Aprindere electronica
![]() ![]() ![]() |
Aprindere electronica
djasu82 |
![]()
Post
#5371
|
||
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
|
||
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|||
Sorin_18 |
![]()
Post
#5372
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 26 November 07 ![]() |
QUOTE(Sorin_18 @ 13 Jan 2009, 18:25) mi-am montat si eu astazi o aprindere AT011 cu senzor.....ce sa zic numai cuvinte de lauda,porniri cu motorul rece fara soc (lucru care nu era posibil) apoi motorul sta fara sa tremure la 500(cea ce era un vis frumos pt mine) totul este ok.numai ca am 2 nelamuriri 1:de ce distanta de la senzor la cama axului delcou variaza de la 0.5 la 0.7 care este cea mai buna distanta? 2:motorul dupa ce merg cu el cand revin la relanti motorul are mici fluxati cu vechea aprindere AT01 nu facea asa,sa fie de la aprindere ? nu stie nimeni? |
--------------------
dacia
1310
1998
- B 29 AVR
|
|
gotronic |
![]()
Post
#5373
|
![]() Ati scapat de platina si problemele ei !!! Group: Members Posts: 2.016 Joined: 24 March 06 From: Tg. Mures ![]() |
1. Ptr. ca nu conteaza prea mult. Poti incerca si alte distante pana la 1 mm.
2. Ai refacut avansul dupa montarea senzorului.? Ce turatie ai la relanti dupa ce se incalzeste motorul.?Vezi sa nu atinga ceva de la firul senzorului in delcou la masa sau sa ai izolatia lamelei sau cea de trecere a surubului din delcou murdara, uzata sau crapata. Sa nu-ti fi crapat capacul de delcou cand ai montat aprinderea sau umblat pe acolo. Ce bobina de inductie ai, scanteia la cald cum este fata de rece? Ai joc radial la axul delcou? Mai verifica si intensitatea LED-ului la relanti sa vezi aia variaza, poate nu ai legatura de masa buna.! In rest cum merge , trage bine, se tureaza, demareaza bine? Poate ti-a intrat un gunoi in carburator intre timp. ![]() LE. Vezi daca mai ai carbunele de la capac delcou la locul lui. Si mai vezi sa nu fi montat capacul de delcou un pic decalat (nu pe locasul lui) ATENTIE! La fiecare reglaj de distanta la senzor, se reface avansul (se modifica avansul cu distanta).!!!!! Re LE. De unde aveti aprinderea? Re Re LE. Motorul are mici fluctuatii sau turometrul? (se simte la motor sau se vede pe turometru)??? Ati "gasit" ceva din cele enumerate??? This post has been edited by gotronic: 13 Jan 2009, 22:38 |
--------------------
DACIA
Sandero Stepway 100 TCE Blue Line
2020 Iulie
- MS-10-GOT MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!! |
|
djasu82 |
![]()
Post
#5374
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
distanta 05 mm pentu bobine bune distanta 07mm pentru bobine slabe .
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
gotronic |
![]()
Post
#5375
|
![]() Ati scapat de platina si problemele ei !!! Group: Members Posts: 2.016 Joined: 24 March 06 From: Tg. Mures ![]() |
Eu unul nu cred ca bobina de inductie "dicteaza" distanta la senzor. Tensiunea in secundar este aceeasi, un pic unghiul dwell se modifica (nesemnificator 2...3 grade). Ai incercat tu pe bobine bune si pe bobine slabe?. Da si tu mai multe explicatii cum si de ce. Eu nu am observat si nici nu pot sa explic ce ai afirmat tu. Dar in practica se pot intampla multe asa ca o explicatie detaliata ar prinde bine. (nu simple afirmatii).! Merci!
|
--------------------
DACIA
Sandero Stepway 100 TCE Blue Line
2020 Iulie
- MS-10-GOT MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!! |
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#5376
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(Jabalokov @ 13 Jan 2009, 18:46) Precizez " carcasa" nu este modificata,adica e prelucrata dintr-o bucata.Sper ca ati inteles la ce ma refer. Aia e aprindere duala (doua module pe un radiator, vad eu), marca ISKRA, Slovenia. Asta reusesc sa citesc pe poze. Model AEV 1401. Faptul ca-i duala ma duce cu gindul ca ar trebui sa mai fie o mufa pe undeva. In ultima poza, acolo unde se vede rotorul, ai un platou din aluminiu cu o gaura; poti ridica acel platou si sa faci o poza dedesubt? Eventual sa scoti si acea "vana" cu fante, sint curios daca are doi senzori. This post has been edited by diaconuliviu: 14 Jan 2009, 11:24 |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
Sorin_18 |
![]()
Post
#5377
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 26 November 07 ![]() |
QUOTE(gotronic @ 13 Jan 2009, 19:32) 1. Ptr. ca nu conteaza prea mult. Poti incerca si alte distante pana la 1 mm. 2. Ai refacut avansul dupa montarea senzorului.? Ce turatie ai la relanti dupa ce se incalzeste motorul.?Vezi sa nu atinga ceva de la firul senzorului in delcou la masa sau sa ai izolatia lamelei sau cea de trecere a surubului din delcou murdara, uzata sau crapata. Sa nu-ti fi crapat capacul de delcou cand ai montat aprinderea sau umblat pe acolo. Ce bobina de inductie ai, scanteia la cald cum este fata de rece? Ai joc radial la axul delcou? Mai verifica si intensitatea LED-ului la relanti sa vezi aia variaza, poate nu ai legatura de masa buna.! In rest cum merge , trage bine, se tureaza, demareaza bine? Poate ti-a intrat un gunoi in carburator intre timp. ![]() LE. Vezi daca mai ai carbunele de la capac delcou la locul lui. Si mai vezi sa nu fi montat capacul de delcou un pic decalat (nu pe locasul lui) ATENTIE! La fiecare reglaj de distanta la senzor, se reface avansul (se modifica avansul cu distanta).!!!!! Re LE. De unde aveti aprinderea? Re Re LE. Motorul are mici fluctuatii sau turometrul? (se simte la motor sau se vede pe turometru)??? Ati "gasit" ceva din cele enumerate??? posibil sa fie masa,o sa verific,aprinderea o am de la dvs.la turometru se observa acele fluxati la motor nu pare,joc am in axul delcou,masina trage muuuult mai bine se tureaza frumos porneste excelent torul este ok doar chestia cu turometru care topaie putin ma enerveaza,nu poate fi si de la bujii? |
--------------------
dacia
1310
1998
- B 29 AVR
|
|
gotronic |
![]()
Post
#5378
|
![]() Ati scapat de platina si problemele ei !!! Group: Members Posts: 2.016 Joined: 24 March 06 From: Tg. Mures ![]() |
Nu e de la bujii, mai degraba de la fise sau bobina de inductie si de la jocul axului delcou care da informatii eronate din jocul lui.(Mai da cate o canteiei dupa cea principala, un fel de multispark aleatoriu). Daca ai batai mari la motor (piston, bolt de piston) se poate si de acolo un pic, toate adunate fac sa topaie putin turometru). Poti pune condensatorul de la platina pe borna - a bobinei de inductie (borna BI a aprinderii) si masa.
ATENTIE!!! Asta e valabil numai la AT011, ca la AT01 stricati aprinderea.!!!! |
--------------------
DACIA
Sandero Stepway 100 TCE Blue Line
2020 Iulie
- MS-10-GOT MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!! |
|
Sorin_18 |
![]()
Post
#5379
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 26 November 07 ![]() |
|
--------------------
dacia
1310
1998
- B 29 AVR
|
|
Minel |
![]()
Post
#5380
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Pai are un singur fir care vine la - bobinei iar masa fiind suportul condensatorului care ii prins de caroserie ( in cazul clasic de delcou )
This post has been edited by Minel: 14 Jan 2009, 13:34 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
Siconi |
![]()
Post
#5381
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Pentru KOG si Djasu82:
Daca ati da un scroll pe pagina respectiva, ati vedea ca in josul ei sunt interfetele de conectare (USB-RS232). Alea pentru ce or fi oare?! Nu cred ca de design. Am vazut ca modulul are mufa USB patrata (ca la imprimante), deci necesita conexiune USB. Daca ai descarca softul, macar de curiozitate (da, softul e gratuit, ca si asa nu ai ce face cu el fara hardware), ati fi vazut amandoi ca acolo vorbeste de o emulare USB pe port serial. Chiar explica asta si pe site, daca cititi atenti. Iar "shcatula" aia e de 2 tipuri penru automobile: CDI si TCI, in functie de bobina de inductie folosita (Coil Type - se explica mai pe larg tot acolo). Ca idee: Direct Ignition CDI V6.2 - 190EUR (TVA inclus) Direct Ignition TCI V6.1 - 177EUR (TVA inclus) USB-CAN Adapter V4.2 – TRIPLE drivers (high / low / one wire) - Price 217 EUR (including 19% VAT) USB-CAN Adapter V3.0 - (high / low speed) - Price 175 EUR (including 19% VAT) USB-CAN Adapter V2.2 - (high speed) - Price 175 EUR (including 19% VAT) DA, asa cum am mai spus deja, softul e GRATUIT. Eu l-am instalat si e chiar misto de tot. Ii poti configura curba de avans cum vrei tu, insa nu am remarcat daca pot seta 2 curbe si sa le selectez prin intermediul uneia din cele 2 intrari digitale (are si 2 intrari analogice si 2 iesiri digitale). Na, acuma aduna bani, ca ai pentru ce! |
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
gotronic |
![]()
Post
#5382
|
![]() Ati scapat de platina si problemele ei !!! Group: Members Posts: 2.016 Joined: 24 March 06 From: Tg. Mures ![]() |
Pai nu a dat atat pe masina, vrei sa dea pe aprindere.??
![]() |
--------------------
DACIA
Sandero Stepway 100 TCE Blue Line
2020 Iulie
- MS-10-GOT MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!! |
|
djasu82 |
![]()
Post
#5383
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
interfata respectiva ti-o da ei daca nu o cumperi tu si costain jur la 100 de lei sau o poti confectiona tu , dar daca ai latop cu interfata seriala nu mai trebuie sa cumperi adaptorul pentru usb. Interfata usb-can se foloseste la noile motoare pe injectie si cred ca ultimul model de dacie logan . Cum vad ca interfetele sunt pe serial , iti trebuie doar un cordon cu mufe tata -mama pentru legarea la modul si la un calculator cu interfata pe serial.
Uite eu pentru super nova folosesc o interfata ODB 2- USB pentru a face diagnostic la super nova. |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
Sorin_18 |
![]()
Post
#5384
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 26 November 07 ![]() |
am rezolvat problema,se pare ca avansul era prea mare,acum am relanti la 600 fara treburat fara nimic numai ca persista foooooarte putin acele oscilati
|
--------------------
dacia
1310
1998
- B 29 AVR
|
|
Siconi |
![]()
Post
#5385
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Adi, tu chiar nu ai citit ce am scris eu? Tu de unde presupui ca iti dau ei interfata? Eu am laptop cu port fizic serial, dar TOCMAI d-aia imi trebuie interfata aia fiindca modulul TCI/CDI are mufa USB, iar compul are RS232 (este si un driver pentru descarcat, asta e free). Ia citeste tu pe site si apoi spune-ne cum e cu interfata aia. Ca si eu sunt curios.
Gelu, eu unul as da banii aia daca stiu ca imi ofera ceea ce caut eu. |
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
kog |
![]()
Post
#5386
|
![]() epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad ![]() |
eu nu mai inteleg nimic. In manualul ala pdf scrie ca ai nevoie la comp de mufa usb SAU com(can). de cate cabluri e nevoie sa legi ala la calculator? Eu am vazut ca are doar usb si atat, si nici nu scrie nici unde de can... sunt total in ceata...
|
--------------------
Dacia
1310
1989 TLX
- AR-05-DGF Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|
djasu82 |
![]()
Post
#5387
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
QUOTE(Siconi @ 14 Jan 2009, 20:35) Adi, tu chiar nu ai citit ce am scris eu? Tu de unde presupui ca iti dau ei interfata? Eu am laptop cu port fizic serial, dar TOCMAI d-aia imi trebuie interfata aia fiindca modulul TCI/CDI are mufa USB, iar compul are RS232 (este si un driver pentru descarcat, asta e free). Ia citeste tu pe site si apoi spune-ne cum e cu interfata aia. Ca si eu sunt curios. Gelu, eu unul as da banii aia daca stiu ca imi ofera ceea ce caut eu. pai da ai portul serial montat pe aprindere pentru a comunica si modifica parametri.Eu cred ca am vazut alt modul si daca are interfata usb se face rost de un emulator usb serial daca nu are latopul. This post has been edited by djasu82: 14 Jan 2009, 21:13 |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
kog |
![]()
Post
#5388
|
![]() epuri orijinali Group: Members Posts: 1.916 Joined: 27 November 08 From: Lipova - Arad ![]() |
eu sparg un perete, scot o usa si imi trag masina langa calculator ca am mufe in el cacalau si usb si serial, numa aprinderea sa fie
![]() This post has been edited by kog: 14 Jan 2009, 21:16 |
--------------------
Dacia
1310
1989 TLX
- AR-05-DGF Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos... "ti ciuda ca consum putin?" by argon |
|
djasu82 |
![]()
Post
#5389
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
mi se pare ca si modulul de la trabant cel cu serial se poate monta usor pe dacie. Oricum acuma se foloseste direct interfata usb ! Si daca ai o interfata usb pe un GPS poti monitoriza sau modifica parametri in timpi reali.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
pcostica |
![]()
Post
#5390
|
Membru autentic Group: Members Posts: 627 Joined: 5 February 08 From: Resita,CS ![]() |
@siconi- una este cu serial si se pot seta 4 curbe manual.
Bafta! ![]() |
--------------------
dacia
1300
-cs
- -------
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#5391
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
e daca puneai schema anu trecut era ca si facuta cu AT e mult mai simplu decat cu Pic si ma refer la interfata de programare. Cred ca totul te duce la 50 de lei in afara de bobina dubla una de super nova sau ma rog...
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
pcostica |
![]()
Post
#5392
|
Membru autentic Group: Members Posts: 627 Joined: 5 February 08 From: Resita,CS ![]() |
fara soft este la fel de sterila ca si cea cu Pic
![]() |
--------------------
dacia
1300
-cs
- -------
|
|
Siconi |
![]()
Post
#5393
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Modulele pentru motoare in 4 timpi cu 4 cilindri (TCI/CDI) au mufa USB. Cele cu seriala sunt de trabant, de motociclete (MZ). Poate ca merge si cu un cablu direct pe USB. Poate am inteles eu gresit, caz in care se simplifica mult lucrurile si costurile. Si pe mine ma tenteaza, dar eu vreau sa pot schimba curba de avans fara computer, eventual dintr-o tastatura mica cu vreo 2-3 push-butoane... si asta in mers, asa cum as face daca as pune un montaj cu PIC sau ATMEL. Incerc sa elimin delcoul definitiv, sa montez un sistem care sa faca avansul centrifugal si sa il poata face si pe cel vacuumatic (un senzor de vacuum pus pe admisie si curba aferenta). Asta e visul meu... Aaa, si toate astea pe un dublucorp progresiv
![]() 15 Jan 2009, 09:22: Adi, dar ai tu softul pentru ATMEL-ul ala? Cred si o interfata nu ar strica (ma refer la soft pe PC). Sau interfata soft de pe PC face si scrierea codului de baza in ATMEL?! Adica il rescrie cu totului-tot? Soft de baza+parametri...? This post has been edited by Siconi: 15 Jan 2009, 09:22 |
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
mihai1677 |
![]()
Post
#5394
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.369 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Din cate vad eu acolo este o singura curba iar din jumperi mai reduci din avans, ca si cum ai muta pozitia delcoului, nu sunt 4 curbe complet independente.
|
--------------------
Renault 5 Campus,
Hyundai Sonata,
1988 / 2001
|
|
Jabalokov |
![]()
Post
#5395
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 19 December 08 ![]() |
Aia e aprindere duala (doua module pe un radiator, vad eu), marca ISKRA, Slovenia. Asta reusesc sa citesc pe poze. Model AEV 1401. Faptul ca-i duala ma duce cu gindul ca ar trebui sa mai fie o mufa pe undeva. Intradevar se vad doua module ![]() |
--------------------
dacia
supernova
europa
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#5396
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
QUOTE(robbie_ro @ 13 Jan 2009, 12:44) Off topic: Din punct de vedere strict electric, bujiile au "plus" si "minus". Electrodul pozitiv este legat la fisa care vine din bobina de inductie, iar cel negativ este la sasiu (sunt bujii cu 1, 2, 4 electrozi legati la "minus"). deci trageti si voi concluzi ![]() QUOTE(mihai1677 @ 15 Jan 2009, 13:47) Din cate vad eu acolo este o singura curba iar din jumperi mai reduci din avans, ca si cum ai muta pozitia delcoului, nu sunt 4 curbe complet independente. Pai in schema postata mai sus da curbele sunt selectate manoal sau din soft daca un latop e cuplat la serial. Siconi , de programat un amtel sunt destule programe ... iar interfetele sunt foarte usor de construit. This post has been edited by djasu82: 15 Jan 2009, 18:02 |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
Siconi |
![]()
Post
#5397
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
NU ma refer la un soft de programare pentru ATMEL (adica il dai jos de pe net, il instalezi si iti faci aplicatia pentru microcontroller), ci ma refer chiar la aplicatie in sine, adica eu concep o aplicatie cu ATMEL in care am liniile de comanda, logica initiala (stabilirea IN/OUT a porturilor) si, pe langa toate cele necesare, am si parametri care definesc fie o curba, fie o intarziere, fie mai stiu eu ce... Eu intrebam daca s-ar putea concepe aplicatia astfel incat sa nu trebuiasca sa o rescrii complet la fiecare modificare, ci sa poti face "upload" DOAR cu parametri necesari, restul fiind acelasi lucru (cu alte cuvinte, s-ar mai folosi inca o memorie EEPROM pentru stocarea parametrilor... sau ceva de genul asta). Ai inteles la ce ma refer eu?!
15 Jan 2009, 23:09: L.E.: Ce mila mi-e de aia care au electrozi pozitivi si negativi pe bujii... Ba chiar au mai multi electrozi negativi decat pozitivi... ce rau trebuie sa le mearga alora ziua ... mare nasoleala, zau asa! Or avea diode in bujii, mai stii? O fi vreun produs nou si nu stim noi, ne-am inchis aici si nu deschidem la nimeni ca sa nu se oxideze delicioasa noastra viata... ![]() ![]() ![]() This post has been edited by Siconi: 15 Jan 2009, 23:09 |
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
djasu82 |
![]()
Post
#5398
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Da se poate cea ce spui tu introduci datele cu valorile prestabilite initial. Eu unu al cumpara montajul acela pe USB as avea control asupra motorului mult mai frumos se observa si in soft.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
Siconi |
![]()
Post
#5399
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Te cred. Numai ca tot nu am gasit raspuns la intrebarea mea: se rescrie tot softul + parametri sau numai parametri in cauza sunt scrisi intr-o memorie aditionala?!
<span class='edit'>16 Jan 2009, 20:16:</span> LE: Am o bobina de E/P, veche in sensul ca e in carcasa de ebonita (sau ce material o fi), nu e metalica. Am masurat-o si am asa: 1-15 = 2.0 ohmi 1-central = 5.65 ohmi 15-central = 5.64 ohmi Pe fundul ei este scris asa: Tip 3110. As vrea sa stiu ce fel de bobina este (Dacia sau Oltcit) si daca o pot folosi la teste pentru CDI. Vreau sa zic daca voi avea cu ea ceva rezultate satisfacatoare. Ce ziceti Gelu sau Adi?! Imi dati o mana de ajutor cu asta? This post has been edited by Siconi: 16 Jan 2009, 20:17 |
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
Kinetix |
![]()
Post
#5400
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 26 February 06 From: Iasi ![]() |
Salut, Siconi.
Ce nevoie ai de o confirmare pentru a face teste cu bobina aia? Daca are 2 Ohm in primar e foarte buna pentru CDI. Fa probe, masoara la cat se incarca condensatorul (in functie de turatie), masoara lungimea maxima a scanteii si poti face o aproximare a energiei scanteii produse. Succes! |
--------------------
Dacia
1410/'93
berlina / Tico E2 2000
- IS-##-### Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
Avand in vedere ca in momentul de fata cea mai accesibila optiune este cea produsa de colegul gotronic, puteti gasi informatii despre ea (descriere, preturi) aici https://www.daciaclub.ro/Aprinderi-electron...ic-t314102.html
|
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th May 2025 - 00:23 |