Aprindere electronica
![]() ![]() ![]() |
Aprindere electronica
surube |
![]()
Post
#7171
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 236 Joined: 25 November 09 ![]() |
|
||
--------------------
logan
1.5 dci
2006 Unde dragoste nu e nimic nu e /
|
|||
gotronic |
![]()
Post
#7172
|
![]() Ati scapat de platina si problemele ei !!! Group: Members Posts: 2.016 Joined: 24 March 06 From: Tg. Mures ![]() |
Nu conteaza culoarea LED-ului, e posibil ca in lipsa de LED-uri rosii, cateodata sa pun si verzi. Conteaza ce scrie pe aprindere. AT01 nu merge DELOC cu senzorul 011, in plus se strica senzorul la "prima cheie".
Din cate vad eu din poza, se vede clar ca turometrul este legat la borna BI a aprinderii electronice, care este legata la minusul bobinei de inductie.! ![]() Iar in instructiuni scrie CLAR "conductorul de la turometru ramane pe borna 1 (-) a bobinei de inductie" ![]() This post has been edited by gotronic: 21 May 2010, 10:09 |
--------------------
DACIA
Sandero Stepway 100 TCE Blue Line
2020 Iulie
- MS-10-GOT MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!! |
|
Minel |
![]()
Post
#7173
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Aprinderea este AT011 + senzor , iar led-ul este verde ( ii cumparata si functioneaza de vreo 2 ani fara probleme, in configuratia actuala ) din fabricatie . Ca atare astazi o sa ma conformez iar firul turometrului va fi repozitionat exact dupa spusele de mai sus ....( multumesc pt detaliul omis de mine .... ![]() O zi buna tuturor si sanatate ! ![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
Siconi |
![]()
Post
#7174
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Dacia_SLK, te-ai edificat cu senzorul MAP la care ti-am trimis detalii si link? Cum ramane? Ceilalti nu mai ziceti nimic pe tema asta?! Parca se voia un proiect open-sourse, ne-am inhamat vreo 3-4, dar vad ca nimeni nu mai aduce nimic la asta. Daca va hotarati la senzorul ce l-am propus, eu promit sa il cumpar si sa il pun la dispozitia proiectului, plus altele componente.
|
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
dacia_slk |
![]()
Post
#7175
|
![]() If I'm not back in five minutes... wait longer! Group: Members Posts: 544 Joined: 13 November 09 From: Milky Way ![]() |
QUOTE(Siconi @ 21 May 2010, 14:27) Dacia_SLK, te-ai edificat cu senzorul MAP la care ti-am trimis detalii si link? Cum ramane? Ce-ti pot spune la prima vedere este ca: 1. domeniul de referinta este 0-100kPa (adica 0-1atm) - suficient pentru motoarele noastre aspirate; 2. tensiunea de alimentare este intre 10 si 16V - e OK, nu? Tensiunea in instalatie variza intre 10-14,7V; consideram si cazul bateriilor FOARTE descarcate (la pornire) care au in jur de 7V? 3. timpul de raspuns este de 1ms - este suficient de rapid? Sa zicem ca turatia maxima pe care o avem in vedere este de 8000rpm (sau 6000, dar mai bine mai mare) - asta inseamna 16000 de scantei (impulsuri date de aprindere) pe minut, adica 16000/60=266,(6) impulsuri pe secunda, adica 1 impuls la aproximativ 4ms. Mda... e suficient. 4. are oarece tolerante de operare definite (tabelul din pag. 2, nota de tabel nr. 5, marimile: Liniaritate, Temp. Hysterezis, Press. Hysterezis, Tcspan, Tcoffset), care banuiesc ca nu ne vor afecta prea negativ, dar mai cere si alte pareri. Eu cam asta iti pot spune despre el, iar ca o parere de ansamblu, mi se pare OK, dar mai vorbeste si cu baietii. Nu te grabi sa-l cumperi (cat costa?), ca vreau sa vad pe la alte ECU ce senzori folosesc - de ex MegaSquirt, poate gasim ceva mai potrivit/ieftin. Dacia SLK. QUOTE Ceilalti nu mai ziceti nimic pe tema asta?! Parca se voia un proiect open-sourse, ne-am inhamat vreo 3-4, dar vad ca nimeni nu mai aduce nimic la asta. Am avut ceva probleme (cu masina) in timpul liber, asa ca n-am fost liber 100% pentru proiect. Inca vreo saptamana voi mai avea si alte chestii pe cap (de la servici, de rezolvat acasa), dar sper ca macar un 50% din timpul liber sa-l dedic proiectului. Momentan evaluez atmega88 care este posibil sa fie insuficient caci are 1KB RAM, dar poate ne descurcam. QUOTE Daca va hotarati la senzorul ce l-am propus, eu promit sa il cumpar si sa il pun la dispozitia proiectului, plus altele componente. Nu te grabi sa arunci cu bani. ![]() Happy tuning! 21 May 2010, 15:53: Scuze ca postez aici, poate nu e locul potrivit, dar: Cunoasteti vreun magazin online care sa trimita acasa piesele si la care sa gasesc capac delco Doduco si fise macar Tesla sau altceva decent? This post has been edited by dacia_slk: 21 May 2010, 15:53 |
--------------------
Dacia
SLK
55 AMG That's why I told you "touch nothing"... But you're a bunch of cowboys...
"Consilio et animis." |
|
surube |
![]()
Post
#7176
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 236 Joined: 25 November 09 ![]() |
|
--------------------
logan
1.5 dci
2006 Unde dragoste nu e nimic nu e /
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#7177
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
o mica aprindere eletronica controlata de un tranzistor si care preia semnalul de la platina sau orice alt sistem de comanda Ne555 , etc.
Attached thumbnail(s) aprindere_cu_un_singur_tranzistor.JPG ( Size: 19.36k ) Number of downloads: 872 |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#7178
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Ai putea fi mai explicit cu schema,valori rezistente,etc,etc,
|
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
Siconi |
![]()
Post
#7179
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
QUOTE(dacia_slk @ 21 May 2010, 15:14) [...] (cat costa?)[...] Nu te grabi sa arunci cu bani. ![]() Pentru orice vizitator pe site-ul respectiv, pretul este de 58 RON; pentru mine, care sunt client mai vechi si fac comenzi lunar pentru firma, pretul e la jumatate, deci nu e o avere. Mie mi se pare ca pse potriveste prea bine cu necesitatile noastre , iar pretul este mai mult decat atractiv; chiar si de teste si tot se merita achizitionat. Astept de la voi startul pe cand sa-l comand, deocamdata stau linistit. In alta ordine de idei, un Atmega32 te-ar multumi? Ia arunca n ochi despre el... (eu detin deja unul neprogramat si are cam tot ce vrei pe el: poti pune 16 IN, 16 OUT, LCD 2x20 sau LCD grafic, 2 ADC si mai ramane loc si de porturi pentru seriala. Toate astea in acelasi chip, in acelasi timp. Nu mai stiu ce memorie interna are... dar te uiti tu. 21 May 2010, 20:18: QUOTE(djasu82 @ 21 May 2010, 20:10) o mica aprindere eletronica controlata de un tranzistor si care preia semnalul de la platina sau orice alt sistem de comanda Ne555 , etc. Asta nu e aprindere electronica, e doar un ruptor/un comutator electronic. In afara de faptul ca face ruperea mult mai abrupta pe grafic (si de aici rezulta o energie ceva mai mare in secundar), altceva special nu are. E o varianta... This post has been edited by Siconi: 21 May 2010, 20:18 |
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
Kinetix |
![]()
Post
#7180
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 26 February 06 From: Iasi ![]() |
V-ati uitat cu atentie peste PDF-ul cu integratul LM9011? Acolo parca zice ca e special pentru "automotive electronic ignition".
LM9011___schema_generala.JPG ( Size: 44.68k ) Number of downloads: 945 Vreti sa vedeti niste scantei frumoase? Uite AICI. E vorba de "vechea" scanteie cu plasma. Da, e o Super-Scanteie. Si se pare ca "size matters" (=marimea conteaza) la urma urmei, daca e sa judecam dupa rezultatul de la dynotest. Trebuie doar un convertor de tensiune CC-CC eficient si ceva diode de inalta tensiune. Toate cele bune. |
--------------------
Dacia
1410/'93
berlina / Tico E2 2000
- IS-##-### Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
|
|
dacia_slk |
![]()
Post
#7181
|
![]() If I'm not back in five minutes... wait longer! Group: Members Posts: 544 Joined: 13 November 09 From: Milky Way ![]() |
QUOTE(surube @ 21 May 2010, 16:09) Mda... primul link din lista de raspunsuri Google la intrebarea "piese auto online". Cum de nu m-am gandit? ![]() ![]() Se gasesc numai piese de logan acolo, iar eu am o 1310. |
--------------------
Dacia
SLK
55 AMG That's why I told you "touch nothing"... But you're a bunch of cowboys...
"Consilio et animis." |
|
Siconi |
![]()
Post
#7182
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Vezi ca mai ai o intrebare adresata tie mai sus la care nu ai dat raspuns inca. Nu te grabi, analizeaza si apoi... ai vreme.
|
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
iuliano_smile |
![]()
Post
#7183
|
![]() Dependent de D1300 Group: Members Posts: 1.217 Joined: 5 November 08 From: Ploiesti ![]() |
Deci noi cand o sa realizam montajul o sa trebuiasca sa stabilizam tensiunea la 5 volti. Asta o facemcu ajutorul unui lm7805. Tensiunea pe intrare minima e 7volti. Deci tensiunea pe montaj poate fii de la 7 volti pana la 25volti. Eu zik mai bine sa o facem pana la 16volti. Daca trece de aceasta valoare sa nu mai dea scanteie ca buseste tot. Aici ma refer la alternator, adica o masura de protectie in plus.
Ca uC eu zic sa folosim ATmega32 . Este mare, cu multe i/o si destul de incapator pentru mai mult de cat ne trebuie noua.Dacia_slk studiaza putin atmega32 si informeazane daca esti de acord sa lucrezi cu acest uC. Ca senzor de pozitie eu zic sa folosim TLE4935. Avantajul lui este ca putem sti cand pistonul numarul 1 este la compresie. Acum eu am o dilema pe care va trebui sa o studiez si e cam grafica treaaba si complicata putin. Daca noi dam spritz la masina, oare el o sti sa ne dea curba de avans corecta? Este totusi intrun timp relativ scurt. Ideea cu un lcd grafic si cu4 butoane pentru a seta curba de avans nu e o idee atat de rea:-?, noi mai intai sa facem avansul fix, sa demonstram ca e fiabil si nu are nici un bug si pe urma sa mai avansam. |
--------------------
Dacia
Solenza si o Berlina Furioasa
2004 Scala cu 1980 editia de Lux Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
|
|
dacia_slk |
![]()
Post
#7184
|
![]() If I'm not back in five minutes... wait longer! Group: Members Posts: 544 Joined: 13 November 09 From: Milky Way ![]() |
QUOTE(Siconi @ 21 May 2010, 21:48) Vezi ca mai ai o intrebare adresata tie mai sus la care nu ai dat raspuns inca. Nu te grabi, analizeaza si apoi... ai vreme. QUOTE(iuliano_smile @ 21 May 2010, 22:07) Ca uC eu zic sa folosim ATmega32 . Este mare, cu multe i/o si destul de incapator pentru mai mult de cat ne trebuie noua.Dacia_slk studiaza putin atmega32 si informeazane daca esti de acord sa lucrezi cu acest uC. La asta ma uitam acum. Uitati-va la tabelul de la inceputul pag. 11 si spuneti-mi ce varianta aveti disponibila, sper sa detineti unul la 16Mhz. Inca studiez comparativ uC de la Megasquirt I (68HC908)(care gestioneaza si injectia) si atmega32 sa ma asigur ca nu va trebui sa facem un upgrade de uC prea devreme. Referitor la semzorul MAP, uitati-va un pic si la MPX4115 (folosit de megasquirt la sistemele aspirate) si ziceti-mi parerea voastra. Nu stiu la ce pret se gaseste ![]() This post has been edited by dacia_slk: 21 May 2010, 22:42 |
--------------------
Dacia
SLK
55 AMG That's why I told you "touch nothing"... But you're a bunch of cowboys...
"Consilio et animis." |
|
djasu82 |
![]()
Post
#7185
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
QUOTE(Siconi @ 21 May 2010, 21:15) Pentru orice vizitator pe site-ul respectiv, pretul este de 58 RON; pentru mine, care sunt client mai vechi si fac comenzi lunar pentru firma, pretul e la jumatate, deci nu e o avere. Mie mi se pare ca pse potriveste prea bine cu necesitatile noastre , iar pretul este mai mult decat atractiv; chiar si de teste si tot se merita achizitionat. Astept de la voi startul pe cand sa-l comand, deocamdata stau linistit. In alta ordine de idei, un Atmega32 te-ar multumi? Ia arunca n ochi despre el... (eu detin deja unul neprogramat si are cam tot ce vrei pe el: poti pune 16 IN, 16 OUT, LCD 2x20 sau LCD grafic, 2 ADC si mai ramane loc si de porturi pentru seriala. Toate astea in acelasi chip, in acelasi timp. Nu mai stiu ce memorie interna are... dar te uiti tu. <span class='edit'>21 May 2010, 20:18:</span> Asta nu e aprindere electronica, e doar un ruptor/un comutator electronic. In afara de faptul ca face ruperea mult mai abrupta pe grafic (si de aici rezulta o energie ceva mai mare in secundar), altceva special nu are. E o varianta... Daca vrei sa ma corectezi sa sti ca toate sunt ruptoare sau comutatoare eletronice in afara de cele care gestioneaza si corecteaza avansul. Valorile rezistentelor 4R7=4,7 ohmi si 0R8=0,8ohmi/50w. Eu zic ca e ce-a mai simpla aprindere si care e si fiabila fiindca tranzistorul rezista foarte bine la curenti si tensiuni inverse. 21 May 2010, 23:43: QUOTE(Kinetix @ 21 May 2010, 21:47) V-ati uitat cu atentie peste PDF-ul cu integratul LM9011? Acolo parca zice ca e special pentru "automotive electronic ignition". LM9011___schema_generala.JPG ( Size: 44.68k ) Number of downloads: 945 Vreti sa vedeti niste scantei frumoase? Uite AICI. E vorba de "vechea" scanteie cu plasma. Da, e o Super-Scanteie. Si se pare ca "size matters" (=marimea conteaza) la urma urmei, daca e sa judecam dupa rezultatul de la dynotest. Trebuie doar un convertor de tensiune CC-CC eficient si ceva diode de inalta tensiune. Toate cele bune. Si acele diode trebuiesc racite doar se vede ca sunt turnate. Daca aveam asa ceva montam pe super nova si mai castigam ceva mai ales la consum. This post has been edited by djasu82: 21 May 2010, 22:43 |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
iuliano_smile |
![]()
Post
#7186
|
![]() Dependent de D1300 Group: Members Posts: 1.217 Joined: 5 November 08 From: Ploiesti ![]() |
Eu am varianta cu 16 MHz, respectiv cea industriala care rezista si la -40grade celsius. Acum sa vedem domnul Siconi ce are. Sper sa fie tot ca al meu.
|
--------------------
Dacia
Solenza si o Berlina Furioasa
2004 Scala cu 1980 editia de Lux Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
|
|
dacia_slk |
![]()
Post
#7187
|
![]() If I'm not back in five minutes... wait longer! Group: Members Posts: 544 Joined: 13 November 09 From: Milky Way ![]() |
Eu propun, cel putin pentru cei 3 (patru) care suntem acum oarecum direct implicati si ne dam silinta intr-o masura ceva mai mare ca altii (eu, siconi, 2 x iuliano_smile din cate stiu pana acum, scuze daca am omis pe cineva) sa:
1. facem fie un topic separat, fie sa gasim o modalitate de comunicare intre noi mai eficienta, caci pierd o groaza de timp scriind posturile aste, mai repede vorbeam - ma gandesc fie la YMessenger (am microfon si boxe, deci ne putem auzi), DAR mie imi face figuri in XP - nu porneste si n-am timp sa vad de ce, fie la un sistem de videoconferinta, am gasit ceva soft free, nu stiu cat de bun, nu l-am instalat inca, voi pierde ceva timp cu asta NUMAI daca si voi sunteti de acord sa-l instalati si voi. 2. trebuie facuta o lista cu problemele cu care ne confruntam la care sa aibe acces fiecare si s-o poata modifica (cu conditia sa noteze faptul ca a modificat-o, si la ce data - preferabil, in care sa fie trecute solutii propuse, observatii etc.), ca sa tinem contul problemelor rezolvate si sa mergem mai departe, caci cu timpul vor incepe sa se stranga destule detalii si nu vom putea tine pasul cu ele numai din memorie. Pot incepe eu lista: a) (14-mai-2010, dacia_slk) uC - propus initial atmega88 - (14-mai-2010) pare insuficient la o prima evaluare caci detine numai 8KB memorie, preferabil mai mult - undeva pe la 20-30KB - (21-mai-2010, dacia_slk) propus atmega32 ca varianta; inca il studiez comparativ cu MEgasquirtI ![]() c) senzor de turatie d) senzor de detonatie e) senzor de apa (?!) f) bobina jumostatica/AT011/CDI/plasma g) martori luminosi/intrerupatoare/ecran LCD h) Interfata seriala/USB/altceva Mai completati si voi. Happy tuning! 21 May 2010, 23:11: QUOTE(iuliano_smile @ 21 May 2010, 22:47) Eu am varianta cu 16 MHz, respectiv cea industriala care rezista si la -40grade celsius. Acum sa vedem domnul Siconi ce are. Sper sa fie tot ca al meu. Uita-te la tabelul indicat si zi-mi mai precis atmega31-16ai, atmega31-16pi, atmega31-16mc? 21 May 2010, 23:19: QUOTE(iuliano_smile @ 21 May 2010, 22:07) Deci noi cand o sa realizam montajul o sa trebuiasca sa stabilizam tensiunea la 5 volti. Asta o facemcu ajutorul unui lm7805. Tensiunea pe intrare minima e 7volti. Deci tensiunea pe montaj poate fii de la 7 volti pana la 25volti. Eu zik mai bine sa o facem pana la 16volti. Daca trece de aceasta valoare sa nu mai dea scanteie ca buseste tot. Aici ma refer la alternator, adica o masura de protectie in plus. Aici va bagati voi, electronistii. QUOTE Ca senzor de pozitie eu zic sa folosim TLE4935. Avantajul lui este ca putem sti cand pistonul numarul 1 este la compresie. Acum eu am o dilema pe care va trebui sa o studiez si e cam grafica treaaba si complicata putin. Daca noi dam spritz la masina, oare el o sti sa ne dea curba de avans corecta? Este totusi intrun timp relativ scurt. Nu prea inteleg ce au spriturile cu senzorul de turatie. Nu citeste destul de repede? QUOTE Ideea cu un lcd grafic si cu4 butoane pentru a seta curba de avans nu e o idee atat de rea:-?[...] NU, nu. QUOTE [...]noi mai intai sa facem avansul fix, sa demonstram ca e fiabil si nu are nici un bug si pe urma sa mai avansam. Ok, incepem cu pasi mici. This post has been edited by dacia_slk: 21 May 2010, 23:19 |
--------------------
Dacia
SLK
55 AMG That's why I told you "touch nothing"... But you're a bunch of cowboys...
"Consilio et animis." |
|
Kinetix |
![]()
Post
#7188
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 26 February 06 From: Iasi ![]() |
Hai, baieti, dati-i batai cu proiectul de gestionare electronica a aprinderii. Abia astept sa vad Dacia "digitalizata".
![]() djasu, diode potrivite pentru descarcare de plasma sunt si la noi. Eu am gasit HV03-12, cu 12Lei/buc. Rezista la 12KV si 20A (non-repetitiv). Pui cate trei in serie pe fiecare bujie. Problema e convertorul. Sa descarce macar 100mJ pe fiecare bujie, pana pe la vreo 6000rot/min macar. Nu vrea nimeni sa faca un convertor eficient? ![]() This post has been edited by Kinetix: 22 May 2010, 09:27 |
--------------------
Dacia
1410/'93
berlina / Tico E2 2000
- IS-##-### Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#7189
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
al meu cdi-ul asigura energie la peste peste 200mj poate si mai bine la 6000 de ture cea ce nu prea urc nici un motor fiindca nu particip la curse.
Tensiunea la cdi era de 490V iar in sarcina scadea la 470V fata de cum era originalul care da 300V iar in sarcina pica la 250V si cu riscul de a lua foc cand iti era lumea mai draga din cauza frecventei de lucru foarte mari si a tensiuni . Din cate stiu se poate modifica un convertor de 230-500w de la 220 sa urce la 300V dar tot slab din cauza ca nu iti asigura cel putin 400V asta pentru a mai reduce din curent si sa nu afecteze bujia . Poate va da prin cap de pe acest mic site cu atmega Si o schema care o gasiti tot in situl respectiv conversie din analogic in digital la 5V pentru a introduce in microprocesoare. This post has been edited by djasu82: 22 May 2010, 12:44 Attached thumbnail(s) conversie_analogic_digital.JPG ( Size: 15.95k ) Number of downloads: 703 |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
dacia_slk |
![]()
Post
#7190
|
![]() If I'm not back in five minutes... wait longer! Group: Members Posts: 544 Joined: 13 November 09 From: Milky Way ![]() |
Am reusit sa fac publica Lista cu detaliile tehnice cu care ne confruntam in
proiectul nostru; aceasta lista se afla intr-un stadiu incipient acum, dar cu timpul se va putea vedea aici progresul proiectului, iar cei care doresc ne pot da sugestii pe baza ei. Este - cel putin momentan - disponibila publicului larg pe un server ftp ca un simplu fisier text, la adresa: ftp://anonymous@tribal.dnsalias.org/LISTA.txt unde se poate doar vizualiza. Ma voi gandi la un alt sistem poate CVS, poate nu - ca e prea stufos - pentru a putea modifica aceasta lista cat mai comod. Cei implicati direct in proiect (eu, iuliano_smile, siconi - din cate stiu eu; daca mai sunt doritori anuntati-ma) se pot conecta la ftp://tribal.dnsalias.org cu alt user/password ce le permite modificarea listei si acces la documentatia proiectului, cata am reusit sa strang pana acum. iuliano_smile, cand termini sa te dai cu bicicleta ![]() ![]() user-ul/parola de conectare. Valabil si pentru siconi. Setarea serverului ftp si alte detalii tehnice mi-a luat vreo 2 ore de la inceput pana la a fi complet functional/testat/securizat, asa ca azi nu-mi mai permit sa ma ocup de proiect caci mai am si alte chestii pe cap cel putin vreo saptamana. Happy tuning! <span class='edit'>23 May 2010, 18:54:</span> Poate nu postez unde trebuie, scuze, dar va cer o parere: Merg bujiile astea Bosch Super4 W78G pe dacie 1,3L cu gotronic + platina: Bosch_SUper_4_WR78G.jpg ( Size: 115.36k ) Number of downloads: 231 Ca eu habar n-am dimensiunile filetelor de bujii din chiulasa. Multumesc. This post has been edited by dacia_slk: 23 May 2010, 18:55 |
--------------------
Dacia
SLK
55 AMG That's why I told you "touch nothing"... But you're a bunch of cowboys...
"Consilio et animis." |
|
Siconi |
![]()
Post
#7191
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Eu detin una bucata Atmega32 / 16PU / 0609B. Deci tot la 16MHz.
24 May 2010, 09:19: Azi intru si eu pe lista aia si voi face un mic update, apoi il integrezi tu in lista cum trebuie. This post has been edited by Siconi: 24 May 2010, 09:19 |
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
dacia_slk |
![]()
Post
#7192
|
![]() If I'm not back in five minutes... wait longer! Group: Members Posts: 544 Joined: 13 November 09 From: Milky Way ![]() |
Revin cu intrebarea mea care ma framanta:
Stie cineva daca merg bujiile astea Bosch Super4 W78G pe dacie 1,3L cu gotronic + platina: Bosch_SUper_4_WR78G.jpg ( Size: 115.36k ) Number of downloads: 79 Multumesc. |
--------------------
Dacia
SLK
55 AMG That's why I told you "touch nothing"... But you're a bunch of cowboys...
"Consilio et animis." |
|
Kinetix |
![]()
Post
#7193
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 26 February 06 From: Iasi ![]() |
|
--------------------
Dacia
1410/'93
berlina / Tico E2 2000
- IS-##-### Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
|
|
dacia_slk |
![]()
Post
#7194
|
![]() If I'm not back in five minutes... wait longer! Group: Members Posts: 544 Joined: 13 November 09 From: Milky Way ![]() |
Ok, multumesc.
|
--------------------
Dacia
SLK
55 AMG That's why I told you "touch nothing"... But you're a bunch of cowboys...
"Consilio et animis." |
|
golidix |
![]()
Post
#7195
|
Membru incepator Group: Members Posts: 24 Joined: 16 October 09 ![]() |
mi-am cumparat si eu aprindere+senzor sunt f f f f multumit nu mai intrerupe absolut nimic , urca constant si frumos se simte ca e acolo la datorie .
|
--------------------
dacia
1610
1999
|
|
iuliano_smile |
![]()
Post
#7196
|
![]() Dependent de D1300 Group: Members Posts: 1.217 Joined: 5 November 08 From: Ploiesti ![]() |
Siconi poti procura acest senzor MAP MPX4115 in loc de cel propus de dumneavoastra. M-am uitat in dimineata asta mai bine si am observat ca asta ar fi mai compatibil, deoarece se alimenteaza cu aceeasi tensiune ca si uC, adica 5 volti.
Domn' Gotronic daca folosim AT011 si eu dau comanda de scanteie , ea "prelucreaza"aceasta comanda si da scanteie pe timpul necesar, indiferent de cat tine comanda de la uC? Si mai am o intrebare: in aprinderile AT ce fel de IGBT-uri folositi? Pentru toti useri: are cineva senzor de detonatie care nu ii mai trebuie? Mai am o problema de dicutat. Partea cu afisatul si curba de avans. Ma gandesc sa avem 3 butoane. Unul care sa schimbe curbele de avans(consum, sport) si inca 2 pentru a creste toata plaja de avans cu un grad sau sa creasca cu un grad. Aici ma gandeam si la un LCD de nokia 3310. Sau propun altceva. Momentan sa lasam avans cu acel buton, si sa fac un CB pe care sa il integram in bord si care sa comunice cu UCE-ul nostru. Astfel incat sa nu franam UCE, pentru ca si asta va fi o problemuta. |
--------------------
Dacia
Solenza si o Berlina Furioasa
2004 Scala cu 1980 editia de Lux Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
|
|
gotronic |
![]()
Post
#7197
|
![]() Ati scapat de platina si problemele ei !!! Group: Members Posts: 2.016 Joined: 24 March 06 From: Tg. Mures ![]() |
Aprinderea AT011, poti sa o consideri o "prelungire" a platinii. Adica daca pui intrarea la masa, iesirea este la masa (ON). In functie de bobina trebuie vazut cat o tii in ON ca sa se incarce in curent. Astfel pentru bobinele de Dacia ea trebuie sa fie in ON minim 5 ms ca sa se incarce cu 90% din energia maxima. Mai departe vdeti cum faceti. Succesuri!
![]() |
--------------------
DACIA
Sandero Stepway 100 TCE Blue Line
2020 Iulie
- MS-10-GOT MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!! |
|
paul-tm |
![]()
Post
#7198
|
Membru autentic Group: Members Posts: 478 Joined: 25 August 09 From: Timisoara ![]() |
Salutare.Am cumparat si eu azi o aprindere cu senzor at 011 cu seria 1508.Inca nu am montato.
Senzoru trebuie sa fie in contact tot timpu cu platina fixa? Senzoru trebuie sa se atinga de axu delcoului? Sau daca se poate o explicatie mai detaliata despre montaju senzorului? Mersi |
--------------------
opel
astra f-cc
1996
- TM-23-GZV
|
|
gotronic |
![]()
Post
#7199
|
![]() Ati scapat de platina si problemele ei !!! Group: Members Posts: 2.016 Joined: 24 March 06 From: Tg. Mures ![]() |
Nu ai primit si prospect? Acolo arata si poza cu amplasarea senzorului si instructiuni de montaj. Normal ca nu atinge axul delcoului, altfel nu ar mai fi senzor.!
![]() |
--------------------
DACIA
Sandero Stepway 100 TCE Blue Line
2020 Iulie
- MS-10-GOT MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!! |
|
Bogdan90 |
![]()
Post
#7200
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 962 Joined: 1 November 09 From: Botosani ![]() |
Am reglat azi aprinderea (din lipsa de ocupatie) si am observat ca atunci cand tin fisa la masa la vreo 4mm am scanteie rosiatica. Daca tin fisa la vreo 7mm de masa nici macar nu vad scanteia. Se aude foarte acut (poc). Ce trebuie sa schimb prima data? Bobina sau fise? Nu am cu ce sa le masor rezistenta.
|
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- BT-90-PAN Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
Avand in vedere ca in momentul de fata cea mai accesibila optiune este cea produsa de colegul gotronic, puteti gasi informatii despre ea (descriere, preturi) aici https://www.daciaclub.ro/Aprinderi-electron...ic-t314102.html
|
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 19:56 |