DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

286 Pages « < 250 251 252 253 254 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Aprindere electronica

iuliano_smile
post 3 Jan 2011, 00:34
Post #7531


Dependent de D1300


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 5 November 08
From: Ploiesti




Stie cineva caracteristici ale bobinelor jumostatice? M-ar interesa in special timpul de incarcare si la capacitate ajunge.

Multumesc frumos smile.gif .


--------------------
Dacia Solenza si o Berlina Furioasa 2004 Scala cu 1980 editia de Lux
Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lula_canci
post 3 Jan 2011, 12:25
Post #7532


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 1 December 08




am si eu o problema dupa montarea unei aprinderi gotronic at011 fara senzor. Am schimbat in acelasi timp cu montarea aprinderii si capacul delcou, fise tesla, platina doduco si bujii bosch (nam gasit Eyquem). s-a reglat avansul, carburatorul. Totul bine si frumos. Porneste la a doua cheie dupa o noapte cu -15 grade. Sunt foarte multumit, avand in vedere ca in 2 zile a trebuit sa pun bateria pe redresor ca nu pornea neam cu aprinderea clasica.

La montaj, a ramas conectat si condensatorul si nu am observat nici o problema la mici drumuri prin oras. Apoi am ajuns la concluzia, adica mi-am dat seama ca am uitat sa-l deconectez. Si l-am deconectat acum. Porneste la fel de repede. Dar...singura mea problema:

In mers, orice viteza, daca merg constant cu o viteza, si decid sa accelerez, instantaneu nu creste in turatie, zgomot, viteza, deloc, nu da rateu, nu da in nas, nu se inneaca cum face de la avans, nu produce vibratii. Si incepe sa accelereze, la fel, in suturi subtile. Deci fara rateuri sau chectii de genu, dar parca merge inainte, pe loc, inainte, pe loc si tot asa. Si acelasi lucru se intampla si la orice demaraj, orice viteza, si cateodata, chiar si mentinutul vitezei e o problema ca sa zic asa, adica si la mers constant se simte acelasi mers cu intreruperi.

E destul de subtila chestia, nu se remarca decat daca esti atent si simti pedala. Inca o chestie, dupa schimbat bujiile, a doua zi erau deja innegrite. Mecanicul mi-a motivat chestia asta ca cica benzina nu mai e cum era, are aditivi pentru explozii mai puternice si de asta. Nu stiu cat o fi adevarat, dar na.

As vrea sa stiu, ca deja m-am lungit, daca are vreo legatura cu aprinderea sau e de la altceva?

LE: la relanti sta constant, si parca nu se mai simt intreruperile peste 3000rpm. Dupa inca o cautare pe forum, cred ca ce simt eu sunt mai degraba balbaieli decat intreruperi, abia am gasit termenul, si cred ca se potriveste mai bine.

This post has been edited by lula_canci: 3 Jan 2011, 12:35


--------------------
Dacia 1310 1995 L - Gl-04-XUY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 3 Jan 2011, 16:00
Post #7533


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




Joc radial mare la axul delcou ai?, platinile "calca" bine una peste alta (paralele si pe toata suprafata)? joc la platoul platinii si axul platinii mobile este mare?


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lula_canci
post 3 Jan 2011, 16:37
Post #7534


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 1 December 08




Mersi mult pentru idei, verific maine, ca de 2 zile ma doar spatele ingrozitor de abia pot sa stau drept.


--------------------
Dacia 1310 1995 L - Gl-04-XUY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tudor Badescu
post 3 Jan 2011, 23:21
Post #7535


Membru autentic


Group: Members
Posts: 566
Joined: 17 December 09




Posibil sa fie de la bujii.Bosch-urile uzuale din magazine sunt un pic cam reci pentru Dacia si pe vreme rece sau la drumuri scurte se cam afuma.Daca vechile bujii aratau bine,fa o proba cu ele.


--------------------
dacia 1310, 1991/standard ; Mercedes Sprinter 311 CDI, 2004.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lula_canci
post 3 Jan 2011, 23:29
Post #7536


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 1 December 08




Si cele vechi se afumau. Chestia ciudata zic eu, este ca nu se simte nimic la turatia motorului, nici o vibratie, nimic. Am mentionat si ca, atat cat am avut condensatorul pus, nu am observat aceste balbaieli (sau poate doar nu miam dat seama). De asta sunt curios daca asta poate fi cauza?


--------------------
Dacia 1310 1995 L - Gl-04-XUY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 4 Jan 2011, 08:04
Post #7537


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




Masoara si compresia la cilindri.!!! smile.gif


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristyz
post 4 Jan 2011, 10:11
Post #7538


Doar 0%...


Group: Members
Posts: 114
Joined: 3 December 10
From: Cluj-Napoca




E vreo diferenta intre bujiile pentru carburatie si cele pentru injectie?


--------------------
Nu am 1900
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 4 Jan 2011, 16:57
Post #7539


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




este da,daca tot veni vba desi nu e locu aici intreb si eu de unde sa iau bujii bosch wr8bc pentru dacie cu injectie


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristyz
post 4 Jan 2011, 22:06
Post #7540


Doar 0%...


Group: Members
Posts: 114
Joined: 3 December 10
From: Cluj-Napoca




Aici gasesti.


--------------------
Nu am 1900
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 4 Jan 2011, 22:51
Post #7541


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




QUOTE(Tudor Badescu @ 3 Jan 2011, 23:21)
Posibil sa fie de la bujii.Bosch-urile uzuale din magazine sunt un pic cam reci pentru Dacia si pe vreme rece sau la drumuri scurte se cam afuma.


QUOTE(ghitza @ 4 Jan 2011, 16:57)
[...] de unde sa iau bujii bosch wr8bc pentru dacie cu injectie [?]


Din pacate, am o veste proasta pe care multi dintre voi o stiti deja (postez pentru cei ce inca nu au fost informati): bujiile, bobinele de inductie, fisele si alte acareturi de la firma Bosch sunt de domeniul trecutului... asta nu pentru ca asa vreau eu, ci pentru ca cei din conducerea firmei sus-numite au decis sa le fabrice in Turcia, Pakistan, India si China (deh, politica costurilor de productie mai mici, in fapt, salarii mai mici la angajati). Din aceasta cauza, produsul final are de suferit asupra calitatii mediocre (desi e mult spus "mediocru"). Desi proiectele sunt originale Bosch, normele sunt tot ale lor, calitatea materialelor din care sunt facute lasa mult de dorit. personal am intampinat multe probleme cu echipamente Bosch si am ramas foarte dezamagit, stiind ca in trecut aveau cele mai bune lucruri (pe vremuri auzeai de 2 mari brand-uri: Siemens si Bosch). Acuma sunt de toata jena. Mare pacat.
Aviz celor cautatori de produse ale acestui brand: orientati-va care produse similare fabricate de alti producatori (mi s-a intamplat sa am placuta surpriza sa constat o buna calitate la o firma despre care nici nu stiam ca exista pe piata, desi nu sugerez nimanui acest gen de "orientare").
Sa auzim de bine.

P.S.: Inca mai astept acei inovatori care au promis un sistem de aprindere cu plasma si electroliza pentru hidrogen!!!


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 4 Jan 2011, 23:29
Post #7542


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




QUOTE(Siconi @ 4 Jan 2011, 22:51)
P.S.: Inca mai astept acei inovatori care au promis un sistem de aprindere cu plasma si electroliza pentru hidrogen!!!
*



Doar vrei sa-i "vezi" sau sa si cumperi.!! smile.gif Ca la pretul la care ar fi, nu cred ca se "inghesuie" careva! radmasa.gif


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 5 Jan 2011, 00:31
Post #7543


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




mss CRYSTY dar eu nu ma descurc deloc cu site-ul asta incalcit,ia cauta tu si dami linku


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 5 Jan 2011, 08:55
Post #7544


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures






--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
scorpion
post 5 Jan 2011, 17:17
Post #7545


Membru autentic


Group: Members
Posts: 239
Joined: 3 January 08
From: Bucuresti




Pt Tudor Badescu , multumesc pt raspuns , dar daca nu te superi poti sa ma lamuresti ce vor astia de la Bosch sa ne faca sa intelegem din schema de functionare ?
Adica scanteia care este data simultan la cilindrii 1 si 4 are urmatorul traseu : in cilindrul 4 ( aflat pe evacuare ) sare usor prin fanta venind dinspre electrodul de masa , deci invers , pierde vreo 300V ca-i foarte cald gazul din cilindru si se ionizeaza usor, o ia pe fisa lui 4 pana in bobina , acolo parcurge bobinajul si-o ia apoi pe fisa de la cilindrul 1 ( care este in compresie ) si se descarca normal prin fanta de 0,8mm in cilindrul 1 initializand explozia....
Pai bine , dar "saritura" din fanta bujiei de la cilindrul 4 este o pierdere clara de energie....
Nu am putea pune niste diode care sa reziste la tensiuni foarte mari inverse si care sa fie " puntea " in locul fantei bujiei de la 4 ?
Adica sa montam diode care sa scurtcircuiteze fiecare bujie din cilindrul aflat pe evacuare pt a-i da mai multa energie celui aflat pe compresie.... ?
Poate ca Bosch n-a luat in seama imbunatatirea pt ca fie e inutila ( da chiar sa fie ?) fie costa mai mult decat le era pe buget pt acel tip de piesa si n-au vrut sa se complice... habar n-am , da pe mine ma roade ideea , acum trebuie sa ma mai apuc sa reinvat chestii uitate ca sa vad cum o apuc ...
Voi ce parere aveti ?


--------------------
. Citroen Xantia 2.0i
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danciusergiu84
post 5 Jan 2011, 17:37
Post #7546


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.738
Joined: 25 February 08




in acel manual nu e o explicatie clara a functionarii

cu diodele nu cred ca reusesti nimic doar incurci, curentul scanteii nefiind chiar continuu

400v e o nimica toata

mai bine cauta si alte documentatii care sa explice functionarea bobinelor jumostatice, sunt foarte raspandite si mi-ar fi greu sa cred ca doar bosh le produce


--------------------
ex Dacia ex Nova GTi 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
scorpion
post 5 Jan 2011, 18:14
Post #7547


Membru autentic


Group: Members
Posts: 239
Joined: 3 January 08
From: Bucuresti




DanciuSergiu84 , ma apuc de cautat , da' ma gandeam ca ma lumineaza cineva daca ideea mea este haberantăăă de tot blink.gif , chiar acum ma apuc de sapat dupa bobine jumostatice si ce se poate upgrada la ele , deoarece eu am o banuiala ca-i ceva putred la mine pe acolo....

Pt ca am bujii afumate vizibil doar pe cilindrii 1 si 2 , deci pe ambele perechi de bobinaje , daca era 1 cu 4 , sau 2 cu 3 , ziceam ca-i bobina si-o schimbam urgent , dar asa pot banui doar fisele si bujiile. Bujiile le-am schimbat si cu altele identice ca model cat si intre ele ( dupa curatare ) si rezultatele sunt constante : bujiile 1 si 2 sunt mai afumate decat 3 si 4 , ca si cand ar fi de pe o alta masina. Bujiile 3 si 4 sunt perfecte ca aspect. Am pus si fise diferite , si-a mers mai prost , dar erau pt alt model de masina ( pt carburatie , fara bla-bla antiparazitic poate...) acum nu mai am de facut decat sa ma rog de-un prieten care are aceelasi motor pe-un papuc si si-a luat in primavara bobina noua cu fise turnate si s-o testez la mine !

Iar eu ma stradui sa am o tensiune cat mai mare pt scanteie pt ca eu merg pe GPL si acolo cica-i trebuie o scanteie mult mai puternica decat pe benzina , so I need upgrade radmasa.gif , ca benzina nu-i mai dau pramatiei c-o consuma radmasa.gif si inca repede rau radmasa.gif


--------------------
. Citroen Xantia 2.0i
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danciusergiu84
post 5 Jan 2011, 19:26
Post #7548


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.738
Joined: 25 February 08




n-ai ce sa upgradezi, numai sa stici, parerea mea...


--------------------
ex Dacia ex Nova GTi 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gotronic
post 5 Jan 2011, 21:10
Post #7549


Ati scapat de platina si problemele ei !!!


Group: Members
Posts: 2.016
Joined: 24 March 06
From: Tg. Mures




Ce este asa de mult de studiat la jumostatice. Efectiv scanteia se da prin doua bujii inseriate. Pe una vine tensiunea cu o polaritate si pe cealalta cu polaritate inversa. Pe bujia care este in compresie apare o tensiune mai mare din cauza izolatiei mai mari a dielecticului dintre electrozi iar pe cealalta o tensiune mai mica (se strapunge mai usor din cauza presiunii mai mici). Ciclul asta se repeta dar invers, si pe bujia care era in evacuare. smile.gif


--------------------
DACIA Sandero Stepway 100 TCE Blue Line 2020 Iulie - MS-10-GOT
MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
scorpion
post 6 Jan 2011, 01:51
Post #7550


Membru autentic


Group: Members
Posts: 239
Joined: 3 January 08
From: Bucuresti




Pt Gotronic ,legat de
QUOTE
Ce este asa de mult de studiat la jumostatice. Efectiv scanteia se da prin doua bujii inseriate
: hai sa spunem ca mie inca nu mi-e prea clar de ce sa pastrez aceasta solutie , nu vreau sa fac un "flame" pe tema asta , dar cu tot respectul , uneori cu abordari de copil mic si naiv am ajuns la alte rezultate.
Permiteti-mi sa fiu putin naiv si foarte curios : chiar nu se poate face nimic pt a imbunatati functionarea unei bobine jumostatice ? Nu vreau sa zgandar pe nimeni : cine crede ca nu sa spuna NU , dar poate mai sunt si alte pareri ale unor curiosi , dar mai destepti si mai bine documentati decat mine , eu pe ele le caut . Daca lucrurile erau dintotdeuna batute in cuie si imuabile cred ca inca ne mai vanau dinozaurii....
Pana la urma din ce-am citit doar azi : jumostaticele sunt un nenorocit de compromis pt ca pe astia cu ECU de aprindere ii durea fix in fund care cilindru era in compresie , 1 sau 4 , ei au gasit solutia mult mai ieftina si inteligenta ca ambele bujii cu pricina sa fie alimentate si presiunea interioara din cilindru sa faca diferenta intre scantei.... deci o superba solutie IEFTINA si de COMPROMIS , iar plecand de aici , cred ca are rost sa ne gandim la un upgrade al acestei implementari sau sa argumentam clar ca nu exista si sa cautam o solutie alternativa mai buna.

This post has been edited by scorpion: 6 Jan 2011, 01:52


--------------------
. Citroen Xantia 2.0i
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacia_amg
post 6 Jan 2011, 02:38
Post #7551


Un neanderthal ejaculat din beci.


Group: Members
Posts: 237
Joined: 24 November 10




Ar mai fi o solutie: cate o bobina pe fiecare cilindru... icon_mrgreen.gif blush.gif huh.gif


--------------------
24 valves black e34 bimmer touring
Ai furat bara de striptease?!
Du-o inapoi urgent,
La martorii lu' Ebola (no comment).
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 6 Jan 2011, 08:46
Post #7552


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




scorpion, problema ta cu bujiile 1 si 2 vine de la supape, regleaza culbutorii, daca tot nu merge rectifica supapele


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
scorpion
post 6 Jan 2011, 12:01
Post #7553


Membru autentic


Group: Members
Posts: 239
Joined: 3 January 08
From: Bucuresti




Krapcarasu : cum termin cu reparatiile urgente ( ambreiaj + esapament ) ma duc undeva la un tovaras la o hala si acolo o sa ma ocup batraneste de reglat culbutorii fara sa stau in frig. Daca nici asa nu-i OK , la primavara voi da chiuloasa jos si-o fac ca noua. Multumesc pt sfat , l-am retinut ! wink.gif

Da' tot vreau sa ma lamuresc ce putem face ( cei cu injectie ) cu aprinderea de fabrica.... poate apare o idee noua si buna. Si la o adica nici aprinderea cu 4 bobine nu-i chiar de ignorat.


--------------------
. Citroen Xantia 2.0i
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tanel17
post 6 Jan 2011, 19:08
Post #7554


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 28 December 09
From: Timisoara




salut. am luat aceasta schema de aprindere tranzistorizata de pe tehnic.go.ro. imi zice cineva daca este buna sau cat de cat fiabia? din cate vad conceptia este simpla
aprindere_el.jpg ( Size: 14.39k ) Number of downloads: 464


--------------------
Dacia 1310 1994 L - TM-??-???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 6 Jan 2011, 20:46
Post #7555


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




QUOTE(gotronic @ 4 Jan 2011, 23:29)
Doar vrei sa-i "vezi" sau sa si cumperi.!!  smile.gif  Ca la pretul la care ar fi, nu cred ca se "inghesuie" careva! radmasa.gif
*


Imi doresc sa particip la dezvoltare si testari. Daca iese treaba cred ca sunt primul care va beneficia de versiunea UNU.

QUOTE(scorpion @ 6 Jan 2011, 12:01)
Da' tot vreau sa ma lamuresc ce putem face ( cei cu injectie ) cu aprinderea de fabrica.... poate apare o idee noua si buna. Si la o adica nici aprinderea cu 4 bobine nu-i chiar de ignorat.
*



Si eu as merge pe aceasta idee cu 4 bobine clasice, eventual de calitate mai buna (sa zicem Beru sau MSD). Loc le gaseti repede ca motorul la Dacia nu ocupa tot compartimentul motor ca la Audi sau BMW sau altele unde abia mai ai loc sa pui o goarna de alarma.
In mod sigur e de la reglajul culbutorilor. Am vaga impresie ca si cu bobina si fisele si bujiile amicului tau vei ajunge la acelasi rezultat. Sper sa ma insel, insa deocamdata pare-se ca nu.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
scorpion
post 6 Jan 2011, 22:57
Post #7556


Membru autentic


Group: Members
Posts: 239
Joined: 3 January 08
From: Bucuresti




Pai tinand seama ca am la cine sa apelez in State ( cumnatii mei wink.gif ) am sa-mi caut ceva bun ,o aprindere cu gestionarea curbelor de avans pe calculator si daca-mi place pretul cumpar , daca mi se pare nesimtit atunci ma apuc si-mi fac singur .
Dar tinand seama ca timpul meu liber este de cele mai multe ori ca si inexistent , cel mai probabil este ca-mi voi cumpara ceva de prin State . sad.gif

Acum ideea este ca problema pe care-am ridicat-o si anume optimizarea unui sistem cu bobine jumostatice nu mai este adresata unui cerc restrans , deoarece sunt destui cei care au Dacie cu injectie sub o forma sau alta si vazand cum creste pretul carburantului .... orice care se poate concretiza printr-o imbunatatire si implicit o mica reducere de consum este binevenit ! excl.gif


--------------------
. Citroen Xantia 2.0i
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 6 Jan 2011, 23:12
Post #7557


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




ca sa faci ceva mai bun ar trebui comanda pt fiecare cilindru in parte, ori asta inseana altfel de calculator ; cu aceiasi comanda cu 4 bobine tot cu scanteie pierduta ar fi, ca trebuie inseriate cate doua;
sistemul de aprindere e optim, nu prea ai ce up-grada


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 6 Jan 2011, 23:34
Post #7558


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




QUOTE(scorpion @ 6 Jan 2011, 22:57)
Pai tinand seama ca am la cine sa apelez in State ( cumnatii mei wink.gif ) am sa-mi caut ceva bun ,o aprindere cu gestionarea curbelor de avans pe calculator [...]
*


Sfatul meu destul de bine documentat este sa arunci un ochi pe MSD Parts (USA). Sigur vei avea ce alege, iar pretul este rezonabil spun eu; depinde spre ce te orientezi: racing, street sau custom stuff.
Eu de aici am bobina de inductie blush.gif


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danciusergiu84
post 7 Jan 2011, 02:05
Post #7559


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.738
Joined: 25 February 08




avand in vedere ca bobinele jumostatice au distanta la electrozi marita, unele pana la 1,1 mm, eu zic ca pica varianta cu bobine clasice care nu cred ca pot fi atat de performante

pe actuala bobina jumostatica din dotare nu are rost sa-i maresti tensiunea de iesire, cu un montaj intercalat intre ea si ECU, fiindca nu va resista izolatia pana la urma

exista o probabilitate de inlocuire a bobinei cu alta tot jumostatica dar cu tensiune mai mare pe secundari, dar daca va absorbi mai mult curent din ECU nu stim daca va rezista acesta, poate s evor arde tranzistorii de comanda, acelasi efect l-ar produce probabil si daca se leaga cate 2 bobine clasice pe fiecare comanda de la ECU

vorbesc fara sa ma fi documentat in acest sens


--------------------
ex Dacia ex Nova GTi 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tanel17
post 7 Jan 2011, 16:46
Post #7560


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 28 December 09
From: Timisoara




QUOTE(tanel17 @ 6 Jan 2011, 20:08)
salut. am luat aceasta schema de aprindere tranzistorizata de pe tehnic.go.ro. imi zice cineva daca este buna sau cat de cat fiabia? din cate vad conceptia este simpla
aprindere_el.jpg ( Size: 14.39k ) Number of downloads: 464

*



schema asta este luata de pe elforum.ro. e mai ok? care imi recomandati s-o realizez?
aprindere_cu_mos.png ( Size: 48.37k ) Number of downloads: 1261


--------------------
Dacia 1310 1994 L - TM-??-???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









Avand in vedere ca in momentul de fata cea mai accesibila optiune este cea produsa de colegul gotronic, puteti gasi informatii despre ea (descriere, preturi) aici https://www.daciaclub.ro/Aprinderi-electron...ic-t314102.html


--------------------
Go to the top of the page
286 Pages « < 250 251 252 253 254 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 4th June 2025 - 01:35
Forum Renault