DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

286 Pages « < 202 203 204 205 206 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Aprindere electronica

gotronic
post 29 Aug 2009, 12:42
Post #6091


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




Este special ptr. scootere facuta (alea au bobina de inalta tensioune in magnetou). Dar ar mai fi loc si ptr. ridicator.! icon_mrgreen.gif


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 29 Aug 2009, 15:58
Post #6092


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Ar mai fi loc, dar nu ai asa curent mare la dimensiunile alea milimetrice. Stiu ca tehnologia SMD e pusa in vigoare, dar nu obtii o putere prin amperaj pentru descarcarea condensatorului si incarcarea bobinei. Ai nevoie de o sarma mai groasa in secundar, ceva de genul 0.8-1mm. Ori la dimensiunile alea (ma refer ca sa intre in aceeasi cutiuta), nu vei putea bobina multe spire pe ridicator. Sau ai o alta idee?! Un altfel de sursa in comutatie, diferita de cea "clasica"?!


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CodeXS
post 29 Aug 2009, 22:32
Post #6093


Membru


Group: Members
Posts: 179
Joined: 30 May 07
From: Timisoara




pt. Siconi: Stau la coada nu va faceti probleme, sunt un fan inrait al bunului simt.



--------------------
DACIA 1300 1973
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 29 Aug 2009, 22:39
Post #6094


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




merge super pe gaz cu aprinderea...felicitari iar dle Gotronic


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RIVE
post 31 Aug 2009, 17:12
Post #6095


Membru


Group: Members
Posts: 129
Joined: 6 December 07
From: Bucuresti




Si a mea (AT011) merge perfect pe GPL. Curand am uns PIESELE MECANICE din delcou de la avansul vacuumatic si centrifugal (nu lucrau cursiv, mergeau sacadat,adica in trepte), deh, nu am gestionarea celor doua avansuri controlate electronic, asa ca masina mai trebuie intretinuta din cand in cand la delcou ca sa mearga bine.


--------------------
Logan 1.2 16v E5 2011 sedan Logan SL Plus 0.9TCe E6 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 31 Aug 2009, 18:17
Post #6096


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




QUOTE(CodeXS @ 29 Aug 2009, 22:32)
pt. Siconi: Stau la coada nu va faceti probleme, sunt un fan inrait al bunului simt.
*



Banuiesc ca nu te-ai suparat ca mi-am permis sa glumesc cu tine. Si eu fac uz, pe cat pot, de bun simt, asa ca suntem in aceeasi oala.

Partea proasta este ca m-am apucat de un CDI cu ridicator si nu mai am timp sa-l testez... e aproape gata. Inclusiv generatorul de impulsuri pentru multiscanteie la pornire e gata, dar ma omoara timpul. De aceea astept sa faca "altii" un prim pas.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CodeXS
post 31 Aug 2009, 21:34
Post #6097


Membru


Group: Members
Posts: 179
Joined: 30 May 07
From: Timisoara




pt Siconi: Nu va faceti probleme, nu ma supar atat de usor.

Offtopic: Confirmam ca stau la coada in orice imprejurare (fan club-ul bunului simt e deschis, totusi multi "domni" ne demonstraza contrarul) , in cazul acesta cu atat mai mult cu cat imi doresc ca d-nul Gotronic sa aiba o "coada" cat mai numeroasa, asta asigurandu-ne tuturor produsele care ni le dorim iar dansului sper o stabilitate financiara (nici nu stiu cum se poate numi asta in Romania in contextul dezvoltarii unui nou produs dedicat unei nise de piata in scadere) pentru a-si putea pune in practica noile proiecte.

This post has been edited by CodeXS: 31 Aug 2009, 21:36


--------------------
DACIA 1300 1973
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 31 Aug 2009, 21:36
Post #6098


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




ma bag si eu la coada daca folosind respectiva aprindere motorul toarce ca ala de logan si la 750 de ture nu vibreaza toata caroseria.



--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CodeXS
post 31 Aug 2009, 21:46
Post #6099


Membru


Group: Members
Posts: 179
Joined: 30 May 07
From: Timisoara




Devil_83: un motor echilibrat bine (stii tu de intrebarea cu volanta+arbore echilibrat dinamic ) sta perfect si la 600 ture, al meu sta mult mai jos decat daciile care le-am auzit, sper sa masor precis curand la cat "sta" motorul meu. Cu toate astea, 1300-le meu necesita echilibrare dinamica pentru a avea fiabilitatea unui motor cum ar Energy 1.4 smile.gif



--------------------
DACIA 1300 1973
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Furry-Rasputin
post 1 Sep 2009, 15:10
Post #6100


Membru clasic


Group: Members
Posts: 558
Joined: 22 January 09
From: Bucuresti,Militari-Politehnica




Am gasit prin debara o aprindere electronica auto facuta de Cooperativa Radiotehnica Constanta, este facuta in 1987, turatia maxina 10.000 rot/min, nu a fost folosita niciodata, este buna de ceva. smile.gif


--------------------
Fan Dacia 1300
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iuliano_smile
post 1 Sep 2009, 20:43
Post #6101


Dependent de D1300


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 5 November 08
From: Ploiesti




Pune repede o poza sa vedem:d


--------------------
Dacia Solenza si o Berlina Furioasa 2004 Scala cu 1980 editia de Lux
Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 4 Sep 2009, 22:29
Post #6102


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




cand imi aratati si mie motorul de dacie care la 750 rpm sa nu vrea sa sara afara din compartimentul motor?


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 7 Sep 2009, 00:13
Post #6103


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




N-ai frica... nu sare afara si nu pleaca nicaieri la turatia aia. Altele se tin bine si la 600 cand e incalzit la temperatura optima.

Referitor la aprinderea amintita (@Rasputin)pone niste poze sa vedem despre ce e vorba. E mai usor asa decat sa ne imaginam noi cine-stie ce alte chestii si sa raspundem aiurea.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CodeXS
post 7 Sep 2009, 22:15
Post #6104


Membru


Group: Members
Posts: 179
Joined: 30 May 07
From: Timisoara




Scuze D-nul Devil pentru raspunsul intarziat, dar mi-e teama ca anul acesta nu mai ajung in judetul dvs, concediul fiind pe terminate, poate anul viitor veti putea sa il vedeti-auziti.
(sunt sigur ca orice dacie de pe vremea cand se respectau anumite standarde de calitate sunt capabile dupa o reconditionare facuta cu respect pentru fier sa sta cuminti la relanti fara nici un fel de balbaieli)

Imi pare rau pentru offtopic ar fi totusi o legatura, AT011 nu face minuni daca motorul nu se incadreaza in specificatiile tehnice (compresie inegala, jocuri peste limite, reglaje dupa ureche, fise imbatranite, etc.). La un motor "in apele sale" poate ameliora/stimula simtitor comportamentul "tineresc".

This post has been edited by CodeXS: 7 Sep 2009, 22:18


--------------------
DACIA 1300 1973
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 8 Sep 2009, 17:32
Post #6105


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




QUOTE(CodeXS @ 7 Sep 2009, 23:15)
Scuze D-nul Devil pentru raspunsul intarziat, dar mi-e teama ca anul acesta nu mai ajung in judetul dvs, concediul fiind pe terminate, poate anul viitor veti putea sa il vedeti-auziti.
(sunt sigur ca orice dacie de pe vremea cand se respectau anumite standarde de calitate sunt capabile dupa o reconditionare facuta cu respect pentru fier sa sta cuminti la relanti fara nici un fel de balbaieli)

Imi pare rau pentru offtopic ar fi totusi o legatura, AT011 nu face minuni daca motorul nu se incadreaza in specificatiile tehnice (compresie inegala, jocuri peste limite, reglaje dupa ureche, fise imbatranite, etc.). La un motor "in apele sale" poate ameliora/stimula simtitor comportamentul "tineresc".
*


Cine te-a mintit si ti-a spus ca nu sta o dacie la relantii pe carburator fara rateuri ? Daca e pusa la punct sta foarte bine si fara aprinderi eletronice si functioneaza perfect si pe platina . Imbunatatirile pe care le-a adus gotronic pentru multi colegi au fost bune si inca sunt pentru alte jucari ... daca erau aduse in 90-99 era si mai bine .
Indiferent daca e pe injectie sau carburatir si aprinderea amestecul plus jocul culbutoriilor nu e reglat corect nu functioneaza asa cum trebuie.
Am mai pus eu mai de mult un filmulet cu fostul motor care torcea la 600 de ture si sub chiar la 500 fiindca asa si pornea iar dupa incalzire sta la 600 sau 750 de ture in functie de reglajul facut fara trepidati.
A mai ales cand am montat de proba generatorul de plasma ma rog genera destula energie D: chiar foarte mare pot spune si altfel se simtea motorul . Cine a incercat o sa spuna ca nu mai recunoste motorul de dacie prin acel sistem eletronic.
Ceva asemanator am acut la mobra de la tara fiindca aveam probleme cu aprinderea si am realizat rapid un ridicator de tensiune si o punte cu diode ca sa dea scanteie alba gen plasma . Acum cu asa ceva nici nu-i arat bine pedala si o ia spre surprinderea mea care o chinuiam in toate felurile reglaje etc bobine ... Problema era magnetoul cam slab asta e.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 10 Sep 2009, 21:01
Post #6106


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




ma djasu82 de ce naiba te bagi tu fara sa intelegi despre ce e vorba? Nu a fost nici o clipa vorba de rateuri, nici berlina mea nu da rateuri la 500 de ture si ce-i cu asta?

Era vorba de cat de echilibrat e motorul de logan in comparatie cu antichitatea asta. Nici derivatul sau injectabil nu toarce prea grozav la relanti.


Si sa nu-mi zici ca motorul de logan, solnitza si dsn sta fix la 750 rpm. Oscileaza intre 740 si 760. cu toata injectia lui multimpunct, aprinderea controlata de siriusul ala si toate artificiile posibile. Probabil daca ar fi orientat mai mult spre putere decat spre consum/poluare ar merge mult mult mai rotund.

Cu orice aprindere electronica, nu veti putea aduce motorul asta la parametrii care ii are din fabrica injectabilul.

Nu afirm ca aprinderea d-lui gotronic nu e buna, pur si simplu nu va reusi sa creeze la aceeiasi bani un sistem de aprindere la fel de performant ca si bosch-ul care echipeaza Li-ul.

Si culmea e ca acel calculator de injectie nici macar nu e unul care sa foloseasca dispozitive electronice avansate, are un procesor asemanator cu un z80 din vechile hc-uri, parca e un intel in varianta smd. Oricum ideea e ca bosch a folosit cele mai ieftine componente pt acest calculator de injectie.


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 10 Sep 2009, 21:31
Post #6107


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




Dupa parerea mea, nu stiu cat de echilibrat ar trebui sa fie un motor la sub 1000 rpm sa afecteze turatia. Eu personal am intalnit Dacii pe carburatie care "stau" mai bine la relanti decat Solenza. La turatiile astea mici conteaza foarte mult carburatia, reglajul supapelor, compresia egala in cilindri si o aprindere pusa la punct. Dupa cum am spus, asta e parerea mea.! sleep.gif Si sta , SIGUR. Asta ca am vazut, nu una chiar mai multe. smile.gif


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 10 Sep 2009, 21:47
Post #6108


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Nimeni nu contesta avantajele unui motor multi-punct. Totusi, nici astea nu sunt perfecte, mai ales la Solenza sau DSN. Chit ca e motor Renault, am prieteni care imi invidiaza si acum motorul de 1289cmc (R12). Si mai stiu destui care isi ingrijesc masinile si schimba la timp piesele uzate. La astea electronice nu ai ce le face, asa ca mergi cu ea asa ca la o diagnoza completa te usca de bani.
Revenind la subiectul topicului, o aprindere electronica bine gandita si un motor pus la punct (s-a enumerat deja in ce consta asta) fac mult pentru niste masini cu istorie. Imbunatatirile se simt.
Cine e fan injectie nu poate sti pana nu are pe mana o carburata cu electronica pe ea.
Iar cine e fan carburatie stie ce spun. Ceea ce e oribil e faptul ca "Carfil sucks!"


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iuliano_smile
post 11 Sep 2009, 11:51
Post #6109


Dependent de D1300


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 5 November 08
From: Ploiesti




Sunt complet de acord.


--------------------
Dacia Solenza si o Berlina Furioasa 2004 Scala cu 1980 editia de Lux
Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 11 Sep 2009, 21:31
Post #6110


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




gotronic conteaza foarte mult la relanti cat de echilibrat este arborele cotit. La injectabila probabil ca jocurile culbutorilor conteaza mai putin, oricum calculatorul gestioneaza cantitatea de aer si benzina care ajunge in cilindri si se joaca cu avansul cum vrea el.

si citirea pozitiei arborelui cotit trebuie sa o faci de pe volanta sau eventual de pe fulia motorului, nu de pe axa cu came, nu de pe delcou, pana la delcou deja ai o gramada de locuri unde lucrurile sa nu fie chiar asa de rotunde.

Din motivul asta mi-am permis sa afirm ca oricat de buna ar fi aprinderea care o produci pana nu culegi informatia asta de pe arbore si nu reusesti cumva sa procesezi si informatiile despre depresiunea din galerie pentru a calcula avansul nu poti bate ce a pus deja fabrica pe motorul asta.

am vazut si eu motor de dacie care functioneaza foarte rotund dar de bune ce sunt piesele din care e facut motorul in cateva mii de km incepe sa vibreze urat din nou.

Compresia la un motor intretinut de nou cu uleiuri de calitate, rodat corespunzator ar trebui sa fie destul de egala. Bine, la un motor bun de dacie, nu un rebut cum au iesit multe pe poarta fabricii.


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 11 Sep 2009, 21:37
Post #6111


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Siconi cine te-a pacalit ca la o diagnoza completa te usuca de bani ? Eu imi fac singur diagnosticul la dsn si opel.
Cu privire la injectia multipunct de care tot zice Mr_Devil83 ca nu sta pefect la relantii pot spune ca nici un motor nu sta in 750 de ture perfect . La cele pe injectie intervine sonda lambda care controleaza amestecul non stop la carburatie intrevine umplerea cilindrilor dezechilibrat adica 1 si 4 i-a mai putin combustibil fata de 2-3 .Unii amici strangeau supapele la 2-3 cu un nr mai mic fata de 1-4 in asa fel echilibrul sa fie perfect daca folosesti un singur carb dar se auzea tic tac dar aveai putere si sprint mai bun.
La cele pe injectie daca nu le dai atentie la mare la injectoare sa fie curate - senzori - pompa de injectie si filtre ai probleme .
Iar la dsn meu relantiul sta in 750 cu deviatie de + /-2 ture.

This post has been edited by djasu82: 11 Sep 2009, 21:38


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 12 Sep 2009, 08:45
Post #6112


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Adi, tu esti tu si nu sun multi care au aceste posibilitati sau cunostinte. Si eu fac diagnoza la alte masini (Alfa Romeo, VW, Opel, BMW etc.), dar asta nu inseamna ca este la indemana oricui sa se apuce de asa ceva. Si pentru toti ceilalti costa!


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iuliano_smile
post 12 Sep 2009, 17:11
Post #6113


Dependent de D1300


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 5 November 08
From: Ploiesti




Uitati un motor care sta lejer la relanti cand e rece tongue.gif


Attached File(s)
Attached File  MOV05082.avi ( 388.8k ) Number of downloads: 128


--------------------
Dacia Solenza si o Berlina Furioasa 2004 Scala cu 1980 editia de Lux
Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RIVE
post 12 Sep 2009, 21:37
Post #6114


Membru


Group: Members
Posts: 129
Joined: 6 December 07
From: Bucuresti




Pentru djasu82,
eu cred ca pentru un echilibru cat mai perfect lasi supapele de la 1 si 4 la 0,15 adm cu 0,20 evac (asa cum prescrie fabricantul), iar la 2 si 3 le faci 0,20 adm cu 0,25 evac (saracind amestecul si cu tic tacul de rigoare). Asa mi se pare logic,nu cred ca e recomandat sa strangi supapele mai mult decat recomanda fabricantul, deoarece pot ramane deschise, mai ales vara la cele dotate cu electroventilator.


--------------------
Logan 1.2 16v E5 2011 sedan Logan SL Plus 0.9TCe E6 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 13 Sep 2009, 19:42
Post #6115


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




@Mr_Devil83, eu nu zic ca un senzor pe volanta sau fulie nu ar fi mai bine. In cazul asta s-ar complica un pic aprinderea. Ii trebuie o gestionare electronica a avansului centrifugal si daca mai vrei sa-i pui si avans vacumatic, se "complica" si mai mult (ca pret). Asta daca refolosesti delcoul doar ptr. distribuitor, daca vrei sa scapi si de delcou, se "complica" lucrurile si mai mult, o sa ajunga pretul unei aprinderi cat o "masina" . Asta tinand cont ca preturile la berline sunt in jur de cateva milioane (rar depasesc zeci de milioane). Si la o banala aprindere electronica, majoritatea se uita lung la pret, asta e.!!! sad.gif
In alta ordine de idei, jocurile de la delcou in timpul functionarii sunt "preluate" zic eu, asa ca numai la porniri/opriri ale motorului ar fi "importante", dar aici nu mai conteaza. Eu am vazut motorul lui gaba (terminat de altfel, dupa cum zice el), care merge "ceva de invidiat" la relanti (sau mergea, nu mai stiu ca nu ne-am intalnit de mult). Poate ne spune el cum mai merge, daca mai are masina.! sad.gif


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
soulraven
post 13 Sep 2009, 19:48
Post #6116


Membru autentic


Group: Members
Posts: 984
Joined: 25 February 07
From: Campulung Muscel




faceti si voi un calcul pentru o aprindere cu gestionare electronica
http://www.autosportlabs.net/Megajolt_Lite_Jr.

din cate am vazut este ce-a mai inteligenta aprindere care are oferite si sursele si schemele. este facuta cu un procesor motorola si pe principiul aprinderiilor Ford.

se complica cineva sa dezvoltam un sistem de control al aprinderii opensource?


--------------------
Dacia Berlina 1310 1990 - ----
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 13 Sep 2009, 22:10
Post #6117


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




Aprinderea aia costa cat 2 berline! sad.gif Si e de "lucru" sa fie functionala.!!! ( nu am calculat si "munca" celui care o pune in functiune!!) smile.gif

LE. Voua va mai apare pe forum jos cine este online?? Ca mie nu!!! sad.gif

This post has been edited by gotronic: 13 Sep 2009, 22:11


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
soulraven
post 13 Sep 2009, 22:29
Post #6118


Membru autentic


Group: Members
Posts: 984
Joined: 25 February 07
From: Campulung Muscel




nu, nu mai apare.........

absolut, tocmai din cauza asta am si propus o varianta opensource "distribuite computing" smile.gif)


--------------------
Dacia Berlina 1310 1990 - ----
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gaba
post 15 Sep 2009, 08:26
Post #6119


Membru


Group: Members
Posts: 183
Joined: 11 April 06




Ma laud ... (desi trebuie sa i cer scuze lui gotronic ca nu am mai dat un semn de viata de mult timp) ca reusesc sa las relantivul la motorul cald la 200 rpm (o faceam doar ptru teste) dupa ce am pus AT011 cu senzor , desi cam am probleme cu un un cilindru +joc la delcou +motor trecut de 120 mii si nemilos exploatat in ultimi ani ...
Cred ca sunt prea multi factori pe care trebuie sa i iei in considerare (naravul motorului e printre cei mai importanti) la o aprindere cu senzor fix pe volanta sau fulie ca sa justifice achizitionarea acesteia pe un motor vechi (a se intelege ne reconditionat) . Practic curbele de "compensare" le stabilesti dupa multe teste ori un om obijnuit cam nu are rabdare sa se intoarca la "specialist" in fiecare zi pt o saptamana sa consume ceva benzina , sa piarda citeva ore , ca sa o faca sa mearga cum trebuie...
Eu zic ca sistemul cu delcou e cel mai bun compromis atata timp cit nu iti doresti sa folosesti masina pentru concursuri ...


--------------------
ex:dacia 1310 97' Dacia 1310 - MS xx xxx
Oricit as sti.... oricit as face...oricit as invata ... prinde bine ori ce ajutor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 15 Sep 2009, 19:47
Post #6120


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Sunt destule scheme simple si accesibile care le poate face oricine numai ca trebuie sa cautati sa aveti timp si bani sa le puneti in functiune ... lincurile au fost mai mereu expuse .


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









Avand in vedere ca in momentul de fata cea mai accesibila optiune este cea produsa de colegul gotronic, puteti gasi informatii despre ea (descriere, preturi) aici https://www.daciaclub.ro/Aprinderi-electron...ic-t314102.html


--------------------
Go to the top of the page
286 Pages « < 202 203 204 205 206 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 3rd June 2025 - 05:46
Forum Renault