DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

286 Pages « < 194 195 196 197 198 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Aprindere electronica

diaconuliviu
post 10 May 2009, 17:00
Post #5851


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Care bobina?


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 10 May 2009, 21:43
Post #5852


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Ca o completare la ce a mentionat Gelu (gotronic): Orice fir care transporta inalta tensiune (de ex. fisele de la bujii, cea de la bobina la delco si altele) au nevoie de o izolare cat mai mare si mai buna. Din cauza tensiunilor atat de mari, apar si inductante mari, de aici apar paraziti si va mirati ca aprinderea nu functioneaza bine/deloc. Ca o regula: FIRELE DE TENSIUNE INALTA ale sistemului de aprindere NU TREBUIE SA ATINGA NIMIC, chiar daca este de plastic. Cu cat sunt mai ferite de contact cu alte lucruri, cu atat inductantele sunt mai mici si parazitii mai inexistenti.
Asa ca nu fiti capsomani si ascultati sfaturile ce vi se dau. Sunt oameni cu experienta. Daca pana acuma nu s-a intamplat nimic, ziceti mersi si multumesc. Daca ati fi patit-o cu siguranta va spun ca cei mai multi de aici nu ar fi descoperit problema... sau poate ca doar unii in mod cu totul intamplator.
Firele cu tensiune inalta au nevoie de spatiu si izolatie. Chiar daca sunt izolate si totusi ating pe metal, prin acea izolatie se poate crea efectul de ionizare si sa apara scurgeri de curent, ceea ce duce la slabirea performantelor sistemului de aprindere.
Ca idee, intre cer si pamant exista atata spatiu cu aer, care este un bun izolator si, cu toate acestea, fulgerul trece prin el ca prin branza (stiu, e vorba de zeci si sute de mii de volti). Macar acuma va faceti o impresie despre ce inseamna o izolatie pe partea de inalta tensiune.

Si acuma va intrebati ce legatura are ce am zis cu firul de la senzor la aprindere: are o legatura mare pentru ca, fiind vorba de un senzor, se transporta pe firul acela semnale mici (la fel de sensibile ca si tensiunea inalta) care pot fi "intimidate" de firele de inalta tensiune si inductantele ce apar si pot da peste cap buna functionare a senzorului. E bine ca partile sensibile sa fie ferite cat mai mult de contact cu alte lucruri, mai ales daca dau catre sau la MASA.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 11 May 2009, 16:21
Post #5853


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Eu am filtrat si amplificat semnalul generat de senzor pentru cdi... oricum foloseam fise siliconate.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iuliano_smile
post 11 May 2009, 20:15
Post #5854


Dependent de D1300


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 5 November 08
From: Ploiesti




QUOTE(diaconuliviu @ 10 May 2009, 17:00)
Care bobina?
*


Bobina de filtrare de la intrare. Acum intra in oscilatie sad.gif din cauza la bobina. Cand pun plus direct pe ambele contacte ale bobinei n-am nici o problema.
De acea m-am gandit sa fac acea protectie cu o rezistenta si condensator dupa mosfet.


PS:Eu nu am pus condensatoarele dupa bobina(acelea de 10 uF la 100v). pot sa un unele normale?

This post has been edited by tilix_boss2008: 11 May 2009, 20:23


--------------------
Dacia Solenza si o Berlina Furioasa 2004 Scala cu 1980 editia de Lux
Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 11 May 2009, 21:18
Post #5855


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Vrei sa faci ceva cauta schema remodificata de mine si pusa pe forum la scheme eletronice. Sau daca ai bani sa arunci pe mosuri e problema ta... Mai bine faci un montaj cu 2 mosuri in contratimp si cu un tiristor comanzi descarcarea condensatorului pe bobina de inductie si gata cu cdi-ul.

This post has been edited by djasu82: 11 May 2009, 21:18


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 11 May 2009, 21:41
Post #5856


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




This is the easy way! E cel mai simplu CDI pe care l-am putea confectiona. Si cred eu ca si cel mai fiabil, chiar daca performantele lui nu se ridica la cele ale unuia mai avansat.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 12 May 2009, 06:30
Post #5857


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(tilix_boss2008 @ 11 May 2009, 20:15)
Bobina de filtrare de la intrare. [...]
(acelea de 10 uF la 100v). pot sa un unele normale?
*


Bobina aia o gasesti "de gata" pe placile de baza PC, torurile alea multe de vreo 15-18 mm diametru.
Poti pune ci C "normanli" (electrolitic polarizat). Numai ca in timp e posibil sa nu reziste atita.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iuliano_smile
post 12 May 2009, 14:16
Post #5858


Dependent de D1300


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 5 November 08
From: Ploiesti




Multumesc tutor pentru ajutor. Am realizat eu o bobina cu sarma CuEm de 1.4mm si 13 spire.


--------------------
Dacia Solenza si o Berlina Furioasa 2004 Scala cu 1980 editia de Lux
Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 12 May 2009, 17:28
Post #5859


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




QUOTE(Siconi @ 11 May 2009, 22:41)
This is the easy way! E cel mai simplu CDI pe care l-am putea confectiona. Si cred eu ca si cel mai fiabil, chiar daca performantele lui nu se ridica la cele ale unuia mai avansat.
*


Ba se poate ridica chiar foarte bine .. schema realizata de dorin dodo se poate transplanta rapid cu tranzistori mos sau mai sunt 2-3 puse de mine tot cdi cele mai simple .. Tranzistorii functioneaza in contratimp si oscileaza pe o anumita frecventa in functe de sarcina pe care o are in secundar ... cand sarcina nu e cuplata curentul de lucru prin montajul contratimp e foarte mic in jurul a 20 mA in sarcina poate urca la 3-10A . Miezul trafului trebuie sa fie din ferita puterea lui trebuie sa fie de 100W .. Miezurile de ferita de putere mare se procura din sursele tv cele in comutatie... pc-urile au miezurile cam mici si riscul e sa-ti ia foc daca bobinezi cu o srama prea subtire . De aceea eu la cdi am montat in traf de ferita mare in jur de 80W putere utila.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iuliano_smile
post 13 May 2009, 15:48
Post #5860


Dependent de D1300


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 5 November 08
From: Ploiesti




QUOTE(djasu82 @ 12 May 2009, 17:28)
Ba se poate ridica chiar foarte bine .. schema realizata de dorin dodo se poate transplanta rapid cu tranzistori mos sau mai sunt 2-3 puse de mine tot cdi cele mai simple .. Tranzistorii functioneaza in contratimp si oscileaza pe o anumita frecventa in functe de sarcina pe care o are in secundar ... cand sarcina nu e cuplata curentul de lucru prin montajul contratimp e foarte mic in jurul a 20 mA in sarcina poate urca la 3-10A . Miezul trafului trebuie sa fie din ferita puterea lui trebuie sa fie de 100W .. Miezurile de ferita de putere mare se procura din sursele tv cele in comutatie... pc-urile au miezurile cam mici si riscul e sa-ti ia foc daca bobinezi cu o srama prea subtire . De aceea eu la cdi am montat in traf de ferita mare in jur de 80W putere utila.
*


Eu am pus doar calculatorul pe un UPS care imi arata puterea consumata, si imi arata cam in jur de 150w. Deci ar cam suficient supa parerea mea.
Alta intrebare: pot sa folosesc tranzistorii din sursa pentru invertor? Momentan folosesc niste mosfeturi care au 70A la 30v, dar puterea disipata de 150w

This post has been edited by tilix_boss2008: 13 May 2009, 15:49


--------------------
Dacia Solenza si o Berlina Furioasa 2004 Scala cu 1980 editia de Lux
Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 19 May 2009, 10:13
Post #5861


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




QUOTE(gotronic @ 5 May 2009, 21:43)
Eu tot nu inteleg de ce numai intre 2500 si 3000 rpm face figuri motorul si in rest nu. Sa nu se fi umblat pe la cursa vacumaticului si sa iasa din plaja de sesizare a senzorului. Daca nu se reuseste nimic, trimiteti senzorul si aprinderea sa le verific si eu pe stand si vi le retrimit, cu rezultatele ce am gasit eu.! sad.gif
*



@yohny
Ce ati mai facut (rezolvat) cu aprinderea, ca nu mi-ati trimis-o sa o verific (eventual repar, schimb), daca gesesc ceva in neregula la ea.!!! blush.gif


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 21 May 2009, 17:38
Post #5862


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Gotronic te intreb pe tine asa scanteia generata in mediu exterior motorului unde presiunea e alta fata de motor iar scanteia e alba-albastruie in motor tu crezi ca se mai mentine aceeasi culoare a scantei ?


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
soferincepator
post 22 May 2009, 21:30
Post #5863


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 2 January 09
From: Brasov




Problemele la pornire din pacate au ramas.
Am vorbit cu fostul proprietar al masinii si mi-a zis ca el tragea socul tot timpul, fie iarna, fie vara pt ca altfel nu ii statea la ralanti.
El presupune ca avansul vacumatic ar fi de vina. unsure.gif
Cum imi pot da seama daca avansul ar fi problema?
Am inteles ca acesta poate afecta si functionarea senzorului...


--------------------
dacia 1310 berlina 1998/1397
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 22 May 2009, 23:27
Post #5864


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




@soferincepator:

pune avansul la punct asa cum zice in cartea berlinei alea, adica o scoti din viteza, cu motorul oprit, invarti de paleta pompei de apa, pana vezi in gaura de vizitare a volantei tesitura de pe ea, ca e o continuare a liniei de pe cutia de viteze. Asta inseamna ca cilindrul 1 si 4 sunt in punctul mort superior si la cilindrul 1 sau 4 urmeaza sa iti dea bobina de inductie scanteie. E mai putin important la care. Ca sa te asiguri de alinierea corecta a reperelor, da jos capacul delcoului, chestia aia de protectie de plastic negru si burete si lasa doar luleaua pe ax.

Cu volanta la semn, duci delcoul in stanga maxim. Apoi incepi sa misti de el spre dreapta (spre habitaclu). Te opresti in momentul in care intre fisa centrala, aia de la bobina si sa zicem suportul alternatorului iti da scanteie. Evident, fisa va fi tinuta la 1cm de capacul alternatorului. Acolo te opresti, dai cheie si pleci. Eventual, daca motorul trepideaza la relanti, poti sa mai mijti de el cam 1 cm maxim spre dreapta.

Cred ca ceva de genul asta zice si gotronic in prospectul aprinderii lui. Nu ca misti de delcou pana se stinge led-ul ala cu motorul oprit.


Edit...ca porneste greu dupa ce sta masina...vezi si tu pompa de benzina, ca porneste greu la cald, vezi pompa de benzina, carburatorul...nu neaparat aprinderea.

This post has been edited by Mr_Devil83: 22 May 2009, 23:28


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_Boy
post 28 May 2009, 07:51
Post #5865


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.849
Joined: 31 October 07




Am facut rost de o bobina ruseasca, la prima masuratoare (pe un aparat analog) i-mi arata 3 ohmi (pe + si -), iar intre fisa centrala si plus ceva mai mult ... cam 6-7 ohmi.
Nu stiu de pe ce masina vine aceasta bobina, probabil moskvitch sau lada, poate cunoaste cineva biggrin.gif , iar intrebarea mea este daca o pot tine de rezerva prin portbagaj sa nu o plimb degeaba cu mine.

Pe sistemul clasic de aprindere al daciei merge ok, dar am aprindere de la Gotronic si nu vreau sa risc blush.gif

HPIM0073.JPG ( Size: 309.59k ) Number of downloads: 513
HPIM0074.JPG ( Size: 556.21k ) Number of downloads: 504


--------------------
Opel Astra Z16XE 2001 - B
16V 101 caluti de rasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 28 May 2009, 09:17
Post #5866


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Daca nu e uscata e o bobina buna. De regula, bobinele astea rusesti au tinut mult si bine si faceau si treaba foarte buna.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pcostica
post 28 May 2009, 10:06
Post #5867


Membru autentic


Group: Members
Posts: 627
Joined: 5 February 08
From: Resita,CS




QUOTE(Adrian_Boy @ 28 May 2009, 08:51)
Am facut rost de o bobina ruseasca, la prima masuratoare (pe un aparat analog) i-mi arata 3 ohmi (pe + si -), iar intre fisa centrala si plus ceva mai mult ... cam 6-7 ohmi.
Nu stiu de pe ce masina vine aceasta bobina, probabil moskvitch sau lada, poate cunoaste cineva  biggrin.gif  ,  iar intrebarea mea este daca o pot tine de rezerva prin portbagaj sa nu o plimb degeaba cu mine.

Pe sistemul clasic de aprindere al daciei merge ok, dar am aprindere de la Gotronic si nu vreau sa risc  blush.gif

HPIM0073.JPG ( Size: 309.59k ) Number of downloads: 513
HPIM0074.JPG ( Size: 556.21k ) Number of downloads: 504

*


poate 6-7 k.Cu 3 ohmi in primar ar trebui sa mearga.
Bafta!

This post has been edited by pcostica: 28 May 2009, 18:13


--------------------
dacia 1300 -cs - -------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_Boy
post 28 May 2009, 17:34
Post #5868


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.849
Joined: 31 October 07




Nu e uscata, are ulei in ea wink.gif
Astept si o parere de la Domnul Gelu smile.gif


--------------------
Opel Astra Z16XE 2001 - B
16V 101 caluti de rasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 28 May 2009, 19:48
Post #5869


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Functioneaza bine e ca in genul bobinelor de pe daciile 1310 model 99 numai ca acele bobine erau realizate la noi in tara iar asta e realizata la rusi.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 28 May 2009, 21:38
Post #5870


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




Din punctul meu de vedere (rezistenta de 3 ohmi in primar si 6..7 Kohmi in secundar) este OK. Trebuie vazuta "scanteia la masa" atat la cald cat si la rece. Daca este alb albastra si la o distanta de peste 1 cm, este OK. smile.gif


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 29 May 2009, 16:54
Post #5871


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Ca in cilindru tot rosie ramane biggrin.gif


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IQ5
post 31 May 2009, 09:00
Post #5872


Membru incepator


Group: Members
Posts: 31
Joined: 25 May 09




Tinand cont ca sunt 196 de pagini din acest topic nu am cum sa le citec pe toate rapid asa ca imi cer scuze daca s-a mai vorbit despre acest subiect. Intrebarea mea este daca a folosit cineva aceasta aprindere cu senzor optic: http://aprindere.3x.ro/aprindere/index.php?content=prima.php
si ce avantaje are fata de una obisnuita cu tranzistori?


--------------------
Dacia 1310 Berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 31 May 2009, 12:37
Post #5873


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Ceva aseamanator am facut eu acum cativa anii inainte sa apara pe acel site si da functioneaza perfect . Daca ai timp poti trece la realizarea ei.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IQ5
post 31 May 2009, 13:26
Post #5874


Membru incepator


Group: Members
Posts: 31
Joined: 25 May 09




Ma intereseaza ce avantaje (dezavantaje) are fata de cel cu tranzistori care se adapteaza la platina. Din ce am citit eu acolo avantajul ar fi ca s-ar elimina platina definitiv. Dar din ce am citit la inceputul acestui topic a rezultat ca platina nu mai este supusa arcurilor electrice. Din acestea doua ar rezulta ca lipsa platinei sau nefolosirea ei e acelasi lucru biggrin.gif
Gresesc?? smile.gif


--------------------
Dacia 1310 Berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 31 May 2009, 13:53
Post #5875


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Exista varinata cu senzor magnetic si aprindere electronica (tranzistorizata) care functioneaza perfect pe motoarele Dacia 1.3, 1.4, 1.6. Nu e nevoie de nici o modificare, de nici o constructie de cleme sau alte piese. Scoti platina, pui senzorul in locul ei, montezi aprinderea si gata treaba de juma' de ora. Se numeste GOTRONIC AT011+senzor.
Acuma, daca din pura pasiune vrei sa faci ceva cu mana ta, acest lucru este bine venit si il incurajez. Gasesti o serie de scheme aici pe topicul acesta, pe care tie ti-e lene sa il citesti cap-coada.
Avantajele unui sistem de rupere fara platini constau in faptul ca ruperea alimentarii bobinei se face mult mai rapd si, deci, curba de rupere a alimentarii este mult mai abrupta. Acest fapt generaza o tensiune mai mare in secundarul bobinei de inductie, deci o scanteie mai buna si o ardere mai completa decat in versiunea cu platina, unde contactul nu se deschide ferm ci prezinta o oarecare vibratie. Pe aceasta tema, se pierde energie electrica si puterea scanteii scade.
Acuma depinde si de ce tip de bobina vei folosi. Poti face si aprinderea lu' Peshte" daca bobina e gata sau nu corespunde parametrilor sai de baza.
Mult succes si spor la treaba. Merita timpul si investitia intr-un proiect de hobby pe tema asta.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IQ5
post 31 May 2009, 14:35
Post #5876


Membru incepator


Group: Members
Posts: 31
Joined: 25 May 09




Siconi nu mai inteles smile.gif Eu vreau avantaje dintre sistemul care ati vorbit voi aka GOTRONIC si sistemul optic postat mai sus de mine.
Lene nu am sa citesc dar la un moment dat te plictisesti sa citesti numai offtopic-uri pagini intregi :|

Edit: daca mi-ai zice cu aproximatie pe la ce pagina se afla vreo schema ti-as fi recunoscator:P

This post has been edited by IQ5: 31 May 2009, 14:36


--------------------
Dacia 1310 Berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 31 May 2009, 14:45
Post #5877


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Pai diferente intre ce vrei tu sa faci si ceea ce Gelu Olaru (alias Gotronic) a facut nu vei gasi. Poate doar faptul sa senzotul lui e mai fiabil, cele optice fiind supuse riscului de murdarire (praf, ulei etc). In rest, nu vad ce avantaje ai putea obtine in plus.
Aaa, daca faci si un ridicator de tensiune si descarcarea lui printr-un condensator (CDI) poate atunci vei vedea ceva diferente. Altfel, nici una din punctul meu de vedere. Aceleasi efecte, aceleasi setari la amestec, acelasi randament la turatii etc.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IQ5
post 31 May 2009, 14:51
Post #5878


Membru incepator


Group: Members
Posts: 31
Joined: 25 May 09




Gata am inteles smile.gif
Si daca citesc toate cele 196 de pagini spui ca voi gasi schema electrica completa a lui Gotronic?Ca vreau sa o fac cu mana mea biggrin.gif


--------------------
Dacia 1310 Berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 31 May 2009, 14:52
Post #5879


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




N-am spus asta, dar parca era si ea postata la un moment dat... nu mai retin exact. Sper sa mai fie. Mai sunt si alte scheme, inclusiv de adaptare a senzorului la aprinderi CDI wink.gif


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 31 May 2009, 20:09
Post #5880


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




QUOTE(Siconi @ 31 May 2009, 15:45)
Pai diferente intre ce vrei tu sa faci si ceea ce Gelu Olaru (alias Gotronic) a facut nu vei gasi. Poate doar faptul sa senzotul lui e mai fiabil, cele optice fiind supuse riscului de murdarire (praf, ulei etc). In rest, nu vad ce avantaje ai putea obtine in plus.
Aaa, daca faci si un ridicator de tensiune si descarcarea lui printr-un condensator (CDI) poate atunci vei vedea ceva diferente. Altfel, nici una din punctul meu de vedere. Aceleasi efecte, aceleasi setari la amestec, acelasi randament la turatii etc.
*


Iti spun eu care e avantajul rupe foarte bine biggrin.gif plus masina simte si mai bine ca trage ... incearca si realizeaza schema respectiva dupa situl ala asa ca hoby nu e cine stie ce ... un mic optocuplor un 555 doi tranzistori cateva rezistente o sursa de 12V. Iti ia cam 20 de minute de perforat tabla aceea la 45 de grade pentru fiecare cilindru in parte si de fixat pe rotor . Eu o fixasem dand gauri in lulea si am prins-o cu cositor biggrin.gif .
Pusa in functiune sa vezi ce frumos toarce motorul si ce demaraj are , eu voi flosi la mobra acel montaj .


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









Avand in vedere ca in momentul de fata cea mai accesibila optiune este cea produsa de colegul gotronic, puteti gasi informatii despre ea (descriere, preturi) aici https://www.daciaclub.ro/Aprinderi-electron...ic-t314102.html


--------------------
Go to the top of the page
286 Pages « < 194 195 196 197 198 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th May 2025 - 04:15
Forum Renault