Aprindere electronica
![]() ![]() ![]() |
Aprindere electronica
MECCA |
![]()
Post
#5611
|
||
![]() VOLVO.FOR LIFE ! Group: Members Posts: 538 Joined: 25 November 06 From: de la mare/tkg/cta ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 TLX
1987
- CT-06-PTY DACIA MOTOR DUBLU V8, 5 CILINDRI, 4 PRISME SI UN TETRAEDRU SPORT.
|
|||
gotronic |
![]()
Post
#5612
|
![]() Ati scapat de platina si problemele ei !!! Group: Members Posts: 2.016 Joined: 24 March 06 From: Tg. Mures ![]() |
Senzorul se duce astfel din 2 motive:
1. Fisa de langa delcou este lipita de surubul de la platina sau distanta mica (si bineinteles izolatia fisei slaba, plus umezeala puternica afara). 2. Releu de incarcare mecanic sau electric defect (spituri de tensiune repetate (aproape continu) peste 18V (sau probleme cu alternatorul, contacte imperfecte pe forta sau la baterie) 3. Si ar mai fi doua: A. a fost folosit pe AT01 sau direct pe bobina si dat la demaror. B S-a stricat efectiv din alte motive.! Ati facut si celelate masuratori? Sa nu stricati in continuare alt senzor sau chiar unele electronice de pe masina.! Puneti va rog colet la posta cu senzorul si Certificatul de garantie la posta, incercam sa vedem ce putem face si va tin la curent.! |
--------------------
DACIA
Sandero Stepway 100 TCE Blue Line
2020 Iulie
- MS-10-GOT MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!! |
|
MECCA |
![]()
Post
#5613
|
![]() VOLVO.FOR LIFE ! Group: Members Posts: 538 Joined: 25 November 06 From: de la mare/tkg/cta ![]() |
oke va multumesc...., incerc poimaine sa vi-l trimit la analiza si mai tinem legatura.
Treaba cu masuratul incarcarii am facut-o: (releul este mecanic si doar ce a fost verificata incarcarea de cei de la baterii rombat deoarece este inca in garantie) la 2000 rpm in gol : 14.25-14.3 V cu faza scurta aprinsa+proiectoare ceata la 2000 rpn - 14.1-14.15 V, am si casetofon pe masina si daca ar fi fost vb de 18 V ceva s-ar fi dus macar siguranta, si la fel cred ca si becurile ar fi avut de suferit. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1987
- CT-06-PTY DACIA MOTOR DUBLU V8, 5 CILINDRI, 4 PRISME SI UN TETRAEDRU SPORT.
|
|
gotronic |
![]()
Post
#5614
|
![]() Ati scapat de platina si problemele ei !!! Group: Members Posts: 2.016 Joined: 24 March 06 From: Tg. Mures ![]() |
Cine mai are probleme cu turometru la aprinderile AT011 cu senzor 011 sa-mi spuneti.!
![]() |
--------------------
DACIA
Sandero Stepway 100 TCE Blue Line
2020 Iulie
- MS-10-GOT MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!! |
|
argon |
![]()
Post
#5615
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
iti spun eu...am probleme cu turometrul oricum altcumva, dar cu senzor+aprindere nu, cu aprindere si platina topaie, cu alta marca de aprindere la fel, fara aprindere deloc, idem. Motorul merge rotund, nu variaza, dar turometrul danseaza pe la 1000 rpm, cand 500 cand 1500, si nu intotdeauna.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
ZTV |
![]()
Post
#5616
|
![]() fost membru activ pe Daciaclub Group: Members Posts: 1.674 Joined: 14 December 07 ![]() |
acelasi problema am si eu argon, fara aprindere electronica turometru e stabil, cu aprindere danseaza in sus si in jos
|
--------------------
-------
xxx
xxx
- xxx xxx
|
|
gotronic |
![]()
Post
#5617
|
![]() Ati scapat de platina si problemele ei !!! Group: Members Posts: 2.016 Joined: 24 March 06 From: Tg. Mures ![]() |
Eu ziceam numai de cei care au pe masina AT011 cu senzor 011.!! (in rest nu ma bag). Asta ptr. ca numai la unele Dacii este aceasta problema, vreau sa incerc ceva. Si cum nu gasesc masina "cu proobleme" cand vreau eu, de aia am apelat aici.!
![]() |
--------------------
DACIA
Sandero Stepway 100 TCE Blue Line
2020 Iulie
- MS-10-GOT MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!! |
|
argon |
![]()
Post
#5618
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
dar totusi nu stii de ce-mi topaie turometrul oricum numa cu senzor nu?
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
gotronic |
![]()
Post
#5619
|
![]() Ati scapat de platina si problemele ei !!! Group: Members Posts: 2.016 Joined: 24 March 06 From: Tg. Mures ![]() |
Se balbaie platina, si aprinderea nu o iarta si mai da un impuls, pe clasic ai condensator pe minus bobina, daca pui condensatorul pe bobina mai face? (ATENTIE !!! NUMAI la AT011, la AT01 o ARDETI (STRICATI).!!! Ce releu de incarcare ai , mecanic.? Daca da schimba-l cu unul electronic cu referinta de tensiune bun ( 4 fire).!
@ZTV si la tine face numai cu platina si cu senzor nu? sau si cu senzor.!?? LE. Si turometrul de dinainte era la fel. Ai prins doua "bune".! ![]() This post has been edited by gotronic: 17 Mar 2009, 13:49 |
--------------------
DACIA
Sandero Stepway 100 TCE Blue Line
2020 Iulie
- MS-10-GOT MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!! |
|
ZTV |
![]()
Post
#5620
|
![]() fost membru activ pe Daciaclub Group: Members Posts: 1.674 Joined: 14 December 07 ![]() |
la mine face cu at011 + senzor si cu at01 + platina. Iar fara aprindere electronica nu face. Dar nu face tot timpul, asa ca nu ma deranjeaza aproape deloc.
17 Mar 2009, 13:55: si in plus, recunosc ca nu am avut timp inca sa merg la un electro-mecanic auto, sa ia la purificat masina, poate ca am un scurt sau un contact imperfect. Nu am zis ca e din cauza aprinderii. Aprinderea merge de nota 10* This post has been edited by ZTV: 17 Mar 2009, 13:55 |
--------------------
-------
xxx
xxx
- xxx xxx
|
|
quincy |
![]()
Post
#5621
|
Membru incepator Group: Members Posts: 65 Joined: 13 October 06 From: bucuresti ![]() |
QUOTE(gotronic @ 17 Mar 2009, 13:39) Eu ziceam numai de cei care au pe masina AT011 cu senzor 011.!! (in rest nu ma bag). Asta ptr. ca numai la unele Dacii este aceasta problema, vreau sa incerc ceva. Si cum nu gasesc masina "cu proobleme" cand vreau eu, de aia am apelat aici.! ![]() Gand la gand cu bucurie!! Indicatia aleatoare a turometrului este singura mica umbra ce apare, in cazul meu, in exploatarea tandemului at011 si senzor. Citind topicuri mai vechi si foarte vechi, as putea sa generalizez si sa spun ca indicatia eronata a turometrului aparere si la aprinderi mai putin elaborate ca aceasta, dar care folosesc ca element de executie un tranzistor,npn,pnp,igbt. Forma impulsurilor pe borna minus a bobinei e alta pe electronic si turometrul raspunde partial, cred eu. |
--------------------
renault
clio 2
1.5 dci 2004
- b65tmf
|
|
argon |
![]()
Post
#5622
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
am si eu unele nelamuriri, critici si impresii in legatura cu aprindrea AT011 cu senzor, de fapt ma refer doar la senzor, ca modulul de aprindere e cat se poate de OK pe platina.
Asadar, la cald, totul e perfect, merge ok, trage bine, problema apare la alternarea regimurilor cald-rece, sau la rece, la rece porneste destul de greu fata de platina, motorul face 2-3 ture in plus pana o ia, iar la ger, ma rog, cand era ger, pornirea e fooarte dificila, dadeam la automat sa ma satur pana o lua(la -22 de grade am terminat bateria, lucru ce nu am patit biciodata pe platina), bun, sa zicem ca a pornit, pana se incalzeste se 'cacaie' stau tot cu frica sa nu dea in nas, probleme ce nu le am cu platina, unii au zis sa dau avans, am dat, s-a imbunatatit mersul simtitor, dar odata ce s-a incalzit tacane avansul de numa' in sarcina, tuseste, semne de avans prea mare. Deci nu le pot avea pe toate, sa mearga bine si la rece si la cald. Vad ca toata lumea lauda pronirea la rece, ori eu de ce patesc tocmai contrariul? O alta problema ce ma scaie e diferenta prea mare de ralanti de la rece la cald, pun sa zicem la cald ralantiul la 950 rpm, la rece e dezastru, abia sta la 400 rpm. si nu imediat dupa pornire, ci duap un km de mers. Sa zicem ca maresc ralantiul si sta frumos la rece la 700-800 rpm, odata ce s-a incalzit am 1200 rpm, deci nu se poate sa stau cu turatia asta la ralanti. Asa ca deocamdata stau pe platina pana da caldura si imi merge perfect, la rece, cald indiferent, nu se balbaie la rece etc, vara nu am nimic de reprosat, pana atunci astept sugestii de rezolvare a acestor probleme. Mentionez ca aprinderea pe clasic e parfum(inafara ca topaie uneori acul de la turometru dar motorul e rotund), nu am pus aprindere electronica cu senzor sa scap de unele probleme, deci merge beton pe platina si condensator, sau platina si doar modulul AT011. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
gotronic |
![]()
Post
#5623
|
![]() Ati scapat de platina si problemele ei !!! Group: Members Posts: 2.016 Joined: 24 March 06 From: Tg. Mures ![]() |
Ai incercat sa pui condensatorul de la platina pe minusul bobinei sa vezi daca mai face?
Cu relantiul ori ai probleme cu carburatorul ori cu bujiile.(poate fi si bobina sau fisele), scanteia la masa cum este? si ce bobina ai? |
--------------------
DACIA
Sandero Stepway 100 TCE Blue Line
2020 Iulie
- MS-10-GOT MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!! |
|
argon |
![]()
Post
#5624
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
am doua bobine originale(IAME??), doua delcouri EP de 1400, cu care tot am testat. Culmea ca la cald merge perfect cu senzorul, si consumul e vizibil mai mic..mor cand vad ca toti sunt multumiti mai ales la rece si mie imi da in nas
![]() Nu stiu ce probleme pot sa am cu carburatorul si bujiile, ca pe platina imi merge bine, si diferenta de turatie rece-cald de la 50 la 85 de grade sa zicem, e maxim ~150 rpm. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
gotronic |
![]()
Post
#5625
|
![]() Ati scapat de platina si problemele ei !!! Group: Members Posts: 2.016 Joined: 24 March 06 From: Tg. Mures ![]() |
Ai masurat tensiunea pe +bobina de inductie fata de + acumulator sau masa (sa vezi ce cadere de tensiune ai pe contactul de la cheie)? Ce releu de incarcare ai, mecanic sau electronic cu referinta.? Scoate alimentarea releului si lasa numai pe baterie, sa vezi daca mai face.
Tot nu inteleg, ziceai mai sus ca itti merge perfect cu senzorul acum zici ca nu! ![]() |
--------------------
DACIA
Sandero Stepway 100 TCE Blue Line
2020 Iulie
- MS-10-GOT MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!! |
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#5626
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
la mine cand merg normal merge bine...daca dau drumu si la stergatoare peste o anumita turatie sare de la 2500 la 8000 turometru
|
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
argon |
![]()
Post
#5627
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
pai si merge, cand e motorul cald, pe vremea asta daca fac intr-o zi cate 3 drumuri a 4 km, atunci e nasol. Cum ziceam, cand e ger afara, -10, -15 abia porneste tinand mult la automat, in zi diferita, tot asa frig, cu platina si modulul AT011 porneste la sfert, avans reglat binenteles functie de ce am, senzor/platina. Nu tin minte s afi facut asa dintotdeauna, ca observam de anul trecut.
Am releu electronic cu referinta IPEE, contact de Logan, caderea pe contact 0,02V. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
gotronic |
![]()
Post
#5628
|
![]() Ati scapat de platina si problemele ei !!! Group: Members Posts: 2.016 Joined: 24 March 06 From: Tg. Mures ![]() |
Pune contactul pe motor pornit, LED_ul aprins si pe urma masoara.!Acolo o sa i consumatori (Bobina + releul, si ce-o mai fi pe el). Nu are cum sa fie numai atat, cat de Logan o fi el de contact.! (mai cade si pe fire si pe sigurante)!!!
|
--------------------
DACIA
Sandero Stepway 100 TCE Blue Line
2020 Iulie
- MS-10-GOT MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!! |
|
nelu_1985 |
![]()
Post
#5629
|
![]() membru in pauza de masa Group: Members Posts: 1.290 Joined: 2 May 07 From: BLAJ ![]() |
In prima faza cand am montat aprinderea, aveam si eu doua din problemele lui Argon, astfel diferenta foarte mare la relanti la rece - cald si se punea in bot la rece, dar pornirea era sfert, motorul porneste extraordinar de repede, nu-i mai dau pedale inainte, doar trag socul de jumatate si o ia la sfert si dupa 2 zile nepornita, nici cu socul nu stau de cat vreo 15 secunde, apoi il imping de tot si mai stau pe loc cu ea pornita si o tin turata pe la 1500 ture, apoi plec linistit. Problemele s-au rezolvat in urma unei interventii la carburator, fara sa vreau pana la urma, s-a intamplat sa testez un corp de carburator intr-o zi, dupa ce l-am pus pe al meu inapoi, au disparut si diferentele de ture la relanti si datu-l in nas, deci e foarte probabil sa fie ceva infundat pe la carburator (eu cu ocazia aia l-am clatit odata in decarburol si l-am suflat cu pompa cu aer)
|
--------------------
DACIA
1410
GTL 1986
- 2-AB-9576 "Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
|
|
gotronic |
![]()
Post
#5630
|
![]() Ati scapat de platina si problemele ei !!! Group: Members Posts: 2.016 Joined: 24 March 06 From: Tg. Mures ![]() |
Doua scheme simple sa vedeti ce paraziti aveti pe instalatia electrica a masinii. Condensatorii memoreaza spiturile de tensiune iar diodele redreseaza , astfel vezi daca ai paraziti pe plus sau pe minus.!!! Veti fi surprinsi de valorile tensiunilor masurate. Se poate folosi orice voltmetru cu rezistenta interna cat mai mare.
LE This post has been edited by gotronic: 20 Mar 2009, 18:44 Attached thumbnail(s) Schema_de_masurat_parazitii_pe_acumulator.JPG ( Size: 314.47k ) Number of downloads: 876 Schema_de_masurat_parazitii_electrici_pe_acumulator.jpg ( Size: 249.22k ) Number of downloads: 803 |
--------------------
DACIA
Sandero Stepway 100 TCE Blue Line
2020 Iulie
- MS-10-GOT MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!! |
|
RIVE |
![]()
Post
#5631
|
Membru Group: Members Posts: 129 Joined: 6 December 07 From: Bucuresti ![]() |
Ca raspuns la postul 5624, verifica urmatoarea problema:
Cu un capac delcou (acelasi model care il ai pe masina) spart in asa fel incat sa vezi fazarea dintre lamela lulelei si plot, verifici intai fazarea cu platina montata si apoi fazarea cu senzorul montat; e POSIBIL sa apara diferente intre cele doua cazuri (eu am patit, a trebuit sa modific fazarea, sa fie optima). Mai bine spus, cand dai jos platina si montezi senzorul, distantandu-se lamela de plot (fazare incorecta), se mareste tensiunea de amorsare a bujiilor, ducand la o PORNIRE GREOAIE LA RECE. Daca esti din Bucuresti, te pot ajuta sa verificam aceasta fazare. |
--------------------
Logan
1.2 16v E5 2011 sedan
Logan SL Plus 0.9TCe E6 2018
|
|
argon |
![]()
Post
#5632
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
desi nu am jos in ax, si nu vad cum s-ar putea mari distanta, am inteles la ce te referi, cred ca pot incerca un capac transparent, nu sunt din Bucuresti.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
gotronic |
![]()
Post
#5633
|
![]() Ati scapat de platina si problemele ei !!! Group: Members Posts: 2.016 Joined: 24 March 06 From: Tg. Mures ![]() |
Nu trebuie spart nici un capac delcou. Iei capacul in mana , insemnezi pe exterior pozitia ploturilor (poate fi si cu un creion sgarii putin sau lipesti niste benzi de scotch alb sau hartie). Pui capacul pe delcou, pe urma insemnezi acum pe carcasa delcoului pozitia ploturior. Pe urma urmaresti pozitia pipei fata de semnele de pe delcou. Eu asa am facut si se vede bine. In mod normal, cu senzor pipa ar trebui sa cada mai bine decat cu platina (se vede si pe uzura pipei ca e mai la mijloc). Dar acum depinde de capac, toate se zice ca-s ptr. Dacia, dar eu nu cred din moment ce exista diferente la fazare si la distanta intre pipa si ploturile capacului delcou. Probabil arata la fel si s-au adus ca ptr. Dacie, nemasurandu-se diferente ("minore" dupa ei).!!!
Bineinteles ca daca spargi un capac (decupezi) atunci se vede mult mai bine si mai precis totul. 21 Mar 2009, 13:23: Capacul transparent poate sa difere fata de ce ai tu si atunci nu ai facut nimic. Conteaza foarte mult si decupajul de pe capac delcou (pozitia lui acolo unde se inchide pe delcou sa nu se roteasca). Acolo trebuie verificat. This post has been edited by gotronic: 21 Mar 2009, 13:23 |
--------------------
DACIA
Sandero Stepway 100 TCE Blue Line
2020 Iulie
- MS-10-GOT MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!! |
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#5634
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
cat inseamna 1 grad avans(nu explicatia cu volanta ca nu ma ajuta cu nimic ca nu vad in mers)?
adica...luati 2 repede, unul de pe delco, altul de pe bloc...cat e dx pt 1 grad avans(adica modificarea distantei dintre cele doua repede) de ex, desenam o linie alba cu vopsea pe bloc si delco pt 0 grade avans cam ce lungime are arcul de cerc care se formeaza cand misc delco-ul la 1 grad avans? 1 cm? mai mult? mai putin? This post has been edited by cristitranca: 21 Mar 2009, 20:45 |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
RIVE |
![]()
Post
#5635
|
Membru Group: Members Posts: 129 Joined: 6 December 07 From: Bucuresti ![]() |
Argon,
cand treci de pe platina pe senzor, cu siguranta fazarea se modifica deoarece pe senzor se da destul de mult corpul delcoului spre dreapta la reglajul avansului static. Desigur, cum spunea si domnul Gelu, se poate modifica in sens benefic, dar consider ca fazarea TREBUIE verificata, eliminand in felul acesta o suspiciune. Am intalnit multe delcouri care pe aprindere clasica, fazarea era incorecta si pe orizontala si/sau verticala (se ardea coltul lamelei, plotului, nu lucra pe toata suprafata lor, desi in mers, fazarea este usor influentata si de avansul dat de capsula vacuumatica). |
--------------------
Logan
1.2 16v E5 2011 sedan
Logan SL Plus 0.9TCe E6 2018
|
|
argon |
![]()
Post
#5636
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
sa ziicem ca e defazata, cum se modifica fazarea asta?
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
gotronic |
![]()
Post
#5637
|
![]() Ati scapat de platina si problemele ei !!! Group: Members Posts: 2.016 Joined: 24 March 06 From: Tg. Mures ![]() |
Pilesti sai frezezi din capac! (Acolo unde are crestatura de asezare pe delcou, o faci mai lata in sensul in care este necesar)
This post has been edited by gotronic: 22 Mar 2009, 12:19 |
--------------------
DACIA
Sandero Stepway 100 TCE Blue Line
2020 Iulie
- MS-10-GOT MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!! |
|
ZTV |
![]()
Post
#5638
|
![]() fost membru activ pe Daciaclub Group: Members Posts: 1.674 Joined: 14 December 07 ![]() |
QUOTE(gotronic @ 20 Mar 2009, 11:34) Ai incercat sa pui condensatorul de la platina pe minusul bobinei sa vezi daca mai face? Cu relantiul ori ai probleme cu carburatorul ori cu bujiile.(poate fi si bobina sau fisele), scanteia la masa cum este? si ce bobina ai? La mine in ultimele zile a revenit turometrul aproape la normal. Az am incercat sa vad care e efectul daca montez si eu condesatorul la "- " pe bobina de inductie. Turometrul a aratat mai mult cu 1000 si ceva de rot/min. La relantiu am cam 900 , cu condensator aveam 2100, am si a ramas la 900. Probleme am avut si eu ce are acum argon, dar la mine a disparut cu spalarea carburatorului, reglarea avansului, tachetiilor. Si in plus am schimbat : bobina, bujii, capac delcou, luleaua. |
--------------------
-------
xxx
xxx
- xxx xxx
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#5639
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
mai porneste motorul daca capacul de delco nu are carbune si arcul e cazut prin delco?
ce se intampla daca las arcu ala prin delco cazut? |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
Siconi |
![]()
Post
#5640
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Pai se intampla ca daca acel carbune nu e la locul lui, nu mai are cine sa faca contactul intre lulea si fisa centrala ce vine de la bobina de inductie. Daca arcul e si el cazut, nu va afecta mai nimic in delco, dar s-ar putea sa il scoti afara tot deformat... eventual, daca trece de platoul cu platina/senzor si ajunge mai jos la contra-greutati, s-ar putea sa blocheze cumva vreuna din ele. Depinde cum cade si unde.
SFAT UTIL: Daca acel carbune este cazut/pierdut iar arcul la fel, nu mai sta pe ganduri cum sa repari defectul, ci da fuga si CUMPARA altul bun de calitate. E vorba de sistemul de aprindere al masinii. Banuiesc ca vrei sa si functioneze ca lumea. P.S.: Si eu am patit asta cu carbunele la o distanta apreciabila fata de casa (vreo 130km) vrand sa verific daca s-a pastrat distanta la senzor fata de cama, deoarece motorul mergea destul de rau. Problema era alta si am rezolvat-o rapid, dar cand am desfacut capacul de la delco, mi-a picat pe jos carbunele (era noapte afara). Abia l-am gasit, am largit un pic arcul, si el cazut, si am fortat carbunele la loc. Am ajuns acasa cu bine, dar a doua zi am scapat de acel capac buclucas. |
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
Avand in vedere ca in momentul de fata cea mai accesibila optiune este cea produsa de colegul gotronic, puteti gasi informatii despre ea (descriere, preturi) aici https://www.daciaclub.ro/Aprinderi-electron...ic-t314102.html
|
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 24th May 2025 - 07:59 |