DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> nelamurire, nu stiu daca e o problema

BMA
post 2 Dec 2005, 23:26
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 217
Joined: 25 May 05
From: Timisoara




am de mult timp o nelamurire. poate ma lamureste cineva. daca stau pe loc de exemplu, si motorul functioneaza la ralanti, daca fac 3-4 pedale la frana repede creste turatia motorului cu cateva sute de ture (3-400 cred) si se mentine la turatia aia atat timp cat continui sa fac pedale. cand ma opresc automat turatia scade la loc. e o problema ? sau e normal ? am frana servo dublu circuit.


--------------------
Skoda Fabia 1.2HTP 12V - B-61-ZTF 2007
Ex. Dacia Nova R52319 T '96 si Dacia 1410 Berlina '96
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dreamer
post 3 Dec 2005, 15:41
Post #2


Un visator hoinar ...


Group: Members
Posts: 1.750
Joined: 23 September 05
From: Brasov




hmmmm .... la mine face exact invers !
Cand fac pedale ... scade turatia ... cam cu 200 de ture. Cand nu mai fac pedale ... isi revine ...


--------------------
Ex Renault Megane 1, 2 si 4 2002 diesel, 2004 si 2017 benzina
Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wolfin
post 3 Dec 2005, 16:21
Post #3


Haha


Group: Members
Posts: 9.013
Joined: 2 December 05
From: Bucuresti




se intampla sa creasca turatiile cand motorul este rece sau si la cald?
cand motorul este rece este "normal" sa scada turatiile cand apesi frana(trage aer servo)


--------------------
pegas 3120 - Curand de provincie ... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020
Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BMA
post 3 Dec 2005, 16:46
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 217
Joined: 25 May 05
From: Timisoara




QUOTE(wolfin @ 3 Dec 2005, 17:21)
se intampla sa creasca turatiile  cand motorul este rece sau si la cald?
cand motorul este rece este "normal" sa scada turatiile cand apesi frana(trage aer servo)
*



la mine cresc! indiferent de temp. motorului


--------------------
Skoda Fabia 1.2HTP 12V - B-61-ZTF 2007
Ex. Dacia Nova R52319 T '96 si Dacia 1410 Berlina '96
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wolfin
post 3 Dec 2005, 17:12
Post #5


Haha


Group: Members
Posts: 9.013
Joined: 2 December 05
From: Bucuresti




ai verificat furtunul pe unde isi trage pompa de frana aerul de la motor, este taiat(pedala nu este elastica), strangulat?


--------------------
pegas 3120 - Curand de provincie ... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020
Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BMA
post 3 Dec 2005, 17:44
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 217
Joined: 25 May 05
From: Timisoara




QUOTE(wolfin @ 3 Dec 2005, 18:12)
ai verificat furtunul pe unde isi trage pompa de frana aerul de la motor, este taiat(pedala nu este elastica), strangulat?
*



eu n-am observat nici o defectiune la acel furtun. dar totusi saptamana viitoare il voi schimba sa vad efectul. pot pune orice furtun ? este la fel cu cel de benzina spre exemplu ? sau se gaseste in magazine exact furtun pentru servo ?


--------------------
Skoda Fabia 1.2HTP 12V - B-61-ZTF 2007
Ex. Dacia Nova R52319 T '96 si Dacia 1410 Berlina '96
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulp
post 3 Dec 2005, 17:48
Post #7


Bagator de seama!


Group: Members
Posts: 3.098
Joined: 31 July 03
From: Iasi




Asa "face" toate Novele (nu stiu daca la 1310 e identic) dar e logic. In momentul in care tu faci pedala, aduci aer de pe galerie in servo, or aerul ala trebuia sa ajunga in cilindri, iar acolo ajunge mai multa benzina ca o parte din aer faci tu flic-flac cu el wink.gif. Or fiind amestecul mai bogat, e normal sa creasca turatia. Daca ai fi avut sonda Lambda si calculator de injectie, acesta ar fi compensat imbogatirea amestecului, dar asa, carbul nu are feed-back, si nu are cum saraci amestecul wink.gif


--------------------
Fiat Linea - PAD Active, 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BMA
post 3 Dec 2005, 17:51
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 217
Joined: 25 May 05
From: Timisoara




QUOTE(paulp @ 3 Dec 2005, 18:48)
Asa "face" toate Novele (nu stiu daca la 1310 e identic) dar e logic. In momentul in care tu faci pedala, aduci aer de pe galerie in servo, or aerul ala trebuia sa ajunga in cilindri, iar acolo ajunge mai multa benzina ca o parte din aer faci tu flic-flac cu el wink.gif. Or fiind amestecul mai bogat, e normal sa creasca turatia. Daca ai fi avut sonda Lambda si calculator de injectie, acesta ar fi compensat imbogatirea amestecului, dar asa, carbul nu are feed-back, si nu are cum saraci amestecul wink.gif
*



asta inseamna ca in acele momente creste si consumul de carburant. nu ? banuiesc ca asta nu creste consumul si cat timp stai cu frana calcata ? de exemplu la semafor. sau creste ? smile.gif


--------------------
Skoda Fabia 1.2HTP 12V - B-61-ZTF 2007
Ex. Dacia Nova R52319 T '96 si Dacia 1410 Berlina '96
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulp
post 3 Dec 2005, 17:53
Post #9


Bagator de seama!


Group: Members
Posts: 3.098
Joined: 31 July 03
From: Iasi




Ne, ne, ne, ca la semafor calci O data, nu te joci cu pedala wink.gif

Si Da, creste consumul de carburant daca faci pedale multe, dar crestera e nesemnificativa wink.gif 0,0...spe


--------------------
Fiat Linea - PAD Active, 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wolfin
post 3 Dec 2005, 18:05
Post #10


Haha


Group: Members
Posts: 9.013
Joined: 2 December 05
From: Bucuresti




nu am idee daca poti sa pui orice furtun. preferabil sa te duci la un magazin de piese auto si sa intrebi acolo. Ideea este ca trebuie sa fie putin rigid furtunul sa nu se straguleze de la presiune


--------------------
pegas 3120 - Curand de provincie ... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020
Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BMA
post 3 Dec 2005, 18:07
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 217
Joined: 25 May 05
From: Timisoara




QUOTE(wolfin @ 3 Dec 2005, 19:05)
nu am idee daca poti sa pui orice furtun. preferabil sa te duci la un magazin de piese auto si sa intrebi acolo. Ideea este ca trebuie sa fie putin rigid furtunul sa nu se straguleze de la presiune
*




ala de benzina gros e chiar rigid. numa' ca are gaurica destul de mica in el. de-asta nu stiu daca e bun


--------------------
Skoda Fabia 1.2HTP 12V - B-61-ZTF 2007
Ex. Dacia Nova R52319 T '96 si Dacia 1410 Berlina '96
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wolfin
post 3 Dec 2005, 18:19
Post #12


Haha


Group: Members
Posts: 9.013
Joined: 2 December 05
From: Bucuresti




cel de benzina este rigid dar nu este bun (prea mic cum ai spus si tu). m-am referit la furtune ,,domestice". oricum daca este fisurat furtunul, poti sa il repari cu banda de izolat. Eu asa am facut cu furtunul de la vasul de expansiune-radiator si vad ca tine de peste 6 luni. bafta


--------------------
pegas 3120 - Curand de provincie ... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020
Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BMA
post 3 Dec 2005, 18:22
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 217
Joined: 25 May 05
From: Timisoara




QUOTE(wolfin @ 3 Dec 2005, 19:19)
cel de benzina este rigid dar nu este bun (prea mic cum ai spus si tu). m-am referit la furtune ,,domestice". oricum daca este fisurat furtunul, poti sa il repari cu banda de izolat. Eu asa am facut cu furtunul de la vasul de expansiune-radiator si vad ca tine de peste 6 luni. bafta
*



nu umblu eu cu lipituri d`astea. la cat costa un furtun il schimb cu totul si gata. nu-l lipesc cu banda. oricum merci de idee


--------------------
Skoda Fabia 1.2HTP 12V - B-61-ZTF 2007
Ex. Dacia Nova R52319 T '96 si Dacia 1410 Berlina '96
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wolfin
post 3 Dec 2005, 18:27
Post #14


Haha


Group: Members
Posts: 9.013
Joined: 2 December 05
From: Bucuresti




si eu sunt pentru piese noi, dar in situatia furtunului nu am ce face- se freaca continuu de bratul capotei si il termina. am rezolvat problema cu banda. se mai intampla!


--------------------
pegas 3120 - Curand de provincie ... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020
Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dreamer
post 3 Dec 2005, 18:28
Post #15


Un visator hoinar ...


Group: Members
Posts: 1.750
Joined: 23 September 05
From: Brasov




In principiu e acelasi sistem si la 1310 ... am verificat furtunul si supapa aia alba .. e ok .. poate mai vine cineva cu vreo idee smile.gif


--------------------
Ex Renault Megane 1, 2 si 4 2002 diesel, 2004 si 2017 benzina
Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristio_79
post 5 Dec 2005, 20:13
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.335
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




Se gaseste furtun special pt. servo.SI ii pui si coliere la capete.


--------------------
Citroen / Peugeot C3 / 308 SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gti98
post 10 Dec 2005, 17:54
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 700
Joined: 12 November 05




QUOTE(paulp @ 4 Dec 2005, 03:48)
Asa "face" toate Novele (nu stiu daca la 1310 e identic) dar e logic. In momentul in care tu faci pedala, aduci aer de pe galerie in servo, or aerul ala trebuia sa ajunga in cilindri, iar acolo ajunge mai multa benzina ca o parte din aer faci tu flic-flac cu el wink.gif. Or fiind amestecul mai bogat, e normal sa creasca turatia. Daca ai fi avut sonda Lambda si calculator de injectie, acesta ar fi compensat imbogatirea amestecului, dar asa, carbul nu are feed-back, si nu are cum saraci amestecul wink.gif
*



Foarte interesant! Si eu care credeam ca din galerie servo ia "depresiune" adica TRIMITE aer spre galerie. Si e logic sa se tureze, e efectul clasic al aerului "fals", adica suplimentar care intra prin neetanseitatile de sub carb, in cazul de fata prin servo. Efectul e acelasi si la o singura apasare, dar e mai scurt si nu se observa. Oricum, felicitari pentru atentie si finetea auzului!


--------------------
Dacia Nova GTI GTI 98 - IS 57 ENB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
raresito
post 11 Dec 2005, 00:05
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 76
Joined: 8 December 05
From: Cluj-Napoca




Ideea e ca daca ziceti ca ar fi mai mare consumul cand faci pedale... Sa nu faceti pe scotienii si sa nu mai prea franati...


--------------------
Dacia 1310 TLX - CJ 45 DAR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 31st July 2025 - 16:13
Forum Renault