Aprindere electronica
![]() ![]() ![]() |
Aprindere electronica
gotronic |
![]()
Post
#6511
|
||
![]() Ati scapat de platina si problemele ei !!! Group: Members Posts: 2.016 Joined: 24 March 06 From: Tg. Mures ![]() |
|
||
--------------------
DACIA
Sandero Stepway 100 TCE Blue Line
2020 Iulie
- MS-10-GOT MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!! |
|||
Tudor Badescu |
![]()
Post
#6512
|
Membru autentic Group: Members Posts: 566 Joined: 17 December 09 ![]() |
Cateva lamuriri suplimentare legate de alimentarea prin releu a bobinei de inductie:
* caderea de tensiune spre bobina de inductie nu se refera in primul rand la contactele proaste. Problema e ca s-au calculat sectiunile conductoarelor doar din punctul de vedere al incalzirii. Doar ca la lungimea pe care au pe traseul de la baterie la bobina de inductie, genereaza o cadere prea mare de tensiune ce putea fi evitata cu sectiuni mai mari. Deci problema nu e la contactul cu cheie unde oricum o cadere de tensiune de 0,3...0,5V de care vorbea cineva pe acest forum e excesiva, ceva nu e in regula acolo. * Pierderea de tensiune se mentine cam la aceleasi valori si la actionarea demarorului. Deci, la pornire,cand pe baterie raman 10...11V, la bobina pot sa ajunga in unele cazuri chiar 8 V.Aici e rolul releului prin care se alimenteaza bobina direct din alternator sau baterie. La 10 V energia scanteii e cu peste 50% mai mare ca la 8V. * Valoarea de 14V la alimentarea bobinei de inductie nu e chiar critica pentru ca in functionare intensitatea medie scade la cresterea turatiei. Intensitatea maxima este cu motorul oprit, contactul pus si platina inchisa. Insa atunci nu pot fi nici 14V. * Foarte corect , si releul se poate defecta. Le prefer pe cele cu carcasa de aluminiu din dezmembrari. Cu cele in carcasa de plastic uzuale azi prin magazine am avut experiente neplacute: defectare dupa 2 ore. Iar de problemele pe care le-am discutat pe forum, ma ocup serios de 13...14 ani. * Inainte de utilizare prefer sa demontez releul din carcasa pentru a verifica starea si reglajul contactelor. Si nu uitati, sa cupleze sigur la 7V. * In 29. 12. 2009 a aparut o schema pe forum cu doua relee, unul pentru alimentarea directa a bobinei si celalalt pentru scurtcircuitarea rezistentei aditionale la pornire. * Masura de siguranta: conductorul care pleaca de la releu la bobina, sa fie lipit la baza papucului tata de pe releu. In caz de defectare se muta firul care vine de la contactul cu cheie direct pe acest papuc. * Caderea de tensiune pana in bobina devine cu releu in jur de 0,15V. * Legat de pornire, la rece vascozitatea uleiului creste ingreunand pornirea. Uleiul 20W40 e garantat pana pe la -9 grade. Mai indicat e 15W 40 garantat la -18 grade sau chiar uleiuri mai fluide la rece. Eu utilizez 15W40 Lubrifin Versus care e foarte performant mai ales pe Diesel si foarte ieftin. Iar intervalul de schimb poate ajunge la 20 000 km in parcurs interurban. Il folosesc si la Mercedes Sprinter. This post has been edited by Tudor Badescu: 4 Jan 2010, 02:50 |
--------------------
dacia
1310,
1991/standard ; Mercedes Sprinter 311 CDI, 2004.
|
|
popasan |
![]()
Post
#6513
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 461 Joined: 17 September 06 ![]() |
Cine este in stare sa-mi raspunda si mie?
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...dpost&p=2203119 Multumesc. |
--------------------
DACIA
1410 Sport
1984 - No.281
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#6514
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
eu zic ca este un sistem de aprindere la care curba de avans este gestionata electronic iar citirea se face electronic, (asta este parerea mea)
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
ment |
![]()
Post
#6515
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 205 Joined: 12 June 08 From: Bucuresti, Diham - Morarilor ![]() |
Ignitorul inlocuieste platina cu senzor magnetic din cate se pare in poze, imbunatatire ce-i drept, dar asta face si senzorul Gotronic, plus aprinderea electronica, totul la pret de Rumania
![]() 123Ignition e o aprindere mai avansata, inlocuieste mecanismele din delcou - arcuri, greutati, platina si neajunsurile provocate de uzura etc. Are curbe de avans salvate electronic, pentru motoarele din familia Cleon (din care fac parte si motoarele Dacia). Pare smechera aprinderea, motorul probabil va merge mai bine, se va tura mai liniar, curba fiind la fix, DAR nu se pot modifica curbele de avans, deci nu prea ar avea rost pe motoare modificate, doar pe cele "stock" - e delcoul ideal stock ![]() Nu vad nici precizat pretul pe site la 123Ignition, daca e foarte mare si vrei ceva de genul asta poate s-ar merita mai mult ceva gen Megajolt (ignition ECU adevarat, cu o gramada de functii) dar care s-ar instala ceva mai greu ![]() This post has been edited by ment: 3 Jan 2010, 14:57 |
--------------------
Dacia
1310
1989 unu.trei dat pe ulei :D..
1984 Golf Mk2 GTi 1.8 2007 Kia C'eed 1.6 CRDi |
|
Tudor Badescu |
![]()
Post
#6516
|
Membru autentic Group: Members Posts: 566 Joined: 17 December 09 ![]() |
Cateva date concrete privind caderile de tensiune la Dacia. Masurari pe masina mea, model '91, cu 4 faruri,bobina 3ohm. Aparat de masura digital cu eroare max.1%.
Caderi de tensiune: * 0,06V pe contactul cu cheie; de la baterie la borna de conexiuni de pe blocul de lumini: * 0,15V cu contactul pus, fara releu la bobina, * 0,45V daca se aprinde si faza lunga. De la baterie la bobina, fara releu: * 0,48V cu contactul pus,platina deschisa; * 0,84V cu contactul pus, platina inchisa; * 0,95V daca se porneste si ventilatorul; * 1,16V daca se aprinde si faza lunga; *1,41V la actionarea demarorului fara ventilator,faruri(10,5V baterie). Daca se pune releu la bobina: * 0,08V de la alternator la plusul bobinei. Se observa ca releul creste energia scanteii cu cca. 30%. In plus se menajeaza contactul cu cheie si se alimenteaza cu mai putine pierderi indicatoarele de bord. Condensatorul de deparazitare de la alternator va lucra si pe borna"+" a bobinei imbunatatind deparazitarea. This post has been edited by Tudor Badescu: 4 Jan 2010, 02:57 |
--------------------
dacia
1310,
1991/standard ; Mercedes Sprinter 311 CDI, 2004.
|
|
tanel17 |
![]()
Post
#6517
|
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 28 December 09 From: Timisoara ![]() |
salut si "La multi ani"!
am notat acum cativa ani o schema de aprindere electronica tranzistorizata dintr-o revista Connex. Are careva aprinderea asta? o fi buna? se aseamana cu gotronic at01 sau malvina? Atasez schema mai jos. AE_K2543_Velleman.jpg ( Size: 181.73k ) Number of downloads: 1399 vad ca este de vanzare si pe site-ul revistei (mai scumpa ca o At01, aproape cat o At011+senzor): http://www.conexelectronic.ro/produs.php?id=23763 |
--------------------
Dacia
1310
1994 L
- TM-??-???
|
|
Siconi |
![]()
Post
#6518
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Decat mazgaleala aia, mai bine un AT011 si senzor si nu mai ai probleme, mai ales daca se apropie ca pret. Parerea mea. Si ai si control mai bun al scanteii, dat de senzorul montat in delco in locul platinei.
|
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
membru_DC |
![]()
Post
#6519
|
- Group: Members Posts: 1.149 Joined: 24 May 09 ![]() |
@gotronic: cu aprinderea "AT011 si senzor" montata pe masina, practic capsula vacumatica nu mai are niciun sens.... este logic, nu? se poate renunta la aceasta si la furtunul de depresiune de sub clapeta carburatorului
|
--------------------
-
-
-
- -
|
|
gotronic |
![]()
Post
#6520
|
![]() Ati scapat de platina si problemele ei !!! Group: Members Posts: 2.016 Joined: 24 March 06 From: Tg. Mures ![]() |
Nu se renunta la nimic, senzorul inlocuieste platina si atat (si condensatorul, dar ala oricum se scoate la toate aprinderile electronice), restul functiilor delcoului se pastreaza (avansul vacumatic si centrifugal).!
|
--------------------
DACIA
Sandero Stepway 100 TCE Blue Line
2020 Iulie
- MS-10-GOT MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!! |
|
Minel |
![]()
Post
#6521
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(Minel @ 24 Dec 2009, 10:06) Ma gandesc din ce in ce mai mult sa fac aceasta alimentare a bobinei cat si a aprinderii electronice prin acest releu ...... ![]() ![]() Gata, am montat releul .... ![]() ![]() QUOTE(Tudor Badescu @ 3 Jan 2010, 03:42) Cateva lamuriri suplimentare legate de alimentarea prin releu a bobinei de inductie: * caderea de tensiune spre bobina de inductie nu se refera in primul rand la contactele proaste. Problema e ca s-au calculat sectiunile conductoarelor doar din punctul de vedere al incalzirii. Doar ca la lungimea pe care au pe traseul de la baterie la bobina de inductie, genereaza o cadere prea mare de tensiune ce putea fi evitata cu sectiuni mai mari. Deci problema nu e la contactul cu cheie unde oricum o cadere de tensiune de 0,3...0,5V de care vorbea cineva pe acest forum e excesiva, ceva nu e in regula acolo. * Pierderea de tensiune se mentine cam la aceleasi valori si la actionarea demarorului. Deci, la pornire,cand pe baterie raman 10...11V, la bobina pot sa ajunga in unele cazuri chiar 8 V.Aici e rolul releului prin care se alimenteaza bobina direct din alternator sau baterie. La 10 V energia scanteii e cu peste 50% mai mare ca la 8V. * Valoarea de 14V la alimentarea bobinei de inductie nu e chiar critica pentru ca in functionare intensitatea medie scade la cresterea turatiei. Intensitatea maxima este cu motorul oprit, contactul pus si platina inchisa. Insa atunci nu pot fi nici 14V. * Foarte corect , si releul se poate defecta. Le prefer pe cele cu carcasa de aluminiu din dezmembrari. Cu cele in carcasa de plastic uzuale azi prin magazine am avut experiente neplacute: defectare dupa 2 ore. Iar de problemele pe care le-am discutat pe forum, ma ocup serios de 13...14 ani. * Inainte de utilizare prefer sa demontez releul din carcasa pentru a verifica starea si reglajul contactelor. Si nu uitati, sa cupleze sigur la 7V. * In 29. 12. 2009 a aparut o schema pe forum cu doua relee, unul pentru alimentarea directa a bobinei si celalalt pentru scurtcircuitarea rezistentei aditionale la pornire. * Masura de siguranta: conductorul care pleaca de la releu la bobina, sa fie lipit la baza papucului tata de pe releu. In caz de defectare se muta firul care vine de la contactul cu cheie direct pe acest papuc. * Caderea de tensiune pana in bobina devine cu releu in jur de 0,15V. * Legat de pornire, la rece vascozitatea uleiului creste ingreunand pornirea. Uleiul 20W40 e garantat pana pe la -9 grade. Mai indicat e 15W 40 garantat la -18 grade sau chiar uleiuri mai fluide la rece. Eu utilizez 15W40 Lubrifin Versus care e foarte performant mai ales pe Diesel si foarte ieftin. Iar intervalul de schimb poate ajunge la 20 000 km in parcurs interurban. Il folosesc si la Mercedes Sprinter. QUOTE(Tudor Badescu @ 4 Jan 2010, 02:46) Cateva date concrete privind caderile de tensiune la Dacia. Masurari pe masina mea, model '91, cu 4 faruri,bobina 3ohm. Aparat de masura digital cu eroare max.1%. Caderi de tensiune: * 0,06V pe contactul cu cheie; de la baterie la borna de conexiuni de pe blocul de lumini: * 0,15V cu contactul pus, fara releu la bobina, * 0,45V daca se aprinde si faza lunga. De la baterie la bobina, fara releu: * 0,48V cu contactul pus,platina deschisa; * 0,84V cu contactul pus, platina inchisa; * 0,95V daca se porneste si ventilatorul; * 1,16V daca se aprinde si faza lunga; *1,41V la actionarea demarorului fara ventilator,faruri(10,5V baterie). Daca se pune releu la bobina: * 0,08V de la alternator la plusul bobinei. Se observa ca releul creste energia scanteii cu cca. 30%. In plus se menajeaza contactul cu cheie si se alimenteaza cu mai putine pierderi indicatoarele de bord. Condensatorul de deparazitare de la alternator va lucra si pe borna"+" a bobinei imbunatatind deparazitarea. Toata stima pt d-voastra , prea multe detalii ptr. a nu monta acel releu , parere strict personala ! ![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
dacia_slk |
![]()
Post
#6522
|
![]() If I'm not back in five minutes... wait longer! Group: Members Posts: 544 Joined: 13 November 09 From: Milky Way ![]() |
Dle Gotronic, poate spun o prostie
![]() Ma gandesc la un µP care sa stie curbele de avans ale motorului (motoarelor 1,3 1,4 1,6L) - ideal ar fi sa se poata modifica ulterior cumpararii produsului aceste curbe cu unele "custom" ![]() Ma gandesc ca este loc de foarte multe inovatii in acest sens si de putin ... curaj. PS: Nu dati cu pietre... ![]() ![]() This post has been edited by dacia_slk: 4 Jan 2010, 18:36 |
--------------------
Dacia
SLK
55 AMG That's why I told you "touch nothing"... But you're a bunch of cowboys...
"Consilio et animis." |
|
Siconi |
![]()
Post
#6523
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Parerea asta s-a mai discutat.
|
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
iuliano_smile |
![]()
Post
#6524
|
![]() Dependent de D1300 Group: Members Posts: 1.217 Joined: 5 November 08 From: Ploiesti ![]() |
dacia_slk iam spus si eu....dar nu ma asculta Domnul Gotronic
![]() ![]() ![]() Si acum lasand caterincala o parte, cred ca sar cumpara intro veselie acea aprindere programabila. Ar fi aur curat pentru cei Old School. Cum sa vezi ca te depaseste o dacie pe carb caruia ii merge motorul impecabil, tu avand injectie. Cred ca tiai baga picioarele, tiai vinde masina si la aceeasi bani tiai lua o dacie si tiar ajunge si sa mai bagi benzen in rezervor. |
--------------------
Dacia
Solenza si o Berlina Furioasa
2004 Scala cu 1980 editia de Lux Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
|
|
gotronic |
![]()
Post
#6525
|
![]() Ati scapat de platina si problemele ei !!! Group: Members Posts: 2.016 Joined: 24 March 06 From: Tg. Mures ![]() |
Am mai discutat. S-au facut combinatii de AT011 cu senzor 011 ( Mihai a facut si functioneaza pe masini de competitie). Ce am vrut eu si nu s-a reusit cu softul ( se blocheaza la accelerari bruste), este sa bag totul in cutia rosie si sa se poata face reglajul static ca pe clasic. (fara nici o modificare). Au lucrat mai multe "trupe" ca sa zic asa. Poate daca fac eu o concesie la functionare (eventual sa mai fac o bucsa pe cama delcoului) se poate sigur. Softul exista, schema este, mai trebuie un pic "coafat" ptr. serie. Sau se mai poate daca in soft se tine cont si de momentul in care "inchide" senzorul in ON. Dar aici apare problema in practica, ca nu toate delcourile sunt la fel si nici reglajele. Atunci este posibil ca fiecare motor sa fie prea "personalizat" in scrierea softului. O sa vedem, deocamdata poate o sa va fac o surpriza cu ceva Pertronix, la pret de gotronic.!!!
![]() ![]() |
--------------------
DACIA
Sandero Stepway 100 TCE Blue Line
2020 Iulie
- MS-10-GOT MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!! |
|
Tudor Badescu |
![]()
Post
#6526
|
Membru autentic Group: Members Posts: 566 Joined: 17 December 09 ![]() |
Draga Minel, daca ai experienta tehnica, pot parea prea multe amanunte, dar aceiasi experienta arata ca tocmai detaliile pot face diferenta dintre reusita si nereusita si nu toti carora m-am adresat au neaparat experienta. In plus am dorit sa se vada ca nu-mi dau pareri "dupa ureche" ci e vorba de analize riguroase.
Si acum pentru Tunel 17. Schema aceea prezinta si complicatii inutile. Cateva sugestii: * Nu se recomanda grupari paralel de rezistente; arderea uneia "ameteste" functionarea si poate chiar genera defecte in lant. Se pune o singura rezistenta cu valoarea gruparii. * R1, R2, se inlocuiesc cu una de 150...200 ohm/1...2W. O valoare mai mica produce o pulbere pe platina, ca la Malvina. Cu aceasta valoare platinile vor ramane lustruite. * R5, R6, R7, dau valoare prea mare. Pune 10...11 ohm/16W cu T1 de cel putin 2A si cu ceva radiator. Asa se deschide foarte bine T2. * Intre baza si emitorul lui T2 monteaza 20...150ohm/0,5W. Numai asa T2 rezista la tensiunea maxima din catalog. Si sa fie de cel putin 800V/5A. * ZD1,ZD2 sunt insuficiente pentru bobinele moderne. Pune 3 diode. * Grupul R3, D1,D2 se inlocuieste cu un simplu conductor,R4 se elimina. Astfel condensatorul de la platine poate sigur sa ramana cuplat. * D3 de cel putin 2A. *Citeste,te rog,si posturile mele din 20 si 23 XII. This post has been edited by Tudor Badescu: 5 Jan 2010, 22:43 |
--------------------
dacia
1310,
1991/standard ; Mercedes Sprinter 311 CDI, 2004.
|
|
Minel |
![]()
Post
#6527
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Placebo sau nu , la -6 grade , adica acum jumatate de ora , a pornit la sfert ......
![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
Gaba |
![]()
Post
#6528
|
Membru Group: Members Posts: 183 Joined: 11 April 06 ![]() |
Aprindere programabila... si eu vreau ... ceva sa scap de avansul centrifugal si vacumatic ... cred ca mi-as da toata "alocatia" pe o luna sa am asa ceva
![]() ![]() Acum .. ultima parte e gluma dar prima ar fi foarte importanta ... sa scap de amaritele alea de arcuri din delcou , si de parghia aia de la vacumatic... This post has been edited by Gaba: 5 Jan 2010, 11:54 |
--------------------
ex:dacia
1310
97' Dacia 1310
- MS xx xxx Oricit as sti.... oricit as face...oricit as invata ... prinde bine ori ce ajutor
|
|
dacia_slk |
![]()
Post
#6529
|
![]() If I'm not back in five minutes... wait longer! Group: Members Posts: 544 Joined: 13 November 09 From: Milky Way ![]() |
QUOTE(Gaba @ 5 Jan 2010, 11:48) Aprindere programabila... si eu vreau ... ceva sa scap de avansul centrifugal si vacumatic ... cred ca mi-as da toata "alocatia" pe o luna sa am asa ceva ![]() ![]() Îhî... ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
SLK
55 AMG That's why I told you "touch nothing"... But you're a bunch of cowboys...
"Consilio et animis." |
|
Myhay1 |
![]()
Post
#6530
|
Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 24 October 07 From: Iasi ![]() |
Multumesc mult Gotronic merge bine aprinderea se observa ca ii electronica.Acum trage masina si pe treapta a 3 pana acum pe a 3 era morta
![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1310
1995
|
|
phun |
![]()
Post
#6531
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 268 Joined: 29 April 09 From: Bucuresti ![]() |
Daca ai aprindere electronica trage mai bine masina?
![]() |
--------------------
DACIA
1310
1984
|
|
Siconi |
![]()
Post
#6532
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Normal. Daca vei studia un pic efectele, vei intelege de ce.
|
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
surube |
![]()
Post
#6533
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 236 Joined: 25 November 09 ![]() |
![]() ![]() |
--------------------
logan
1.5 dci
2006 Unde dragoste nu e nimic nu e /
|
|
iuliano_smile |
![]()
Post
#6534
|
![]() Dependent de D1300 Group: Members Posts: 1.217 Joined: 5 November 08 From: Ploiesti ![]() |
QUOTE(Gaba @ 5 Jan 2010, 11:48) Vise ![]() Nu am zis ca nu e posibil ![]() ![]() ![]() QUOTE(surube @ 6 Jan 2010, 20:15) ![]() ![]() Energia este mai mare si mai precisa, chiar si cand e rece motorul. |
--------------------
Dacia
Solenza si o Berlina Furioasa
2004 Scala cu 1980 editia de Lux Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
|
|
pcostica |
![]()
Post
#6535
|
Membru autentic Group: Members Posts: 627 Joined: 5 February 08 From: Resita,CS ![]() |
|
--------------------
dacia
1300
-cs
- -------
|
|
iuliano_smile |
![]()
Post
#6536
|
![]() Dependent de D1300 Group: Members Posts: 1.217 Joined: 5 November 08 From: Ploiesti ![]() |
|
--------------------
Dacia
Solenza si o Berlina Furioasa
2004 Scala cu 1980 editia de Lux Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#6537
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
ce ar fi sa vorbiti despre aprinderi nu despre cum trage si in ce treapta trage mai bine !
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
iuliano_smile |
![]()
Post
#6538
|
![]() Dependent de D1300 Group: Members Posts: 1.217 Joined: 5 November 08 From: Ploiesti ![]() |
Si uite la cat am laudato.....sa suparat si a pus botu la motor
![]() A inceput cu un tremurat, apoi continuanduse cu intreruperi. Am observat ca aveam energie prea mare pe pistonul 4 ![]() ![]() ![]() Voi ce credeti ca ar avea, ca am inebunit. Simt ca nu mai pot ![]() |
--------------------
Dacia
Solenza si o Berlina Furioasa
2004 Scala cu 1980 editia de Lux Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
|
|
gotronic |
![]()
Post
#6539
|
![]() Ati scapat de platina si problemele ei !!! Group: Members Posts: 2.016 Joined: 24 March 06 From: Tg. Mures ![]() |
Scanteia la bobina ai verificat daca ai? Pui o sarma masiva in locul fisei centrale, cealalta parte o pui la odistanta de cca 1 cm de masa (carcasa bobinei). Trebuie sa ai o scanteie alb albastra si un pocnet puternic.! Fisele le-ai masurat, capacul delcou e curat si intreg, carbunele de la capacul delcou mai este acolo si sta bine???
|
--------------------
DACIA
Sandero Stepway 100 TCE Blue Line
2020 Iulie
- MS-10-GOT MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!! |
|
iuliano_smile |
![]()
Post
#6540
|
![]() Dependent de D1300 Group: Members Posts: 1.217 Joined: 5 November 08 From: Ploiesti ![]() |
Scanteie nam deloc. Abia o scanteiuta mica....nici de cum una puternica. Aprinderea e buna ca am verificato si cu ea pusa si pe clasic. Am luat si alta fisa dupa o alta masina care merge bine.
Aseara aveam scanteie foarte buna. Exact cum trebuie sa dea. Astazi nu mai am deloc. Capacul este bun, lam verificat. Fisele au 4-5 kiloohmi. |
--------------------
Dacia
Solenza si o Berlina Furioasa
2004 Scala cu 1980 editia de Lux Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
Avand in vedere ca in momentul de fata cea mai accesibila optiune este cea produsa de colegul gotronic, puteti gasi informatii despre ea (descriere, preturi) aici https://www.daciaclub.ro/Aprinderi-electron...ic-t314102.html
|
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 06:41 |