DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Problema logan 1.6

ruseionut
post 19 Mar 2016, 15:51
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 29 May 15




Va salut cu drag! Vin si eu cu o mica problema: astazi am facut schimbul de ulei trecand de la elf 10w40 la motul 6100 10w40. Inainte de schimb am spalat interiorul motorului cu o solutie de la 2+2 engine flush. Dupa ce am pus noul ulei la relanti nu este nicio priblema doar ca daca o tin turata la 1500 de ture se aude un tacanit. De la ce ar putea fi? Ma poate ajuta cineva cu un sfat? Multumesc!

19 Mar 2016, 16:02:
http://accesoriiauto.ro/motor/1034-solutie...rior-motor.html aceasta este solutie pentru spalarea motorului

This post has been edited by ruseionut: 19 Mar 2016, 16:02


--------------------
Dacia Logan 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionita123
post 22 Mar 2016, 18:34
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 52
Joined: 8 March 09




Nu-i de la flush.
Motul e o marca mincinoasa. Cauta ca e plin internetul de dovezi.
Iar vascozitatea aleasa de tine NU unge mai bine ca 0w40 la benzina si 5w40 la diesel.
Ce ai pus tu este mineral cu putini aditivi si de aceea molecula e slaba si se rupe pelicula de ulei.
Tu ai apa acum in motor.
Da-l jos si pune alta marca in functie de cati bani ai.

This post has been edited by ionita123: 22 Mar 2016, 18:35


--------------------
renault megane II 2008 lux privilege 1.5 105cp - NT 72 MAN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bcg
post 22 Mar 2016, 19:59
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 90
Joined: 18 May 07




De ce nu mergi pe elf 5w40?
Din cate stiu solutiile astea de "spalare a motorului" sunt cam dubioase, e adevarat ca suna bine si tenant "sa speli motorul in interior", insa am auzit ca-i poti face mai mult rau decat bine, mai ales la motoare cu multi km. Asta in cazul in care nu-i apa de ploaie.
Astea sunt chestii care sa-ti ia ochii si sa cheltui bani degeaba, eu sunt total sceptic de la A la Z in privinta tuturor acestor aditivi de benzina, de ulei, de spalare a motorului.
Hai sa zic ca daca as avea un motor cu probleme poate ar avea, macar teoretic sens, sa-l cureti. Dar daca el merge perfect de ce sa te complici ?

This post has been edited by bcg: 22 Mar 2016, 20:02


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 22 Mar 2016, 21:27
Post #4


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.241
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(ruseionut @ 19 Mar 2016, 16:51)
Inainte de schimb am spalat interiorul motorului cu o solutie de la 2+2 engine flush. ?


ai facut o tampenie mare,bagati motor flush si terminati "linia" .......daca ai posibilitate incearca sa pui un manometru de presiune sa vezi ce presiune ai la ulei in timp real......prin service-uri au asa ceva....

QUOTE(ionita123 @ 22 Mar 2016, 19:34)
Nu-i de la flush.
Motul e o marca mincinoasa. .
*




Motul e o marca buna,nu vorbi aiurea....nu-i de la flush ? radmasa.gif Un motor se poate distruge aproape iremediabil de la flush,cuzinetii sufera cel mai mult......

QUOTE(bcg @ 22 Mar 2016, 20:59)
De ce nu mergi pe elf 5w40?
*



vorbesti prostii,acum dai sfaturi ?in motorul de logan benzinar ELF 5w30 e apa de ploaie.


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bcg
post 22 Mar 2016, 22:02
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 90
Joined: 18 May 07




QUOTE(sobolan @ 22 Mar 2016, 21:27)
vorbesti prostii,acum dai sfaturi ?in motorul de logan benzinar ELF 5w30 e apa de ploaie.
*


laugh.gif E clar, tie iti place sa faci pe interesantul.

Nici macar nu ai citit bine, am zis 5w40, nu 5w30. La cum te-ai repezit aiurea, faci contra-reclama la elf sau ce?


This post has been edited by bcg: 22 Mar 2016, 22:07


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 22 Mar 2016, 22:04
Post #6


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.241
Joined: 10 March 06
From: GL




esti in masura sa razi ? de mine ? huh.gif esti aparent patetic radmasa.gif .....habar n-ai de mecanica,mai bine te-ai abtine in a da sfaturi....sau oare n-ai gresit filmul ?

This post has been edited by sobolan: 22 Mar 2016, 22:05


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bcg
post 22 Mar 2016, 22:11
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 90
Joined: 18 May 07




QUOTE(bcg @ 22 Mar 2016, 22:02)
laugh.gif E clar, tie iti place sa faci pe interesantul.

Nici macar nu ai citit bine, am zis 5w40, nu 5w30.  La cum te-ai repezit aiurea, faci contra-reclama la elf sau ce?
*




QUOTE(sobolan @ 22 Mar 2016, 22:04)
esti in masura sa razi ? de mine ? huh.gif  esti aparent patetic radmasa.gif .....habar n-ai de mecanica,mai bine te-ai abtine in a da sfaturi....sau oare n-ai gresit filmul ?
*



Domnu' Gica contra, nu am dat niciun sfat, de fapt UITA marca Elf, eu il intrebam doar!! de ce nu pune 5W40 in loc de 10W40.
Asa, si ce treaba are uleiul cu mecanica?
Nu-s mecanic auto, mi-a placut cartea. smile.gif) Si iti garantez ca iti desfac si montez la loc orice vrei tu, doar dupa ce ma uit o data -de 2 ori la o "demonstratie".
Mai cauta in dictionar intelesul cuvintelor inainte de a le folosi, cum ar fi "patetic".

This post has been edited by bcg: 22 Mar 2016, 22:18


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 22 Mar 2016, 22:12
Post #8


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.241
Joined: 10 March 06
From: GL




5w40 DA ,5w30 NU la logan mpi....giga contra dry.gif ?


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bcg
post 22 Mar 2016, 22:14
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 90
Joined: 18 May 07




QUOTE(bcg @ 22 Mar 2016, 19:59)
De ce nu mergi pe elf 5w40?




QUOTE(sobolan @ 22 Mar 2016, 22:12)
5w40 DA ,5w30 NU la logan mpi....giga contra dry.gif  ?
*



Citeste mai sus, exact 5W40 am scris, iar tu ai "citit" 5w30 si te-ai grabit cu mistouri si arogante. Magistral!

This post has been edited by bcg: 22 Mar 2016, 22:16


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 22 Mar 2016, 22:18
Post #10


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.241
Joined: 10 March 06
From: GL




dupa ce ai editat,pacat ca nu ti-am dat quote......


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bcg
post 22 Mar 2016, 22:20
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 90
Joined: 18 May 07




Hai nu zau, ultima editare a mea e la 20.02(dupa postul initial la 19:59, deci la doar 3 minute), iar tu m-ai luat la misto la 21.27.


This post has been edited by bcg: 22 Mar 2016, 22:22


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 22 Mar 2016, 22:27
Post #12


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.241
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(bcg @ 22 Mar 2016, 23:11)
Nu-s mecanic auto, mi-a placut cartea. smile.gif) Si iti garantez ca iti desfac si montez la loc orice vrei tu, doar dupa ce ma uit o data -de 2 ori la o "demonstratie".
*




si mie mi-a placut cartea desteptule,sunt inginer mecanic de fapt,cand lucram la DACIA IATSA in Galati tu te incaltai cu fesu'....iar la partea cu demontatul eu spun sa te abtii,nu cunosti nimic despre masini.....

This post has been edited by sobolan: 22 Mar 2016, 22:28


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
user123
post 22 Mar 2016, 23:13
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.114
Joined: 4 August 09







Iti racesti gura de pomana colegul ( sobolan ) pt ca nu ai cu cine ; el vine cu ideile si doctrinele de la asii de pe celalalt forum

Pace voua, bagati ce vreti si unde vreti si spor la scris aberatii ca am popcorn-ul pregatit ( pt ambele forumuri )


--------------------
Dacia Renault 2004/2018

Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 23 Mar 2016, 02:16
Post #14


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.241
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(user123 @ 23 Mar 2016, 00:13)
Iti racesti gura de pomana colegul ( sobolan ) pt ca nu ai cu cine
*



am vazut.....asta e......celalalt forum,golanclub ? deh....l-or fi expulzat de-acolo si s-a mutat aci radmasa.gif ,n-are nimeni grija de treaba asta oare ? wink.gif

This post has been edited by sobolan: 23 Mar 2016, 02:16


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 23 Mar 2016, 07:38
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.045
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Stati fratilor usor.... biggrin.gif
Eu zic ca explicatia e mai simpla. Motor flush-ul e un fel de petrol lampant care dilueaza uleiul si teoretic ar mai dilua si depunerile solide. 2+2 este, daca nu ma insel, o cutie destul de mare, de aproape 1 litru.
Eu zic ca i-a mai ramas in motor o cantitate apreciabila de ulei diluat cu flush care s-a combinat cu uleiul nou si a rezultat o pishonada.
Daca initiatorul mai urmareste topic-ul l-as intreba cateva chestii:
- cum a bagat flush-ul (a dat ulei jos, a pus flush-ul peste)
- cat ulei nou i-a intrat


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 23 Mar 2016, 08:52
Post #16


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.241
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(YRX @ 23 Mar 2016, 08:38)
Stati fratilor usor....  biggrin.gif
Eu zic ca explicatia e mai simpla. Motor flush-ul e un fel de petrol lampant care dilueaza uleiul si teoretic ar mai dilua si depunerile solide.
*



da man,asa e.....dar depunerile alea solide din interiorul blocului e bine sa nu fie deranjate....odata deranjate trebuie eliminate complet(data baia jos,asta implica demontatul calandrului care la randul lui implica demontat o juma de masina)......am curatat multe blocuri pe interior,la ultimul am zis ca-mi dau demisia.....cadea scoarta ca in filme radmasa.gif ...aia ori o lasi asa ca nu e nimic rau,e lipita bine acolo ori dai jos toata dar manual,cu motor-flush o "zgandari" din loc si risti sa plimbi mizeriile alea prin tot motorul implicit pompa......
Unii fac asa.....dau jos un litru de ulei,pun dracia aia peste uleiul ramas si ralanti cam 3 minute,apoi dat jos si schimb.....eu nu recomand,lasati blocurile asa daca tineti la cuzineti.....sau puneti motorina mai bine daca tot e sa fie.....mie mi se pare ca ala e un solvent ceva dupa cum pute....

This post has been edited by sobolan: 23 Mar 2016, 09:18


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
user123
post 23 Mar 2016, 09:51
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.114
Joined: 4 August 09





Nu stam usor ca nu stam bine...

Problema de fond e alta, nu uleiul sau flush sau ce mai vreti voi..

Problema este ca sunt aici unii care nici macar un surub nu au strans si care nu stiu altceva decat sa contrazica; aceeasi care sunt si pe celalalt forum unde se vorbeste mult, prost si degeaba.....

Sa zicem ca este ok si asta, in fond e liber forumul insa la fel cum este liber la aberatii atunci trebuie sa fie liber si la replica..pe masura aberatiilor...

Echilibru nu?

Inca ceva...voi puteti sa explicati in stanga sin dreapta pt ca "ei" tot la stadiul de " elf " sunt

A nu se intelege ca am ceva cu uleiul elf...


--------------------
Dacia Renault 2004/2018

Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 23 Mar 2016, 11:32
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.045
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




QUOTE(sobolan @ 23 Mar 2016, 09:52)
Unii fac asa.....dau jos un litru de ulei,pun dracia aia peste uleiul ramas si ralanti cam 3 minute,apoi dat jos si schimb.....eu nu recomand,lasati blocurile asa daca tineti la cuzineti.....sau puneti motorina mai bine daca tot e sa fie.....mie mi se pare ca ala e un solvent ceva dupa cum pute....
*



Eu ma cam indoiesc ca a dat jos din ulei inainte, e dificil, te faci ca porcu' daca n-ai pompa pentru joja.
E naftalina, de aia pute asa

Usere, ai ceva cu elfii astia? Grinch care esti... biggrin.gif

a_christmas_elf_costume_for_women.jpg ( Size: 22.94k ) Number of downloads: 214


This post has been edited by YRX: 23 Mar 2016, 11:34


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
user123
post 23 Mar 2016, 11:40
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.114
Joined: 4 August 09





Da, le rup capul cum ii prind...si pe drum si pe altundeva...biggrin.gif

Prefer brunetele...


--------------------
Dacia Renault 2004/2018

Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bcg
post 23 Mar 2016, 12:02
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 90
Joined: 18 May 07




QUOTE(sobolan @ 23 Mar 2016, 02:16)
am vazut.....asta e......celalalt forum,golanclub ? deh....l-or fi expulzat de-acolo si s-a mutat aci radmasa.gif ,n-are nimeni grija de treaba asta oare ? wink.gif
*





Eu am pus o simpla intrebare celui care a deschis topicului :"DE CE NU PUI 5W40 IN LOC DE 10W40". Am vrut sa ma refer la gradatia 5w40 si nu la marca, marca am pus-o la intamplare, din pura coicnidenta ce am pus si eu in motor, din ce am cercetat e o marca cu un raport calitate-pret ok, nu e cel mai bun ulei, dar nici nu ma intereseaza care e cel mai bun, am un logan de 10 ani totui, nu vreo masina de curse..

Pentru ce este facut forumul asta? Nu ca sa intrebe si cei mai putin cunoscatori? E doar pentru mecanici auto?

Dar m-am lamurit. Cand mai am vreo intrebare, apelez la manualul de service, unde gasesc exact ce trebuie sa stiu, in loc de "habar n-ai, nu stii nimic, eu sunt expert, dar...te iau doar la misto, sau iti zic ca nu-i bine cum ai facut, fara sa spun cum ar fi bine".
P.S. Pana acum 2 sapt nu desfacusem niciun surub la masina. Intre timp am schimbat ulei(+de la CV), filtre, discuri+placute, cilindri+saboti+aerisire frane. Operatiuni banale, da, dar tot am scutit ceva manopera...
Am fost acuzat ca dau sfaturi desi nu ma pricep. Nu am dat niciun sfat, doar l-am intrebat pe initiator de ce nu foloseste gradatia 5 in loc de 10 (W40). Daca ar fi raspund cuiva, as face-o evident doar despre lucrurile pe care le-am facut eu, nu despre altele unde nu m-am bagat.
Nu cred ca trebuie sa fii inginer mecanic ca sa te informezi despre semnificatia gradatiei uleiurilor si sa mai consulti un manual de la masina care spune ce tip de ulei trebuie sa pui.

P.S. Ca sa fim on-topic, de remarcat ca i-am zis si eu initiatorului ca solutia de spalare a motorului poate sa nu fie ceva ok.

This post has been edited by bcg: 23 Mar 2016, 12:41


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
user123
post 23 Mar 2016, 14:36
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.114
Joined: 4 August 09





Colegul....nu are nimeni nimic cu tine; pretentia este doar sa intelegi si sensul, nu numai sa citesti - cel putin la ce am scris eu

Nu e nevoie sa te victimizezi, aici nuti baga nimeni pumnul in gura, cum esti tu obisnuit pe celalalt forum......nu iei ban daca nu bagi elf cu filtru xyz sau daca nu esti de acord cu cineva ( chiar moderator ) pe probleme tehnice

Daca tot vrei intelegere ( pt "necunoscatori") ofera si tu la randul tau intelegere ( pt cei care mai stiu cate ceva)

Si daca tot vrei sa fii ontopic, ai grija la deschisul topicurilor cu subiecte care sau discutat deja ( aici sau....altundeva....unde poate ai si primit raspuns)

P.S : si eu sunt tot necunoscator smile.gif


--------------------
Dacia Renault 2004/2018

Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 23 Mar 2016, 16:02
Post #22


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.241
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(user123 @ 23 Mar 2016, 15:36)
P.S : si eu sunt tot necunoscator smile.gif
*



si eu mai am multe de invatat smile.gif


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 23 Mar 2016, 16:22
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




pai omul intreba care este diferenta intre 5w40 si 10w40

QUOTE(bcg @ 23 Mar 2016, 12:02)
Eu am pus o simpla intrebare celui care a deschis topicului :"DE CE NU PUI 5W40 IN LOC DE 10W40". Am vrut sa ma refer la gradatia 5w40 si nu la marca, marca am pus-o la intamplare, din pura coicnidenta ce am pus si eu in motor, din ce am cercetat e o marca cu un raport calitate-pret ok, nu e cel mai  bun ulei, dar nici nu ma intereseaza care e cel mai bun, am un logan de 10 ani totui, nu vreo masina de curse..


*


e treaba cu viscozitatea la cald si la rece spor la citit

This post has been edited by bygy007: 23 Mar 2016, 16:22


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
spik1
post 23 Mar 2016, 21:17
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 227
Joined: 14 February 13




Ups...eu am pus Motul 10W40!
Atunci care ulei este cel mai bun pt. un motor 1,6 de Logan si aici ma refer la marca si la acel indicativ.


--------------------
Dacia Sandero 2012 - IF 08 GTA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bcg
post 23 Mar 2016, 23:10
Post #25


Membru incepator


Group: Members
Posts: 90
Joined: 18 May 07




Gradatia: "macar" 5w40, (daca nu chiar 0w40).
Marca-in functie de cat te tine portofelul, Elf/Castrol/Aral/Mobil 1, etc.
Ideea e urmatoarea:daca nu omori motorul (cu enshpe mii de turatii aiurea) si daca schimbi uleiul la maxim 10.000, cred ca nu e mare diferenta la marca.
Diferenta intre 10W40 si 5W40 e data de temperatura minima la care asigura o lubrifiere corespunzatoare: -20 grade la 10W si -25 grade la 5W, cam asa. La noi iarna mai sunt temperaturi sub -20 grade, insa destul de rar, mai depinde si de zona unde stai.
0W40 "lucreaza" pana la -30 grade chiar.



This post has been edited by bcg: 23 Mar 2016, 23:12


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 24 Mar 2016, 01:07
Post #26


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.241
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(bcg @ 24 Mar 2016, 00:10)
Ideea e urmatoarea:daca nu omori motorul (cu enshpe mii de turatii aiurea)
*



da' cum ii dai asa turatii cand el e limitat din calculator ? mpi-ul merge ca uns la 5000rpm,fiind limitat la 6000 parca !

pentru ulei http://www.daciaclub.ro/ce-ulei-de-motor-f...iti-t67431.html

This post has been edited by sobolan: 24 Mar 2016, 01:08


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ruseionut
post 24 Mar 2016, 06:39
Post #27


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 29 May 15




QUOTE(YRX @ 23 Mar 2016, 07:38)
Stati fratilor usor....  biggrin.gif
Eu zic ca explicatia e mai simpla. Motor flush-ul e un fel de petrol lampant care dilueaza uleiul si teoretic ar mai dilua si depunerile solide. 2+2 este, daca nu ma insel, o cutie destul de mare, de aproape 1 litru.
Eu zic ca i-a mai ramas in motor o cantitate apreciabila de ulei diluat cu flush care s-a combinat cu uleiul nou si a rezultat o pishonada.
Daca initiatorul mai urmareste topic-ul l-as intreba cateva chestii:
- cum a bagat flush-ul (a dat ulei jos, a pus flush-ul peste)
- cat ulei nou i-a intrat
*



acea solutie de flush a fost pusa peste vechiul ulei la cald (300ml) urmand instructiunile, lasand motorul la relanti 3 minute dupa care stop motor!
lecat de cat ulei a intrat in motor : FIX 3L! deci nu cred sa fi ramas ulei vechi amestecat cu solutie pt flush!


--------------------
Dacia Logan 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
user123
post 24 Mar 2016, 09:29
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.114
Joined: 4 August 09






Ar fi bine sa renunti la astfel de experimente pe motorul tau, din motivele expuse mai sus ( vezi sobolan );

La unii merge engine flush pt ca au motor relativ curat ( si nu au ce sa disloce si ce sa dizolve ) pe cand la altii ( posibil la tine? ) cu ceva depuneri le disloca si.....face mai mult rau


Acum nu mai poti da timpul inapoi......poti eventual sa incerci un ulei mai bun decat cel pe care il ai acum, adica un sintetic veritabil

Prin sintetic veritabil eu nu inteleg un 5wXY ( majoritatea sunt hidrocracate si inseala usor prin cifre; la cele 0wXY inca nu au ajuns la performanta asta - deci orienteaza-te spre un 0wXY de calitate )


Cand schimbi marca de ulei, e bine sa te abtii de la engine flush.....cu banii dati pe astfel de experimente mai bine cumperi un ulei sintetic veritabil


--------------------
Dacia Renault 2004/2018

Stop, drop and roll will not save you in hell - inscriptie pe o biserica in Virginia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd May 2025 - 03:55
Forum Renault