DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

286 Pages « < 188 189 190 191 192 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Aprindere electronica

Adrian_Boy
post 25 Mar 2009, 10:11
Post #5671


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.849
Joined: 31 October 07




Mi-am facut ceva timp sa montez si eu aprinderea dupa ce am facut rost de un delcou ceva mai nou (dupa o berlina cu doar 65k la bord), am reglat senzorul cu o lera la 0,60 mm, fata de varful camei, am zis sa fie intre valorile date de gotronic (adica 0,5 si 0,7), am mai vazut ca lera e atrasa de senzor biggrin.gif

Pun si doua poze, cu reabilitarea delcoului blush.gif
(de observat ca pe platina fixa, scrie Made in France happy.gif )
4_buc_2.jpg ( Size: 584.75k ) Number of downloads: 1109




Nu am apucat sa-l montez pe masina, pentru ca in capitala noastra ploua sad.gif

This post has been edited by Adrian_Boy: 25 Mar 2009, 10:14


Attached thumbnail(s)
4_buc._finala_2.jpg ( Size: 879.63k ) Number of downloads: 1208


--------------------
Opel Astra Z16XE 2001 - B
16V 101 caluti de rasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 25 Mar 2009, 10:39
Post #5672


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




smile.gif Daca ar arata asa toate delcourile de Dacie.! rolleyes.gif


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 25 Mar 2009, 10:50
Post #5673


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




alea noi(cumparate biggrin.gif) arata mai bine;)


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_Boy
post 25 Mar 2009, 10:51
Post #5674


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.849
Joined: 31 October 07




dap, mai ales cele de asam sau turcesti ... foarte "bune"


--------------------
Opel Astra Z16XE 2001 - B
16V 101 caluti de rasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
micri
post 25 Mar 2009, 16:01
Post #5675


Membru autentic


Group: Members
Posts: 239
Joined: 22 January 08




salutare !
cat mai costa o aprindere electronica gonotronic? cu senzor cu tot.


--------------------
dacie 1310TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 25 Mar 2009, 16:36
Post #5676


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Astfel de intrebari se pot adresa celui in cauza, adica gotronic direct pe... PM !!! Foloseste acest serviciu cu incredere.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nelu_1985
post 25 Mar 2009, 17:22
Post #5677


membru in pauza de masa


Group: Members
Posts: 1.290
Joined: 2 May 07
From: BLAJ




@ micri, in urma cu 2-3 luni a fost 75 lei + 7 lei transportul prin posta


--------------------
DACIA 1410 GTL 1986 - 2-AB-9576
"Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MECCA
post 25 Mar 2009, 17:50
Post #5678


VOLVO.FOR LIFE !


Group: Members
Posts: 538
Joined: 25 November 06
From: de la mare/tkg/cta




QUOTE(gotronic @ 24 Mar 2009, 13:59)
Am ridicat coletul azi. Senzorul nu are nimic, nu stiu cu ce ati masurat si pe ce scala.!!! Poate facea scurt tresa metalica cu lamela pe undeva. L-am desfacut ptr. lamela care era un pic iesita din carcasa (nu stiu de ce).! Este posibil sa fie din aprindere o problema (desi pe platina merge). Poate trimiteti si aprinderea, sa vad daca e ceva cu ea.!!!
*


l-am masurat cu un multimetru si ca sa fiu sigur...am rugat si un electrician de la munca sa-l verifice si mi-a zis ca, conduce in ambele sensuri...O sa va trimit si aprinderea eventual, iar eu sa circul cu vechea aprindere si platina clasica pana imi va sosi inapoi kitul aprindere+senzor.
Multumesc mult si mai vorbim cand primiti si apriderea...sa vedem la ce concluzie ajungem, de ce totusi am ramas cu ea in drum..., pana la destinatie mergand fara probleme, problema aparand la intoarcere.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1987 - CT-06-PTY
DACIA MOTOR DUBLU V8, 5 CILINDRI, 4 PRISME SI UN TETRAEDRU SPORT.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 25 Mar 2009, 20:09
Post #5679


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




Nu stiu, poate era umezeala afara, si firul de la platina (senzor) atingea cumva pe masa bobinei de inductie, sau poate chiar bobina e pe duca, cu senzor frontul este foarte drept, autoinductia foarte buna.... Dar,...sa vedem si aprinderea ce este cu ea.! sad.gif (cat despre electrician, nici vorba sa conduca in ambele sensuri, depinde pe ce scala a pus aparatul si daca acesta era bun pe scala de ohmi)

This post has been edited by gotronic: 25 Mar 2009, 20:11


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 28 Mar 2009, 22:28
Post #5680


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




am si io o intrebare: un tiristor T1N2 este posibil sa se plafoneze pe la 4000 de ture?


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 28 Mar 2009, 22:43
Post #5681


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




NU


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 28 Mar 2009, 22:46
Post #5682


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Pai arunca un ochi in datasheet-ul lui si vezi la ce frecventa maxima lucreaza. Eu pentru CDI am folosit TIC126F sau BY500. Initial am vrut BY229 ca e destul de usor de folosit, dar nu implinea cerinta de frecventa si parca nici de amperaj. Era prea jos, asa ca m-am reorientat.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 28 Mar 2009, 22:59
Post #5683


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




pai faza e ca am limitator la 105km/h.Fix de acolo incepe motorul sa trepideze si nu mai urca in turatie. Acelasi drac se intampla si in treptele inferioare. De ex in a 2-a ma duc pana la maxim 40km/h si incepe sa tremure.

Daca era cutia in 5 trepte nu ma deranja dar asa n-am nici o sansa sa depasesc decent un tir care merge cu 95 la ora.

This post has been edited by Mr_Devil83: 28 Mar 2009, 23:00


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 28 Mar 2009, 23:16
Post #5684


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Incearca sa-l schimbi cu ce ti-am sugerat eu si verifici apoi. Un astfel de tiristor nu depaseste 15 lei, daca imi aduc bine aminte. Poate ca al tau are ceva din fabricatie. Esti sigur ca oscilatorul nu iti face figuri?! Ce fel de oscilator folosesti?


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kinetix
post 29 Mar 2009, 12:22
Post #5685


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 26 February 06
From: Iasi




Siconi, unde ai gasit tu TIC126F???


--------------------
Dacia 1410/'93 berlina / Tico E2 2000 - IS-##-###
Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 29 Mar 2009, 14:04
Post #5686


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




La Texas Instruments biggrin.gif.

M-am uitat mai atent la piesa folosita de mine si e TIC126M, intr-adevar. Am cautat reperul cu F dar nu l-am gasit prin zona noastra, asa ca am apelat la cel cu M.
Iata si sursa de achizitie:
http://www.tme.eu/ro/katalog/index.phtml#c...26bf_szukaj%3D+

Iata si un datasheet pentru varianta F:

Attached File  TIC126F.pdf ( 216.93k ) Number of downloads: 73


This post has been edited by Siconi: 29 Mar 2009, 14:11


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 29 Mar 2009, 18:40
Post #5687


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




QUOTE(Mr_Devil83 @ 28 Mar 2009, 23:59)
pai faza e ca am limitator la 105km/h.Fix de acolo incepe motorul sa trepideze si nu mai urca in turatie. Acelasi drac se intampla si in treptele inferioare. De ex in a 2-a ma duc pana la maxim 40km/h si incepe sa tremure.

Daca era cutia in 5 trepte nu ma deranja dar asa n-am nici o sansa sa depasesc decent un tir care merge cu 95 la ora.
*


si farfa aprindere urca ? daca nu urca redu din avans sau vezi ca ai probleme cu arcurile din delco. Cu orice tiristor poti sa urci turatia la 15000 de ture.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 29 Mar 2009, 18:46
Post #5688


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Si daca oscilatorul din primul etaj ii face probleme? Se poate sa fie si ce spui tu, dar se poate sa fie si ce spun eu.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 30 Mar 2009, 07:19
Post #5689


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(Mr_Devil83 @ 28 Mar 2009, 22:28)
am si io o intrebare: un tiristor T1N2 este posibil sa se plafoneze pe la 4000 de ture?

T1N2= 1A/200V..cam slabut. La mine, T3N4 si plafoneaza pe la 5500. cu IPA 2. DIn ce spunea Dorin, IPA2 a fost gindita pentru Dacia, cu piese romanesti, deci toate polarizarile sint la nivel IPRS si 5250 rpm.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 30 Mar 2009, 07:19
Post #5690


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




e oscilator cu un singur tranzistor. Ma indoiesc de faptul ca ar creea probleme si zau ca nu pun un tl494 pentru un rahat de aprindere. O sa incerc astazi in varianta clasica sa vad cum se comporta motorul.


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai1677
post 30 Mar 2009, 10:42
Post #5691


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.369
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti




La IPA2 nu limiteaza tiristorul, ci oscilatorul, debiteaza curent mic, cum e in schema la mine s-a plafonat intial la 2500 rot, apoi dupa ce am scos intreruperea oscilatorului cu platina deschisa a urcat la 5000 rot, apoi dupa marirea curentului pe finali nu am avut probleme cu plafonatul.
PS: motorul a fost un 1,8L 16V comprimat.


--------------------
Renault 5 Campus, Hyundai Sonata, 1988 / 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 31 Mar 2009, 07:32
Post #5692


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Da, eu ma legam de tiristorul ala T1N4 mai mult ca parametri, e slabut (asta doar daca Mister nu are 150 V la aprindere si curent si mai mic).
Partea de curent..ai dreptate si e exact ce spuneam mai sus citindu-l pe Dorin (aprindere cu piese RO pentru DACIA).


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 31 Mar 2009, 08:11
Post #5693


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




deci pe clasic, cu bobina de sf gheorghe, aia de ebonita in treptele 1 2 si 3 ma duc in 6000rpm.

distanta la bujii este de 1,2 - 1,3mm.

Ca idee, in treapta 3 ma duc pana la 95km/h si mai am pedala, dar motorul ma face sa imi fie mila de el. Ca sa eliminam discutiile, vitezometrul indica bine.

in treapta 4 daca o accelerez brusc incepe sa trepideze uat motorul. Daca accelerez lin se tureaza.

Alta chestie: pe clasic porneste greu, adica cu cdi ii dau cheie si o luat-o la sfert indiferent de conditiile meteo si temperatura motorului, cu clasic o ia cam la a 3-a cheie, cu spritza si pedala calcata. Mentionez ca nu am folosit socul in nici una din situatii.

Eu zic ca limitarea de turatii la cdi imi vine chiar din aprindere iar pe clasic ma gandesc ca e prea mare distanta la bujii.


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 31 Mar 2009, 08:26
Post #5694


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




QUOTE(Mr_Devil83 @ 31 Mar 2009, 09:11)

pe clasic ma gandesc ca e prea mare distanta la bujii.
*



Pai , pe clasic, tu ,nu ai modificat distanta la bujii , ai lasat-o tot 1,2-1,3 mm huh.gif


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 31 Mar 2009, 21:50
Post #5695


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Pentru teste, ca sa elucideze misterul aprinderii CDI, nu afecteaza cu nimica. Parca imi aduc aminte ca am tot spus ceva acolo... parca era vorba de oscilator... am tot intrebat de care e, dar degeaba. Se pare ca totusi de acolo e vina, cum spune si Mihai1677.
liviudiaconu a mentionat si tiristorul. Acum stii ce ai de facut.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 1 Apr 2009, 01:39
Post #5696


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




de acolo o fi daca o cedat vreun condensator ca inainte nu facea figuri de astea.

eii dragi mei nu fac post nou da trebuie sa descriu putin situatia:

mersul cu aprindere clasica si bujii la 1,3mm a fost perfect pentru ca bujiile mele sa se umple de calamina.

Rezolvai in mare aprinderea, am marit curentul prin tranzistorul din oscilator si acum se duce pana prin 5800 de ture si nu tremura motorul. Mai mult mi-e mila sa-i dau.

Dupa ce am montat turometrul pe masina, de teste, am citit cu uimire pe el urmatoarea valoare:

0670. Adica 670 de ture. Da, stiu e putin dar mai mare nu il pot duce decat daca deschid mai mult clapeta de acceleratie si in cazul asta cand o calc dintr-o data da in nas. Ma gandesc sa maresc gaura din duza putin ca sa duc si eu relanti-ul pe la 800 de ture macar.

Cand scot furtunul de la capsula vacuumatica turatia coboara pana pe la 530 - 540 de ture.


Si acum sa-mi laud turometrul.

la 33hz indica 0990
la 40hz indica 1200
la 50hz indica 1510
la 100hz indica 3000
la 150 hz indica 4490
la 200hz indica 6010
la 300hz indica 9010

E realizat cu un convertor frecventa tensiune lm2917 si un voltmetru cu icl7107 alimentat cu 5v printr-un stabilizator 7805 si -3,4v obtinuti de la oscilatorul icl-ului printr-un 4049.

eu zic ca e ok petru maxim 20 de lei investitia si circa 300 de gauri de 0,8mm date cu bormasina.

This post has been edited by Mr_Devil83: 1 Apr 2009, 10:12


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 1 Apr 2009, 15:29
Post #5697


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




E perfect, atata ca la 50 Hz trebuia sa ai fix 1500, dar inca 10 ture in plus nu se simt, asa ca e perfect pentru tine, realizat in regim de amator (ca multi dintre noi de aici). Sa il folosesti sanatos. Poate pus si vreo schema la sectiunea cu pricina...daca vrei, desigur. biggrin.gif


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
soulraven
post 1 Apr 2009, 15:37
Post #5698


Membru autentic


Group: Members
Posts: 984
Joined: 25 February 07
From: Campulung Muscel




poti prezenta schimba cu convertorul frecventa/tensiune?si de unde l-ai cumparat circuitul?


--------------------
Dacia Berlina 1310 1990 - ----
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 1 Apr 2009, 18:20
Post #5699


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




mai...pur si simplu voltmetrul este icl7107 care se gaseste cu vreo 5 lei la mivarom. Schema clasica de aplicatie, tensiunea negativa necesara alimentarii acestuia se obtine cu un invertor 4049, de 1 leu si este data chiar in datasheetul lui. Se regleaza referinta la 1,000V, se pun componentele pentru scala de 2v. Se pune pinul LO IN la masa. Si pe HI IN se aplica tensiunea scoasa de convertorul frecventa tensiune LM2917 care costa vreo 2 lei. Tot schmea de aplicatie din datasheet. Condensator de 1uf si rezistenta ar trebui sa fie undeva pe la 200kohm. Este o schema acolo pentru motor cu 8 cilindri, exact aia se realizeaza, se foloseste iesirea in tensiune a lui lm2917,nu in curent. Pentru miliampermetru se foloseste aia in curent. Pentru voltmetrul digital iesirea pe emiter.
Tensiunea de alimentare a LM2917 nu trebuie stabilizata. Iesirea pe care o masoara voltmetrul nu este influentata de variatiile tensiunii de alimentare sau este prea putin. LM2917 are o referinta interna de 7,52V.

Ideea e ca la 200HZ trebuie sa scoata 6V sau 0,6V. Cum vreti voi, ambele variante sunt posibile. La 100 3V sau 0,3V.

O chestie mijto este ca punand LO IN-ul icl-ului la masa, acesta devine capabil sa masoare tensiunea de la propria sursa de alimentare, astfel nemaifiind necesar convertor dc/dc pentru alimentarea sa.
Variatia aia de ture/min este de fapt o variatie de 1MV pe care icl-ul o masoara. Se poate reduce mai mult prin folosirea unui cablaj bine proiectat, masa corespunzatoare si componente de calitate. Daca folositi ce aveti la indemana tot cam pe acolo o sa iasa, pentru ca ICL7107 este un voltmetru a naibii de inteligent care se autocalibreaza in permanenta. Tot ce trebuie sa fie cu tolerante cat mai mici sunt rezistentele cu care se face divizorul de tensiune cu raport 1/10 pe care icl-ul va citi tensiunea.

eu am adaugat ultima cifra artificial. ICL7106/7107 nu stie decat de 3 cifre complete. Asa ca ultima este in permanenta 0.

O sa incerc maine sa desenez o schema in paint sau pe o foaie si sa o scanez pe undeva. Nu am nici un program de desenat frumos o schema. eu pentru cablaje foloseam corel draw si un plotter la care i-am infipt o carioca.

Singurul dezavantaj este faptul ca sunt cam multe gauri de dat. Cred ca in jur de 350. Eu m-am plictisit dand gauri.


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 1 Apr 2009, 20:39
Post #5700


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Pai si freza mea ce sa faca altceva?! Chiar zilele astea faceam la servici o serie de cablaje pentru niste echipamente de comanda de la distanta. Am facut cablajele (vreo 16 la numar) de mana, desenate cu manuta mea. Fiind deja obisnuit cu asta, au iesit perfect, micile corecturi facandu-se inainte de corodare (clorura ferica; pa vremuri foloseam acid azotic). Gaurirea a fost o placere, chiar si la un asa mare numar de cablaje si de gauri implicit. Cu freza Micromot (Proxxon) merge perfect si foarte usor.
Daca ai fi in apropiere de mine, te-as ajuta cu gauritul. Deja mi-am intrat in mana.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









Avand in vedere ca in momentul de fata cea mai accesibila optiune este cea produsa de colegul gotronic, puteti gasi informatii despre ea (descriere, preturi) aici https://www.daciaclub.ro/Aprinderi-electron...ic-t314102.html


--------------------
Go to the top of the page
286 Pages « < 188 189 190 191 192 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


3 User(s) are reading this topic (3 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 24th May 2025 - 12:51
Forum Renault