DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

25 Pages « < 23 24 25 
Reply to this topicStart new topic

Outline · [ Standard ] · Linear+

> 1988 Nissan Patrol GR y60, undeva intre masina si camion

einstein1984
post Today, 08:17
Post #721


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.375
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




daca motorul are cursa scurta si alezaj mare nu stiu cat il ajuta doar turbinuta aia... 3.0d e in 4 cilindri, are cursa mare si cuplu de smulgi copacul din radacina.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post Today, 08:23
Post #722


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.074
Joined: 11 February 04




dar asa e, are porecla "grenada";
Pai daca se poata atasa de cutia existenta, aia e solutia pt cresterea momentului;
Sau motorul de bmw 3.0


This post has been edited by dizzy: Today, 08:26


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post Today, 08:24
Post #723


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.375
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




spanac, s-a produs pna in 2018 pe camioane, au rezolvat problemele alea de acu 20 de ani. A ajuns si biturbo.
apoi exista si YD25 de pe navarra, tot 4 cilindri.

This post has been edited by einstein1984: Today, 08:27


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post Today, 09:31
Post #724


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.074
Joined: 11 February 04




pai, se exista dar si un motor din ala e grenada, parca de pe y22?
si parca ar merge mai bine cu 3.0 decat un 2,5;
asa mai e si 2,7 de Terrano care e cotat f b ;



--------------------
Whirpool ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Agrig
post Today, 09:59
Post #725


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.065
Joined: 13 February 04
From: Jimbolia/Timisoara mai rar.




Marile probleme la ZD30 le-au cam rezolvat pină prin 2005, in mod tipic Nissan japonez fara interferența Renault au schimbat la toate mașinile cu probleme motoarele a nivel de short blok, i-a adus aproape la faliment motorul ala.
Acuma e un motor decent, spre 200Cp injectie directa common rail.

Problema sa pui motor L4 in loc de RD 28 este diferența de truatii la care lucrează si momentul, ala e pe la 220Nm fata de aprox 400Nm din amintiri la Patrol, turatiil de putere maxima de la 4500rpm la RD 28 la 3600 a ZD30.
Cutia de ZD este diferita fata de RD, aia tine cuplul dublu, la fel si la motorizare BMW 3l, trebuie o placa de adaptare si cutie de ZD30.

Acuma lipsa momentului poate fi data si de diametrul rotilor ...

P.S cu YD25DDTI am mers mult pe NP200, versiunea de 150Cp, cel mai "stupid" motor de 4X4, avea moment cit carul doar ca la turatie mica in rampa nu puteam pleca cu vit 1-a, ma rog, rampa in teren, cind aveai turatie rupea.
Am incercat pe aceeași rampa si HiLux tot cu 2.5, 2KD-FTV, aia pleca cu vit 2-a atit de elastic era motorul.

This post has been edited by Agrig: Today, 10:15


--------------------
Renault Megane IV 1,33Tce 2021 Life
"Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"

Nelson Mandela
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
25 Pages « < 23 24 25
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


3 User(s) are reading this topic (1 Guests and 1 Anonymous Users)
1 Members: Diac
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th May 2025 - 14:14
Forum Renault