tija schimbator CV rupt!, s-a rupt in drum in pustietate
![]() ![]() ![]() |
tija schimbator CV rupt!, s-a rupt in drum in pustietate
Pedala |
![]()
Post
#1
|
||
![]() pedal2theMetal Group: Members Posts: 78 Joined: 24 June 04 From: Galati ![]() |
|
||
--------------------
Dacia & Opel
Logan 1.4 Laureate 2005, 1310 CL 1.4
1998
- AstraG 1.6i 3 usi "Fac sport extrem cu Dacia, o calc, imi place senzatia!" - Ombladon. - posesor Dacia 1310 CL
|
|||
ionut232 |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 331 Joined: 10 March 04 ![]() |
nu am mai auzit de asa ceva...e tare faza, dar nu as vrea sa mi se intample...
sigur nu ai fortat schimbarea treptelor? |
--------------------
Logan
1.4 MPI
2006
|
|
draku |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 293 Joined: 3 November 04 From: Bucuresti ![]() |
bine ca nu s-a rup "motul" de dedesubt, care tine bieleta
|
--------------------
ex Dacia Nova
Barkas B1000
1989
- Barkas Io stiu ca sunt prost, da' cand ma uit in jurul meu prind curaj...
|
|
catalin-g3 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 201 Joined: 26 August 04 From: BaileGovora ; BUCURESTI ![]() |
In ianuarie am patit aceeasi treaba. De schimbat, l-a schimbat tata. Nu cred ca ai cum sa il intaresti in vreun fel, iar de rupt nu cred ca o sa se rupa prea repede.
This post has been edited by catalin-g3: 7 May 2005, 18:18 |
--------------------
AsconaC/AstraF
BERLINA
85/96 "Esti prost si vrei să te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceată!" - MAERSK |
|
mewtwo |
![]()
Post
#5
|
![]() LA LA LA TRA LA LA Group: Members Posts: 129 Joined: 21 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Daca vrei sa nu se mai rupa...da-i mai cu mila ! Poate nu ai fost primul proprietar...ma rog de acum da mai cu mila in schimbator ! Reteta nu da gres !
|
--------------------
DACIA
LOGAN Laureate ....regimul HAMBURGHEZO-MOSIERESC.....
|
|
CiprianPJM |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Avertizat Group: Members Posts: 197 Joined: 17 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Eu am fortat levierul si acum am timoneria ciudata la cutie. Sta mai in fatza. Cred ca am indoit ceva. Ce anume nu stiu. Va ramane loc de dat cu parerea. Multumesc.
|
--------------------
Opel
Omega 2.0i
1997
- B 33 EZW Zic si io, nu dau cu paru!
|
|
OCEBE |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.324 Joined: 30 January 04 From: galati ![]() |
am rupt si eu un levier de schimbator (cred c-a cedat de batranete) si i s-a mai spart si lui tata la masina carcasa de antimoniu a bilei( nu-mi pot da seama de ce); se mai intampla
|
--------------------
dacia
1300 Am avut o DACIA 1300
|
|
rtulea |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 392 Joined: 11 April 05 From: Ploiesti (Alba-Iulia) ![]() |
QUOTE(Pedala @ 7 May 2005, 11:54) PIC_0008.JPG ( Size: 58.53k )
Number of downloads: 990 PIC_0008.JPG ( Size: 58.53k ) Number of downloads: 990 Am o berlina din '98 - 5 trepte. Mergeam eu ieri, linistit prin campia Baraganului pe un asfalt nu prea stalucit si simt cum se mareste cursa la schimbator, si s-a marit, s-a marit pana cand am vrut sa bag a 5-a si am ramas cu el in mana, si cutia a ramas intr-a 4-a. Am oprit incetisor pe dreapta si ma gandeam cum sa fac ca sa nu-mi petrec noaptea in camp.Mi-am luat vreo doua surubelnite din porbagaj, am demontat casetofonul, tunelul de plastic, am vazut cat de frumos s-a rupt tija exact de deasupra bilei de plastic (rotula) si inevitabil, mi-am creat un nou schimbator cu o subelnita care am proptit-o deasupra bilei - povestea cu surubelnita o stiam de la tata de cand eram mic, o patise si el la Dacia lui de prin '81. Am exersat putin noul schimbator super sport si am plecat la drum incetisor si ma rugam sa nu-mi sara surubelnita din locul ei din cauza gropilor ca sa nu incep s-o caut pe jos pe intuneric. Am ajuns cu bine la GL si a urmat cautarea de tija noua. Am gasit o varianta complet echipata (cu tija si cu tot cu partea aia de aluminiu, cu burduf, cu arc) - 780mii lei si varinta numai tija cu bila - 70-80mii care nu mi-a inspirat deloc incredere pentru ca erau facute SRL-uri anonime si erau deja ruginite pe alocuri, dar am cumparat-o. Tre sa cobor acum la garaj s-o montez. Intrebarea mea este: ce pot sa fac ca sa previn o noua rupere a schimbatorului??? PS: am atasat o poza ca sa vedeti si voi cum am mers 150 km cu un super schimbator. Ca sa nu ti se mai rupa tija inlocuieste-o cu una din otel plin. Cumperi de la un magazin de accesorii pentru mobila o tija cromata sau nichelata, de 8 mm diametru parca, iti cumperi o maciulie frumoasa si n-o sa mai ai probleme cu tija niciodata. N-o s-o mai rupi pe asta nici daca schimbi vitezele lovind cu ciocanul in tija. ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
sept 2006, Laureate 1,6
- PH-78-UTU Do not try to forget your past, IT made you what you are!
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(rtulea @ 9 May 2005, 07:51) Ca sa nu ti se mai rupa tija inlocuieste-o cu una din otel plin. Cumperi de la un magazin de accesorii pentru mobila o tija cromata sau nichelata, de 8 mm diametru parca, iti cumperi o maciulie frumoasa si n-o sa mai ai probleme cu tija niciodata. N-o s-o mai rupi pe asta nici daca schimbi vitezele lovind cu ciocanul in tija. ![]() Si "bila-nuca" cum o montezi? sau vrei sa spui ca infigi tija de 8 in levierul din teava? Levierul e indoit, cum faci sa intre tija? |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
rtulea |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 392 Joined: 11 April 05 From: Ploiesti (Alba-Iulia) ![]() |
QUOTE(diaconuliviu @ 9 May 2005, 10:03) Si "bila-nuca" cum o montezi? sau vrei sa spui ca infigi tija de 8 in levierul din teava? Levierul e indoit, cum faci sa intre tija? Poti infige tija in levierul din teava daca-ti mai ramane ceva din el, cat mai aproape de bila nuca. Daca ai sansa ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
sept 2006, Laureate 1,6
- PH-78-UTU Do not try to forget your past, IT made you what you are!
|
|
TheSaiLor |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 367 Joined: 6 April 04 From: Constanta ![]() |
In urma cu 10 ani tata a venit 650 km cu surubenita in loc de schimbator. Cea mai buna metoda ca sa reziste e sa fii mai bland cu schimbatorul.
|
--------------------
Audi A4 1.9 TDI
Clio 1.5 dCi
- CT - 0123
|
|
rtulea |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 392 Joined: 11 April 05 From: Ploiesti (Alba-Iulia) ![]() |
QUOTE(TheSaiLor @ 10 May 2005, 18:53) In urma cu 10 ani tata a venit 650 km cu surubenita in loc de schimbator. Cea mai buna metoda ca sa reziste e sa fii mai bland cu schimbatorul. Stai tu linistit. Fostul meu director din liceu avea o surubelnita in loc de tija si pe toata perioada cat am fost eu la liceu asa a mers. Trebuia sa se aplece mai mult ca sa schimbe vitezele dar nu-l deranja. |
--------------------
Dacia
Logan
sept 2006, Laureate 1,6
- PH-78-UTU Do not try to forget your past, IT made you what you are!
|
|
CJ-77-ERG |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 19 May 05 ![]() |
haha, si se zice ca romanu nu-i inventiv
![]() |
--------------------
Dacia / VW
1300/Passat
- CJ-77-ERG
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th June 2025 - 19:09 |