Dilema, Ce fac cu vechea mea Dacia 1310?
![]() ![]() ![]() |
Dilema, Ce fac cu vechea mea Dacia 1310?
ViorelX |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 19 March 10 From: Brasov ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
1983
- BV 73 VNV
|
|||
sobolan |
![]()
Post
#2
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
ar merge reconditionata total si bagata intr-un garaj,ar valora ceva bani peste cativa ani !
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
GBX |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 604 Joined: 26 May 13 From: aproape de Cluj ![]() |
Ar valora, corect recondiționată, dacă ar fi din 69-70.
Altfel, e o loterie, singurul beneficiu real ar fi mulțumirea de sine că o altă "băbuță" a fost salvată. Financiar, nu cred că ar putea recupera investiția. |
--------------------
ex. Renault
19 Europa
1997
|
|
maho |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
QUOTE(ViorelX @ 21 Aug 2018, 23:16) Unul din praguri s-a perforat, deci e si o problema grea de tinichigerie. -fie incerc sa repar eu zonele ruginite si revopsesc cu rasina epoxidica, eventual laminez cu tesatura de fibra de sticla (ma ocup de aeromodelism si am oarece experienta la astfel de operatii, dar numai la scara mica); -apelez la o firma specializata, dar ma astept la costuri mari. Dar aud ca voi avea de platit o taxa de poluare de 200 euro/an sau ca probabil in viitor nu voi avea voie sa circul cu ea decat la evenimente speciale. Ce fac? Chiar grea nu e, s-au reparat frumos masini in stare mult mai proasta decat a ta. - pe varianta cu reparatia facuta de tine nu ma pronunt; - daca ai nevoie de firma, stiu vreo 3 la noi in oras cu care poti lua legatura (da-mi mesaj si ti le zic pe privat); Asta cu taxa ramane de vazut cand apare ce va implica concret. E posibil ca cele atestate sa fie exceptate, dar in privinta circulatiei nu le pot interzice total, eventual doar in unele zone centrale (sau taxare suplimentara). Pana una-alta, vorbim de proprietate privata si dreptul de folosinta, care-s mai durabile decat niste hotarari imbecile care pot fi schimbate. Ce faci depinde doar de tine si de cat de mult iti doresti s-o pastrezi. Orice sh euro 4 mai devreme sau mai tarziu va ajunge in aceeasi situatie, dar dupa ala nu intoarce nimeni capul pe strada. Financiar (dac-ar fi s-o vinzi dupa) nici o masina nu-si recupereaza investitia dupa reparatie, dar sunt de parere ca daca o faci, si asta merita, macar pt. ca-s cel putin la fel de rare ca cele 69-70. Mie nu-mi pare deloc rau ca am refacut-o pe a mea, acelasi leat cu a ta si aceeasi situatie - mostenire de familie. |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
ViorelX |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 19 March 10 From: Brasov ![]() |
Multumesc pt sfaturi. Da, vreau in continuare s-o pastrez, dar ma tem ca solutia cea mai comoda va fi sa o ung cu vaselina unde e rugina si s-o pun la pastrare intr-un garaj, amagindu-ma ca ma voi ocupa de ea peste niste ani (nu stiu cati) cand voi avea mai multi bani. Pana una-alta, cu banii cu care as restaura-o acum, as putea sa-mi iau alta, in stare f buna.
Ma interesez totusi care sunt costurile restaurarii si vad ce fac. |
--------------------
Dacia
1310
1983
- BV 73 VNV
|
|
maho |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Sunt unele lucruri care n-au pret (pt. mine cel putin), ci doar cost.
La cum arata, cred ca o reconditionare decenta n-ar trebui sa depaseasca 1.5k-1.8k euro, sigur ca-ti poti lua o masina mai moderna de banii aia, dar... tu decizi. ![]() |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
dizzy |
![]()
Post
#7
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.074 Joined: 11 February 04 ![]() |
Daca vrei numai sa o păstrezi, cureti zona ruginită, pasivizezi, dai o mana de grund, chit, vopsesti cat, cum poti, apoi ceruiesti pt protectie.
Macar nu intra cancerul mai adanc |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
sobolan |
![]()
Post
#8
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
MuciX |
![]()
Post
#9
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
QUOTE(maho @ 22 Aug 2018, 09:22) Orice sh euro 4 mai devreme sau mai tarziu va ajunge in aceeasi situatie, dar dupa ala nu intoarce nimeni capul pe strada. Ai fi surprins. Tehnologic nici reno 12 sau dacia 1300 nu au cine stie ce merite, au fost niste masini facute sa fie ieftine si practice la vremea lor. Pentru tine au valoare pentru ca ai crescut cu ele si exista un atasament emotional. Gandeste-te ca si cu acel euro 4 au crescut niste pusti acum, pusti care se uita cu ochi mari la parintii lor atunci cand ii duc la plimbare, care se ataseaza de amintirile astea. Ei, acei pusti vor intoarce sigur capul dupa un golf 6 cum a avut taxu. Ceea ce este interesant cu reconditionarea, mai ales cand vine vorba de tinichigerie si vopsitorie este ca efortul necesar nu face diferente intre marci. Asadar daca ai 7 gauri de sudat, o burta de pasivizat si terosonat, mai putin conteaza ca e Dacia sau ca e Maserati, munca e aceeasi, materialele aceleasi, pretul e acelasi. Cu 1800 euro cred ca doar sablezi, sudezi si vopsesti modest caroseria aia. Din experienta mea cel putin. Si banii aia nu garanteaza ca vei fi 100% multumit la final. |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
GBX |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 604 Joined: 26 May 13 From: aproape de Cluj ![]() |
|
--------------------
ex. Renault
19 Europa
1997
|
|
maho |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
QUOTE(MuciX @ 23 Aug 2018, 10:11) Tehnologic nici reno 12 sau dacia 1300 nu au cine stie ce merite, au fost niste masini facute sa fie ieftine si practice la vremea lor. Asa-i, dar la "ieftine"... la vremea aia nu erau chiar ieftine (la ~ 74k+ lei) pt. romani, mai ales ca se cam astepta la rand pt. ele. QUOTE(MuciX @ 23 Aug 2018, 10:11) cu acel euro 4 au crescut niste pusti acum, pusti care se uita cu ochi mari la parintii lor atunci cand ii duc la plimbare, care se ataseaza de amintirile astea. Ei, acei pusti vor intoarce sigur capul dupa un golf 6 cum a avut taxu. Da, numai ca pustii din ziua de azi nu-s crescuti in ideea ca o masina o iei/trebuie sa te tina o viata; acum e societate de consum, banii trebuie sa circule cat mai rapid, masina se considera normal sa se ca schimbe la cativa ani. De ceva ani mentalitatile s-au cam schimbat, iar un euro 4, peste 10-15 ani va fi (daca va fi reparat si pastrat) in situatia daciei vechi de acum, cu deosebirea ca asta va avea (pt. cel care a reparat-o si pastrat-o) 40-55 de ani, deja m-as uita la ea cum ma uit acum la una din anii '50. QUOTE(MuciX @ 23 Aug 2018, 10:11) Ceea ce este interesant cu reconditionarea, mai ales cand vine vorba de tinichigerie si vopsitorie este ca efortul necesar nu face diferente intre marci. Asadar daca ai 7 gauri de sudat, o burta de pasivizat si terosonat, mai putin conteaza ca e Dacia sau ca e Maserati, munca e aceeasi, materialele aceleasi, pretul e acelasi. Cu 1800 euro cred ca doar sablezi, sudezi si vopsesti modest caroseria aia. Din experienta mea cel putin. Asta-i clar, diferenta o pot face patronii de service, care, daca-s pusi pe facut avere si miros clientul ca are bani, o sa-l jumuleasca oricum; daca-s de-astia care au plecat de la dacie, au ceva nostalgii, si se gandesc ca profit se poate face si de la alti clienti, lasand o marja mai mica la dacie, se mai poate discuta. Pe mine m-a costat (in 2013, e drept) 3.500 lei servisul (negociat usor de la 4.000, cazul patronului nostalgic ![]() |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
MuciX |
![]()
Post
#12
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
QUOTE(maho @ 23 Aug 2018, 10:28) Asa-i, dar la "ieftine"... la vremea aia nu erau chiar ieftine (la ~ 74k+ lei) pt. romani, mai ales ca se cam astepta la rand pt. ele. Faptul ca te punea Ceausescu sa astepti dacia nu o face mai deosebita tehnic. Solutiile folosite raman aceleasi. This post has been edited by MuciX: 23 Aug 2018, 10:44 |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
maho |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Nici n-am zis asta, da' daca e ceva, prefer sa pot avea si eu acces sa-mi pot baga nasul.
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
ViorelX |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 19 March 10 From: Brasov ![]() |
Evident ca daca o restaurez, nu ma motiveaza performantele tehnice ale masinii si nici macar faptul ca unii se vor uita la ea cu admiratie. Altii tot cu dispret ma vor privi si, oricum, lumea se uita urat la mine cand pornesc masina si scoate fum 1-2 minute, mai ales daca o pornesc cu socul tras. Cine tine cont ca fac acest pacat o data la 2-3 luni si doar daca am intr-adevar nevoie sa circul si poluez incomparabil mai putin decat cei cu masini noi care circula zilnic? Iar emisiile de CO2 nu-s de fapt cu mult mai mari decat la euro6, doar la noxe e diferenta mare.
This post has been edited by ViorelX: 23 Aug 2018, 21:26 |
--------------------
Dacia
1310
1983
- BV 73 VNV
|
|
Alex1300BV |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 679 Joined: 20 November 08 ![]() |
Pana mai stati pe ganduri, cumparati praguri din magazin/ de pe grupuri fb Dacia sau de pe olx
Cautati un tinichigiu not too expensive care sa vi le schimbe. Demontati aripile fata. Scoateti fotolii, bancheta si mocheta si vedeti ce interventii trebuie facute. Ce puteti face personal: Cumparati o bormasina si niste perii de sarma "rotative", grund, vopsea si in cateva weekenduri trebuie cel putin sa eradicati rugina. Succes! |
--------------------
Dacia
1410
1991 1397 cmc TLX Break
- xxxxxxxx
|
|
ProfiBv |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.144 Joined: 12 June 16 From: Bv ![]() |
Iti mai trebuie o curte sau garaj in care sa lasi toate relativ imprastiate cand te prinde seara, ca sa nu trebuiasca sa tot aduni de pe langa ea.
Nu uita de bere pentru prietenii care te pot ajuta la nevoie. Pana una alta mai tragi de ia si apoi vezi ce poti face pentru alta....pana expira ITP-ul. This post has been edited by ProfiBv: 24 Aug 2018, 01:05 |
--------------------
Renault
Grand Scenic 3
2010 / 1,5dci 110cp / EDC
- Bv Drumuri bune și RESPECT !
|
|
ViorelX |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 19 March 10 From: Brasov ![]() |
Pai tocmai asta e problema: am scule, dar nu am spatiu de lucru si nici timp. Vine vremea rece si va fi imposibil sa mai fac ceva pana la inceputul lui apr 2019. De aia si sunt in asa mare dilema.
|
--------------------
Dacia
1310
1983
- BV 73 VNV
|
|
dizzy |
![]()
Post
#18
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.074 Joined: 11 February 04 ![]() |
De ce e galbenă intr-o foto si bej in alta?
Pana vine frigul mai e destul. Ia o perie de sarma pe bormasina si treci la treaba. Lasa numai gaura pe carcareme o poti carpi cu adeziv si alta tabla, pop-nituri, etc. Eu as da-o la Rabla. This post has been edited by dizzy: 24 Aug 2018, 14:11 |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
bion |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.711 Joined: 1 May 04 From: TM ![]() |
Genosse Mucix. In general la tablarie preturile se discuta si in fct. de suprafata de reparat. O 1300 are kmp mult mai putini decat o conserva de cremvursti germana
![]() |
--------------------
Dacia
SLZ Scala
2003
- TM54 Crăpa-le-ar Domnul ficații
Și setea ogoi-le-ar cu venin, Căci n-au păreche-n lume blestemații Crîșmarii care toarnă apă-n vin ! |
|
MuciX |
![]()
Post
#20
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Ai fi surprins. Un seria 3 din anii 80 e cam cat un seria 1 din era noastra. Poate chiar mai mic.
|
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
bion |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.711 Joined: 1 May 04 From: TM ![]() |
Nu sunt surprins. Golf I e mai mica decat un VW Up.Dar tabla e mai multa. Acu e plastic. Si mullwagenu tau are mult mai multa suprafata de pleu dacat 1300. Pe masurate.
![]() |
--------------------
Dacia
SLZ Scala
2003
- TM54 Crăpa-le-ar Domnul ficații
Și setea ogoi-le-ar cu venin, Căci n-au păreche-n lume blestemații Crîșmarii care toarnă apă-n vin ! |
|
sobolan |
![]()
Post
#22
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
QUOTE(dizzy @ 24 Aug 2018, 15:10) Lasa numai gaura pe carcareme o poti carpi cu adeziv si alta tabla, pop-nituri, etc. Eu as da-o la Rabla. QUOTE(bion @ 24 Aug 2018, 19:27) gigel se ia de trotineta lu' costel...mai vine si aurel,etc....tipic.... QUOTE(bion @ 25 Aug 2018, 12:55) cine te-a pacalit ? ![]() btw: imi permit sa citez dar "conserva de cremvursti germana" a fost masina de top prin anii 90,facuta cu bun simt ,sta bine de tot la 150-160 pe sosea,comparativ cu un e90 care are tabla subtire ca la un logan,plastice ordinare si in care la 150 simti ca decolezi.Pana le e46 s-a putut numi inca bmw,dup-aia ......... Motorul ala de 2500cm3 cu 6 in linie trage de rupe asfalt,nu-s cai prea multi pentru ca nu e un motor de generatie noua adica "dopat" dar e cuplu mare,cine s-a urcat in asa ceva stie ce zic.... This post has been edited by sobolan: 25 Aug 2018, 22:55 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
MuciX |
![]()
Post
#23
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Nu știu cum e la e90, dar la F30 nu simți vitezele de 150-160. Izolează chiar foarte bine șoferul de zgomot, denivelări, etc. O fi tractor, dar comod e, n-am ce zice. Nu poți compara cu E30 decât zicând că se vad cei 30 de ani de evoluție intre ele.
|
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
b06fcn |
![]()
Post
#24
|
![]() DOCTOR Group: Members Posts: 5.855 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti/Galati ![]() |
Ca tot e vorba aici de preturi de restaurare, mucix are dreptate, manopera e grosso modo, la fel.
La Aro 10 din semnatura, m-a costat 3000 lei manopera de tinichigerie si vopsitorie (facuta temeinic pe partea de omorat rugina), plus 1300 materialele de vopsitorie si inca 1000 alte consumabile (tabla si alte elemente de confectionat piesele ruginite care nu se mai puteau repara). Grand total 5300 de lei, pentru o masina care a costat 3500 acum aproape 3 ani si in care s-au mai bagat aproape inca pe atat in punerea la punct (RK motor, articulatii si trenuri de rulare, frane, gume AT etc...). O sa zica lumea ca sunt plecat cu sorcova, ca am bagat atitia bani intr-o troaca romaneasca. Probabil, dar valoarea sentimentala e mai mare... |
--------------------
Renault
21
1.9dT, 1989
- B 06 FCN MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200 Renault 21 Turbo Renault Megane 1.9 dCi Opel Corsa 1.3 CDTI Toyota Avensis 2.0 D4D Lada 1200 Aro 10.4 4x4 |
|
ProfiBv |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.144 Joined: 12 June 16 From: Bv ![]() |
Sentimentala , sentimentala ... problema e cat tine dupa cheltuiala asta , ca de de scos banii la revanzare putin probabil . E o investitie pe viata!!!
|
--------------------
Renault
Grand Scenic 3
2010 / 1,5dci 110cp / EDC
- Bv Drumuri bune și RESPECT !
|
|
sobolan |
![]()
Post
#26
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
QUOTE(b06fcn @ 26 Aug 2018, 17:28) O sa zica lumea ca sunt plecat cu sorcova, ca am bagat atitia bani intr-o troaca romaneasca. Probabil, dar valoarea sentimentala e mai mare... Daca tu esti plecat cu sorcova inseamna ca eu-s tampit cu actele in regula,cand mai vii in GL sa-ti arat eu un teanc mare de facturi ,doar piese pentru golful meu (3) ,fara manopera + alte piese din dezmembrari de unde n-am nici un act.....dupa ce faci un total o sa spui golf 3 = faliment. This post has been edited by sobolan: 26 Aug 2018, 20:48 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
sobolan |
![]()
Post
#27
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
QUOTE(MuciX @ 26 Aug 2018, 09:05) nu am condus F30,niciodata...am avut un e90 lasat pe mana mea cam o luna,cam greu m-am acomodat cu el,cutia automata nu e punctul meu forte+un milion de rahaturi electronice,am avut e46 din 2001 si stiu ca era mult mai stabil pe sosea,am avut si un e 30 318is pe care nu l-am tinut decat vreo 3 luni,pacat,m-am speriat de un prag si o aripa.....asta e,l-am luat din germania personal mai mult ca sa-l am,habar n-am avut ca trebuia tinut.... nu ai cum sa compari f30 cu e30,undeva departe se poate afirma clar ca e30-ul era exacutat cu pise mult mai trainice darrr...are 35+ de ani,e ca si cum ai compara un reno12 cu un logan din 2006 full ,nu prea ai cum,acum aia e masina de epoca si nu e ca loganul care e facut pentru condus zilnic si confort/siguranta sporite..... This post has been edited by sobolan: 28 Aug 2018, 00:00 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
ViorelX |
![]()
Post
#28
|
Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 19 March 10 From: Brasov ![]() |
QUOTE(dizzy @ 24 Aug 2018, 15:10) Din simplul motiv ca difera f mult conditiile de iluminare (in plin soare/in umbra) si nu s-a adaptat corespunzator 'white balance'. Desi pare sa fie mult timp, nu voi avea timp nici in we-uri si n-am nici spatiu de lucru. Si-s destul de descurajat. Ca sa mai circul cu ea, probabil va trebui restaurata la cele mai inalte standarde (precum se cere ca sa fie atestata ca vehicul istoric) si nu-s sigur ca voi reusi, oricat voi cheltui la o firma specializata. Problemele la caroserie, precum asta: imbinare_aripa.jpg ( Size: 115.98k ) Number of downloads: 375 sunt probabil rezolvabile. Dar mai sunt o serie de mici probleme greu de rezolvat: -barele cromate au strapungeri in stratul de crom. Cea din fata are si deformari (am luat-o din targ cu 10 lei, fiindca cea originala s-a pierdut cu multi ani in urma.) Nu gasesc bare noi de schimb. bara_fata.jpg ( Size: 187.08k ) Number of downloads: 103 bara_spate.jpg ( Size: 206.65k ) Number of downloads: 95 -tapiteria are o taietura in plafon, e ingalbenita, are mizerie care nu se mai curata. taietura_tapiterie.jpg ( Size: 80.38k ) Number of downloads: 96 mizerie_tapiterie.jpg ( Size: 115.39k ) Number of downloads: 89 -bordul e in stare buna, dar s-au rupt/pierdut 2 din cele 3 manete ale clapetelor de aer cald. bord.jpg ( Size: 160.04k ) Number of downloads: 101 -la geamuri s-au rupt/desirat materialele textile de etansare. geam_st_f.jpg ( Size: 193.59k ) Number of downloads: 108 -lampile plafoniere s-au deteriorat si le-am refacut din plexiglass, fiindca n-am gasit originale. |
--------------------
Dacia
1310
1983
- BV 73 VNV
|
|
Adrian Frigo |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru cu o tigaie de dacie Group: Members Posts: 2.031 Joined: 4 February 15 From: Undeva,pe dreapta ![]() |
Astea sunt fleacuri usor de rezolvat,altii se chinuie cu niste sicrie pe 4 roti legate cu sarma si scuipinol sa le refaca...asta nu pare nici pe departe asa ceva.
![]() |
--------------------
Dacia 1300/
1310/1410 GTL/CL/Lj/Renault
/1972/1986/1997/2000 și ceva...
- XX-00-UAP/ACR Mașina este ca femeia,dacă nu o întreții....TE LASĂ!
Daciot convins! |
|
maho |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Pt. atestare ca vehicul istoric nu trebuie neaparat "restaurata" la cele mai inalte standarde, trebuie o reparatie decenta in care sa se respecte dotarile perioadei, fara "tuning"; sunt cateva topice pe tema asta (a atestarii) si pe aici.
In zona aia (la capatul superior al aripii) trebuie verificat si sub aripa, cã de obicei e afectat stalpul, deci ar trebui demontata aripa. Bare mai gasesti prin dezmembrari (noi - nu prea), dar pana atunci poti incerca pe termen scurt cu Cola. Bara de spate nu e ce trebuie la modelul nostru. Grile de plastic deasupra bordului se mai gasesc (poate chiar pe la Bursa, daca nu prin dezmembrari), la fel si "periile" interioare de geamuri. Cu capacele de plafoniera e o problema, e greu sa le gasesti intregi (de obicei au macar un picior rupt), dar au mai aparut pe la bursa plafoniere intregi de vanzare. |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 19:25 |