DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> De ce fasaie incalzirea?

florinutzu
post 22 Nov 2005, 10:24
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 290
Joined: 6 July 05
From: Piatra Neamt




Dacia berlina cu bord CN. Are un buton de care se invarte in trepte si care raspunde de ventilator. Are doua tije dispuse orizontal una deasupra alteia. Una, cea de deasupra, regleaza aerul, adica sa fie cald sau sa fie rece. Cea de-a doua, cea de dedesupt, regleaza directia pe unde sa iasa aerul. Si are cateva desene pe plastic: pe parbriz, la fata si picioare, la picioare...( nu le stiu exact).
Problema este ca daca tin tija asta la unul din capete indiferent care e ok. Daca incerc sa o pozitionez oriunde altundeva inafara de capete face un fasait. Nu e de la aer(fiidca circula aerul). Daca turez motorul nu se mai aude deloc.Daca scade turatia sub 2000 ture incepe fasss, la inceput mai incet si api daca turatia scade si mai mult fasie si mai tare.Daca in timp ce fasaie mut la unul din capete se aude ca si cum as inchide un buton: fasss, mai incet, incet de tot si apoi inceteaza (in 2 secunde).
Cum pot rezolva?
Ma tem sa nu aiba legatura si cu altceva, stiu eu frana... aprindere... sa fie un vacuum?
Multumesc!


--------------------
DACIA BERLINA 1310L - NT 05 XXX
Cel ce pune o intrebare e prost pana afla raspunsul.
Cel ce nu intreaba e prost pentru todeauna!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dyda
post 22 Nov 2005, 11:59
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 677
Joined: 30 April 04




Tija de care spui actioneaza repartitorul de vacuum pentru capsulele vacuumatice care la rindul lor actioneaza voletii dirijare aer cald din grup climatizare.
Ca s_o scurtez, la tine este defecta una din capsulele vacuumatice, adica nu mai este etansa si permite aerului sa patrunda producind acea fisiiala.
Depisteaza capsula si inlocuieste-o
PS din cauza aceasta motorul are surplus de aer si merge mai prost


--------------------
Kox
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florinutzu
post 22 Nov 2005, 12:08
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 290
Joined: 6 July 05
From: Piatra Neamt




Daca spui ca influenteaza mersul motorului spune-mi cum ajung la capsula respectiva si cum dau de ea. Se poate repara sau se inlocuieste? Cum arata? Se schimba relativ simplu sau trebuie mers la service?
Doresc sa o rezolv.
Mersi si astept lamuriri.


--------------------
DACIA BERLINA 1310L - NT 05 XXX
Cel ce pune o intrebare e prost pana afla raspunsul.
Cel ce nu intreaba e prost pentru todeauna!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dyda
post 22 Nov 2005, 12:44
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 677
Joined: 30 April 04




Este foarte mult de povestit si nu prea stau bine cu timpul, cauta pe piese schimb sau probleme tehnice clt si acolo sigur vei gasii un intreg istoric despre problema ta.


--------------------
Kox
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florinutzu
post 23 Nov 2005, 09:20
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 290
Joined: 6 July 05
From: Piatra Neamt




Cum ajung la cele doua piese? Trebuie sa dau bordul jos sa le pot schimba sau am acces pe la motor, pe la tabla aia cu stropitorile de apa pe ea?
E o treaba ce necesita scule si pricepere maxima?Cam la ce pret se ridica cele doua piese?


--------------------
DACIA BERLINA 1310L - NT 05 XXX
Cel ce pune o intrebare e prost pana afla raspunsul.
Cel ce nu intreaba e prost pentru todeauna!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crocodil
post 23 Nov 2005, 11:43
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 39
Joined: 23 November 05




e o treaba fff minutioasa e cu faze dina lea ,te tirasi prin masina pe podea ,te julesti ,locuri inguste .....
si mai poate fi si de la repartitorul ala de vacum pe care il actionezi tu cu maneta , in mod sigur nu e treaba de toamna iarna cum e acum ,si pe deasupra mai e di de durata iti trebuie cam 2-3 ore daca nu ai pus mina pe acolo .


--------------------
DACIA CLi - b-22-dac
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paul_damian
post 23 Nov 2005, 12:20
Post #7


Membru mult


Group: Members
Posts: 644
Joined: 21 April 04
From: Medias, Romania




QUOTE(florinutzu @ 23 Nov 2005, 10:20)
Cum ajung la cele doua piese? Trebuie sa dau bordul jos sa le pot schimba sau am acces pe la motor, pe la tabla aia cu stropitorile de apa pe ea?
E o treaba ce necesita scule si pricepere maxima?Cam la ce pret se ridica cele doua piese?
*



Cauta la Tutoriale, e un subiect pe tema asta. Ai explicatii, ai desene, ai tot ce vrei. Spor la muunca.

Later edit: http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=4812

This post has been edited by paul_damian: 23 Nov 2005, 12:23


--------------------
Dacia Sandero Stepway, 2021
Ex Dacia Logan KissFM 1.4, 2008
Ex Dacia 1310, 1999
Ex Dacia 1100, 1969
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florinutzu
post 24 Nov 2005, 08:20
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 290
Joined: 6 July 05
From: Piatra Neamt




Multumesc! Mi-ati fost de mare ajutor. Am citit topicul indicat de paul damian si m-am lamurit.
Multumesc si poate fi inchis ca e ca si rezolvata.


--------------------
DACIA BERLINA 1310L - NT 05 XXX
Cel ce pune o intrebare e prost pana afla raspunsul.
Cel ce nu intreaba e prost pentru todeauna!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 3rd August 2025 - 17:29
Forum Renault