DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

286 Pages « < 240 241 242 243 244 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Aprindere electronica

kog
post 2 Jun 2010, 23:45
Post #7231


epuri orijinali


Group: Members
Posts: 1.916
Joined: 27 November 08
From: Lipova - Arad




pai nu asta e scopul aprinderii gotronic? Sa mentina in parametrii de fabrica batrana si uzata Dacie? Atata timp cat nu controleaza direct momentul aprinderii prin senzorul de pe volanta nu prea are ce imbunatatiri sa aduca


--------------------
Dacia 1310 - AR-05-DGF 1989 TLX
Daa... prea rapid, daa... prea furios
Io merg cu Dacia, iar tu pa jos...
"ti ciuda ca consum putin?" by argon
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iuliano_smile
post 9 Jun 2010, 07:57
Post #7232


Dependent de D1300


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 5 November 08
From: Ploiesti




Hehe....baieti am mai avansat cu uC si bascomul. Am invatat sa afisez pe un lcd, cum sa imi apara o valoare dintrun registru. Acum trb sa il pun sa numar cu un counter si sa imi arate turatia(respectiv turatia caci vreausa il pun pe bicla). Dar pentru dachie e camaceeasi chestie.
Deci wub.gif ...sunt fericit.


--------------------
Dacia Solenza si o Berlina Furioasa 2004 Scala cu 1980 editia de Lux
Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacia_slk
post 9 Jun 2010, 08:58
Post #7233


If I'm not back in five minutes... wait longer!


Group: Members
Posts: 544
Joined: 13 November 09
From: Milky Way




QUOTE(iuliano_smile @ 9 Jun 2010, 07:57)
Hehe....baieti am mai avansat cu uC si bascomul. Am invatat sa afisez pe un lcd, cum sa imi apara o valoare dintrun registru. Acum trb sa il pun sa numar cu un counter si sa imi arate turatia(respectiv turatia caci vreausa il pun pe bicla). Dar pentru dachie e camaceeasi chestie.
Deci wub.gif ...sunt fericit.
*


iuliano, am o banuiala... cred ca asta ai invatat-o azi-noapte, asa e? biggrin.gif Felicitari!

PS: La bicla o sa-ti arate ce turatie? icon_mrgreen.gif tongue.gif biggrin.gif blink.gif
Cu hartile de avans ce se mai aude?

This post has been edited by dacia_slk: 9 Jun 2010, 09:00


--------------------
Dacia SLK 55 AMG
That's why I told you "touch nothing"... But you're a bunch of cowboys...
"Consilio et animis."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iuliano_smile
post 9 Jun 2010, 13:37
Post #7234


Dependent de D1300


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 5 November 08
From: Ploiesti




De unde stii radmasa.gif ? Da...chiar azi noapte. M-am enervat atat de rau...pentru ca eram un bou ca aveam vreo 5-6uC neprogramate si stateau degeaba. Si am zis ...ce draq hai sa incerc. Isis + bascom-avr = love wub.gif .

In fine...hartile de avans ma apuc sa le continui chiar in momentul acesta.
Si era viteza in loc de turatie...oups blush.gif . Era prea de dimineata biggrin.gif .

This post has been edited by iuliano_smile: 9 Jun 2010, 13:37


--------------------
Dacia Solenza si o Berlina Furioasa 2004 Scala cu 1980 editia de Lux
Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacia_slk
post 10 Jun 2010, 10:16
Post #7235


If I'm not back in five minutes... wait longer!


Group: Members
Posts: 544
Joined: 13 November 09
From: Milky Way




QUOTE(iuliano_smile @ 9 Jun 2010, 13:37)
De unde stii radmasa.gif ? Da...chiar azi noapte. M-am enervat atat de rau...pentru ca eram un bou ca aveam vreo 5-6uC neprogramate si stateau degeaba. Si am zis ...ce draq hai sa incerc. Isis + bascom-avr = love wub.gif .

Cele mai mare spor la programare il ai noaptea, atunci cand te framanta o idee, nu poti dormi si te apuci de treaba...
Cred ca reusita asta se poate numi botezul tau ca programator... tongue.gif biggrin.gif
*




--------------------
Dacia SLK 55 AMG
That's why I told you "touch nothing"... But you're a bunch of cowboys...
"Consilio et animis."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george_berceny
post 10 Jun 2010, 20:57
Post #7236


Membru


Group: Members
Posts: 125
Joined: 20 February 08
From: bucuresti




revin cu problema la aprinderea electronica cu senzor la relanti merge bine dar cand o turez se balbie si da sa moara , cu platina merge foarte bine as vrea sa verific senzorul cu aparatul de masura daca se poate intrun fel, ma poate ajuta cineva


--------------------
ex.dacia break/logan 1310 CL/prestige 1,6 16v 1998/2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 10 Jun 2010, 22:03
Post #7237


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




Verificati releul de incarcare (tensiunea de incarcare cand accelerati), cu senzor montat aprinderea se opreste daca tensiunea depaseste, sau are spituri de tensiune peste 18V. Mai verificati si condensatorul de deparazitare de la altyernator. Senzorul, daca stiti sa masurati, ar trebui sa comande aprinderea cu 7mA pentru OF (LED stins) si 14mA pentru ON (LED aprins). Se inseriaza cu senzorul un miliampermetru electronic.


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line - MS-10-GOT 2020 Iulie
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 11 Jun 2010, 07:38
Post #7238


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




QUOTE(george_berceny @ 10 Jun 2010, 20:57)
revin cu problema la aprinderea electronica cu senzor la relanti merge bine dar cand o turez se balbie si da sa moara , cu platina merge foarte bine as vrea sa verific senzorul cu aparatul de masura daca se poate intrun fel, ma poate ajuta cineva
*



Dupa cum acuzi tu, parerea mea este ca aprinderea nu are mai nimic; de vina este avansul prea mic, care pe aprinderea luio Gelu devine si mai mic (in instructiunile de montaj scrie, daca bine imi aduc eu aminte) ca si avansul trebuie marit putin. Dupa ce testezi senzorul si aprinderea si constati ca sunt bune, dar la problemei tale iti da tot cu virgula, fa si ce iti spun eu.
Ca o verificare de rutina, vezi sa nu ai fise care dau la masa (fiind vorba de un ruptor electronic, adica senzorul in sine, autoinductia este mai mare in bobina si genereaza o tensiune mai mare spre bujii, deci poate strapunge mai usor izolatia proasta a fiselor sau capacului de la delco).
Spor la treaba.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD - BHH-xxxx (Texas) 2006
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 11 Jun 2010, 21:18
Post #7239


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




chiar si la platina curba de avans se schimba in functie de distanta care se pune.

de exemplu, cu distanta de 0.25, curba de avans este alta. Nu se poate regla din avansul static, pur si simplu, delcoul da o alta panta a graficului la avans centrifugal daca se pune alta distanta la platina.

Lucrul acesta l-am verificat recent cu lampa stroboscopica cu defazaj.

daca senzorul nu urmeaza intocmai comportamentul platinei ( cu reglajul aferent de 0.4 sau altul echivalent) atunci e clar ca si curba de avans data de senzor e alta decat ar trebui.



--------------------
dacia 1310 - B-##-### 1996 1.6/2002 1.4
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djmix7388
post 13 Jun 2010, 21:02
Post #7240


Membru incepator


Group: Members
Posts: 54
Joined: 14 July 09




Am si eu o intrebare, poate prosteasca, dar incerc. In capatul arborelui cu came nu ar merge facuta o prelungire sa iasa din blocul motor si pus un senzor? Sau chiar inauntru? Ma refer la capatul celalt, nu unde este lantul de distributie. Ma gandesc ca poate nu am de unde sa fac rost de o volanta cu dintii pentru senzor... dry.gif


--------------------
Dacia 1310 L Berlina / GPL - BZ 00 MIX 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 13 Jun 2010, 21:21
Post #7241


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




la dacie e mai complicat sa pui asa ceva pt ca peste acea gaura care corespunde cu axa cu came vine carterul de ambreiaj. daca nu vrei volanta, mai simplu ar fi sa pui senzorul pe fulia de la arborele cotit.

ceva ca in poza.

Attached thumbnail(s)
img.jpg ( Size: 45.46k ) Number of downloads: 704


--------------------
dacia 1310 - B-##-### 1996 1.6/2002 1.4
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tudor Badescu
post 14 Jun 2010, 10:23
Post #7242


Membru autentic


Group: Members
Posts: 566
Joined: 17 December 09




Payty,e foarte interesant cat sunt diferentele pe care le-ai gasit si in ce sens.


--------------------
dacia 1310, 1991/standard ; Mercedes Sprinter 311 CDI, 2004.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 14 Jun 2010, 12:08
Post #7243


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




nu stiu exact cat aveam distanta la platina (oricum, mai putin de 0.25).

Am scos furtunul de la vacuum, l-am astupat.

la motorul de 1600 am 0 grade avans pana la 1000 rpm.


diferenta pe care am gasit-o era de vreo 6 grade la 2000 rpm. diferenta crestea proportonal cu turatia. nu am incercat la 3000 pentru ca imi era destul de greu (aveam nevoie de cineva care sa ma ajute sa tina motorul turat).

apoi mi-am adus aminte ca nu verificasem distanta platinei. am pus-o la 0.4 si apoi curba de avans corespundea in totalitate. Initial, dupa prima incercare, cu platina la distanta mai mica, vroiam sa umblu la arcurile delcoului.

Ce am observat, inainte, cand reglam fara stroboscop avansul (doar cu ledul de pe aprinderea gotronic), cand puneam la 0 grade avansul static, atunci mergea bine intre 1000 si 2000 rpm, apoi incepea sa tacane. ca sa evit fenomentul, puneam avansul static mai putin (in jur de -7 sau -8 grade) si se compensa cu cresterea prea mare. Totul era de la platina reglata cu distanta prea mica.

din pacate nu am o pompa de vacuum ca sa pot verifica si arcul de la avansul vacuumatic.

curand am sa pun in aplicare si aprinderea cu microcontroler (dwell-ul variabil) si aveam nevoie sa pun la punct delcoul ca sa vad daca aprinderea introduce vreo variatie nedorita a avansului.


--------------------
dacia 1310 - B-##-### 1996 1.6/2002 1.4
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacia_slk
post 14 Jun 2010, 13:42
Post #7244


If I'm not back in five minutes... wait longer!


Group: Members
Posts: 544
Joined: 13 November 09
From: Milky Way




Aveti idee cat timp (ms) trebuie sa stea bobina alimentata ca sa se incarce 100% (cu gotronic si platina (sau senzor)), ca la lenea pe care o am acum n-am rabdare sa caut...


--------------------
Dacia SLK 55 AMG
That's why I told you "touch nothing"... But you're a bunch of cowboys...
"Consilio et animis."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iuliano_smile
post 14 Jun 2010, 15:52
Post #7245


Dependent de D1300


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 5 November 08
From: Ploiesti




Chiar Domn Gotronic a zis 5 ms pentru a se incarca vreo 90%.


--------------------
Dacia Solenza si o Berlina Furioasa 2004 Scala cu 1980 editia de Lux
Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tudor Badescu
post 15 Jun 2010, 11:29
Post #7246


Membru autentic


Group: Members
Posts: 566
Joined: 17 December 09




Bobina Dacia(carcasa metalica) are cam 16 mH,3 ohm,deci are nevoie de circa 12ms pentru o incarcare 90% si de circa 25ms pentru 99%.In 5 ms se incarca 60%.

This post has been edited by Tudor Badescu: 15 Jun 2010, 11:33


--------------------
dacia 1310, 1991/standard ; Mercedes Sprinter 311 CDI, 2004.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 15 Jun 2010, 12:33
Post #7247


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




ar tare utila o metoda de calcul biggrin.gif


--------------------
dacia 1310 - B-##-### 1996 1.6/2002 1.4
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tudor Badescu
post 15 Jun 2010, 13:42
Post #7248


Membru autentic


Group: Members
Posts: 566
Joined: 17 December 09




Ma tot laud ca o sa bag un material cu asta si tot nu am timp sa-l "trec pe curat".Dar pana atunci,uitati pentru incarcarea in curent de care am scris in postul anterior:
I=Io(1-exp(-Rt/L)) cu Io=U/R,unde :
U=tensiunea de alimentare,
R=rezistenta bobinei ,
I=intensitatea dupa timpul t de la aplicarea tensiunii (de ex. de la inchiderea platinei),
L=inductanta bobinei,
exp=functia exponentiala cu baza e=2,718.
Io este curentul dupa un timp foarte mare(infinit) cand ramane limitat doar de rezistenta bobinei.

Energia este insa proportionala cu intensitatea la patrat: W=L x intensitatea la patrat / 2.
Asa ca energetic, procentele din postul meu anterior devin:81% ,98%,respectiv36%.
Deci bobina de Dacia se incarca energetic la maximum practic doar pana in jur de 1000 de ture.Dar tot de asta se si incalzeste cel mai tare la ralanti pentru ca atunci intensitatea atinge valorile cele mai mari.
De aici si importanta micșorarii distantei la platine permisa de aprinderile tranzistorizate care duce astfel la turatie mare la cresterea energiei cam cu o treime.

Hai ca o sa ma ocup de ce am promis si o sa se vada acolo toate amanuntele,cu grafice,tabele,tot.

This post has been edited by Tudor Badescu: 15 Jun 2010, 16:33


--------------------
dacia 1310, 1991/standard ; Mercedes Sprinter 311 CDI, 2004.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai1677
post 16 Jun 2010, 11:46
Post #7249


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.369
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti




Cam asta e teoria:
aprindere_1_.jpg ( Size: 211.4k ) Number of downloads: 678


--------------------
Renault 5 Campus, Hyundai Sonata, 1988 / 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 16 Jun 2010, 13:26
Post #7250


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Numai atat?! Pune si restul teoriei... cu privire la AE. Sunt curios cum gandeau oamenii din acea perioada, ce fel de teste (la fel sau diferite de ale noastre), ce asteptari aveau ei si cum priveau notiunea de AE.

Multumesc.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD - BHH-xxxx (Texas) 2006
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tudor Badescu
post 16 Jun 2010, 14:31
Post #7251


Membru autentic


Group: Members
Posts: 566
Joined: 17 December 09




Poza postata de mihai e din cartea"Autoelectronica"publicata de Andrei Ciontu si Stefan Iaciu laTeora,dar mai mult au copiat din alte lucrari pentru ca daca lucrau concret schemele de acolo vedeau ca nu sunt complet valabile.Cum sa folosesti ca final BU608 cu limitare Zener de 200V? Calcul gresit al puterilor,lipsa de dioda de protectie pe jonctiunea baza-emitor la impulsuri inverse,saturatie a finalului cu 39 ohm in baza(situatie de exceptie,doar de doua ori am intalnit-o la niste BU526 de Malvina sa satureze corect),etc.E totusi o lectura utila pentru idei,dar cu rezerva ca nu e sigur cum functioneaza schemele de acolo care nu sunt doar aprinderi electronice(au si CDI)Dar pentru cine a lucrat mai mult in electronica,nu e, cred,o problema sa descurce lucrurile.
Si o observatie:unde spun ca e valoarea maxima a curentului,de fapt e intensitatea dupa un timp ti.

This post has been edited by Tudor Badescu: 16 Jun 2010, 14:37


--------------------
dacia 1310, 1991/standard ; Mercedes Sprinter 311 CDI, 2004.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 16 Jun 2010, 15:04
Post #7252


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Mersi de pont wink.gif


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD - BHH-xxxx (Texas) 2006
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george_berceny
post 16 Jun 2010, 21:01
Post #7253


Membru


Group: Members
Posts: 125
Joined: 20 February 08
From: bucuresti




revin cu problema la aprindere, am masurat senzorul cu miliampermetrul conectat in serie led stins 7,16 mA led aprins 15,00 mA
am verificat incarcarea la baterie, la relanti 13,54 V la turatie 13,66, mentionez ca bateria e cam dusa
condensatorul de la alternator nu stiu cum sa il verific dar o sa il schimb sa va ce si cum, fisele de buji si capacul delco sunt in regula
nu stiu ce sa zic sa fie de la releul de incarcare, din cate stiu trebuie sa incarce minim 13.80 dar cu platina merge foarte bine


--------------------
ex.dacia break/logan 1310 CL/prestige 1,6 16v 1998/2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 17 Jun 2010, 10:13
Post #7254


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




Cu platina, aprinderea nu se blocheaza cand apar spitzuri de tensiune, de aia nu ar face. Maqi vedeti sa nu atinga ceva fire de la senzor la masa, sau tresa aia metalica. Eventual urmariti izolatorul de la lamela de arc a senzorului. Niste poze cu montajul senzorului in delcou si traseelor firelor la aprindere se poate, poate vedem mai usor problemele.?!
Curentii de la senzor sunt buni!

This post has been edited by gotronic: 17 Jun 2010, 10:13


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line - MS-10-GOT 2020 Iulie
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tudor Badescu
post 17 Jun 2010, 11:39
Post #7255


Membru autentic


Group: Members
Posts: 566
Joined: 17 December 09




George_berceny,poate ca bateria nu e chiar asa de dusa,se incarca foarte lent la tensiunile alea.Daca releul e cu fir de referinta,leaga-l la papucul pe unde se alimenteaza cu + releul de la contactul cu cheie.De obicei tensiunea de incarcare ajunge la normal;unele relee sunt reglate la tensiune prea mica si trebuie pacalite nitel.


--------------------
dacia 1310, 1991/standard ; Mercedes Sprinter 311 CDI, 2004.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george_berceny
post 17 Jun 2010, 20:34
Post #7256


Membru


Group: Members
Posts: 125
Joined: 20 February 08
From: bucuresti




poze
P1150485.JPG ( Size: 1.58mb ) Number of downloads: 518
P1150484.JPG ( Size: 1.29mb ) Number of downloads: 472
P1150490.JPG ( Size: 2.4mb ) Number of downloads: 475
P1150482.JPG ( Size: 2.44mb ) Number of downloads: 237


17 Jun 2010, 20:36:
P1150488.JPG ( Size: 2.48mb ) Number of downloads: 196
P1150489.JPG ( Size: 2.48mb ) Number of downloads: 164
P1150487.JPG ( Size: 2.51mb ) Number of downloads: 193


This post has been edited by george_berceny: 17 Jun 2010, 20:36


--------------------
ex.dacia break/logan 1310 CL/prestige 1,6 16v 1998/2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 17 Jun 2010, 22:22
Post #7257


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




1. Siguranta de la senzor unde este? In timpul cand avansul vacumatic trage, este posibil sa ridice senzorul si sa faca scurt la masa la papucul de pe lamela arcuita.
2. Fisa cam atinge surubul de iesire al firului de la senzor. Daca nu are izolatia buna poate deteriora si senzorul.
3. Nu vad bine partea surubului ce iese din delcou. Acolo trebuie sa fie o saiba din plastic (textolit) care face izolarea surubului fata de masa. Este ea intr-o stare buna? Vad ca nu aveti papuci la capetele firelor. Sa nu fie vreo "mustata" care sa faca figuri.
4. Trageti cu gura din furtunul vacumatic si urmariti deplasarea senzorului. Trebuie sa se deplaseze si papucul de la lamela elastica sa nu atinga cumva la masa delcoului, sau nitul sa nu atinga suportul lamelei acolo unde nu mai are izolatia din plastic.
5. Aprinderea electronica pe bobina de inductie este bine sa stea perpendiculara pe surubul de prindere, nu paralela. Astfel distanta este mai mare fata de fisa de iesire si fata de iesirea bobinei de inductie (bachelita). Curatati un pic bobina de inductie in jurul gatului de la fisa centrala. Murdaria daca este un pic umeda sau sarata poate creea probleme.
6. Vad un fir albastru cu izolatia deteriorata. Sa nu mai fie asa ceva si pe firul ce duce de la aprindere la senzor.!!! Daca este un pic de umezeala sau mizerie, semnalul de la senzor poate sa fie afectat si nu mai comanda bine aprinderea.

Atat imi vine in minte acum, verificati astea deocamdata. Erau bune si niste poze cu interiorul capacului delcou, pipa si aparatoarea de la delcou.

LE. Am uitat sa intreb cat este tensiunea pe +bobina de inductie, cu contactul pus pe pornit motor si LED aprins. Astfel se vede daca caderea de tensiune pe contact nu este prea mare. Dar daca porneste cand dai la demaror cred ca este buna.
Mai trebuie urmarit motorul functionand noaptea, sa se vada daca sunt pierderi de inalta tensiune pe undeva.

LE.LE. Vad ca n-ai rezolvat problema cu ghidajul de plastic de la arcul senzorului. Schimba plasticul ala cu altul de la dezmembrari, nu cred sa gasesti de cumparat.

This post has been edited by gotronic: 18 Jun 2010, 09:20


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line - MS-10-GOT 2020 Iulie
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GPV
post 18 Jun 2010, 22:41
Post #7258


Membru incepator


Group: Members
Posts: 42
Joined: 18 June 10




o intrebare proasta!? cu aprinderea asta electronica, trebuie tras socul?porneste usor si fara soc? pentru ca eu am facut la dacia mea, dintro alarma pilot aa1018, pornire motor din telecomanda, da nu stiu ce o sa fac iarna?


--------------------
Dacia / Fiat 1400/Punto 1.2 16V 1995 / 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 18 Jun 2010, 23:03
Post #7259


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




Lasi socul tras cand pleci din masina! Trebuie sa stii cam cat trebuie exact. La carburatie este mai greu, nu stiu daca sunt si porniri care sa stie sa traga socul si sa si-l impinga inapoi, depinde de "jucarie".! Cu aprinderea "asta" oricum porneste mai bine. Daca ai compresie buna este posibil sa reusesti, dar nu stiu si la temperaturi extreme.


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line - MS-10-GOT 2020 Iulie
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GPV
post 19 Jun 2010, 16:58
Post #7260


Membru incepator


Group: Members
Posts: 42
Joined: 18 June 10




gotronic nu imi dai un id de mess sa vb in legatura cu aprinderea asta, ca ma intereseaza? in pm nu pot vb ca nu am acces inca.


--------------------
Dacia / Fiat 1400/Punto 1.2 16V 1995 / 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









Avand in vedere ca in momentul de fata cea mai accesibila optiune este cea produsa de colegul gotronic, puteti gasi informatii despre ea (descriere, preturi) aici https://www.daciaclub.ro/Aprinderi-electron...ic-t314102.html


--------------------
Go to the top of the page
286 Pages « < 240 241 242 243 244 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 4th August 2025 - 23:16
Forum Renault