DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

286 Pages « < 186 187 188 189 190 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Aprindere electronica

MECCA
post 16 Mar 2009, 13:38
Post #5611


VOLVO.FOR LIFE !


Group: Members
Posts: 538
Joined: 25 November 06
From: de la mare/tkg/cta




@GOTRONIC
domnule Gelu am facut o singura verificare cea cu sensul in care tre sa conduca....conduce in ambele sensuri.Cred ca s-a cam dus senzorul popa.gif spuneti-mi care este urmatorul pas???


--------------------
Dacia 1310 TLX 1987 - CT-06-PTY
DACIA MOTOR DUBLU V8, 5 CILINDRI, 4 PRISME SI UN TETRAEDRU SPORT.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 16 Mar 2009, 20:53
Post #5612


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




Senzorul se duce astfel din 2 motive:
1. Fisa de langa delcou este lipita de surubul de la platina sau distanta mica (si bineinteles izolatia fisei slaba, plus umezeala puternica afara).
2. Releu de incarcare mecanic sau electric defect (spituri de tensiune repetate (aproape continu) peste 18V (sau probleme cu alternatorul, contacte imperfecte pe forta sau la baterie)
3. Si ar mai fi doua: A. a fost folosit pe AT01 sau direct pe bobina si dat la demaror. B S-a stricat efectiv din alte motive.!

Ati facut si celelate masuratori? Sa nu stricati in continuare alt senzor sau chiar unele electronice de pe masina.!

Puneti va rog colet la posta cu senzorul si Certificatul de garantie la posta, incercam sa vedem ce putem face si va tin la curent.!


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MECCA
post 16 Mar 2009, 22:11
Post #5613


VOLVO.FOR LIFE !


Group: Members
Posts: 538
Joined: 25 November 06
From: de la mare/tkg/cta




oke va multumesc...., incerc poimaine sa vi-l trimit la analiza si mai tinem legatura.
Treaba cu masuratul incarcarii am facut-o: (releul este mecanic si doar ce a fost verificata incarcarea de cei de la baterii rombat deoarece este inca in garantie)
la 2000 rpm in gol : 14.25-14.3 V
cu faza scurta aprinsa+proiectoare ceata la 2000 rpn - 14.1-14.15 V,
am si casetofon pe masina si daca ar fi fost vb de 18 V ceva s-ar fi dus macar siguranta, si la fel cred ca si becurile ar fi avut de suferit.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1987 - CT-06-PTY
DACIA MOTOR DUBLU V8, 5 CILINDRI, 4 PRISME SI UN TETRAEDRU SPORT.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 17 Mar 2009, 13:27
Post #5614


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




Cine mai are probleme cu turometru la aprinderile AT011 cu senzor 011 sa-mi spuneti.! sad.gif


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 17 Mar 2009, 13:29
Post #5615


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




iti spun eu...am probleme cu turometrul oricum altcumva, dar cu senzor+aprindere nu, cu aprindere si platina topaie, cu alta marca de aprindere la fel, fara aprindere deloc, idem. Motorul merge rotund, nu variaza, dar turometrul danseaza pe la 1000 rpm, cand 500 cand 1500, si nu intotdeauna.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ZTV
post 17 Mar 2009, 13:34
Post #5616


fost membru activ pe Daciaclub


Group: Members
Posts: 1.674
Joined: 14 December 07




acelasi problema am si eu argon, fara aprindere electronica turometru e stabil, cu aprindere danseaza in sus si in jos


--------------------
------- xxx xxx - xxx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 17 Mar 2009, 13:39
Post #5617


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




Eu ziceam numai de cei care au pe masina AT011 cu senzor 011.!! (in rest nu ma bag). Asta ptr. ca numai la unele Dacii este aceasta problema, vreau sa incerc ceva. Si cum nu gasesc masina "cu proobleme" cand vreau eu, de aia am apelat aici.! smile.gif


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 17 Mar 2009, 13:41
Post #5618


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




dar totusi nu stii de ce-mi topaie turometrul oricum numa cu senzor nu? smile.gif nu e din turometru, si cu ala de dinainte facea la fel.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 17 Mar 2009, 13:47
Post #5619


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




Se balbaie platina, si aprinderea nu o iarta si mai da un impuls, pe clasic ai condensator pe minus bobina, daca pui condensatorul pe bobina mai face? (ATENTIE !!! NUMAI la AT011, la AT01 o ARDETI (STRICATI).!!! Ce releu de incarcare ai , mecanic.? Daca da schimba-l cu unul electronic cu referinta de tensiune bun ( 4 fire).!
@ZTV si la tine face numai cu platina si cu senzor nu? sau si cu senzor.!??

LE. Si turometrul de dinainte era la fel. Ai prins doua "bune".! sad.gif

This post has been edited by gotronic: 17 Mar 2009, 13:49


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ZTV
post 17 Mar 2009, 13:53
Post #5620


fost membru activ pe Daciaclub


Group: Members
Posts: 1.674
Joined: 14 December 07




la mine face cu at011 + senzor si cu at01 + platina. Iar fara aprindere electronica nu face. Dar nu face tot timpul, asa ca nu ma deranjeaza aproape deloc.

17 Mar 2009, 13:55:
si in plus, recunosc ca nu am avut timp inca sa merg la un electro-mecanic auto, sa ia la purificat masina, poate ca am un scurt sau un contact imperfect. Nu am zis ca e din cauza aprinderii. Aprinderea merge de nota 10*

This post has been edited by ZTV: 17 Mar 2009, 13:55


--------------------
------- xxx xxx - xxx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
quincy
post 17 Mar 2009, 23:42
Post #5621


Membru incepator


Group: Members
Posts: 65
Joined: 13 October 06
From: bucuresti




QUOTE(gotronic @ 17 Mar 2009, 13:39)
Eu ziceam numai de cei care au pe masina AT011 cu senzor 011.!! (in rest nu ma bag). Asta ptr. ca numai la unele Dacii este aceasta problema, vreau sa incerc ceva. Si cum nu gasesc masina "cu proobleme" cand vreau eu, de aia am apelat aici.! smile.gif
*


Gand la gand cu bucurie!!
Indicatia aleatoare a turometrului este singura mica umbra ce apare, in cazul meu, in exploatarea tandemului at011 si senzor.
Citind topicuri mai vechi si foarte vechi, as putea sa generalizez si sa spun ca indicatia eronata a turometrului aparere si la aprinderi mai putin elaborate ca aceasta, dar care folosesc ca element de executie un tranzistor,npn,pnp,igbt.
Forma impulsurilor pe borna minus a bobinei e alta pe electronic si turometrul raspunde partial, cred eu.


--------------------
renault clio 2 1.5 dci 2004 - b65tmf
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 20 Mar 2009, 11:05
Post #5622


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




am si eu unele nelamuriri, critici si impresii in legatura cu aprindrea AT011 cu senzor, de fapt ma refer doar la senzor, ca modulul de aprindere e cat se poate de OK pe platina.

Asadar, la cald, totul e perfect, merge ok, trage bine, problema apare la alternarea regimurilor cald-rece, sau la rece, la rece porneste destul de greu fata de platina, motorul face 2-3 ture in plus pana o ia, iar la ger, ma rog, cand era ger, pornirea e fooarte dificila, dadeam la automat sa ma satur pana o lua(la -22 de grade am terminat bateria, lucru ce nu am patit biciodata pe platina), bun, sa zicem ca a pornit, pana se incalzeste se 'cacaie' stau tot cu frica sa nu dea in nas, probleme ce nu le am cu platina, unii au zis sa dau avans, am dat, s-a imbunatatit mersul simtitor, dar odata ce s-a incalzit tacane avansul de numa' in sarcina, tuseste, semne de avans prea mare. Deci nu le pot avea pe toate, sa mearga bine si la rece si la cald. Vad ca toata lumea lauda pronirea la rece, ori eu de ce patesc tocmai contrariul?

O alta problema ce ma scaie e diferenta prea mare de ralanti de la rece la cald, pun sa zicem la cald ralantiul la 950 rpm, la rece e dezastru, abia sta la 400 rpm. si nu imediat dupa pornire, ci duap un km de mers. Sa zicem ca maresc ralantiul si sta frumos la rece la 700-800 rpm, odata ce s-a incalzit am 1200 rpm, deci nu se poate sa stau cu turatia asta la ralanti. Asa ca deocamdata stau pe platina pana da caldura si imi merge perfect, la rece, cald indiferent, nu se balbaie la rece etc, vara nu am nimic de reprosat, pana atunci astept sugestii de rezolvare a acestor probleme.

Mentionez ca aprinderea pe clasic e parfum(inafara ca topaie uneori acul de la turometru dar motorul e rotund), nu am pus aprindere electronica cu senzor sa scap de unele probleme, deci merge beton pe platina si condensator, sau platina si doar modulul AT011.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 20 Mar 2009, 11:34
Post #5623


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




Ai incercat sa pui condensatorul de la platina pe minusul bobinei sa vezi daca mai face?
Cu relantiul ori ai probleme cu carburatorul ori cu bujiile.(poate fi si bobina sau fisele), scanteia la masa cum este? si ce bobina ai?


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 20 Mar 2009, 11:37
Post #5624


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




am doua bobine originale(IAME??), doua delcouri EP de 1400, cu care tot am testat. Culmea ca la cald merge perfect cu senzorul, si consumul e vizibil mai mic..mor cand vad ca toti sunt multumiti mai ales la rece si mie imi da in nas sad.gif mi-ar merge bine(dar pornirea tot greoaie ar fi) daca maresc ralantiul dar imi sta la cald la 1300 rpm dupaia..

Nu stiu ce probleme pot sa am cu carburatorul si bujiile, ca pe platina imi merge bine, si diferenta de turatie rece-cald de la 50 la 85 de grade sa zicem, e maxim ~150 rpm.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 20 Mar 2009, 13:25
Post #5625


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




Ai masurat tensiunea pe +bobina de inductie fata de + acumulator sau masa (sa vezi ce cadere de tensiune ai pe contactul de la cheie)? Ce releu de incarcare ai, mecanic sau electronic cu referinta.? Scoate alimentarea releului si lasa numai pe baterie, sa vezi daca mai face.
Tot nu inteleg, ziceai mai sus ca itti merge perfect cu senzorul acum zici ca nu! sad.gif Ce seire au aprinderea si senzorul tau???


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 20 Mar 2009, 13:49
Post #5626


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




la mine cand merg normal merge bine...daca dau drumu si la stergatoare peste o anumita turatie sare de la 2500 la 8000 turometru


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 20 Mar 2009, 13:50
Post #5627


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




pai si merge, cand e motorul cald, pe vremea asta daca fac intr-o zi cate 3 drumuri a 4 km, atunci e nasol. Cum ziceam, cand e ger afara, -10, -15 abia porneste tinand mult la automat, in zi diferita, tot asa frig, cu platina si modulul AT011 porneste la sfert, avans reglat binenteles functie de ce am, senzor/platina. Nu tin minte s afi facut asa dintotdeauna, ca observam de anul trecut.

Am releu electronic cu referinta IPEE, contact de Logan, caderea pe contact 0,02V.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 20 Mar 2009, 14:24
Post #5628


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




Pune contactul pe motor pornit, LED_ul aprins si pe urma masoara.!Acolo o sa i consumatori (Bobina + releul, si ce-o mai fi pe el). Nu are cum sa fie numai atat, cat de Logan o fi el de contact.! (mai cade si pe fire si pe sigurante)!!!


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nelu_1985
post 20 Mar 2009, 16:13
Post #5629


membru in pauza de masa


Group: Members
Posts: 1.290
Joined: 2 May 07
From: BLAJ




In prima faza cand am montat aprinderea, aveam si eu doua din problemele lui Argon, astfel diferenta foarte mare la relanti la rece - cald si se punea in bot la rece, dar pornirea era sfert, motorul porneste extraordinar de repede, nu-i mai dau pedale inainte, doar trag socul de jumatate si o ia la sfert si dupa 2 zile nepornita, nici cu socul nu stau de cat vreo 15 secunde, apoi il imping de tot si mai stau pe loc cu ea pornita si o tin turata pe la 1500 ture, apoi plec linistit. Problemele s-au rezolvat in urma unei interventii la carburator, fara sa vreau pana la urma, s-a intamplat sa testez un corp de carburator intr-o zi, dupa ce l-am pus pe al meu inapoi, au disparut si diferentele de ture la relanti si datu-l in nas, deci e foarte probabil sa fie ceva infundat pe la carburator (eu cu ocazia aia l-am clatit odata in decarburol si l-am suflat cu pompa cu aer)


--------------------
DACIA 1410 GTL 1986 - 2-AB-9576
"Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 20 Mar 2009, 18:31
Post #5630


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




Doua scheme simple sa vedeti ce paraziti aveti pe instalatia electrica a masinii. Condensatorii memoreaza spiturile de tensiune iar diodele redreseaza , astfel vezi daca ai paraziti pe plus sau pe minus.!!! Veti fi surprinsi de valorile tensiunilor masurate. Se poate folosi orice voltmetru cu rezistenta interna cat mai mare.
LE

This post has been edited by gotronic: 20 Mar 2009, 18:44

Attached thumbnail(s)
Schema_de_masurat_parazitii_pe_acumulator.JPG ( Size: 314.47k ) Number of downloads: 876
Schema_de_masurat_parazitii_electrici_pe_acumulator.jpg ( Size: 249.22k ) Number of downloads: 803


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RIVE
post 21 Mar 2009, 12:54
Post #5631


Membru


Group: Members
Posts: 129
Joined: 6 December 07
From: Bucuresti




Ca raspuns la postul 5624, verifica urmatoarea problema:
Cu un capac delcou (acelasi model care il ai pe masina) spart in asa fel incat sa vezi fazarea dintre lamela lulelei si plot, verifici intai fazarea cu platina montata si apoi fazarea cu senzorul montat; e POSIBIL sa apara diferente intre cele doua cazuri (eu am patit, a trebuit sa modific fazarea, sa fie optima). Mai bine spus, cand dai jos platina si montezi senzorul, distantandu-se lamela de plot (fazare incorecta), se mareste tensiunea de amorsare a bujiilor, ducand la o PORNIRE GREOAIE LA RECE.
Daca esti din Bucuresti, te pot ajuta sa verificam aceasta fazare.


--------------------
Logan 1.2 16v E5 2011 sedan Logan SL Plus 0.9TCe E6 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 21 Mar 2009, 13:19
Post #5632


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




desi nu am jos in ax, si nu vad cum s-ar putea mari distanta, am inteles la ce te referi, cred ca pot incerca un capac transparent, nu sunt din Bucuresti.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 21 Mar 2009, 13:21
Post #5633


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




Nu trebuie spart nici un capac delcou. Iei capacul in mana , insemnezi pe exterior pozitia ploturilor (poate fi si cu un creion sgarii putin sau lipesti niste benzi de scotch alb sau hartie). Pui capacul pe delcou, pe urma insemnezi acum pe carcasa delcoului pozitia ploturior. Pe urma urmaresti pozitia pipei fata de semnele de pe delcou. Eu asa am facut si se vede bine. In mod normal, cu senzor pipa ar trebui sa cada mai bine decat cu platina (se vede si pe uzura pipei ca e mai la mijloc). Dar acum depinde de capac, toate se zice ca-s ptr. Dacia, dar eu nu cred din moment ce exista diferente la fazare si la distanta intre pipa si ploturile capacului delcou. Probabil arata la fel si s-au adus ca ptr. Dacie, nemasurandu-se diferente ("minore" dupa ei).!!!
Bineinteles ca daca spargi un capac (decupezi) atunci se vede mult mai bine si mai precis totul.

21 Mar 2009, 13:23:
Capacul transparent poate sa difere fata de ce ai tu si atunci nu ai facut nimic. Conteaza foarte mult si decupajul de pe capac delcou (pozitia lui acolo unde se inchide pe delcou sa nu se roteasca). Acolo trebuie verificat.

This post has been edited by gotronic: 21 Mar 2009, 13:23


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 21 Mar 2009, 20:45
Post #5634


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




cat inseamna 1 grad avans(nu explicatia cu volanta ca nu ma ajuta cu nimic ca nu vad in mers)?
adica...luati 2 repede, unul de pe delco, altul de pe bloc...cat e dx pt 1 grad avans(adica modificarea distantei dintre cele doua repede)
de ex, desenam o linie alba cu vopsea pe bloc si delco pt 0 grade avans
cam ce lungime are arcul de cerc care se formeaza cand misc delco-ul la 1 grad avans? 1 cm? mai mult? mai putin?

This post has been edited by cristitranca: 21 Mar 2009, 20:45


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RIVE
post 21 Mar 2009, 21:04
Post #5635


Membru


Group: Members
Posts: 129
Joined: 6 December 07
From: Bucuresti




Argon,
cand treci de pe platina pe senzor, cu siguranta fazarea se modifica deoarece pe senzor se da destul de mult corpul delcoului spre dreapta la reglajul avansului static. Desigur, cum spunea si domnul Gelu, se poate modifica in sens benefic, dar consider ca fazarea TREBUIE verificata, eliminand in felul acesta o suspiciune.
Am intalnit multe delcouri care pe aprindere clasica, fazarea era incorecta si pe orizontala si/sau verticala (se ardea coltul lamelei, plotului, nu lucra pe toata suprafata lor, desi in mers, fazarea este usor influentata si de avansul dat de capsula vacuumatica).


--------------------
Logan 1.2 16v E5 2011 sedan Logan SL Plus 0.9TCe E6 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 22 Mar 2009, 11:54
Post #5636


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




sa ziicem ca e defazata, cum se modifica fazarea asta?


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 22 Mar 2009, 12:19
Post #5637


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




Pilesti sai frezezi din capac! (Acolo unde are crestatura de asezare pe delcou, o faci mai lata in sensul in care este necesar)

This post has been edited by gotronic: 22 Mar 2009, 12:19


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ZTV
post 22 Mar 2009, 15:16
Post #5638


fost membru activ pe Daciaclub


Group: Members
Posts: 1.674
Joined: 14 December 07




QUOTE(gotronic @ 20 Mar 2009, 11:34)
Ai incercat sa pui condensatorul de la platina pe minusul bobinei sa vezi daca mai face?
Cu relantiul ori ai probleme cu carburatorul ori cu bujiile.(poate fi si bobina sau fisele), scanteia la masa cum este? si ce bobina ai?
*




La mine in ultimele zile a revenit turometrul aproape la normal. Az am incercat sa vad care e efectul daca montez si eu condesatorul la "- " pe bobina de inductie. Turometrul a aratat mai mult cu 1000 si ceva de rot/min. La relantiu am cam 900 , cu condensator aveam 2100, am si a ramas la 900. Probleme am avut si eu ce are acum argon, dar la mine a disparut cu spalarea carburatorului, reglarea avansului, tachetiilor. Si in plus am schimbat : bobina, bujii, capac delcou, luleaua.


--------------------
------- xxx xxx - xxx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 22 Mar 2009, 19:01
Post #5639


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




mai porneste motorul daca capacul de delco nu are carbune si arcul e cazut prin delco?
ce se intampla daca las arcu ala prin delco cazut?


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 22 Mar 2009, 19:12
Post #5640


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Pai se intampla ca daca acel carbune nu e la locul lui, nu mai are cine sa faca contactul intre lulea si fisa centrala ce vine de la bobina de inductie. Daca arcul e si el cazut, nu va afecta mai nimic in delco, dar s-ar putea sa il scoti afara tot deformat... eventual, daca trece de platoul cu platina/senzor si ajunge mai jos la contra-greutati, s-ar putea sa blocheze cumva vreuna din ele. Depinde cum cade si unde.

SFAT UTIL: Daca acel carbune este cazut/pierdut iar arcul la fel, nu mai sta pe ganduri cum sa repari defectul, ci da fuga si CUMPARA altul bun de calitate. E vorba de sistemul de aprindere al masinii. Banuiesc ca vrei sa si functioneze ca lumea.

P.S.: Si eu am patit asta cu carbunele la o distanta apreciabila fata de casa (vreo 130km) vrand sa verific daca s-a pastrat distanta la senzor fata de cama, deoarece motorul mergea destul de rau. Problema era alta si am rezolvat-o rapid, dar cand am desfacut capacul de la delco, mi-a picat pe jos carbunele (era noapte afara). Abia l-am gasit, am largit un pic arcul, si el cazut, si am fortat carbunele la loc. Am ajuns acasa cu bine, dar a doua zi am scapat de acel capac buclucas.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









Avand in vedere ca in momentul de fata cea mai accesibila optiune este cea produsa de colegul gotronic, puteti gasi informatii despre ea (descriere, preturi) aici https://www.daciaclub.ro/Aprinderi-electron...ic-t314102.html


--------------------
Go to the top of the page
286 Pages « < 186 187 188 189 190 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 24th May 2025 - 07:59
Forum Renault