Aprindere electronica
![]() ![]() ![]() |
Aprindere electronica
gotronic |
![]()
Post
#6091
|
||
![]() Ati scapat de platina si problemele ei !!! Group: Members Posts: 2.016 Joined: 24 March 06 From: Tg. Mures ![]() |
|
||
--------------------
DACIA
Sandero Stepway 100 TCE Blue Line
2020 Iulie
- MS-10-GOT MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!! |
|||
Siconi |
![]()
Post
#6092
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Ar mai fi loc, dar nu ai asa curent mare la dimensiunile alea milimetrice. Stiu ca tehnologia SMD e pusa in vigoare, dar nu obtii o putere prin amperaj pentru descarcarea condensatorului si incarcarea bobinei. Ai nevoie de o sarma mai groasa in secundar, ceva de genul 0.8-1mm. Ori la dimensiunile alea (ma refer ca sa intre in aceeasi cutiuta), nu vei putea bobina multe spire pe ridicator. Sau ai o alta idee?! Un altfel de sursa in comutatie, diferita de cea "clasica"?!
|
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
CodeXS |
![]()
Post
#6093
|
Membru Group: Members Posts: 179 Joined: 30 May 07 From: Timisoara ![]() |
pt. Siconi: Stau la coada nu va faceti probleme, sunt un fan inrait al bunului simt.
|
--------------------
DACIA
1300
1973
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#6094
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
merge super pe gaz cu aprinderea...felicitari iar dle Gotronic
|
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
RIVE |
![]()
Post
#6095
|
Membru Group: Members Posts: 129 Joined: 6 December 07 From: Bucuresti ![]() |
Si a mea (AT011) merge perfect pe GPL. Curand am uns PIESELE MECANICE din delcou de la avansul vacuumatic si centrifugal (nu lucrau cursiv, mergeau sacadat,adica in trepte), deh, nu am gestionarea celor doua avansuri controlate electronic, asa ca masina mai trebuie intretinuta din cand in cand la delcou ca sa mearga bine.
|
--------------------
Logan
1.2 16v E5 2011 sedan
Logan SL Plus 0.9TCe E6 2018
|
|
Siconi |
![]()
Post
#6096
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
QUOTE(CodeXS @ 29 Aug 2009, 22:32) Banuiesc ca nu te-ai suparat ca mi-am permis sa glumesc cu tine. Si eu fac uz, pe cat pot, de bun simt, asa ca suntem in aceeasi oala. Partea proasta este ca m-am apucat de un CDI cu ridicator si nu mai am timp sa-l testez... e aproape gata. Inclusiv generatorul de impulsuri pentru multiscanteie la pornire e gata, dar ma omoara timpul. De aceea astept sa faca "altii" un prim pas. |
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
CodeXS |
![]()
Post
#6097
|
Membru Group: Members Posts: 179 Joined: 30 May 07 From: Timisoara ![]() |
pt Siconi: Nu va faceti probleme, nu ma supar atat de usor.
Offtopic: Confirmam ca stau la coada in orice imprejurare (fan club-ul bunului simt e deschis, totusi multi "domni" ne demonstraza contrarul) , in cazul acesta cu atat mai mult cu cat imi doresc ca d-nul Gotronic sa aiba o "coada" cat mai numeroasa, asta asigurandu-ne tuturor produsele care ni le dorim iar dansului sper o stabilitate financiara (nici nu stiu cum se poate numi asta in Romania in contextul dezvoltarii unui nou produs dedicat unei nise de piata in scadere) pentru a-si putea pune in practica noile proiecte. This post has been edited by CodeXS: 31 Aug 2009, 21:36 |
--------------------
DACIA
1300
1973
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#6098
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
ma bag si eu la coada daca folosind respectiva aprindere motorul toarce ca ala de logan si la 750 de ture nu vibreaza toata caroseria.
|
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
CodeXS |
![]()
Post
#6099
|
Membru Group: Members Posts: 179 Joined: 30 May 07 From: Timisoara ![]() |
Devil_83: un motor echilibrat bine (stii tu de intrebarea cu volanta+arbore echilibrat dinamic ) sta perfect si la 600 ture, al meu sta mult mai jos decat daciile care le-am auzit, sper sa masor precis curand la cat "sta" motorul meu. Cu toate astea, 1300-le meu necesita echilibrare dinamica pentru a avea fiabilitatea unui motor cum ar Energy 1.4
![]() |
--------------------
DACIA
1300
1973
|
|
Furry-Rasputin |
![]()
Post
#6100
|
![]() Membru clasic Group: Members Posts: 558 Joined: 22 January 09 From: Bucuresti,Militari-Politehnica ![]() |
Am gasit prin debara o aprindere electronica auto facuta de Cooperativa Radiotehnica Constanta, este facuta in 1987, turatia maxina 10.000 rot/min, nu a fost folosita niciodata, este buna de ceva.
![]() |
--------------------
Fan
Dacia
1300
|
|
iuliano_smile |
![]()
Post
#6101
|
![]() Dependent de D1300 Group: Members Posts: 1.217 Joined: 5 November 08 From: Ploiesti ![]() |
Pune repede o poza sa vedem:d
|
--------------------
Dacia
Solenza si o Berlina Furioasa
2004 Scala cu 1980 editia de Lux Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#6102
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
cand imi aratati si mie motorul de dacie care la 750 rpm sa nu vrea sa sara afara din compartimentul motor?
|
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
Siconi |
![]()
Post
#6103
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
N-ai frica... nu sare afara si nu pleaca nicaieri la turatia aia. Altele se tin bine si la 600 cand e incalzit la temperatura optima.
Referitor la aprinderea amintita (@Rasputin)pone niste poze sa vedem despre ce e vorba. E mai usor asa decat sa ne imaginam noi cine-stie ce alte chestii si sa raspundem aiurea. |
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
CodeXS |
![]()
Post
#6104
|
Membru Group: Members Posts: 179 Joined: 30 May 07 From: Timisoara ![]() |
Scuze D-nul Devil pentru raspunsul intarziat, dar mi-e teama ca anul acesta nu mai ajung in judetul dvs, concediul fiind pe terminate, poate anul viitor veti putea sa il vedeti-auziti.
(sunt sigur ca orice dacie de pe vremea cand se respectau anumite standarde de calitate sunt capabile dupa o reconditionare facuta cu respect pentru fier sa sta cuminti la relanti fara nici un fel de balbaieli) Imi pare rau pentru offtopic ar fi totusi o legatura, AT011 nu face minuni daca motorul nu se incadreaza in specificatiile tehnice (compresie inegala, jocuri peste limite, reglaje dupa ureche, fise imbatranite, etc.). La un motor "in apele sale" poate ameliora/stimula simtitor comportamentul "tineresc". This post has been edited by CodeXS: 7 Sep 2009, 22:18 |
--------------------
DACIA
1300
1973
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#6105
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
QUOTE(CodeXS @ 7 Sep 2009, 23:15) Scuze D-nul Devil pentru raspunsul intarziat, dar mi-e teama ca anul acesta nu mai ajung in judetul dvs, concediul fiind pe terminate, poate anul viitor veti putea sa il vedeti-auziti. (sunt sigur ca orice dacie de pe vremea cand se respectau anumite standarde de calitate sunt capabile dupa o reconditionare facuta cu respect pentru fier sa sta cuminti la relanti fara nici un fel de balbaieli) Imi pare rau pentru offtopic ar fi totusi o legatura, AT011 nu face minuni daca motorul nu se incadreaza in specificatiile tehnice (compresie inegala, jocuri peste limite, reglaje dupa ureche, fise imbatranite, etc.). La un motor "in apele sale" poate ameliora/stimula simtitor comportamentul "tineresc". Cine te-a mintit si ti-a spus ca nu sta o dacie la relantii pe carburator fara rateuri ? Daca e pusa la punct sta foarte bine si fara aprinderi eletronice si functioneaza perfect si pe platina . Imbunatatirile pe care le-a adus gotronic pentru multi colegi au fost bune si inca sunt pentru alte jucari ... daca erau aduse in 90-99 era si mai bine . Indiferent daca e pe injectie sau carburatir si aprinderea amestecul plus jocul culbutoriilor nu e reglat corect nu functioneaza asa cum trebuie. Am mai pus eu mai de mult un filmulet cu fostul motor care torcea la 600 de ture si sub chiar la 500 fiindca asa si pornea iar dupa incalzire sta la 600 sau 750 de ture in functie de reglajul facut fara trepidati. A mai ales cand am montat de proba generatorul de plasma ma rog genera destula energie D: chiar foarte mare pot spune si altfel se simtea motorul . Cine a incercat o sa spuna ca nu mai recunoste motorul de dacie prin acel sistem eletronic. Ceva asemanator am acut la mobra de la tara fiindca aveam probleme cu aprinderea si am realizat rapid un ridicator de tensiune si o punte cu diode ca sa dea scanteie alba gen plasma . Acum cu asa ceva nici nu-i arat bine pedala si o ia spre surprinderea mea care o chinuiam in toate felurile reglaje etc bobine ... Problema era magnetoul cam slab asta e. |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#6106
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
ma djasu82 de ce naiba te bagi tu fara sa intelegi despre ce e vorba? Nu a fost nici o clipa vorba de rateuri, nici berlina mea nu da rateuri la 500 de ture si ce-i cu asta?
Era vorba de cat de echilibrat e motorul de logan in comparatie cu antichitatea asta. Nici derivatul sau injectabil nu toarce prea grozav la relanti. Si sa nu-mi zici ca motorul de logan, solnitza si dsn sta fix la 750 rpm. Oscileaza intre 740 si 760. cu toata injectia lui multimpunct, aprinderea controlata de siriusul ala si toate artificiile posibile. Probabil daca ar fi orientat mai mult spre putere decat spre consum/poluare ar merge mult mult mai rotund. Cu orice aprindere electronica, nu veti putea aduce motorul asta la parametrii care ii are din fabrica injectabilul. Nu afirm ca aprinderea d-lui gotronic nu e buna, pur si simplu nu va reusi sa creeze la aceeiasi bani un sistem de aprindere la fel de performant ca si bosch-ul care echipeaza Li-ul. Si culmea e ca acel calculator de injectie nici macar nu e unul care sa foloseasca dispozitive electronice avansate, are un procesor asemanator cu un z80 din vechile hc-uri, parca e un intel in varianta smd. Oricum ideea e ca bosch a folosit cele mai ieftine componente pt acest calculator de injectie. |
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
gotronic |
![]()
Post
#6107
|
![]() Ati scapat de platina si problemele ei !!! Group: Members Posts: 2.016 Joined: 24 March 06 From: Tg. Mures ![]() |
Dupa parerea mea, nu stiu cat de echilibrat ar trebui sa fie un motor la sub 1000 rpm sa afecteze turatia. Eu personal am intalnit Dacii pe carburatie care "stau" mai bine la relanti decat Solenza. La turatiile astea mici conteaza foarte mult carburatia, reglajul supapelor, compresia egala in cilindri si o aprindere pusa la punct. Dupa cum am spus, asta e parerea mea.!
![]() ![]() |
--------------------
DACIA
Sandero Stepway 100 TCE Blue Line
2020 Iulie
- MS-10-GOT MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!! |
|
Siconi |
![]()
Post
#6108
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Nimeni nu contesta avantajele unui motor multi-punct. Totusi, nici astea nu sunt perfecte, mai ales la Solenza sau DSN. Chit ca e motor Renault, am prieteni care imi invidiaza si acum motorul de 1289cmc (R12). Si mai stiu destui care isi ingrijesc masinile si schimba la timp piesele uzate. La astea electronice nu ai ce le face, asa ca mergi cu ea asa ca la o diagnoza completa te usca de bani.
Revenind la subiectul topicului, o aprindere electronica bine gandita si un motor pus la punct (s-a enumerat deja in ce consta asta) fac mult pentru niste masini cu istorie. Imbunatatirile se simt. Cine e fan injectie nu poate sti pana nu are pe mana o carburata cu electronica pe ea. Iar cine e fan carburatie stie ce spun. Ceea ce e oribil e faptul ca "Carfil sucks!" |
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
iuliano_smile |
![]()
Post
#6109
|
![]() Dependent de D1300 Group: Members Posts: 1.217 Joined: 5 November 08 From: Ploiesti ![]() |
Sunt complet de acord.
|
--------------------
Dacia
Solenza si o Berlina Furioasa
2004 Scala cu 1980 editia de Lux Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#6110
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
gotronic conteaza foarte mult la relanti cat de echilibrat este arborele cotit. La injectabila probabil ca jocurile culbutorilor conteaza mai putin, oricum calculatorul gestioneaza cantitatea de aer si benzina care ajunge in cilindri si se joaca cu avansul cum vrea el.
si citirea pozitiei arborelui cotit trebuie sa o faci de pe volanta sau eventual de pe fulia motorului, nu de pe axa cu came, nu de pe delcou, pana la delcou deja ai o gramada de locuri unde lucrurile sa nu fie chiar asa de rotunde. Din motivul asta mi-am permis sa afirm ca oricat de buna ar fi aprinderea care o produci pana nu culegi informatia asta de pe arbore si nu reusesti cumva sa procesezi si informatiile despre depresiunea din galerie pentru a calcula avansul nu poti bate ce a pus deja fabrica pe motorul asta. am vazut si eu motor de dacie care functioneaza foarte rotund dar de bune ce sunt piesele din care e facut motorul in cateva mii de km incepe sa vibreze urat din nou. Compresia la un motor intretinut de nou cu uleiuri de calitate, rodat corespunzator ar trebui sa fie destul de egala. Bine, la un motor bun de dacie, nu un rebut cum au iesit multe pe poarta fabricii. |
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#6111
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Siconi cine te-a pacalit ca la o diagnoza completa te usuca de bani ? Eu imi fac singur diagnosticul la dsn si opel.
Cu privire la injectia multipunct de care tot zice Mr_Devil83 ca nu sta pefect la relantii pot spune ca nici un motor nu sta in 750 de ture perfect . La cele pe injectie intervine sonda lambda care controleaza amestecul non stop la carburatie intrevine umplerea cilindrilor dezechilibrat adica 1 si 4 i-a mai putin combustibil fata de 2-3 .Unii amici strangeau supapele la 2-3 cu un nr mai mic fata de 1-4 in asa fel echilibrul sa fie perfect daca folosesti un singur carb dar se auzea tic tac dar aveai putere si sprint mai bun. La cele pe injectie daca nu le dai atentie la mare la injectoare sa fie curate - senzori - pompa de injectie si filtre ai probleme . Iar la dsn meu relantiul sta in 750 cu deviatie de + /-2 ture. This post has been edited by djasu82: 11 Sep 2009, 21:38 |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
Siconi |
![]()
Post
#6112
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Adi, tu esti tu si nu sun multi care au aceste posibilitati sau cunostinte. Si eu fac diagnoza la alte masini (Alfa Romeo, VW, Opel, BMW etc.), dar asta nu inseamna ca este la indemana oricui sa se apuce de asa ceva. Si pentru toti ceilalti costa!
|
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
iuliano_smile |
![]()
Post
#6113
|
![]() Dependent de D1300 Group: Members Posts: 1.217 Joined: 5 November 08 From: Ploiesti ![]() |
Uitati un motor care sta lejer la relanti cand e rece
![]() Attached File(s) ![]() |
--------------------
Dacia
Solenza si o Berlina Furioasa
2004 Scala cu 1980 editia de Lux Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
|
|
RIVE |
![]()
Post
#6114
|
Membru Group: Members Posts: 129 Joined: 6 December 07 From: Bucuresti ![]() |
Pentru djasu82,
eu cred ca pentru un echilibru cat mai perfect lasi supapele de la 1 si 4 la 0,15 adm cu 0,20 evac (asa cum prescrie fabricantul), iar la 2 si 3 le faci 0,20 adm cu 0,25 evac (saracind amestecul si cu tic tacul de rigoare). Asa mi se pare logic,nu cred ca e recomandat sa strangi supapele mai mult decat recomanda fabricantul, deoarece pot ramane deschise, mai ales vara la cele dotate cu electroventilator. |
--------------------
Logan
1.2 16v E5 2011 sedan
Logan SL Plus 0.9TCe E6 2018
|
|
gotronic |
![]()
Post
#6115
|
![]() Ati scapat de platina si problemele ei !!! Group: Members Posts: 2.016 Joined: 24 March 06 From: Tg. Mures ![]() |
@Mr_Devil83, eu nu zic ca un senzor pe volanta sau fulie nu ar fi mai bine. In cazul asta s-ar complica un pic aprinderea. Ii trebuie o gestionare electronica a avansului centrifugal si daca mai vrei sa-i pui si avans vacumatic, se "complica" si mai mult (ca pret). Asta daca refolosesti delcoul doar ptr. distribuitor, daca vrei sa scapi si de delcou, se "complica" lucrurile si mai mult, o sa ajunga pretul unei aprinderi cat o "masina" . Asta tinand cont ca preturile la berline sunt in jur de cateva milioane (rar depasesc zeci de milioane). Si la o banala aprindere electronica, majoritatea se uita lung la pret, asta e.!!!
![]() In alta ordine de idei, jocurile de la delcou in timpul functionarii sunt "preluate" zic eu, asa ca numai la porniri/opriri ale motorului ar fi "importante", dar aici nu mai conteaza. Eu am vazut motorul lui gaba (terminat de altfel, dupa cum zice el), care merge "ceva de invidiat" la relanti (sau mergea, nu mai stiu ca nu ne-am intalnit de mult). Poate ne spune el cum mai merge, daca mai are masina.! ![]() |
--------------------
DACIA
Sandero Stepway 100 TCE Blue Line
2020 Iulie
- MS-10-GOT MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!! |
|
soulraven |
![]()
Post
#6116
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 984 Joined: 25 February 07 From: Campulung Muscel ![]() |
faceti si voi un calcul pentru o aprindere cu gestionare electronica
http://www.autosportlabs.net/Megajolt_Lite_Jr. din cate am vazut este ce-a mai inteligenta aprindere care are oferite si sursele si schemele. este facuta cu un procesor motorola si pe principiul aprinderiilor Ford. se complica cineva sa dezvoltam un sistem de control al aprinderii opensource? |
--------------------
Dacia Berlina
1310
1990
- ----
|
|
gotronic |
![]()
Post
#6117
|
![]() Ati scapat de platina si problemele ei !!! Group: Members Posts: 2.016 Joined: 24 March 06 From: Tg. Mures ![]() |
Aprinderea aia costa cat 2 berline!
![]() ![]() LE. Voua va mai apare pe forum jos cine este online?? Ca mie nu!!! ![]() This post has been edited by gotronic: 13 Sep 2009, 22:11 |
--------------------
DACIA
Sandero Stepway 100 TCE Blue Line
2020 Iulie
- MS-10-GOT MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!! |
|
soulraven |
![]()
Post
#6118
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 984 Joined: 25 February 07 From: Campulung Muscel ![]() |
nu, nu mai apare.........
absolut, tocmai din cauza asta am si propus o varianta opensource "distribuite computing" ![]() |
--------------------
Dacia Berlina
1310
1990
- ----
|
|
Gaba |
![]()
Post
#6119
|
Membru Group: Members Posts: 183 Joined: 11 April 06 ![]() |
Ma laud ... (desi trebuie sa i cer scuze lui gotronic ca nu am mai dat un semn de viata de mult timp) ca reusesc sa las relantivul la motorul cald la 200 rpm (o faceam doar ptru teste) dupa ce am pus AT011 cu senzor , desi cam am probleme cu un un cilindru +joc la delcou +motor trecut de 120 mii si nemilos exploatat in ultimi ani ...
Cred ca sunt prea multi factori pe care trebuie sa i iei in considerare (naravul motorului e printre cei mai importanti) la o aprindere cu senzor fix pe volanta sau fulie ca sa justifice achizitionarea acesteia pe un motor vechi (a se intelege ne reconditionat) . Practic curbele de "compensare" le stabilesti dupa multe teste ori un om obijnuit cam nu are rabdare sa se intoarca la "specialist" in fiecare zi pt o saptamana sa consume ceva benzina , sa piarda citeva ore , ca sa o faca sa mearga cum trebuie... Eu zic ca sistemul cu delcou e cel mai bun compromis atata timp cit nu iti doresti sa folosesti masina pentru concursuri ... |
--------------------
ex:dacia
1310
97' Dacia 1310
- MS xx xxx Oricit as sti.... oricit as face...oricit as invata ... prinde bine ori ce ajutor
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#6120
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Sunt destule scheme simple si accesibile care le poate face oricine numai ca trebuie sa cautati sa aveti timp si bani sa le puneti in functiune ... lincurile au fost mai mereu expuse .
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
Avand in vedere ca in momentul de fata cea mai accesibila optiune este cea produsa de colegul gotronic, puteti gasi informatii despre ea (descriere, preturi) aici https://www.daciaclub.ro/Aprinderi-electron...ic-t314102.html
|
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 3rd June 2025 - 05:46 |