Probleme Dacia 1310 Berlina, Probleme Dacia 1310 Berlina
![]() ![]() ![]() |
Probleme Dacia 1310 Berlina, Probleme Dacia 1310 Berlina
sobolan |
![]()
Post
#31
|
||
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
|
||
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|||
Zwargolak |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 26 April 16 From: Bucuresti ![]() |
Deocamdată se pare că merge așa. Să iau RAR-ul să mă scap de o grijă, apoi mă ocup de ea.
Adică vreau să-i fac ce mă pricep, curățat bine bine interior, exterior, demontat faruri, șterse, garnituri noi unde e nevoie etc., vopsit măștile față spate cu spray negru (acum e deja gri, de timp), aranjat jențile (poate găsesc unele cu 4 prezoane), vopsit jenți și unde mai e nevoie pe caroserie, mici puncte, iar cu ajutorul sper al lui Răzvan care s-a arătat dispus să mă ajute, să ne uităm și la motor de la a la z, ca să nu fie ceva făcut "pe genunchi" în service. Ideal ar fi să am cum s-o desfac piesă cu piesă, inclusiv caroseria, curățată, dată cu ulei, cu vopsea, adică o recondiționare totală. Asta zic ce-ar fi ideal, însă nu văd să am în primul rând banii necesari pentru o asemenea investiție, apoi persoanele dornice să stea zi de zi de mșterit la mașina mea. Oricum, sper ca încet încet să îmi bag și eu nasul pe la una, pe la alta, să prind ceva, deoarece mașina vreau s-o păstrez. Adică să-o țin încă ani buni de acum înainte. Vă mulțumesc pentru mesajele în private, însă nu vă pot răspunde, deoarece am puține posturi postate și nu am această posibilitate. Mă bucur să văd aici oameni pasionați de Dacii, nu "ce bă prostule, ai dacie, arunc-o, ia-ți bmw, strange bani și ia-í alta nouă, nu ieși cu cazanul pe străzi că ne omori", după cum sunt destui care gândesc așa. Apropos, că tot am ajuns aici. Are cineva de vânzare o oglindă dreapta de berlină din 95? Cu reglaj exterior. Eu am luat un set cu reglaj interior însă nu mi-am dat seama că astea erau montate pe ușă cu gaură în ea, în dreptul unde le am pe ale mele. am văzut că unele le au pe geam. Asta nu știu cum erau așa, puse pe ușă găurită. Sau știe cineva cum pot monta astea pe ușa mea, fără găuri (acolo, la geam)? <span class='edit'>6 May 2016, 19:20:</span> Pistritu, multumesc. Ziceam făcută pe genunchi ce mi-au făcut mecanicii lui pește până acum. Știi cumva ce prețuri se practică unde imi recomanzi? Adică aș da o fugă până acolo să văd, chiar zilele astea. Că oricum trebuie să fac urul unui parc de dezmembrări, să iau câteva piesulici, o oglindă, un furtun, o aia, un buton de torpedou, poate chiar și-o alarmă, că a mea s-a stricat demult și nu știu dacă și cum se repară (o am incă montată pe mașină) This post has been edited by Zwargolak: 7 May 2016, 01:16 |
--------------------
Dacia
1310
1995
- B-14-CFA
|
|
Zwargolak |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 26 April 16 From: Bucuresti ![]() |
Fraților, am adus batranica acasa. Cu vopsea noua pe usa și aripa, unde se crapase chitul de la soare.
La motor nu stiu daca are ceva. Merge cu socul tras și oarecum in hopuri. nu prea sta la relanti. In trafic a mers ok, s-a oprit motorul doar o data. Mecanicii au zis ca nu e carburatorul bun. Am luat altul, insa ala era blocat. ITP-ul il are pana in 2018. Asigurare la fel. Ma gandeam sa o colantez, fiind mai ieftin decat o vopsire totala (900 lei vs 2500 lei). Probleme are la cutia de viteze, trebuie sa ghicesti cam unde-s vitezele. am inteles ca aia se repara din tija, trebuie stransa, nu stiu cum. Pe astia nu i-am pus sa faca treaba asta deoarece parerea lor era ca trebuia alta cutie, la cati nervi mi-au facut cu motorul. Razvan, ziceai ca esti dispus sa ma ajuti cu ea in timpul liber. Daca mai vrei, da-mi te rog un PM cu adresa ta de mail, sa vorbim acolo, eu nu pșot da mesaje private inca. Am ganduri mari cu ea, vreau sa-i pun vinilin pe plafon si pe usi, in locul negrului ala sa pun verzui cum e masina. Ea s-o colantez, iar motorul sa meraga bine, sa n-aiba noxe si prostii. Maine ma duc sa-i pun un lant la capota, sa nu-mi fure vreun nebun bateria (că n-am alarma). Și da, vreau sa-i pun alta alarma. Si geamuri electrice pe fata. Daca gasesc pe cineva dornic sa ma ajute "la o bere" - adica mai ieftin ca mecanicii jecmanitori, eu abia astept sa incat sa desfac, s-o curat sa-i fac una, alta. |
--------------------
Dacia
1310
1995
- B-14-CFA
|
|
Zwargolak |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 26 April 16 From: Bucuresti ![]() |
Azi n-a mai vrut sa porneasca. A mers putin, apoi a tusit si s-a oprit. abia a repornit, insa nu sta la relanti. Habar n-am ce sa aiba. La idiotii aia de mecanici n-o mai duc. Se gaseste vreun om de omenie sa vina sa se uite la ea?
Mecanicii lui peste ziceau ca n-ar fi bun carburatorul, dupa ce initial zisesera ca trebuie alt set motor. Saptamana asta de vine vreau s-o cosmetizez sa arate a masina cu care mergi. Insa dupa cum face motorul, nu mai stiu incotro s-o apuc. In alta ordine de idei, stiti cumva unse se cuplează firul X ddin poza, de la bobina? In punctul 1 sau 2? Ca sa am si eu semnale in bord (nu merge vitezometrul si turometrul). Firul albastru (2) e ala care ine legat la delocu cred ca-i zice. Piesa rotunda din care ies cele 4 fise, pentru fiecare bujie in parte. Deci X vine la 1 sau la 2? Multumesc! Attached thumbnail(s) bujie.jpg ( Size: 1.86mb ) Number of downloads: 269 |
--------------------
Dacia
1310
1995
- B-14-CFA
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
in poza de fata la 2 albastru
sfat pune un fir mai gros de la delcou la bobina , inlocuieste condeasatorul , verifica ca platina sa aibe saiba de textolit unde vine siguranta zegher , si verifica trecerea unde este montat firul de platina sa nu fie sparta |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
Zwargolak |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 26 April 16 From: Bucuresti ![]() |
Mulțumesc. nu știu care cum sunt alea ce zici tu acolo. În plus, mi-e si frica de curent ceva de speriat. Pun mana cu frica si pe bujia abia scoasa din pachet, sa nu ma curenteze...
Zici ca fir mai gros. Sa-l rog pe un prieten cand are timp si chef sa se uite. Apropos, cand rfamai fara benzina, cum face masina? eu am becul aprins, iar masina nu mai porneste, am miscat-o azi in parcare impinsa. Rau e cand nu stii de niciunele... |
--------------------
Dacia
1310
1995
- B-14-CFA
|
|
maho |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
QUOTE(Zwargolak @ 23 May 2016, 16:16) Apropos, cand rfamai fara benzina, cum face masina? eu am becul aprins, iar masina nu mai porneste, am miscat-o azi in parcare impinsa. De obicei se opreste. ![]() Esti sigur ca-i becul de benzina? Indicator de nivel n-ai? |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
Zwargolak |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 26 April 16 From: Bucuresti ![]() |
indicatorul e la zero, becul aprins. Macar ala stiu ca-i indicatorul si becul de benzina
![]() Pe drum a mers, acum e parcata jumatate pe trotuar, jumatate pe strada, o fi rezervorul ala in panta si nu mai suge benzina. Pe drum a mers bine, adica s-a oprit o data, dar cand i-a dat gaz a pornit. Am sa-i pun niste benzina, sa vad cum fac sa nu ma alerge aia ca n-am canistra si vin cu bidonul de plastic. Cred ca aia e treaba, n-are benzina. Daca nici dupa ce ii pun nu porneste si tot asa face, efectiv nu stiu ce naibii sa aiba. La mecanic era ok, adica m-am dus dupa o ora dupa ce nnu era pornita si am pornit-o. la fel cand am luat-o de la RAR, pana nu i-am dat acceleratie, tusea. apoi a mers. insa si acolo avea becul aprins (inca de la mecanici era aprins). In orice caz, de facut vreau s-o fac. insa daca tot dau bani, sa fie facuta, nu sa-mi fie frica sa merg cu ea. astia doar au adus-o pe linia de plutire cu bani cacalau maria ta... si tot nu stiu ce e de vina. ori trebuie alt set motor cum ziceau ei iunitial, ori garnitura de chiuloasa dupa cum spun baietii pe forum, ori alt carburfator dupa cum ziceau mecanicii la final. |
--------------------
Dacia
1310
1995
- B-14-CFA
|
|
maho |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
QUOTE(Zwargolak @ 23 May 2016, 18:23) indicatorul e la zero, becul aprins. .. o fi rezervorul ala in panta si nu mai suge benzina... Am sa-i pun niste benzina, sa vad cum fac sa nu ma alerge aia ca n-am canistra si vin cu bidonul de plastic. .. n-are benzina. .. tusea. apoi a mers. insa si acolo avea becul aprins (inca de la mecanici era aprins). daca tot dau bani, sa fie facuta, nu sa-mi fie frica sa merg cu ea. si tot nu stiu ce e de vina. S-o luam in ordine inversa: Tu glumesti, sau... faci misto? Adica mergi cu rezervorul "pe drojdie', carburatorul suge amintirea unui abur de benzina, iar tu zici ca vrei "sa bagi bani in ea, sa fie facuta, dar ti-e frica sa mergi cu ea"? ![]() Baga intai bani intr-un plin, sa nu mai traga (valabil si pe viitor, nu mai astepta sa se aprinda becul sau sa intre indicatorul pe rosu prea mult) toate mizeriile de pe fundul rezervorului, si dupa aia mai vezi cum merge, daca n-or fi poposit deja diverse nedorite prin jicloare (banuiesc ca nici vreun filtru de benzina n-ai inainte/dupa pompa). |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
Zwargolak |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 26 April 16 From: Bucuresti ![]() |
Nu fac misto, i'm a fucking noob... ce e ala filtru de benzina? Il vezi in poza cu motorul? Efectiv nu ma pricep... am sa bag 5 litri zileke astea si vad daca porneste. Scoate fum intr-o veselie, aia e ceva ce nu trebuie. Ca o fi carburator, garnitura de chiuloasa sau alt set motor, nu stiu...
|
--------------------
Dacia
1310
1995
- B-14-CFA
|
|
maho |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Filtru de benzina e clar, nu ai. Cu cat e rezervorul mai gol, sansele sa se depuna rugina la interiorul lui (datorita apei pe care o mai baga unii prin benzina, si a condensului) sunt mai mari (nu imediat, ci in timp). Cu 5 l poti incerca sa o pornesti, dar nu-i mare lucru, daca rezervorul ala a stat (aproape) gol ani de zile, si nici n-a fost curatat (metoda "lant agitat la interior"), e nasol, tragi toate mizeriile de pe fundul lui in carburator/motor, apoi te miri ca nu merge "rotund".
Scoate fum doar cand e rece (șocul il folosesti, atunci?), sau si la cald? La rece e normal (cand ai șocul tras, amestecul bogat), la cald nu. Macar mai documenteaza-te pe aici (inclusiv folosind functia de cautare), ca nu te costa nimic, spre deosebire de mecanici. |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
sobolan |
![]()
Post
#42
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
Zwargolak |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 26 April 16 From: Bucuresti ![]() |
Rezervorul a stat aproape gol ani de zile, da. Metoda lant in rezervor n-am auzit-o pana acum.
deci e cam aiurea sa dai un verdict pana nu ai mers cu masina o vreme in trafic. Atunci ce p*** mamilor lor spuneau ca e de vina setul motor ca a stat asa, nemiscat si s-a ruginit, de parca ar fi curs apa de ploaie pe pistoane... Apoi ca stai asa, carburatorul e de vina. cand e imposibil sa stii treaba asta cand masina a stat in soare si zapezi 10 ani... aproape nemiscata si nepornita de acolo. clar, deci daca problemele astea persista si dupa ce am mers cu masina in trafic, dupa sa zis, jumatate de rezervor, vreo 20 de litri, atunci poate fi de la motor sau carburator. Multumesc maho. |
--------------------
Dacia
1310
1995
- B-14-CFA
|
|
maho |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Cu placere.
In mod normal, nu se iese in trafic daca masina a stat atat. Nu-i vorba doar de motor, ci si (in primul rand) de frane, la care doar schimbatul placutelor (pe care l-ai facut) nu le face neaparat eficiente si echilibrate. Ar trebui desfacuta toata intai, revizuit si reparat tot ce-i important (aici nu intra vopseaua). S-ar putea sa ajungi repede la concluzia ca nu merita investitia. Macar uleiul, lichidul de frana si antigelul le-ai schimbat inainte de a o porni? Ca nu prea rezulta asta din primele postari... |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
Zwargolak |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 26 April 16 From: Bucuresti ![]() |
Nu stiu daca le-a schimbat ala sau nu. Desi nu cred, avand in vedere culoarea ruginie a lichidului din vasul de expansiune. Si nu stiu sa fac treaba asta singur.
Nici la lichid de frane nu stiu ce s-a facut. ala a zis ca a schimbat placutele si le-am vazut ca-s noi pe masina, ca m-am uitat pe sub ea. conducte de benzina noi, de cupru in loc de cele vechi de cauciuc. Frana merge oarecem. adica trebuie sa apesi pe ea bine pana sa franeze. asta am vazut in trafic. stiu ca e costisitor, insa dintr-o data nu vreau s-o fac din lipsa de bani. Dar daca as da 200-300 lei lunar pentru reparat una, schimbat alta etc, nu se va observa faptul ca m-a costat x lei. Nu stiu sa schimb ulei, nu stiu sa schimb antigel, nu stiu nimic, in afara de verificat ulei, schimbat roata și tras cu degetul de dracia aia de care e legat socul, ca s-o ambalez. in rest, absolut nimic. As vrea sa invat, insa pana nu vad ceva cu ochii mei, din citite sau auzite, degeaba, ca nu pricep nimic. Da, dacia nu e pentru oricine, insa mi-e greu sa renunt la ea, neavand acum alti bani de una noua, un golan la 1500 euro de exemplu. si-n plus, nici nu-mi place loganul... Eu daca as avea 3000 de euro de exemplu, as face masina 4x4, servodirectie, tot felul de chestii, airgbag. |
--------------------
Dacia
1310
1995
- B-14-CFA
|
|
sebymesteru |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
Nu te supara dar tu esti complet afon la mecanica de baza si visezi avioane gen 4x4,servo si alte balarii. In alta ordine de idei,te sfatuiesc din suflet sa aplici ce ti-a spus maho mai sus. Verifica temeinic franele la un mecanic de incredere si schimba furtunele de la etriere si de la puntea spate ca sigur sunt rascoapte. Apoi schimba uleiul in motor si cutie,nu trebuie Castrol sau mai stiu eu ce ulei scump,importanta e sa fie proaspat si la un pret decent. La 60-70 de lei un bidon de 4 litrii ai de unde alege de care sa cumperi. In cutie pune preferabil altceva decat t90ep2,putin mai subtire,o sa imi multumesti la iarna. Mai sunt inca destul de bibilit dar pentru asta ori cauti un baiat care chiar stie cu se mananca dacia si are timp sa lucreze bine,nu fuserit ori pui mana pe cartea tehnica a daciei si pe alte lucrari despre mecanica si inveti sa o repari singur,cum facem majoritatea pe aici.
|
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
Zwargolak |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 26 April 16 From: Bucuresti ![]() |
Nu mă supar, stiu ca sunt afon.
De unde iau o carte tehnica care sa-mi spuna cum sa schimb uleiul la cutie, la motor la toate cele? baiat care sa ma ajute si sa stie despre dacia vad ca nu gasesc. Am vorbit cu 2 prieteni, ambii mecanici si au zis ca nu se baga la dacie. De parca au invatat meserie pe lamborghini si mclaren |
--------------------
Dacia
1310
1995
- B-14-CFA
|
|
razvan1985 |
![]()
Post
#48
|
![]() membru...unic Group: Members Posts: 2.046 Joined: 18 May 11 From: bucuresti ![]() |
Iti dau eu o carte,si voi incerca sa te ajut(in limita timpului disponibil,pt ca sincer sa fiu,si mie mi-a cam disparut cheful de surubarit) !
|
--------------------
Dacia/Delta
1410/1310/L/MLS
1996/1988
- B 91 RZN/B 191 RZN decat una proasta,mai bine mai multe bune...(masina)
|
|
Zwargolak |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 26 April 16 From: Bucuresti ![]() |
Multumesc Razvan. Sa imi zici cand poti sa ne vedem. Nu pot da PM. Ti-am dat mail aici, nu stiu daca l-ai primit.
Imi poti da un mail la contact@francisc.org. Multumesc mult! |
--------------------
Dacia
1310
1995
- B-14-CFA
|
|
razvan1985 |
![]()
Post
#50
|
![]() membru...unic Group: Members Posts: 2.046 Joined: 18 May 11 From: bucuresti ![]() |
N-am primit nimic,ai Pm cu nr meu de telefon.
😉 |
--------------------
Dacia/Delta
1410/1310/L/MLS
1996/1988
- B 91 RZN/B 191 RZN decat una proasta,mai bine mai multe bune...(masina)
|
|
Zwargolak |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 26 April 16 From: Bucuresti ![]() |
Am incercat s-o pornesc. S-a innecat motorul deoarece o porneam cu socul tras, dupa cum mi-a zis mecanicul. Am lasat-o pana maine fara bujii in ea, sa se evapore benzina de acolo. Am bagat 5 litri de benzina inainte, dar incercat pornit cu socul tras, deci innecata. bujiile le-am luat acasa, sunt umede. cica sa le las sa se usuce sisa dau cu niste smirghel fin în capul lor, unde face scanteie.
Sa vedem daca maine porneste asa. Maine ma vad si cu Razvan sa-mi imprumute o carte despre Dacia, sa vad cu ce se mananca. Si voi suna acum si pe mecanicul de care mi-a zis Pistritu. Sa vedem ce rezolv. Va tin la curent. L.E. Mecanicul indicat mi-a spus sa o rezolvam de luni incolo, deoarece in weekend este plecat. A ras omul si cu fundul cand i-am zis ca am pornit-o cu socul tras, pe vremea asta. This post has been edited by Zwargolak: 27 May 2016, 16:04 |
--------------------
Dacia
1310
1995
- B-14-CFA
|
|
maho |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
QUOTE(Zwargolak @ 27 May 2016, 17:00) S-a innecat motorul deoarece o porneam cu socul tras, A ras omul si cu fundul cand i-am zis ca am pornit-o cu socul tras, pe vremea asta. I-oi fi dat si pedale, pe langa soc, de-aia ai innecat-o. Pe "mecanicul" ala lasa-l sa rada in continuare, dar spune-i ca motorul e "rece" si cand afara sunt 40 de grade, si il pornesti atunci. Trage socul doar pe jumate, de tot se trage iarna. Preferabil sa citesti manualul de utilizare intai, sunt multe chestii pe care nu le stii. Apoi cel de reparatii. |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
Zwargolak |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 26 April 16 From: Bucuresti ![]() |
Sa vad ce carte imi imprumuta maine Razvan. Voi avea de citit si bagat la cap.
Cu socul la maxim tras porneam, altfel nu pornea masina. Mecanicii luji peste au zis ca ar fi carburatorul de vina. Naiba stie. Am vorbit cu un prieten, pacat ca nu se prea pricepe el la motoare, insa am sa duc masina la el in curte, o desfacem, o oranjam, o curatam, dam cu vopsea pe unde e nevoie, schimbam una, alta. Un mecanic care se baga in motor mi-ar trebui si o rezolv pana la urma. Apoi ies cu ea pe strazi, facuta boboc. Ce nu-mi place la 1310 e faptul ca faci muschi tragand de volan. Nema servodirectie. |
--------------------
Dacia
1310
1995
- B-14-CFA
|
|
razvan1985 |
![]()
Post
#54
|
![]() membru...unic Group: Members Posts: 2.046 Joined: 18 May 11 From: bucuresti ![]() |
Iti voi darui cea mai buna carte pe care ti-ar fi putut-o face cadou cineva vreodata(C.Mondiru) !
😉 |
--------------------
Dacia/Delta
1410/1310/L/MLS
1996/1988
- B 91 RZN/B 191 RZN decat una proasta,mai bine mai multe bune...(masina)
|
|
Zwargolak |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 26 April 16 From: Bucuresti ![]() |
Mulțumesc!
|
--------------------
Dacia
1310
1995
- B-14-CFA
|
|
johnson22cta |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 9 March 15 ![]() |
Eu am 1310 si îți zic ceva. Fă tu din masina aia un mic muzeu si banii baga-i în altă mașină care merită. Eu mai trag pe ea pana iau alta si apoi o dăruiesc cui o vrea.
|
--------------------
dacia
1310 L
1998 1.4
|
|
Zwargolak |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 48 Joined: 26 April 16 From: Bucuresti ![]() |
Am reparat-o. Merge. Trage ea aer fals pe undeva, însă ăsta e singurul defect mecanic. Trebuie roți ca lumea, ca astea vechi sunt vai de mama lor și reparate cateva puncte de rugina. apoi o vopsire cap-coada.
|
--------------------
Dacia
1310
1995
- B-14-CFA
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 16th May 2025 - 03:53 |