nelamurire, nu stiu daca e o problema
![]() ![]() ![]() |
nelamurire, nu stiu daca e o problema
BMA |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 217 Joined: 25 May 05 From: Timisoara ![]() |
|
||
--------------------
Skoda Fabia
1.2HTP 12V
- B-61-ZTF
2007 Ex. Dacia Nova R52319 T '96 si Dacia 1410 Berlina '96
|
|||
Dreamer |
![]()
Post
#2
|
![]() Un visator hoinar ... Group: Members Posts: 1.750 Joined: 23 September 05 From: Brasov ![]() |
hmmmm .... la mine face exact invers !
Cand fac pedale ... scade turatia ... cam cu 200 de ture. Cand nu mai fac pedale ... isi revine ... |
--------------------
Ex Renault
Megane 1, 2 si 4
2002 diesel, 2004 si 2017 benzina Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
|
|
wolfin |
![]()
Post
#3
|
![]() Haha Group: Members Posts: 9.013 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti ![]() |
se intampla sa creasca turatiile cand motorul este rece sau si la cald?
cand motorul este rece este "normal" sa scada turatiile cand apesi frana(trage aer servo) |
--------------------
pegas
3120
- Curand de provincie
... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020 Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|
BMA |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 217 Joined: 25 May 05 From: Timisoara ![]() |
|
--------------------
Skoda Fabia
1.2HTP 12V
- B-61-ZTF
2007 Ex. Dacia Nova R52319 T '96 si Dacia 1410 Berlina '96
|
|
wolfin |
![]()
Post
#5
|
![]() Haha Group: Members Posts: 9.013 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti ![]() |
ai verificat furtunul pe unde isi trage pompa de frana aerul de la motor, este taiat(pedala nu este elastica), strangulat?
|
--------------------
pegas
3120
- Curand de provincie
... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020 Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|
BMA |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 217 Joined: 25 May 05 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(wolfin @ 3 Dec 2005, 18:12) ai verificat furtunul pe unde isi trage pompa de frana aerul de la motor, este taiat(pedala nu este elastica), strangulat? eu n-am observat nici o defectiune la acel furtun. dar totusi saptamana viitoare il voi schimba sa vad efectul. pot pune orice furtun ? este la fel cu cel de benzina spre exemplu ? sau se gaseste in magazine exact furtun pentru servo ? |
--------------------
Skoda Fabia
1.2HTP 12V
- B-61-ZTF
2007 Ex. Dacia Nova R52319 T '96 si Dacia 1410 Berlina '96
|
|
paulp |
![]()
Post
#7
|
![]() Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi ![]() |
Asa "face" toate Novele (nu stiu daca la 1310 e identic) dar e logic. In momentul in care tu faci pedala, aduci aer de pe galerie in servo, or aerul ala trebuia sa ajunga in cilindri, iar acolo ajunge mai multa benzina ca o parte din aer faci tu flic-flac cu el
![]() ![]() |
--------------------
Fiat
Linea
- PAD
Active, 2011
|
|
BMA |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 217 Joined: 25 May 05 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(paulp @ 3 Dec 2005, 18:48) Asa "face" toate Novele (nu stiu daca la 1310 e identic) dar e logic. In momentul in care tu faci pedala, aduci aer de pe galerie in servo, or aerul ala trebuia sa ajunga in cilindri, iar acolo ajunge mai multa benzina ca o parte din aer faci tu flic-flac cu el ![]() ![]() asta inseamna ca in acele momente creste si consumul de carburant. nu ? banuiesc ca asta nu creste consumul si cat timp stai cu frana calcata ? de exemplu la semafor. sau creste ? ![]() |
--------------------
Skoda Fabia
1.2HTP 12V
- B-61-ZTF
2007 Ex. Dacia Nova R52319 T '96 si Dacia 1410 Berlina '96
|
|
paulp |
![]()
Post
#9
|
![]() Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi ![]() |
Ne, ne, ne, ca la semafor calci O data, nu te joci cu pedala
![]() Si Da, creste consumul de carburant daca faci pedale multe, dar crestera e nesemnificativa ![]() |
--------------------
Fiat
Linea
- PAD
Active, 2011
|
|
wolfin |
![]()
Post
#10
|
![]() Haha Group: Members Posts: 9.013 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti ![]() |
nu am idee daca poti sa pui orice furtun. preferabil sa te duci la un magazin de piese auto si sa intrebi acolo. Ideea este ca trebuie sa fie putin rigid furtunul sa nu se straguleze de la presiune
|
--------------------
pegas
3120
- Curand de provincie
... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020 Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|
BMA |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 217 Joined: 25 May 05 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(wolfin @ 3 Dec 2005, 19:05) nu am idee daca poti sa pui orice furtun. preferabil sa te duci la un magazin de piese auto si sa intrebi acolo. Ideea este ca trebuie sa fie putin rigid furtunul sa nu se straguleze de la presiune ala de benzina gros e chiar rigid. numa' ca are gaurica destul de mica in el. de-asta nu stiu daca e bun |
--------------------
Skoda Fabia
1.2HTP 12V
- B-61-ZTF
2007 Ex. Dacia Nova R52319 T '96 si Dacia 1410 Berlina '96
|
|
wolfin |
![]()
Post
#12
|
![]() Haha Group: Members Posts: 9.013 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti ![]() |
cel de benzina este rigid dar nu este bun (prea mic cum ai spus si tu). m-am referit la furtune ,,domestice". oricum daca este fisurat furtunul, poti sa il repari cu banda de izolat. Eu asa am facut cu furtunul de la vasul de expansiune-radiator si vad ca tine de peste 6 luni. bafta
|
--------------------
pegas
3120
- Curand de provincie
... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020 Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|
BMA |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 217 Joined: 25 May 05 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(wolfin @ 3 Dec 2005, 19:19) cel de benzina este rigid dar nu este bun (prea mic cum ai spus si tu). m-am referit la furtune ,,domestice". oricum daca este fisurat furtunul, poti sa il repari cu banda de izolat. Eu asa am facut cu furtunul de la vasul de expansiune-radiator si vad ca tine de peste 6 luni. bafta nu umblu eu cu lipituri d`astea. la cat costa un furtun il schimb cu totul si gata. nu-l lipesc cu banda. oricum merci de idee |
--------------------
Skoda Fabia
1.2HTP 12V
- B-61-ZTF
2007 Ex. Dacia Nova R52319 T '96 si Dacia 1410 Berlina '96
|
|
wolfin |
![]()
Post
#14
|
![]() Haha Group: Members Posts: 9.013 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti ![]() |
si eu sunt pentru piese noi, dar in situatia furtunului nu am ce face- se freaca continuu de bratul capotei si il termina. am rezolvat problema cu banda. se mai intampla!
|
--------------------
pegas
3120
- Curand de provincie
... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020 Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|
Dreamer |
![]()
Post
#15
|
![]() Un visator hoinar ... Group: Members Posts: 1.750 Joined: 23 September 05 From: Brasov ![]() |
In principiu e acelasi sistem si la 1310 ... am verificat furtunul si supapa aia alba .. e ok .. poate mai vine cineva cu vreo idee
![]() |
--------------------
Ex Renault
Megane 1, 2 si 4
2002 diesel, 2004 si 2017 benzina Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
|
|
cristio_79 |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
Se gaseste furtun special pt. servo.SI ii pui si coliere la capete.
|
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
gti98 |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 700 Joined: 12 November 05 ![]() |
QUOTE(paulp @ 4 Dec 2005, 03:48) Asa "face" toate Novele (nu stiu daca la 1310 e identic) dar e logic. In momentul in care tu faci pedala, aduci aer de pe galerie in servo, or aerul ala trebuia sa ajunga in cilindri, iar acolo ajunge mai multa benzina ca o parte din aer faci tu flic-flac cu el ![]() ![]() Foarte interesant! Si eu care credeam ca din galerie servo ia "depresiune" adica TRIMITE aer spre galerie. Si e logic sa se tureze, e efectul clasic al aerului "fals", adica suplimentar care intra prin neetanseitatile de sub carb, in cazul de fata prin servo. Efectul e acelasi si la o singura apasare, dar e mai scurt si nu se observa. Oricum, felicitari pentru atentie si finetea auzului! |
--------------------
Dacia Nova GTI
GTI 98
- IS 57 ENB
|
|
raresito |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 76 Joined: 8 December 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
Ideea e ca daca ziceti ca ar fi mai mare consumul cand faci pedale... Sa nu faceti pe scotienii si sa nu mai prea franati...
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
- CJ 45 DAR
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 31st July 2025 - 16:13 |