DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

286 Pages « < 229 230 231 232 233 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Aprindere electronica

gotronic
post 26 Mar 2010, 09:22
Post #6901


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




Din experienta, nu puneti mai mult de 0,8 mm (oricum se mareste in timp distanta). Spun maxim 0,8 mm, nu din cauza aprinderii, ci din cauza bujiilor care pot sa cedeze la portelan si sa scape tensiunea inainte de elecrtozi. Mai conteaza pe urma si bobina de inductie sa dea o scanteie de tensiune suficienta si mai conteaza si fisele, cu cat au valoare mai mare, tensiunea la iesire din bobina este mai mare dar curentul este mai mic. Trebuie facut un compromis, nu este o "reteta" sigura , standard. (ca nu mai gasesti nimic standard pe piata sau aproape nimic)!


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
quinn
post 26 Mar 2010, 21:13
Post #6902


Membru


Group: Members
Posts: 105
Joined: 2 August 07




QUOTE
fisele, cu cat au valoare mai mare, tensiunea la iesire din bobina este mai mare dar curentul este mai mic


Sa inteleg ca fisele cu rezistenta cat mai mica nu e cea mai buna solutie?


--------------------
Dacia 1300 berlina 1973
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 26 Mar 2010, 21:51
Post #6903


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




pai daca ploturile de la capacul de delco plus arcul care sustine carbunele din capac nu fac fata atunci nu se merita nu mai vorbesc de bujii.
Tesla sunt cu mult mai bune decat panaramele originale dar cu timpu isi pierd propietatiile.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex1988
post 27 Mar 2010, 20:16
Post #6904


Membru autentic


Group: Members
Posts: 409
Joined: 5 June 09
From: Bacau




de ceva vreme a inceput sa aiba intreruperi la relanti , am scos bujiile si sunt caramizii, m-am uitat la capac de la delco nu e fisurat, am at011. Care este cauza acestei culori ale bujiilor pt ca dupa mine asta este cauza intreruperii la relanti. Multumesc


--------------------
RENAULT MEGANE 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 27 Mar 2010, 21:44
Post #6905


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




Bujiile asa trebuie sa fie. CARAMIZII.


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 27 Mar 2010, 23:16
Post #6906


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Verifica-ti carburatorul si bobina de inductie!


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 28 Mar 2010, 20:29
Post #6907


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




intreruperile pot fi de la avansul prea mare .


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 29 Mar 2010, 00:10
Post #6908


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




Refaceti masuratorile la rezistenta ohmica a primarului bobinei de inductie, fise si verificati vizual capacul delcou, pipa si distanta senzorului fata de varful camei axului delcou (este posibil sa se fi slabit surubul de la platina fixa). Dupa aceste verificari, va rog sa reveniti pentru a continua verificarile posibelor cauze.!


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danciusergiu84
post 29 Mar 2010, 15:19
Post #6909


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.738
Joined: 25 February 08




eu zic sa verifice si secundarul bobinei de inductie e mai predispus la intrerupere deoarece firul bobinajului (lita) e gros cat firul de par, si la capac delco nu e sigur ca vezi fisura, e bine sa ai totdeauna unul bun de rezerva ca sa inlocuiesti si sa faci comparatia


--------------------
ex Dacia ex Nova GTi 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 29 Mar 2010, 17:04
Post #6910


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




"Scaparile" de inalta tensiune se vad foarte bine noaptea cu capota motorului ridicata. O sa va minunati cat de bine se vad pana si la portelanul bujiilor.!


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pirvumark
post 29 Mar 2010, 18:51
Post #6911


Membru autentic


Group: Members
Posts: 472
Joined: 30 September 09




poate ma bag si eu ca musca-n lapte in acest topic, dar vreau si eu sa mentionez faptul ca dacia mea nu mai porneste asa repede cum o facea pana acum 1 luna.
pana atunci, cand intorceam cheia in contact facea trosc si pornea, fara sa invarta motorul nici-o-data.
de cand a inceput vremea sa se incalzeasca, atunci cand pornesc dimineata nu mai face asa, ci invarte de 2-3 ori si pe urma o ia(hrr, hrrr, hrrr poc).
am schimbat platina( nu am aprindere de aceea am zis ca ma bag aiurea, dar poate stiti), capac delcou, bujii
in rest dupa ce porneste merge la fel ca inainte, adica super. ma deranjeaza doar porneirea.
idei? multumesc mult.



--------------------
dacia 1310 1987/tx/1289cc - GL-03-ZVI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 29 Mar 2010, 21:48
Post #6912


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




verifica capsula de pe delco - avans vacumatic. Apropo pornirea se face cu socul tras pe jumatate.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan90
post 29 Mar 2010, 22:34
Post #6913


Membru autentic


Group: Members
Posts: 962
Joined: 1 November 09
From: Botosani




Si cum verificam capsula? blush.gif. Am si eu cam aceiasi problema. Prima cheie o ia mai greu, dupa urmatoarele din prima. dry.gif


--------------------
Dacia Solenza 2004 - BT-90-PAN
Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 29 Mar 2010, 23:11
Post #6914


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




asta e mai de graba din cauza faptului ca se evapora benzina din carburator...


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan90
post 30 Mar 2010, 15:03
Post #6915


Membru autentic


Group: Members
Posts: 962
Joined: 1 November 09
From: Botosani




Adevarat...La pompa de spritz imi prelinge benzina pe la un surub. Filetul stricat, am pus un surub mai mare fortat dar tot...


--------------------
Dacia Solenza 2004 - BT-90-PAN
Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 30 Mar 2010, 21:04
Post #6916


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




QUOTE(Mr_Devil83 @ 30 Mar 2010, 00:11)
asta e mai de graba din cauza faptului ca se evapora benzina din carburator...
*


Stai tu linistit ca ai trebuie cep lutin cateva zile sa se evapore, mai poate fi reglajul prost la cuiul poantou 7,1-12,8mm cel mai bine a lucrat asa.
Capsula vacumatica se verifica , scoti furtunul care intra in carburator si se duce la capsula astupi orificiul de sub stutul de la capsula daca are si tragi aer prin furtun. Verifici daca se deplaseaza platina , obturezi cu limba furtunelul sa vezi daca mentine capsula aer si nu trebuie sa revina platina la loc. Eliberezi orificiul de sub stutul capsulei si trebuie sa revina usor platina.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan90
post 30 Mar 2010, 21:20
Post #6917


Membru autentic


Group: Members
Posts: 962
Joined: 1 November 09
From: Botosani




Multumesc mult djasu. Maine voi verifica. Dar cuiul poantou cum il reglez? Presupun ca din limbueta lui, dar de unde si pana unde sa aibe intre 7,1-12,8? Si de la 7,1 pana la 12,8 sa fie cursa lui libera, sau cum?

31 Mar 2010, 13:13:
Am verificat capsula. Cand trag aer prin furtunas nu se intampla nimic pentru ca trag aer in gol...nu opune rezistenta. In schimb cand suflu nu permite intrarea aerului. Si nu am nici un orificiu sub capsula. Nu prea am studiat mecanismul de acolo. O fi ceva in neregula? mellow.gif

This post has been edited by Bogdan90: 31 Mar 2010, 12:13


--------------------
Dacia Solenza 2004 - BT-90-PAN
Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 1 Apr 2010, 11:46
Post #6918


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




cred ca este rupta membrana si se comporta ca o supapa.!


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan90
post 1 Apr 2010, 11:53
Post #6919


Membru autentic


Group: Members
Posts: 962
Joined: 1 November 09
From: Botosani




Multumesc pentru raspuns gotronic! In acest caz schimb capsula? In ce fel influenteaza membrana rupta mersul motorului? Pentru ca motoru merge bine...zic eu. Si ce face membrana aia de fapt? Pun cam multe intrebari pentru ca sunt foarte pasionat de dacia si de mecanica in general si vreau sa invat tot blush.gif


--------------------
Dacia Solenza 2004 - BT-90-PAN
Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 1 Apr 2010, 12:31
Post #6920


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




Daca e rupta:
1. Nu ai avans vacumatic (cca 10...15 grade) cand esti cu motorul la relanti sau sarcini partiale (clapeta de acceleratie usor apasata)
2. Daca e sparta, trage motorul o cantitate de aer (fals) ce face ca amestecul sa fie mai sarac, se simte mai mult la relanti si sarcini mici.
3. Capsula aia vacumatica, preia depresiunea din galeria de admisie, si cand este mare (relanti si sarcini mici) trage o tija din delcou care de fapt impinge platina (senzorul) in fata, marind avansul motorului. Practic deplaseaza platina mobila pe platina fixa, asta ar trebui sa se vada cu ochiul liber daca dai jos capacul delcou si aparatoarea de praf. (cca 1,2...1,5mm in fata)


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan90
post 1 Apr 2010, 12:36
Post #6921


Membru autentic


Group: Members
Posts: 962
Joined: 1 November 09
From: Botosani




Banuiesc, ca membrana nu se poate schimba. Deci iau alta capsula. Se gasesc in magazine? Cam cat costa?


--------------------
Dacia Solenza 2004 - BT-90-PAN
Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 1 Apr 2010, 12:39
Post #6922


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




10...15 lei.


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 1 Apr 2010, 12:58
Post #6923


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




schimba toata capsula dauo dracu ce e 15 lei biggrin.gif ... dupa ce ai montat reglezi avansul la delco si nu mai ai probleme iar dupa aceea simti ca o sa-ti traga asa cum trebuie plus porneste frumos.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan90
post 1 Apr 2010, 13:40
Post #6924


Membru autentic


Group: Members
Posts: 962
Joined: 1 November 09
From: Botosani




Multumesc frumos pentru sfaturi. Asa o sa fac, am sa o schimb pentru ca e membrana sparta. Acum am venit de afara, am demontat delcoul bucatele sa vad ce si cum biggrin.gif

1 Apr 2010, 15:39:
Am pornit-o si am scos furtunasul care vine din carb la capsula. Se observa diferenta, ca si cum ar merge in 3 pistoane, si cu membrana sparta. Imi imaginez cum ar trebui sa mearga cu membrana buna:X. Ce ma intrebam eu, arcul de la capsula, care trage platina, nu e cam gros? Parca imi amintesc, ca am mai citit undeva despre asa ceva:-?

This post has been edited by Bogdan90: 1 Apr 2010, 14:39


--------------------
Dacia Solenza 2004 - BT-90-PAN
Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 1 Apr 2010, 19:02
Post #6925


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




Cand scoti furtunul de la capsula vacuumatica de la carburator pui degetul pe orificiul de iesire al ei din carburator,alfel intra aer fals si masina iti merge prost,chestia asta te poate pacali.Unii au schimbat arcul de la capsula in scopul obtinerii unei reactii mai puternice ale motorului la accelatii bruste.In plus au montat si o supapa de sens pe furtunul de la capsula la carbelitor cu scopul de a mentine "pe val" motorul pt un timp mai lung.Capsula are un excentric cu dinti prin care se poate modifica constanta de elasticitate a arcului.Arc moale iti permite sa obtii un avans mai mare la accelerare,arc tare,invers.De curiozitate am incercat sa montez un arc mai moale+supapa sens pe capsula,efect placebo la mine.Inca ma intreb,inginerii de la dacia au fost mai prosti nedumerire.gif

This post has been edited by Paulorossi: 1 Apr 2010, 19:05


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan90
post 1 Apr 2010, 19:28
Post #6926


Membru autentic


Group: Members
Posts: 962
Joined: 1 November 09
From: Botosani




Si supapa pe sens de unde o achizitionez, sau cum o confectionez?:-??


--------------------
Dacia Solenza 2004 - BT-90-PAN
Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 1 Apr 2010, 19:33
Post #6927


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




Lasa arcul ala asa cum este el calculat. Se modifica un pic mersul motorului daca e mai slab dar, este posibil per global sa ai o alta curba tridimensionala. Pune o capsula noua, pe urma mai vezi daca e nevoie sa-l schimbi. Acum depinde si de starea de uzura a masinii, un arc mai moale la o masina uzata poate sa-i mareasca un pic avansul si de aia sa mearga mai bine (compenseaza un pic compresia , zic si eu), sau daca mergi mai mult la turatii joase se poate sa obtii ceva usoare avantaje, dar nu sunt convins. Spun asta deoarece parerile sunt impartite, adica unii au obtinut ceva imbunatatiri, altii nu. Probabil nici masinile nu sunt la fel si de aia. (asa-s Daciile, unicate) smile.gif


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 1 Apr 2010, 19:40
Post #6928


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




QUOTE(Bogdan90 @ 1 Apr 2010, 19:28)
Si supapa pe sens de unde o achizitionez, sau cum o confectionez?:-??
*


De la magazinul de piese auto.Ceri supapa sens pt circuitul de climatizare al masinii(cele cu bord CN).E montata pe furtunul de servofrana si asigura vacuum pt actionarea supapelor clapetelor.
Incearca doar sa schimbi capsula vacuumatica,faci reglajele initale la dintii 2-3 de la dreapta la staga ai excentricului,vezi cum functioneaza si apoi te gandesti la eventualele imbunatatiri wink.gif


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan90
post 1 Apr 2010, 19:43
Post #6929


Membru autentic


Group: Members
Posts: 962
Joined: 1 November 09
From: Botosani




Arcul cred ca o sa il las asa pentru ca sunt foarte multumit de cum trage masina. O sa ii schimb capsula si o las asa. La relanti aud rateuri in esapament. Sper sa fie din cauza capsulei...Si mi se pare mie ca rateurile s-au accentuat de cand am reglat culbutorii, dar intram in alta discutie. Multumesc mult pentru sfaturi! Am invatat ceva despre rolul capsulei vacumatice care nu stiam nimic biggrin.gif


--------------------
Dacia Solenza 2004 - BT-90-PAN
Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pirvumark
post 1 Apr 2010, 20:45
Post #6930


Membru autentic


Group: Members
Posts: 472
Joined: 30 September 09




da, sa stiti ca s-ar putea sa fie de la capsula la mine, de fapt de la dintisori, ca am mai dat eu 2 dinti pt a-si tine relantiul mai repede dimineata(cand era frig).
dar totusi a mers o perioada fara probleme. acuma chiar trage mai bine. reusesc si eu sa urc multe pante destul de nasoale cu a 4-a si se infinge serios, chiar daca uneori plec din turatii joase.
oricum, o sa dau dintii la loc sa vad daca influienteaza cu ceva. poate ca ii mareste prea tare avansul si nu mai da scanteia exact la timp ci mai rapid.
o sa o iau si eu treptat. intai 1 dinte sa vad diferenta/


This post has been edited by pirvumark: 1 Apr 2010, 20:45


--------------------
dacia 1310 1987/tx/1289cc - GL-03-ZVI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









Avand in vedere ca in momentul de fata cea mai accesibila optiune este cea produsa de colegul gotronic, puteti gasi informatii despre ea (descriere, preturi) aici https://www.daciaclub.ro/Aprinderi-electron...ic-t314102.html


--------------------
Go to the top of the page
286 Pages « < 229 230 231 232 233 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


3 User(s) are reading this topic (3 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 02:52
Forum Renault