Caruta cu doi cai frumosi 1945
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
little sam
post 6 May 2006, 18:26
Post #22


Membru incepator


Group: Members
Posts: 40
Joined: 3 January 06




QUOTE(St @ 5 May 2006, 12:07)
Sa o luam pe rand.

2.Sidex. Aici iar statul nu avea de unde sa stie ca peste ceva timp China o sa aiba mare nevoie de otel. Aici luati in calcul si cele spuse mai sus de tarzy.(total de acord cu el)
*


Parerea mea este ca dezvoltarea Chinei nu a avut loc brusc. Se stia ca e in plina dezvoltare si are nevoie de materie prima pentru dezvoltarea industriei. China e atent monitorizata din acest punct de vedere de celelalte puteri economice. Toata treaba asta cu privatizarea Sidex a fost comandata de la nivele mult mai inalte. Nu o sa ajungem noi sa respiram aerul de acolo niciodata. Interesele economice in tara noastra au fost, sunt si vor fi foarte mari mult timp de acum incolo. Cineva acolo sus nu ne iubeste si aici nu ma refer la Dumnezeu.


--------------------
logan preferance - CT-62-SMA
Nu avem si nici nu dam.[COLOR=blue]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
St
post 6 May 2006, 21:16
Post #23


Membru


Group: Members
Posts: 4.469
Joined: 18 July 04
From: Bucuresti




QUOTE(little sam @ 6 May 2006, 18:26)
China e atent monitorizata din acest punct de vedere de celelalte puteri economice
*




Aici ai spus cuvantul magic, celelalte tari europene, Noi inca nu facem parte din acest grup, se pare, restrans. biggrin.gif


--------------------
Ford/ BMW Mondeo/ 650GS 2018/ 2004
Fericirea este ceva ce nu se atinge niciodata,dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 7 May 2006, 13:32
Post #24


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




oho.de acumulatorul.se vrea ceva in toate aceste afaceri.de aro si rocar chiar imi pare rau


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
little sam
post 7 May 2006, 16:30
Post #25


Membru incepator


Group: Members
Posts: 40
Joined: 3 January 06




QUOTE(St @ 6 May 2006, 22:16)
Aici ai spus cuvantul magic, celelalte tari europene, Noi inca nu facem parte din acest grup, se pare, restrans. biggrin.gif
*


Nu imi aduc aminte sa fi scris tari europene. Am scris celelalte puteri economice. Sa aiba scrisul meu propietatea de a se schimba dupa bunul plac si sa citeasca altii altceva? radmasa.gif. Adevarul e dincolo de noi.


--------------------
logan preferance - CT-62-SMA
Nu avem si nici nu dam.[COLOR=blue]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
St
post 7 May 2006, 16:54
Post #26


Membru


Group: Members
Posts: 4.469
Joined: 18 July 04
From: Bucuresti




Scuze, greseala mea, puteri economice.

Totusi, tu crezi ca Romania monotoriza ceva?


--------------------
Ford/ BMW Mondeo/ 650GS 2018/ 2004
Fericirea este ceva ce nu se atinge niciodata,dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
little sam
post 7 May 2006, 18:40
Post #27


Membru incepator


Group: Members
Posts: 40
Joined: 3 January 06




Ideea e urmatoarea: China e in plina dezvoltare. India e unul dintre cei mai mari producatori de otel din lume (daca nu chiar primul,nu sunt sigur). Se stia ca o sa creasca cereea de otel. Si vine frumos nea Mittal si face el privatizarea la Sidex. Crezi ca i se permitea lui asa usor sa preia Sidex Galati si sa faca afaceri in Romania? Nu. Cine a avut interes in aceasta treaba a actionat din timp si a fost bagat la inaintare indianul. Mai avem si noi in tara destui oameni cu cap care stiau cum va evolua China si ma refer la cei care stiu cu ce se mananca economia internationala. Se putea foarte bine sa se pastreze in propietatea statului Sidex si sa facem export masiv catre China. Mai ales ca aveam relatii economice cu China destul de bine dezvoltate. Din cate stiu eu noi produceam otel de calitate si la preturi mici. Dar am mai spus-o: sunt interese prea mari la mijloc ca Romania sa fie lasata sa evolueze. Cam asta e. Dar noi sa fim sanatosi.


--------------------
logan preferance - CT-62-SMA
Nu avem si nici nu dam.[COLOR=blue]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
chichi
post 9 May 2006, 07:08
Post #28


Membru


Group: Members
Posts: 152
Joined: 28 December 04
From: Braila




QUOTE(body @ 5 May 2006, 15:07)
Faza cu 3 miliarde de dolari pa an e cea mai mare tampenie pe care o spui :
Barilul de titei in jur de 50 $ ( nu vorbim de pretul de burs , ci de pretul titiului la Petrom care e mai mic) .
Barilul de titei=159 l , deci aproximativ 6 barili = o tona de titei care costa 300$ .
3 miliarde de dolari inseamna cam 10 milioane de tone de titei care reprezinta mai mult decat productia pe anul trecut a Romaniei !


1 to titei = 7,1925 barili

Va spun sigur ca aceasta este echivalenta... smile.gif


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.2V 2012 - BR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MoneyTalks
post 9 May 2006, 11:35
Post #29


-


Group: Members
Posts: 2.712
Joined: 18 April 03
From: Ireland




Atentie ca deja a inceput astenia de vara... Body tocmai a luat o vacanta binemeritata de 30 de zile pentru jigniri la adresa lui Sony.

Who's next? unsure.gif


--------------------
Lexus ES300H 2020
Religia a aparut cind primul ticalos s-a intilnit cu primul prost

Never underestimate the power of stupidity in large groups
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crintea1949
post 12 May 2006, 11:20
Post #30


Membru incepator


Group: Members
Posts: 92
Joined: 24 April 05




In KOREEA DE SUD coreea de sud s-a terminat procesul proprietaRULUI, managerului firmei DAEWOO, in traducere marele OO, probleme aprezentata la tv. Justitia i-a condamna ani grei de parnaie, obliugarea la plata , recuperarea prejudiciului produs firmei.Ati auzit de asa ceva in Roamnia cu raspunderea ministeriala, manageriala, ca ua fost falimentate firme de stat. Apropo ca statutl este administrator. Vezi FNI, Bamna Agricola, Banca Dacia felix, Credit Bank, unde mii de oameni simpli au pierdut bruma de avere pe care o aveau si le-a fost distrusa prin aceasta credibilitatea sistemului privat, al economiei de piata. Cea mai mare gogoasa aruncata pe piata. Salariatii au un sef care ii tolereaza sa nu munceasca astfel incat rezultatele economice ale firmei sa se vada. Ce-l opreste pe manager sa spuna ca in sectorul a , are mai multi oameni ori ii termina ori ii muta in sectorul b unde are treaba pentru ei. Dar la firma de stat ca si la unele private sunt cumetrii. Acum se strofoaca lumea sa infiinteze fondul privat de pensii, administrat de oamenii din FNI, SAFI, dormiti linistiti ca avem noi grija de banii dumneavoastra. Cine-i vinovat de toate aceastea?
sa auzim de bine.


--------------------
dacia solenza - B33HRZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 24th July 2025 - 20:14
Forum Renault